28 Август, 2019 23:32 36 454 154

Китай откраднаха F-35

  • сащ-
  • f-35-
  • китай

Джон Болтън смята, че технологията на самолета е открадната за новите китайски изтребители

Китай откраднаха F-35 - 1
Снимка; Shutterstock

Съветникът по национална сигурност на американския президент Доналд Тръмп – Джон Болтън изрази съмнение, че Китай краде компоненти от F-35 за своите нови изтребители, съобщи РИА Новости.

F-35 са най-новите американски изтребители от пето поколение. В момента Китай разработва свой модел от най-модерни военни самолети.

„Ние обсъждаме изтичането на военни технологии към Китай. Виждаме, че китайският изтребител от пето поколение прилича много на F-35. Всъщност това си е F-35. Те просто го откраднаха“, заяви Болтън.

В момента Китай разработва новите изтребители J-20. Те трябва да са алтернатива на модерни самолети за страната.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 68 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бременна от неизвестен

    144 75 Отговор
    Болтън е прав китайците откраднаха технологията от US.

    Коментиран от #111, #112, #137, #146

  • 2 Говен

    243 30 Отговор
    А руснаците гепиха рецептата за KFC хихихихихи
  • 3 онзи

    297 48 Отговор
    Това ако наистина е F35...горките китайци,той при американците не иска да лети ....а китайците как ще го вдигат един дявол знае...а и да го дигнат как ще го пилотират,приземят...а за бойни действия...мъка непозната на човечеството...

    Коментиран от #37, #94, #113

  • 4 Спя само с негри💕💕💕💕

    185 35 Отговор
    Anerica е номер едно, всичко имат и пари и перални и много хубави негри. В Китай няма негри и готвят гнусно значи са крадци на технологии!!!
  • 5 Алфа Вълкът

    116 11 Отговор
    Той самолетта бил откраднат още на чертеж, поне така се говореше преди 6-7г. Не си спомням дали наистина ставаше въпрос за Ф35, но беше за разработка на боен самолет на стойност $1трил!
  • 6 Йода с меча

    125 17 Отговор
    А америте откраднаха Чиковските гащи от комунистите и ги разработиха на памперси!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Docenta

    42 197 Отговор
    Китай ще произвежда супер самолети от оризова хартия,както педеРуска правят стелт от гланцови блокчета ,че са по хлъзгави

    Коментиран от #11, #98, #117

  • 9 SS14

    33 184 Отговор
    Китай откраднаха по-голямата част от разработката на Ф35.Това дори не е тайна.САЩ е единствената държава която може да пфави стелт изтребители и също така прави самолетите си най-високо качество материали и изработка.Вижте покритието на J20.Изглежда доста добре направено,а това няма как да стане без кражба на американски технологии.Отделно е копирана авиониката и доста други фактори.До няколко години Китай ще измести твърдо Русия от второто място,защото китайците се развиват доста добре.

    Коментиран от #17, #106, #121, #126, #148, #150

  • 10 Геро

    64 7 Отговор
    Поне да беше сложил снимка на самолета, а не ‘ква там си намерил.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Ihuaho

    128 2 Отговор
    Страшна статия...Китай краде f35, на фона е даден f22,a в статията пише за j-20...
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Erectus Maxsimus

    97 4 Отговор
    Гепиха и гащите на Тръмп,за миризлива бомба.
  • 15 Крадец

    122 12 Отговор
    Това,да те гони някаква параноя е лоша работа ! Краварите са на път да изкукуригат !
  • 16 Меца

    82 9 Отговор
    Е...ако американците си го бяха държали в хангара и не летеше наляво и надясно в измислените им войни, може би нямаше да му откраднат технологията.....
  • 17 Симо

    117 14 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    Що не престанете да пишете простотии по сайтовете. Т.н. покритие на Ф-35 и Ф-22 изгаря на първите 10 минути полет или се измива от дъжда. Страшна технология. Впрочем ще ми покажете ли поне едно място където с факти можете да докажете че Ф-22 е СТЕЛТ или Ф-35 .
    .

    Коментиран от #20, #34

  • 18 onq s konq

    23 48 Отговор
    Лошото е че Русия и Китай са съседни държави и руските ракети щом зърнат китайския Ф-35 ще го мислят за американски и ще се втурнат да го свалят.

    Коментиран от #19

  • 19 Бесен Язовец

    77 9 Отговор

    До коментар #18 от "onq s konq":

    Няма как да сбъркаш летящ КенФ с каво и да било! Не се притеснявай 🤗
  • 20 Коментар📝

    62 14 Отговор

    До коментар #17 от "Симо":

    За F22 .Радиолокационните станции не го засичат поради това, че в конструкцията му са вложени радиопоглъщащи материали, и че геометрията му с ъгловатите си форми отразява основните радиолокационни сигнали над или под насочения лъч от радиолокатора, а отразените сигнали се концентрират само в няколко тънки сектора.ТАКА КАЗВА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.НО ДАЛИ Е ТАКА ?НЕ МОЖЕ ДА ТИ ОТГОВОРИ НИКОЙ ВСИЧКО ЩЕ Е НА БАЗАТА НА ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ.

    Коментиран от #21, #23, #45

  • 21 onq s konq

    19 57 Отговор

    До коментар #20 от "Коментар📝":

    ти май не се чуваш какво пишеш - за какви "ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ" споменаваш,и имаш ли хабер какъв огромен БЕЗБРОЙ изпитания са направени и то в продължение на Години?Ама в дъжд,мъгла,топло,студено,облачно,летеж на самолета по корем,по гръб,настрани, и т.н....та дори и с най-новите радари - триноги на КАТ!Било всичко в "сферата на предположенията"...Ше хвана ГЛИСТИ от простотията ви бе ееей!:)

    Коментиран от #22, #25, #141

  • 22 Коментар📝

    39 6 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Ето Ти РАЗБИРАШ ОТ ВСИЧКО🤗ТО Е ЯСНО ЧЕ ЗНАЯТ СЛАБИТЕ И СИЛНИТЕ СТРАНИ ВОЕННИТЕ.НО ТОЧНО ТИ МОЖЕ САМО ДА ПРЕДПОЛАГАШ ЗАЩОТО НЕ СИ БИЛ НА ТЕСТОВЕТЕ ИЛИ МОЖЕ БИ СИ БИЛ🤗

    Коментиран от #24

  • 23 Бате

    73 11 Отговор

    До коментар #20 от "Коментар📝":

    Е да де бате, то същото пишеха и за F-117A ама Сърбите как ли го намериха че и свалиха. А бе да знаете има ли Китайци в Сърбия??
  • 24 onq s konq

    18 24 Отговор

    До коментар #22 от "Коментар📝":

    Е тоя път ме излови...Наистина ме каниха хората на тестовете,ама предпочетох да отида за гъби.

    Коментиран от #28

  • 25 Бате

    30 4 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    И бате за глисти има хапчета

    Коментиран от #26

  • 26 onq s konq

    20 11 Отговор

    До коментар #25 от "Бате":

    Бе ти луд ли си да ги храня със скъпи хапчета?Че сякаш не мога за тия пари да купя литър Ракия и да се насвяткаме ДРУЖНО...

    Коментиран от #27

  • 27 Бате

    19 1 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Бате ама домашна нали
  • 28 Коментар📝

    12 13 Отговор

    До коментар #24 от "onq s konq":

    Е Добре си Направил.САМО ДА ВМЕТВА ХИЩНИКА И F15 EAGLE както и последната модификация на Стършел E/F EUROFIGHTER РАФАЛА И ТОРНАДО ADV СА САМОЛЕТИТЕ КОЙТО МОГАТ ДА СЕ ОПЪНАТ НА СУ27 СУ33 СУ35 МИГ35.НО НА КУЧЕТО ЛОВЕЦ НА ЛИСИЦИ ТАМ ВЕЧЕ Е СЛОЖНО И ТОЙ Е С
    8 ТОЧКИ НА ОКАЧВАНЕ НА P60МК И Р27П СЕТИХ ТЕ ЛИ СЕ ПОДСКАЗКА ПРЕХВАЩАЧ Е.

    Коментиран от #29

  • 29 onq s konq

    7 24 Отговор

    До коментар #28 от "Коментар📝":

    Утре се обади на Радев и му предай че съм казал да те назначи за Съветник.СТАРШИ Съветник обаче!
  • 30 Носо Рог

    29 16 Отговор
    Доверие на китаец е както да си убеден във вярността на жена си ! И едната и другата страна само чакат удобен случай да те прецакат ! Айде сега баламурници цъкайте минуси ! :)
  • 31 Ала бала

    27 2 Отговор
    Това на снимката е F22...Много ниско качество на журналята.. Много.
  • 32 ИВО

    40 6 Отговор
    БРАВО НА КИТАИЦИТЕ. НЯМА САМО КРАВИТЕ ДА ГРАБЯТ
  • 33 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су 35

    65 10 Отговор
    Краварите ф35 го гласят от 25 години , а тия взеха че го откраднаха ! Ма то и ф35 откраднат от Як 141 !!! Та въпросът ми е - кога краварите планират да направят следващия нов модел самолет ? Къде 2067 година ! Руснаците за 6 години и 6 милиарда направиха Су57 ! Тия с 382 милиарда само за разработка още са до под кривата круша!

    Коментиран от #35, #38, #104, #124, #145

  • 34 Анти комунист

    16 54 Отговор

    До коментар #17 от "Симо":

    То беше проблем до 2016г. и то ставаше само при някои самолети.Проблема вече е премахнат като за период от 3 години всички 200 броя Ф-22 ще бъдат с подменено покритие.Ф-22 е изтребител за абсолютно всякакви климати,а за покритието му има гаранция от 800 часа полет.И да голямо нещо е,защото никоя страна неможе да направи подобно нещо,а единствено могат да се опитат да го копират.Русия например е най-жалкия имитатор :))
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Голям прос

    26 3 Отговор
    Намерили какво да откраднат!
  • 37 Ами,

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "онзи":

    Много просто. Както и с другите откраднати технологии ще ги доразвият и ще лети .
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Маугли от тайгата

    21 28 Отговор
    Интересно защо не крадът от Руските СУ 35 или Су 57 които са с извънземни технологии а тръгнали от Хамериканските Ф35 да краднат дето не могат да летят Ако може от Поглед Инфо да разяснят на русоробските фенове

    Коментиран от #41, #42

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Чи май фаче

    61 11 Отговор

    До коментар #39 от "Маугли от тайгата":

    Ми то Китай си купи вече Су35 и са много доволни. А и защо да го крадат и да си блъскат главите след като Русия им ги продава на нормална цена. То не е като нас да си купим дърти кошници на цени като за совалки !!

    Коментиран от #44, #107

  • 42 Знам знам🙄

    21 4 Отговор

    До коментар #39 от "Маугли от тайгата":

    Ха ха. Ми щото на америте им се ще да са откраднали нещо от тях. Истината е пе джей 20 кооира много повече су57 като авионика и конструкция. Единственото дето може да е откраднато от САЩ е малко вншната форма и начина на покриване на самолета с поглъщащи материали. Само че май и Китай и Русия ще се откажат от това. Адски скъпо е и повишава евидимоста до 5 процента. А иначе уникалното на американския стелт е че се сетиха да приберат оръжията.

    Коментиран от #43

  • 43 Анти комунист

    10 39 Отговор

    До коментар #42 от "Знам знам🙄":

    J-20 e изтребител от 5то поколение.Защо му е да копира самолет като СУ-57 който е 4то поколение ? Чак и авиониката копирали..Нали руснаците си взимат електроннката именно от Китай,защото русия е недоразвита.Авиониката е копирана до голяма степен от Ф-35, а и американският изтребител има най модерната авионика слагана някога на самолет.
  • 44 Маугли от тайгата

    11 26 Отговор

    До коментар #41 от "Чи май фаче":

    Прав си купиха си на безценица някой друга бройка да ги разучат защото са евтинджос докато при ф35 няма как да стане и се мъчат да краднат Видяха че СУто не става и почнаха имитации на ЕФКИТЕ

    Коментиран от #47, #57

  • 45 Велин

    32 6 Отговор

    До коментар #20 от "Коментар📝":

    И f 117 беше невидим. Сърбите си стреляха ей така, на халост и "без да искат" го удариха. Ама са пичове, извиниха се. "Извинявайте, че не го видяхме"!

    Коментиран от #115, #116

  • 46 всички мразят руските говеда

    14 35 Отговор

    До коментар #40 от "мразя говедата":

    Средната продължителност на американците е много по висока от тази на получовеците в руския обор !! Не се притеснявай за тях,а се притеснявай за нищожествата дето живеят в оня руски степен резервят дето нямат елементарен стандарт на живот и дори няма какво да ядат !

    Коментиран от #50, #51

  • 47 Чи май фаче

    36 4 Отговор

    До коментар #44 от "Маугли от тайгата":

    Китайците нарекоха Су-35 „Кралят на самолетите“ !! Кoгaтo cтaнa извecтнo зa пoдгoтoвкaтa зa учeниятa, някoи китaйcки вoeнни eкcпeрти изрaзихa изнeнaдa, чe трябвa дa oтидaт нa мeждунaрoдни учeния cъc caмoлeти oт руcкoтo пoкoлeниe 4 ++ , кoгaтo имaт coбcтвeн изтрeбитeл oт пeтo пoкoлeниe - J-20. Тoй трябвa дa прeдcтaвлявa Китaй в чужбинa. В oтгoвoр пилoтитe нa „Южeн Cиндзян Лидзян“ пocтaвихa пoд въпрoc кoмпeтeнтнocттa нa eкcпeртитe...„Нe рaзбирaм прeтeнциитe към Cу-35. Тeзи, кoитo ги изрaзихa, нe caмo нe знaят вcички възмoжнocти нa руcкия caмoлeт, нo и нe знaят кaкви зaдaчи щe трябвa дa рaзрeши aвиaциятa нa учeниятa. Cу-35 нe мoжe дa ce cрaвни c J-20, тe имaт cъвceм рaзлични зaдaчи. Cу-35 e крaлят cрeд caмoлeтитe“ - кaзa пилoтът в интeрвю зa китaйcки тeлeвизиoнeн кaнaл.

    Коментиран от #53

  • 48 Васко Гроргиев

    5 24 Отговор
    Я Рашовците да взимат тенджерите и да отиват да тропат пред кремля.

    Коментиран от #54

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 мразя говедата

    22 8 Отговор

    До коментар #46 от "всички мразят руските говеда":

    Средната продължителност на живота в САЩ намалява за трета поредна година.Последните три години показват най-дългия последователен спад на продължителността на живота на американците от периода между 1915 и 1918 г., който включва Първата световна война и пандемията от Испански грип – събития, убили милиони хора по света.

    Допреди три години продължителността на живота в САЩ се радваше на стабилен растеж, което е очаквано в една развита страна, особено в такава, която харчи повече пари на човек за здравеопазване от всяка друга държава по света.....През 2017 г. над 70 хил. смъртни случая са били причинени от предозиране с лекарства. Опиоиди са били замесени в над 47 хил. от тези случаи.

    Когато CDC е анализирала данните от посещенията на спешните центрове, тя е открила, че свръхдозите с опиоиди са скочили с 30% в САЩ между юли 2016 и септември 2017 г.

    Опиоидите продължават да се предписват три пъти повече спрямо 1999 г. Федералното правителство похарчи над 2,4 млрд. долара за държавни субсидии от 2017 г. в опит да ограничи епидемията.

    Коментиран от #154

  • 51 мразя говедата

    16 7 Отговор

    До коментар #46 от "всички мразят руските говеда":

    Скок на чернодробните заболявания

    За 10-годишен период смъртността от хронични чернодробни заболявания и цироза сред мъжете между 25 и 34 години е растяла с близо 8 на сто годишно, докато при жените в същата възрастова група – с над 11% на година.

    Причините за чернодробни заболявания варират – от генетична предразположеност до консумация на алкохол и затлъстяване.

    Увеличаване на броя на самоубийствата

    Броят на самоубийствата в САЩ е скочил с 33% от 1999 г. до днес. Само през 2017 г. ръстът е 3,7%.

    Междувременно в глобален мащаб този показател намалява с близо 30 на сто от 2000 г. досега. Нивата в Русия, Япония, Южна Корея и Индия са спаднали значително през последното десетилетие.
  • 52 Румен Костов

    12 4 Отговор

    До коментар #49 от "Румяна Костова":

    А в Северна Америка ще има нов плавателен канал между Мексико и Канада !

    Коментиран от #56

  • 53 SS14

    8 33 Отговор

    До коментар #47 от "Чи май фаче":

    СУ35 е 4+ изтребител ,а не 4++.СУ35 има PESA радар който е изостанала техника в сравнение с AESA радарите,каквито са американските например.Освен това СУ35 е ппсредствен изтребител който е по-слаб от Грипен,Тайфун и Рафал,както е и с по-допотопна авионика.

    Коментиран от #95, #142

  • 54 Цанко

    21 2 Отговор

    До коментар #48 от "Васко Гроргиев":

    По добре ти вземай тенджерата и върви тропай пред парламента , че както върви пенсия няма да получаваш .
  • 55 1234

    23 4 Отговор
    Кражбата на технологии става срещу пари. А американските учени и професори от кои държави са откраднати и без пари ли са дошли? Значи чужда държава те обучава и сащ краде готов образован продукт
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Бай хой

    24 10 Отговор

    До коментар #44 от "Маугли от тайгата":

    Май си доста залупен. Прав си само в едно. Че китайците знаят какво да копират. Качественото и затова оеъжейното им производство е 99℅ копия на руско такова. Така и не разбрахме какво им е петото поколение на кравите което руснаците го нямат. Тука едни невропади повтарят до без умие как кравешките са пето а руските четвърто. Ми обосновете се. А то само лозунги като за крайни идиоти. То и кой ли би купил осем едномоторни леки изтребителя фъ16 блок1970година за два милиарда долара без лихвите и без бомбите. И тия знаят кое е пето и кое четвърто.
  • 58 Чи май фаче

    34 8 Отговор
    Това само в твоите мокри сънища. Защо никой не купува Грипен,Тайфун и Рафал ? Индийците се отказаха от Рафъла ! С Грипен са само Тайланд и Южна Африка ! Тайфуна Индийците ги скъсаха със Су 30 ! Направо жалка картинка. Да не говорим как над Сирия раптора ф22 не видя Су35 , а Су-то видя невидимия раптор !!! Раптора видя Су-то чак когато застана до неги и веднага мръсна газ към най близката граница !!!!

    Коментиран от #61

  • 59 SS14

    10 24 Отговор
    По данни от 2010г.руското население е спаднало до 142млн. души и то ще продължи да намалява.Според прогноза на Обединените нации пък, още през 2025 година в страната ще живеят едва 120 млн. руски граждани. Неслучайно някои експерти дори говорят за умиращата "руска мечка". Какво да правиш..руснаците масово измират или се прескачат през глава да бягат от бунището наречено русия.Всеки руснак мечтае за западен живот и добро бъдеще.

    Коментиран от #62

  • 60 Румен Костов

    19 7 Отговор

    До коментар #56 от "Румяна Костова":

    Тъй ли ? А Крим и Донбас 1 сантиметър ли са ? А генералите от алианса не казаха и гък !

    Коментиран от #65

  • 61 SS14

    13 25 Отговор

    До коментар #58 от "Чи май фаче":

    Тая простотия за Сирия дори няма да я коментирам..То бива да си промит русофило-комунистически мозък ама тва вече граничи с олигофренията.

    Коментиран от #63

  • 62 Будна Ера

    39 4 Отговор

    До коментар #59 от "SS14":

    Те руснаците че са намалели с 3 милиона на фона на 142 милиона - голям праз ! Ние намаляхме за същия период също с 3 милиона !! Ама не сме 142 милиона като тях ! Така че не реви на чужди гробища !
  • 63 Чи май фаче

    32 6 Отговор

    До коментар #61 от "SS14":

    Ако щеш я коментирай - ама е вярно ! Краварите се оправдаваха че Су-то се спуснал от горе , от голяма височина и за това не го видяли !! Интересното е как Су-то е видяло невидимия раптор? И защо раптора бяга като врабче ?!

    Коментиран от #73

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 ****

    18 7 Отговор
    Браво бе,аз се чудя защо тъпчем 30г. на едно място,и не се развиваме,а тук колко незнайни скрити таланти имало,ами кандидатствайте за съветници поне бе хора.С тези ваши познания по самолетостроене,останалите ще ни дишат прахта,и никой няма да се мери с нас.
  • 67 СССМинета

    15 27 Отговор
    Даже на неутрална Швейцария основните самолети са им F-18, тоест американски и понеже, сигурно защото швейцарците са тъпи парчета, през 2014 г. с референдум отхвърлят сделката за придобиване на Gripen. Какви СУта, какви МИГове бе, смешници? Никой на Запад не е чувал за тия консерви, а наскоро за сефте покрай Турция чуха за С-400, а дали тия кюнци въобще работят, това и самите руснаци още не знаят.

    Коментиран от #86

  • 68 Винету

    26 4 Отговор
    Янките откраднаха от индианците цял континент и какво.... ?
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Дезмънд Туту

    19 8 Отговор

    До коментар #64 от "руската нация е най гнусната нация":

    Какво са пощадили бе охлюв - нали бяха съюзници ?! А и краварите разполагаха с две бомби и ги хвърлиха над Япония ! Грешката на Русия беше че първа призна и защити с военна сила краварите през войната за независимост там ! Трябваше да ги остави да се избият по между си с пиратите и франсетата !
  • 71 Румен Костов

    19 4 Отговор
    Бах таз теория на конспирацията дето те тресе. Я провери под кревата да няма някой руснак там !
  • 72 Румен Костов

    26 5 Отговор

    До коментар #65 от "Румяна Костова":

    И защо алианса не защити украйна бе пинокио ? А когато шилосаха Турция да свали руския самолет - защо после се скатаха като мишоци ? Оставиха турците сами да се пекат на огъня !

    Коментиран от #75, #151

  • 73 СССМинета

    13 21 Отговор

    До коментар #63 от "Чи май фаче":

    Вярна е единствено русофилската простотия.Първото което е американските и руските самолети в Сирия са обозначени като приятелски и са в постоянно координация по между им.Другото което е технически няма никакъв шанс СУ-то да изненада Ф-22.Това просто е невъзможно,а Ф-22 е ще разбере за Су-то още когато руския кенеф излети от летището.Този случай дори не е някаква ескалирала ситуация или нещо подобно и никой не е бил настроен вражески.Спорно е дали случая е истински което много ме съмнява,защото и самата снимка която беше качена е фей и нелеп фотошоп.Руснакът със суто трябва да бъде щастлив ,че въобще е бил допуснат да се приближи до Ф-22-ката ,защото при реални бойни действия руския изтребител ще бъде видян ,свален ,разхвърлян много преди руския пилот да знае какво се случва.

    Коментиран от #76

  • 74 Рангел

    17 3 Отговор
    Само да питам. Верно ли мутрата премиер е лежал в чешки дранголник?
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Чи май фаче

    21 6 Отговор

    До коментар #73 от "СССМинета":

    Прeз минaлaтa ceдмицa излeзe инфoрмaция зa cблъcък мeжду руcки изтрeбитeл Cу-35 и aмeрикaнcки бoeн caмoлeт F-22 в нeбeтo нaд Cирия. Aмeрикaнcкият oтcтъпи в мaнeвритe, кaтo eкcпeрти рaзкaзвaт, чe тoй знaчитeлнo oтcтъпвa нa руcкaтa мaшинa, cъoбщи Businеss Insidеr.....
    ....В срещата нaд Cирия пилoтът нa Cу-35 e имaл пeрфeктнa видимocт. Ocвeн тoвa руcкият изтрeбитeл имa дaлeч пo-дoбрa мaнeврeнocт oт aмeрикaнcкия cи кoнкурeнт.

    Cу-35 нocи пoвeчe рaкeти пoд крилaтa cи и при прихвaщaнe лecнo мoжe дa пoкaжe нa прoтивникa cи, чe имa прeдимcтвo в oгнeвaтa мoщ.

    Коментиран от #78

  • 77 Румен Костов

    22 7 Отговор

    До коментар #75 от "Румяна Костова":

    Това е само в твоите мокри сънища бе охлюв. При едни военни действия 3/4 от държавите на алианса ще откажа участие ! Нито Турция , нито Гърция , България , Чехия , Словакия , Словения ,Италия , Испания , Португалия ще се навият да участват !! Както върви Франция и Германия - също ! Биха се навили само великите сили Полша и Румъния , заедно с обора и пиратите !!!Тогава Русия и Китай ще строшат рогата на краварите веднъж за винаги. И те това го знаят много добре.

    Коментиран от #80

  • 78 руската нация е най гнусната нация

    12 26 Отговор

    До коментар #76 от "Чи май фаче":

    Стига ни занимава с тая руска бангия бе кавал !! На никой не му пука за тая летяща лада су35 и измислените съчинения покрай нея.Сушката няма шанс дори срещу европейските изтребители ,а ти им правиш една жалка реклама !!

    Коментиран от #147

  • 79 Грух

    20 5 Отговор
    Китайците трябва да са луди, че да ползват технологията на консервената бракма ф-35, която е "невидима", защото е срам да се гледа.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Авиатор

    10 1 Отговор
    Това на снимката е F22 Raptor бе имбецили прости!
  • 82 Рангел

    21 2 Отговор
    Само още нещо, верно ли на всеки 1 лев влижен в магистрали, 3 лева се разпределят по сметки на наши другари (мутри и партийни кадри-не че има разлика между двете)
  • 83 Бай хой

    10 9 Отговор

    До коментар #80 от "Румяна Костова":

    Съско ти отявлен русофил ли си? Постоянно копираш и пишеш под никове на русофили. Това е вербално привличане. То всички сороспии русофоби сте сбъркани и явно по този начин изявявате вътрешното си аз подтискано от желанието за припечелване на подаяния от нпо.
  • 84 Калбо

    14 6 Отговор
    Краварите са страхливи видяхте какво стана с тяхният кораб след като им показаха руснаците какво може да се случи в действителна воина .просто теса страхливи след показното. от краварите напуснаха от този същият кораб 27. Човека а другото ако започне война няма победител това е истината

    Коментиран от #87

  • 85 Митьо

    17 2 Отговор
    А аз и мисля, че производството на F-a е изнесено в Китай. Нали се гони ниска цена. Все пак 95% от стоките в САЩ се произвеждат в Китай.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Карма

    20 3 Отговор
    Брей! тия Американци все някой ги краде и шпионира, а не се замислят че ако се стопят още един два ледника и територията им изчезва, тогава къде ще ходят?може би на Марс така няма да пречат на света

    Коментиран от #92

  • 89 Просто и непретенциозно..

    15 2 Отговор
    ...който краде технология има проблем с разработванетой.Я че то и F-35 има проблеми.От друга страна J-20 няма проблеми.Кой тогава краде?
  • 90 хамсал

    2 6 Отговор

    До коментар #87 от "Емил Рангелов":

    Е как да остане Джон Атанасов в България, като е роден в САЩ!
  • 91 Аеро

    18 3 Отговор
    Дааамм, американците правят много хубави, невидими самолети, само дето сърбите не знаеха че са невидими и почнаха да ги свалят.
  • 92 Лелее

    3 8 Отговор

    До коментар #88 от "Карма":

    Затова ли руснаците оставиха Сибир да гори?Само какъв план!!Сибир-дим+въглероден двуокис+парников ефект-топене на ледници и САЩ с намалена територия.

    Коментиран от #103

  • 93 Бай хой

    2 3 Отговор

    До коментар #87 от "Емил Рангелов":

    Майкооооо верно ли си толкова прост. Явно си тотално "игнжриран". Матрял.
  • 94 1944

    8 6 Отговор

    До коментар #3 от "онзи":

    Всички комунисти веднага се съберете на протест пред американското посолството пред парламента и президенството като обясните следното Омръзна ни да се правим на демократи искаме си русия вън от НАТО
  • 95 Фантазьор...мамин

    22 5 Отговор

    До коментар #53 от "SS14":

    Браво бе книжен експерт такъв..! Ако Су-35 е посредствен изтребител то тогава би трябвало Ф-15 да е каручка в сравнение с него. И Су-35 си е точно 4++ поколение и по-вероятно е да се сравнява с изтребители 4,4+,и 4++ само че единствено Рафъл се доближава до него. А радара на Су-35 е може би най мощната мобилна РЛС,противодействаща на противникови радари и т.н. умни ракети. При Су-57 дори характеристиките са подобрени но не се знаят с колко защото са секретни.Пълни простотий драскаш пак.Ако Су-35 беше изостанал в техническо отношение,нямаше Китай да си поръчва 2-ра ескадрила от 24 машини. Нищо че си имат J-20 Ако трябва да цитирам китайски експерт който казваше че ако единствения критерий който е от значение дали един самолет е 5-то или 4++ поколение е „стелт” покритието и нищо друго то безапелационно бихме се доверили на Су-35. Така че до тук с фантазийките ти..!

    Коментиран от #96

  • 96 1944

    7 10 Отговор

    До коментар #95 от "Фантазьор...мамин":

    Не човек А желязо,не комунист,комуниста пораснал станал ченге и след1989 капиталист по късно се прекръстил,анти комунист гербомутра Що да се правя на анти комунист?Попитал той Тато Атака нащо момче се така е модерно !народа ни мрази а ти си прави квото ти кажат от ДС

    Коментиран от #129

  • 97 Ха ха

    4 10 Отговор
    Да бе са луди да откраднат руските хварчила....
  • 98 А ти

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Docenta":

    Като се събуди беше бръкнал с двата пръста в контакта и задника ти ръкопляскаше.
  • 99 кой ми открадна пишката

    17 4 Отговор
    Пазете го бе кравари, нали ги крийте от радарите , невидим бил пък китайчетата им го откраднали.
    Заспали патки!
    Винаги този които създава нещо ново и модерно,е губещия в надпреварата.
    Те затова Руснаците ви закопаха с контра модели, по-добри и по-ефтини, така са и момчетата на Си.

    Коментиран от #101

  • 100 кой какво измисли

    15 4 Отговор
    А Джон Болтон и компани, откъде откраднаха технологията за вертикално излитане на изтребител?
    Първи в света пак бяха Русия, ингилизите я нарекоха технология на "Хариер".
    Италиянците прецаха Русия с съвместен модел за вертикално излитане и оттам, та и краварите си направиха подобно фърчило .
  • 101 комбиниран каскет с ушанки

    6 9 Отговор

    До коментар #99 от "кой ми открадна пишката":

    А иначе още ли кацат с помощни парашути по два
  • 102 AZззззз

    16 4 Отговор
    От едно известно време само американците могат да крадат от Китай... за да се опитат да наваксат
  • 103 зусия си е Русия

    7 6 Отговор

    До коментар #92 от "Лелее":

    След пожара в Сибир Русия разполага с полигон за всякакъв вид изпитания на оръжие, дреме им на дядовия, да му мислим ние дето нищо не произвеждаме а искаме да ядем всичко що се произвежда по света.
  • 104 Люк Скайуокър

    4 14 Отговор

    До коментар #33 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су 35":

    Какъв су-57 те гони това е пребоядисван су-27 лице пиче продава

    Коментиран от #143

  • 105 Мирмуфонец

    23 4 Отговор
    Давам 100 000 долара за снимка на F-16 BLOCK 70.
    Само за една снимка.
    България е платила над 2 милиарда и дори не са им дали рисунка или снимка.

    Коментиран от #114

  • 106 Калин

    10 5 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    А кой каза че руснаците са втори?Може пък да са първи и Китай да измести втория-тоест САЩ:)
  • 107 До Чи май фаче

    5 4 Отговор

    До коментар #41 от "Чи май фаче":

    ...А и защо да го крадат и да си блъскат главите след като Русия им ги продава на нормална цена... Писуваш глупости, колкото да не заспиш. Китай няма никакво намерение да пълни нечия кошничка с пари. Ако купува нещо, то е защото първо ще поиска да подържа това, после онова и накрая след година две ще произведе същата машинария. И тогава пращай Гринго. Денги нет !
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 ПЕНКО

    18 6 Отговор
    РАЗБЕРЕТЕ ... ОЩЕ ОТ ВИЕТНАМСКАТА СИ ВОЙНА ЩАТИТЕ СЕ ПЛАШАТ ОТ МИГ -? - НЕ ОТ СУ -? ...ОБАЧЕ , ИМА НЕМАРКИРАНИ ЛЕТЯЩИ ОБЕКТИ И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ -С ВОЕННИ ЦЕЛИ !!! КОЙТО И ДА ПОБЕДИ -НЯМА ДА ИМА НА ЧИЙ "ГРЪБ "ДА ЖИВЕЕ !!! ЗАСЕГА РУСНАЦИТЕ ЖИВЕЯТ НА СОБСТВЕН "ГРЪБ" , НО ЩАТИТЕ -БЕЗ ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ДРУГИ ДЪРЖАВИ -УМИРАТ КАТО СИЛА !?!?!?!?
  • 110 Яшар

    4 3 Отговор
    Докът се барате баш познавачи , женките ви правят невидим старият ми хайроплангелес " Столипинов 1953 "
  • 111 И какво от това

    17 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бременна от неизвестен":

    Нарича се промишлен шпионаж. Ако не те хванат-произвежда. Впрочем САЩ крадат направо учените които са направени научни постижения но никой не казва че това е лошо.
  • 112 Офф

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Бременна от неизвестен":

    А американците от кой го откраднаха не се казва . Китайците просто са си направили няколко бройки и за тях :)
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Бате

    7 1 Отговор

    До коментар #105 от "Мирмуфонец":

    Умно бате, и наистина няма да имаш на кого да ги дадеш тези долари. е някоя друга рисунка може и да има, но самолет Не📢
  • 115 Бате

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Велин":

    Браво бате, да им го припомним!!!!!!
  • 116 Бате

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Велин":

    Браво бате, да им го припомним!!!!!!
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Борислав

    12 2 Отговор
    Ами не знам колко е невидим Ф35, но С400 прехващат j20 на 150 км на пределно малка над хълмист терен.
    Казано иначе, да им пикая на невидимостта, остава един зле летящ ковчег.
  • 120 Гнусна подлога

    8 2 Отговор

    До коментар #118 от "Гад":

    и антибългарин си ти и подобните на теб, които предадохте и унищожихте България - армия, промишленост, животновъдство..., като в резултат е зачлашено самото съществуване на Родината.
  • 121 То защото

    10 3 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    са откраднали Ф 35, затова искат да купят СУ и да правят съвместни разработки с Русия на бойни самолети.
  • 122 Слот

    6 1 Отговор
    Точно да се оплакваш, че китаец те шпионира е най-тъпото нещо на света. Затваряш прозорците и вратите и не пускаш ни един дръпнат вътре и да видим тогаз. Ако имат проблеми с расизъма да не се оплакват за самолети.
  • 123 Какво разбрах

    12 0 Отговор
    И във голямата демократична държава има предатели. Въпроса е : не им харесва демокрацията ли или много им харесват парите. И в двата случая не се различават от нашите предатели.

    Коментиран от #144

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Гого

    15 3 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    Преди да пишвеш, да беше си направил справка. До момента F35 е погълнал за разработка над 400 млрд. $ и има над 400 проблема и не може да лети. Единият от тях е, че антирадарното покритие изчезва при свръх звукова скорост и всеки път след полет трябва да се нанася отново. Бах ти технологията. Много са зле горките. Да не говорим за шлема на пилота, който тежи 4,5 кг и при катапулриране може да счупи врата на пилота при ускорението. За справка шлема на пилота на СУ 57 е само.0,8 кг. Да не продължавам с изброяването. В момента САЩ имат едно голямо НИЩО, наречено F35, за много пари.
  • 127 Чичовото

    8 3 Отговор
    Стелт технологията е мираж...Американците затова въведоха системата Приятел-Враг за да може самолетите на приятелите да "станат невидими"
  • 128 Мираж Фантомов

    7 2 Отговор
    Като гледам как се увеличават проблемите на янките с F35 все повече си мисля, че им е спретнато активно мероприятие, с насочване към проблемния Як 141, за да имат време рашките да сменят концепцията и посоката със СУ 57. Китайците кавото и да изкопират, ще се движат винаги след събитията ... вижте това https://bg.rbth.com/science/329922-yak-141-razrabotka-samolet
  • 129 Фантазьор...мамин

    2 1 Отговор

    До коментар #96 от "1944":

    Знам,знам.. :) обикновенно така става..! Хора без аргументи пляскат фантазий или скоропоговорки като теб. А нещо по темата....? Айде остави,изморително е за теб виждам,нали..?
  • 130 рт 15 до ss 14

    2 3 Отговор
    Нали знаеш ,че си пълен смешко! Ракета само на снимка си виждал,за самолет да не говорим!
  • 131 666

    2 3 Отговор
    Американско качество на китайски цени
  • 132 българин

    1 3 Отговор
    то и ни е бихме открадна ли но ние по лесно от своето . това го правим вече деситилети е.
  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 тука има тука нема

    5 1 Отговор
    БРРЕ ДА СЕ НЕ ВИДИ! ДОБРЕ, ЧЕ СА ТИЯ И ВСЕ УЖ ГИ КРАДАТ, КОГАТО ДРУГИТЕ ГИ ИЗПРЕВАРВАТ! АМА, ТЕ ДА НЕ СА С ПО-ГОЛЕМИ ГЛАВИ ОТ НА ОСТАНАЛИТЕ ИЛИ ПОВЕЧЕ МОЗЪК В ТЯХ?
  • 135 ема

    6 1 Отговор
    Тези идиоти постояно обвиняват някоя страна и постояните им санкции вече придобиха болест вечно са виновни другите ако нямат те го съдават защото продължават да мислят че светът пренадлижи на тях и те имат прво на всичко.
  • 136 Консерватор

    2 5 Отговор
    Купувал съм си бургия, която се изкриви по време на пробиване. Представяте ли си какво менте. Китай е страната на топ боклуците.
    Има ли нещо, което да не са откраднали и да не са го възпроизвели, като купувача си скубе косите, а те се тупат в гърдите.
  • 137 .Д.Кънев

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бременна от неизвестен":

    Какво му е правото на този мелез.САЩ образа и продължават да обират целия свят и все не им стига.
  • 138 Боинг 737

    2 0 Отговор
    Май 8 също е със супер модерна авионика и т. н. Ама нещо не ще да фърка. Па ако фърка пилотите трябва да фърлят боб дали ще се приземи ца точното място и под точния ъгъл. Така де - няма самолет който да не се е приземил
  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Guest

    3 0 Отговор
    Хаха, много "стара" новина. Ако разгледате снимков материал на оборудването на китайските ВВС, ще установите, че разполагат с набор от МИГ-ове, Ф-ки, Рафал, Юрофайтер и др., и др. Е странно е, че са с китайски брандове и модефикации... Т.е. май не е странно, хаха!
  • 141 Убреее

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Ти самият си глист.
  • 142 baihui

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "SS14":

    А бе, маймун, колата може да е най- модерна, но е важно кой шебек (като теб) ще я управлява! Анадънму?!
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 pantata

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су 35":

    porazrovi VAK 191
  • 146 ???

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бременна от неизвестен":

    Какво значение има? Защо да дават пари за разработване? По изгодно е така!
  • 147 ЯЯЯ

    4 1 Отговор

    До коментар #78 от "руската нация е най гнусната нация":

    Ти покажи ми една демонстрация в небето на F-22 или F-35, която поне малко да се доближава до маневрите, което един СУ прави, пък тогава ми говори
  • 148 Яки

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    "това няма как да стане без кражба на американски технологии."
    Много на сериозно, SS14 ...
  • 149 Една атомна бомба

    1 0 Отговор
    И всичко свършва.Да не се впрягат толкова.
  • 150 Бачо Киро

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "SS14":

    Стелт..... Хахаха... Балък....
  • 151 България 16 република на СССР

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "Румен Костов":

    Украйна кандидатства сега за член на НАТО. Тогава не беше натовска държава. А руснаците що позволиха да се разпадне СССР.

    Коментиран от #153

  • 152 Бачо Киро

    0 1 Отговор
    Еееееее ми разгеле! Сега тамън хем ще ви го оправят, хем ще ви го направят много евтино, за има няма 1/50 от цената. Така ще можете в бъдеще да си го поръчате и хем да работи, хем да спестите пари хахахахахахахахахахаха (вижте обаче информирайте овреме дръпнатите, кои бройки ще са с уреди за птици, че на Израел им трябват, и кои с перископи за режим подводница, че япончетата се ядосват).
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 И аз да кажа

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "мразя говедата":

    Бе мрази когото искаш, но защо не даваш данни колко им е продължителността на живота, а с колко била спаднала. Таман реших да науча нещо от теб, ама...