Президентът на Украйна отбеляза годишнината от края на Втората световна война в Европа с посещение в село на границата с Русия, където напрежението нарасна неотдавна заради струпването на руски войски, предаде Асошиейтед прес.
Володимир Зеленски посети вчера село Миловое в Източна Украйна с посланици на държави от ЕС и Г-7.
Украинците са се борили заедно с десетки народи срещу нацизма и със сигурност не са го направили, за да тръгнат пак на война 76 години по-късно и да загубят живота си, каза Зеленски по време на визитата, цитиран от БТА.
Миловое се намира в Луганска област, голяма част от която от 2014 г. е под контрола на подкрепяни от Русия сепаратисти, наред със съседната Донецка област.
Над 14 хиляди души загинаха през седемте години конфликт между сепаратистите и украинските сили. Масирано струпване на войски и военни учения в Западна Русия край границата с Украйна предизвикаха тревога в Киев, преди Москва да обяви изтеглянето им.
При военния мемориал на възвишението Саур Могила, в контролираната от бунтовниците част на Украйна, демонстранти разпънаха 300 метрово знаме на кафяви и оранжеви ивици - цветовете на лентите на медала, присъждан на съветските войници, участвали във Втората световна война.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Bai nudals
08:07 09.05.2021
2 Будьони
08:09 09.05.2021
3 Трудовакъ
Коментиран от #14, #26
08:13 09.05.2021
4 Тука в БеГе то
Коментиран от #6, #8, #9, #15, #16, #58
08:16 09.05.2021
5 9 май
Коментиран от #12, #30
08:17 09.05.2021
6 Разрушител
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
Дали да не е по-добре да съборим минаретата по джамиите ви ?08:20 09.05.2021
7 Доцент Мангъров
08:23 09.05.2021
8 Абе пипи
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
Ти първо свали чалмата-и тогава ни давай наклон за паметниците...-ясно?08:23 09.05.2021
9 Змей
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
Ми почвай бе, храбрецо! Кво чакаш? Айде фащай чука и почвай да рушиш паметници...Ама не смееш, нали?08:28 09.05.2021
10 Сланина и Зурла
08:29 09.05.2021
11 Д'мин
Коментиран от #17
08:30 09.05.2021
12 Огнян
До коментар #5 от "9 май":
А ти се скрий под леглото, ако толкова са те изплашили.08:30 09.05.2021
13 Костова
08:34 09.05.2021
14 Роко
До коментар #3 от "Трудовакъ":
Напомням че македонския език и народ са измислени в Москва през 42-ра. А колкото до украинския като го е нямало защо в Руската империя са го забранявали със закон?Коментиран от #18, #22
08:36 09.05.2021
15 Костова
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
Още един, който си няма друга работа и тръгнал да воюва с паметници.08:37 09.05.2021
16 хаха
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
А пък няма нито един паметник на сорос, костов и обезяна обама !08:41 09.05.2021
17 Роко
До коментар #11 от "Д'мин":
Използвал се е като награда в РОА и други подобни организации в периода 1942-45 години. Същите тези организации воюват под трикольора който размахват така гордо днес по парадите в цяла Россия. През периода 1920-1990 години най - сигурния начин да си заработил смъртна присъда е да носиш Георгиевски лентичка в Москва. Днес я слагат на всичко презервативи, джапанки, салами, водка, на гърдите на секс труженички и т.н.Коментиран от #21
08:44 09.05.2021
18 Дамян
До коментар #14 от "Роко":
Македонският език не е измислен в Москва. Македония е рожба на з Коминтерна. Коминтерна не е равно на Москва. Коминтерна е била международна комунистическа органузация не ръководена от Сталин. Георги Димитров стои начело на Коминтерна когато е образуван македонския език. Той е микс от сръбски и български. Така че, сърди се на Георги Димитров. Какво изобщо пък търси Македония в статия за Зеленски и координатите му днес?Коментиран от #20, #27
08:44 09.05.2021
19 Satan
08:45 09.05.2021
20 Азамат Сагдиев Оскара
До коментар #18 от "Дамян":
Коминтерна не е равно на Москва крайно глупав козяко,с мозък на борисофф.Коментиран от #25, #41
08:47 09.05.2021
21 Гост
До коментар #17 от "Роко":
Какви ги плещищ от сутринта, човече.Иди се скрий някъде да не ти се смеят хората. Ако имаш нещо да кажеш по отношение къде празнува Зеленски, изрази си мнението нормално .08:48 09.05.2021
22 Тъпота и пустота
До коментар #14 от "Роко":
То изобщо никога е нямало такава държава бе чукундурус.ОКРАЙНА,,накрая.Територия менкана между Полша и Русия векове.08:49 09.05.2021
23 Pam
08:50 09.05.2021
24 Трудовакъ
Коментиран от #32, #36
08:53 09.05.2021
25 Дамян
До коментар #20 от "Азамат Сагдиев Оскара":
Написал съм го за хора, които са бягали от часовете по история. Ясно и просто. Те сигурно не знаят и че Ленин е обучаван с идеите на комунизма не в Москва, а на друго, чуждестранно място. Маркс и Енгелс също нямат нищо общо с Москва.Коментиран от #29
08:53 09.05.2021
26 333
До коментар #3 от "Трудовакъ":
Ти си допуснал грешка. Руският език е формиран като такъв в резултат на приемането на православното християнство, и старославянският език, който се базира на старобългарски. Мисионери на Българската империя през 9-ти и 10-ти век разпространяват словото в Киевска Рус и в последствие в Русия, а там, където е днешна Русия вероятно повечето са били фино-угри като унгарците и финландците.Дори руските учени признават, че руският език е следствие от старославянският от България и са кръстени от България. А България преди Аспарух е била в Украйна, дори част от нея е продължила да бъде и след Аспарух. Бесарабските българи живеят в традиционни български земи в Украйна и Молдова.
Коментиран от #37, #59
08:54 09.05.2021
27 Роко
До коментар #18 от "Дамян":
Наистина ли вярваш на тази опашата лъжа? Коминтерна е организация създадена и контролирана от СССР с цел да организира световната революция и е пряко подчинена на Сталин. Без значение кой е бил фигуранта който се е водил че я ръководи. Гочо Тарабов не можел да пръдне без разрешението на Сталин. Ако беша прочел коментара на който съм отговорил щеше да знаеш защо коментирам тук македонския език08:54 09.05.2021
28 Мда
Става дума за комплексарщина, никой няма да ти се сърди, ако кажеш, че говори американски английски...
08:56 09.05.2021
29 Азамат Сагдиев Оскара
До коментар #25 от "Дамян":
Да!Също така и не знаят че Русия е най пострадалата от тази коминтерна и комустическия режим.На Козяк не преподават такива неща.Коментиран от #34
08:58 09.05.2021
30 СПОКО
До коментар #5 от "9 май":
............САМО "ЗАСЛУЖИЛИТЕ"...СТРАХА СЕ ПЛАШАТ..............!!!!!08:59 09.05.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Роко
До коментар #24 от "Трудовакъ":
Приятелю има закон забраняващ украинския език (демек има документи за това при това руски) а Австро-Унгария е единствената европейска сила която е била в приятелски отношения с Россия. Дори по време на унгарското въстание моли Россия за помощ за потушаването му, а през 1876 година двете държави се разбират да си поделят балканите.09:01 09.05.2021
33 има такъв вирус
09:02 09.05.2021
34 Роко
До коментар #29 от "Азамат Сагдиев Оскара":
Не Коминтерна приятелю а комунизма. Коминтерна е организация създадена от правителството на СССР. Русия дори и до момента се управлява от комунистическо политическо ченге.Коментиран от #38
09:04 09.05.2021
35 Моторола
09:05 09.05.2021
36 Костова
До коментар #24 от "Трудовакъ":
Не, не, украинският език е съществувал. Но само като отделни диалекти. И то не само на руския език. Но той се е използвал само в дълбоката провинция. Между другото е много благозвучен.Спомбям си Гогол, пишейки разбира си на руски, използува много украински, диалектни думи в своите произведения. Сегашният изкуствен украинские е конструиран от езиковеди и литератори. Измислен е на принципа, там където няма за нещо си стара украинска реч, а се използува руска, тя да се премахне и на нейно място да се измисли дума, на полска или унгарска основа. Що се отнася до техническите учебници, то още върви превода им, тежко върви този процес.Коментиран от #52
09:05 09.05.2021
37 Трудовакъ
До коментар #26 от "333":
Не греша. Българската държава (Стара Велика България) от времето на кан Кубрат (7 век) е била международно призната (имала е сключени международни договори с Византия) и е обхващала териториите на Крим и северно от него. По това време за Украйна или Молдова е несериозно да се говори, просто е смешно, такива измислици няма. Византийските хронисти никога не са упоменавали нещо дори и подобно на Украйна или Молдова! Международно признатата Украйна я създадоха юдоболшевиките през 1919 г., преди това международно призната украинска държава няма и никога не е имало! Чети, преди да пишеш...Коментиран от #51
09:08 09.05.2021
38 Дамян
До коментар #34 от "Роко":
А сега нов бисер. Кажи ми тогава, ако Коминтерна е била създадена от руското правителство, защо тогава Сталин е воювал с Коминтерна односно това дали да се продължи борбата с Империализма в световен мащаб или не? Сталин, който си е имал много вътрешни проблеми е искал да се съсредоточи само на СССР. В края н краищата има Интернет, иди се образовай. Вече ме хваща яд, че си губя времето и ти попълвам дупките в образованието.Коментиран от #42, #45
09:11 09.05.2021
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Професора
09:21 09.05.2021
41 Костова
До коментар #20 от "Азамат Сагдиев Оскара":
Коминтерна е създадена в Москва. Което не значи, че е ръководена от съветското правителство. Някои видни революционери, като Роза Люксембург например са били против това да става в Москва.Въобше Сталин и ръководителите на Коминтерна са си скърцали със зъби по повод и без повод.Коментиран от #44
09:22 09.05.2021
42 Роко
До коментар #38 от "Дамян":
Сталин бил воювал с Коминтерна? Голяма борба ще е било с организация създадена и финансирана от съветското правителство. Ох май си прав сетих се че до май 1941 година гражданина Сталин няма нищо общо със съветското правителство бил е само секретар на партията 🤣🤣🤣. Олеле ще падна от смях. Такива комици сте наизлезли днес даже Зеленски не може да ви стъпи на малкия пръст. Относно желанието на Сталин да се средоточие на СССР прочети какво е говорил и писал Сталин и после пиши глупости.09:43 09.05.2021
43 Олга
10:02 09.05.2021
44 Роко
До коментар #41 от "Костова":
Голямо скърцане със зъби ще да е било. Сталин е пращал всеки коминтерновец които реши на почивка в Сибир (ако има късмет някои нямат този късмет и са ликвидирани още при "следствието"). А през това време другаря Гочо Тарабов е пишел донос след донос с надеждата да спаси кожичката и днес, пишел е доноси дори срещу най - близките си хора. Е може докато ги е пишел да е скърцал със зъби, но едва ли (другарите Ягода, Ежов и Берия са следяли другарите в Коминтерна да не проявяват безнаказано такива своеволия) за далеч по - малки провинения от скърцане със зъби другаря Сталин е наказвал строго и справедливо10:07 09.05.2021
45 Роко
До коментар #38 от "Дамян":
Сега видях че си написал още един бисер. Но си прав за едно Коминтерна не е създаден от руското правителство (защото когато е създаден държава Русия няма и няма да има още 60 години), а от съветското правителство разликата не е голяма но е съществена. Самите съветски лидери смятат себе си за окупатори на Русия (справка Тухачевски). А и за още нещо си прав има интернет има и достъп до хиляди библиотеки по цял свят (включително и руски) и ако имаш желание може да се образоваш ако имаш желание. И да те светна не всичко написано в уикипедия е вярно то просто отразява гледната точка на напусналия го (Пример в съпската версия на страницата за съединението то е наречено Пловдивския преврат или можеш да отвориш страницата за руско-турската война 1877-78 година на турски и погледни числеността на руската армия гарантирано ще паднеш от смях)Коментиран от #46
10:44 09.05.2021
46 любопитен
До коментар #45 от "Роко":
Ти козяшки или хохълски трол си? Или козяшки хохъл?Коментиран от #47
12:16 09.05.2021
47 Роко
До коментар #46 от "любопитен":
Що мислиш че всички сме роби като те ли? Или не ти харесва като някой пише истината за господарите ти ли?Коментиран от #49
12:38 09.05.2021
48 жужетоЗе
12:40 09.05.2021
49 любопитен
До коментар #47 от "Роко":
Аха ясно, козяшки хохъл!12:46 09.05.2021
50 GnG
Запада, открива Втория Фронт срещу Германия през Втората Световна Война, ЕДВА на 6 юни 1944 г. !
12:53 09.05.2021
51 Тошко Африкански без бански
До коментар #37 от "Трудовакъ":
Че тогава се е наричал Киевска Рус ,еййй че си много прост по история и география.Коментиран от #54, #55
13:25 09.05.2021
52 Роко
До коментар #36 от "Костова":
Изкуствено наложен чужд език (а такъв е българският или ако ти звучи по приемливо църковнославянския за россияните) няма диалектни форми (както примерно македонският също няма диалектни форми те са присъщи само за живите езици). Вярно в руския има известно различие в говорите но то се дължи на смесването на местните неславянски езици с българския (както знаем 99% от населението на Россия е с не славянски произход угро-фини, тюрки и най различни други народности) Гогол е използвал дими на украински защото той самият е украинец (виж украинският език има диалектни форми защото е пълноценен език на местното население)13:38 09.05.2021
53 Зограф
Коментиран от #56
13:49 09.05.2021
54 Трудовакъ
До коментар #51 от "Тошко Африкански без бански":
Киевска Рус през 7 век??! Господи помилуй! Това пък откъде го измисли?13:53 09.05.2021
55 мама мамуна
До коментар #51 от "Тошко Африкански без бански":
Тоше, айде мама на палмата!14:05 09.05.2021
56 Роко
До коментар #53 от "Зограф":
А ти гледа ли видеото където укрофашистите са разпънали на билборд малко русначе?14:09 09.05.2021
57 ПЕНКО
15:45 09.05.2021
58 Ти си с начин на
До коментар #4 от "Тука в БеГе то":
Мислене,а ако имаш и властта ще прилагаш на практика талибански методи.Те освен да рушат,заради самото рушене,друго не умеят!17:46 09.05.2021
59 Историк
До коментар #26 от "333":
Публикувано във факти.бг: А България преди Аспарух е била в Украйна,.... Дрън, дрън та пляс! Българите са били в Западен Кавказ и Краснодарския край, а земите на Украйна са били пустош.20:17 14.05.2021