Last news in Fakti

13 Януари, 2021 23:29 7 297 84

Камарата реши: Импийчмънт за Тръмп

  • доналд тръмп-
  • сащ-
  • камара на представителите-
  • вашингтон-
  • импийчмънт

Това се случва броени дни преди края на мандата на Тръмп

Камарата на представителите на САЩ подкрепи процедурата за импийчмънт на президента Доналд Тръмп, предадоха американските агенции.

По този начин Доналд Тръмп се превръща в първия американски президент, срещу когото е одобрена два пъти процедура по импийчмънт. За да бъде свален от поста обаче, Тръмп трябва да загуби и доверието на Сената, горната камара на Конгреса.

Републиканецът Тръмп трябва да напусне Белия дом на 20 януари, когато демократът Джо Байдън, спечелил президентските избори, ще встъпи в длъжност. Републиканци в долната камара Конгреса на САЩ обърнаха гръб на Тръмп и гласуваха срещу него на процедурата.

Гласуването за импийчмънт беше внесено заради ролята на Тръмп в бунтовете на 6 януари в Капитолия, когато негови привърженици нахлуха в сградата, опитвайки се да саботират избирането на Байдън. Няколко души загубиха живота си при кървавите сблъсъци. Тръмп е сочен за основен виновник заради своите призиви да не се признаят изборните резултати от президентския вот. Тръмп твърди, че е имало редица нарушения, но не представи доказателства за тези свои лъжи.

Президентът Доналд Тръмп призова към спокойствие след съобщения за готвени протести на негови привърженици. „След съобщенията за готвени нови демонстрации приканвам да няма никакво насилие, никакво нарушаване на закона и никакъв вандализъм. Не подкрепям такива неща, те не са това, което е Америка. Призовавам всички американци да помогнат за намаляване на напрежението. Благодаря ви", посочи в изявления настоящият президент на Съединените щати, малко преди гласуването в Камарата на представителите.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 42 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 сектант

    35 5 Отговор
    австралопитек - николайбарек
  • 3 какво

    40 6 Отговор

    До коментар #1 от "1944":

    бойко се е удавил ?

    Коментиран от #13

  • 4 Plovdiv

    65 9 Отговор
    Ако Балканите десетилетия наред са били "Барутният погреб" на Европа „доколкото това изобщо е вярно, особено на фона на случващото се в Германия и Франция от 5 години насам, то вече ФАЩ е "Барутният погреб" на света...
  • 5 да питам

    40 12 Отговор
    Дали това не е знак и за нашия ??!

    Коментиран от #11

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Валодя Путинидзе

    12 52 Отговор
    Отиде си моят президент !! 😧😧
  • 8 Залива на свинете

    36 8 Отговор
    Американусите загубиха в Куба.

    Коментиран от #9

  • 9 Мдаа

    4 13 Отговор

    До коментар #8 от "Залива на свинете":

    КОГА ?!!

    Коментиран от #56

  • 10 I'm not a robot

    66 10 Отговор
    С ГЛУПАВАТА СИ АРОГАНТНОСТ И САМОНАДЕЯНОСТ,ДЕМОКРАТИТЕ ПРАВЯТ НАЙ ГОЛЯМАТА РЕКЛАМА КОЯТО НЯКОЙ БИ МОГЪЛ ДА СТОРИ.
    ИДВА ЕРАТА НА ТРЪМПИЗМА СРЕЩУ ОЛИГАРХИЧНИЯ ФАШИЗЪМ.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Йосиффф

    19 0 Отговор
    Абе Дениз това последното изречение може да го роди само жалкия ти мозък.
  • 13 1944

    16 8 Отговор

    До коментар #3 от "какво":

    тиквата и каскета са верни комунисти. цвинокио също. и резидента и шиши и сопола.....
  • 14 сПас

    36 4 Отговор
    Демократски напън мухата да роди слон.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 1944

    5 10 Отговор

    До коментар #6 от "Карлуково":

    не си говори сам , за това си в карлуково , наполеоне
  • 17 К 1929

    39 6 Отговор
    Импийчмънт няма да има,това и самите демократи го знаят но просто разлайват кучетата.

    Коментиран от #23

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Членин

    6 8 Отговор
    Напред , другаре !!!
  • 20 Зайко Байко многознайко

    19 6 Отговор
    Това не е това което е! Не энаете какво ви очаква?!?Най-доброто на това, Тръмп си отива, че нашият Тиквоций Едно ще иэхвърчи , като коркова тапа от бутилка с шампанско!!!
  • 21 Чукич

    35 8 Отговор
    Всяко зло за добро,една гражданска война в САЩ спасява човечеството.
  • 22 Зайко Байко многознайко корекция

    12 5 Отговор
    Това не е това което е! Не энаете какво ви очаква?!?Най-доброто на това, че Тръмп си отива, че нашият Тиквоций Едно ще иэхвърчи , като коркова тапа от бутилка с шампанско!!!

    Коментиран от #25

  • 23 туйонуй

    9 8 Отговор

    До коментар #17 от "К 1929":

    Не думай... Я прочети заглавието пак? Някой май не знае значението на думата "импийчмънт"?

    Коментиран от #28, #39

  • 24 БАЦО

    8 7 Отговор
    Ше вида какво мога да направа и за нашия - Владетелят на консултациите !
  • 25 да питам

    1 10 Отговор

    До коментар #22 от "Зайко Байко многознайко корекция":

    Таваришч , ти Э оборотное ,за З ли го имаш ?

    Коментиран от #65

  • 26 страничен

    20 4 Отговор
    не трябваше да се огъва тръмп пред джендарокомунягите на САЩ
  • 27 Преброител

    46 6 Отговор
    "Никакви нарушения":
    1.Гласували по пощата - 98%. в някои щати.
    2.Гласували 110% в някои щати.
    3. Пристигнали на другия ден след изборите по пощата 120 000 писма и всичките за единия кандидат.
    4. Гласували са хора, починали отдавна.
    5. Софтуер, който сменя гласа на гласоподавателя.
    6. Изхвърлят се гласове по пощата, които за неудобния кандидат.
  • 28 един на 58

    29 7 Отговор

    До коментар #23 от "туйонуй":

    Горната Камара на Конгреса ако не го гласува ,значи нищо не се е случило.Ограмоти се и не бързай да коментираш само по заглавия които често са подвеждащи.

    Коментиран от #48

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 get

    2 15 Отговор
    Не мисля, че Тръмп е още жив, не е виждан от седмица, затова е нелогичното бързане с този цирк.
  • 31 тпр

    6 1 Отговор
    За да ти направят импийчмънт просто трябва да си голям пийч - ... нал тъй бря!
  • 32 ми ,

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "уйнахуй":

    Требе и да яде човек .. ама требе и поне малко мозАк да има ..
  • 33 да питам

    3 7 Отговор
    Защо още няма статия на Венелина Маринова ?!!

    Коментиран от #36

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 нашия

    26 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Републиканци в долната камара Конгреса на САЩ обърнаха гръб на Тръмп и гласуваха срещу него на процедурата.-откровенна лъжа -само няколко републиканци от блатото гласуваха 'за'-всичкиостанали го подкрепиха
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 ТаУмВзе

    22 3 Отговор
    Краварите са изплискали легена Отдавна! 5 дни преди коронацията на бай Деменция. Смех, който води Войни.
  • 41 Но мърси

    26 2 Отговор
    Бай Дончо подцени джендърите и плати горчиво за самувереното си държание! Джендърите са гадни, но за сметка на това подли !
  • 42 цвбхйкл;

    5 6 Отговор

    До коментар #38 от "Бачо Киро":

    Файда е и още как.
    Дъмп ще изгуби ЗАВИНАГИ правото да се кандидатира за президент повторно, както и да заема какъвто и да било държавен пост. Ще загуби и всякакви права и привилегии, които се полагат на бивш държавен глава в Щатите.

    Коментиран от #44, #45

  • 43 Бай Шиле

    23 1 Отговор
    Мечтата на световната олигархия е Тръмп да не се кандидатира за президент втори път.Защо ли толкова ги е страх? Денизчо няма ли да ни обясни?
  • 44 Бачо Киро

    17 2 Отговор

    До коментар #42 от "цвбхйкл;":

    Да бе, голяма файда, милиардерът щял да загуби привилегии... Стига глупости, да не говорим, че въобще не го виждам да мине през останалите инстанции.

    Коментиран от #47

  • 45 Бачо Киро

    7 3 Отговор

    До коментар #42 от "цвбхйкл;":

    Пенсия, разходи за офис и стаф, медицинска застраховка и охрана. Това са "далаверите" за бивши президенти. Нещо бъркаш милиардера Тръмп с Хари Труман, заради който всъщност Айзенхауър вкарва закона, защото след президентството си е бил доста зле. Да ви се чуди човек... Той заплатата си отказа, ти за пенсии говориш... Не бой се, той и като фалирва фирми напълно законно си измива ръцете, гладен няма да умре.

    Коментиран от #49

  • 46 ЛЕОпард 2

    7 1 Отговор
    Какъв Тръмп бе факти,гледайте какво прави Израел на границата между Сирия и Ирак!И да се учи Турция.😂🤣🤣
  • 47 цвбхйкл;

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Бачо Киро":

    Ще поживеем, ще видим... хихи...
  • 48 туйонуй

    13 6 Отговор

    До коментар #28 от "един на 58":

    Ако горната камара на конгреса (известна като Сената) го гласува ще има повече последствия. Като например могат да гласуват клоунът да няма право да взима президентски пост. Клоунът вече има един импийчмънт, това е втори. Като нямате идея от терминологията, къде се бутате да коментирате, а?

    Коментиран от #57

  • 49 цвбхйкл;

    4 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бачо Киро":

    Не, не говоря за пенсии. Ти май ствсем не си в час. Екс президентите на САЩ получават напълно законно класифицирана, засекретена информация от Федералното Бюро за Сигурност. Дъмп няма да я получава. Да не говорим и че, както казах, ще отрежат мераците му да се кандидатира отново през 24та година. Тези две неща стигат.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Не говори като не знаеш

    7 2 Отговор

    До коментар #38 от "Бачо Киро":

    Ако се осъществи импийчмънт, то Тръмп ще загуби право на пожизнена президентска пенсия, право на безплатен офис, губи и право да се кандидатира за втори мандат, както и други благинки.
  • 52 туйонуй

    7 2 Отговор

    До коментар #39 от "Бачо Киро":

    Не знам кой е Джамбазов, но знам какво е импийчмънт. И го знам повече от 20 години. Да хванем бас за $10000? Питай Гугъл. Ако не разбираш английски - питай.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Буратино

    1 1 Отговор
    Шием дървени философи!
  • 55 Несъмнено

    4 2 Отговор
    Ако някой все още се съмнява дали е имало импийчмънт или не, да отвори например Fox News и да види как водещото заглавие написано с възможно най-големи букви е: "IMPEACHED AGAIN".
  • 56 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Мдаа":

    Учи,учи история.

    Коментиран от #64

  • 57 Не си

    4 3 Отговор

    До коментар #48 от "туйонуй":

    съвсем наясно... Коректно е да се каже, че вече има една процедура за импийчмът, която БЕШЕ ОТХВЪРЛЕНА !
    Сега това е втора процедура, която обаче трябва да бъде гласувана в Сената, но в момента Сената е във ваканция и за да бъде свикано ИЗВЪНРЕДНО заседание, Е НЕОБХОДИМО ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ ДА ПОТВЪРДЯТ ЖЕЛАНИЕ И ГОТОВНОСТ. ВСИЧКИ - БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ.
    Така казва професор по Конституционно право в Харвард.
    Е, ти може би знаеш повече от него...

    Коментиран от #58

  • 58 туйонуй

    4 3 Отговор

    До коментар #57 от "Не си":

    1. Съвсем съм наясно и с удоволствие ще хвана бас ако считаш, че нещо, което съм казал досега е грешно.

    2. Нищо грешно не съм казал, т.е. становището, че не съм наясно е лишено от логика и аргументи. Ако някъде съм казал нещо грешно, цитираш така: "Ти каза "А" а трябваше да кажеш "Б"."

    3. Дори и в опита да блеснеш си направил грешки. ВТОРАТА процедура е всъщност ТРЕТА за клоуна, защото имаше вече един импийчмънт вече по случай с аферата с Украйна. Последните две са коренно различни една от друга, защото едната се осланя на 25-тата поправка, а другата не. Да ги обединиш в едно е все едно да сложиь ябълки и часовници и да кажеш, че и двете се пипат с ръзе следователно ще ги разгледжаме заедно.

    4. Как и кога ще бъде разгледан импийчмънта в Сената е съвсем различна тема и аз никъде не съм я обсъждал. Сменя се темата, а това и професор от Каспичан не би го направил ако уважава себе си.

    Коментиран от #68

  • 59 ПСР

    6 2 Отговор
    Горната Камара-Сенатът,нямало да се събира на извънредно заседание по този въпрос.Така че,това събитие няма да се състои.

    Коментиран от #60

  • 60 туйонуй

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "ПСР":

    Ще се състои, но на редовно (не извънредно) заседание. Или не е ясно?

    Коментиран от #69

  • 61 Зъл бесепар

    1 15 Отговор
    Много мъжки се представи Марешки при нашия уж президент,мисля че е време за импийчмант за Радев.

    Коментиран от #66

  • 62 А подстрекателя

    2 1 Отговор
    И виден череп , Радко пиратко кога?
  • 63 Шопо

    4 1 Отговор
    Пийчмънт,мийчмънт,аз чакам 20 януари и шоуто с пукотевици пред Белия дом! Дано Кушлука го предава директно по националната телевизия ! За коментар предпочитам онова грозилищ€ Херо Мустафа...
  • 64 моряка

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "Ха ха":

    Историята не знам , но действителността показва съвсем друго. Още в годините когато САЩ тръбяха по света за всякакво енбарго и сипеха наказания срещу куба , всеки петък след обед в Хавана пристигаше Американски пасажер , посрещан с песни и танци. Петък и събота заведенията бяха пълни със дебели американки и здрави като бичета кубинци и със застаряващи мераклии и млади кубинки. И така до следващия уикенд.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Зайко Байко многознайко

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "Зъл бесепар":

    Марешки прояви мутренско неуважение към преэидентската институция, аэ ако бях на местото на Радев щях да му эабия един прав в гроэния му фейс, но Радев реагира , както винаги като пингвин , прибра се на топло!
  • 67 Читател

    2 1 Отговор
    Oт прoчeтeнитe кoмeнтaри рaзбрaх чe

    Нe вcички кoмeнтaтoри ca тръмпиcти,
    НO вcички бивши кoмуниcти, социалисти, нaциoнaлиcти , мoдeрaтoри руcoфили и путиниcти , ca тръмпиcти....!!!
  • 68 не си

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "туйонуй":

    наясно и това е факт. Минаваш в емоционална самозащита , без да оборваш обективните аргументи. А професорът не е от Каспичан, а е проф. Дършовиц - от Харвард , човек на достолепна възраст и с богат професионален опит.

    Коментиран от #70

  • 69 Редовно

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "туйонуй":

    заседание ще има след 20 януари, а тогава ...няма как да има процедура за минало време...Ти и за професор в Каспичан не ставаш

    Коментиран от #71

  • 70 туйонуй

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "не си":

    Някакви конкретни аргументи? Факти? Емоции?

    Коментиран от #72

  • 71 туйонуй

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Редовно":

    Не на 20-ти, а на 19-ти. Кой ти каза, че не може да има процедура, ако клоунът не е президент?
  • 72 Не си

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "туйонуй":

    наясно и се криеш зад емоционалната си неприязън, без да отчиташ правилата по които работят Конгреса и Сената, колкото и да ти се иска. Аргументите си ги намери в изказването на проф. Дършовиц. Тъкмо ще упражниш английския си. Ще ти бъде полезно, вместо да играеш на котка, която не пада по гръб.

    Коментиран от #73

  • 73 туйонуй

    2 1 Отговор

    До коментар #72 от "Не си":

    1. Няма абсолютно никакво противоречие в написаното мене досега и това от Професор Дършовиц. На бас?

    2. Не си казал нищо конкретно като факт или аргумент досега. Нищо. Само лични нападки от сорта "не си наясно", парадни фрази като "професор от Харвард знае повече", и безмислени забележки като "много си емоционален".

    3. Да обобщим. Клоунът има 2 импийчмънта от Конгреса. Сенатът започва на 19-ти и ще разглежда 2-рия. Два факта, които ти:
    - обърка напълно
    - се опита да замажеш, че не знаеш с общи приказки, лични нападки и сменяне на темата.

    Коментиран от #74

  • 74 Не си

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "туйонуй":

    наясно и няма да ти стане ясно, но ще ти обясня отново - има една процедура за импийчмънт, която бе отхвърлена миналата година и това е втора ПРОЦЕДУРА( засега е само процедура)която ПРЕДСТОИ да бъде обсъждана и гласувана, АКО се стигне до гласуване.Засега си само на ниво ПРОЦЕДУРА, което преведено на ежедневен език означава "иска ми се, но дали ще стане..."Много си упорит и амбициозен... Опасно е за околните

    Коментиран от #75

  • 75 туйонуй

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Не си":

    Я... накрая.. Най-сетне нещо като мнение с аргумент. И пак грешки.

    ЦИтат: "имa eднa прoцeдурa зa импийчмънт, кoятo бe oтхвърлeнa минaлaтa гoдинa"

    ДФа, ама не. Процедурата мина в Конгреса, а бе отхвърлена в Сената. Както стана и с Бил Клинтън.

    Цитат: "зaceгa e caмo прoцeдурa)кoятo ПРEДCТOИ дa бъдe oбcъждaнa и глacувaнa"

    Пак грешка. Тя беше процедура и преди да бъде гласувана в Конгреса. Само, че сега има официално импийчмънт, който допълнително ще бъде разгледан в Сената. Пак, както при Клинтън.

    Цитат: Мнoгo cи упoрит и aмбициoзeн... Oпacнo e зa oкoлнитe"

    Диагноза сама по себе си. Без коментар.

    Коментиран от #76, #77

  • 76 не си

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "туйонуй":

    наясно и се опитваш да си играеш на словесна еквилибристика. Импийчмът влиза в сила когато се гласува от Сената . Другото е ПРОЦЕДУРА, която подлежи на обсъждане и изисква време и не става само с решение на Конгреса. Но щом ти харесва и ти доставя удоволствие - радвай се. Който се смее последен се смее най-добре.

    Коментиран от #78

  • 77 не си

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "туйонуй":

    наясно, защото си заслепен от неприязън и не можеш да направиш разлика между ПРОЦЕДУРА ЗА ИМПИЙЧМЪНТ И ИМПИЙЧМЪНТ ВЛЯЗЪЛ В СИЛА. .
  • 78 туйонуй

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "не си":

    Освен припева, че не съм наясно, нямаше нито един конкретен факт. Продължавам с цитатите, където грешиш.

    Цитат: "Импийчмът влизa в cилa кoгaтo ce глacувa oт Ceнaтa."

    Това е пълна глупос! Абсолютна и очевидна. И предложих бас за $10000. Има си импийчмънт и в Конгреса, има си импийчмънт и в Сената. Ако имаше елементарно понятие или интерес от политика,щеше да провериш някой учебник за прависти-новбранци. Или дори Wiki. Или щеше да пуснеш заключителното слово от онзи ден в Конгреса след вота. Словото беше от две изречения ако не се лъжа. Второто беше, "President Trump is impeached". Можеше и да погледнеш произволна медия, например Фокс Нюз. Отново: "Impeached". Сега ще има процедура по импийчмънт и в Сената. Това, че се решчиш с нов термин "процедура" по никакъв начин не отрича глупостта ти която цитирах по-горе.

    Коментиран от #79

  • 79 не си

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "туйонуй":

    наясно с ролята на Сената...Гледах и слушай медии и се надявай... И най-вече, радвай се , че не се знае колко дълго трае радостта.

    Коментиран от #80

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 туйонуй

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Щом аз":

    E, щом ти казваш,...
  • 84 Виктор браво

    0 0 Отговор
    Дедо Доналд положи венец на мемориала на прадедо Байдън.