72 394 242

Ето го руският отговор на американския Ф-35

Американците имат поводи за притеснение

Ето го руският отговор на американския Ф-35
Снимка: Shutterstock

Руската бойна авиация има изтребител, който може да отговори на предизвикателството на американската стелт гордост от пето поколение Ф-35 „Мълния“. Това е многоцелевият изтребител МиГ-35.

Съвременният руски боен самолет може да бъде достойна конкуренция на американския Ф-35, предаде РИА Новости, цитирайки анализ на експерта Марк Епископос за The National Interest. МиГ-35 е изтребител от поколение 4++. Той може да поразява въздушни, наземни и морски цели.

МиГ-35 разполага с уникални технически характеристики. Огневата му мощ надвишава значително тази на неговия предшественик МиГ-29. Въоръжението му включва различен тип ракети, включително ракети „въздух-въздух“, както и управляеми бомби КАБ-500. МиГ-35 може да носи много по-голям товар от своите предшественици.

Авторът на статията смята, че разработката на МиГ-35 е огромен скок за руската бойна авиация. Този самолет е кулминация на руското авиационно инженерство и дългогодишен опит, смята Марк Епископос. МиГ-35 е най-ефективният многоцелеви изтребител на руските въоръжени сили.

Русия
Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 144 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:06  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ПУТИН
    Отговор
    2 11:08  03.06.19
    О да ето това е бебче СТРАХОТЕН!!! ;)

    Коментиран от #3, #227

  • El chochone
    Отговор
    3 11:09  03.06.19

    До коментар #2 от "ПУТИН":

    Г-н Путин на Боко самолетите са въображаеми още! :)

    Коментиран от #126


  • 4 11:10  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 5 11:14  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Военен Суперджет
    Отговор
    6 11:15  03.06.19
    Сделано в России.
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    7 11:15  03.06.19
    МиГ-35 е бъдещ многоцелеви изтребител от поколение 4++. Изтребителят МиГ-35 представлява обновена версия, на изтребителя от 80-те години на миналия век МиГ-29. Ама колко ще обновят , не се знае 😂

    Коментиран от #112, #119, #212

  • ЕБЕсен Язовец
    Отговор
    8 11:15  03.06.19
    Краварите до 2-3 години ще изкарат 6-то поколение, а ватата още слагат плюсчета на 4-то. Ах колко жалко е да си руска подлога.

    Коментиран от #16, #23, #71, #164, #166, #231, #240

  • CaptainMarvel
    Отговор
    9 11:15  03.06.19
    СЛАВА ЗА РУСИЯ и рускините❤️ ;)
  • Вова
    Отговор
    10 11:16  03.06.19
    Ф-35 наистина е сравним с МиГ-35, но със СУ-57 дори не се доближава!

    Коментиран от #242

  • Не толкова умно комунде,даже хич
    Отговор
    11 11:17  03.06.19
    Въй тоз самольот има dpf филтър явно,щото няма дим от въглищата.

    Коментиран от #130

  • Dragozow
    Отговор
    12 11:20  03.06.19
    Пропускате само, че до сега са произведени само три прототипа. От производството, до усъвършенстването и евентуалната продажба на конкурентен принцип ще минат поне 7 - 8 години, и то само ако има реално финансиране и зор да го направят.

    Коментиран от #76

  • АБЕ . . .
    Отговор
    13 11:20  03.06.19
    Недостатъчно са му платили на писателя ! Аз бих го написал така че и американците да подскочат , а той . . . само толкоз ! Ама може ли сама толкова за най-самальота ?
  • kick
    Отговор
    14 11:22  03.06.19
    Много лизачи на краварски фъшкии се присмиват на ушанките, обаче, не може да си прост, като българин и да създаваш такава техника!
  • Kcaniba
    Отговор
    15 11:27  03.06.19

    До коментар #1 от "Гаргамел":

    сороснята е в траур!! Рекламира Мосфилм на руините на джендър наведен холиууд!)))
  • 767
    Отговор
    16 11:35  03.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Руснаците вече имат 6++ поколение!

    Коментиран от #22, #214

  • Олимпийска надежда
    Отговор
    17 11:36  03.06.19
    Някои кадри са със СУ-27, не с МиГ-35!
  • Москвич плюс плюс
    Отговор
    18 11:43  03.06.19
    Изкефи ме поточната линия на завода. Роботите най-вече.
  • Знам знам🙄
    Отговор
    19 11:49  03.06.19
    Абе много се кефя като почнат разни разбирачи да плямпат. Едно от най добрите шасита с променена обшивка. Разбирай композити. Дистанционен и бърз контрол на серво двигателите на управлението. Нов компютър нов радар нова инфо система. Ново въоръжение с по добър контрол. Забравих новите двигатели. Ми даже ако малко инвестират в покритието и формата на опашката ф35 споко може да яде бобец. Един от най добрите самолети въобще.

    Коментиран от #60, #224

  • Никита
    Отговор
    20 11:51  03.06.19
    Абе тези да се научат първо коли да правят , а след това да скачат на самолети,че и да се мерят с Американците ...паднах от стола от смях

    Коментиран от #45, #146, #167

  • USMC
    Отговор
    21 11:52  03.06.19
    МиГ 35 е поколение 4+ .Кариерата му започва повече от зле след като беше изхвърлен от авио изложение за посочени ненерни ,драстично завишени показатели. Доста е странно да се прави римейк на толкова неуспешен самолет като МиГ 29. Много е съмнително самолета да бъде пуснат серийно ,понеже той е още сега морално остарял и в Русия изглежда то знаят.Изобщо не може да се сравнява с F 35 Lighting 2
  • Borislav Popov
    Отговор
    22 11:54  03.06.19

    До коментар #16 от "767":

    6++ поколение какво? Любители на бойряшник ли?
  • Бай хой
    Отговор
    23 11:54  03.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Така и не разбрах почему фъ 35 е пето поколение. Не може да лети, не е невидим, пада при сблъсък с врабче моби заради способноста му да се гмурка и то веднъж.

    Коментиран от #26

  • Москвич плюс плюс
    Отговор
    24 12:00  03.06.19
    Кадрите на мужика с флекса ми върнаха вярата в руското технологично превъзходство. Сериозна работа - бутикова!
  • ****
    Отговор
    25 12:01  03.06.19
    Руският не може да се мери с краварския,краварския може да далдиква под вода,е вярно е,че после не може да намери сушата но това е дребна работа.
  • СССРкаскет
    Отговор
    26 12:04  03.06.19

    До коментар #23 от "Бай хой":

    Почему что СУ-ка 35 е летящ самовар и топли вода за чай само с парният си двигател,понял чибурашке.

    Коментиран от #41

  • ма рецептата каква е
    Отговор
    27 12:05  03.06.19
    Тайната е в боята.
  • КАПИТАН AMERIKA
    Отговор
    28 12:06  03.06.19
    Невероятен изтребител, не като нашите кошници Ф35! От край време си знаем че с Русия шега не бива. Ние американците правим хубави бургери и хрупйави картофки за самолети не ни бива.
  • гост
    Отговор
    29 12:09  03.06.19
    Само преди няколко дни другаря Путин с "гордост" обяви , че най-после със сто зора са събрали парички (от орязаните пенсии на товарищите) за цели 70 (седемдесет) броя от "суперсамальота" СУ-57 , ама за до 2029 г !!!!!!! Тоест след 10 години евентуално ще имат 70 броя от самолет , разработен ПРЕДИ 10 години и с планирани 1000 бр само за Раша и отделно още толкова за износ , за който за съжаление (хахаххаах) така и не се намериха мераклии !!!!! Значи по тая руска традиция за тоя след 20 или повече годинки може и да сколасат за 50-60 броя !!!!!!!! Ахаххахахахахах !!!!!!!!!!!! Представям си колко "безаналогов" ще е 2040 г , хахаххахахаха !!!!!!
  • 30 12:09  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фриман
    Отговор
    31 12:16  03.06.19
    Много як самолет! Да си гледат работа плювачи.
  • ****
    Отговор
    32 12:16  03.06.19

    До коментар #30 от "КГБ":

    Ами като е толкова добър и невидим,какво толкова ги притесни турската C-400 ?

    Коментиран от #33, #39

  • Фриман
    Отговор
    33 12:27  03.06.19

    До коментар #32 от "****":

    В Сирия израелците навлязоха в территория, контролирана от С400 с Ф35, което позволи на комплекса да разчете радиопортрета на свръхневедимия самолет и сигурно вече са внесли коррекции в системата на разпознаване. Вече не е невидим за руската техника. Представи си, ако след Турция С400 ще слагат други обидени държави? С какво ще ги плашат САЩ, ако техния най-невидим самолет може да бъде свален от ПВОто. Те са свикнали да работят отдалеч, желателно от самолетоносач, бомбардират и се връщат без загуби. С С400 няма да стане така лесно!

    Коментиран от #42

  • Бай хой
    Отговор
    34 12:28  03.06.19

    До коментар #30 от "КГБ":

    Пропусна случая в общината на вирджиния бийч. Разкажи как никой не видя как фъ35 се разходи по паркинга и всички етажи и очисти сумати и ушанки.
  • КАПИТАН AMERIKA
    Отговор
    35 12:29  03.06.19

    До коментар #30 от "КГБ":

    Ааа невидими, не знам кой ви лъже обаче сърбите разбиха нашия мит за невидимост! А бе не вярвай на всичко кавото излезе като инфо от Пентагона!
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    36 12:31  03.06.19
    Новини от авиационният бизнес в Русия : «Руска компания производител на безпилотни самолети е избягала в САЩ , заедно със служителите си»

    Коментиран от #51, #216

  • Джими Картър
    Отговор
    37 12:31  03.06.19
    Аз едно време им говорих че СССР не трябва да се разтура че ще станат оше по силни след това, обаче никой не ме слушаше!
  • ФАКТИ
    Отговор
    38 12:32  03.06.19
    Number built: 2 pre-production aircraft and at least 3 prototypes ... https://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-35 Но комент ...

    Коментиран от #40

  • гост
    Отговор
    39 12:33  03.06.19

    До коментар #32 от "****":

    За твое съжаление нищо не ги е притеснило , НИЩИЧКО !!!!!! Просто рязания фес трябва да вдене , че той не е тоя дето може да взима такива решения и че има ЗАДЪЛЖЕНИЯ , ако иска да не си иде с гръм и трясък , както предстои !!!!!!
  • 40 12:34  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Супер Марио
    Отговор
    41 12:34  03.06.19

    До коментар #26 от "СССРкаскет":

    Су 35 е самовар а Ф35 е чайчето което самовара ще зареее хубавко!

    Коментиран от #44

  • гост
    Отговор
    42 12:37  03.06.19

    До коментар #33 от "Фриман":

    Мечтай си , не ни пречиш , хахахха !!!!!
  • бат Рамбо е гей
    Отговор
    43 12:37  03.06.19
    Краварите 25 години напъни - не могат един самолет да направят ! Ф35 го натаманяват 25 години и пак дава проблеми. Първите 300 бройки - жив брак ! Руснаците вадят самолет след самолет - Су35 ,Су57,Миг35 !!!

    Коментиран от #179

  • 44 12:38  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен язовец
    Отговор
    45 12:40  03.06.19

    До коментар #20 от "Никита":

    Краварите правят ли коли ? Детроит отдавна фалира !
  • стоян георгиев
    Отговор
    46 12:43  03.06.19
    ново анимационно филмче тип маша и мечока.колкото маша и мечока съществуват в природата ,толкова го има и въпросния руски самолет.
  • ТОЧКАТА
    Отговор
    47 12:44  03.06.19
    Путин ГО ВДИГА!!!!!
  • гост
    Отговор
    48 12:46  03.06.19
    Нивото на русофилистичната измет в тоя сайт пада до шокиращи низини … Явно останаха само 4-5 от най безмозъчните индивиди които имат остра нужда от спешна лоботомия . Останалите дето имаха акъл поне за 2 копейки се спасиха ...
  • Бай Шиле
    Отговор
    49 12:47  03.06.19
    Явно България е първа в света по брой авиоспециалисти.Платените от Козяк са по стръвни.Кремълските изостават.
  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    50 12:49  03.06.19
    В РФ -то могат да произвеждат само пропаганда и то за най - невежата част от нашето общество ..

    Коментиран от #52

  • Батиста
    Отговор
    51 12:50  03.06.19

    До коментар #36 от "Хрониките на Евразия":

    Пет американски фирми за производство на електроника избягаха в Китай !
  • Батиста
    Отговор
    52 12:53  03.06.19

    До коментар #50 от "Хрониките на Евразия":

    А на DW и Свободна Европа пропагандата е като приказки за лека нощ на деца до 8 години !
  • Бесен язовец
    Отговор
    53 12:54  03.06.19
    Сороснята май днес не са им плащали ?!! Много ника активност ?!!
  • наблюдател
    Отговор
    54 12:56  03.06.19
    Външно прилича на Ф 14 Томкат от 1970 г. Изводите си ги направете сами . Изобщо не се и опитаха да го правят стелт понеже това изобщо не им се получава.

    Коментиран от #56, #70, #94

  • рашка в изолация
    Отговор
    55 12:57  03.06.19
    Отново някакъв самовар от 4-то поколение с някакви плюсчета. Винаги нешо не им достига на аборигените. Все им трябват десетки години да догонят, все щяли да правят много бройки и накрая остават с няколко прототипа, все нещо не им достига и накрая му слагат плюсче, а резултат обикновенно е провал с евтина изработка дето е сдялана зад блока. И тея смешници тръгнали да се мерят със САЩ..

    Коментиран от #62, #63

  • рашка в изолация
    Отговор
    56 12:58  03.06.19

    До коментар #54 от "наблюдател":

    Руснаците незнаят какво е стелт и как работи, съвсем нормално..

    Коментиран от #57

  • Грух
    Отговор
    57 13:00  03.06.19

    До коментар #56 от "рашка в изолация":

    Човече, защо говориш така - купен ли си или тъп ?

    Коментиран от #58

  • рашка е в колапс
    Отговор
    58 13:01  03.06.19

    До коментар #57 от "Грух":

    Човече ти защо си промита слуга? Купен ли си ли просто тъп?
  • Рашка с чашка
    Отговор
    59 13:03  03.06.19
    Миг-35 е самолета който първи беше отхвърлен от конкурса в Индия. Причината, защото нищо от представените спецификации не отговаря на истината!

    Коментиран от #64

  • Нане
    Отговор
    60 13:04  03.06.19

    До коментар #19 от "Знам знам🙄":

    Русия не произвежда композити ,а вноса им е спрян . Кован е с теслътъ
  • Иван
    Отговор
    61 13:07  03.06.19
    Ето я статията от този Епископос. който може да чете ще си направи сам изводите каква лека манипулацийка има. Чевека им казва, че е нещо може би добро доближаващо някои от възможностите на Ф-35, за да си направи статията интересна за четене, а те казват конкурент. The Next Best Thing to an F-35?: Check Out Russia's 'New' MiG-35 https://nationalinterest.org/blog/buzz/next-best-thing-f-35-check-out-russias-new-mig-35-60137 Всъщност МИГ-35 е реално алтеранатива от 4-то поколение на Ф-16/70-72. Това е точната истина и всичко останало е пропаганда и изопачаване на фактите до степен на художествена измислица за да се четат статиите.
  • Грух
    Отговор
    62 13:08  03.06.19

    До коментар #55 от "рашка в изолация":

    Драги ми смехурко, знаеш ли, че феновете на ФАЩ в живота са доказано страхливи помияри и жалки неудачници ! Факт, пиле !

    Коментиран от #67

  • Рашка с чашка
    Отговор
    63 13:09  03.06.19

    До коментар #55 от "рашка в изолация":

    Винаги са догонвали. Първия изцяло метален съветски изстребител Як-9 влиза на въоръжение в края на 1943г. Всички останали участници във войната я започват с изцяло метални самолети още през 1939г.
  • Бай хой
    Отговор
    64 13:09  03.06.19

    До коментар #59 от "Рашка с чашка":

    А фъ35 от колко страни бе отказан? Ще ти спомена само три дойчланд, джърмани и Германия. А тези трите са доста по компетентни от хиндийците.

    Коментиран от #68, #77, #93

  • ???
    Отговор
    65 13:10  03.06.19
    Не съм знаел ,че в България има толкова глупави хора! Държавата ни е затънала до гуша ние света оправяме.
  • гостгост
    Отговор
    66 13:13  03.06.19
    Това е някакво копие на Ф-14 ,а няма никакъв шанс да се доближи и поне малко до възможностите на Ф-35.Американския изтребител е най-технологичното нещо създавано до момента ,докато тази руска реплика на Ф-14 е просто нелепа пропаганда на мужиците в опит поне на думи да догонят някой.

    Коментиран от #73

  • Грух
    Отговор
    67 13:13  03.06.19

    До коментар #62 от "Грух":

    Тия, с минусчетата са тия, за които говоря - нещастни в живота фенове на ФАЩ.
  • долна комунистическа сган
    Отговор
    68 13:14  03.06.19

    До коментар #64 от "Бай хой":

    А бе ти малоумен ли си бе ,комунист пробит ? Въобще четеш ли си мненията какви глупости пишеш ?
  • 2997
    Отговор
    69 13:17  03.06.19
    Знаете ли ,че Миг-35 е направен главно за износ ? Работата е там обаче ,че никоя държава няма интерес към този изтребител ,както и към всеки друг руски и затова производството му е отложено с 10 години.Руските изтребители са за държави които немогат да си позволят да си купят най-добрата стока ,която е американската и се примиряват с руското.

    Коментиран от #72

  • Сесерем
    Отговор
    70 13:17  03.06.19

    До коментар #54 от "наблюдател":

    Каква файда от стелта след като се вижда на радарите ?!! Стелт е за държави като Зимбабве !!!

    Коментиран от #75

  • Borislav Popov
    Отговор
    71 13:20  03.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Краварите в скоро време нищо няма да изкарат ! Предвиждат ф35 да го произвеждат и след 2040 година ??!! Проекта ще стане морално остарал !! Да не говорим че и А10 от Виетнамската война ще бъде основен самолет до 2040 година !

    Коментиран от #80

  • Бесен язовец
    Отговор
    72 13:21  03.06.19

    До коментар #69 от "2997":

    И как е бил предназначен за износ след като не е влязъл в производство ?

    Коментиран от #74

  • бат Рамбо е гей
    Отговор
    73 13:24  03.06.19

    До коментар #66 от "гостгост":

    Миг 35 и ф14?? И къде я видя приликата ? Я си сложи очилата и виж пак !
  • гостгост
    Отговор
    74 13:24  03.06.19

    До коментар #72 от "Бесен язовец":

    Въпросът ти няма никакъв смисъл :D

    Коментиран от #95

  • 75 13:27  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • gnom
    Отговор
    76 13:30  03.06.19

    До коментар #12 от "Dragozow":

    Това не важи ли и за ф-16 блок 70 ?? И като се отчете, че те даже нямат фабрика, нямат и прототип, барем един, нямат и концепция, то ние ще имаме самолети след 20 години, барем! То тогава България няма да я има, според плановете на запада и следва въпроса:" Защо ги даваме тези пари?"????

    Коментиран от #81, #85, #229

  • гост
    Отговор
    77 13:32  03.06.19

    До коментар #64 от "Бай хой":

    Я пак да ни обясниш кои са ТРИТЕ страни "Публикувано във факти.бг: дойчланд, джърмани и Германия" ????????? Ахахаххахахаххахаххахахаххахахахаххахах !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • fermera
    Отговор
    78 13:35  03.06.19
    За борба с руските двудвигателни самолети еврппейците създадоха ракетата Метеор. Високо маневрена,можеш да промениш скороста и целта по време на полет.Има 2 пъти по голям кинетичен удар от AIM 120 AMRAAM и 4 пъте по голяма зона без изход.Стелт технологията е за нападение над чужди територии и трябва GPS спътниците да са на орбита и да работят.
  • Едо
    Отговор
    79 13:36  03.06.19
    Безродни,тъпи,арогантни=ДУХОВНО ПРОСТИ ХАЙМАНИ ИЗ ПРОВОКАЦИОННИТЕ, АНТИБЪЛГАРСКИ САЙТОВЕ! Не виждате ли,че ТЕМИТЕ СА УЛОВКИ ЗА ДРЕБНИ БАЛЪЦИ, ДЕТО ВИ ТЕКАТ ЛИГИТЕ ОТ ЛИГАВЕНЕ, ЛИГЛЬОВЦИ! И НЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ УСЕТИТЕ, ЧЕ ВИ ОТКЛОНЯВАТ ВНИМАНИЕТО ОТ СТРЯСКАЩИТЕ ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРИЯ, А ИМЕННО: МАФИОТИЗИРАНО, АМОРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЪНДЪРГРАУНДА, УТАЙКАТА НА ОБЩЕСТВОТО, ОГРОМНИТЕ КРАДЦИ НА ДУХОВНИТЕ И МАТЕРИАЛНИТЕ ЦЕННОСТИ И БЛАГА, СОБСТВЕНИК НА КОИТО Е БЪЛГАРСКИЯТ,ДЪРЖАВООПРЕДЕЛЯЩ ЕТНОС! НО, КАКВО ПРАВИ ТОЗИ ЕТНОС ПОНАСТОЯЩЕМ? ПИЕ, ПУШИ,ДАМАДЖАНИ СУШИ, КАРТИ, ТАБЛА, ШАХ И НАКРАЯ МАТ НА ВСИЧКО РОДНО, МИЛО, ДРАГО И КРАСИВО! ДА НЕ БЪДЕ! ОСЪЗНАВАНЕТО НА ГОЛЯМАТА БЕДА НА БЪЛГАРСКИЯ ЕТНОС, ЩЕ Е НАВЯРНО ГОЛЯМ ШОК! И ДАНО НЕ Е ТВЪРДЕ КЪСНО! НИЕ ИСКАМЕ НА ПЪРВО ВРЕМЕ ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА НАЧЕЛО С ПРАТЕНИКЪТ НА БОГА ЗА СПАСЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ, ПРЕЗИДЕНТ Р.РАДЕВ, ПЪК ПОСЛЕ ЩЕ ВИДИМ! ДАЙ, БОЖЕ! АМИН!

    Коментиран от #175, #189

  • ЕБЕсен Язовец
    Отговор
    80 13:36  03.06.19

    До коментар #71 от "Borislav Popov":

    Баш така е каскет. Всичко е верно.

    Коментиран от #99

  • 81 13:36  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Супер Марио
    Отговор
    82 13:37  03.06.19

    До коментар #44 от "Точи и Меси":

    Хумора ми не за оФци!

    Коментиран от #124

  • 83 13:39  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Монгола
    Отговор
    84 13:39  03.06.19
    НЕ СЛУЧАЙНО ВСИЧКИ КОИТО РАЗБИРАТ ОТ ВОЕННИ САМОЛЕТИ СИ КУПУВАТ ОТ РУСИЯ. ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ ЗА Ф35 СА ОТКАЗАНИ А ТЕЗИ ЗА СУ35 СЕ ОВЕЛИЧАВАТ!

    Коментиран от #91, #190

  • Лохнес
    Отговор
    85 13:40  03.06.19

    До коментар #76 от "gnom":

    Завода го пуснаха преди 2 месеца -вече работи . Бълва продукция . Много си назад с информацията .
  • Лети ли рапторчето?
    Отговор
    86 13:41  03.06.19
    Що съюзниците не го искат? Сигурно заради скъпите части и дефектните чипове от Тайван!
  • 87 13:42  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Лохнес
    Отговор
    88 13:43  03.06.19
    Вайпър Ф 16 блок 70 ще го направи смешет тоя кютук

    Коментиран от #90, #97, #103

  • Бай хой
    Отговор
    89 13:44  03.06.19

    До коментар #75 от "рашка е в колапс":

    Виж ся на един бидонь и да му лепнеш етикет супер мега стелт технология възможностите му си остават като на бидонь. И можеш да го продаваш само насила. Примерно ако на един бардак му лепнат табела общество на феите уверявамте че вътре няма да се разказват приказки.

    Коментиран от #230

  • Бай хой
    Отговор
    90 13:46  03.06.19

    До коментар #88 от "Лохнес":

    Само да не го погне индийски миг 21. Ти да не бъркаш миг 35 с миг 21?

    Коментиран от #98

  • 91 13:47  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • gnom
    Отговор
    92 13:48  03.06.19

    До коментар #81 от "рашка в изолация":

    И какво да очакваме след 4 години? Същите боклуци, като Ф-35, за които официалната приемателна американска комисия констатира над 1000 дефекта и препоръча отстраняването им, като много от тях са жизненоважни за самолета! С толкова дефекти, едно изделие се спира от производство и се започва наново от чертожната дъска! За това не искат и да го купуват другите държави, а закупилите си го, си скубят косите, защото качествата му за подводно плуване, сблъсък с птици и невъзможността му за истинска стелт технология са изключителни!
  • 93 13:49  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Знам знам🙄
    Отговор
    94 13:51  03.06.19

    До коментар #54 от "наблюдател":

    Разгледай малко снимки бе авиоспециалисте. Даже може и да намериш някоя на която има миг 29 до ф 14. И тогава плямпай небивалици. Същия бил. Шахматисти
  • Бесен язовец
    Отговор
    95 13:52  03.06.19

    До коментар #74 от "гостгост":

    Да го повторя пак за да го разбереш! Ти ще продаваш една стока /пералня , хладилник/ - но не го произвеждаш ! На кого и как ще го продаваш? Как ще продаваш нещо което не произвеждаш ?!!.......... До колкото знам руснаците действително ще го предлагат за износ но от сега . Ще го представят на изложението в Дубай.....Освен това ОАЕ ще купи една ескадрила Миг35 .
  • Borislav Popov
    Отговор
    96 13:56  03.06.19

    До коментар #91 от "ссссссс":

    Защото не знае как се правят самолети - за това ли наскоро един индиец с дъртия Миг21 гътна ф16?!! За това ли при ученията между Англия и Индия - индийците със Су30 победиха англетата с 12:0 с Тайфун ?!
  • Бесен язовец
    Отговор
    97 13:58  03.06.19

    До коментар #88 от "Лохнес":

    Кога ще почнат да го произвеждат тоя Вайпър Ф 16 блок 70 - щото завода още не е построен ! А и е един морално остарял самолет !

    Коментиран от #106

  • Лохнес
    Отговор
    98 14:01  03.06.19

    До коментар #90 от "Бай хой":

    И като го подгони , какво му се случи ??? Падна по задник лошо. Е точно същото ще се случи. Гледам му сега клипчето - можел да носи до 5 тона. А Ф 16 може до 11 тона. Ф 16 новия го превъзхожда и във вертикалната маневреност ,нищо ,че е с един двигател. Има много по добър радар от тоя Жук А -модифициран от 86 г. Изобщо Ф 16 -70 ще го бие отвсякъде - няма съмнения.

    Коментиран от #208

  • Бесен язовец
    Отговор
    99 14:02  03.06.19

    До коментар #80 от "ЕБЕсен Язовец":

    Ако не е така - защо крепят още А10 ? Няма ли да направят нещо ново ? Или ЩЕ ама след още 25-30 години !
  • 100 14:07  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 101 14:07  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 102 14:13  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Монгола
    Отговор
    103 14:16  03.06.19

    До коментар #88 от "Лохнес":

    Ооооо Вайпър Блок-70 ниц де цецецеце хехехехе на заглавие го докарват америте обаче на на действително ги няма, ама ИЗОБЩО!!
  • Borislav Popov
    Отговор
    104 14:18  03.06.19

    До коментар #102 от "RUSKI debil":

    И къде краварите спечелиха с техните самолети ? Във Виетнам ? Само дето загубиха едни 3332 самолета ? Гътнаха им половината авиация !
  • Бесен язовец
    Отговор
    105 14:19  03.06.19

    До коментар #102 от "RUSKI debil":

    Къде има реална битка между руснаци и американци ?!

    Коментиран от #111

  • Всичко руско е скрап
    Отговор
    106 14:20  03.06.19

    До коментар #97 от "Бесен язовец":

    Ф 16/70 ще го бие тоя чайник , а ти казваш ,че той бил морално остарелия . смЕх А завода го пуснаха -работи вече

    Коментиран от #109, #118, #209

  • 107 14:28  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гошу
    Отговор
    108 14:32  03.06.19
    Можете да сравнявате само ако сте летяли с тези самолети. Незнам някой българин да се е качвал в миг35 и f35 и да е воювал освен фантазьорите които пишат
  • Бесен язовец
    Отговор
    109 14:40  03.06.19

    До коментар #106 от "Всичко руско е скрап":

    И къде ще го бие ? На видеоигрите ? Ай стига с тия смешки !
  • гуньо
    Отговор
    110 14:45  03.06.19
    До комунде има самолет които гори въглищен прах,стара разработка тъи че като не си информиран недеи да плюеш глупости.И не е руско изобретение макар че може да си го препишат като много други нешта които се те първи са открили.Вярное че имат и много открития например електродъговото заваряване.
  • Дедо Джон
    Отговор
    111 14:50  03.06.19

    До коментар #105 от "Бесен язовец":

    Има, Корея и Виетнам,а които не го е срам да каже Ко стана там,иначе американците срещу камилари въоръжени със самолети от 1950 г. наистина имат положителен баланс

    Коментиран от #121, #143

  • Петър
    Отговор
    112 14:50  03.06.19

    До коментар #7 от "Хрониките на Евразия":

    Ами могат много да обновяват,и със сигурност най-малко промени са правили по авиониката. Традиционно руските изтребители са с превъзходна такава. Всичко останало като двигатели,радари,навигация,въоръжение,всичко това се осъвременява с оглед на предизвикателствата които трябва да изпълнява този изтребител.И в това няма нищо чудно,или неясно.Както Су-27 се превърна в Су-35 с коренно различни параметри,така и Миг 29 в следващия стадий на модернизация стана Миг 35. Защо според теб Миг 31 който е модел от преди повече от 20г поне руснаците го модернизираха и дори го прикачиха към стратегическата си авиация..? Ами защото дори и в момента няма друг като него който да има такива технически възможности. Дори го ползват и за носител на „Кинжали” точно заради скороста която може да развива.
  • Шитъебъли
    Отговор
    113 14:56  03.06.19
    Сирия няма с400 бе хайван.
  • 681
    Отговор
    114 14:57  03.06.19
    па това е същото като предишното
  • Алооо...болния...
    Отговор
    115 14:57  03.06.19

    До коментар #107 от "руска измет":

    От всичките простотий в коментарчето ти достигам до извода че проблема ти не е просто високата температура. Нещо друго ще да е,а.? Пробва ли с гинко-билова...не случайно хората я пият за памет щото твоята е много краткотрайна. За това и май действаш с копи-пеист като един истински ТРОЛ. Щото иначе как да си обясним това че малката ти главичка да измисли повече от 2 правилни изречения,нали.?
  • Солунския чудотворец
    Отговор
    116 15:00  03.06.19
    Без съмнение соросоидството е тежко психично заболяване, което е практически неизлечимо дори и с помощта на силни медикаменти и активно психиатрично лечение. Как, освен като патологичен случай, може да бъде диагностицирана сляпата привързаност и преданост към един обор пълен с говеда, при положение, че тази страна избомби половината свят и са , политическо, научно, техническо, духовно и културно отношение и се намира в някакво неопределено състояние на неофеодализъм/да не казвам вид робсво/, съчетан с елементи на примитивен капитализъм в най-гротескните му форми? Как другояче, освен като болест, може да бъде окачествено боготворенето, идеализирането и издигането в култ на един народ, който няма вътрешни сили и интелектуален потенциал да се самоорганизира, който няма дисциплина и чувство за отговорност, който няма трудови и хигиенни навици, който не може да стопанисва и използва ефективно природните си ресурси, който въпреки огромните си и неизчерпаеми подземни и надземни богатства живее скотски?Народ който като скакалци краде ресурсите на другите ? Народ /ако може така да се нарече изобщо / който живее върху костите на избитите сто милиона местно население !
  • Грую
    Отговор
    117 15:02  03.06.19
    Аз ако съм на мястото на руснаците ще правя само евтини макети и ще ги рекламирам колко са добри, а пък да тичат американците да подобряват така обявените показатели ако си нямат друга работа да трошат пари и сили.

    Коментиран от #123

  • Тъпото ми то...
    Отговор
    118 15:03  03.06.19

    До коментар #106 от "Всичко руско е скрап":

    Той завода така или иначе ще заработи,само дето „изнудването” на страната ни за по-висока цена на самолетите продължава. То такова прецакване няма никъде братче. За „партньорите” си янките дори намалиха малко цената на Ф-35 на 85-90 милиона бройката. А на нас ни предлагат Ф-16/70 почти за същата цена щото по всичко изглежда че ще ни я надуят над 2 милиарда. А честито на лаладжиите дето коментират тук без да мислят..!

    Коментиран от #150

  • Ще има цветен дисплей, и мп3
    Отговор
    119 15:04  03.06.19

    До коментар #7 от "Хрониките на Евразия":

    И нов кожен сълон. Хайде сега да питам колко бройки са произведени от тая марка? Има ли конкурентно способна флотилия от миг 35 за да се изправи срещу ф35? Русофилити да не праскат минуси ам да помислят обективно!

    Коментиран от #122, #210

  • US смукач..
    Отговор
    120 15:08  03.06.19

    До коментар #102 от "RUSKI debil":

    Да..бе..тия тъпи сравнения нали знаеш къде може да си ги набуташ..?
  • Бесен язовец
    Отговор
    121 15:08  03.06.19

    До коментар #111 от "Дедо Джон":

    И какво стана там ? Краварите хвърляха бомби като луди - както сега в Сирия !Застлаха Лаос и Корея с бомби. Още има неразчистени полета. Ако не бяха декларациите на ООН - китайците щяха да ги изринат от полуострова !!!
  • Сесерем
    Отговор
    122 15:11  03.06.19

    До коментар #119 от "Ще има цветен дисплей, и мп3":

    Краварите какво произведоха до сега ? 300 броя брак от ф35 ! Към коя държава са си изпълнили поръчката ?!!
  • Врущял
    Отговор
    123 15:14  03.06.19

    До коментар #117 от "Грую":

    Те да не би да правят друго?Тия МиГ-35 имат внедрени по-малко технологии от една Нокиа 3310.

    Коментиран от #127

  • Точи и Меси
    Отговор
    124 15:15  03.06.19

    До коментар #82 от "Супер Марио":

    Само дето и ти си от стадото.
  • Сесерем
    Отговор
    125 15:18  03.06.19

    До коментар #75 от "рашка е в колапс":

    Що не разбереш едно - няма вакум в природата. Няма как обект с обем , тегло , маса , температура , да не се вижда ! Никой не гледа с бинокъл!!!
  • Тракиец
    Отговор
    126 15:18  03.06.19

    До коментар #3 от "El chochone":

    Нас не догонят. 😀😃😄
  • Кожухаров
    Отговор
    127 15:20  03.06.19

    До коментар #123 от "Врущял":

    Нокията има ли прехващане на няколко обекта ? Управлява ли ракети ? Пилотира ли нещо - дори балон ? Ми хвърляй я тогава тая Нокия от моста !
  • Тъпото ми то...
    Отговор
    128 15:30  03.06.19

    До коментар #30 от "КГБ":

    Тоя Холивуд ти е направил мозъчето мекица,май а..? Няма невидим самолет мойто м,че...както няма и чудовище в Лох Нес...ако знаеш вобще за какво ти пиша. Тая реклама за супер-мупер „невидимия” самолет е просто реклама и повечето интелигентни хора го знаят.А останалите ти глупости дори и не смятам да ги коментирам.

    Коментиран от #131

  • Бомбардировача
    Отговор
    129 15:33  03.06.19
    Може да направите коментар и за моят бомбардировач ФИ 47 някой още с качването бързат да катапултират други пък искат само на задна да карат, за едни ще е много голям за други малък българска работа угода няма а анализатори бол ще падне писане.
  • Мека Китка
    Отговор
    130 15:38  03.06.19

    До коментар #11 от "Не толкова умно комунде,даже хич":

    Понеже е на педали. И педали го карат. Едни таквиз палави.
  • мдаа
    Отговор
    131 15:40  03.06.19

    До коментар #128 от "Тъпото ми то...":

    Всички реклами на руски самолети са истина, я всичко писано за американските самолети е евтина, лъжлива реклама. Така е според руските тролове и в това изненада не трябва да има.

    Коментиран от #134

  • азззззз
    Отговор
    132 15:43  03.06.19
    Подобрен Миг-29, това е всичко. По-нисък клас изтребител за по-нисък клас потребител.

    Коментиран от #137

  • Тръмпи
    Отговор
    133 16:06  03.06.19
    Браво на Рашките, аз като един голям техен....фен искам да кажа че те отново се изхитриха и със минимални вложени усилия и средства успяха да постигнат порядъчен успех, докато ние......милярдите дето ги изядохми и изпихми, никой ме мож ни ги върне.
  • Тъпото ми то...
    Отговор
    134 16:25  03.06.19

    До коментар #131 от "мдаа":

    Виж сега,всяка една военна продукция няма значение каква е се „рекламира” и в това няма нищо лошо. Но някой хора като чуят стелт самолет,наистина вярват че е невидим във въздуха представи си..! А такова животно няма няма и да има поне до 2040г. Компетентноста на повечето тук е на ниво 12клас,в най-добрия случай.При руските самолети фантазията е в много по-малка степен отколкото за Ф-35 .Какво да кажем,първия му боен полет на Ф-35 янките го направиха над...къде....ами Авганистан...представи си. И то само за да унищожи склад с автомати ха..ха..! Обратния случай...Су-57 го тестваха в Сирия където бяха и американците с Ф-22 и бунтовници,и турци и какви ли не други и се водеха сериозни бойни действия. Ето ти една разлика без фантазии..!

    Коментиран от #140, #177

  • М.Жуков
    Отговор
    135 16:29  03.06.19
    Българи сравнават и спорат за воени самолети.Държава без армиа и авияция делта планери 5 поколение.
  • тц тц тц
    Отговор
    136 16:31  03.06.19
    Фактът на непрекъснато самоизтъкване и хвалене говори сам за себе си какви комплексари са руснаците - и най-дребният успех в нещо, за тях е невероятно постижение. Няма как да не се сетя за кокошката. Много кудкудяка и цялата махала я чува, но резултатът е само едно нищо и никакво яйце.

    Коментиран от #138

  • 137 16:32  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 138 16:34  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хахахаха
    Отговор
    139 16:38  03.06.19

    До коментар #5 от "Гаргамел":

    Може, украинците самолети не правят. ЗАЗ са украинска марка.

    Коментиран от #141

  • азззззз
    Отговор
    140 16:40  03.06.19

    До коментар #134 от "Тъпото ми то...":

    Не, че ми пука за руснаци или американци, но да се сравнява Ф-35 със Су-57 е тъпо - много тъпо. Дори и най-добре платеният проруски трол, ако поне малко разбира от авиация, ще е малко по-внимателен и дискретен, когато коментира разликите между двата самолета. Повярвай ми, знам, че разчиташ на това, че те четат идиоти, но приеми, че идиотите не са чак толкова големи идиоти.

    Коментиран от #154

  • Гаргамел
    Отговор
    141 16:46  03.06.19

    До коментар #139 от "Хахахаха":

    Ако поне малко можеше да мислиш, щеше да прумееш, че аналогията е зарида това че миг35 произлиза от 29 от СЪВЕТСКО време, какти заз-а беше СЪВЕТСКА кола макар и сглобявана в Украйна. Други детски и тъпи коментари да имаш?

    Коментиран от #163

  • СамъиИИИ
    Отговор
    142 16:56  03.06.19
    Най-, най-, най-, най- свършихте ли с това най ?
  • USMC
    Отговор
    143 17:01  03.06.19

    До коментар #111 от "Дедо Джон":

    Я кажи за Корея ! Знаеш ли ,че там Сайбър е станал легенда -статистиката му победи /загуби е 13 към 1 . Срещу руски пилоти Нещо историята ти куца леко .

    Коментиран от #159, #160

  • 144 17:12  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дядката
    Отговор
    145 17:12  03.06.19

    До коментар #1 от "Гаргамел":

    Права си! Тези самолети в Русия ги правят децата по трудово обучение. Не си врете малките "гаги" на всякаде!
  • Б. Б.
    Отговор
    146 17:27  03.06.19

    До коментар #20 от "Никита":

    Тиси, паднал от всякъде. Летището, за теб е само на 4-ти,км.
  • инж Илич
    Отговор
    147 17:44  03.06.19
    Щом е Сделано е пълен боклук Ментак
  • Бате Сашо
    Отговор
    148 18:01  03.06.19
    Iphone 10 - Samsung Galaxy 10, F-35 - Mig-35, Coca-Cola - Pepsi, Изток - Запад...само на мен ли ми се струва или наистина живеем в ера на измислено съперничество, чийто резултат е разделение и тотален контрол.
  • Смешника
    Отговор
    149 18:01  03.06.19

    До коментар #5 от "Гаргамел":

    Смешника си ти!
  • USMC
    Отговор
    150 18:02  03.06.19

    До коментар #118 от "Тъпото ми то...":

    Цената ще бъде най добрата възможна . Излишните тежести -като обучение по английски език ще отпаднат. Но ... САЩ имат и програма за съфинансиране -ето сега отпускат едни 190 млн. за превъоръжаване на сухопътни войски на няколко държави. И ние можехме да я ползваме . Обаче не сме кандидатствали. Ама за това не са виновни американците , а нашия некомпетентен Шкембе Войвода и неговия началник.

    Коментиран от #157

  • Крас
    Отговор
    151 18:22  03.06.19
    Много бързо отговориха братушките! Има няма 14 г. От първия полет на f 35 и след почти 400 произведени изтребителя. И то какъв мощен отговор амаааа - не с един, а с цели два плюса. Докато почнат да ги правят извън експерименталните нальотки и оправят бъговете, американците ще изкарат 7 поколение. Тогаз кво да очакваме от татарската орда - нови плюсове към мига?.

    Коментиран от #156

  • Крас
    Отговор
    152 18:23  03.06.19
    Много бързо отговориха братушките! Има няма 14 г. От първия полет на f 35 и след почти 400 произведени изтребителя. И то какъв мощен отговор амаааа - не с един, а с цели два плюса. Докато почнат да ги правят извън експерименталните нальотки и оправят бъговете, американците ще изкарат 7 поколение. Тогаз кво да очакваме от татарската орда - нови плюсове към мига?.
  • zeza
    Отговор
    153 18:28  03.06.19

    До коментар #1 от "Гаргамел":

    А Бояна Ню имидж филм какво прожектира за ф16
  • Тъпото ми то...
    Отговор
    154 18:41  03.06.19

    До коментар #140 от "азззззз":

    Виж сега отговарям ти не за да се дразня,а защото смятам че повечето които „ме четат” както казваш... не са идиоти в никакъв случай..! Кажи ми според теб,кое прави един изтребител от поколение 5, и кое не достига на друг и за това е 4++...? Аз знам отговорите,но ми е инересно ти знаеш ли ги,за да можем да спорим нормално :) А и м/у другото аз никъде не съм твърдял че Су-35 е 5-то поколение изтребител,нали.? Но за сметка на това има ред други достойнства които в един въздушен двубой са решаващи.И само още един цитат на американския експерт Джим Ричардсън от миналата седмица..! Ф-35 ако се наложи да влиза в въздушен двубой задължително трябва да е с ескорт от Ф-22 или Ф-15..! Просто се запитай защо..?
  • Големия хур
    Отговор
    155 18:43  03.06.19
    Ушанките вечно с тяхното ЩЕ ЩЕ ЩЕ. Колкото СУ 57 имат в серийно производство. Те наскоро и Албанците казаха че смятат през 2045год.да произвеждат летящи чинии
  • 156 18:46  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тъпото ми то...
    Отговор
    157 18:53  03.06.19

    До коментар #150 от "USMC":

    Не,знам човек.. :) Аз просто си задавам въпроса защо за Бахрейн и за Словакия цената е една,за същия Ф-16 блок 70 а за нас само голи обещания и сладки усмивки а като отиде делегацията ни там изведнъж се оказа че преговорите за цената са трудни..? От както сме в НАТО,да сега реално и видимо са ни „помогнали” знаеш ли с какво...с 2 гумени лодки за бреговата ни охрана..! За пари по разни програми...не говоря те ги има на хартия и половината са окрадени докато дойдат там за където са предвидени. А да ти кажа ли как „помогнаха” на Гърците..? След като ни харизаха 2-те гуменетки на гърците харизаха 20бр.щтурмови вертолета...! Виждаш ли разликата..? И що...щото имали проблеми с турците ,нали..! Ние винаги сме били за тях просто буферна територия м/у тях и основния им враг Русия. А ние като бивш неин сателит модерно военно оборудване ще видим ако го платим в златен размер,или никога..! Всичко е само приказки..и драми като оня ревящ предател-евреин Паси...!

    Коментиран от #165

  • Груз 200
    Отговор
    158 19:01  03.06.19
    Хахахх. Още 1 анимационен герой... Миг 35... Същата трагедия като Миг 29 и всички други бракми , който нямат спечелен нито един въздушен двубой, а напротив доста бяха свалени във войните в залива, в Югославия... Най-вече от неговия връстник Ф16, пилотиран от най- различни пилоти : американски, холандски, испански, израелски и даже и турски кадъни хахах... И Миг 29 беше многократно свалян, пилотиран било то от араби, сърби и прочие хахах... Хайде напишете кой натовски самолет е бил свален от Миг29 хахахх.. Няма такъв...Тръгнали с Ф35 да се мерят, когато имат свалени например 0 броя Ф15 хахах... И се крият като мишки, когато израелците отстрелват сирийските складове и ПВО. Натаняху им обеща, да ги предупреждава 15 мин. преди атаката за де скрият навреме хахах... А не може да разберат русофилистиците, че един самолет не е важно само да изглежда прилично, да има маневреност и прочие. Тия времена дето самолетите се гонят и стрелят с картечници отминаха отдавна. Сега трябва първо да имаш достатъчно на брой самолети с нови радари, електроника и ракети с голям обсег. Всичко това с управление на огъня от сателити, Ауакс или от Ф35 прави руските бракми безпомощни и подходящи само за паради и демонстрации... И за повдигане самочувствието сред крепостните...

    Коментиран от #161, #162, #169

  • Дедо Джон
    Отговор
    159 19:17  03.06.19

    До коментар #143 от "USMC":

    Спри да четеш DW. Най-големите асове на корейската война и изобщо в реактивната ера са руснаците Пепеляев и Сутягин с Миг-15 в Корея 20 и 22 победи! Американците обяснимо имат повече победи срещу китайци и корейци, но срещу руснаците е обратно.
  • Дедо Джон
    Отговор
    160 19:18  03.06.19

    До коментар #143 от "USMC":

    В грешка си..! Просто напиши в чичко Гугал 12.април 1951г-Черния четвъртък....за американската авиация в Корея и ще ти се изясни картинката.
  • Ха...ха...
    Отговор
    161 19:33  03.06.19

    До коментар #158 от "Груз 200":

    Ти си бил по-голям лаладжия и от баба ми пред портата когато си бърборят глупости с другите изкуфели бабета бе..! Скачаш от тема в тема като лилипут щото нищо конкретно не ти е ясно а драскаш общи неща. В Сърбия какво беше съотношението на силите на НАТО и Сърбия бе НЕзнаещ..? Ауаксите подаваха радиоелектрониката и за Ф-те оставаше само да преследват единични самолети в съотношение 20:1. Типично за тях нали..? А като свалиха същите тези сърби супер-мупер невидимия им тогава Ф-117 първия им стелт какво стана..? Три дни кьорав самолет не летеше над Сърбия докато разберат как и защо им е свален „невидимия” А Ф-22 няма нужда да го гонят. Него го спряха от производство вече ама ти явно още не знаеш като гледам колко си в час и колко компетентен..! А Ф-35 още не могат да му оправят софтуера,до сега само 31 системни грешки и блокаж на земята докато го поправят пак. Добре че е мощния му компютър че да го държи във въздуха,щото ако не е той ще падне на земята като врабче посред зима. И това е така защото има Асиметрична авионика,заради стелт покритието и специфичната му форма на фюзелажа..Ама какво съм седнал да наливам акъл в кухи кратуни..!
  • Дедо Джон
    Отговор
    162 19:36  03.06.19

    До коментар #158 от "Груз 200":

    Опитваш се да се правиш на въздушен стратег,използвайки американската тактика от ВСВ до днес( която за 80 години е една и съща) ,но не ти се получава.Тази стратегия ( Ауакси и тема подобни бидони като Ф35)е успешна единствено срещу камилари или слабо въоръжени държави като Сърбия, където коалиция от 14 държави с 1200 самолета воюва срещу 10 миг29.....в малко по добре въоръжени държави тази стратегия е кошмар,пример , Виетнам,3700 амер.самолета останаха в джунглата

    Коментиран от #168

  • Бай хой
    Отговор
    163 19:43  03.06.19

    До коментар #141 от "Гаргамел":

    И ти ако беше малко по умен щеше да знаеш че ф35 произлиза от як141 също от съветско време. Къде ви намират такива идиоти?
  • Калбо
    Отговор
    164 19:44  03.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    А ти краварски джендар
  • Чопи
    Отговор
    165 19:52  03.06.19

    До коментар #157 от "Тъпото ми то...":

    Виж за Соломончо си прав😂
  • АК47
    Отговор
    166 19:55  03.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Краварите още петото не могат да докарат а за шесто ще мечтаят дълго . До колкото в Россия Су 35 -4++ / Миг 35 - 4++/ Су 57 -5 то / та точно руснаците вече работят и по шесто поколение . А ти си шмъркай прашеца и си мечтай !

    Коментиран от #172

  • АК47
    Отговор
    167 20:01  03.06.19

    До коментар #20 от "Никита":

    Явно като си паднал и си си ударил сериозно главата
  • Груз 200
    Отговор
    168 20:13  03.06.19

    До коментар #162 от "Дедо Джон":

    В Югославия 2 броя Ф16 излязоха в директен бой с 2 Миг 29 и ги свалиха безпроблемно над Босна... Информирай се малко... Същото ще е и с Миг 35, когато излезе от анимационната фаза хахах... Руските бракми ги свалят навсякъде... Любима мишена са особено на израелските пилоти... САЩ и Великобритания имат огромно превъзходство във въздуха. Показаха го на Хитлер като заравниха градове и индустрията. Показаха го и на японците. След това с въздушен мост и хиляди полети нахраниха и снабдиха немците от блокирания от алкохолиците Берлин. А рушляците пък построиха стена, защоти хиляди бягаха от мизерията в американската окупационна зона... По въздух са пълна скръб степните хора. Там се иска електроника и качество, не е като да правиш телевизор Рубин хахахх... Сега коментирате разни анимации и прототипи като Миг 35 и Су 57, за повдигане на настроението... Пари нема, действайте хахахх.

    Коментиран от #176

  • Хаха
    Отговор
    169 20:23  03.06.19

    До коментар #158 от "Груз 200":

    Реално Ф35 е по слабо забележим от Су57 ,но военните доктрини на САЩ и Русия са коренно различни,едната хвърля 1.5 трилиона да създаде самолет който трябва да намери целите ( заедно с Ауакси)и да остане незабележим ,другата не иска да жертва летателните характеристики на самолета за да го прави стелт и създава безпилотните стелт Охотник, които реално ще вършат тази работа подавайки информацията на летящите зад тях хищници( Су57 и Су35),прехващачите от ниска стратосфера(30 км.) Миг31 и ПВО.......е сега си представи ситуация от навлизаща в Русия летяща формация от 100 (изтребители и бомбардировач и) пресрещната от няколко стелт Охотника, които на мига прехвърлят информация към ПВОто и хищниците.....какво следва с летящите бидони

    Коментиран от #170

  • Груз 200
    Отговор
    170 20:51  03.06.19

    До коментар #169 от "Хаха":

    Хубаво си ги написал тези фантасмагории, но първо приеми, че руснаците са много назад и в дроновете, с които американците имат голям опит. Второ никой не се кани да навлиза в любимата ти матюшка, а целта да се спре тя да навлиза в суверенни съседни държави. Около Русия се изгражда просто санитарен кордон, един вид карантина, ооради агресивната и политика към съсефите си, опитите да държи васални съседни държави и да ги шантажира. Справка - дори опитаха преврат в Черна Гора, която им би шута и отиде в НАТО. И пак за капак пишеш за някакви дори непроизведени самолети, докато ескадрилите Ф22, Ф15 и Ф35 са реалност... И руските ракети въздух-въздух са пълен боклук, не достигат заложените параметри, не владеят BWR пространството (beyond visual range). Индийците си поръчаха вeче израелски ракети Derby, за техните Су, защото като стреляха по тях пакистанците от 100 км разстояние и безпомощно търтиха да бягат да се спасяват. Другото са легенди и мечти. Руската авиация не е никаква заплаха и затова Тръмпи се чепка най-вече с китайците, които са технологично бързо напредващи и имат ресурс да строят, а не да правят анимации..

    Коментиран от #178

  • Бай Яни
    Отговор
    171 21:07  03.06.19
    Миг-29м2😁фейслйфт😁, 3 прототипа от 2007г.пройзводството му засега е замразено.и какво му е новото😁. А да, задната му седалка е демонтирана и на нейно место е монтиран допълнителен резервоар 600 литров.
  • Българин.
    Отговор
    172 21:24  03.06.19

    До коментар #166 от "АК47":

    Баси невежата😁🤔, СУ57-Т-50,2010Г,ПРОТОТИП В ИСПИТАНИЕ, 17 ОБЩО ПОЛЕТА, ПРОИЗВОДСТВОТО ЗАМРАЗЕНО, няма пари😁Индийците се оттеглят от програмата. Миг-29м2-миг 35😁, 2007 година, 3 прототипа, общо полета 20🤔😁, производството ЗАМРАЗЕНО, Няма кинти, сори😁. А и Окрайнците вече не си дават титана за,, братята,, Руси. И къде са технически новите им технологий😁, и къде са им самолетите😁🤔. Вземи се ограмотите малко преди да пишеш простотии.

    Коментиран от #182

  • Мохикан
    Отговор
    173 21:24  03.06.19
    Откакто се разпадна СССР само картинки на модерни самолети и ракети виждаме.
  • М.Жуков
    Отговор
    174 21:29  03.06.19
    Саради този саи ще умрът всички които придават славянската раса.Българи внимаваити и бъдете разумни.
  • Део
    Отговор
    175 22:00  03.06.19

    До коментар #79 от "Едо":

    Пий си хапчетата навреме, въпреки че и те едва ли ще ти помогнат.
  • Дедо Джон
    Отговор
    176 22:04  03.06.19

    До коментар #168 от "Груз 200":

    Това в коя холивудска продукция го гледа.Чел съм извадки от учебник от Уест Пойнт, в които пишеше, че загубите на Южния Фронт през ПСВ са от малария... И май бяха към... 400 човека (да са били 4000, ако съм съвсем объркан!)... (По кой са стреляли дядовците ми, остава загадка. По летящи чиний?.......такава е историята за Дойран в американските учебници
  • Българин.
    Отговор
    177 22:05  03.06.19

    До коментар #134 от "Тъпото ми то...":

    Да ве 😁🤔и избиха 2 000 Немски и Американски наемници, 😁🤔ама че си просто дяте, как от 2 прототипа станаха 4,,а нали са невидими, как стана че ги засякоха и даже успяха да ги снимат. Прост си и прост ще си умреш.. Путин се уморих да повтаря точно на такива идиоти като теб, че 2 та прототипа никога не са напускали територията им. Гледал съм го даже и видиозаписът направен уж де от Израелците, ама нещо много замазано😁, почти нищо не се различава, пълен блъв е това. А да и то без обозначения, че то Турците още над Босфора щяха да ги свалят бре тъпчо. Ама какво да обеснавам на прост човек.

    Коментиран от #180, #181

  • Хаха
    Отговор
    178 22:21  03.06.19

    До коментар #170 от "Груз 200":

    За кои ескадрили иде реч?! За онези 27% ? Кви ракети сънуваш,индийските самолети са въоръжени с украинската ракета с малък обсег Р77 въздух-въздух,добре ги съчиняваш,мЪ и сам не си вЕрваш на измислиците.....затова директен въпрос....Кога и къде американците се изправиха лице в лице в съотношение 1:1 и победиха......изключваме 1983 когато целият флот на САЩ тръгна в епична битка срещу 100 кубинци в Гренада,хахаха......имали дронове....ми чи те и лапеата в квартала имат
  • Хитлер
    Отговор
    179 22:29  03.06.19

    До коментар #43 от "бат Рамбо е гей":

    Да ве, те само на номерация ги вадят, а от 20 години с един и същ дезайн направиха цяла флотилия😁🤔, ама пак само на книга😁
  • Петър
    Отговор
    180 22:35  03.06.19

    До коментар #177 от "Българин.":

    О...оооо Тролче,ти появи ли се..? Гледам пак се заяждаш с хората,а.? За Су-57 никой не знае колко са. Ако вярваш на журналисти значи си пълен невежа какъвто си си де..! Дали са 2,4,или 6 които летяха до самолета на Путин....никой не знае,и по-добре. А това какво са правили в Сирия също никой не знае. А да очакваш някой да си признае че негови секретни като възможности самолети са „виновни” за унищожаването на някакви си американски „инструктори” в Сирия,говори за плоско мислене. Ти по-добре спестявай от закуски щото нали се пъчеше че се хващаш на облог за 500лв,че С-400 няма да пристигне в Турция,а.? С твоите 500лв,мисля да се почерпя за мое здраве и да ти пожелая пак да се хващаш на облози щото това ще са най-лесно изкараните ми 500лв...! Така че СПЕСТЯВАЙ,не драскай
  • Тъпото ми то...
    Отговор
    181 22:39  03.06.19

    До коментар #177 от "Българин.":

    Какви щуротий пишеш бе човек..? Кога съм писал аз че Су-57 са правили нещо конкретно в Сирия..? Това си е била секретна мисия,а журналистите могат да пишат каквото си искат.Само глупаци могат да разтягат локуми без да са наясно дали това което са чели някъде е лъжа или истина. А теб като те гледам май си от първите..!
  • Учител по български
    Отговор
    182 22:57  03.06.19

    До коментар #172 от "Българин.":

    Украйна се пише с У-голямо.. а не Окраинци.! Изпитание се пише със З не със с..! Ама и по география май хич те няма нещо..! В момента най-големия производител на титан е руската фирма ВСМПО -Ависма..! Която държи приблизително 29% от световния пазар на метала..! След толкова детински грешки и в писане и в общи неща как да ти вярва някой разумен човек ми кажи..? То иначе е лесно да плещиш простотий,ама или чети повечко или си ограничи лъжите..!
  • Бати Злати
    Отговор
    183 23:15  03.06.19
    Какво се пенявите. Путин съвсем недвусмислено ги предупреди да спрат да се правят на световен полицай и им обясни ситуацията,че с тяхната морално и военно остаряла техника не са никакъв проблем за Русия и ще ядът дървото/ няма да имат време да се изповядат/, Бай Дончо колкото и да е кух,схвана намека и изпадна в ярост от безсилие,започна да раздава едни санкции и мита на който се сети, Китай, Индия,ЕС, Мексико, Канада, Русия,направо се чудя нас как ни е пропуснал,а посланието на Путин е съвсем добронамерено,да си стоят там в прериите,да си пасат кончетата и кравите и да не се занимават с глупости
  • 184 23:18  03.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Нашата Гордост!!!,😀
    Отговор
    185 23:35  03.06.19
    Сега спокойно с тази "извънземна" технология може да се опитат да превземат "чужда "територия като Крим!? Примерно....:Зимбабве!?😀 Цървули Смешни!
  • Разбирач
    Отговор
    186 23:50  03.06.19
    Муахаха, ще падна от смях. Горките алкохолизирани диваци стават все по-смешни и жалки.
  • Влади
    Отговор
    187 00:01  04.06.19
    Руската, респ. комунистическата пропаганда действа на принципа:„Нашите слонове са най-големи” или „БСП ще спечели евроизборите с 3% преднина”. Обаче накрая става едно яко осиране. Както с МиГ 29 - много прехвалена круша, само дето няма нито един спечелен реален въздушен бой. Питайте иракчаните и сърбите , те имат кофти опит с тия хвърчила.
  • Гюро
    Отговор
    188 00:17  04.06.19
    И какво, за Су57 забравихме ли? Нали беше безаналогов, перспективен, 10 бройки, които изплашиха врага... Сега пак клонинг на МиГ29 вадят.
  • Чувай Боже!
    Отговор
    189 00:18  04.06.19

    До коментар #79 от "Едо":

    Гумен Гадев стана пратеник на Бог!? На Кирил Гундяев може, но не повече.До вчера бяхте комунисти, днес станахте много набожни.
  • Разбирач
    Отговор
    190 00:21  04.06.19

    До коментар #84 от "Монгола":

    Ако Пинко, кои договори за Ф35 са отказани бе? Япония заяви покупка на 150 броя!

    Коментиран от #203

  • Додж,Шеви и Мустанг vs Лада,Москвич. СмЕ
    Отговор
    191 00:32  04.06.19
    Конструкторско бюро ,, Авто-ВАЗ'',сьобщава: Успяхме да сложим ел.стькла на Ладите ни. Как и колко функционират е друг вьпрос. Всеки закупил си Автомобил от нас ,получава като подарьк и два литра водка.
  • В е л и к и я
    Отговор
    192 06:42  04.06.19
    Извинявайте ама днес не сме 1 април. Та тоя МиГ съм гледал как мужиците го пробиват с дрелка , така го правят .. с дрелка , пила и тесла .. само двигателите и дизайна който е все един и същ вече 40 години са руски .. ако не е френската авионика ще стават само да харчат керосин и да ги свалят като мухи ..
  • Аха ясно
    Отговор
    193 08:34  04.06.19
    Москвич отговаря на Ферари

    Коментиран от #199

  • 194 08:55  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 195 09:31  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 196 09:32  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • чета и се смея
    Отговор
    197 09:37  04.06.19
    Пълно е с разбирачи тук! Изобщо българина разбира то всичко, може всичкщо и накрая купува всичко друго ама произведено в чужбина! КОГАТО БЪЛГАРИНА СЕ НАУЧИ ДА СЛАГА ЕТИКЕТИ НА КОИТО ДА ПИШЕ "ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ" И ТОВА ДА ОЗНАЧАВА НЕЩО ТОГАВА ДА ДАВА МНЕНИЕ! СЕГА РАДВАЙТЕ СЕ НА Ф-16 САМОЛЕТЧЕ ОТ 70 ГОДИНИ КОЙТО ПО АЙРОДИНАМИКА Е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ОТ МИГ 29 КОЛКОТО ИДА ГО ОБНОВЯВАТ!

    Коментиран от #198

  • Московский комсомолец
    Отговор
    198 09:42  04.06.19

    До коментар #197 от "чета и се смея":

    А по авионика е светлинни години пред летящата съветска щайга! Не забравяй , че това е модернизирания блок 7! Абе що , когато руснаците имаха недоавианосец Кузя (самовар) , разгъваха ръчно крилата на самальотите си?
  • Московский комсомолец
    Отговор
    199 09:51  04.06.19

    До коментар #193 от "Аха ясно":

    Ferrari е италиански автомобил! Да се сравнява космич с DODGE Charger или Challenger , FORD Mustang Shelby , Chevrolet Camaro или Corvette е просто абсурдно! А и космич отдавна гушна букета , Волга сейбър е съдрала кожата на Chrysler Sebring , а Лада отдавна щеше да е при обозе почившия космич , ако не бяха Renault Nissan!
  • karakondgul
    Отговор
    200 10:13  04.06.19
    Да не гледаме чуждите. Да видим нашия- новия, скъпия...ни на сърцето F-16! С него има да си джиткаме до морето и обратно, и колко гарги ще подплашим докато фърчим за по 10.000 лева билетчето в едната посока, ехееее, живот !
  • Евлоги
    Отговор
    201 11:15  04.06.19
    Защо коментираме чужди самолети, всички са разбирачи .Единствения невидим самолет е този Ф16 дето ще платим без някой да го е видял , ще дадем милиарди за нещо невидимо.Бойко ще отваря пак училището за летци в долна митрополия чудно ми е на какво ще летят ? Важното е да се пъчиме и да плюваме този или онзи за неща дето никога няма да имаме. Големи разбирачи сме всички.
  • 202 11:28  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВБА
    Отговор
    203 12:16  04.06.19

    До коментар #190 от "Разбирач":

    Ако сложиш 0 между 1 и 5 може и да познаеш... , но все още всичко е в сферата на догадките.....след падането на един "невидим"... у длибокото....
  • 204 12:19  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВБА
    Отговор
    205 12:41  04.06.19
    Който успее с радара си да засича всякакви цели включително и "невидими"(което вече е сторено на 200-300км, а трябват 500-600км и ракета с обхват 200-300км) работата им е спукана на 100 %, че и отгоре. На този етап само обхвата на радара е проблем и то на самолетите, а на стационарните не е. При С 500 всичко предполагам, ще е в параметрите. Сега видимите самолети 4+ и 4++, ако взаимодействат със стационарните и летящи радари то на "невидимите" им е спукана работата и то над 200км. Няма невидими неща, но трябва поне малко да можеш да виждаш и чуваш от другата страна, за да....ще го бъде след...
  • 206 12:54  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Docenta
    Отговор
    207 13:00  04.06.19
    Този велик самолет не го е виждал никой на живо,освен другаря путин в анимационното кино на мосфилм
  • Да ама на
    Отговор
    208 16:09  04.06.19

    До коментар #98 от "Лохнес":

    МиГ 35 е афар радар от най-ново поколение и няма нищо общо с този от 86г. А 5 тона за изтребител е доста,Фи 16 изтребител бомбардировач и не е от класа на МиГ-а.Що се отнася до тяговъоръжеността на МиГ 29 дори е 330 м/с , а на Фи 16 е доста по-надолу,предполага се с новите двигатели МиГ-а да има още по-голяма вертикална скорост така,че не пиши глупости.
  • Да пуснат
    Отговор
    209 16:13  04.06.19

    До коментар #106 от "Всичко руско е скрап":

    но това означава построен,но не и вече работещ т.е. произвеждащ продукция. Завода е построен през април т.г.,ще се почака още докато пусне нещото подобие на стара барака в нови дрехи. Това е като да отваряш нов бардак със стари ку..и,те това е Фи 16.
  • Ние мислим
    Отговор
    210 16:34  04.06.19

    До коментар #119 от "Ще има цветен дисплей, и мп3":

    ама това действие на вас ви е чуждо,защото флотилията от Фи 35 стоят на стоянка и не летят и са все с дефекти,та да ти имам и некачествените бройки.
  • Я па я
    Отговор
    211 18:28  04.06.19
    Случайно ли и двата самолета с номера - 35.Ще се дуелират ли , какво ?
  • 212 18:48  04.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • дявола
    Отговор
    213 21:24  04.06.19
    Няма по-добри от руските мигове не знам нашите "политици"къде се натресаха на американските боклуци
  • ама той
    Отговор
    214 22:44  04.06.19

    До коментар #16 от "767":

    откъде да знае,като цял ден и нощ седи и чака някой да напише нещо и той да го оплюе.Съжали го малко,де,знаеш ли колко плюнка трябва да имаш?Дори разбрах,че всяка седмица ги викат да им преливат плюнки-не е шега работа
  • алоооо
    Отговор
    215 22:54  04.06.19
    холивуд,тука не е киностудио и не си приписвай заслугите на "един стар самолет,който заглуши електрониката и цялото управление ,на "ДОНАЛД КУК""-СПРАВКИ колкото искаш в тубата,има и видео чети и гледай Макфлай,чети и гледай
  • ариана
    Отговор
    216 22:58  04.06.19

    До коментар #36 от "Хрониките на Евразия":

    ех,мечтиииии....на една ръка разтояние
  • пилот
    Отговор
    217 07:56  05.06.19
    Този самолет сигурно струва по евтино от бракуваните таралясници ф16 дето нашите ще купуват за милиарди от сащ ама нали е руски та уж не бил по стандартите на нато . сигурно няма по стандартите на нато вграден страпон в седалката на пилотагендар

    Коментиран от #235

  • Пешо
    Отговор
    218 09:24  05.06.19
    Все едно да вземеш един Москвич 412 да му сложиш китайски ксенон, лед лампички и китайска мултимедия и да кажеш, че е като новия мерцедес. Нито е като новия, нито като стария Мерцедес и тогава и сега си е една карикатура на кола. Същото е и със самолетите.
  • учуден
    Отговор
    219 09:30  05.06.19
    Вие се усрахте! Що не се прекръстите на :великоруски измислени факти:То бива бива вашата русия най най ама от там бягат и не се обръщат даже!
  • учуден
    Отговор
    220 09:37  05.06.19
    А на това кога ще отоворят http://www.prikol.ru/2019/06/03/vsyo-na-knopochkax/
  • ссср
    Отговор
    221 09:55  05.06.19
    Самолетът би бил добър, ако беше във въздуха преди 20 години. На практика е просто едно подобрение на МИГ 29, но в никакъв случай не е технологичен скок. Вече е морално остарял и Не е конкурент на Ф-35.
  • Адолф Путлер
    Отговор
    222 15:35  05.06.19
    Летяща щайга от миналия век
  • Мосфилм
    Отговор
    223 16:57  05.06.19
    Тия филми сме ги гледали Дайте нещо за летяща чиния със зенитна картечница Летяща подводница с вертикално излитане и свободно гмуркане Някой летящ леководолаз с перка на акула Стига едни и същи филми омръзнахте вече
  • старото
    Отговор
    224 01:06  06.06.19

    До коментар #19 от "Знам знам🙄":

    знам,знам и това е най добрия самагон на пияндурниците-след като се налеят снего и започват да хвъркат,хвъркат. Засрамете се ,бре! Стига с тези измислени хвалби на руското оръжие! Замислете се какво е създал Фон Браун и какво руското лейтенантче"конструктор" на автомат " калашников"хахаха а това си е автоматичната карабина на германците от ВСВ.
  • Рейгън
    Отговор
    225 08:50  07.06.19
    С какъв двигател е рашкият самальот? 1.9TDI с димна завеса за заблуда :) ДолУ дизела,долУ Рашкистан
  • konservator
    Отговор
    226 09:12  07.06.19
    CAЩ xapчaт пoвeчe зa oтбpaнa, oтĸoлĸoтo cлeдвaщитe ceдeм нaции взeти зaeднo Cъeдинeнитe щaти нямa вepoятнocт дa cпaднaт oт въpxa нa cпиcъĸa нa лидepитe пo нaциoнaлнитe paзxoди зa oтбpaнa. CAЩ xapчaт пoвeчe зa oтбpaнa, oтĸoлĸoтo cлeдвaщитe ceдeм нaции взeти зaeднo. C paзxoди oт 620 милиapдa дoлapa гoдишнo, зa oтбpaнa, CAЩ paзxoдвaт пoвeчe oт 578-тe милиapдa ĸoмбиниpaни paзxoди нa Kитaй, Pycия, Cayдитcĸa Apaбия, Индия, Фpaнция, Beлиĸoбpитaния и Япoния. Money.bg
  • Консерватор
    Отговор
    227 09:14  07.06.19

    До коментар #2 от "ПУТИН":

    CAЩ xapчaт пoвeчe зa oтбpaнa, oтĸoлĸoтo cлeдвaщитe ceдeм нaции взeти зaeднo Cъeдинeнитe щaти нямa вepoятнocт дa cпaднaт oт въpxa нa cпиcъĸa нa лидepитe пo нaциoнaлнитe paзxoди зa oтбpaнa. CAЩ xapчaт пoвeчe зa oтбpaнa, oтĸoлĸoтo cлeдвaщитe ceдeм нaции взeти зaeднo. C paзxoди oт 620 милиapдa дoлapa гoдишнo, зa oтбpaнa, CAЩ paзxoдвaт пoвeчe oт 578-тe милиapдa ĸoмбиниpaни paзxoди нa Kитaй, Pycия, Cayдитcĸa Apaбия, Индия, Фpaнция, Beлиĸoбpитaния и Япoния. money.bg
  • Самолет
    Отговор
    228 10:06  07.06.19
    На изтребител пето поколение руснаците отговорили с предишното.
  • Иван
    Отговор
    229 16:38  07.06.19

    До коментар #76 от "gnom":

    Може да станат след 20 години, но ние ще ги платим сега хохо
  • М да
    Отговор
    230 16:43  07.06.19

    До коментар #89 от "Бай хой":

    М дам като BMV м пакет, селяните си мислят че няма разлика с м ката :)
  • Чети повече, ако можеш
    Отговор
    231 18:21  07.06.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Плюсове се отнасят за въоръжението, а не за аеродинамиката. Аеродинамиката на МИГ-29 и в момента значително превъзхожда F-ките

    Коментиран от #236

  • кракра
    Отговор
    232 20:47  07.06.19
    Мужиците разбраха, че с ПАК-ФА, преименуван тихомълком на Су-57, не могат да уплашат никого, и започнаха да си измислят нови суперсамальоти. Москвич нали сте виждали? И ЗАЗ? Е, тия руски боклуци са същият тип, само че летящи.

    Коментиран от #238

  • Хрониките на Евразия
    Отговор
    233 21:01  07.06.19
    Само да допълня, че Ф16, които ще купим, го превъзхождат по всички показатели. По неофециална информация самолетът ще е 5+ поколение, отговарящ на стандарта 802.11 на IEEE. Бройките за България ще са с по-големи, и по-широки гуми. И понеже сме се договорили с американските ни партниори никоя държава да няма толкова добри самолети, като нашите, веднага след като ни ги доставят, производството на модела ще бъде спряно!
  • Муслим Магомаев
    Отговор
    234 13:47  19.06.19
    Всички руски машини са едни и същи . Миг 35 е като миг 29 и су 27. Всичко е миже да те лажем. Щял да отвее Ф15 . Ф15 е много много стар самолет ,само ,че янките като го оборудват с новите системи и мужиците пак ще духат супата. Всеки божи ден от Руспия излизат хиляди руснаци ,които търсят как да избягат голямото отвяване .
  • Сакс Кобург Гота
    Отговор
    235 13:50  19.06.19

    До коментар #217 от "пилот":

    Таталясник е еднозначна дума с която се охарктеризират произведенията на руско-съветската производствена система.
  • Марин Колаксъзов
    Отговор
    236 13:54  19.06.19

    До коментар #231 от "Чети повече, ако можеш":

    Каква аеродинамика бе .какви 5 лева. Нали видяхте и в Сирия . Бушмените още използват древните сута които и ние имаме ,даже бая сме бракували. Ф16 ежедневно в света прави толкова полети ,колкото всички руски самолети заедно не могат да направят.
  • ИЗБОРИ
    Отговор
    237 15:56  24.06.19
    Само от БГ 2 МИЛЯРДА ЛВ.,АКО СЕ ДАДАТ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ? ЗА КАКВО СА НИ САМОЛЕТИ ?

  • Immortal King
    Отговор
    238 00:46  03.07.19

    До коментар #232 от "кракра":

    Правиш ли разлика между турбодвигател и такъв с бутала, спри с хапчетата брачед, пет дена си афтър...
  • Бреееей
    Отговор
    239 23:34  13.07.19
    Стоп мама каза, и Ко праим ся?
  • СССР
    Отговор
    240 18:45  15.07.19

    До коментар #8 от "ЕБЕсен Язовец":

    Ти малоумният си коментар задръж за теб.Според теб какъв F-16 ще ни продадат капутите от САЩ???15-то поколение ли?Дори да е 4++ поне е произведен,а не като нашите само на хартия...
  • гост
    Отговор
    241 22:19  16.07.19
    Тука има много разбирачи, нито руснаците нито американците ще си покажат пълните параметри на оръжията, пускат по някоя троха и журналисти и коментатори започват да си съчиняват!! Всичко е на кантар ако едните бяха по-силни щяха да смачкат другите!!
  • боярышник
    Отговор
    242 11:08  21.07.19

    До коментар #10 от "Вова":

    Когато човек е неинформиран и има неистово желание да вземе позиция по дадена тема,то той неимоверно ще стане за смях.Паулу Коелю.

Напиши коментар:


Публикувай