Last news in Fakti

29 Юли, 2019 20:36 23 594 207

Руските сили получават уникални изтребители

  • су-57-
  • русия-
  • модерен-
  • изтребител-
  • армия-
  • самолет

Най-съвременният многофункционален изтребител от пето поколение

Руските сили получават уникални изтребители - 1
Снимка: Shutterstock

Руската компания "Сухой" започна изпълнението на договора за доставка на руските Въздушно-космически сили (ВКС) на изтребители от пето поколение Су-57, предаде ТАСС, цитирайки съобщение на вицепремиера Юрий Борисов.

Държавната поръчка за доставка на 76 изтребителя Су-57 за ВКС на Русия бе подписана миналата година.

В резултат от изпълнението на договора руското военно министерство ще получи "най-съвременния многофункционален изтребител от пето поколение, което ще повиши бойните възможности на родните ВКС", се казва в съобщението. Първият самолет ще бъде предаден на поръчителя до края на тази година.

Су-57 е предназначен да унищожава всички видове въздушни, наземни и надводни цели. Самолетът има свръхзвукова крайцерска скорост на полет, въоръжение, разположено във фюзелажа, радиопоглъщащо покритие (известно като "стелт"), както и най-съвременен комплекс бордно оборудване.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Tiho

    291 50 Отговор
    И цената на този, по-модерен и по-голям изтребител е много по-ниска от космическата сума, която ние броим за стария F-16. Сигурно защото сме много "богати", плащаме най-високата цена, която някой някога е плащал за такъв самолет

    Коментиран от #43, #64, #186

  • 3 коки

    176 42 Отговор
    айде ся сороснята на памперси и носни кърпички,щото бяха сигурни че Русия няма такъв самолет
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Бедните пръдльовци

    64 188 Отговор
    се хвалят с откровената си простотия. Хората им мизерстват, тия юркат самолетите по вестниците. Абе да питам - руснаците като са толкова мощни и велики, защо един лев се разменя за 28 рубли? И като в Москва цените в хранителните магазини са като в София защо тези реват, че им е много скъпо. Иначе овчия възторг от великата армия не стихва.

    Коментиран от #6, #16, #134, #166, #175

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    100 6 Отговор
    ДА ЖИВЕЕ БЬЛГАРИЯ
  • 8 Насран русофил

    65 24 Отговор
    Ей сега вече, наистина оаках прашките, но нищо важното е, че соросоидите го духат.

    Коментиран от #13

  • 9 БойкоВИС2

    47 13 Отговор
    И такива че купим 2050 година, със собствени , честно изкарани пари
  • 10 Хк+йххххйххх

    65 15 Отговор
    А ние с фъ16.
  • 11 Сесесере

    46 137 Отговор
    Нашата продсжна русофилнята вие от възторг и умиление! Никога ушанките не могат да изкарат пето поколение , запомнете го продажници!

    Коментиран от #15, #33, #38, #104

  • 12 Бай Киро

    136 35 Отговор
    Този самолет е върха на самолетоетроенето в Русия. Най-модерния боен самолет в на планетата Зема. Ние ще купуваме Ф16 който не съществува. За тези пари ще купим 50 и Русия ще ни обучи безплатно.

    Коментиран от #148

  • 13 Да ти отговоря нещо

    128 26 Отговор

    До коментар #8 от "Насран русофил":

    Това не са Соросоиди, това са национални Предатели,поклонници на Държавата на злото ФАЩ.Съд и затвор за тези безродници

    Коментиран от #20, #39

  • 14 Ами така е

    131 39 Отговор
    Ако България беше свободна и независима страна, щяхме да купим 12 СУ-57 с пълен боен комплект и наземна поддръжка, плюс 3-4 установки С-400 за по-малко пари от парите, които сега ще дадем за някакви морално остарели прахосмукачки, с които можем да плашим само гаргите. Една ескадрила СУ-57 с добри пилоти сваля всички самолети на турция и гърция, взети заедно.

    Коментиран от #23, #24

  • 15 Гербераст

    45 26 Отговор

    До коментар #11 от "Сесесере":

    Пето поколение ще поемеш изодзадзе,продажно гюбре
  • 16 Варненец(натурализиран).

    125 19 Отговор

    До коментар #5 от "Бедните пръдльовци":

    1 лев се разменя за 100 японски йени. По богати ли са Българите от Японците.

    Коментиран от #70

  • 17 С една дума

    125 27 Отговор
    СУ-57 е убиец. Невероятен многоцелеви изтребител. В сравнение с него, тези ф-16, които ще вземем, са просто дървени безполезни детски играчки.

    Коментиран от #19, #26, #30

  • 18 ЕЕЕЕЕХ

    55 60 Отговор
    ПА ТО В РУСИЯ ВСИЧКО Е УНИКАЛНО, ДАЖЕ И ЗАЗКИТЕ БЯХА УНИКАТ !
  • 19 ХА ХА ХА

    16 35 Отговор

    До коментар #17 от "С една дума":

    ЩО ТИ ТОКУ ЩО ГИ ИЗПРОБВА И ДВАТА ЛИ ?ЗВУЧИШ ТЪПАНАРСКИ , КАТО ЗА ВИЦА С ТРАМВАЯ , ТОЙ НЕ БИЛ ВИЖДАЛ ТРАМВАЙ, АМА БАТКО МУ Е ЯЛ !
  • 20 Насран русофил

    14 32 Отговор

    До коментар #13 от "Да ти отговоря нещо":

    Доообре, тогава така ще го кажа, значи оаках и прашките и чорапите и обувките чак, но съм много щастлив, че нашите братушки ще имат такива модерни изтребители, а предателите и поклонниците на държавата на злото ФАЩ, не са щастливи като мен и го духат.
  • 21 SS14

    32 90 Отговор
    Toя самовар нито има двигатели за 5то поколение изтребител ,нито има стелт.Направен е с материали от 80-те години ,а ръждата му се вижда още от завода.Русия е може би последната държава която ще изкара 5то поколение изтребител ,ако въобще успее да го направи като хората.Много има да растат руснаците докато догонят САЩ и Китай.

    Коментиран от #31, #139, #176

  • 22 KENEPH BG

    65 28 Отговор
    СУ 57 не е толкова stealthy колкото е F-22 Raptor. Има само част от неговите stealth характеристики. Но Раптора не е за продан. Пробутват недоразумението F-35. Аз за робски твари като българите може и чист скрап като F-16. Ей така, да се знае кой е робска твар без гръбнак.
  • 23 ДАААА

    36 70 Отговор

    До коментар #14 от "Ами така е":

    ТЕ НИ ПРОДАВАТ РУСКИ САМОЛЕТИ И НИ ЗАРОБВАТ ДА ИМ КУПУВАМЕ РУСКИТЕ БОКЛУЦИ ! МЕРСИ, ВЕЧЕ МИНАХМЕ ПО ТОЯ ПЪТ , А ЩОМ СА ТОЛКОВА ДОБРИ, КАКВИ РУСКИ УРЕДИ И ТЕХНИКА ПОЛЗВАШ !
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Маршал Фърчилков

    18 4 Отговор
    Назе ни требе и атомна бомба.
  • 26 Русия е кочина

    30 69 Отговор

    До коментар #17 от "С една дума":

    Ха ха ха самовар 57 👈 минал е покрай пето поколение но се е отклонил у лево . У Левуново са го правили сдеран с топор
  • 27 чукча

    33 4 Отговор
    самите братушки са без аналог в мире
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 ТОЧКАТА

    33 14 Отговор
    Самолет МЕЧТА!!!И други ще си я имат....

    Коментиран от #138

  • 30 onq s konq

    26 51 Отговор

    До коментар #17 от "С една дума":

    Пояснявам за такива като тебе,дето не са наясно:Ф-16 не е в категорията на СУ-57,затова с тях ще се разправят Ф-35,а ние ще минем СЛЕД ТОВА...да довършим "каквото е останало",че да не се мъчи:)Между другото заглавието е отново неточно- Руските сили НЕ "получават",а "ЩЕ ПОЛУЧАТ" до края на годината...1 самолет.

    Коментиран от #32, #34, #36, #125, #127

  • 31 да бе да

    48 14 Отговор

    До коментар #21 от "SS14":

    само че не само го изкараха,ами започват и СЕРИЙНО производство,а ти си кляфкай колкото си искаш-не можеш да спреш гората да се разлисти

    Коментиран от #35

  • 32 алоооо специалиста по всичко

    25 6 Отговор

    До коментар #30 от "onq s konq":

    къде се изгуби бе,пич?И къде е Борето?Да няма промяна в плащането на центите?

    Коментиран от #42

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Оная работа на коня

    42 11 Отговор

    До коментар #30 от "onq s konq":

    Жалък си с тъпите си обяснения, истината е че продажната Тиква си купува индулгенция, а Вие подръжниците му сте антибългари
  • 35 SS14

    28 52 Отговор

    До коментар #31 от "да бе да":

    СУ-57 е поколение 4++.Евтина изработак и недодялан самолет.И какво като има поръчани бройки ?! Те ще станат реалност след около 10 години,а до тогава САЩ и Китай вече ще имат 6-то поколение изтребители.Русия изостава с тоя изтребител вече 25 години и пак неможе да догони.Разбираш ли колко са дребни руснаците ?

    Коментиран от #77

  • 36 12345

    36 16 Отговор

    До коментар #30 от "onq s konq":

    До края на годината един, а ние сме супер, защото ще получим осем бр. след 4-5 години. Само не стана ясно дали ще имат ракети или само е са прахослукачките.
  • 37 И така

    70 11 Отговор
    Плащаме рекет,не купуваме самолети за да ги ползваме както си искаме.Има клаузи които ни забраняват да ги използваме без знанието на САЩ.Всеки полет трябва да бъде съгласуван с тях.Произведени в САЩ самолети са под контрола им дори след продажбата им.Неслучайно големите европейски държави почнаха с планове за собствени самолети.Ние не сме партньори а сме роби на САЩ и това е рекетиране.

    Коментиран от #65

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Еее

    27 21 Отговор

    До коментар #13 от "Да ти отговоря нещо":

    И това време ще дойде когато се обединим отново с нашите братя руснаци.
  • 40 Христо

    14 23 Отговор
    6 самолета могат да произвеждат годишно ,но само от него . Това е палажението 😆 Но бедата не е голяма ,самолета и без това не струва така че по малко е по добре
  • 41 outlander

    15 30 Отговор
    Еха, кеф, цели 76 мишени за американските изтребители и ракети! От тях ще бъдат приводнени поне 2 до Сирия да пазят подводната граница. А може и край Венецуела да приводнят 2-3 да пазят подводната граница. Хахаха!

    Коментиран от #46

  • 42 Хайл

    7 3 Отговор

    До коментар #32 от "алоооо специалиста по всичко":

    Борислава е с много никове
  • 43 НАТОфоб

    7 10 Отговор

    До коментар #2 от "Tiho":

    Доколкото знам Русия го предлага на Индия за 100 млн. долара....
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Браво.

    14 23 Отговор
    А вече Европа и САЩ правят шесто поколение самолет.
  • 46 Гнусна Соросня

    29 12 Отговор

    До коментар #41 от "outlander":

    Ти освен думата" Американските" знаеш ли ? Продажна марионетка,бега да лижеш при господарите ти

    Коментиран от #63

  • 47 Русороб

    20 24 Отговор
    Неразбирам що за цвилене е това робско, ами шумкарите да си вземат по една Лада за ме убедят в реалната мощ на сделката в ссср.

    Коментиран от #48

  • 48 Оная работа на коня

    22 12 Отговор

    До коментар #47 от "Русороб":

    А какво ще кажеш за квиченето на соросоидната измет, да вземат по една крава за да ме убедят какви лизачи са
  • 49 анова

    31 12 Отговор
    Чудя се как може да се умалонажава руската техника тя е в пъти по ефективна от западните аналози опитът ми със западна техника е следния СТРАННИ ТЕХНИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ТРУДЕН ИЛИ НЕВЪЗМОЖЕН РЕМОНТ СЛОЖНА ИЗРАБОТКА ЛИПСА НАПРОСТРАНСТВО ВИСОКИ РАЗХОДИ ПО ЕКСПЛОАТАЦИЯ
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 дявола

    23 7 Отговор
    Тръмпчо гледай и се облизвай не твоите ф 16 които се мъчиш да набуташ на слепите политици особено шкембе войвода
  • 52 Напикана соросня

    15 6 Отговор
    Не издържам от злоба и памперса вече не издържа!
  • 53 Хрониките на Евразия

    15 19 Отговор
    Тази година един , другата може би още един !
    76 години ще ги произвеждат 😂
  • 54 Авио маеханика

    34 11 Отговор
    Самолете уникален и единствен по рода си по супер качества да им честито на Руските ВВС! А сороснята да заляга над чертежите и да не завижда!

    Коментиран от #58

  • 55 Гербер

    9 20 Отговор
    Генерал Борисов ще ги свали всичките с нашия ф16! ГЕРБ ви веки веков на власт! България гласува за ГЕРБ. Няма загубени избори!

    Коментиран от #57, #60

  • 56 Scout for funn

    4 2 Отговор
    Еми те по силни от САЩ не да станат това е ясно но по голяма заплаха за тях могат да станат и толкова ще имат повече респект и съответно повече ше ги бият ако стане нещо недай си боже .Да се степат тогава цялат суетня ше отиде у на бабами кенефа и половината свят ше чуди от къде да си купи бензин итн.
  • 57 Да ти отговоря нещо

    18 7 Отговор

    До коментар #55 от "Гербер":

    Той и Хитлер е нямал загубени избори
  • 58 outlander

    6 6 Отговор

    До коментар #54 от "Авио маеханика":

    Ще ти се. Хахаха!
  • 59 Монгола

    24 12 Отговор
    В допълнение към ВВС на Русия има и договор за МиГ 35 и вече соросиите ще бъдат тотално съкрушени! А Су 57 скоро ще бъде 5++ !

    Коментиран от #74, #81

  • 60 Полоковник

    27 5 Отговор

    До коментар #55 от "Гербер":

    Какъв генерал е тоя лийтенант от пожарната къде подмина сумати звания и го направиха генерал?

    Коментиран от #117

  • 61 RAMPEGE

    23 9 Отговор
    Ф35 е гипс в стравнение със Су57!
  • 62 Голем смях

    15 27 Отговор
    Ушанките бая са копирали Ф22-раптър.Но кучето с гледане ако ставаше касапин...
  • 63 outlander

    12 18 Отговор

    До коментар #46 от "Гнусна Соросня":

    Добре де, мишена за сирийското ПВО. Голям смях беше като свалиха оня кютук на пРосия заради израелските изтребители. Хахаха! Представяш ли си бе, сирийците свалиха един летящ бидон на пРосия? После руските гейчета оцвиниха Ираел, че се били крили зад тях, егати нещастниците. Хахаха! 🤣
  • 64 Раптор

    11 17 Отговор

    До коментар #2 от "Tiho":

    А не ти ли е минавало през ума ( едва ли) че за да е толкова евтин Су-57 и все пак никой да не го иска, значи не е достатъчно добър? Предлагаха го на Индия, те предпочетоха далеч по-скъпия Рафал. Предложиха го на Китай, но те предпочитат своето произведение, че било далеч по-добро.

    Коментиран от #67, #71, #76

  • 65 Бидон

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "И така":

    Много си прав ,но някои тъпунгери немогат да го осъзнаят.
  • 66 Borislav Popov

    10 14 Отговор
    Е че пак навреме го пускат. Америте готвят 6-то поколение вече.

    Коментиран от #69, #80

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Borislav Popov

    14 18 Отговор

    До коментар #1 от "Гнусна Соросня":

    Ей тия Ф-16ки хем били от първата световна, хем още не били произведени. Айде ако обичате руските подметки да си синхронизирате опорките?!
  • 69 Монгола

    12 13 Отговор

    До коментар #66 от "Borislav Popov":

    Готвят 6 полколени щото 3-4-5 е дефектно дано сполучат поне със 6то!!!

    Коментиран от #75

  • 70 S.S

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Варненец(натурализиран).":

    Не му задавай неудобни въпроси де.
  • 71 Бесен Язовец

    15 9 Отговор

    До коментар #64 от "Раптор":

    Драги ми палячо Индия купува Су35! Рафал фърчилата може би куват от френска Гвиана!

    Коментиран от #190

  • 72 Ужас

    12 18 Отговор
    Тия самолет е правен ръчно с дрелката, по хубав е на теория... Между другото нищо хубаво не сме видели от Русия. Историята ни е изопачена доста, който чете ще разбере...
  • 73 Казуар

    13 14 Отговор
    10-15 години след като американците направиха ф 22, руснаците се опитаха да направят нещо като него по форма. Имали за задача през следващото десетилетие да направят възвращаема ракета като на Илон Мъск.
  • 74 outlander

    8 13 Отговор

    До коментар #59 от "Монгола":

    Не бе, чукундур, не си разбрал - ще бъде 5 на петнайста степен плюс, ама това скоро кога ще е, не се знае. При прошляците (идва от пРосия) думичките "скоро" и "ще" означават нещо неопределено в бъдещето, обикновено в рамките на десетилетия, щото от 70 години Америка "скоро" умира и фалира, а за "ще" не ми се говори.
  • 75 Borislav Popov

    9 10 Отговор

    До коментар #69 от "Монгола":

    Дефектен е бил презерватива на Абдул, дето е изнасилил макя ти навремето, и си се пръкнал ти.

    Коментиран от #78

  • 76 Хе Хе

    14 7 Отговор

    До коментар #64 от "Раптор":

    Говорете си не пречите на никой,кочината е пътник,краварите са чао,чао

    Коментиран от #79

  • 77 анова

    6 6 Отговор

    До коментар #35 от "SS14":

    Следя с интерес коментарите ви личи че сте добре информиран НО НАЙ ВАЖНОТО ЗА ТЕХНИКАТА Е ДА Е ПРОСТА ЕВТИНА ЛЕСНА ЗА ОБСЛУЖВАНЕ ОТ НЕКВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ ДОСТЪПНА И КОМПАКТНА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ УНИФИЦИРАНИ И В ГОЛЕМИ КОЛИЧЕСТВОТА за мен су 57 е грешен път 5 6 хиляди броя ефтин изтребител е по добро решение

    Коментиран от #207

  • 78 Зелката и Арпаджика

    11 7 Отговор

    До коментар #75 от "Borislav Popov":

    затваряй си човката,да не би Бойнг да не спря падащите си самолетчета,що народ изтрепаха
  • 79 Borislav Popov

    9 11 Отговор

    До коментар #76 от "Хе Хе":

    Тя е пътник от 60 и кусур години вече бе, каскет. Кога най-накрая ще дойде края? Айде чакаме с нетърпение. Ама внимавай рушийка да не я изпревари в разпада ПАК, ОТНОВО И ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ, че бая републики ще се нароят в Северна Азия.

    Коментиран от #82

  • 80 НПО

    4 7 Отговор

    До коментар #66 от "Borislav Popov":

    Готвят един гоуем за задния ти двор
  • 81 Раптор

    12 15 Отговор

    До коментар #59 от "Монгола":

    Монголе, гпедай си козите и камилите и не разсъждавай по въпросите от които нищо не разбираш! Ф-22 има свръх звукова скорост без форсаж 1960 + километра в час и скороподемност 350+ метра в секунда. Освен това максималната скорост след ъпгрейда от 2017 на двигателите PW 119 F 100 е вече 2600 километра в час. За сравнение на Су-35, единственият руски самолет достигнал свръх звукова скорост до момента без форсаж е 1300
    километра в час. А скоростта на звука е 1234 километра в час. Значи руснаците са преодоляли скоростта на звука с смешните 66 километра в час!!! Велико постижение двайсет години след американците! Но все пак са прави, по - ново е с 20 години, Ха-ха - ха!

    Коментиран от #85, #86, #137, #153

  • 82 Прецицалото

    16 7 Отговор

    До коментар #79 от "Borislav Popov":

    Хамерика фалира бе бомбе,имат да дават на Китай пара за две Америки

    Коментиран от #84, #87

  • 83 Йозеф

    9 8 Отговор
    Изтъркахте я тази новина, ушанките все правят нещо уникално и все се получава както преди...унитаз.
  • 84 СоцБоц

    11 8 Отговор

    До коментар #82 от "Прецицалото":

    Китай ако си вземат заемите, кочината ще фалира, няма да има за трошките Ф16
  • 85 Монгола

    8 6 Отговор

    До коментар #81 от "Раптор":

    Не само неграмоте но и прави бързи заключения СВРЪХ ЗВУКОВА СКОРОСТ НЕ СКОРОСТА НА ЗВУКА ИЛИ БАРИЕРАТА 1250 КМ. h!!!!
  • 86 СоцБоц

    12 4 Отговор

    До коментар #81 от "Раптор":

    Ти си глей НПО-тата как да краднете на гърба на Хората
  • 87 Бесен Язовец

    5 3 Отговор

    До коментар #82 от "Прецицалото":

    Жълтите от Джапан е най голения спонсор от благодарнос за ☢️ от 1945!

    Коментиран от #89

  • 88 SS14

    10 16 Отговор
    Ф14: 135-4 .,
    Ф15: 115-0 ,
    Ф16: 76-1 ,
    Ф18: 8-1 ,
    Това лиса провалите от 4то поколение ? Я ми покажи един руски изтребител тогава който е успешен, защото всички до един са с отрицателна статистика, а като се изправят срещу американски изтребител, шанса руския самовар да падне е около 90%.. Русия няма добри изтребители от 4то поколение. Всичко е скраб, която не става за нищо и неможе да се конкурира дори с европейските изтребители. Руснаците са просто едни инжинерни невежи. Самолетите на Русуя поставят единствено анти рекорди от загуби.

    Коментиран от #91, #140

  • 89 Да ти отговоря нещо

    7 2 Отговор

    До коментар #87 от "Бесен Язовец":

    Haй-гoлямa чacт oт aмepиĸaнcия дълг ce дъpжи oт Kитaй. Oт плaтфopмaтa Ноw Мuсh paзглeждaт ĸoи ca ocтaнaлитe дъpжaви в cвeтa, нa ĸoитo Щaтитe дължaт нaй-мнoгo пapи. Зa цeлтa тe ca изпoлзвaли дaнни нa aмepиĸaнcĸoтo миниcтepcтвo нa финaнcитe ĸъм aпpил 2019 гoдинa.

    Cпopeд тяx иĸoнoмиĸa нoмep 2 в cвeтa дъpжи 1,113 тpилиoнa дoлapa oт aмepиĸaнcĸия дълг. Ha втopo мяcтo c мaлĸo пo-мaлъĸ дял e Япoния - 1,064 тpилиoнa дoлapa. Oбщo двeтe aзиaтcĸи дъpжaви дъpжaт 33,8% oт дългa нa CAЩ.

    Коментиран от #96

  • 90 outlander

    10 9 Отговор
    Как ми се иска САЩ да продадат на Израел поне 50 самолета F-22, но за съжаление това няма да стане, защото както израелците обичат да премодифицират всичко, целия Близък Изток веднага попада под тотален израелски контрол. Те с F-15 и F-16 свалиха за 2 дни 80 съветски кочини през 82-ра и съсипаха половината сирийско ПВО, което също беше съветско, а ако сега имат 50 Раптора, направо мразим да мислим.
  • 91 СоцБоц

    12 8 Отговор

    До коментар #88 от "SS14":

    Що не си навреш тая статистика къде слънце не огрява.Долу Америка

    Коментиран от #93, #109, #130

  • 92 Нашенец

    5 4 Отговор
    До "АНОВА" !!!! Катедра "Машинни елементи" към ТУ София Ви кани най учтиво да заемете длъжността Доцент по конструиране на "ПРОСТИ И ЛЕСНО-РЕМОНТИРУЕМИ МАШИНИ И СЪОРЪЖЕНИЯ" ! Заплащане по споразумение !
  • 93 Да ти отговоря нещо

    13 4 Отговор

    До коментар #91 от "СоцБоц":

    Държавният дълг на САЩ достигна нов рекорд от 21,5 трилиона долара, съобщава Washington Examiner.

    Американската медия отбелязва, че в края на фискалната 2017 година дългът е набъбнал до 20,25 трилиона долара. За една година дългът се е увеличил с 1,25 трилиона долара.

    Подчертава се, че за последните 11 месеца на настоящата фискална година държавните заеми са достигнали 895 милиарда долара - 222 милиарда долара повече в сравнение с година по-рано.

    Продължава да се увеличава и бюджетният дефицит. До 2020 г. ще достигне 1 трилион долара.Долу кочината

    Коментиран от #95

  • 94 Раптор

    7 13 Отговор

    До коментар #67 от "не са го предлагали":

    С-400 което ще разцепва! Чувал ли си,, Не казвай хоп, преди да си скочил, или - Едно е да искаш, друго е да можеш и трето и четвърто е да го направиш? Нито С-300, нито С-400 са сваляли от въздуха каквото и да е било в реален бой. За разлика от тях Ф-16 е победил 76 вражески самолети с една единствена загуба във въздушен бой. Реалността понягога (почги винаги винаги е това което се случва, въпреки желанието на великите другари) Сори!
  • 95 СоцБоц

    7 4 Отговор

    До коментар #93 от "Да ти отговоря нещо":

    Това им е фалиращия господар на пишешите соросоидни тролчета

    Коментиран от #97

  • 96 outlander

    7 15 Отговор

    До коментар #89 от "Да ти отговоря нещо":

    Зарежи дълга сега. Русофилистиците като няма с какво да се похвалите откъм страна на пРосия, която не произвежда нищо, все за дълга на САЩ го обръщате, сякаш е ваш дълг. По-добре разкажи нещо за уникалните мишени СУ-57. Дали ще бъдат достойни мишени за американските самолети, или ще седят в хангарите, за да се хвалите с тях, как мислиш?

    Коментиран от #98, #99, #100

  • 97 Да ти отговоря нещо

    5 4 Отговор

    До коментар #95 от "СоцБоц":

    Жалки са ,роби с промити мозъци
  • 98 Да ти отговоря нещо

    4 5 Отговор

    До коментар #96 от "outlander":

    Кажи за дълга??? Нали си мн умен
  • 99 СоцБоц

    9 5 Отговор

    До коментар #96 от "outlander":

    Обясни на нас простолюдието, защо държавата на злото е пред фалит?
  • 100 Да ти отговоря нещо

    9 5 Отговор

    До коментар #96 от "outlander":

    Публикувано във факти.бг:
    Държавният дълг на Съединените американски щати за първи път надмина 22 трилиона долара, съобщи американското министерство на финансите, предаде БНТ.

    Според ведомството за първи път в историята на Съединените щати държавният им дълг достига нивото от 22,012 трилиона долара. Само през последните 11 месеца задълженията на Вашингтон са нараснали с 90 млрд. долара.
  • 101 outlander

    7 9 Отговор
    И вие имате дългове и си ги плащате, нали? Айде сега дайте за учебните макети на пРосия от 5-то поколение на петнайста степен плюс. Попитах, дали ще бъдат достойни мишени за американските самолети, или ще седят в хангарите, за да се хвалите с тях, как мислите?

    Коментиран от #105, #107

  • 102 Да да

    8 13 Отговор

    До коментар #1 от "Гнусна Соросня":

    Дано с тия хвърчила успеят да неутрализират врабчетата - Враг номер 1 на ВКС! Някъде към 2048 година се очаква първия кюнец да влезе в битка с авиацията на Грузия! После ще има три опита за полет над Молдова и ще преминат към производството ма СУ-пол 69! Слава на ЛилиПутито!
  • 103 outlander

    6 14 Отговор
    Тия льокачи на бояришник 50 години не можеха да направят една кола като хората и чакахте по 15 години за една пиклива Лада, със самолети тръгнали да се занимават, че и щели цели 76 броя да доставят на Подводно-вселенските сили на пРосия, което по груби сметки ще е някъде около 2055 година да доставят последния. Хахаха!
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 СоцБоц

    13 6 Отговор

    До коментар #101 от "outlander":

    Мисля че Хамериканските ти господари са произвели летящи консерви, дето ще падат като круши

    Коментиран от #118

  • 106 Експерт

    11 1 Отговор
    СУ - 57 е истребител 4++,според самите руски авиоконструктор. Стелт покритието отразява 30%,компенсира с добра скорост и възможност да носи различни боеприпаси в голям размер, но отстъпва сериозно в радиолокационния сектор и синхронна в екипния бой , идеален за бой в локални конфликти.
  • 107 Гербераски Кавал

    12 2 Отговор

    До коментар #101 от "outlander":

    Америка ке падне,още малко и остава да тероризира света
  • 108 СоцБоц

    9 5 Отговор
    СУ-57 че ви гняви по соросоидните Тикви яко
  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Анонимен

    7 10 Отговор

    До коментар #113 от "СоцБоц":

    Пич успокой се малко. Комунист и русофил си в едно. По-предателска личност от теб надали може да се намери. Русофилството е признак за национално предателство, защото вие слагате чужда държава пред своята родина и то държава която пет пари не дава за теб. Това, че си комунист няма какво да го коментираме. Само по себе си е най-лошото което може да бъде един човек.

    Коментиран от #116

  • 115 Един

    5 5 Отговор
    Соросоиди тъпаци
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Някой

    13 1 Отговор

    До коментар #60 от "Полоковник":

    За ГЕНЕРАЛ, не трябва ли в академия да се учи. Какъв генерал може да си с една прочетена книга. По време на комунизма. Полковници под път и над път. Не малко и генерали. После го промениха това. За да растеш по чин, трябва и длъжността ти да отговаря. Зашото имаше куриози. Генерал, пък артелчик. Отговаря за казаните с чорба. Тоест Борисов за да стане Генерал. Трябва длъжност, Академия, стаж. Явно в полицията са различни нещата...
  • 118 outlander

    9 10 Отговор

    До коментар #105 от "СоцБоц":

    Питай израелците на кой му падат летящите консерви като круши. Операция "Медведка 19" през 82-ра година. За два дни 80 съветски бараки ги погребаха и половината сирийско ПВО, също съветско, всичко това с F-15 и F-16 и без нито една загуба за Израел. Руснаците не си и помислят за военен сблъсък с Израел, за това когато израелски самолет е в небето, ония стоят с гръб и се правят, че имат по-важна работа. ХАХАХА!!!
  • 119 outlander

    9 12 Отговор
    Я кажи защо руските гейчета така плачкат, че американски наемници грабели сирийските въглеводороди? Щото не могат те да ги грабят, нали? Не, че не са се опитвали де. Хахаха! Питаха ги американците дали има там техни. "Их там нет", беше отговора. Щом няма, айде. Трупа от 600 балетиста от балет "Вагнер" замина в чували за Масква. Още им чегъртат пясъка от кокалите. Хахаха! 🤣
  • 120 outlander

    9 10 Отговор
    Къде сте тръгнали и кого си мислите, че плашите с тия тенекии СУ-57? Плашите само собствения си страх, на никой не му пука за тия мишени. Че и цели 76 бройки щяло да има. Ебаси огромното число! ХАХАХА!!! Така не съм се смял от много време.
  • 121 Леонсио

    5 10 Отговор
    Аве тия едно джезве за кафе не могат да направят -изтребител 5 поколение направили .
    Ми Индия не го иска каза че е смотан . Завчера обявиха и за МиГ 35 че не покрива изискванията им и има слабости . Там поръчката е тлъста 170 самолета . Обаче МиГ 35 отпада ,Ф 16 продължава .

    Индия си е поръчала и хеликоптери Апачи оня ден са получили първите 4 броя . Алигатор ,Кайман е щат и да чуят -Апачи искат .
  • 122 Леонсио

    5 9 Отговор
    Ти му говориш Самолета не е хубав а той вика Ама ти знаеш ли колко дълг има Америчка

    Па едно време имаше виц А вие защо биете негрите същата работа е това
  • 123 Анти комунист

    8 5 Отговор

    До коментар #116 от "СоцБоц":

    Кражбата означава комунизъм бе момче! Двете неща вървят ръка за ръка. Аз лично не подкрепям ГЕРБ, а подкрепям демокрацията. Комунизмът е най-лошото нещо случвало се на света и ако беше успешен нямаше просто така да изчезне. Дори меката на комунизма наречена Русия, избра демокрацията. Защо ли ? От комунизма остана само помен и то спомен как се граби всичко живо и живееш в затвор. Никога повече комунизъм! Ако искаш такъв режим можеш да отидеш в Северна Корея, Куба или Лаос, защото това са последните 3 такива държави, но дори и на вас комунистите това не ви стига и си мечтаете за свободен демократичен живот!
  • 124 spyder34

    6 7 Отговор
    Хаха, въпросният самальот може ли въбще да лети или е само на картинка?! : ))

    И това от държава, която дори един самовар не може да произведе..: ))
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Али Баба

    2 4 Отговор
    И рече Господ: Няма и не може да има Комунизъм!
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Дядо Горийо

    10 5 Отговор
    Има две супер сили- Русия и САЩ. Трябва и с двете да сме в добри отношения. Руснаците са славяни, наши братя с близък език, хрис- тияни. Така че, щем не щем ще се съобразяваме с тях. Енергитичните ресурси на цяла Европа в 80% идва от тях. Няма смисъл от глупави нападки, а от икономически взаимотношения изгодни за България, защото едно време икономиката ни зависеше от Русия и и имахме земеделие, чйто износ е десетки пъти по-голям от досегашния. Нафтата беше1ст., а бензинът 8ст. Колите бяха по-здрави от сегашните,а престъпността и наркоманията почти нулеви.
    Но, криво разрахме, как се прави демокрация, само с приказки и голи обещания не става... трябват умни хора и народна воля...

    Коментиран от #131

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Borislav Popov

    1 5 Отговор

    До коментар #91 от "СоцБоц":

    На руските подметки статистиките никога не са ви харесвали. Интересно защо ли???
  • 131 Сесесере

    3 6 Отговор

    До коментар #128 от "Дядо Горийо":

    Природните ни ресурси идват от Русия ,щото още са на власт КГБ в България .едно време бензина беше евтин заради политиката на Русия , боклуците в буркани се произвеждаха в огромни количества и само една малка част със сравнително добро качество след контрол в Русе отпътувате навън. Въобще със всички боклуци, които се произвеждаха тогава беше така. Москвичите се ремонтираха на всеки 100 км. Нямахме право да излизаме от България , нямахме право да ходим и в пограничните градове даже без открит лист. Заплатите няма по 120лв сиренето беше 2.80. Ко каза?

    Коментиран от #142

  • 132 1944

    1 4 Отговор
    плешивия педофил ще им даде щайги от пето поколение. ама друг път.
  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 А нашите

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Бедните пръдльовци":

    Дебелеят а масовия хамериканец преял идиот
  • 135 Народен съд му е майката!

    12 1 Отговор
    Скрий се бе смешко. И най-лошите консерви от ТКЗС бяха по-вкусни и по-естествени от демокрадичните боклуци днес по германските вериги. Герберастката мафия внася боклуци от цял свят и затова България измира - първи сме по смъртност в света!
  • 136 Румяна Костова

    3 2 Отговор
    Ето и руските сили получиха уникални самолети. А ние русофилите нищо не получихме от Русия. Точно така е, нямаме и за храна даже, а русофилите от съседните страни и оръжия получиха, а нас руските сибирски вълци ни яли. Опасявам се, че новият Гешев, също като Никола Гешев супер полицаят през фашистко време преди 9 ти, ще се опита да ни забрани нас комунистите и социалистите, както беше преди 1944 год. Нищо добро не ни очаква, освен да стегнем куфарите и както другарката Нинова ни препоръча, да хванем горите под формата на партизански отряди, но не като на събор с ядене и пиене, а по скоро като на поход за размисъл на чист въздух, далеч от интернет и капитализма.
  • 137 Не ме разсмивай герберастчо

    4 2 Отговор

    До коментар #81 от "Раптор":

    Ф 22 отдавна е спрян от производство. Сигурно защото е твърде бърз и ефективен.
    КНР има самолет с тези данни, а не САЩ.
  • 138 Сърбин

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "ТОЧКАТА":

    Брат като си се родил циганин в циганска България как искаш да поручиш оръжия от Русия??
  • 139 Димов

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "SS14":

    Не харесвам Путин, но човек, който говори така за машините на Сухой, или хич не е в час с тази техника, или просто прекалено се напъва да е интересен.

    Коментиран от #141

  • 140 Стига измами

    8 2 Отговор

    До коментар #88 от "SS14":

    Така бе преди години - германските "Месершмит" нямаха загубена битка. Преди да ръгнат като офце срещу СССР. Там обаче не им се зарадваха много-много и суровите сталински соколи бързо ги разпердушиниха

    Коментиран от #143

  • 141 Румяна Костова

    3 5 Отговор

    До коментар #139 от "Димов":

    Освен на парадите в големите соц градове на други места не сме ги виждали твоите сухой. Единственият който влезе в битка с f беше свален моментално за секунди в Турция от американски F.

    Коментиран от #144

  • 142 Русенец

    10 0 Отговор

    До коментар #131 от "Сесесере":

    Казвам, че това за излизането зад граница и ремонта на Москвичите е вярно, но до там! Точно в Русе, заплатата на един елтехник, със средно образование, беше 360лв, при бензин 86ст., хляб 30ст, прясно мляко 30ст с трайност 36ч. Изкупната цена на кравето мляко беше 30-70ст в з ависимост от масленността му, докато сега е 30-45ст. Киселото мляко беше истинско за 23ст, докато сега купуваш боклук на лев, произведен от желатин, набухватели и втвърдители. При месата картинката е същата. Имаше минуси, но имаше и плюсове. Тогава нямаше много, но което го имаше си беше истинско. Сега имаш всичко, но е фалшиво и само се тровиш. Ти си избираш кое е по-важно за тебе.
  • 143 Румяна Костова

    3 8 Отговор

    До коментар #140 от "Стига измами":

    Аз имам някакъв друг поглед. Явно идваш от някаква паралелна цивилизация, но тук Русия беше обърната със земята наопаки до околовръстното на Москва от германците, а при обсадата и, и тази на Ленинград, силните руснаци ядяха на чорба слабите. Всичко беше като разораната целина, руски смачкани глави и черва от немските танкове... около 20-30 милиона и благодарение на тъпите американци, нещата се обърнаха. Но сега пак Германия е великата икономическа сила и на практика главен кредитор на Русия, а и руснаците ОСВЕН, ЧЕ КАРАТ САМО НЕМСКИ КОЛИ бягат масово натам, а и целия свят, така че много руски филми си гледал за войната правени специално от кремъл.

    Коментиран от #196, #205

  • 144 Димов

    7 2 Отговор

    До коментар #141 от "Румяна Костова":

    А видя ли как сърбите свалиха супермодерният, уж-невидим Ф117 с един дърт радар и един фойерверк от сергията? Или тия факти не са ти удобни за припомняне? Американските самолети също са първенци. Но дори кумирите ти от САЩ не си позволяват да подценят руснаците, та ти ли?

    Коментиран от #146, #159

  • 145 ТИКВИ С ВЛАСТ

    8 3 Отговор
    БРАТЯ,НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ ОТ НАШИТЕ Ф-16 ,ДЕТО ГИ ПЛАТИХМЕ ,АМА ЩЕ ГИ ПОЛУЧИМ ЧАК СЛЕД 4 ГОДИНИ...ТЕ ЩЕ СА ЗА МУЗЕЯ НА ПРОСТАЩИНАТА НА ГЕРБ...
  • 146 Сърбин

    8 5 Отговор

    До коментар #144 от "Димов":

    Брат като си се родил циганин в циганска България как искаш да поручиш оръжия от Русия??

    Коментиран от #147

  • 147 Димов

    6 2 Отговор

    До коментар #146 от "Сърбин":

    Ами, ей така: като спреш да плюеш славянските си братя, за да лижеш топките на Дизраелевите копе^даци. Като спреш да се отричаш от славянският си род и кръв, за някое подхвърлено евро отгоре. Като спреш да симпатизираш на оная, М.Балева, заедно с която погазваш националните си ценности и мърсиш паметта на изкланите през робството, за да си удобен ибрик на днешните цариградчани. Те така, например....
  • 148 _he_

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Киро":

    Вярваш ли си?
    Щом в един момент се оказа, че поляците могат да ремонтират наличните ни МиГ-ове на половината цена, на която ни предлагат милите "братушки", при това докато ремонтират двигателите, дават оборотни за да могат нашите да летят. Надявай се! Може и да са по-евтини. Евентуално може и да са по-добри, но това НЕ означава, че биха ни ги продали по-евтино и че изобщо биха ни ги продали!

    Коментиран от #149

  • 149 любопитен

    3 0 Отговор

    До коментар #148 от "_he_":

    И кво стана, поляците ремонтираха ли ни МиГ-те? Нещо наваляш мохабетите на един бивш военен министър с посадената коса !

    Коментиран от #151

  • 150 _he_

    2 3 Отговор
    Какви славяни бе, другарю? И аз съм от товопоколение дето ни учиха на тия глупости - руснаците били братя славяни?! После те учат, че Русия (тогава СССР) е огромна и необятна. И като събереш двете какво се получава? Че страната е огромна е безспорен факт, но тогава ако там има славяни, колко са те? И може ли да наречеш един народ славянски, ако славяните там са малцинство?

    Коментиран от #164

  • 151 _he_

    2 3 Отговор

    До коментар #149 от "любопитен":

    И защо не ги ремонтираха? Защото едни такива "добри" и "отговорни" другари, които Вие подкрепяте развалиха сделката, а въпросния министър дадохте под съд, защото най-после се е намерил Човек, който да се осмели да потърси изгодна за държавата ни сделка. Вероятно изгодно за вас и вашите другари подминавате факта, че преви няколко дни съдът оправда този министър.

    Коментиран от #154

  • 152 фгдфгдф

    0 4 Отговор
    Само не мога да разбера в коментарите защо хората си мислят че руснаците продават за без пари самолетите си. Хем ги възхваляват колко са добри, хем обясняват колко са евтини??? Отделно тия дето реват за Ф-16 дали са ок тогава да сменим с Ф-35?
  • 153 666

    3 1 Отговор

    До коментар #81 от "Раптор":

    е говориш малко глупости , СУ 25 летеше с 2.1М

    Коментиран от #155

  • 154 любопитен

    5 0 Отговор

    До коментар #151 от "_he_":

    Нещо се опитваш да ме вкараш под някакъв общ знаменател, да ми вмениш, че съм дал някого под съд! На някой нещо му пречи, че не може да вдигне самолета? Последно, ремонтираха ли поляците самолетите ни или не? И последен въпрос, пи ли си хапчетата днес?
  • 155 Д'мин

    6 0 Отговор

    До коментар #153 от "666":

    Су 25 е щурмовик и не може да вдигне 1000км/ч.
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Бай Благой

    2 0 Отговор
    Марче!!!
    Моля те недей да пише повече статии за авиация!!
  • 158 Ббб

    1 2 Отговор
    Каква е тая набързо скована коруба?
  • 159 SS14

    2 2 Отговор

    До коментар #144 от "Димов":

    Ти май си доста голяма невежа и нямаш представа какъв е случая със сваления от сърбите самолет а ?

    Коментиран от #160, #162, #163

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Насраха се да лъжат москалите

    1 3 Отговор
    Да ги питаш защо лъжат денонощно - и те не знаят. Важното е да се разправя, че парите отиват за превъоръжаване. Всъщност в швейцарските и офшорни сметки на Путин и алчното му обкражение. Цялата кремълска клика за подли мръсни русофоби, ненавиждащи народа си и гледат да го издоят за последно.
  • 162 Димов

    5 0 Отговор

    До коментар #159 от "SS14":

    Ох, просветеният ми той! Що не вземеш ти да се ограмотиш първо, пък после да казваш кой бил невежа. За разлика от тебе, аз поне знам от коя страна се държи автомата, докато ти само си гледал филмите на Рамбо и си се прехласнал по американската бойна мощ.
  • 163 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #159 от "SS14":

    Засякаха го с дърт руски радар П18. Ако беше ходил в казарма, вместо да играеш на уаркрафта, щеше да знаеш, че П18 е радар с дълги вълни, при който не е проблем да се засече Ф117. Проблем е да оцелееш, след като стелта те засече и пусне противорадарна към тебе. За това, сърбите го включили за кратко и изтреляли ракета веднага щом го видели на екрана, за да няма време стелта да стреля с противорадарна по тях. Отнело им е 18сек. Всяка машина и всяко оръжие си има силни и слаби страни. Недей така, насляпо, да величаеш американските до небесата! Пак казвам: едни от най-добрите са. Но дори те не си позволяват да подценяват руснаците, та кой си ти, че да го правиш?
  • 164 Гост

    2 4 Отговор

    До коментар #150 от "_he_":

    А ти, можеш ли се нарече българин, като знаеш, че прабългарите дошли тук са били малцинство пред славяните? Една кръв сме. Един род. Дори езикът ни е славянски диалект, както на всички славянски народи. Не можете да го изкривите това. Не можете да го промените.

    Коментиран от #203

  • 165 белене за соросите

    0 0 Отговор
    красота
  • 166 Коко

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бедните пръдльовци":

    Абе да те питам ти като си толкоз богат що не си купуваш имоти в Москва бе отворко уж бедни ама по 4- ти пъти ходят на почивка а пък ти пасеш патките на село шамандура спукана
  • 167 ПЕНКО

    1 1 Отговор
    БЪЛГАРСКА ПЕСЕН : " ДУМБА ЛУМБА ШИКАЛКА -НЯМА СВАТБА НИКАКВА ...!!! ВСЯКА ВОЙНА -/ДОРИ ЛОКАЛНА /ЩЕ Е С РАКЕТИ-РАКЕТКИ ...-КАТО ФРАНСЕТАТА СРЕЩУ КАДАФИ: "ДАЙТЕ НИ РАКЕТКИ НАШИТЕ СВЪРШИХА " -ВОЕННИЯ МИНИСТЪР НА ФРАНС -ДО САЩ !!! ДНЕС РУСКИЯТ ХАФТАР Е БЛОКИРАЛ ТРИПОЛИ !!!
  • 168 истинко

    5 0 Отговор
    Истината е че не харесвам руснаците, но също така не харесвам и американците! И на едните и на другите сме им яли попарата! Тук, едните "соросоиди" и "ушанки" или може би "русофили" и "русофоби" си мерят "оная работа", а истината е, че ако влязат в действие тия железарии (и на американците също) то определено няма да ни е много готено! Войната носи смърт! Тя е най-лошото нещо на този свят (по лоша е и от гадния комунизъм) и повярвайте ми - без значение е от коя страна се намираш!
  • 169 Знаещ

    1 3 Отговор
    Нещастен руски варел бледо копие на Ф35 закъсняло с 18 години и все пак няма да се доближава до способностите на Ф35.Дори нашите Ф16 ще го правят за смях с радарите си от Ф35.
    Не случайно Индия се отказа и сега прави заявки за Ф16 Блок 70!
  • 170 Бахти кучето

    1 0 Отговор
    на плакат или на снимка?

    Коментиран от #173

  • 171 БАРО

    1 0 Отговор
    Ти пък лъже единственото руско уникално нещо за което им вярвам това е руския лов и риболов
  • 172 БАРО

    1 1 Отговор
    Защо руските самолети имат по два двигателя не са по-бързи Защото винаги гасне един поне
  • 173 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #170 от "Бахти кучето":

    Не само на мечти
  • 174 Американец

    2 2 Отговор
    Ние ви дадохме: ЗАРАЗЕНА ЦАРЕВИЦА С ПЛЪХОВЕТЕ, ДАДОХМЕ ВИ ПТИЧИ ГРИП, ДАДОХМЕ ВИ СПИН, ДАДОХМЕ ВИ АФРИКАНСКИ КОМАРИ, ДАДОХМЕ ВИ ПИШМЯН ДЕМОКРАЦИЯ/ вие си направихте решетки по врати и прозорци като в затвор/, ДАДОХМЕ ВИ ГМО, ДАДОХМЕ ВИ ЧУМА ПО СВИНЕТЕ. Нямате основание да рИвете.

    Коментиран от #178

  • 175 Беден пръдльо

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бедните пръдльовци":

    си ти. Да ти задам въпрос кога беше в Русия данаправиш сравнение с цените в руски и български магазини,защото пишеш откровени лъжи. Прочети статията за горивата кой къде се намира и ще разбереш пръдльо беден къде се намираме за съжаление ние и кои са само слад нас.
  • 176 Има има и още как

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "SS14":

    сега в частите именно ще постъпва с новите плазмени двигатели,а ръждиво ти се види на задника,защото си оа..л вече процепа. За стелта няма невидимост,а просот по-малка забележимост за някои по-стари радари,така са и американски и руски самолети,и ако си мислиш,че стелт ще те оправи по-добре се метни в някоя асансьорна шахта. За ръждата няма как да я видиш по този самолет,защото е изпълнен в по-голямата си част от композитни материали,ако знаеш каквое отва. Виж ръжда е обхванала пространството между ушите ти.
  • 177 БАРО

    0 0 Отговор
    Не отговаряйте на първите коментари а само на последните че тия първите отдавна ги няма тук и малко сте ми като глас в пустиня
  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 Tony t

    3 1 Отговор
    В американската армия F35 и F22 (пето) са на въоръжение поне от 10 / 12г.и участват в бойни мисии във горещите точки по света. То тия чак сега откриха топлата вода. И докато бъдат произведени и влязат на въоражение ще се минат поне още 10 години, ако дотогава все още Минстерството на отбраната имат още пари. М/у другото тази година бюджета на Минстерството е намален със 17млрд$.
  • 180 висок

    0 0 Отговор
    Ще ще ще...... още не е проектиран двигателя за 5-то поколение!!!

    Коментиран от #181

  • 181 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #180 от "висок":

    Виждаш ли колегата какво вика хем намаляват парите хем удвояват въоръжението кой друг може да лови с трици маймуни
  • 182 Hel

    2 1 Отговор
    5- поколение изтребител е на въоръжение от 2005 год.
    Тия знаят ли коя година сме ?
    И как разбрахте каква е цената на Самовар Т 50 ?
  • 183 Nick

    2 2 Отговор
    E па, Направете си Български щом сте по-специалисти.Той самолет от телевизията е виждал ама дава оценки все едно го е пилотирал 10 години . На това му викам Български селянин със Американско самоопределяне той 5лева не може да извади ф35 ф22 кой си ти бе селянин тръмп ще ти ги подари инак им зне и километража прост и амбициран комплексар РУСИЯ Е ПРОИЗВОДИТЕЛ А ТИ СИ ПОТРЕБИТЕЛ
  • 184 попър

    1 0 Отговор
    Към хипер, мега, супер се прибави и уникален. Евала, машала !
  • 185 Nick

    0 0 Отговор
    Калеко Алеко го е казал До чикаго и назад
  • 186 Димитърдд

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Tiho":

    Ей руско зомби все още се пише в бъдеще време за този самолет. По отношение на техническата характеристика почти нищо не се знае. Руснаците въпреки, че крадат военни технологии предимно от Сащ все още са далеч от модерните ВВС на САЩ. А ти бъди горд българин, а не жалка руска марионетка.

    Коментиран от #188

  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Мария

    3 3 Отговор
    Това е космически кораб,не самолет .На видеото има маневри които противоречат на физиката,самолета буквално спира на място и се завърта в обратна посока,феноменален,рашките са най добрите

    Коментиран от #191, #199

  • 190 Голем смях

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Бесен Язовец":

    Кога се върна от Индия?При нас обикновените потребители достигна информация ,че Индия се ..ОТКАЗА.Официално и индийското правителство го потвърди.Просто руските железа ..не стават .
  • 191 Голем смях

    1 1 Отговор

    До коментар #189 от "Мария":

    Пилота дали се насира при тази маневра или си насрана само ти Марче.
  • 192 Груз 200

    5 1 Отговор
    Хаааахахахх.. Аман от статии започващи с " Ще има, Ще получи, Се разработва" хаа хааа.... Да повдигат самочувствието на крепостните хахах... Да преглъщат по добре кашата, водката, да ходят спокойно във външните тоалетни, да имат скапано здравеопазване, да мрат на 60 г., да ги арестуват ако протестират на митинг, да чакат за визи да видят свят... ... Жал да ти стане... По същото време света върви напред, не гледа анимации на оръжие, гледа си кефа... Хиляди руснаци бягат, най-добрите им физици раборят в американски университети. А родните русофилистици и национални предстели пускат лиги след всяка новина, започваща с Ще и вещаеща разрушения на цивилизования свят, ако някой се осмели да наруши степната диктаторска изостанала псевдоимперия... Дръж народа в страх, че нвкой ще го напада хахах... И нападай и тормози малките беззащитни съседи, които ме членуват в НАТО. Това им остана хахаххй. А ако припарят до натовски пост биват изпарени буквално като Вагнеровците при Дейз А Зор или падат като тенекии самолети свалени от турска кадъна или от ошашавено от израелските пилоти ПВО... Или сами от палубата на вече бракувания смехотворен самолетоносащ Пушещия Кузя... Хааахаххахх.. Ще получи, ще има... Няма по-жалко нещо от руската некачествена индустрия. Само анимации...

    Коментиран от #197

  • 193 Альоша

    2 2 Отговор
    Когато смешната държава на 300г.направи ,изтребител да излита от подводница... тогава говорете !САЩ..има да гонят много Русия!

    Коментиран от #198

  • 194 Чипът

    1 2 Отговор
    Копейкаджийте умират от мъка. Вън савецките терористи от БГ
  • 195 Чипът

    1 1 Отговор
    То като се прочете малко хистори ще се види, че крепостна Русия съществува от 1547 год. А модерна Рашка от 1991г - брей ква древна държава.
  • 196 GMP

    2 1 Отговор

    До коментар #143 от "Румяна Костова":

    Румяна Костова ти явно не си наясно, че руската армия не спря на околовръстното, а гушна Берлин. 90% от германската армия остана на изток вовеки. И причината за тези факти не са американците.
  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #193 от "Альоша":

    Тебе като те глед май мозъкът ти е излетял през ухото ама на запушено тъпанче японците са го направили още когато руснаците не са знаели какво е подводница
  • 199 БАРО

    1 2 Отговор

    До коментар #189 от "Мария":

    Това е като клипа с двата мига 29 дето са обърнати вертикално нагоре на четири-пет метра от земята и двигателите духат към земята обаче прахоляк няма Значи и Земята я няма тия що не вземат да си поръчват пликовете вече в Дисни поне да им ги правят като хората
  • 200 оптимист

    2 0 Отговор
    Представям си как ще се уплашат руснаците от нашите страшни F-16 дето още ги няма. Ама пък като дойдат след 5 години, ако изобщо дойдат...
  • 201 ДДимитърдд

    0 2 Отговор
    Сибир за тебе руско зомби. Защото сте готови да продадете България заради любимата ви Русия. Като ви харесва тази чужда на нас българите държава, тоест Кремъл заминавайте за нея без право на връщане, за да цапате с присъствието си европейска България.
  • 202 ДДимитърдд

    0 2 Отговор
    Сибир за тебе руско зомби. Защото сте готови да продадете България заради любимата ви Русия. Като ви харесва тази чужда на нас българите държава, тоест Кремъл заминавайте за нея без право на връщане, за да цапате с присъствието си европейска България.
  • 203 Димитърддд

    0 2 Отговор

    До коментар #164 от "Гост":

    Ей руско зомби все още се пише в бъдеще време за този самолет. По отношение на техническата характеристика почти нищо не се знае. Руснаците въпреки, че крадат военни технологии предимно от Сащ все още са далеч от модерните ВВС на САЩ. А ти бъди горд българин, а не жалка руска марионетка.
  • 204 ДОКО

    1 0 Отговор
    КАКТО СЪМ КАЗВАЛ РУСНАЦИТЕ НЕМАТ РАВНИ В МЕТАЛУРГИЯТА И МЕТАЛОЗНАНИЕТО И ТОВА СА САМО МЕЖДИННИТЕ РЕЗУЛТАТИ..
  • 205 Джеймс Хетфийлд

    1 0 Отговор

    До коментар #143 от "Румяна Костова":

    Германците стигнаха до Ленинград, но нямаха сили за повече от обсада. Стигнаха на 42 км от Москва и не можаха да продължат нататък. Вярно е за огромните човешки загуби на руснаците, но на Германия войната коства ЦЯЛОТО МЪЖКО Население, което нямаше кой да да замени и впоследствие 11-годишнимомчета се биеха с танковете, а германските бяха подложени на на действия с тежък сексуален оттенък - нещо нормално по време на война. Какво ги пишеш тези глупости, не виждаш ли, че две големи нации се млатиха жестоко, за малко германците да бъдат изтрити от лицето на земята? Ти обаче си българин и какво ти пука за избитите милиони в онази световна война... Германците, та германците и как руснаците варяли хора на супа... А после?! Когато фон Манщайн пише, че светът не е виждал от времето на гостите такива страшни пълчища?! А?!
  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Ко рече.. ко?

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "анова":

    Един самолет, никога не може да е ,,прост", а обслужването от неквалифициран персонал е престъпление! Самолета не е тояга!
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания