13 273 126

Русия е готова да достави на Турция изтребители Су-35

Ще се обърне ли Анкара към Москва?

Русия е готова да достави на Турция изтребители Су-35
Снимка: Shutterstock

Русия има готовност да достави на Турция бойни изтребители Су-35, ако Анкара изрази такова желание. Това заяви генералният директор на „Ростех“ Сергей Чемезов, цитиран от ТАСС.

Само часове по-рано Белият дом обяви, че Турция е изключена от програмата за стелт изтребители Ф-35 заради покупката на руски ракети С-400. Анкара няма да получи поръчаните американски изтребители, а освен това е изключена и от производството.

Шефът на руската държавна корпорация „Ростех“, която разработва самолети за граждански и военни цели, заяви, че Русия е готова да откликне на искане на Турция. Все още няма официално изявление от Анкара дали подобен вариант е възможен.

Напрежението между Вашингтон и Анкара се увеличи заради сделката за зенитно-ракетните системи С-400 „Триумф“. Генералният секретар на НАТО Йенс Столтенберг все пак заяви, че Турция остава ключов член на алианса и ще продължи да играе важна роля в него. От Анкара разкритикуваха решението на Вашингтон да спре доставките на изтребители Ф-35 и посочиха, че това може да нанесе сериозни вреди на двустранните взаимоотношения.

Русия
Поставете оценка:
Оценка 4 от 35 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 13:11  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • тъжно соросче
    Отговор
    2 13:11  18.07.19
    Е ся га са оплача на чичко Шорош...
  • нали е 35 все тая
    Отговор
    3 13:12  18.07.19
    Бай Дончо, ще си обърне перчема от яд и ще нападне Джибути за да олаби !

    Коментиран от #12


  • Анти милиционер
    Отговор
    4 13:13  18.07.19
    Турция на Ердогрух е по-независима от еврейска Бълхария. Гробари.
  • Хахаха
    Отговор
    5 13:16  18.07.19

    До коментар #1 от "El chochone":

    АКО ТЕ РАЗБИРАМЕ ПРАВИЛНО, ТИ СИ ЖЕНА И НИЩО НЕ ТЕ БОЛИ. ХАХАХАХАХА.

    Коментиран от #9

  • onq s konq
    Отговор
    6 13:17  18.07.19
    Това изобщо не е някаква изненада,защото Русия ПРЕДЛАГА ОРЪЖИЕ НА ВСИЧКИ ДЪРЖАВИ ПО СВЕТА.Въпросът е Турция дали ще си позволи да направи подобна крачка след като ЗНАЕ,че ЗАПАДНАТА ИКОНОМИЧЕСКА РАЗПРАВА с нея ще бъде ФАТАЛНА за Икономиката й.

    Коментиран от #23

  • Ггг
    Отговор
    7 13:21  18.07.19
    Е тва ся е изтребител
  • Коментар📝
    Отговор
    8 13:22  18.07.19
    АААА РЕКОНТРА НА ВСИЧКО КОЗ.
  • 9 13:22  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    10 13:27  18.07.19
    С други думи от мерцедес ще минават на москвич. Не случайно народа е казал, че под фес мозък не вирее.

    Коментиран от #14, #44, #51, #93, #109

  • 11 13:27  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 12 13:29  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 13 13:29  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мангал попов
    Отговор
    14 13:31  18.07.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Глупако, къде го видя, че американските каски са по добри от руските!?

    Коментиран от #61

  • Ай ай
    Отговор
    15 13:32  18.07.19

    До коментар #13 от "гостгост":

    Абе дончо, как го каза само все едно си виждал самолетите поне на живо а не на картинка!
  • Тъпчоооо
    Отговор
    16 13:35  18.07.19

    До коментар #13 от "гостгост":

    То руската техника била изоставаща казваш но пък цял свят я е страх от нея!?? Нещо не ти се връзват нещата!

    Коментиран от #97, #108

  • КОНСТАНТИНОВ
    Отговор
    17 13:35  18.07.19
    По всичко изглежда Турция ще си купи от Русия по-евтини и подобри самолети САЩ да лапат на Ердоган и Путин оная работа
  • Гаврата с гюбреджиите
    Отговор
    18 13:38  18.07.19
    От обора продължава...
  • 19 13:40  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай Ердо да ги ритне
    Отговор
    20 13:43  18.07.19
    И от Инджирлик та агонията американците да приключи вече
  • Баба Ванга
    Отговор
    21 13:44  18.07.19
    Ердоган ке свърши като Саддам а Путин като Кадафи.

    Коментиран от #36

  • ****
    Отговор
    22 13:45  18.07.19
    И ако това стане,чак тогава обора ще откачи съвсем,а идиота който им е президен,направо да му пазят място в лудницата.
  • ХАХАХА
    Отговор
    23 13:49  18.07.19

    До коментар #6 от "onq s konq":

    каква икономическа разправа и то от западзна икономика коаято едвам крета удавена в дълргове дефиците и бягство на заводи далеч от запада.Достатъчъно е само оня лудия Ердоган да пусне 2-3 млн.мигранти едновремена и остатъците от ЕС ще останат ръфани филийки.Пък и какви са тия санкции дето Фолксваген не избира евройпеийск България Аотново избира лошщата Турция.Е това не мога да разбера.

    Коментиран от #30, #32

  • Ваня
    Отговор
    24 13:50  18.07.19

    До коментар #13 от "гостгост":

    Това са самолети за ВОЙНА, а не за -- изложения ! Защото на война се губят много самолети и трябва да произвеждаш! Разбра ли ?

    Коментиран от #29, #31, #125

  • Пак ще има рев, сълзи и сополи
    Отговор
    25 13:53  18.07.19
    Пак ще има аман заман господин султан сторихме глупост, ама прости ни, ето ти тези самолети, ето ти и тази програма само не вземай руските самолети, че пак ще станем за смях и на врабчетата...
  • ameet
    Отговор
    26 13:54  18.07.19
    .бг: Турция ще си купи от Русия по-евтини
  • asker
    Отговор
    27 13:56  18.07.19
    Пак ще има аман заман господин султан сторихме глупост, yaa
  • Търкан Дуду
    Отговор
    28 13:57  18.07.19
    Атака Турци най накрая ще ви дойде акъла по добро самолети за по малко пари
  • руската нация е най гнусната нация
    Отговор
    29 14:02  18.07.19

    До коментар #24 от "Ваня":

    Измий си миришещите цици и не се бутай във военните теми.

    Коментиран от #43

  • 1234
    Отговор
    30 14:02  18.07.19

    До коментар #23 от "ХАХАХА":

    Ти сериозно си го написал това?! Я да видим с кого търгува Турция, кой храни Турция, кой инвестира в нея? Я да видим в каква посока бягат милиони турци-в Русия, в Азия...къде, а? Поредната глупост с имигрантите. Ако въобще ЕС реши да ги приеме (защото все тая дали някой ще ги пусне) дали 2,3 милиона са проблем за 500 милиона население? Та само в Германия има 7 млн.турци. Във Франция 20,30 млн.африканци. Сериозно ли смяташ че щом една Турция може да ги храни и държи тези имигранти, ЕС няма да може да ги стовари в лагери?

    Коментиран от #47

  • СссереМ
    Отговор
    31 14:06  18.07.19

    До коментар #24 от "Ваня":

    Абе ти още в 40-те на миналия век ли си,отдавна качеството е по много по важно от количеството, аз имам един самолет а вие пет,обаче като ви видя много преди да знаете че съществувам и ви нахраня с ракетите ще се чудите кво стана,затова и досега руски изтребител не е свалял американски.

    Коментиран от #37, #38, #119, #122

  • Рашка с чашка
    Отговор
    32 14:08  18.07.19

    До коментар #23 от "ХАХАХА":

    Като те гледам как пишеш ти вярвам че не можеш да разбереш нищо. И да ти кажа,в ЕС живеят 300 милиона души, с три милиона незаконни мигранти няма да ги уплашиш. Най много в отговор да бъдат изгонени от Франция, Германия, Белгия и Холандия турските гурбетчии.

    Коментиран от #35

  • По темата
    Отговор
    33 14:11  18.07.19
    Су-35 не е като F-35. Това е по-скоро като Rafale или Eurofighter. Също така, тяхната покупка ще изисква огромни инвестиции в нови съоръжения, оръжия, обучение, екстри и т.н. Всичко това не е лесно и отнема много време. Нещата са трудни за Турция.

    Коментиран от #106

  • Кой68
    Отговор
    34 14:12  18.07.19
    Големите започнаха да се опъват на безумията и еднолични решения на САЩ както и на НАТО.Само малките все още безропотно като кутрета следват и изпълняват прищевките на САЩ.....
  • 35 14:20  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 36 14:22  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • SS14
    Отговор
    37 14:23  18.07.19

    До коментар #31 от "СссереМ":

    Проблема на русия е там ,че нямат нито качество ,нито количесатво.Авиацията им е пълна скръб.

    Коментиран от #54

  • gnom
    Отговор
    38 14:25  18.07.19

    До коментар #31 от "СссереМ":

    Я пак?? Само в Корейската война ФАЩ губят над 3500 самолета, срещу 750 на руснаците! И най големия та@@к е реактивен американски свален от кукурузник/нощен лек бавен и стар бомбардировач/ от преди ВСВ!

    Коментиран от #40, #56, #59

  • Щом Чо
    Отговор
    39 14:26  18.07.19
    Е, щом не са Ф35, ще са СУ35. Букви някакви си....
  • SS14
    Отговор
    40 14:31  18.07.19

    До коментар #38 от "gnom":

    Tук май става дума за по-модерни самолети ,а не да вадиш факти от 50-те години дето побеждава тоя самолет с по-голямата картечница и тоя дето си е нарисувал акула отпред на самолета за да сплашва противника.Освен това американските самолети са сваляни предимно от ПВО.В напредването в технологиите на изтребителите САЩ са безспорни лидери ,като винаги вадят първи ново поколение в последствие руснаците копират нещата и.т.н.При новите поколение победите са може би 90% американски.Русия просто няма шанс откъм самолети.Много са изостанали ,а и финансите ги мъчат.

    Коментиран от #52

  • Die Grosse Sau
    Отговор
    41 14:31  18.07.19

    До коментар #11 от "Das Russischen Schweinen":

    Брачед, поне членувай думите правилно:)
  • СССР
    Отговор
    42 14:31  18.07.19
    Дрогари и дрогарки и при мен така … Бяха аха аха да ми доставят Мустанг ама сега се оказа че щели да ми доставят Москвич ! Нищо - да сме живи и здрави ...
  • 43 14:32  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Припомнящ
    Отговор
    44 14:33  18.07.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Като ти чета коментара излиза, че и ти си фес.
  • 45 14:34  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • руската нация е най гнусната нация
    Отговор
    46 14:35  18.07.19

    До коментар #45 от "Кажи":

    Въобще не му отговаряй на тоя пребит от живота аутист.

    Коментиран от #48

  • Ами защо ревеш тогава
    Отговор
    47 14:37  18.07.19

    До коментар #30 от "1234":

    И защо е това квичене ?

    Коментиран от #75

  • 48 14:37  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 49 14:39  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 50 14:41  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фес
    Отговор
    51 14:41  18.07.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    За вас все другите прости, ама вие все по бедни ставате и забележи по малобройни, изчезвате като нация, осъзнаваш ли, или отде толкова акъл. И тези за които казваш, че не им вирее мозък,, ако бяха имали мозък колко века щеше да им е присъствието в България. И понеже си много умен, една проста задачка, през последните 30 години се стопихте с 2 000 000 души, без да сте "роби" и без да ви коли башибозука, а с колко души сте намалели за 500 години робство, колене, бесене....

    Коментиран от #63, #67

  • 52 14:42  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 53 14:44  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 54 14:44  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 55 14:47  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Субсахарец
    Отговор
    56 14:48  18.07.19

    До коментар #38 от "gnom":

    Всички съветски слуги като стане дума за изстребители започват да говорят за Корейската война! Без да си дават сметка че са минали към 70 години от тогава. Освен това Миг-15, който много хвалят, всъщност не е съветски. Конструкцията е на Курт Танк, а двигателя е Ролс Ройс! Докато що годе следваха тази линия ( до Миг-21) съветските изстребители бяха в известен смисъл конкурентни на западните.

    Коментиран от #68, #118

  • 57 14:48  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алфа Вълкът
    Отговор
    58 14:48  18.07.19
    30г самолет ще им е добре дошъл на турците. На фона, че половината им военна техниката е от втората световна.
  • СссереМ
    Отговор
    59 14:53  18.07.19

    До коментар #38 от "gnom":

    Прочети пак коментара ми,вие ако живете в 40-те хората вече са в 21 век,а в корея да имаш да вземаш, един ф86 се разправя с четири миг 15 който пък е точно копие на ме262.

    Коментиран от #60, #65, #85

  • 60 14:59  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Казуар
    Отговор
    61 14:59  18.07.19

    До коментар #14 от "Мангал попов":

    Ресурсът на ф 16 е 12000 часа, на Грипен е 8000, на МИГ 29 е 4000. Ресурсът е въпрос на технология. Технология е и да се направи икономичен двигател на пътнически самолет. Технологии на високо ниво.
  • El comandante
    Отговор
    62 15:01  18.07.19
    Нали тенекии СУ-57 щеха да им продават? Да не земат накрая да им продадат един гол охлЬОв. Те, турците, тва заслужават де. ХЯХЯХЯ!!!
  • Готин ама не съвсем
    Отговор
    63 15:02  18.07.19

    До коментар #51 от "Фес":

    С над 60 милиона!
  • Голем смях
    Отговор
    64 15:04  18.07.19
    И двата ли?
  • gnom
    Отговор
    65 15:05  18.07.19

    До коментар #59 от "СссереМ":

    Я пак?? Дай данни колко Хамериканци са обявени за герои с над 20 самолета, щото руснаците имат двадесетина такива доказано победили над 20 Хамерикански самолета във въздушен бой!
  • ПЕНКО
    Отговор
    66 15:05  18.07.19
    ТУРЦИТЕ СА ПРЕКРАСНИ ХОРА -НАРОД !!! 1954Г. СЕ РОДИХ ПРИ 5.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ...1989Г. БЯХМЕ 9.0 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ... 2000 Г . 7.4 МИЛИОНА БЪЛГАРИ / ПРИ ТУШИРАНЕ НА "МУТРИТЕ"-НА ДС / !!! НО КОЛКОТО ПО-МАЛКО СОБСТВЕНИЦИ НА БЛАГАТА -ТОЛКОВА ПО-БОГАТИ СОБСТВЕНИЦИ ...ЕЛЕМЕНТАРНО Е " ТЪПЕТ СЪН " !!!!!!!!
  • 00001
    Отговор
    67 15:05  18.07.19

    До коментар #51 от "Фес":

    По тая тематика ли да говорим? След османско робство излязохме 2 млн. Да сме изчезнали? Да, намаляхме, но ще се оправим. А в да видим по същата тема как сте вие, умните? Раждаемост...по-ниска от нашата. Емиграция...има ли смисъл да говоря?12 млн.са само в ЕС.Мечтата на турското дете е да стане германче. 30% кюрди с каква раждаемост са да ми кажеш? Да ти го кажа за да разбереш-последния българин ще изчезне от България няколко века след като няма да има турци в Турция.
  • gnom
    Отговор
    68 15:14  18.07.19

    До коментар #56 от "Субсахарец":

    Я отворения? А прехваления невидим стелт на американците от кого е копиран? И то след 35 години! Във Виетнамската война ФАЩ губят над 3744 самолета и над 5607 въртолета. Общият брой загубени фърчащи единици е над 10 000. И тук ли основния самолет е МИГ-15?? ФАЩ са хвърлили над Виетнам повече от 6 727 084 тона бомби, докато във ВСВ общият тонаж е 2 700 000. Та КО КАИШ БАБКЕ??

    Коментиран от #70, #88

  • 69 15:15  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    70 15:27  18.07.19

    До коментар #68 от "gnom":

    Тия неща по радио точката в Карлуково ли ви ги пускат?

    Коментиран от #74

  • 734
    Отговор
    71 15:40  18.07.19
    Ура. Сега начело с Роско и Саламончо отново ще станем южен фланг. Браво, браво.
  • Груйо
    Отговор
    72 15:44  18.07.19
    Тази оферта само доказва че Русия няма капацитет да произвежда прехваления супер изтребител Су-57 който ще си остане бутиков проект с четерите бройки, които ще бъдат разказвани като панаирджийски мечки по авио изложения да демонстрират бойната мощ на Русия.
  • Asterix
    Отговор
    73 15:53  18.07.19
    В крайна сметка никой не ви иска,болшевишки фесове!Ако щете купете си московския червен площад...все тая!Света вече е обърнал гръб и не след дълго,ще ви гледаме сеира ....Много ви се иска всички да се съобразяват с такива като вас...време е,да излезете от закъснелия си пубертет!

    Коментиран от #89

  • 74 15:57  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Borislav Popov
    Отговор
    75 16:02  18.07.19

    До коментар #47 от "Ами защо ревеш тогава":

    Аз виждам да квичат само руските свине. Квичат за турски муй при това.

    Коментиран от #76, #87

  • 76 16:06  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 77 16:10  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 78 16:10  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Мигел
    Отговор
    79 16:13  18.07.19
    За какво са им на Турция самолети-прототипи,да ги излагат в Авиационния музей в Газиентеп ли?
  • 80 16:15  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Fenasi Kerim
    Отговор
    81 16:26  18.07.19
    Не вярвам да купят Су от Русия защото Турция има собствен проект аналог на Ф35. Иначе цената не е лоша, бройката на Су57 е 68 млн.долара но Русия не е в състояние да достави в краткосрочен период за да задоволи нуждите на Турция. Индия е поръчала 250 броя, Китай не съм сигурен колко а Су57 са произведени все още 6 прототипа.
  • ХА ХА ХА
    Отговор
    82 16:30  18.07.19
    ТРЪМП И ПУТИН ИЗРАБОТИХА ТУРЦИЯ, И ДВАМАТА ИМАТ ОБЩ ИНТЕРЕС - СЛАБ ЕС , А ТУРЦИЯ ЩЕ ОСИГУРИ СВЕЖИ ПАРИ ЗА РУСИЯ ОТ ВОЕННИ СДЕЛКИ , САМО ЧЕ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТРЪМП!
  • Факт
    Отговор
    83 16:37  18.07.19

    До коментар #11 от "Das Russischen Schweinen":

    Ти явно си го ял резания.хихихижи
  • 84 16:39  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Знам знам🙄
    Отговор
    85 16:42  18.07.19

    До коментар #59 от "СссереМ":

    Абе момче пак много Глупости говориш с много убедителен тон. Няма такъв сейбър. Точно тоя за който говориш е с три точки и половина от този бой, но в действителност с един свален от самия него и само от него. Другите две победи и половина са защото два самолета са стреляли едновременно по една вражеска единица. Тогава се присъжда половин победа. Та доколкото си спомням тогава бяха 9 мига и 39 сейбър. Свалих всичките мигове, но накрая се оказа че американците се връщат от тия бой с 21 победи. Така а сега копие на ме 262 е на баба ти хурката. Ме262 е сдва двигателя бе авиогений. И сейбър и миг копират ме 163 комета и то само като фюзелаж и геометрия на крилата.
  • Боклук
    Отговор
    86 16:43  18.07.19

    До коментар #78 от "Болгарские мальчики для турецкого хаммам":

    Хайде още един т...р.Пиши на български олигофр.н
  • 87 16:45  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • СссереМ
    Отговор
    88 16:46  18.07.19

    До коментар #68 от "gnom":

    Във Виетнам НЯМА ЕДИН свален изтребител от ВВС НА САЩ.

    Коментиран от #121

  • 89 16:47  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 90 16:47  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • lava
    Отговор
    91 16:48  18.07.19
    Голям смях! Ушанките дали наистина са толкова прости, че да не разбират за какво става въпрос? На Турция не са й притрябвали чак толкова самолети. Става въпрос за производството. Ако САЩ изтеглят производството на компоненти за самолетите си от Турция, ще говорим за загуба на много, много пари. Едно е само да си пробуташ стоката, но Русия едва ли ще отвори завод за части на Су в Турция, за разлика от американците.
  • Рашка с чашка
    Отговор
    92 16:49  18.07.19

    До коментар #84 от "Тъпак":

    Накратко парцала разправя че турците са отвличали деца за да ги изнасилват. Но придава на тази гнусотия патос, в неговата циганска глава това му се струва някакъв подвиг.

    Коментиран от #95, #96

  • Тъпан
    Отговор
    93 16:49  18.07.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    да, да, понеже не вирее, затова Турция е 17-та икономика...а България къде е?
  • 94 16:51  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тъпак
    Отговор
    95 16:52  18.07.19

    До коментар #92 от "Рашка с чашка":

    Тя и май...ти е била изнаси...на
  • 96 16:54  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • lava
    Отговор
    97 16:54  18.07.19

    До коментар #16 от "Тъпчоооо":

    Светът не се страхува от руската техника, а от това, че безмозъчните впиянчени зомбита нямат никакъв инстинкт за самосъхранение, като нормалните интелигентни хора. Така просто от глупост, руснаците могат да причинят много вреда на всички. Като животно болно от бяс - тъпо, откачено. Накрая ще го убият, но то поради това, че не осъзнава какво прави ще причини страдание на нормалните хора. Ушанките са същите - нямат за какво да живеят и затова не ги е грижа дали ще умрат. Нормално е хората, които обичат живота да се страхуват, но това е здравословен страх, не треперушкане. Умните ще ме разберат, за останалите не ме е грижа.

    Коментиран от #102

  • Опа
    Отговор
    98 16:55  18.07.19
    Кво стаа
  • 99 17:15  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ODI
    Отговор
    100 17:21  18.07.19
    В Турция " турски поток" в Турция С - 400, в Турция заводите на " Фолцфаген", в Турция руски атомни централи, в Турция СУ 35. При нас потупвания по рамото и много сте добре, друго нищо.А и още новите ни самолети Ф - 16.
  • 101 17:22  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    102 17:25  18.07.19

    До коментар #97 от "lava":

    Да , но благодарение на тая самоотверженост руснака победи Хитлер и нацизма

    Коментиран от #105, #126

  • Хасан
    Отговор
    103 17:26  18.07.19

    До коментар #101 от "El comandante":

    Ти си живееш с своята лайняна панелка от соца ..смърдяща и воняща
  • Големия хур
    Отговор
    104 17:47  18.07.19
    Добре де, защо не СУ57,той СУ35 е по зле от ф16
  • Рашка с чашка
    Отговор
    105 17:50  18.07.19

    До коментар #102 от "Хасан":

    Айде и тоя историк стана! Кой руснак е победил Хитлер, 65% от командирите на Работническата Комунистическа Красная Армия РККА не са руснаци. Вожда Сталин не е руснак. Руснаците са малко над половината от всички бойци на РККА, останалите са от Украйна, Беларус, Казахстан, Киргизстан, Узбекистан, Азербайджан, Туркменистан, Грузия, Армения, Латвия, Литва, Естония и всички народи които и до сега са в Руската федерация. Най добрия им танков командир, повечето въздушни асове и най - добрия им снайперист не са руснаци. Кой е руснака?

    Коментиран от #107

  • В грешка си
    Отговор
    106 18:05  18.07.19

    До коментар #33 от "По темата":

    не е като Юрофайтър,а е по-добър от него,и e на едно ниво с Ф-итата,а по маневреност искорост ги превъзхожда.
  • Хасан
    Отговор
    107 18:31  18.07.19

    До коментар #105 от "Рашка с чашка":

    Недей да изопачаваш фактите ...не съм фен на руснака ,но което си е верно верно си е ..ако не беше руснака сега щеше да викаш Дойчланд юбер алес ..
  • нАКа 47
    Отговор
    108 18:35  18.07.19

    До коментар #16 от "Тъпчоооо":

    Естествено, че ще го е страх целият свят. То расейските ракети, като литнат не се знае къде ще паднат.
  • Gringo
    Отговор
    109 18:46  18.07.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Затова ли сте на туй дередже щот сте много умни а Турция е на светлинни години пред теб щот са прости хахаха
  • 1944
    Отговор
    110 18:55  18.07.19
    кремълската булка готова ли е да даде на геврекчията долари, че рублите и лирите за нищо не стават?
  • 111 18:55  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 112 18:58  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 113 19:00  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 114 19:05  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 115 19:20  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЛЕЛЕ МАЛЕ
    Отговор
    116 20:38  18.07.19
    Турция се готвеше да купи 100 самолета F-35! Toку що го казаха и по телевизията. Обърнете внимание- 100, СТО,100, СТО, 100, СТО! Какво правим ние с 8, ОСЕМ, 8, ОСЕМ самолета F-16?! Ние сме смешници! Абсолютно безразлично е с 8 или 16 или без нито един! Можем да си спестим 3 млрд., ама няма да ни го позволят. Така е като си беден! А защо си беден, това е друг въпрос, на който не се дава отговор! Е така, то си е обществена тайна, но официално не е политически коректно да се говори!
  • Петър
    Отговор
    117 20:40  18.07.19
    И след това киюър ще стане турски
  • 118 20:53  18.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Някой
    Отговор
    119 00:22  19.07.19

    До коментар #31 от "СссереМ":

    Не е топно така : 1. Количеството винаги има значение 2. По време на масова конвенционална война. Бързото и опростено обслужване е предимство. Справка Втората светоена войма. Немският танк е бил по добър. Но сложен. Руснаците с опростен за обслужване танк, но с голямо количество ги бият в танковата битка. 3/ Тоя ф-35 да не е вълшебен. При една масова война, ще има самолети да патрулират. Ще има ешалонно ПВО. В момента когато си пусне радара или изтреля ракета, вече не е невидим. Да не говорим, че и иначе не е доказано колко точно е невидим. Да не говорим, че ако ядрена държава е допряма до стената. Може да изпепели целия свят. Никоя голяма ядрена държава, няма да седне с друга такава...да си играе на самолети. Те са за атака срщу туземците.
  • 258
    Отговор
    120 00:51  19.07.19
    Е тя стана к'вато стана!
  • Виетнамската Булка
    Отговор
    121 06:47  19.07.19

    До коментар #88 от "СссереМ":

    Буахаха , само Маккейн е свалян 5-6 пъти.

  • Кожедуб
    Отговор
    122 06:56  19.07.19

    До коментар #31 от "СссереМ":

    За първи път руски изтребител сваля американски още в небето над Берлин 1945 . Два американски "Мустанга" правят грешката да объркат един руски изтребител с германски , и откриват огън по него . Голяма грешка , руснака ги сваля и двата.
  • Тони
    Отговор
    123 07:15  19.07.19
    То хубаво ще ги достави но после турците и те като китайците ще трябва да правят подобрения. Китайците направиха допълнително шлем за своите летци с който са подобрили качествата на самолета.
  • НАБЛЮДАТЕЛ
    Отговор
    124 18:54  20.07.19
    Ф-35 Е ЕДИН НЕСПОЛУЧЛИВ И ПРЕХВАЛЕН САМОЛЕТ. КАТО ПЛАНЕР Е ГОЛА ВОДА И САМО ЕЛЕКТРОНИКАТА ГО ДЪРЖИ ВЪВ ВЪЗДУХА ДА НЕ ПАДНЕ. ВЕЧЕ ТАЯ ДУМА ,,НЕВИДИМ" НЕ СЪЩЕСТВУВА ЗА НОВИТЕ РАДАРНИ С-МИ,КОИТО РАБОТЯТ ВЪВ ВСЯКАКЪВ ДИАПАЗОН НА ЧЕСТОТИТЕ.
  • Българин
    Отговор
    125 14:12  25.07.19

    До коментар #24 от "Ваня":

    Ама Ванче, от самолетите се очакват да свалят другите самолети на война, а не да се произвеждат много, че падат.Руските варели падат когато срещнат американски самолет.Факт!
  • Българин
    Отговор
    126 14:36  25.07.19

    До коментар #102 от "Хасан":

    Рашките така победиха Хитлер, че 27 милиона от тях станаха на кайма.

Напиши коментар:


Публикувай