32 906 190

"Ислямска държава": Ердоган, идваме за теб!

Терористичната групировка отправи заплаха към турския президент

"Ислямска държава": Ердоган, идваме за теб!
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Терористичната групировка "Ислямска държава" (ИД) отправи заплаха към турския президент Реджеп Ердоган във видео, разпространено късно снощи, предаде ДПА.

"Хей, Ердоган, арогантният тиранин на Турция, не си мисли, че сабите на войниците на халифата са далеч от теб", заяви боец от групировката, говорещ на турски, заобиколен от двама мъже с автомати.

"Знай, че това, че стоиш в редиците на кръстоносците, няма да ти помогне срещу войниците на халифата", каза още джихадистът.

Видеото бе разпространено около три месеца, след като лидерът на ИД Абу Бакр ал Багдади, бе заснет във видеоклип, в който се вижда как държи папка с надпис "Вилает Турция".

Посланието му очевидно означава намерение групировката да извърши атаки в Турция.

Турция
Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 39 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Азз
    Отговор
    1 16:05  11.07.19
    Абе ИД нали беше унищожена?

    Коментиран от #59, #112, #170, #187

  • незнайко
    Отговор
    2 16:07  11.07.19
    Айдеее краварите им дадоха заповед за ,,турска пролет,,
  • Изненадан
    Отговор
    3 16:08  11.07.19
    Каква ИД, нали великата непобедима руска армия я унищожи 6 пъти най-малко?

    Коментиран от #9, #15, #17, #39, #41, #57, #190


  • Мале
    Отговор
    4 16:09  11.07.19
    Тез джихадисти не знаят с кого си имат работа. Турция не е Сирия. Турция е на много силно ниво от колкото Сирия.
  • Луцифер
    Отговор
    5 16:09  11.07.19
    Пентагонът даде зелена светлина на главорезите си, Ердоганя е в опасност!

    Коментиран от #10, #165

  • 6 16:13  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 7 16:14  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Виц на деня
    Отговор
    8 16:19  11.07.19
    Терористичната групировка "Ислямска държава" отправи заплаха към турския президент.
  • 9 16:21  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    10 16:22  11.07.19

    До коментар #5 от "Луцифер":

    Цирк, бате...цирк.ИД и геврека взаимно си миришат потурите..да не забравяме каква далавера се въртеше с петрола, как се лекуваха идилски полеви командири в турски болници и как се обучаваха в лагери около Истанбул, кой ги снабдяваше с оръжие, а и сега ги снабдява...Всъщност ако го свитнат ,няма да е лошо, поне ще извършат едно добро дело...

    Коментиран от #48, #54

  • Абе
    Отговор
    11 16:23  11.07.19
    Същите джихадисти, които работят за него в Сирия и Либия, ще отидат за него или други?
  • Анти милиционер
    Отговор
    12 16:31  11.07.19
    Хаха... това е любимият на седерастите от канавката Изсраел. Хахах...
  • Анти милиционер
    Отговор
    13 16:33  11.07.19
    Заради с400 е атаката на вашингтонското изчадие
  • Ами...
    Отговор
    14 16:38  11.07.19
    Яко кво?
  • 15 16:39  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    16 16:42  11.07.19
    Тия ИД са като Шотландския боец ..хич не умират ..граф Дракула ...а и уж Ердоган беше ислямист а се оказа че джихадистите са против него

    Коментиран от #33, #36, #186

  • Космонавта
    Отговор
    17 16:48  11.07.19

    До коментар #3 от "Изненадан":

    Тя руската армия е Космическа и победиха ИДИЛ само в Космоса! Засега на Земята чакаме. Другата неделя щели да натискат някакви копчета и да унищожават САЩ, пък чак после и ИД. Нейсе, ще почакаме още малко.

    Коментиран от #101

  • Fenasi Kerim
    Отговор
    18 16:52  11.07.19
    Нали дупчат за газ в Средиземно море затова от Израел са активизирали лидера на групировката Идил създадена от Сенатор Маккейн - Шимон Елиот - наричан още Ебу Бакр Ел Багдади. Но трябва да знаят, че с Турция шега не бива защото Турция не води привидна "война" наужким както правят някои за пред камерите а тайно ги въоръжават. Веднъж заплашиха ли Израел? Няма да го сторят. Лидерът ин е агент на Мосад с име Шимон Елиът.

    Коментиран от #21

  • Хасан
    Отговор
    19 16:52  11.07.19
    Уж американци,фоанцузи ,англичани ,руснаци ги трепят ,но те на турците се заканват ..няма логика

    Коментиран от #157

  • 20 16:53  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 21 17:00  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 22 17:01  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 23 17:01  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Fenasi Kerim
    Отговор
    24 17:03  11.07.19

    До коментар #21 от "Rije":

    В Африн операцията мина успешно с минимални цивилни жертви. А можеха просто да бомбардират напосоки както правят демократизаторите.

    Коментиран от #28

  • 25 17:03  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 26 17:05  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тръмп
    Отговор
    27 17:05  11.07.19
    Хасане,мобилизирай се да браниш Ердо,тръгвай веднага за Стамбула!!!:):):)И памперси вземи от Лидл!!!:):):)
  • Хасан
    Отговор
    28 17:06  11.07.19

    До коментар #24 от "Fenasi Kerim":

    В Африн турския аскер пробва стрийт файтер ,,улични боеве !за пръв редовна армия използва успешно уличен бой в градски условия ...Руснаците и американците помитат всичко ..целия град без да глкдат за цивилни

    Коментиран от #43, #49, #83

  • 29 17:08  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димов
    Отговор
    30 17:09  11.07.19
    Като чета какво трепане става в Турция..... По-добре да си държава с по-малко пари, но без тероризъм, като България, отколкото да си с повече европейски капитал, но пък на прага на война, като Турция.

    Коментиран от #32

  • 31 17:12  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    32 17:13  11.07.19

    До коментар #30 от "Димов":

    Хахаха ...така си мислиш ..хората си ядат и пият ..живеят си ..

    Коментиран от #40, #45

  • Само че
    Отговор
    33 17:17  11.07.19

    До коментар #16 от "Хасан":

    Ердоган е ислямист и джихадистите работят за него. Всичко друго е фейк нюз.

    Коментиран от #35

  • 34 17:18  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    35 17:20  11.07.19

    До коментар #33 от "Само че":

    Ердоган е за политически ислям ,за демокрация,за пазарна икономика...виж западния модел за арабския свят _ в Египет превратаджмя,в Сарабия убиха прогресивен журналист ..няма лемокрация,няма избори а само назначени диктатори ...в
  • Дзержински
    Отговор
    36 17:21  11.07.19

    До коментар #16 от "Хасан":

    Против него са,защото се оказа чекист.

    Коментиран от #42

  • Хасан
    Отговор
    37 17:21  11.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    Иван Костов ,Симеонов,Московски бели ли са ??кюмюри са ..виждал съм ги на живо

    Коментиран от #46, #118

  • 38 17:22  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ГОШО
    Отговор
    39 17:23  11.07.19

    До коментар #3 от "Изненадан":

    Унищожиха тези дето им трябваше да бъдат унищожени другите ги оставиха на Запада
  • 40 17:23  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ХаХа
    Отговор
    41 17:24  11.07.19

    До коментар #3 от "Изненадан":

    ....подлъгани ! Мислех си че чичо Дони се закле да ги гони до последно ? И тъкмо купи С400 и стана неудобен ! За кого ? Айде да поиграем : а/ За чичо Дони б/ за Русия в / за извънземните Виж дали са преведени центовете и зачертай вярното !
  • 42 17:25  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Боец от ПКК
    Отговор
    43 17:31  11.07.19

    До коментар #28 от "Хасан":

    В Африн освободителните сили всеки ден убиват турски окупатори по всякакъв начин.

    Коментиран от #56

  • 44 17:35  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Димов
    Отговор
    45 17:40  11.07.19

    До коментар #32 от "Хасан":

    И тука имаме едни, дето си живеят, ама имаме и едни други, дето се молят орките да не им прескочат довара и тая нощ.
  • Димов
    Отговор
    46 17:41  11.07.19

    До коментар #37 от "Хасан":

    Те не са българи а родоотстъпници.
  • 47 17:42  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • JİFKO
    Отговор
    48 17:43  11.07.19

    До коментар #10 от "гост":

    BRAVO
  • 49 17:46  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 50 17:46  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Давид
    Отговор
    51 17:47  11.07.19
    Абе къде ги четете тия глупости или си ги измисляте .
  • гост
    Отговор
    52 17:48  11.07.19
    ислямската държава е творение на Ердоган, което иска да стане халиф Катар помага с пари терористите в Сирия и Либия са техни хора
  • Иванов
    Отговор
    53 17:49  11.07.19
    Истинската ИД е Дианет. Всичко останало са лакардии!

    Коментиран от #62

  • 54 17:49  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дзержински
    Отговор
    55 17:53  11.07.19

    До коментар #42 от "яна":

    Да.
  • Аскер
    Отговор
    56 17:54  11.07.19

    До коментар #43 от "Боец от ПКК":

    Само преди няколко дни след точкова операция е ликвидиран един от най високопоставените ръководители на терористичната групировка Пкк , от началото на година списъка с най издирвани терористи е намалял с 2 хиляди от 2500 на 500 бройки няма да се плашиш братчет може и ти да го отнесеш аскерския някой ден

    Коментиран от #63

  • Голям прос
    Отговор
    57 17:54  11.07.19

    До коментар #3 от "Изненадан":

    Последно великата американска армия я унищожи. Не си криви душата.
  • ivan
    Отговор
    58 17:58  11.07.19
    haha tezi teroristi sa pri Erdogan i mu izpulnqvat zapovedite da vsqvat strah v Turciq,prozra4en e,maluk e varianta da rabotqt za amerikancite,6toto mnogo sa amatiorski klipovete sus zaplahi to e sme6no predvaritelno da obesnqva6 kakvo 6te pravi6
  • Borislav Popov
    Отговор
    59 18:01  11.07.19

    До коментар #1 от "Азз":

    Е как бе, ушанките я унищожиха към 5 пъти до сега! А лидера им Абу нам къв си го убиха тамън 10 пъти до сега. Ех тея ушанки много силни бе!
  • Кой68
    Отговор
    60 18:03  11.07.19
    Дошло е време за събиране на вересиите😉.
  • SAAB
    Отговор
    61 18:10  11.07.19
    Идват......маскирани агенти на ЦРУ ! :) ракети ще купуваш.....я комшията главанак стари железа накупува само да го оставят У файтона ! :)
  • 999
    Отговор
    62 18:18  11.07.19

    До коментар #53 от "Иванов":

    Хасанеее...сгънаха го твоя любимец,като шивашки метър го сгънаха...ко стана, айде дигай катуна и бегайте долу да вардите геврека, че тоя освен шамарите от ЕС И САЩ дето ще яде ,сега и неговите хора го подгониха...няма да се учудя, че колкото и да маха с ''рабия''-та , и ''Мюсюлманските му братя'' ще го пуснат някой ден на пазара...
  • КЮРД
    Отговор
    63 18:22  11.07.19

    До коментар #56 от "Аскер":

    😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😁😁😉😉😉😉😉😎😎😎😎😎😎😎😂😂😂😂😂😂😂-Що си такъв мушмул , бе ,главанак
  • 64 18:35  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    65 18:36  11.07.19

    До коментар #49 от "ОЧЕВИДЕЦ":

    В Африн като хлебарки утрепаха терористи ...освободиха целия район
  • Гост
    Отговор
    66 18:39  11.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    Взел си от османския ген, затова си бял

    Коментиран от #166

  • хан Аспарух
    Отговор
    67 18:43  11.07.19

    До коментар #64 от "Хасан":

    Ти пък ,къде отцепи, ама със сигурност си му мирисал задника и си му облизвал хемороидите,та знаеш чак такива подробности...другарю Асен Шаламанов...пазиш ли като скъп спомен паспорта с екскурзиантските визи...пази го ,пази ..че май скоро ще ти потрябва ми се струва
  • Кико
    Отговор
    68 18:50  11.07.19
    Да взима маслинени клонки и да шиба терористите дето му се заканват.каквото търсиш, това намираш!
  • 69 18:50  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Иве
    Отговор
    70 18:51  11.07.19
    Цру сега ще ги насъска срещу доганя нормално по пътя на кадафи си върви човека и това е.

    Коментиран от #78

  • АСАН
    Отговор
    71 18:54  11.07.19
    чичо ердо в момента има 4 валета и пасува, ония сирийците за какво ги храни ? за да им режи керпич от лайната ли ? в момента той даже и събра нови еничари които от векове не можеха да запълни местата на османските еничари и недейте се радва тия ислямисти случайно ако превземат турция от там директно тръгват към европа а преди европа ще минат през българия

    Коментиран от #72

  • гост
    Отговор
    72 19:00  11.07.19

    До коментар #71 от "АСАН":

    Абе мине не мине ..па току се изцъкаш..пробваш се да пишеш фантастики ли ...давай по-смело,че да има с какво да се забавляваме ..мухахахахахаа!!
  • Гост
    Отговор
    73 19:00  11.07.19

    До коментар #38 от "Турчина":

    Това къде го прочете? На шалварите или на феса ти го пише?
  • Булгаристан
    Отговор
    74 19:08  11.07.19
    Добре че Булгаристан е под закрилата на БОКОагата инак тежко ви.
  • Да ми смучат Х, У, Й, Я
    Отговор
    75 19:11  11.07.19
    Долу управляващите ни престъпници ГЕРБ и останалата измет
  • Яж ми лайната
    Отговор
    76 19:14  11.07.19
    Всяка рязана пушка накъва свинско и ушите им плющят чак иначе са амуджи
  • Zzz
    Отговор
    77 19:32  11.07.19

    До коментар #21 от "Rije":

    Mlıkni be maloumnik Ti si nemaş predstava za afrin a za ASKERA mojeş samo da zavijdaş
  • Zzz
    Отговор
    78 19:35  11.07.19

    До коментар #70 от "Иве":

    Moje da sme nedovolni ot Erdoğan no nema da pozvolim nikoy da ni se mesi nie ne sme arabi ne sme nekoy grug

    Коментиран от #87

  • Хахах
    Отговор
    79 19:41  11.07.19

    До коментар #15 от "АнтиГРОБ":

    Ти започни да пишеш на български език ЗНА, ИЗКАЗВА.... и защо да не говори човека за руската армия? Ти нещо се обърка! В България за разлика от Русия и Северна Корея имаш право на мнение!!! Тук не живеят преклонени овчици като в изброените държави.
  • Значи. .
    Отговор
    80 19:41  11.07.19
    Разбирате ли сега кой??!подкрепя :"(ислямска)държава......
  • Nik
    Отговор
    81 20:15  11.07.19

    До коментар #15 от "АнтиГРОБ":

    Абе ти много си вътре с нещата,не мислиш ли че си за премахване????
  • 82 20:22  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • хасане дай коментар
    Отговор
    83 20:32  11.07.19

    До коментар #28 от "Хасан":

    има ли държава която да е добри отношения с турците заради ердоган то либия сащ египет кюрдите ирак гърция кипър вътре в държата турците сега и ислямска държава то гюленовци то какво не беше

    Коментиран от #143

  • Добре де
    Отговор
    84 20:47  11.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    Е, това си е баш расизъм, бе, човек!И аз съм от белите, ама ти как ги подкара...Не се отнася за всички, недей така!
  • 5678
    Отговор
    85 20:48  11.07.19

    До коментар #54 от "1234":

    Че народа на Кадафи като си предаде лидера сега да не е цъфнал и завързал??? Май мрат от глад и се самоизбиват, а краварите ги доят ли доят до безкрай! Много ви радват чуждите злини , незнайно защо....
  • Баш Турчина
    Отговор
    86 20:49  11.07.19

    До коментар #47 от "Българина":

    А така наречените българи произлизат от турското племе Дуло! Даже в английския уикипедия пише, че българите са говорили турски като са дошли в Европа! Цял свят знае, кой от къде произлиза само те неее та не!

    Коментиран от #88, #89, #91, #92, #93, #99

  • Гурбетчия Ханко брат
    Отговор
    87 20:56  11.07.19

    До коментар #78 от "Zzz":

    Специално ти си нищо.....лайномет
  • 88 21:01  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 89 21:04  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Българин
    Отговор
    90 21:25  11.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    Напълно сам съгласен,помаците са никакви-не се смятат за българи или гърци,и са някаква смесица
  • Българит
    Отговор
    91 21:28  11.07.19

    До коментар #86 от "Баш Турчина":

    Ти за турчин много правилно пишеш на български. Българите са всичко друго,но не и турци.Може да имаме татарска кръв,но сме християни
  • Балканец
    Отговор
    92 21:37  11.07.19

    До коментар #86 от "Баш Турчина":

    Каква е тая английска уикипедия бе помак? Уикипедия е една, ама още не си слязъл от клона да го разбереш. И не бъркай прабългарският език с турски, нито с тюркски. Това са си твои измишльотъци, заради спарването от тюрбана ти. Виж, по-очевиден и неоспорим факт е, че ти говориш на български, защото и турският ти не струва както и самият ти. Чети история вместо да онождаш кози.

    Коментиран от #95, #97

  • Гост
    Отговор
    93 21:42  11.07.19

    До коментар #86 от "Баш Турчина":

    Цял свят знае че ти произлизаш от циганска проститутка и мулат чобанин а само ти нееее......

    Коментиран от #94

  • да се уважаваме
    Отговор
    94 21:49  11.07.19

    До коментар #93 от "Гост":

    Дали сме Българи дали сме Турци ние сме толкова омесени че изобщо не знаем какви сме

    Коментиран от #96

  • Гурбетчия Ханко брат
    Отговор
    95 21:59  11.07.19

    До коментар #92 от "Балканец":

    Истински Балканец..от мен един голям+++

    Коментиран от #100

  • 96 22:01  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Баш Турчина
    Отговор
    97 22:03  11.07.19

    До коментар #92 от "Балканец":

    Личи че си балканец! Напиши в търсачката bulgars и чети английския вариант! Разбира се не очаквам да разбереш нещо от текста, но където видиш изречения с думата Turkic копирай изреченията околи тази дума и използвай гугъл преводача! Та да видиш хората по света как ви знаят!

    Коментиран от #102

  • 98 22:09  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Балканец
    Отговор
    99 22:10  11.07.19

    До коментар #86 от "Баш Турчина":

    Иииии отваряме я тая твоя "английска уикипедия" и четем: Пише, че наистина някои изследователи предполагат тюркски произход на прабългарският език. Ноооо веднага след това се пояснява, че това е спекулативна и недоказана теория. Написано е съвсем ясно, ама ти си го поспестил или просто не ти е стигнал багажа да го осмислиш. Казват още, че според съвременните учени прабългарският език е бил сходен с иранският. А няколко пасажа по-нагоре пише, че въпреки съседството по местонаселяване в никакъв случай не може да има родово сходство между тюрки и прабългари. Това май нарочно си го пропуснал. Обрал си само утайката а си изоставил ценният матреал, също както е направила природата като те е куплирала тебе от примат с коза.

    Коментиран от #121

  • Балканец
    Отговор
    100 22:19  11.07.19

    До коментар #95 от "Гурбетчия Ханко брат":

    Турските мекерета извъртат всеки факт в долна измислица за да мътят водата в България. А самите те живеят като малцинство в чужда държава, говорят чужд език и пишат на чужда писменост. Проста сган, удобна за манипулатори.

    Коментиран от #103

  • 101 22:22  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Балканец
    Отговор
    102 22:29  11.07.19

    До коментар #97 от "Баш Турчина":

    Отворих, търсих и чета: However, any direct connection between the Bulgars and postulated turkic counterparts rest on little more than speculative and "contorted etymologies". Ти това как си го превеждаш?

    Коментиран от #104

  • гост
    Отговор
    103 22:40  11.07.19

    До коментар #100 от "Балканец":

    Наскоро попаднах на едно изследване от някаква професор д-р Хюриет Сюлейманооглу, много любопитно четиво.Та същата е направила едно доста пространно изследване върху нашите изселници от времето на Голямата екскурзия.И попадам на един прелюбопитен факт-повече от 90% от изселниците са говорели някаква странна смесица от турски и български ,та се е наложило да бъдат организирани ускорени курсове, иначе не са могли да се разбират,особенно с турците от анадолската част.И още един много любопитен факт-най-голям зор са видели с инженери,учители и медицински служители -сестри и лекари...хахахаха..и като почнат да се праскат на турци се заливам от смях.

    Коментиран от #105, #113

  • 104 22:43  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Баш Турчина
    Отговор
    105 22:48  11.07.19

    До коментар #103 от "гост":

    Е и какво сега искаш да кажеш, че турците в България и Турция за да общуват им трябва преводач ли? Аз и всички хора около мен, които ходят на шопинг в Турция не съм чувал да изпитват затруднения в Турция. Турския си е турски и в България само диалекта е друг, но на 99% е един и същ с това в Турция. Както шопския в България. Айде много здраве!

    Коментиран от #108, #127

  • Лапни шарани
    Отговор
    106 22:49  11.07.19
    ..ИС е жив мъртвец, кулминацията им отмина, в интернет сайтовете може да се пише кот си искат. Нали щяха да свалят Асад, ко стана а??????
  • Баш Турчина
    Отговор
    107 22:58  11.07.19
    Влизам да чета за прабългарите в уикипедия и... Смята се, че прабългарският племенен съюз също не е бил еднороден, а се образува през II-VI век от спойката на разнородни етно-лингвистични елементи – ирански, угърски, тюркски и други, повечето произхождащи от Централна Азия,[5][6][7], като социалният елит вероятно е с тюркски корени. Айде лека нощ! Незнам дали ще е лека, ако почнеш да се ровиш за произхода си и затова по хубаво недей рови карай я както си я знаел до сега!

    Коментиран от #111, #128, #129, #130, #133, #134, #135, #154

  • 108 23:05  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 109 23:26  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • цар Крум
    Отговор
    110 23:27  11.07.19
    ердоган да иска помощ от ония от чечня той знае как да се справи с идил за кратко време
  • El Torro
    Отговор
    111 23:31  11.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Ами дали знаеш, че няма връзка между" тюрки" и " турци". Ти как я правиш тази връзка и от къде черпиш инфо не знам.

    Коментиран от #115

  • Еретика
    Отговор
    112 23:32  11.07.19

    До коментар #1 от "Азз":

    Да ама мислено.
  • 113 23:35  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Като те гледам как "знаеш" българският
    Отговор
    114 23:38  11.07.19

    До коментар #108 от "гост":

    Си представям как "знаеш" гръцки, руски и английски.....хахаха. по добре си давай на ромале
  • Защо да няма
    Отговор
    115 23:39  11.07.19

    До коментар #111 от "El Torro":

    Турците са част от тюрките също като азери, българи и т.н.

    Коментиран от #175

  • 116 23:47  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Букова глава
    Отговор
    117 23:47  11.07.19
    Имам на склад памперси ц бродиран турски полумесец на тях!Пращам с Еконт!
  • ти пък
    Отговор
    118 23:48  11.07.19

    До коментар #37 от "Хасан":

    намери кои да дадеш пример - разбира се, че са черни, това са цигани, а не българи.

    Коментиран от #119

  • 119 23:59  11.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • JPower
    Отговор
    120 00:06  12.07.19

    До коментар #119 от "Е и?":

    Валери Симеонов също е циганин с български произход

    Коментиран от #160

  • Някой
    Отговор
    121 04:42  12.07.19

    До коментар #99 от "Балканец":

    А най-новите проучвания са : че Траките въобще не са изчезнал вид. И са в основата на съвременните българи. Плюс известна част славяни и прабългари. И че държавата България е с наченки поне 3 века преди 681г. Съществували са около 200 тракийски племена. Които с времето се обединяват.
  • 122 07:01  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123 07:37  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 124 08:01  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Alipi
    Отговор
    125 08:43  12.07.19

    До коментар #21 от "Rije":

    Ciganin e basta ti az go poznavam a ti izbivas komplexi

    Коментиран от #126

  • Малипи
    Отговор
    126 08:53  12.07.19

    До коментар #125 от "Alipi":

    Що не ползваш кирилица?
  • Луд
    Отговор
    127 09:12  12.07.19

    До коментар #105 от "Баш Турчина":

    Баш Турчин пък пердаши на български.Истината е ,че и двата народа са с дълга история ,която трудно може да се проследи,но са с история за разлика от САЩ който мътят водите в цял свят.Също така е истина ,че всяка държава има възходи и падения.89 год бяхме 70 г. пред вас.Сега не знам вие къде сте ,но ние сме на ниво 1919г.Също е истина ,че ти нито в България си българин,нито в Турция си турчин.Иначе обясняваш ние какви сме.Ами да тръгнали сме от Иран ,по пътя сме се срещнали много народи.Имало е бракове.Със славяните и траките най-много.И какви сме ние-БЪЛГАРИ.Горд народ.А ти какъв беше. Като в толкова дълъг коментар не съм обидил никой,това е българина.
  • Балканец
    Отговор
    128 09:26  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Хлапашки финт, ама не ти се получи. Това, което си постнал е само част от цялата статия и то точно онази част, повлияна от антибългарски подбуди и съвсем не е доказана. Удобно си поспестил по-нататъшните теории, някой от които предполагат която е теорията за произхода на прабългарският език от иранските езици, с чието сходство са открити много повече думи, че и имената на прабългарските владетели Аспарух и Безмер са били с ирански произход. Това ти удобно си го спестил, но аз ще го постна, дори в български вариант, че да четеш и да се учиш: „Според иранската хипотеза, прабългарите са ирански плена от западните райони на Средна Азия – Памир и Хиндукуш, вероятно увлечени от миграцията на хуните. Друга теза застъпва смесеното им формиране като народ. Същевременно всяко от първите две схващания включва и участието като влияния, асимилиране и т.н. на население определяно за доминиращо от другата теза. Всъщност разликата между тях не е само в спора дали прабългарите са основно арийци или тюрки, а кое е първичното.
  • Балканец
    Отговор
    129 09:27  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Според иранската хипотеза, прабългарите са иранско племе, подчинено от хуните в Централна Азия и придвижило се заедно с тях на запад. Доказателства за тази теория са нови тълкувания на прабългарския календар, несъответствия на археологическите находки с по-старите исторически теории; твърдения за смислови и лингвистични съответствия между съвременния български език и иранските езици; както и антропологични анализи. В древния индийския епос Махабхарата, в над сто пасажа е регистрирано името „балхики“, което означава жители на античния град Балх. Това е санскритското наименование на древните българи, които обитавали Бактрия.“
  • Балканец
    Отговор
    130 09:28  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    И за да сме по-обективни ще постнем и част от хунската теория: „Във византийските текстове наименованията прабългари, кутригури и утигури се използват като заменяеми с хуни. Според тях прабългарите са идентични или поне са част от хуните.“ А хуните въобще не са с тюркски произход, бебчо.
  • Балканец
    Отговор
    131 09:29  12.07.19
    Ето ти да четеш и за войната между Велика България и Тюркския хаганат: „Останалите в Приазовието прабългари са покорени през 567 – 568 г. от Тюркския хаганат. В борбата за отхвърляне на тюркското надмощие особено активен е Гостун от рода Ерми. Тюркският натиск обединява прабългарските племена от земите край Азовско и Каспийско море. През 603 г. Тюркския хаганат се разпада. През 632 г. племената водени от Кубрат от рода Дуло се обособяват с отделилите се от аварите кутригури и създават голям военно-племенен съюз. Византийските хронисти наричат това политическо обединение Стара Велика България. За кратко време тази България укрепва и влиза в орбитата на византийската политика в Северното Черноморие.“

    Коментиран от #136

  • Хасан
    Отговор
    132 09:29  12.07.19
    Свобода на словото за Хасан ...стига сте ме банирали...режима на Живков не успя да ни заглуши ,камо ли вие

    Коментиран от #138

  • Балканец
    Отговор
    133 09:29  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Ето и заключенията от многото спорни теории за произхода на прабългарският език: „Липсата на достатъчен материал прави трудно класифицирането на езика на прабългарите. Въпреки, че се прави сходство с групата на тюркските езици, като се обединява в подгрупа, наречена огурски езици, той значително се отличава от останалите тюркски езици. По същество съхранените прабългарски думи са много по-близки до чувашки, монголски и тунгусо-манджурски, което прави обединението им с тюркските езици доста спорно и проблематично.“
  • Балканец
    Отговор
    134 09:31  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Сходството на прабългарският език с тюркските езици се изчерпва с 5-6 думи. За сравнение, в днешният ни език има много повече румънски, английски, немски, че и френски думи, отколкото са откритите тюркски в прабългарският, но това не значи, че българският език е немски или английски, нали.
  • Балканец
    Отговор
    135 09:35  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    И за капак да ти кажа, че си спя спокойно, защото знам корените си. В по-голямата си част съм славянин. Като ме видиш, рус и синеок, няма как да си помислиш друго. А тебе като тевиди човек и в главата му изниква една дума - помак. Странджански мелез, непронадлежащ към никой народ. Самотурчеещ се, но непризнат и изгонен от турците. Отхвърлящ, отричащ и клепащ българското, но роден, отгледан, образовал се и работещ в България. Никому неизвестен и неустановен примат, злобеещ срещу родовите корени на другите, от яд, че самият той няма такива. Айде лек ден, и да знаеш, че не само ти си се научил да кликаш в уикито. Когато ние го правехме, вие беряхте тютюна.

    Коментиран от #137

  • Хасан
    Отговор
    136 09:35  12.07.19

    До коментар #131 от "Балканец":

    Питам те има ни нещо общо между Тангра и Танръ ???

    Коментиран от #140

  • Хасан
    Отговор
    137 09:37  12.07.19

    До коментар #135 от "Балканец":

    Тъпанар си с измисленс история ..бил горд !.'абе бунак липсва ти 500 + 200г от биографията ти

    Коментиран от #139, #142, #144

  • Балканец
    Отговор
    138 09:38  12.07.19

    До коментар #132 от "Хасан":

    Ачка, стига рива ве! Мене ми баннаха коментар за това, че без нито една обидна дума се изказах против Доганя, ти орева орталъка, за дето са ти скастрили умишлената, антибългарска пропаганда. Научете се, че тук е България. Тя ви изучи и ви даде работа. Турция ви показа среден пръст. Целувайте трибагреника и пейте Мила родино, че никой друг ви неще.
  • Балканец
    Отговор
    139 09:40  12.07.19

    До коментар #137 от "Хасан":

    През тия 500г историята ми е съхранена, въпреки всичко. И религията ми също. Виж твоята е неясно каква е и що е. Турция ви отрече да сте нейни. Чии сте тогава?

    Коментиран от #146

  • Балканец
    Отговор
    140 09:42  12.07.19

    До коментар #136 от "Хасан":

    А на Хасан с Аден? Може и да има. Но цялата ти антибългарска пропаганда се изчерпва със сходството на това име. По-важното е, че има нещо общо между Исус и Йешуа. И така ще бъде навеки ;)
  • 141 09:43  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Балканец
    Отговор
    142 09:45  12.07.19

    До коментар #137 от "Хасан":

    Съвременните българи са най-вече славяни. Прабългарите са били много по-малко от славяните, като са се смесили за да оформят тази велика държава. В нас тече повече славянска кръв. Дали славяни или прабългари, и двете са на хиляди години. Не ми я мисли историята ми. Стара е. Велика е. Знаем я и ще я знаем, колкото и да се мъчат платените НПОта да я извъртят и омаскарят. Я ти ми покажи някъде история на помаците, да те видим кой си и от де си тръгнал?

    Коментиран от #147

  • Хасан
    Отговор
    143 09:56  12.07.19

    До коментар #83 от "хасане дай коментар":

    Имам забрана
  • Гост
    Отговор
    144 09:57  12.07.19

    До коментар #137 от "Хасан":

    Защо тръгна да го обиждаш?Той само си сащити историята с факти от нета.Това ли ти е обичта към България и българското, за която претендираш?Мисиш ли че истинското ти лице не лъсва като се изтървеш от злоба?
  • Хасан
    Отговор
    145 10:00  12.07.19
    Първо аз никога не обиждам България и българите , второ никога не обиждам християнсивото и православието ,спазвам законите ....но разбира се съм за отворено толерантно общество ...
  • Хасан
    Отговор
    146 10:02  12.07.19

    До коментар #139 от "Балканец":

    Защо етническия българин трябва да бъде православен християнин ???...може да си бъде атеист , да си бъде католик ,протестан,будист или мюсюлманин ..това е личен избор

    Коментиран от #148

  • Хасан
    Отговор
    147 10:05  12.07.19

    До коментар #142 от "Балканец":

    Преди 24 г в сърцето на Европа ,пред погледа на Европа се извърши един от кървавите геноциди на историята ..клането в Сребреница ...едни славяни убмха други славяни само защото са предпочели да бъдат мюсюлмани

    Коментиран от #150

  • Балканец
    Отговор
    148 10:07  12.07.19

    До коментар #146 от "Хасан":

    Може. Може и будист да бъде, не ми пречи. Но като почне да нарича българската история измислена, да я маскари с обиди, да пропагандира турцизъм и нахлуване на турско на балканите, да използва всяка статия за да подмята закачливи и обидни коментари по адрес на българите, да ми вика че съм бил черен циганин и че циганите били аспарухови българи...... Това вече не може.

    Коментиран от #149

  • Хасан
    Отговор
    149 10:11  12.07.19

    До коментар #148 от "Балканец":

    Това са провокации ...прабългарите и тюрките са с азиатски корени това е факт ...може да нямат общи корени но са си оттам ..циганите са с индийски произход ...най много са на Балканите и Турция защото османлиите и по късно балканските народи са били толерантни а не като немците ..

    Коментиран от #151, #152

  • Балканец
    Отговор
    150 10:14  12.07.19

    До коментар #147 от "Хасан":

    Клането в Сребреница е само в наше време. Ти да видиш какво още са правили изродите, уж в името на Християнството. Най-ярък пример е т.нар. светата инквизиция. Изтрепала е сума и народ, заради кривите си схващания. Това не е Християнство. Не го бъркай! Това е фанатизъм. Има го и при мюзюлманството. Извергът си е изверг, без значение коя религия е избрал за да си оправдае изверженията.
  • Балканец
    Отговор
    151 10:17  12.07.19

    До коментар #149 от "Хасан":

    И китайците са с азиатски корени. И това е факт. Това прави ли те китаец? Ха-Сан ли да ти викаме вече? Всички сме с африкански корени. Виж това вече е неуспорим факт. А за прабългарските още е въпрос на спор, а не факт. И пак ти казвам, съвременните българи са преди всичко славяни.
  • Балканец
    Отговор
    152 10:21  12.07.19

    До коментар #149 от "Хасан":

    Това за толерантността и циганите е така. Толеранстността лежи в основата на етническото напрежение. Преди преврата нямаше толерантност, циганите си знаеха мястото, не виреха глави и не мародерстваха. Нямаше етническо напрежение. Сега станахме толерентни, циганите почнаха да си позволяват много, но не дават насреша нищо, и ето ти етническо напрежение. Само заради толерантността. Можеш да си толрантен към хората. Към говедата не бива.
  • Бай Благой
    Отговор
    153 10:24  12.07.19
    Абе тая ислямска държава имам чувството че е на подчинение директно на ЦРУ...ИДИЛ и ЦРУ са като скачени съдове. Нали и едните и другите са мюсюлмани...от къде на къде ще нападат Ердоган? Явно тука религията няма нищо общо и е само параван.
  • гост
    Отговор
    154 10:32  12.07.19

    До коментар #107 от "Баш Турчина":

    Вместо да се пънеш като глист на буца да ми разясняваш моята история ,по-добре ми обясни произхода на Столипиновските турци, твоите съвременни братя.И да ми дадеш отговор само на един един въпрос -Защо все към Германия бягат, а не към майка си Турция.Кажи бе, турчино -това че са се окичили с турски имена ,прави ли ги турци? Оппа,въпросите май станаха два ,ама ти имаш отговор в Уикипедията на всички въпроси.

    Коментиран от #156, #163

  • 155 10:56  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Баш Турчина
    Отговор
    156 11:26  12.07.19

    До коментар #154 от "гост":

    Такова нещо, като Столипиновски турци няма, но виж има Аспарухови цигани или наречени още стари българи. За което има доста материал в нета и може да се поровиш за роднините си. И относно за имената тези, които са приели исляма са с турски имена, а тези, които приели християнството са с български имена. Ако съм ти бил полезен за намирането на изгубенатати рода, бих се зарадвал.

    Коментиран от #161, #162, #172

  • И мога
    Отговор
    157 11:26  12.07.19

    До коментар #19 от "Хасан":

    И мога да ти кажа защо братле защото Исламдржв я даржи сащ а сащ не изскат ракети за тюркте и са ги натискат чрес ислдрже , и друго не се караите момци нали сме сите бг кво ви ста как ще сме единни ако само спорите
  • 158 11:38  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 159 11:42  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бачо Бобо
    Отговор
    160 12:04  12.07.19

    До коментар #120 от "JPower":

    И Волен Сидеров е циганин ,но той се срамува от това ,от калайджиите е те са бели цигани.
  • Да те питам
    Отговор
    161 12:05  12.07.19

    До коментар #156 от "Баш Турчина":

    Абе ти от Столипиновските турци ли си,или така си миришеш по рождение...спокойно,може да не отговаряш-отговора е ясен.
  • 162 12:13  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    163 12:26  12.07.19

    До коментар #154 от "гост":

    Я ми кажи цигански имена ??..циганите приемат имена в зависимост от общността ..в Столипоново може да са с турски имена но в цяла България са си с български имена и българизирани и са дали принос в развитието на българската национална култура и музика .Софи Маринрва,Азис,Тони и Фики Стораро ..пеят и творят на български

    Коментиран от #169, #173, #178, #184

  • 164 12:34  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Georg
    Отговор
    165 12:46  12.07.19

    До коментар #5 от "Луцифер":

    Ето още едно доказателство ,че долната терористична групировка е американско създние на пентагонът .Тръмп вчера предупредил турция ,че ще стане лошо за турците ако закупят руските ракети и щял да има санкции ,Ердокочан им отвърна че ше си ги купи и хи купи ,и изведнъж групировката създадена от американците видиш ли заплаши Турция открито ,много интересно ще стане !
  • 166 12:49  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 111
    Отговор
    167 13:18  12.07.19
    Ама нали Щатите обявиха, че вече ИД е победена.
  • Гост
    Отговор
    168 13:42  12.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    Много "бели" българи срещам в Германия.Питам ги как се казват:Ганчо,Манчо,Панчо...все звучни български имена ама не са бели като тебе.Писна им на германците от тези"бели" българи.
  • 169 13:55  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • истината
    Отговор
    170 14:14  12.07.19

    До коментар #1 от "Азз":

    В Турция пристигнаха руските с-400 и кучетата на САЩ започнаха да лаят срещу Ердоган !!! Ислямска държава и ккюрдските терористични организации в Сирия се управляват от САЩ !!!!

    Коментиран от #176

  • 700 години РОБИИ!!
    Отговор
    171 14:15  12.07.19

    До коментар #34 от "rije":

    200 години византийско робство и 500 години турско!?! що се кефиш че си "българин" немога разбера? 140 години са минали коетое нищо все едно онзи ден са ни освободили! По кротко с гордоста че не е за хвалене въобще!! Намали скапаното си самочуствие отнася се за всички с това скапано мислене който четат коментара. Повечето от хората не са чували за нас така че да си българин не е превилегия да се държите толкова скапано надменно и да се мислите за повече хора от другите с по тъмен цвят.И не забравяйте че белия цвят е случайно появилсе😊 второстепенен продукт е на еволюцията!!😈

    Коментиран от #177, #179, #180

  • Балканец
    Отговор
    172 14:55  12.07.19

    До коментар #156 от "Баш Турчина":

    Моят род не е изгубен, Мюмюне. Моят род го знае всеки. Виж там, потърси да попрочетеш и за славяните, дето са от хилядолетия по тия земи. Твоят род, обаче, никой не го знае, нито го е чувал. Знаеш ли какъв си ти? Турчеещ се българин. Опитахте се да минете за турци, ама истинските турци ви познаха, че не сте от тях и ви изгониха. Ти си българин, помако. Турчеещ се българин си. Повтаряй след мен: "Аз съм българче, и силна майка мене е родила. С хубост и блага обилна е родината ми мила. Аз съм българче, обичам, наште планини зелени. Българин да се наричам първа радост е за мене."......... Утре пак ш'та изпитам.
  • Балканец
    Отговор
    173 15:04  12.07.19

    До коментар #163 от "Хасан":

    Примери за цигански имена: Мюмюн, Лоренцо, Манго, Зюмбюл, Ипчи, Гейми, Сюмри и последното, което беше вписано в регистъра на родилното тука - Пепси. А това, за приноса на Софка и Васко резбата, за българската музика - просто няма да го коментирам. Това, че някой некадърен бездарник е почнал да цвили на чужд за него език не означава, че е допринесъл за традиционната музика на съответният народ. Гери-Никол има песен на английски. Тя, допринесла ли е за американската култура, според тебе?
  • Бъгс Бъни
    Отговор
    174 15:04  12.07.19
    Е той нали е от вашите, защо заплашвате бате ви Ердо сега? Все терористи сте си, все сте от едно котило.
  • El Torro
    Отговор
    175 15:04  12.07.19

    До коментар #115 от "Защо да няма":

    Определена етнос в сегашна Турция да, но за цялата държава не съм съгласен. Днешна Турция, както и Османската импирия е създадена разбира се от много етноси, а коя етно група преобладава в рамките на сегашната държава остатък от Османската империя е трудно да се каже, докато не се проведат сериозни генни изследвания. Тъй, че твирдиш неща в които и ти самият не си убеден.
  • Балканец
    Отговор
    176 15:07  12.07.19

    До коментар #170 от "истината":

    Ердоган може лесно да си върне властта. Просто трябва да си обере вересийте от тука, да им даде едно гражданство, па те ша гласуват за него. И нео-индусите ще му дадем, само и само да му свършат работа на човека. Ето това се казва път към подобряване на отношенията ни със съседска държава.
  • Балканец
    Отговор
    177 15:09  12.07.19

    До коментар #171 от "700 години РОБИИ!!":

    А ти като какъв се гордееш, че не те разбрахме? Гледам, пишеш и говориш на български. Роден си в България. Изучила те е България. Работа ти е дала България. Значи си българин, ама заблуден и опомачен.
  • Гост
    Отговор
    178 15:22  12.07.19

    До коментар #163 от "Хасан":

    Ох пък Фики е от най-българските имена да знайш........
  • Гост
    Отговор
    179 15:25  12.07.19

    До коментар #171 от "700 години РОБИИ!!":

    Публикувано във факти.бг: 200 години византийско робство и 500 години турско!?! що се кефиш че си "българин" немога разбера? -------- Защото въпреки 500 години турско и 200 византийско робство, българите още са тук и България я има. Знаем си културата, знаем си обичаите, знаем си имената и азбуката и историята. А ти твоята не я знаеш и ползваш нашата и искаш да си я присвоиш, ама не ставаааааа/.
  • Гост
    Отговор
    180 15:28  12.07.19

    До коментар #171 от "700 години РОБИИ!!":

    Публикувано във факти.бг: Повечето от хората не са чували за нас така че да си българин не е превилегия ---------- Повечето хора не са чували и за шумерската цивилизация, нито за акадийската, но въпреки това те са едни велики цивилизации. За мен е не само превилегия, но и радост, гордост и чест, че съм българин. А ти какъв си?

    Коментиран от #182

  • Гост
    Отговор
    181 15:30  12.07.19
    Публикувано във факти.бг: И не забравяйте че белия цвят е случайно появилсе второстепенен продукт е на еволюцията!!-------- Бъркаш. Белият цвят е естествен ход на еволюцията. Не съм расист и не смятам, че интелекта на човека зависи от цвета на кожата му, защото в края на отпускарския сезон всички ставаме мургави, нали?
  • 182 15:37  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хайванин
    Отговор
    183 16:03  12.07.19
    Я компютърните аскери пак стрелят със клавиатурата,само седят хайлази и чакат някоя антитурска новина,къде са младите БЪЛГАРИ,а пари за оръжия.Ние да си гледаме загиващия булгаристан че всеки ден по лошо става.Турците са доказали много пъти.......ЯЗЪК за тази хубава държава България ,нали сте големи патрЕоти направете нещо хубаво за нашата РОДИНА
  • турчин от Столипиново
    Отговор
    184 16:43  12.07.19

    До коментар #163 от "Хасан":

    Абе ,брат ми ,кво се напъваш пък ти...Ердо го каза кратко и ясно-Туркия е майка на всички мюсюлмани -ок-с какво си по-различен от Хасан от Столипиново,от един Осман или Синан -пак от Столипиново..ми така де ,братя сме в края на краищата-Турция си ни е майка ..а,ко шъ каеш.Па не забравяй , че и в Пазарджишко имаме много братя .Така де-една кръв сме с тебе.
  • 185 18:47  12.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Болгъ
    Отговор
    186 08:22  13.07.19

    До коментар #16 от "Хасан":

    Това е като съшито с бели конци.По-зле режисирано дори от мнимия само-преврат който си направи ердоганчо!!! Та ИД са му съмишленици в намеренията.И сега когато трябва да оправдае доставката на ракети от СССР -е, е скалъпил едно видео по холивудски тертип ,за щото Тръмпчо е тъп и на това ще се хване... видиш ли приятелите на ердоганчо го заплашват. Прасето плаши ли се от помия -НЕ.харесва му
  • 187 12:21  13.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 188 12:26  13.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пешо
    Отговор
    189 16:17  13.07.19
    Айдеее,взеха Турците S-400 и сега Ислямска държава тръгна към тях 😄,нз защо директно не се обяви война а се лъжем цял свят,все едно не знаят хората кво става, когато умира змиятъ апи най лошо
  • 190 09:46  19.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай