Last news in Fakti

1 Април, 2021 07:16 4 390 17

Нечувани загуби заради блокадата на Суецкия канал

  • египет-
  • суецки канал-
  • кораб-
  • контейнеровоз

От компанията собственик за момента отказват да коментират възможни причини за блокадата, която продължи шест дни

Нечувани загуби заради блокадата на Суецкия канал - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Загубите и щетите от засядането на контейнеровоза "Евър Гивън" в Суецкия канал могат да достигнат един милиард долара, съобщи пред местна телевизия ръководителят на управлението на съоръжението Осама Рабия.

В същото време Рабия посочи, че корабът може да бъде задържан докато приключи разследването.

То започна вчера като трябва да установи дали капитанът е следвал инструкциите преди да плавателният съд да заседне. Ако екипажът откаже да сътрудничи, може да се стигне до гражданско дело и конфискация на кораба и товара му.

От компанията собственик за момента отказват да коментират възможни причини за блокадата, която продължи шест дни.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Q2z

    19 2 Отговор
    Ще вдигнат таксата ...ааа затова тук ни правят по скъп тока...аха.!
  • 2 qwerty

    25 2 Отговор
    Интересно е как ще обяснят повишението на цените на горивата, след като навсякъде тръбят, че Нефтохим преработва нефт сорт "Урал"? Или поне така твърдят капацитетите, а той не идва от арабските страни.

    Коментиран от #4, #9, #17

  • 3 Някой

    25 0 Отговор
    Спокойно!
    Загубите ще бъдат прехвърлени на потребителите. Компаниите няма да имат загуби. Пазарната икономика!

    Коментиран от #15

  • 4 Блумбърг

    13 3 Отговор

    До коментар #2 от "qwerty":

    Поради затапването на Суецкия канал арабския петрол поскъпва. Започва да се търси друг, в случая руски. Повишеното му търсене повишава и цената му.
  • 5 цербер

    4 0 Отговор
    трябва да установи дали капитанката е следвала инструкциите
  • 6 един от многото

    13 1 Отговор
    А колко чувани бяха загубите по време на затварянето на канала заради Израел и колко години продължи?
  • 7 грешка

    4 2 Отговор
    Компанията-собственичка,а не собственик. Думата компания е в женски род.
  • 8 моряка

    6 1 Отговор
    Добре ще бъде най после Египет да разгледа по добре квалификацията и поведението на пилотите в канала. Няма такива мародери по света!

    Коментиран от #11, #13

  • 9 Караколю

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "qwerty":

    Ми следват общата тенденция! Щом Шел, да рече, вдигат цените, то що да не ги дигнем и ние, макар и да не се влияем кой знае колко от движението на цените на световния пазар. Начи, ще кярим повече, пък и данък печалба не плащаме, щото откак сме купили завода бачкаме за полза роду, демек на загуба...Какви филантропи са господата от Лукойл! Изключителни българофили...Абе братушки, дет' се вика
  • 10 Лелееее

    4 0 Отговор
    като конфискуват кораба лилавките колко скрап ще имат за вторични... а катализатор или DPF филтър ако има този кораб ще е още по-скъп.
  • 11 Черен Петър

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "моряка":

    Мечтата на всеки египтяни имащ някакво морско образование, като навигатор естествено, е да стане пилот в канала...Там повечето пилоти са бивши офицери от техния ВМФ, а като знаем квалификацията и опита на военните, можем да си представим какви пилоти са...Но има едно "но". Все пак отговорността за безопасността на кораба е на капитана, а пилотът е просто съветник. И това е така навсякъде по света, дори където пилотажът е задължителен, какъвто е случаят с канала! А колкото до пилотите "мародери", ми от край време е така. Едно време му викаха "Kent Canal", сега му викат "Marlboro Canal", но сякаш понамалиха просията, обаче зачестиха случаите когато искат директно пари. И могат да ти скроят такива номера, че свят да ти се завие и да ти теглят шута от компанията, в която работиш...
  • 12 Един милиард са таксите на преминаващите

    4 0 Отговор
    Кораби за 6 дни??? Какви колосални загуби?? На баба ви футболните гащи!!!
  • 13 Коста Конкордия

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "моряка":

    има си VDR ( voyage data recorder ) и всичко се записва там и се разглежда до секунда както на Мостика така и в маш.зала така че само да се прегледат записите и става ясна картинката. Само за се направи от квалифициран екип, не от Египтяните а от IMO
  • 14 Snake

    5 0 Отговор
    Абе, Стайков, един милиард долара са нищо на фона на бъдещ Велик рестарт.
  • 15 Хмммммм

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Винаги става така.
    Нещо повече, всички огромни и безкрайно скъпи реклами, както и тези, които ни пречат да изгледаме спокойно и без прекъсване един филм или едно шоу, също се плащат от нас, потребителите.
    Затова аз бойкотирам всичко, което се рекламира. Хубавата стока се рекламира сама.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "qwerty":

    Нефта сорт Урал повиши цената си с 35$ на барел,за този период....