Last news in Fakti

21 Ноември, 2020 16:09 34 557 248

Ето какво ще стане, ако украинската армия извърши блицкриг в Крим

  • украйна-
  • война-
  • крим-
  • русия-
  • блицкриг

Киев едва ли ще намери подкрепа в световната общност

Ето какво ще стане, ако украинската армия извърши блицкриг в Крим - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Противните украински политици от време на време заявяват, че рано или късно ще „върнат“ полуостров Крим. Всички обаче разбираме отлично, че техните гневни заплахи не струват и стотинка. Китайските анализатори обаче решиха да обмислят какво ще се случи с Украйна, ако се опита да разгърне военен конфликт с Руската федерация.

Преди шест години, през 2014 г., полуостров Крим се завърна в Русия. Това се случи толкова бързо, че световната общност остана в състояние на шок за много дълго време. Някои държави дори решиха да „накажат“ страната ни и наложиха редица икономически санкции срещу нея, които се оказаха меко казано провал. Анализаторите от Китай са твърдо убедени, че Украйна няма шанс да си върне Крим. Факт е, че Киев просто не разполага с необходимите сили за провеждането на такава, в никакъв случай не лесна военна операция.

Освен това трябва да има смелост, каквато Украйна няма. Русия, от друга страна, е готова да реагира остро на всеки противник, който се опитва да проведе военна операция в региона. В допълнение западните партньори на Украйна едва ли ще оценят подобен необмислен ход. Експертите припомнят че Крим има исторически близки отношения с Русия. Освен това населението на полуострова се идентифицира с Руската федерация.

„Дори събитията от пролетта на 2014 г. в крайна сметка да не се бяха случили, рано или късно Крим пак щеше да се отдели от Украйна. В крайна сметка той стана част от Русия чрез референдум“, убедени са китайски анализатори. Лицемерната позиция на Запада по този въпрос представлява особен интерес. Навремето САЩ признаха независимостта на Косово, но се противопоставят на обединението на Крим с Русия, пише Блиц. Този подход по правило се нарича “двойни стандарти”, с каквито американската политика е толкова известна. Очевидно е, че ако Киев реши да проведе блицкриг за „залавяне“ на Крим, едва ли ще намери подкрепа в световната общност. Същото може да се каже и за неговите партньори. Западът ще остане встрани, докато самата Украйна не може да се справи сама с този въпрос.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 203 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бесен Язовец

    446 63 Отговор
    Къв блицкриг бее, руснаците ще им шчупят зъбите на укрите още преди да са поели към Крим!

    Коментиран от #21, #34, #40, #127, #129, #139, #202

  • 2 Путин

    371 43 Отговор
    Ще остане една голяма дупка от Украйна.

    Коментиран от #154, #158, #206, #207

  • 3 КОНТРАТА

    332 34 Отговор
    Много ми е интересно с какво точно ще извършат блицкриг? В казана Дебалцево дори партизаните сготвиха 50 000 укри като по учебник.

    Коментиран от #131

  • 4 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    75 43 Отговор
    Вчера ме изнасилиха 2 психопата. И сегa лежа в леглото. Светът се управлява от психопати

    Коментиран от #94

  • 5 та тъй де

    360 32 Отговор
    С други думи , Украйна ще стане руска. Каквато всъщност си е била.

    Коментиран от #24, #56

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ke da

    29 276 Отговор
    Крим рано или късно ке падне, така и за Рашана малко по-късно! Който не се подчинява на наместниците - яде бой!
  • 9 ЛЛЛ

    321 42 Отговор
    Крим винаги е бил руски

    Коментиран от #132, #212

  • 10 Сами

    135 11 Отговор
    Браво за коментара!!!
  • 11 Шмид

    240 24 Отговор
    Руснаците бия лошо и после боли дълго
  • 12 ттттт

    39 259 Отговор
    Съпоставката между Крим и Косово не е сполучлива, а чиста китайска пропаганда.

    Коментиран от #29, #95, #151, #178

  • 13 Пряка реч

    236 22 Отговор
    Путин го каза - За една седмица съм в Киев с танковете , но не е в това проблема.

    Коментиран от #51

  • 14 ke da

    52 313 Отговор
    Всички русофили/българофиби/ от тук коментиращите/70%/ - марш в Крим да го пазите, че кат падне и Русия - ще мрете сами от тъга!

    Коментиран от #20, #156, #169, #238

  • 15 Същият шок

    91 93 Отговор
    ще получи и племето, когато се развеят руските знамена във Варна и Бургас и руските преселници започнат да викат: "Расия, Расия".

    Коментиран от #62, #237

  • 16 Call of Duty

    131 7 Отговор
    Блиц Криг Някой е сънувал сън и е решил да го разкаже докато не го е забравил, смешно е това
  • 17 Не ми е кеф

    80 7 Отговор
    Има еди коментатор с ник Козлодуй.....ще го цитирам..Светът се управлява от психопати..дано не ми иска обещетение ,за ползван цитат.Но.....истината си е Истина.

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 БАЙ Х@Й

    224 12 Отговор
    Крим нямаше проблем с Украйна до момента в който САЩ не реши да разположи свои сили в Руските бази !

    Коментиран от #133

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 a bee

    30 108 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Тише ,тихо ! Крим ваш Сибирь наш!
    Са думи на Китайски .. !

    Коментиран от #25

  • 22 Генерал от НАТО

    43 290 Отговор
    По-интересният въпрос е какво ще остане от Русия ако преди това ние смелите натовски воини се развихриме и удариме обградената от всякъде вече Русия с над 10 000 хипербързи стелт ракети? Как ще танцуват в обятията ни красиви рускини по монокини в едната ръка и водка, сельодка, черен хайвер в другата ръка и как ще си разпределим Европейска Русия и богатствата и между нас държавите от НАТО? Хващам се на бас на по 1000 лв, че нито едно ядрено оръжие няма да може да използва Русия в тази еднодневна конвенционална война, дори е съмнително, че при изненадващият удар ще име оцеляла ракета, силоз и летище на руска територия от което да излети нещо повече от гарга…

    Коментиран от #31, #36, #38, #42, #44, #46, #49, #52, #64, #65, #79, #83, #112, #117, #119, #124, #126, #140, #150, #180, #190

  • 23 Трол съм

    18 9 Отговор

    До коментар #18 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    и да крада чужди никове, да лъжа, да измислям лъжи и манипулации да пиша компромати които ми дават и да се продавам за някоя жълтичка, са моите идеали в живота! Горд съм от себе си, че съм такава ............!
  • 24 Айшо недей

    28 12 Отговор

    До коментар #5 от "та тъй де":

    Киевкий Русь -помня ! Щом у тифтера пише
    е фярно !
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 туй то

    147 8 Отговор
    Крим по същество представлява една руска звезда на смъртта , и там Украйна е съвсем мижав фактор , Крим е силно милитаризиран със стратегически оръжия , замислени да възпират европейските НАТО-вски държави .Крим и Калининград държат в ракетни клещи цяла Европа .

    Коментиран от #27

  • 27 Хи хи

    129 8 Отговор

    До коментар #26 от "туй то":

    То няма кой да воюва украинците са отдавна в Полша Русия и Германия а украинките по публипните домове във Франция Германия и Англия

    Коментиран от #155

  • 28 Муахаха

    28 99 Отговор
    "Експертите припомнят че Крим има исторически близки отношения с Русия"
    Близки, близки, колко да са били близки?
    Абе откъде ги намирате тия експерти бе?

    Коментиран от #33, #39

  • 29 Антитрол

    149 12 Отговор

    До коментар #12 от "ттттт":

    И каква е разликата според теб - даже Крим се водеше автономна република в състава на украйна и сега е автономна република в състава на руската федерация а Косово си е напълно измислена държава създадена чрез военно нападение на Сърбия.

    Самата Украйна е измислена държава като нашата Македония - и двете са създадени от комунистите - Украйна и Македония са просто географски области.

    Коментиран от #98, #214

  • 30 Смешно и глупаво звуци Украйна са превзе

    122 8 Отговор
    Ме Крим!!! Някой се шегува! Крим го подари на бившата УССР Хрусчов - Украинец!!! Ако тръгне някой да се бута в Крим, и Одеса и Харков и всички источни области на Украйна с преобладаващо руско население ще се върнат към Русия! Това всички политици го знаят!!

    Коментиран от #165

  • 31 Преди да

    148 10 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    пишеш толкова глупости се просвети малко! Никой няма да посмее да вдигне ръка с ядрени оръжия срещу Русия! Дори да успее, което е малко вероятно, го чака апокалипсис от Dead Hand, а може би и не само агресора, а и света!

    Коментиран от #55

  • 32 Звучи

    3 1 Отговор
    Звучи
  • 33 Хи хи

    79 7 Отговор

    До коментар #28 от "Муахаха":

    Те не са блиьки Крим е руска територия ако още не си разбрал.

    Коментиран от #45

  • 34 Соросоид

    103 7 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Никой няма да чупи зъби. Украинци и руснаци са братски народ, заедно са гонили фашистите до Берлин. Просто укрите ще предадат оръжието, а нациофицерите и нациполитиците, инсталирани от Вашингтон ще окачат по дърветата. И властта в Украйна отлично го разбира и затова е този квич с повод и без повод. И без това в тамошните медии се прокрадват немислими коментари - Наскачхме се за да купуваме руска газ на демократични западни цени - няколко пъти по-високи.

    Коментиран от #134

  • 35 a bee

    7 53 Отговор

    До коментар #25 от "Иво Минджеф":

    Просто фильма е друг !Мосфим се говори
    у статията,не Холивуд !Да мноо съм тъп та Путин
    не може да въведе ред у Сибир(наплив на Китайци)!
  • 36 Кочо

    91 7 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    От Русия е ясно какво ще остане. Интересното е какво ще остане от целия свят след има-няма 20-тина минути... Като генерал от НАТО показваш пълно невежество, но добре, че колегите ти си имат малко повече идея от теб какво ще остане от Русия, а и от тях като цяло..... Та не питат в нета и разни българчета тук да им отговорят.
  • 37 1919

    16 29 Отговор
    Китайските анализатори защо не кажат нещо за Тайван ??
  • 38 Предполагам

    41 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    в стаята имате и Наполеон, и Аристотел, и братята св.св. Кирил и Методий, да?

    Коментиран от #47

  • 39 Ами отиди

    25 10 Отговор

    До коментар #28 от "Муахаха":

    там, поговори с хората и ще разбереш колко са близки! По добре ще е отколкото да тролиш глупости!
  • 40 ХХХХ

    105 9 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Ми това ще е целта на тоя блицкриг.
    Какъв е най-бързия начин Украйна да си върне Крим.
    1 Украйна обявява война на Русия.
    2 Русия превзема Украйна.
    3 Украйна обявява референдум и се присъединява към руската федерация.
  • 41 a bee

    20 8 Отговор

    До коментар #25 от "Иво Минджеф":

    Согласен . Гладен китаец няма да нападне
    дивеча у Сибир !
  • 42 Антитрол

    111 8 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Публикувано във факти.бг: над 10 000 хипербързи стелт ракети

    Ма много американски филми гледаш - понамали ги малко че са ти изпържили мозъка - те само там американците винаги побеждават но на практика са едно нищо - даже и северна корея ги достраша да нападнат пък да не говорим как се окъкаха във виетнам.
  • 43 Питко

    67 3 Отговор
    А какво ще стане, ако Гватемала нападне САЩ? А ако Суринам нападне Бразилия? А Андора ако нападне Франция? Или пък Бутан да нападне Китай?
  • 44 БАЙ Х@Й

    91 7 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    МОКРИТЕ СЪНИЩА НА ЕДНА ГЕЙША! Справка : 1 знам сто начина да изкарам Руската мечка, но нито един да я върна !
  • 45 Абе ти

    3 8 Отговор

    До коментар #33 от "Хи хи":

    от ирония не разбираш ли?
  • 46 БАЙ Х@Й

    51 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Справка :2 Моряците на Доналд Кук !
  • 47 a bee

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "Предполагам":

    Намали малько :кът за нормален а !
  • 48 не може да бъде

    55 5 Отговор
    Както е известно,времето е добър лекар,но лош козметик.И като минава времето лицето на Украйна става все по-жълто и сбръчкано.И в никакъв случай вече не е преувеличение вероятността и перспективата след 10-15 г.Украйна да започне да се разпада и тази област да се върне в историческите си граници-т-е.територията до Киев да съ върне към Русия,западна Украйна да бъде разпарчелосана между Полша и Унгария ,и от така наречената Украйна да остане една Киевска област с някои добавки!?

    Коментиран от #205

  • 49 БАЙ Х@Й

    44 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Справка :3 Томахавките на Тръмп изровили пясъците на Сирия!

    Коментиран от #135

  • 50 az #Победа75

    73 2 Отговор
    Равносилно е на самоубийство за фашистите от Киев. Война срещу РФ!!! На подобен ход както виждаме не се решават дори американите...
  • 51 Чонкин

    28 7 Отговор

    До коментар #13 от "Пряка реч":

    Той и Ердоган каза-за 10 минути ще си пия кафето в центъра на София, ама не е там проблема
  • 52 БАЙ Х@Й

    57 3 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Ами това за хайвер и рускини добре , само където колата и уискито ще са в рубли ! А колкото до НАТО- там няма какво да се дели , нато е Пентагона с други букви !
  • 53 Асд

    14 3 Отговор
    Кой е авторът на статията?
  • 54 Дори и при

    76 4 Отговор
    конвенционална атака, Русия ще отговори с ядрено оръжие , ако е необходимо. Това е новата им доктрина. Всичко което правят украинските лайньовци е да дигат пушилка, защото са на заплата.

    Коментиран от #58, #123

  • 55 ЦРУ

    9 97 Отговор

    До коментар #31 от "Преди да":

    ХА...ХА...ХА...ХА... !!!! НЕ СИ в ЧАС ......ТОТАЛНО ИЗКУКУРИГАЛ.... антика от времето на СССР !!!.....При ядрен конфликт.........ЕДНА руска ракета няма да прелети повече от 2-3 км.....а половината НЯМА изобщо да излетят .....толкова са зле рашките !!!...САЩ са на " СВЕТЛИННИ ГОДИНИ " пред Раша военно. Тези " ЛЕТЯЩИ ЧИНИЙ " който редовно ги виждат ...са АМЕРИКАНСКИ ЛЕТЯЩИ АПАРАТИ...използващи ИЗВЪНЗЕМНА ТЕХНОЛОГИЯ !!!!! ....Наскоро амер. генерал каза - " ГЛЕДАТЕ филми от ХОЛИВУД ..със междузвездни войни...със оръжия от 22-23 век......а НИЕ ИМАМЕ СЕГА от 25-ти век !!!!!! ......а и преди Путин да отвори " ЯДРЕНОТО КУФАРЧЕ " ...за да въведе кодовете за изстрелване ...пазещите го офицери ЩЕ ГО ЗАСТРЕЛЯТ в ГЛАВАТА ...най-малко със по ДВА ПЪЛНИТЕЛЯ !!!

    Коментиран от #61, #63, #80

  • 56 Иво

    11 10 Отговор

    До коментар #5 от "та тъй де":

    Това е все едно да кажеш - България ще стане турска. Каквато е била.

    Коментиран от #104

  • 57 стоян георгиев

    37 6 Отговор
    блицкриг в крим.само като прочетеш заглавието и ти става ясно кои е автора!русия е 150 милиона силно милитаризирана срещу държава украина е 45 почти без армия.та кои кого ще нападне в този случаи е повече от ясно.особено като видиш зелените човечета без опознавателни знаци в донбас.та блицкрига в украина го извършиха едни фашисти ама не са украинците.в случая статията е на принципа крадева вика дръжте крадеца!

    Коментиран от #136

  • 58 ЦРУ

    16 66 Отговор

    До коментар #54 от "Дори и при":

    На никой не му трябва военна сила !!! Рейгън ПРАТИ СССР в ада ..БЕЗ ЕДИН ИСТРЕЛ !!!! ЩЕ върнат Крим.....а моста ще е като БОНУС. От санкцийте РАША се СРУТИ ( преди " Крим наш " ...БВП на Раша е = 2.4 хил. мил $ .....преди пандемията = 1.6 хил. мил $ ). ...МРЗ в Раша стана равностойна на 209 лв......ЗАТОВА ( а не заради вируса ) Джуджи се крие вече 4-ти месец в " ЗЕМЛЯНКАТА "....А е излязъл .....а са го ОБЕСИЛИ на Червеният Площад....докара рашките до " ПРОСЕШКА ТОЯГА "...а също и " КАКИТЕ " - справка - гугъл - " Наличние проститутки в Москва " !

    Коментиран от #67, #153, #183

  • 59 Майко мила

    18 2 Отговор

    До коментар #18 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Абре ,серсем,тролещ,де се вреш между умните?
  • 60 не може да бъде

    57 5 Отговор
    Считам ,че трябва да поздравим Генерал от НАТО-№22 за неговите въодушевяващи коментари.Може би това е негово лично мнение,но все пак е желателно да ни каже само той ли мисли така ,или това е общо мнение на него и неговите приятели Алексанър Македонски, Наполеон Бонапарт,Ричард III ,Джордж Вашингтон и Симон
    Боливар,които споделят с него стаята,в която живее!
  • 61 смех голем

    45 3 Отговор

    До коментар #55 от "ЦРУ":

    Сменяй дилъра ,докато има промоция.
    Съвет ,от блогопожелател.

    Коментиран от #69

  • 62 Бургас

    24 2 Отговор

    До коментар #15 от "Същият шок":

    Нищо не викат , напротив държат се много възпитано и културно . Не само Руснаци има от много държави собственици на жилища и всички спазват законите на държавата.

    Коментиран от #196

  • 63 Казах и пак

    33 2 Отговор

    До коментар #55 от "ЦРУ":

    да повторя! Не е лошо човек да се просвети, преди да пише глупости! Дано на вторият път успееш да разбереш колко си "УМЕН" и да направиш нещо по въпроса! Знаем, че си герберски трол и са ти толкова възможностите, но все пак не е лошо да се напънеш малко!
  • 64 Анубис

    29 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Мдам..... А през това време системата Периметър ще е изключена а екипажите на Акулите ще са пияни. Хаха
  • 65 Манги

    36 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    И за ко ще я нападате? Нема вече кво да ядете ли?
  • 66 МИХАЙЛОВ

    60 5 Отговор
    ...УСРАИНА
    МОЖЕ ДА ЗАПОЧНЕ АГРЕСИЯ
    СРЕЩУ КРИМ ИЛИ ДОНБАС,
    САМО АКО БЪДЕ НАСЪСКАНА И
    СЪОТВЕТНО МОТИВИРАНА ОТ САЩ
    И АКО ПОЛУЧИ ЗАПОВЕД ОТ САЩ.
    ...ВСИЧКИ УСРАИНЦИ СА НАЯСНО
    КАКЪВ ЩЕ Е КРАЙНИЯ РЕЗУЛТАТ
    ОТ АГРЕСИЯ НА УСРАИНА
    СРЕЩУ РУСИЯ...
    ...А КИЕВ Е САМО
    НА ОКОЛО СТО КМ. ОТ ГРАНИЦАТА С РУСИЯ...
    ...И УСРАИНА ЩЕ БЪДЕ ПОДЕЛЕНА
    МЕЖДУ РУСИЯ, ПОЛША, УНГАРИЯ
    И СЛОВАКИЯ...И ДАЖЕ РУМЪНИЯ...
    ...РУСИЯ ТЪРПЕЛИВО ЧАКА
    САМО ПОВОД...
    ...И ЕДНА АГРЕСИЯ НА УСРАИНА
    СРЕЩУ КРИМ ИЛИ ДОНБАС
    ЩЕ Е ИДЕАЛНИЯ ПОВОД...
    ...А НАТО И ЗАПАДА И САЩ
    ЩЕ ПОМОГНАТ НА УСРАИНА
    КАКТО ПОМОГНАХА НА АРМЕНИЯ
    И НА КИПЪР.... С ПОЛЕЗНИ СЪВЕТИ
    И ИЗРАЗЯВАНЕ НА ЗАГРИЖЕНОСТ...
    ...МОЖЕ И С ДОСТАВКИ
    НА КУРАБИЙКИ...И БИШКОТИ...
    ...И ПАМПЕРСИ...
    ..А БЪЛГАРИЯ ЩЕ ПОМАГА
    НА ХРАБРИТЕ УСРАИНЦИ С АМФЕТАМИНКИ
    И ЩЕ ПЛАШИ РУСИЯ
    С ОСЕМТЕ Ф - 16 ОТ САЩ
    КОИТО ГИ НЯМА,
    АМА БЪЛГАРИЯ ПЛАТИ ЗА ТЯХ
    НАД ДВА МИЛИАРДА ЕВРА...
    АМА САЩ ЩЕ НИ ГИ ДОСТАВИ
    / НЯКОГА, НО НЕ СЕГА И МОЖЕ БИ /...

    Коментиран от #138

  • 67 Бачо Киро

    55 3 Отговор

    До коментар #58 от "ЦРУ":

    Рейгън... Горбачов я свърши, къф Рейгън.. Да не мислиш, че Горби случайно живее в САЩ... Елцин обаче, докато си беше пияница и наведен..... и хоп... ви натресе Путин и вече десетилетия блъскате главите в стената. Русия днес не е онази, която Путин завари след Горбачов и Елцин, колкото и глупости да издрънкаш по въпроса.

    Коментиран от #75

  • 68 Слава на Русия !

    61 7 Отговор
    Що за глупост ! Руснаците за 5 мин.им превзеха казармата с командоси, обучени от натовски офицери ! Да не говорим каква техника е разположена там ! Мечти ! Овчи !

    Коментиран от #193

  • 69 Смешен си..да..

    8 52 Отговор

    До коментар #61 от "смех голем":

    Стига с тези изтъркани лафове с дилъра, вече не вървят, това си го мислил поне три часа..познах ли? За лошото икономическо състояние на Русия е прав, то не е лошо, направо е трагично, една 50милионна Италия, в тежка задлъжнялост и ковид криза има БВП колкото 150милионна Русия, щатът Калифорния с 33милиона население има по-висок БВП от Русия, руснаците в провинцията живеят по-зле и от нас. Чакат ги и още много подаръци от Байдън, а, ти пак си бръщолеви за някакви дилъри.

    Коментиран от #73, #85

  • 70 не може да бъде

    38 4 Отговор
    Да ме простят украинците ,но никой от НАТО няма да си мръдне пръста за тях в случай на конфликт -не представляват ценност която НАТО да защитава.И САЩ /всъщност НАТО/ и Русия знаят добре гратницата ,която не бива да се прекрачва.Тази граница се вижда ясно в следния виц.В окена изплуват две подводници - американска тип Вирджиния и руска тип Акула/носи 22 ракети с атомни разсейващи се глави/-от най-новите!На руската подводница се забелязва голямо движение,екипажът и излиза върху корпуса ,едни се строяват ,други тичат насам -натам.Излиза и капитанът и вика -кой хвърли обувката?Американският капитан гледа бъркотията и подигравтелно извиква -Хей,Иван какво става ,какъв е този бардак при вас1При нас-от САЩ-такива неща не стават!-Руският капитан отговаря-капитане ,няма ги вече вашите САЩ!?обръща се към своя екипаж -още един път питам,кой хвърли обувка върху пулта за управление!?
  • 71 43крк33

    37 4 Отговор
    Необходими ли са "китайски анализатори", за да стане ясно, че кварталната пиянка бай Урко, няма как да не яде бой от чичо Иван- Арматуриста, дето е 104 кила и няма и грам тлъстини по тялото?!
    Ненужна статия. По-скоро ако укрите решат да се правят на мъже е да се окаже, че на другия ден отново са в СССР!
    Хаххаха
  • 72 Ivo

    17 2 Отговор
    Мдаааа....
    Нагледен пример за ,,независима" журналистика! ,,Противни" украински политици.... Само това изречение е достатъчно!Ех, Марийче....
  • 73 ЦРУ

    9 40 Отговор

    До коментар #69 от "Смешен си..да..":

    ПРОПУСКАШ.......или не знаеш ! ...до №61.......ЩАТ в САЩ = на ОКРЪГ в БГ ......ТРИ ЩАТА - КАЛИФОРНИЯ ....ТЕКСАС...и Ню Йорк .........имат БВП ПО-ГОЛЯМ от Раша......Раша = 1.6 хил мил $.......КАЛИФОРНИЯ = 3. 4 хил. мил. $.......ТЕКСАС = 1.8 хил. мил . $ ...НЮ Йорк = 2.1 хил. мил $ !......п.с. ...та толкова за " ВЕЛИКАТА "..." НЕПОБЕДИМАТА ".....Раша !
  • 74 Крим

    17 2 Отговор
    Русия е. Жена, ама жена с Х у И
  • 75 ЦРУ

    7 39 Отговор

    До коментар #67 от "Бачо Киро":

    САМО за ТЕБЕ !!!!!!!! Горбачов ( единственият НОРМАЛЕН бил в Кремъл ) ...ЖИВЕЕ в ЦЕНТЪРА НА МОСКВА ( красная пресня ) ...в АПАРТАМЕНТ ......БЕЗ ОХРАНА - има една жена - помощница и слугиня . Наскоро бе приет в моск. болница ( КАТО ОБИКНОВЕН ) ! ....Щерката му живее в ШВЕИЦАЛИЯ ! ....Има ФОНДАЦИЯ ГОРБАЧОВ .......а ПРИЗНАТЕЛНИТЕ немци кръстиха на него - ВОДКА ГОРБАЧОВ ( при мачове от бундеслигата може да се види рекламата ). ........СЛЕД ВРЕМЕ в СФ ...в Южният Парк ...ще има бюст-паметник на Горбачов...ДО ТОЗИ НА РЕЙГЪН ( от признателнити НОРМАЛНИ българи ) !

    Коментиран от #92

  • 76 Украйна ще победи

    6 17 Отговор
    Украйна има 13 броя Байрактар ТБ-2 и още 48 броя поръчани , искат още умни камикадзе дронове но броя в турския печат нямаше .
  • 77 Мачкай руснака

    6 34 Отговор
    Украинските войници се обучават от турски военни инструктори . Хайде хайирлия да е .
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Гуно

    22 1 Отговор

    До коментар #55 от "ЦРУ":

    Ами тогава защо не ги нападнат.Защото СТРАХЪТ е по-силен и от най-унищожителното оръжие...а относно колко км. могат да прелетят и точността на попадение,лежи на тази кълка...

    Коментиран от #86

  • 81 VVV

    26 1 Отговор
    Ще стане това което стана с грузинския флот. Някой руснак ще натисне едно копче ,ще излетят едни ракети и битката ще приключи а с нея и блиц крига ;)По добре е да вземат да се договорят нещо .Гледай кво направиха тия .Сумати народ избиха щот някой не искал да живее в не знам коя държава.
  • 82 откровение

    14 2 Отговор
    Те възлязоха по ширината земна и заобиколиха стана на светиите: падна от Бога огън небесен и ги погълна
  • 83 пророк

    3 10 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Аз харесвам хората в САЩ, защото болшинството вярват в сътворението , а не в еволюцията Затова да се съобразят с Откр. глава 20 стихове 8 и 9 А ВИЕ СТЕ ФИТИЛЖИЯ БЕЗОТГОВОРЕН
  • 84 ТОЧКАТА

    17 2 Отговор
    добре описано...Ето ви ПРИМЕР КАК България трябваше да постъпи с македония!!!!.НАШАТА Македония!!!!!!И НЯМАШЕ ДА ИМА ПРОБЛЕМ с ГЕРМАНИЯ!!!!!!!!ГЕРМАНИЯ!!!!Тази от която ПЕЧЕЛИМ/ВИНАГИ С ГЕРМАНИЯ,НИКОГА ПРОТИВ РУСИЯ..../Ма то Козяк казва какво и как!!!И ПЛАЩА!!!!!!
  • 85 Харпацюмян

    16 1 Отговор

    До коментар #69 от "Смешен си..да..":

    А бе главчо . ти за печатене на пари без покритие да си чул.

    Коментиран от #103

  • 86 ЦРУ

    3 26 Отговор

    До коментар #80 от "Гуно":

    САМО за ТЕБЕ !!!! Ти си отлично промит...полиран...на който проф. Христов от БСП нарича 80 % ДЕБИ-И !!! ........чети ВНИМАТЕЛНО !!!!!!!!!!!!! САЩ......ВИНАГИ...ВИНАГИ....ВИНАГИ...са помагали на Раша .........през 30-те по молба на Сталин ..САЩ ИНДУСТРИАЛИЗИРА СССР - ФАКТ НЕУСПОРИМ.........през ВСВ САЩ спасява СССР от ПОГРОМ .чрез доставки по северният морски път на - ОРЪЖИЕ...ХРАНИ...СЕРОВИНИ + 140 000 000 ЧИФТА БОТУШИ !!!!!!.....при разпада на СССР ..САЩ + ЕС ги спасиха със ДОЛАРИ и ХРАНИ от ГРАЖДАНСКА ВОЙНА и КАНИБАЛИЗЪМ !!!

    Коментиран от #89, #97

  • 87 Бай Шиле

    32 2 Отговор
    Ми то вече е имало един дето проведе "блиц крийг" в Русия.После един милион германци си прекараха добре в Сибир.
  • 88 Брях

    27 0 Отговор
    Очаквам македонците да си поискат земите до Индия
  • 89 Пази боже

    15 3 Отговор

    До коментар #86 от "ЦРУ":

    от "УМНИ" като теб! Дано да няма други чак толкова "УМНИ" 😁
  • 90 Джендър мърлю...

    28 2 Отговор
    РОССИЯ ИМА РАКЕТИ НА ПОДВОДНИЦИ БЕ АБДАЛ...ВЧЕРА ТИ ПИСАХ РУСКИЙ НЕ ОТСТУПАЕТЬ БЛЯДЬ..ОН ВОЗВРАЩАЕТЬСЯ ТОЛЬКО ЗА ПАТРОНЬИ...ВЬИБУ ВСЕХ С НАТО..ПОНЯЛ АА ДЖЕНДЪР..
  • 91 Пацо

    34 2 Отговор
    Не намирам за добра идея някой да воюва с Русия дори и на комп игра. Гледайте Маша и мечока и се успокойте .
  • 92 КГБ

    24 2 Отговор

    До коментар #75 от "ЦРУ":

    Колега,иди тази това да го кажеш на Червения плащад в Москва.Доволен ще останеш.Ако изобщо останеш.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 ГОНЗО

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Хахаха, направо го прайш да хърка. 😄😄😄😄
  • 95 За тттт

    33 3 Отговор

    До коментар #12 от "ттттт":

    Когато имаш пропуски в знанията си,
    попитай знаещите! Косово си е сръб
    ско, както крим руски. Още повече в
    Крим имаше референдум, докато ко
    сово беше отнето ос Сърбия с помо
    ща на разбойниците и агресототе от
    САЩ! Ето защо неграмотни хора не
    трябва да се изказвате, тъй като ста
    вате жалки!
  • 96 Знайко

    3 31 Отговор
    Идеята е да се укрепи Украйна. Да се стегне и оборудва армията. И да започнат да държат в постоянно напрежение и изтощение Русия. Все пак границата е на един тур место от Москва. Рано или късно ще набутат укрите в Нато и тогава руснаците трябва да се местят зад Урал. Всичко това за което е воювала империята повече от 200 години замина в небитието за две три години. В резултат от тъпи комунистически експерименти.

    Коментиран от #100, #102

  • 97 За цру

    35 3 Отговор

    До коментар #86 от "ЦРУ":

    Глупости недей да пишеш!! САЩ се намеси във ВСВ, не за да помага, а да
    може да граби и да се нареди до по
    бедителите, както и да влияе на про
    цесите в Европа след войната. Още
    повече, работеха зад гърба на СССР,
    заедно с фашистка Германия. Нищо
    ново за тях! Колко до индустриализацията и това е много
    спорно. САЩ никога не помагат ако
    не очакват изгода! Руснаците успяха
    и успяват в много неща да се справят
    и сами. Да не говорим, че са в добри
    отношения с много от богатите евро
    пейски държави, с изключение с пре
    дантели като България например. Имаме си нов господар!!
  • 98 ттттт

    5 25 Отговор

    До коментар #29 от "Антитрол":

    За каква измилсена държава говориш. Знаеш ли как се образува една държава? Образовай се малко. Косовския вилайет 1817. От 1946 Автономна провинция Косово. В 1990 Република Косово. От 17 януари 2008 Независима Репубика Косово.

    Коментиран от #101, #110

  • 99 1до Цру

    22 1 Отговор
    .писал тебе в Маями сделаем русская баня..
  • 100 Знайкоо..

    30 3 Отговор

    До коментар #96 от "Знайко":

    Не тъпите комунистически експерименти, а уплахата от разпространението на социялизма по
    света. То не беше ембарго, то не беше
    регионални комфликти, диверсии след войната, злостна пропаганда и
    какво ли не още. Сложи и предател
    ството на Горби, заедно със застоя
    поради некадърност управление. Ки
    тай си взеха поука и вижте какво
    направиха за 20 години. Демокрацията се храни от мир и вър
    хо венство на законите, а капитализ
    мът от войни, надпревара, сфери на
    влияния за да може да грабят по бед
    ните държави, но с ресурси и продаж
    ни политици и т. н...
  • 101 За ттт

    11 1 Отговор

    До коментар #98 от "ттттт":

    Еййй, продължаваш да говориш глу
    пости. Внимателно анализирай съби
    тията за което си описал за косово.
    Кой, как защо, какви са причините и
    хората участвали в тези събития. Как
    ви са били и намеренията и какво се
    случва след това.
  • 102 Путин

    18 2 Отговор

    До коментар #96 от "Знайко":

    Като ти чета поста и вече тръгнах да се изнасям зад Урал! Само да си го преместя и тръгвам!
  • 103 Еййй тъпанар...

    1 24 Отговор

    До коментар #85 от "Харпацюмян":

    Това печатане на пари е премерено, не е фатално, съобразено с икономическата мощ на държавата, и минимална инфлация, като не разбираш от икономика не пиши...бе главчо.

    Коментиран от #118

  • 104 плюй в пазвата

    10 1 Отговор

    До коментар #56 от "Иво":

    По този въпрос питай Бацето , той ги схваща тези неща. Моя приятел Тайпи.
  • 105 Украйна ако иска да си върне Крим

    8 12 Отговор
    Трябва да потърси помощ от Турция. Тя е специалистът по връщане на територии в момента.

    Коментиран от #163

  • 106 Borislav Popov

    7 7 Отговор
    С поздрав от Китай

    Коментиран от #107, #108

  • 107 Бай Шиле

    6 4 Отговор

    До коментар #106 от "Borislav Popov":

    О-о,Боре Попов,къде си бе пиле шарено?

    Коментиран от #111

  • 108 Call of Duty

    2 16 Отговор

    До коментар #106 от "Borislav Popov":

    Китайки корейки японки виетнамки това е някъв грозен фетиш на някой бял човек как може да се харесва такова грозно същество като азиатското
  • 109 Дедо Поп

    5 2 Отговор
    До 22 Прочети какво е казал Рибентроп, ако знаеш кой
  • 110 Бай Шиле

    7 18 Отговор

    До коментар #98 от "ттттт":

    Прав си пич! Косово си е от край време самостоятелна държава. Пък и там имаше редовен референдум,организиран от най демократичната държава САЩ. А в Крим нямаше референдум.

    Коментиран от #116

  • 111 Borislav Popov

    11 4 Отговор

    До коментар #107 от "Бай Шиле":

    Бачкаме,бе вуйче и от работа нЕмам време да обърна внимание на тукашните американопитечета
  • 112 За ттт

    8 1 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Еййй, продължаваш да говориш глу
    пости. Внимателно анализирай съби
    тията за което си описал за косово.
    Кой, как защо, какви са причините и
    хората участвали в тези събития. Как
    ви са били и намеренията и какво се
    случва след това.
  • 113 Ццц

    21 2 Отговор
    Крим беше добър урок за приказката "с твоите камъни по твоята глава". Резолюцията пробутана от САЩ в ООН през 2007г за правото на самоопределение и насочено към Косово помогна Кримската военоморска база да не стане натовска.
  • 114 1944

    2 14 Отговор
    статия за идиоти от идиоти. ама кво да очакваш от кремълски хибридчици. само безаналогови глупости.
  • 115 NNN

    2 14 Отговор
    Ох милите русофилчета, мед ви капе на сърцето от такива стойки:))))
  • 116 Тъй ли

    21 2 Отговор

    До коментар #110 от "Бай Шиле":

    Та от кога най демократичната страна е тази, която манипулира цял свят, тази която постоянно създава войни, тази която постоянно създава конфликти, тази която се меша в политиката на всички, тази която печата пари и не дава отчет и куп още други "ДЕМОКРАТИЧНИ" неща?!!! Не знаех, че това е лицето на демокрацията! 😊😊😊
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Ако някой

    5 4 Отговор

    До коментар #103 от "Еййй тъпанар...":

    не е виждал откровена глупост, прочетете тази простотия! Определено си много много "УМЕН"! Шапка ти свалям за невежеството!
  • 119 SS62

    16 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Ами "смели натовси войни" четете история и ще разберете какво ще се случи. Най вероятно "генерала" е ....
  • 120 Jordanov

    19 2 Отговор
    Факт е, че край Севастопол има гробище на 200 хиляди руски войници, борели се срещу украйнските фашисти през II световна война.
    Повече трябва ли да се каже...

    Коментиран от #121

  • 121 1944

    3 24 Отговор

    До коментар #120 от "Jordanov":

    крим никога не е бил руски. и няма да бъде.
  • 122 кйфжхсцдь

    23 1 Отговор
    Той един нали вече се пробва на блицкриг. На блиц го докара почти до Москва, после руснаците с криг го изпратиха до Берлин.
  • 123 Владимир

    15 1 Отговор

    До коментар #54 от "Дори и при":

    Да бе,да!Комар да трепа с чук ,не е нужно!СПЕЦНАЗът и ВДВ ще им обърнат хастара докато си изпия сутрешното кафе.
  • 124 Уааааахахаааа

    10 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    А.....имате ли достатъчно личен състав в ,,Карлуково'' ............ЗА ДА СЕ ..........РАЗ ВИХ РИТЕ?????
  • 125 оня с коня

    3 18 Отговор
    Категоричното ми ЛИЧНО МНЕНИЕ Е, че статията не писана от Китайска Медия,а от Чисто Руска/ТАСС или някоя подобна/, "под чуждестранно прикритие" за да не бъде обвинена в Пристрастие.Пък и на Хората вэв и извън Русия им писна от Фалшивата и досадна Руска НЕДОДЯЛАНА Пропаганда!Между другото Русия има регистрирани Медии по Целия Свят/особено в Америка/,които са Щедро финансирани от Москва и първото за което се сещам е една Руска Агенция "Дайджест и т.н.",която Упорито прюе па Американското Оръжие и Възхвалява Руското.А колкото до евентуално Украинско нападение над Русия- то би се случило САМО по Заповед на Америка и би предхождало едно Пълномащабно Нападение на НАТО - не само добре Обмислено,но и Перфектно Изпипано до последния детайл така,че Русия да бъде Поразена ГАРАНТИРАНО.

    Коментиран от #149

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Ай стига, бе!

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Счупят...
    Дали? 😁
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 АдолФ ЕКС

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "Хитлер Борисов":

    ТЪз рецепта с блицкрига я пробвах.За съжаление,само чеЙнето ми стигна в Москва .И още е там.
  • 131 Роко

    4 16 Отговор

    До коментар #3 от "КОНТРАТА":

    Ако наричаш партизани елитните руски танкови девизии може и да са били партизани. Пък и готвенето не им се отдаде много след това готвене рашките ореваха че искали мир. А преди това обясняваха (включително и българските им подлоги) че ще правели парад в Киев. Сега сме 2020 пък още никой не е видял този парад няма и да го види. Големият приятел на Путин Ердоган снабди укрите с ужаса на руските военни Байрактар. Само за две седмици Байрактарите превърнаха цялата арменска военна техника в скрап (а Армения имаше повече танкове примерно от Франция) като се почне от танкове и се стигне до безаналоговите супер-бупер ЗРК вундерфали
  • 132 Роко

    1 11 Отговор

    До коментар #9 от "ЛЛЛ":

    Винаги бил руски? Колко да е това винаги има няма 150 години.
  • 133 Роко

    3 16 Отговор

    До коментар #19 от "БАЙ Х@Й":

    Приятелю бъркаш последователността първо Русия окупира Крим и след това американците разположиха свой бази в Украйна. САЩ няма как да разположат свой бази в Крим най малкото защото ще бъдат безполезни но хората с ограничен мисловен процес вярвате на всяка небивалица която ви спуснат господарите ви
  • 134 Роко

    2 13 Отговор

    До коментар #34 от "Соросоид":

    Ох мечти. Същото са го мислели и руснаците за българите през ПСВ "като отидем там те няма да стрелят по нас". Само че се получило малце по различно не само че стреляли, но и така рязали руски кратуни, че впечатлили дори германците и те ги поканили на подписването на безусловната капитулация на Русия (между другото това става на 3 март случайно може би, едва ли)
  • 135 Роко

    3 14 Отговор

    До коментар #49 от "БАЙ Х@Й":

    Три предварително обявени цели и трите унищожени и това след речта на Путин в която обяви небето над Сирия за затворено за въздушни удари. Така както Тръмп се подигра с Путин никой американски президент не се е подигравал с московски дерибей от времето на Кенеди (всъщност дори и той не се е гаврил чак толкова въпреки че е набил канчето на двата бръмбара)
  • 136 Роко

    2 17 Отговор

    До коментар #57 от "стоян георгиев":

    Стоенчо Украйна беше без армия през 2014 година когато рашките окупираха Крим. През 2020 година нещата изглеждат малко по различно украинската армия е наситена с модерно оръжие включително безпилотници турско производство които в наскоро завършилата война в Кавказ (преди това го демонстрираха и в Сирия и Либия) демонстрираха какъв е шансът на руската техника срещу тях (кръгла нула). Та украинската армия не е толкова безъба колкото си я представяш. Друг е въпросът че война няма да има.

    Коментиран от #141

  • 137 Александър

    9 4 Отговор
    Никой не се сети, че на Кримския полуостров някога се е намирала Стара велика България!?
  • 138 Роко

    3 17 Отговор

    До коментар #66 от "МИХАЙЛОВ":

    Пич в Нагорни Карабах воюваха Армения (единствения в света съюзник на Русия) и Азърбайджан (съюзник на Турция). Та би ли обяснил защо страните от НАТО трябва да помагат на Армения? Логично е да помогнат на Турция тя е член на НАТО (макар че турците и без помощ прекрасно се справят с руската армия както вече неколкократно са показвали)

    Коментиран от #211

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Джон

    13 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Натовците са педаи и джендари и нямат желание да танцуват с рускини по монокини. Натовците обичат да ги клатят миризливи негра, защото педерастията е в гените им. Така, че кюртинката ще е по различна. 2686
  • 141 Психо

    11 1 Отговор

    До коментар #136 от "Роко":

    единствено силни антидепресанти могат да те върнат в реалният свят!

    Коментиран от #171

  • 142 Бандерчо

    3 15 Отговор
    Украйна е костелив орех !
    Затова Путин не смее да влезе !
    Ще си строши зъбите !...

    Коментиран от #147

  • 143 Бандерчо

    2 14 Отговор
    Украйна е костелив орех !
    Затова Путин не смее да влезе !
    Ще си строши зъбите !...

    Коментиран от #159

  • 144 Володимир Кличко

    12 0 Отговор
    Да изметем пасмината от ГРОБ !
    Пълни олигофрени !

    Коментиран от #148

  • 145 Лев Толстой

    15 3 Отговор
    РУСИЯ е велика !
    Но България е по важна !!!
    Оставка веднага на Боко Тиквата !
  • 146 глупости

    18 1 Отговор
    Реджеб , не се напъвай толкова да ръсиш глупости . Армения беше лоялен съюзник на Русия до 2018 когато дойде" цветният революционер" Пашинян платен от западните служби , и той подаде молба за влизане в НАТО и ЕС , на нормален език му се казва изневяра , все едно жена ти да да отиде и се изчеластри с друг , а ти да казваш - нищо не е станало , и продължаваш да и купуваш скъпи подаръци . И Русия даде рамо на верният Азербайджан , който не направи един грешен ход за 30 години спрямо нея, и я поддържаше геополитически във всички важни проекти . Същото може да се каже и за Турция от 2008г. -Войната в Грузия. На везните Армения олекна , и натежаха Азербайджан и Турция . Все пак Русия спаси Армения от пълно унищожение , и даде малък но горчив урок , на кого може да разчита за в бъдеще . ТЕЗИ КЪМ КОИТО Е ТРЪГНАЛА , ИЛИ ТЕЗИ КОИТО СЕ ГОТВЕШЕ ДА ИЗОСТАВИ , И ДА ИМ СЛОЖИ НАТОВСКИ БАЗИ В ГЪ.. . Русия само спечели от тази война , макар и да допусна геополитическо разширяване на Турция , по-добре Турция , от колкото Америка . Загуби и Азербайджан , защото той не си върна всички територии , и няма да си върне повече . Загуби Армения , защото де факто тези земи до 2018 никой нямаше да и ги вземе, и са исторически техни.

    Коментиран от #152, #172

  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 Гост

    2 7 Отговор

    До коментар #144 от "Володимир Кличко":

    Нищо няма да изметеш.По добре отлитай на метлата.Както и льотчика.Хвръкнете някъде навън най после.Еленка вече отлетя.Ваш ред е.
  • 149 Логично

    8 1 Отговор

    До коментар #125 от "оня с коня":

    И да завърша твоите верни , и логически по същество мисли. Щом НАТО не е започнала това пълномащабно нападение , значи не може добре да го обмисли , перфектно да го изпипа до последният детайл , и не може да гарантира , че Русия може да бъде гарантирано поразена , иначе щяхме да станем свидетели на това стечение на обстоятелства .
  • 150 Черен Петър

    9 1 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Ей, тебе кога те изтърваха от Карлуково? Ще се обадя на 112 да те приберат отново, че нещо ептен си изтървал края...
  • 151 Гост

    10 0 Отговор

    До коментар #12 от "ттттт":

    Разбира се, че сравнението на Крим с Косово не е сполучливо Косово никога историческо не е било албанско. Тито заселява след ВСВ война тази територия с албанци и поради бързото им размножаване те почват да имат претенции. Подобен сценарий очаква и Европа след време.
  • 152 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #146 от "глупости":

    Ясен, точен и по същество коментар.
  • 153 Гост

    14 1 Отговор

    До коментар #58 от "ЦРУ":

    Прав сте, че не трябва военна сила, за да накараш някоя държава да клекне в краката ти. Трябва просто да купиш онези, които я управляват. Въпреки, че Западът успя с Горбачов и Елцин когато цели вгони със злато се движеха към Америка, Путин се оказа за англосаксонците костелив орех. Някак не може да се заинтересува от техните промоции, колкото и да се стараят. А пък иот санкциите им не се бои.

    Коментиран от #157

  • 154 Анализатор

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "Путин":

    А може и Украйна да стане на стъкло. Зависи от киевските политици какво предпочитат: дупка или стъкло.
  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 Да ама- не!

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "ke da":

    Че той Крим падна завинаги в картата на необятната и Велика Рус...,където си е бил винаги...!!!

    Коментиран от #161

  • 157 Реалист

    11 0 Отговор

    До коментар #153 от "Гост":

    Този лейтенант от КГБ-Путин им заседна на гърлото и голям зор им дава...!!!
  • 158 100

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Путин":

    Точно дупка нямада стане, щото в Кремъл я искат за себе си.
  • 159 Ох Божкеее...

    10 0 Отговор

    До коментар #143 от "Бандерчо":

    Че той Путин си взе от Украйна,каквото му Трябвсше-стртегипескивт Крим...!!!Какво да навлиза повече в Украйна...?!?!

    Коментиран от #162

  • 160 Толкова

    11 1 Отговор
    Не точно Рейгън прати СССР в ада , а една група руски началници групирани около Горбачов , тези които не бяха участвали вече във войни , и бяха забравили за ВСВ , та тези началници се осъзнаха , че притежават най-богатата държава в света , но не могат да оставят нищо от това на своите деца , освен един военен шинел и дача в Подмосковието съществуващата система не го позволяваше , и трябваше да се демонтира системата. За да се демонтира системата , трябваше да се измолят от САЩ време и отсрочка от враждебни действия , защото нормално през тези етапи СССр щеше да бъде очаквано слаб , там Рейгън видя своя шанс и на Америка , и постигна своите големи гео-политически победи , във въоръженията , сферите на влияние , в сферата на суровините , и енергоизточниците. Но когато се стигна до преки опити за разчленяване , тогава на руските началници им светна под фуражките , че в тази дух не ги очаква нищо добро , и скоро ще бъдат изтръгнати от своята най-богата държава , и унищожени по части , и че тяхното спасение минава само и единствено през спасението на държавата .
  • 161 100

    2 11 Отговор

    До коментар #156 от "Да ама- не!":

    Винаги е бил руски друг път. Русия го владее от 18-ти век, а руснаците стават мнозинство там в средата на 20-ти век, след като повечето от населението му е депортирано от Сталин и заменено с руснаци.
  • 162 100

    0 5 Отговор

    До коментар #159 от "Ох Божкеее...":

    Хаха, ти верваш ли, че искат само Крим?
  • 163 без акъл

    10 2 Отговор

    До коментар #105 от "Украйна ако иска да си върне Крим":

    Е тогава Русия вече ще изпълни една своя вековна мечта , да завладее проливите.

    Коментиран от #174, #188

  • 164 За 1944,за роко и др. подобни

    13 1 Отговор
    Появихте се отново злобни русофили
    слуги на отвъд океанското недоразумение. Пишете глупости.!Украйна ВИНАГИ е била част от Русия! За Крим изобщо да не стасва
    дума! Винаги ще бъде Руска. Сегашната Украйна ще става все по
    зле, превръщайки е във военна зона
    на янките които си пъхат гагата къде
    ли не! Спрете с тази остаряла пропа
    ганда за лошите руснаци и "добронс
    мерени" янки. Тези където влезнат,
    трудно можеш да изгониш.подпалиха
    светът и освен такива като вас, никой
    друг не ги понася!!!

    Коментиран от #170

  • 165 очевидно

    11 0 Отговор

    До коментар #30 от "Смешно и глупаво звуци Украйна са превзе":

    Точно така , само да видят пушилката от руските танкове на пътя , и ще излязат с цветя и знамена .
  • 166 За 100

    3 5 Отговор
    Много глупав коментар. Такива сте
    продукт на неуки промити мозъци!
  • 167 Анализатор

    7 3 Отговор
    А може и Украйна да стане на стъкло. Зависи от киевските политици какво предпочитат: дупка или стъкло.
  • 168 Европеец

    9 3 Отговор
    Колкото по скоро изгони янките от
    Европа, толкова по бързо ще настъпи
    спокойствие, развитие, мир и обеди
    нение за благоденствие по света!

    Коментиран от #173

  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Роко

    2 10 Отговор

    До коментар #164 от "За 1944,за роко и др. подобни":

    Пич изби рибата бе. Русофили се наричат любителите на Россия (пиша Россия защото россияните така наричат държавата си просто езиковата бариера им пречи да изговорят правилно името което са откраднали подобно на нашите макета). Сега малко за историята тъй като там нищо не знаеш Украйна става част от Россия 17-18 век по време на завоеванията на москалите на запад. Така че твоето винаги е по малко от 200 години. А Крим на россияните още по малко време.
  • 171 Роко

    1 8 Отговор

    До коментар #141 от "Психо":

    От собствен опит ли го казваш?
  • 172 Роко

    0 10 Отговор

    До коментар #146 от "глупости":

    Правилен ний си сложил. Така на човек веднага му става ясно за кво иде реч и може да не чете небивалиците които пишеш.
  • 173 Роко

    3 12 Отговор

    До коментар #168 от "Европеец":

    Приятелю ако благоденствието е като на територията на Московстан (глад, мизерия, боеве за изхвърлени от магазините стоки с изтекъл срок на годност и т.н. благинки)? НЕ БЛАГОДАРЯ
  • 174 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 токсиколог

    9 1 Отговор

    До коментар #174 от "Роко":

    Стига си пил от светилната газ , тя е за горене , нанася тежки поражения на черният дроб , мозъка , и води до ослепяване.
  • 177 Яжте си ракетите

    1 13 Отговор
    Много скоро в русия няма да има какво да се яде, освен ракети и танкове. Износът на русия по стойност е колкото износът на Швейцария. Така че рашките скоро ще си ядат ракетите....

    Коментиран от #184

  • 178 Шуми Марица

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "ттттт":

    Защо да не е сполучлива, защото са китайци? Виж Нагорни Карабах,там Турция си го взе с война, разделиха го с Русия, за сметка на Арменците.Косово изконна сръбска територия,населена предимно с албанци бе предадена на Албанците ,косовари които на 100%са мюсюлмани без много да се церемоният от Германия и САЩ ,дори бомбардираха мирни градове цивилно население в Белград, тогава бяхме на страната на САЩ и Германия, сега господине,разбрахме, правото е на страната та силният ,така че, Крим е Руски и който иска да си го вземе да води война, като ще си плати за последствията, тези приказки за хуманност и право ги остави,те умряха в Нагорни Карабах,където натовска държава по най брутален начин избиваше пленници и плащаше на главорези от ислямска държава да избиват християни,аз не съм русофил ,аз съм антикомунист,но това за двойните стандарти е 100%вярно,България трябва да бъде суверенна и
    с много добра армия ,която да е готова да се одбранява без да разчита на НАТО, ние знаем НАТО как защити Кипър, пишеше декларации, ако искаш мир готви се за война ,да изгоним колониалната администрация у та Герб назначена от САЩ и Германия, да не допускаме Русия да назначава такава,Станишев царя и дпс

    Коментиран от #181, #191

  • 179 За роко

    11 0 Отговор
    Грешката "русофили" е вярна. Тя е тех
    ническа. Русофоби е точната. Но за
    Украйна не си прав. Надникни по да
    лече в историята внимателно и ще
    стане ясно какви са хората живяли
    там, кога и как се е създала, какви
    са управлявали тези области преди
    да се нарече държава и от какви на
    ционалности се формира. Другото е
    просволутата ти омраза и негативизъм към всичко руско. Не те карам да ги обичаш. Бъди критичен
    за лошите неща които вършат двулич
    ните политици отвъд океана.

    Коментиран от #185, #187, #197

  • 180 Ебтер

    10 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Ти си сънувал че си генерал, също че някой може да победи Путин!!! Не нормалник стига си разказвал сънища!!!
  • 181 Браво, шуми Марица!

    5 0 Отговор

    До коментар #178 от "Шуми Марица":

    Правилен коментар! Трябва да бъдем
    разумни коментирайки политически
    те стъпки на великите сили независи
    мо от нашите пристрастия.
  • 182 666666

    9 1 Отговор
    Ще го издухат.И най вероятно Русия да превземе Украйна.
  • 183 До групака

    6 2 Отговор

    До коментар #58 от "ЦРУ":

    Хитлер също си бе въобразил, СССР е немски чиста раса и тем подобни глупости ,прегази Европа и там в Русия го унищожиха,ние които не све русофили ,но све мери европейската история сме на ясно всяка война срещу Русия е само убийство, да не говорим за Украйна, която е джудже спрямо франция

    Коментиран от #189

  • 184 Хи их хи

    6 0 Отговор

    До коментар #177 от "Яжте си ракетите":

    Тази мантра е чета тука от пет години! Дай поне някакъв срок, че се отчаях да чакам сбъдването и!
  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Акъл море, глава шамандура

    2 12 Отговор

    До коментар #163 от "без акъл":

    Ще завладее Проливите на куково лято ! Е, след две-три бутилки водка в някаква ванючия корчма, може. И вас съм ви виждал как завладявате Царския град, след 100 грама ракия. По-вероятно е, следващата столица на възходящата Турска империя, да се казва Масква.

    Коментиран от #192

  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Брей

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "Генерал от НАТО":

    Колко красни чукчи са накачулили Натовския генерал. Има ли толкова народ в бегето ?
  • 191 Роко

    3 8 Отговор

    До коментар #178 от "Шуми Марица":

    Приятелю в Донбас Русия нае и изпрати чеченски главорези (специализирали се в рязането на християнски глави на с рязането на руски тикви). В Азърбайджан никой не видя джихадистите (въпреки руския вой че ги имало), но затова пък се видяха наетите от Русия терористи от ПКК. Колкото за Косово ще съчувствам на сърбите когато ни върнат изконно българския град Белград сега населен със сърби
  • 192 Хаха

    6 1 Отговор

    До коментар #188 от "Акъл море, глава шамандура":

    На три пъти обединените фронтове англо-сакси ва спасяват -факт. Сега само Англия може би ще се загрижи за вас , с тази разлика ,че Англия сега е само Англия , и не е страховитата Британска Империя на всички континенти, на всички останали сте много дотегнали и грешни .
  • 193 Роко

    0 9 Отговор

    До коментар #68 от "Слава на Русия !":

    Първо беше щаба на ВМС на Украйна. Второ не беше за 5 минути, а 5 часа и то се случи след като взеха за заложници семействата на украинските военни. А да начело на атаката бяха местни жени и деца, а "смелите" руски войници стояха благоразумно зад гърбовете им (можеше някой от укрите да не е женен и все пак да стреля). Трето украинците не бяха обучени от НАТО а от руснаците.
  • 194 Бай герги

    5 0 Отговор
    украинците попитали китайците като по мъдри хора кога е момента да си върнат крим китайците им отговорили точно сега е момента на руснаците сега е нужна много работна ръка в мините на якутия
  • 195 Рокооо, никога няма да станеш нормален

    7 0 Отговор
    Няма нужда от коментар. Такива и
    сега ни управляват с помощта на по
    добни всезнайковци нанесли необра
    тими вреди на държавата ни.

    Коментиран от #198

  • 196 ВАРНА

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Бургас":

    Даже и се чудят защо плюем по ЕС и нато
  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Роко

    1 8 Отговор

    До коментар #195 от "Рокооо, никога няма да станеш нормален":

    Приятелю ако ти си нормалния предпочитам да съм ненормален. Макар че предателите и чуждопоклоници едва ли някога ще бъдете нормални
  • 199 Жалко

    1 8 Отговор
    Жалко за украйна, но според мен няма как да си я върнат тази територия. Обама е най-слабият президент който заспа и допусна това да стане, сега връщане няма. Да беше Буш, да видите дали така, Путин щеше да си позволява да прави каквото си иска. По някакъв начин трябва да го преглътнат и да работят в консолидация на държавата си, защото в противен случай ще откъснат още части от нея... Сега трябва да се сплотят, да подобрят образователната си система и постепенно да прегрупират икономиката си към Европа. Междувременно трябва да внимават с подводните камъни- руските им агенти пръснати навсякъде по държавната система.

    Коментиран от #203

  • 200 А нас

    7 2 Отговор
    Кога ще ни освободи Русия от еврогейското робство?

    Коментиран от #209

  • 201 Йсифов

    10 2 Отговор
    Роко престани да досаждаш на хората с едно и също. Изненадай ни
    с нещо.На страната на азерите се бие
    ха точно джихадисти. Руснаците решиха и войната спря. Турци и азери
    си подвиха опашките. А за Украйна, че използвали жени и деца. Да го
    вориш това е много познато от други
    националности, не от руснаци. В неда
    лечно минало твоите любими амери
    кански юнаци горяха в хамбар жени
    и деца в Корея. За Виетнам да ти на
    помня ли! Има архиви за това.

    Коментиран от #213, #230

  • 202 a bee

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Колкото у Нагорни карабах ли ?
    (Китайци : Крим ваш ,Сибир наш )
  • 203 За 199

    9 1 Отговор

    До коментар #199 от "Жалко":

    Жалко е че не познаваш нещата. Едва ли е необходимо на Русия да завладява Украйна. Още по малко да
    са уплашени от президентът на ДАЩ
    Твоите приятели обаче унищожиха су
    мати държави и избиха хиляди невин
    ни хора налагайки американските добродетели. Ти явно си глух и сляп,
    или нещо... друго.
  • 204 Безпристрастен

    13 1 Отговор
    Русия,нямаше никога да предприеме това,което предприе с Крим,ако оборските нюландки и байдънки не организираха най нагло и безпардонно Мегдана.След фактическия Държавен преврат, и монтажа на пудела Прасенко ,очевадно беше основната цел: Да се премине на двустранни договори за' военна шомощ' и обора безпрепятствено да получи безплатно достъп до непотопяемия самолетоносач на Европа- Крим, плюс супер модерната ВМС база на Севастопол- всякакъв тонаж кораби и подводници.Това е буквално оборски системи от всички видове войски буксао пред вратата.Е,но Вовата им изигра блестяща шахматна партия. Сега без тях,хохолите са безинтересни за Обора,.Все още ръчкат да запалят отново сблъсък с ДНР и ЛНР. а ако успеят с другото- да ги тласнат на директен сблъсък с Москва,ще скачат от радост.99% от украинския генералитет са завършили и тренирани в Руска система.Тоест-истински професионалисти от високо ниво.И те прекрасно познават и свойте и на Шойгу възможности.Никога няма да си подложат младежта на жива скотобойна,заради чужд интерес.Защото познават и народа си.А украйнеца( по душевност са прекрасни,гостоприемни и слънчеви хора) ,но не и робски покорни и търпеливи.Започнат ли да загиват безмислено техни деца,синове, внуци,ще стане страшно.Мегдана ще се стори приказка за цялата върхушка,независимо кой- кой е!

    Коментиран от #208

  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 a bee

    0 6 Отговор

    До коментар #2 от "Путин":

    Убаво ,дупка щяло да стане на колко километра от Кремль?
    Де ша ибягаш Г-н Путин а ? У Китай ли ?
  • 207 a bee

    1 5 Отговор

    До коментар #2 от "Путин":

    Дупка а ? Кой филм а ?У Нагорни с пет хиляди
    не можа да спрать ,ся дупка до Москва (а бее на кво
    сте,ко пиете а ?
  • 208 Айшо недей

    3 4 Отговор

    До коментар #204 от "Безпристрастен":

    Само да питам без заяждане . Вие и майка ВИ
    дали сте подложени някога на голодомор а ?
    Широко ви е около врата от далече .
  • 209 a bee

    0 2 Отговор

    До коментар #200 от "А нас":

    Да не сте окаван в окови ?Кажи само ша дойда !
  • 210 Съгласен

    9 1 Отговор
    Всичко това е така , само дето партията "Шах" завърши така - Русия рязко събра шаха с фигурите и удари с шах-матната дъска опонента си в главата.
  • 211 помак

    2 2 Отговор

    До коментар #138 от "Роко":

    Както през 1877 - 1878 год. се справиха, а ?

    Коментиран от #225

  • 212 Бай баи

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "ЛЛЛ":

    Още през 1986 г. Кога ходих на гости при нашите съветски братя в Крим и там имаше по физиономия повече хора приличащи на българите и ги питах каква народност сте всички казваха,че са руснаци и че Крим е Руски от 1812 г. С международен закон
  • 213 Запознат

    1 5 Отговор

    До коментар #201 от "Йсифов":

    За това ли арменците са недоволни? Русофилистиче наистина ли си вярваш? Турските дрони направиха за смях руските системи за пво с които е въоръжена Армения!

    Коментиран от #220, #221

  • 214 мачо

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антитрол":

    Браво за коментара ! Да Украйна и Македония са измислени държави

    Коментиран от #243

  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Бат Мишо

    4 0 Отговор
    Кът чета сякаш на Китай му стиска да нападне Русия и НЕ СЕ ПОТЯТ В СЪНЯ СИ от Давански насам...Е ви урок на военен аналитик в Военна академия - Въпрос към полковник ...Що реагирахте бавно октавяйки граничарите и не се придвижиха армиите Огтовор Придвижвани са НО НА ОБРАТНО Възкликвам това е подлост - Катюшите могат да ударят веднага ....Кой казва че са ударени с Катюша ВИЕ КАЗВАМ АЗ ....И УРОКА ПОЧНА за мене простия бг в Русия от наща ВА ....Гледаме снимки на района - ЗЕМЯТА ШИШЕ ДЖАМ - колко градуса са от Катюша- 1800 отговарям - Земята на колко става стъкло - 3000 отговарям ....ЗНАЧИ ПИТА ТОЙ И СЕ СМЕЕ НЕ Е КАТЮША - и катюша позната от 1941 ще обърте ли в бяг китайската армия с 1 залп

    Коментиран от #223

  • 217 Бат Мишо

    3 0 Отговор
    УРОК ПРОДЪЛЖЕНИЕ - Малщо вероятно е китайската армия да побягне от 1 залп Катюша ----Мен ми светва - изтеглили сте си армията за да тествате непознато оръжие МОЛОДЕЦ .....Какво може да развие 3000 градуса Слънцето без атвосфера само отговарям .....БЕЗ ОЗОН ПОПРАВЯ МЕ ТОЙ .....И НЕ ЗНАЕХМЕ ТОЧНО КЪДЕ И КОГА ЩЕ СЕ ЗАТВОРИ ДУПКАТА а както е казал галилей ВСЕ ПАК ТЯ СЕ ВЪРТИ и отдолу се изпича и затова ги изтеглихме И ДА ИЗЧАКАМЕ Китай да натрупа още дивизии в района .....Сега НЕ ОХРАНЯВАМЕ РАЙОНА защото знаем ЧЕ НИКОГА НЯМА ДА СТЪПЯТ ТАМ ОТНОВО
  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 За 213

    5 0 Отговор

    До коментар #213 от "Запознат":

    Ти си не само злобен фзезнайко, но
    и не разпознаваш хората.Да кажеш
    нещо добро за Русия, или САЩ не означава, че харесвам всичко което
    правят, но мнението ми за американците е по критично, защото
    са дву лични, алчни и се хранят от
    войни. Примери колкото искаш мога
    да ти дам. В твоят начин на изразява
    не : Ти си най Обикновен янкисифилистик! И аз мога като теб,
    но не е моят начин да се изразявам.
  • 221 Е те затова

    3 0 Отговор

    До коментар #213 от "Запознат":

    Турция даде няколко миларда за такава ПВО система, щото не е добра! 😁😁😁

    Коментиран от #224

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 Роко

    1 2 Отговор

    До коментар #216 от "Бат Мишо":

    Бат Мише острова е Дамански не Давански (между другото този остров Путин го предаде на Китай) от тук нататък всичко останало което си написал са пълни глупости. Единствената причина човек с три висши военни образования да стане шофьор на камион е ако те са политически никоя армия няма нужда от комисари, евентуално са останали в армията на Северна Корея (но там комунизма е различен от този който си учил) дори от руската ги изхвърлиха (всъщност сложиха им по едно расо и вече са попове така че и ти можеше да станеш поп).
  • 224 Роко

    1 2 Отговор

    До коментар #221 от "Е те затова":

    Дадоха щото имат много (а дали са дали само Реджи и Воаа знаят но по вероятно е да са минали като бонус за да се съгласи Реджи на ненужния му турски поток). Те и досега не са въведени в експлоатация просто стоят като паметници, а Реджи почна да реве на перкото да му продаде истински ЗРК.

    Коментиран от #227

  • 225 Роко

    0 5 Отговор

    До коментар #211 от "помак":

    Приятелю войната през 1877-78 година е спечелена въпреки руснаците Битката за Плевен е спечелена от румънската армия защото руските офицери по това време си мерят пи.шките вместо да воюват. А ако опълченците не бяха спряли турците на Шипка дори румънците нямаше да ги спасят

    Коментиран от #226, #229

  • 226 Ееее.. Роко!!

    4 0 Отговор

    До коментар #225 от "Роко":

    То бива, бива ама чак толкова. Всяко твое мнение става все по глупаво, тъ
    по, клонящо къмпросташко заяждане.
  • 227 Ахаааа

    3 0 Отговор

    До коментар #224 от "Роко":

    Ясно! Сега разбрах вече! Значи за някой друг милиард си е купил сувенир! "Капацитет си"! Много голям при това! 😃😃😃 Пък не ви е срам и да се излагате! Въпросът е: Дали простотията те заслепява или заслепяването те прави такъв! 😃
  • 228 Балабанов за роко

    3 0 Отговор
    Отиди на лечение! Пий си редовно
    хапчетата, не гледай телевизия и си
    лягай рано. Не дразни хората с глу
    постите които ПИШЕШ! Тука сте ня
    колко подобни цементови глави.

    Коментиран от #232

  • 229 Borislav Popov

    3 0 Отговор

    До коментар #225 от "Роко":

    рошко мамин,не се напъвай,не се и опитвай да съчиняваш нова история,осмалиите винаги са яли бой от Велика Русия и точно тя прилапа половината територия на Османската империя,сега въпроса е ще успее ли да прилапа и другата половина,не е тайна,че Русия иска да отхапе Констонтинопол,че това рано или късно ще стане е ясно,въпроса е кога

    Коментиран от #231

  • 230 Роко

    0 4 Отговор

    До коментар #201 от "Йсифов":

    Приятелю в нета още може да се намери клипа с атаката на щаба на украинските ВМС. Сниман и качен е от горди руснаци под него можеш да прочетеш коментари на същите тези горди руснаци. Пък и Путин каза че укрите няма да стрелят ако отпред сложат жени и деца (често използвана тактика на терористите в Донбас). Пример щаба на бандата на Стрелков (руски офицер създал ДНР) в Славянск беше в дом за сираци, като всеки терорист от бандата му ходеше навсякъде заедно с децата, щаба му беше в Славянск защото според него в началото бандата му е прекалено малка за да контролира град с размера на Донецк (е той в интервюто я нарича група но тя си е банда)
  • 231 Роко

    0 3 Отговор

    До коментар #229 от "Borislav Popov":

    Боре мамин златен новата история се опитваш да я пишеш ти и подобните ти Юди готови да продадат род и родина за 30 рубли. Колкото до Константинопол те отдавна са го завзели 80% от проститутките там са рускини

    Коментиран от #233

  • 232 Роко

    0 3 Отговор

    До коментар #228 от "Балабанов за роко":

    Сори батка но хапчета не пия (не ми трябват) но е хубаво ти да последваш съвета си имаш нужда.
  • 233 Borislav Popov

    5 0 Отговор

    До коментар #231 от "Роко":

    рошко мамин разбирам че си мюсли и милееш за турското,ама недей маминото да си фантазираш и да пишеш псалми от рода ,как витловото байрактарче можело да прелети над ваше село и с двете си ракетки с общо тегло от 40 кг да събори курника,нали се сещаш че с подобна допотопна техника не можеш да уплашиш и комарите в Русия камоли самата Русия

    Коментиран от #234

  • 234 Роко

    0 3 Отговор

    До коментар #233 от "Borislav Popov":

    Боре ми че той не плаши Русия той плаши руснаците не ги ли видя как бягаха в Сирия и Либия. Вярно че в Армения бягаха арменци но те са обучени в бягането от руснаците

    Коментиран от #235

  • 235 Borislav Popov

    4 2 Отговор

    До коментар #234 от "Роко":

    да ти кажа честно никъде в Сирия не видях бягащи руснаци,само една сутрин чух,че Русия е вдигнала във въздуха един СУ34 и веднага си казах,......ще стане страшно и не сбърках,100на феса си заминаха,добре ,че Путин веднага заповяда приземяване,че до вечерта от 10хил. феса дали един щеше да остане със скъсани шалвари да тича към анадола

    Коментиран от #239, #247

  • 236 Омръзна ни рокоо

    3 0 Отговор
    Махни се бе човек!! В прав текст! Очертаваш се като човек с труден характер. Въобразяваш си, че много
    знаеш, но говориш обикновено неща
    в които сам си вярваш или искаш да
    са така. Разбираш от всичко! А отго
    варяш на половината от мненията ко
    ито изразяват несъгласие с теб. Явно
    си голям нарцис.

    Коментиран от #240

  • 237 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 238 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 239 Роко

    2 3 Отговор

    До коментар #235 от "Borislav Popov":

    Боре кога това бе? Офанзива на руско-сирийските войски срещу турците. Резултата след няколко дни атаки страните се върнаха на изходни позиции. Само дето местните казаха че вече не искат руски военни на тяхна земя.. Руснаците се оплакаха на турците, турците им казаха ваш си проблем разберете се с местните, но без да използвате сила защото може по погрешка да ви гръмнем. От тогава в съвместните руско-турски патрули участват само турци.
  • 240 Роко

    1 1 Отговор

    До коментар #236 от "Омръзна ни рокоо":

    Леле не знаех че ако отговарям на мненията на несъгласните с мен е признак на нарцисизъм. И приятелю нещата които пиша обикновенно ги взимам от безспорно източници. Примерно когато пиша за така любимата ви Рассия използвам предимно руски източници само когато няма такива използвам други. Разбира се под източник разбирам труда на личност с престиж не на необразовани тролове.

    Коментиран от #241

  • 241 Borislav Popov

    3 1 Отговор

    До коментар #240 от "Роко":

    Е как кога? Ония дето ги върнаха с ковчези в Анадола, от ковид ли се споменава! А Асад каквото искаше от тази офанзива, го постигна.....контрол над Найроб и магистралата м5 и въобще не му дремше колко феса има в идлиб
  • 242 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Антифашист

    0 0 Отговор
    Ако някой в България подкрепи руски окупатори и фашисти, тогава той е фашист.
  • 245 Иван

    0 0 Отговор
    съмнявам се авторката да знае китайски - по скоро статията е превод от руски. забавното е че вече се цитира като булгарско мнение в руската преса, а не е ....
  • 246 Глъм

    1 0 Отговор
    Евентуален военен сблъсък между нато и русия би и имал 1 положителен резултат-ще измрат всички тъпаци, които мислят, че той (конфликтът) ще е кратък и с категорична победа на едната страна и без да се усети фатално по целия свят.
    Оня ви го каза-за какво да има свят, в който я няма русия.
  • 247 Истината

    0 0 Отговор

    До коментар #235 от "Borislav Popov":

    Су-шанките не летят близо до Турция! Имаше една руска, която наруши турското въздушно пространство за 7 секунди и и подпалиха задника! После се пробва и Асадистчето, но един турски Ф-16 му свали две су-шанки едновременно!
  • 248 дядо ви от бг

    0 0 Отговор
    нато, русия ли ???? вие ще видите тогава какво ще се случи!!!!!!
Новини по държави: