25 Юни, 2021 07:04 40 659 231

Кралският флот не се впечатли от заплахите на Русия

  • черно море-
  • великобритания-
  • русия-
  • кралски флот-
  • вмс-
  • кораб-
  • крим-
  • hms defender-
  • украйна

Бойни кораби на Великобритания ще продължат да плават край бреговете на Крим

Кралският флот не се впечатли от заплахите на Русия - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Русия заплаши, че ще стреля по чужди кораби, които нарушават границите ѝ. Кралските военноморски сили на Великобритания обаче не са особено впечатлени от заплахите на Москва.

Вестник „Таймс” коментира инцидента в Черно море близо до Кримския полуостров, при който се твърди, че руски изтребители и кораби са произвели предупредителни изстрели по британския боен кораб HMS Defender, плаващ от Одеса към Грузия. Вестникът обръща внимание на британските изявления, че бойни кораби на Великобритания ще продължат да плават край бреговете на Крим и след въпросните събития в Черно море, които според Русия са включвали произвеждането на предупредителни изстрели срещу кораб на британския военноморски флот.

Русия ще бъде готова да открие и директна стрелба по кораби нарушители, за да опази границите си, предупреди неин висш дипломат след инцидента в Черно море с преминалия покрай Крим британски разрушител в зона, смятана от Москва за нейни териториални води, предаде Асошиейтед прес. Руският заместник-външен министър Сергей Рябков заяви пред репортери, че „ненарушимостта на руските граници е безусловен императив” и добави, че тя ще бъде опазена с „всички средства, дипломатически, политически и военни, ако се наложи”.

Случилото се изглежда е операция, с която Западът цели да отстоява свободата на корабоплаването във води, които според него принадлежат на Украйна. Москва пък твърди, че въпросните води са руски, коментира „Индипендънт”. Световните агенции обърнаха внимание и на разминаването във версиите на Лондон и Москва за случилото се в Черно море. Британските сили твърдят, че по кораба не са произведени предупредителни изстрели, защото Русия просто е извършвала артилерийско учение. Москва пък посочва, че е предупредила със сила британския кораб. Британският премиер Борис Джонсън заяви, че разрушителят HMS Defender е бил в пълното си право да премине по водното трасе покрай бреговете на полуостров Крим, което не е в руски териториални води, защото Великобритания не признава анексирането на Крим от Русия.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 55 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    268 59 Отговор
    Кралският флот май иска да му потънат няколко кораба,че да си седнат на дупарата

    Коментиран от #17, #144

  • 2 веселяк

    193 36 Отговор
    Пуканките и пред телевизора! Очаквам втория опит на англо-саксите!
  • 3 Шкембо

    131 23 Отговор
    Къде са нашите кораби с поръчано старо и негодно въоражение ?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 гадно

    135 33 Отговор
    Ако бяха го потопили нямаше да има разминаване стреляно ли е и дали са били в руски води.

    Коментиран от #148, #154

  • 6 Хаха

    188 40 Отговор
    Джендърите от Великобритания си играят с огъня.. и ще се опарят лошо

    Коментиран от #12, #105

  • 7 Гост

    148 20 Отговор
    Няма проблем. Който търси - намира!
  • 8 пешо

    87 16 Отговор
    джамбаз пак ли с твойте простотий , драсни някой ред и за навални .
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Фолклендите 2

    95 26 Отговор
    Англия да не изчезне?!
  • 11 Учител

    84 19 Отговор
    Нещата с Брекзит и неовладяването на епидемията в Англия карат смешника Рошко да измества вниманието от тези неудачи с конфронтация с Русия!
  • 12 Механик

    101 18 Отговор

    До коментар #6 от "Хаха":

    Кофтито е, че тия ще подпалят света. И всички ще горим в адските пламъци и ще дишаме радиоактивен прах.

    Коментиран от #146

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Дългият

    56 136 Отговор
    Русия не може да определя къде да може да минават кораби...и стига се е пъчила с оръжия,другите не стрелят с прашки..Дългият

    Коментиран от #58, #78, #115, #179, #210

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 SAAB

    95 28 Отговор
    Ха ха.......видяхме как не се впечатлиха ....с подвита опашка кръгом !
    Всичко що е джендър......ла-ла от далече !
    Ка"т сЪ сербез защо не продължиха ?

    Коментиран от #152

  • 24 арсенал

    99 30 Отговор
    Кат ви гледам грохналата кралица, да ви пи ка я на кралския флот. Джендъри дето си търсят боя в чужди води. Жалко за моряците дето подтиквани от световните терористи САЩ ще станат храна на рибите.
  • 25 Дългият

    17 11 Отговор

    До коментар #14 от "Сесесере":

    Специално тук не можем Ви мина,погледни колко заблудени има....

    Коментиран от #79

  • 26 извратеняк

    23 9 Отговор

    До коментар #14 от "Сесесере":

    Шушо, ити си писал в седем и нещо!
  • 27 някой

    122 19 Отговор
    На видеозаписа прави впечатление, че на кораба е пълно с репортери. Виждат се няколко фотографа с телеобективи, снимащи прелитащите самолети. Всичко това говори, че навлизането на кораба в руски териториални води е целенасочено предумишлено действие.

    Коментиран от #31, #99, #145, #218

  • 28 Анджело

    81 15 Отговор
    Ма другият път да земат да се опитат да стигнат до бреговете на Крим. Нали според тях е украински. Да видим ще успеят ли. Ха
  • 29 разума

    62 19 Отговор
    Руския флот не се впечатли от заплахите на малката Англия минавайки покрай бреговете и

    Коментиран от #36

  • 30 Винету

    30 52 Отговор
    Няма как да се впечатли кралския флот на НВ от макетчета.

    Коментиран от #81

  • 31 Д. Петров

    27 78 Отговор

    До коментар #27 от "някой":

    За светът, това не са руски води! Чукчите с измислиците и лъжите си да го...!

    Коментиран от #73

  • 32 tomito

    59 16 Отговор
    Ама какви руски заплахи британците зорлем им се навират да ги провокират.
  • 33 Перо

    75 23 Отговор
    Руските ракети не питат капитана на кораба,дали признава или непризнава Крим и териториалните води. Да не стане така,Хидроремонт Варна да търси части от кораба по дъното на Черно море. Сега руската рулетка щракна на празно и се оказа печеливша,но следващия път….. ! Капитанът си играе с живота на моряците и дърпа лъва за опашката. Има международно право и прилежаща 12-милна зона териториални води.
  • 34 Шляхтиц

    72 13 Отговор
    Водният път на един кораб от Босфора към Грузия минава най-кратко през южната част на Черно Море в непосредствена близост до териториалните води на Турция. Пътят през териториалните води на "Украйна" е по-дълъг с около 600 морски мили, (Една морска миля е 1840 метра. б.а.). По-големи безумия не съм срещал от края на ВСВ насам. На 75 години съм................

    Коментиран от #38

  • 35 Винету

    25 57 Отговор

    До коментар #14 от "Сесесере":

    Бре, ватенките за едни копейки сън не спят....
  • 36 Д. Петров

    18 49 Отговор

    До коментар #29 от "разума":

    Кой флот, бе? Че то, нашият, дето го нямаме, е колкото руският!

    Коментиран от #207

  • 37 Сандо

    70 14 Отговор
    Британия говори,Русия показва.По-малко,за да излезе пред целия свят лъжливата и аграсивна същност на някога великите британци,сега останали само с манията си за величие.Но друго е учудващо:Липсата в западното общество на инстинк за самосъхранение.Всички тези демократи трябваше дружно и мощно да предупредят ингилизите да не си играят на оловни войници,да не поставят на изпитание руското търпение,да разберат че носят отговорност за бъдещето на човечеството.И най-вече,че преди те да спечелят войната с Русия,светът вече можеда го няма.Впрочем това се отнася и за различните СМИ.Искам да видя материали в тази посока написани от Джамбазчето,Марчето и колегите им,материали в които бият тревога и задават въпроси на нашите управляващи.Ще го направят ли?Аз се съмнявам,сегашните журналисти са лишени от гражданска съвест и не съзнават своята отговорност пред обществото.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Шопо

    26 15 Отговор
    Абе да си носят памперси...🇷🇺🎃
  • 40 Калиостро

    31 14 Отговор
    Ще има май скоро бели лебеди близо до бреговете на англетата.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Чампоев

    40 15 Отговор
    Трябва като Иранците , да им арестуват кораба и пиратите по тумбак на палубата. А после Сръбска музика и .........

    Коментиран от #52

  • 43 Путин

    29 12 Отговор
    Незнам кой е крал,къде е крал и от кой е открал, но знам кой е императора!

    Коментиран от #221, #222, #223

  • 44 mi6osp

    27 13 Отговор
    И англичаните, и руснаците помнят, че в същата ситуация преди време, в териториалните води на Фолклендските острови, Англия даде пример как се действа, като потопи крайцер на Аржентина.

    Коментиран от #134, #151

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Хасан

    28 18 Отговор
    Абе вземете поука от историята ..Лондон да е стане Берлин и да се гледате през стената
  • 47 Шляхтиц

    47 11 Отговор
    Цялата тази ТРАГИЧНА за мен ПОСТАНОВКА напомня за НАЧАЛОТО на КРИМСКАТА ВОЙНА от 18.... година. Отново АНГЛИЧАНИТЕ обещават на Турция много големи придобивки, а след победата на Русия облагодетелстват Турция за сметка на България и Гърция. Откакто СВЯТ светува, под Слънцето нищо ново.
    Историческите събития се повтарят по цикличен спирален път. Същите събития при нови обстоятелствени условия.......

    Коментиран от #224

  • 48 РЕалиста

    27 49 Отговор
    Ушанките пак си показаха Простотията и Неблагодарността, Вместо да помагат на Сталин, ЧЪРЧИЛ и Рузвелт трябваше да остави Хитко да ги смачка, На ви Неблагодарност сега !!!

    Коментиран от #54, #201, #216, #217

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 НЕМСКИ

    21 27 Отговор
    НАЙ-ГЕНИАЛНИТЕ ХОРА СА ГЕРМАНЦИТЕ ,НАЙ-ДОБРИ ИНЖЕНЕРИ ,НАЙ-ДОБРА ТЕХНОЛОГИЯ

    Коментиран от #56, #60, #62, #204, #214

  • 52 UK sailor

    20 13 Отговор

    До коментар #42 от "Чампоев":

    Ма моля ви се, нека да ни таковат само и да не ни бият. И ако може музиката да не е сръбска, ами да ни пускат нашият вожд сър Елтън Джон.
  • 53 Диверсант

    26 14 Отговор
    АГЕНТ ДЖАМБА..... Я направи превод на клипа и ще стане ясно на всички какво се е случило. Отговора на капитана е ясен когато журналиста го пита. КАКВО ЩЕ НАПРАВЯТ СЕГА. ( след предопредителните изстрели.)
  • 54 Асс

    17 11 Отговор

    До коментар #48 от "РЕалиста":

    Хитко щеше да им мачка п...е този хомосексуален еврейн. Виж какво е казал отто фон бисмарк.
  • 55 Боли ме оная работа 2

    48 12 Отговор
    Не става ? за русофил или фоб. Когато се проведоха референдумите за Крим реагирах отрицателно.Но после се позаинтенесувах последните 300 години как са се развивали нещата в този район.Какви войни ,какви народи са в района. Как се е формирала Украйна-при руската империя и след 1917. Какво е направено за да се измени съотношението селско/работническо население (районите на Донбас).Как Хрушчов е дал еднолично Крим....Заинтересувах се за самата Украйна-подкрепата за нацистите на една част от населението, какво са "работили "за немците- в лагерите,срещу партизаните,полиция...тези отношения се въстановяват след разпада на СССР. Как потискат правата на рускоговорящите които са на изток. Нещо подобно на антибългарската дейност в северна Македония.И промених отношението си.Украйна е изкуствено създадена.Била е територия на бандитизъм, хаос и бедност.Затова и е и името и " там на границата", един буфер между Империята и Европа.След 1917 благодарение на Русия става нейната инсустриализация (а на България след 1950 става индусриализацията и станахме от аграрна -промишлено аграрна страна).Четете история и тогава съдете.
  • 56 друг немец

    11 9 Отговор

    До коментар #51 от "НЕМСКИ":

    Машаала, машалла за добрите думи. Ние, немците сме с най-напреднали технологии. Машалла!
  • 57 Иво

    21 12 Отговор
    Кралския флот се опитва да си играе с огъня….
  • 58 Настрадин Ходжа

    23 21 Отговор

    До коментар #16 от "Дългият":

    Това глупако се определя не от руснаците, а от международни съглашения и това важи за всички граничещи с морета и океани държави. Да беше учил повечко на времето!

    Коментиран от #114

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Хохо

    26 14 Отговор

    До коментар #51 от "НЕМСКИ":

    Гениални са
    да губят най-големите световни войни и да правят германийката си на лунен пейзаж.Сега поне се поосъзнаха,СП-2 ги реанимира,интубира им икономиката,може и да ги бъде занапред..
  • 61 batkata

    28 15 Отговор
    Точни така не са се впечатлили само дето незабавно са променили курса и са избягали. Крайно време е поне към комлектъите за медицинска помощ да си включат и памперси. А какво са правели този екип от журналисти на кораба, май тия са търсели провокация и са се мислели на велики.
  • 62 Вито

    13 10 Отговор

    До коментар #51 от "НЕМСКИ":

    Нормално половината немци имат руски и украински корени.
  • 63 пешо

    20 14 Отговор
    д^ебили, сър...
    трябва да си и^диот, за да се навираш между шамарите. но от оня със сламената перука и кастата му друго май не може да се очаква.
  • 64 Ghost

    14 11 Отговор
    И според мен Кодово си е сръбска територия! Тогава сръбската армия да си премине с тежкото въоръжение през Прищина…
  • 65 Война и мир Лев тол стой

    23 12 Отговор
    Кралския флот не си стои около острова защото няма какво да се крадне а от изток има какво да се източва затова да постоянно в състояние на война понеже нямат приятели а имат интереси
  • 66 big

    29 12 Отговор
    Не мисля, че ще продължат да нарушават руските граници! Иначе никой не им пречи да си плават, но следващия път няма да стрелят по курса, а по целта! Дали НАТО ще скочи на война? Пълен абсурд, едно е провокация, друго да се подложиш на удари! Цяло Европа е изложена на това.
  • 67 НАТО

    26 34 Отговор
    Руските ушанки, в паниката си вдигнаха де що имат ръждиво хвърчило и корито и изгориха гориво за повече от месец.Голям страх ги гони!!!!!!!
  • 68 ДЖОТО

    29 19 Отговор
    БРАТЯ РУСНАЦИ,СТИГА ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!ОГЪН И ДА СЕ ЖАЛВАТ НА БАБА СИ ОТ ЛОНДОН!!!

    Коментиран от #71

  • 69 Куку

    31 16 Отговор
    Е, ще дойде един момент, в който така ще им припари под задника и повече няма и да си помислят да припарят на по-малко от 100 мили от Крим...Руснаците са търпеливи, но всяко търпение си има граници, а англосаксонската наглост е безкрайна...
  • 70 България

    23 38 Отговор
    подкрепя силно съюзниците от НАТО и не признава анексирането на Крим от РУСКИТЕ ВАР-ВАРИ!!!!!
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 а нам все Ровно

    18 9 Отговор
    Фарадж раздели англичаните с вота за брексит после разделиха кралското семейство сега набутват кралските военни сили в различни конфликти
  • 73 Интересно

    8 8 Отговор

    До коментар #31 от "Д. Петров":

    Знаеш ли наистина нещо за Крим или си пишеш е така не взимам страна в спора но истината е една и искаш не искаш трябва да я признаеш стига да я знаеш разбира се ако случаино ти е интересно мога да ти разкажа

    Коментиран от #103

  • 74 hmhmhm

    19 14 Отговор
    скоро ще гледаме трансформърс - кораб става на подводница в движение ...
  • 75 123

    16 8 Отговор
    Сила

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 123

    17 7 Отговор
    Съюзна сила

    Коментиран от #94

  • 78 А кой да

    25 15 Отговор

    До коментар #16 от "Дългият":

    определя около Русия къде да се плава, тези ли кръвосмешение. Да са благодарни, че след предупредителни те изстрели, руснаците не ги подводни а на бърза ръка. Но предупреждението към всички е, че при повторно такова ще има се действа твърдо независимо от последиците. Русия не се плаши от война защитавайки териториалната си цялост и неприкосновеност. Това го помнете поне от ВСВ.

    Коментиран от #83, #120

  • 79 Нали си

    11 10 Отговор

    До коментар #25 от "Дългият":

    знаеш, че акъл на високо не расте. Спести си тъпотии те.

    Коментиран от #118

  • 80 1964г

    19 3 Отговор
    Съдовете на всички държави се ползват от правото на мирно преминаване през чужди териториални води при условие съблюдаване на положенията на Конвенцията (преминаването не трябва да нарушава безопасността на крайбрежната държава, подводниците могат да преминават само в надводно положение и т.н.). Съгласно вътрешното законодателство на някои държави, чуждите военни кораби могат да преминават през техните териториални води и да навлизат във вътрешните им морски води само с предварителното разрешение на правителството на съответната държава.
  • 81 Ама като

    16 14 Отговор

    До коментар #30 от "Винету":

    им гръмнаха 4 макет чета пред плаваща та скрап направиха 90 градусов завой, защото бяха предупредени, че следващите ще са в целта. Голяма паника беше на корабчето джендеро английско.
  • 82 КРЕМЪЛ ПЛАШИ ГАРГИТЕ (НЕУСПЕШНО)!

    20 25 Отговор
    Руското външно министерство на РФ оповести вчера, че британски военен кораб навлязъл в руски териториални води и се наложило да го отклонят от курса му с предупредително хвърляне на бомби в морето. Това се оказа поредната новина, в която компютрите се бъркат с компоти. На отчаяните писъци на Некъпаната Маша и Коня Лавров англичаните спокойно заявиха, че нищо такова не е имало. Английският кораб мирно е плавал по традиционния морски коридор край бреговете на украинския полуостров Крим. Не е имало никакви бомбардировки, така че Лондон не вижда повод за истерия. Руските пишман дипломати вдигнаха тона две октави по-високо: - Това не са украински, а наши териториални води. От 2014 г. Крим е руски.
    - Нищо подобно - отвърнаха англичаните. - Това, че временно сте го окупирали, не го прави ваш. На дипломатически език това означава: "Вървете по дяволите!" Англичаните млъкнаха и оставиха руснаците да истерясват на воля. А ВВС пусна видео от времето на инцидента, в което се вижда, че не е имало никакви бомбардировки, за да се убедят всички, че някой отново се е направил на глупак и на велика морска сила.

    Коментиран от #86, #92

  • 83 българин

    23 25 Отговор

    До коментар #78 от "А кой да":

    Руски тролове, НАУЧЕТЕ БЪЛГАРСКИ и тогава дращете глупотевини в защита на крадливия руски режим!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #116, #119

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Ялта

    8 7 Отговор
    Товарищите сигурно искат Крим да стане като Хонк Конг
  • 86 ОхлюФ

    18 13 Отговор

    До коментар #82 от "КРЕМЪЛ ПЛАШИ ГАРГИТЕ (НЕУСПЕШНО)!":

    Напротив, във видеото на журналиста от ВВС има кадър във който първо се чуват взривове, после дава как от мостика офицерите с бинокли гледат морето и след това камерата се насочва към морето, където пред кораба се забелязва воден стълб в далечината, но се виждаше спокойно от камерата, дори без бинокъл. Факт е и, че четири минути след последната бомба, корабчето излезе от 12 милната зона!

    Коментиран от #107

  • 87 Жигули

    13 12 Отговор
    Гнома в безизходица какма да прави акж плодължат английските разрушители 8а плават там
  • 88 Изолация да дивата Азия

    15 8 Отговор
    Далеч от спасители и освободители
  • 89 Kcaniba

    7 12 Отговор
    Кралският флот не се впечетли, фекала им при нас...
  • 90 Монгола

    9 16 Отговор
    Друхщгия път ще има една ракета в корито UK за да се впечатлят!
  • 91 Професора

    9 15 Отговор
    Нямаше време да се впечатляват, направо бегаха с 300 кривозъбите британчета!!!
  • 92 Ко каза ко

    12 13 Отговор

    До коментар #82 от "КРЕМЪЛ ПЛАШИ ГАРГИТЕ (НЕУСПЕШНО)!":

    Коя е великата морска сила ? Да не бъркаш нещо,сега сме в 21 а не в 18 век!

    Коментиран от #97, #162

  • 93 alfaman

    7 7 Отговор
    Да не бъркат Русия със СССР. Лозунгът Миру мир! Вече не важи

    Коментиран от #101

  • 94 ха ха ха

    20 13 Отговор

    До коментар #77 от "123":

    недей, че ушанките ще пометнат от злоба и безсилие.Те живеят в друг паралелен, съвеЦки свят, където русийка рууулс!!!
  • 95 Мнение

    17 17 Отговор
    Какъв чеп го търсят кралските джендъри в Черно море???
    От край време сащ и англетата се опитват да сложат ръка на руските ресурси! То не бяха анексации (нищо, че англия е анексирала Шотландия, Северна Ирландия и мн др страни)! То не бяха тровения с новичок (нищо, че новичок е патентован в сащ след всв), то не бяха хакери и други глупости само и само да се изкара Русия черна!!! Дано пази Господ от трета световна война, но при всички положения агресорът вече се вижда и не е Русия, а това са сащ и британия!!!

    Коментиран от #100

  • 96 Ники

    13 13 Отговор
    Англичаните смятали Крим за Украински?????
    Защо не акустират на брега?????

    Коментиран от #102

  • 97 Руска подлого

    24 10 Отговор

    До коментар #92 от "Ко каза ко":

    Точно 21- век сме.Британският кораб е 2017 година произведен, а алкашките ръжди кога?!

    Коментиран от #122

  • 98 Гоце

    10 10 Отговор
    Скоро в Крим ще се говори само английски
  • 99 Цървул, ти

    19 12 Отговор

    До коментар #27 от "някой":

    функционално-неграмотен ли си, че не успя да разбереш написаното в текста? Това са ТЕРИТОРИАЛНИ ВОДИ НА У К Р А Й Н А. И ВМС на Великобритания не се впечатляват от врякането на мързеливите пияници... Понял!?
  • 100 Перо

    17 12 Отговор

    До коментар #95 от "Мнение":

    Това го виждате само в клуб на русофиля Карлуково.Цяла Европа и Америка го вижда по друг начин.

    Коментиран от #117

  • 101 Продължението на

    11 2 Отговор

    До коментар #93 от "alfaman":

    лозунга е: расия при СССР.
  • 102 хо хо хо

    13 4 Отговор

    До коментар #96 от "Ники":

    Акустират, боже пази от неграмотни защитници на Путюн!!!!!!!!
  • 103 Д. Петров

    12 6 Отговор

    До коментар #73 от "Интересно":

    Аз съм написал, каква е истината за светът! А твоята истина, честно казано, не ме интересува! Толкова кумурунгелски лъжи съм изслушал, че ги пускам да плуват към чукчоландия! Ама не щете бре, братушки-братушки ви били, пък не отивате при тях!

    Коментиран от #168

  • 104 За протокола

    3 9 Отговор
    Сър Елтън Джон на кораба ли е бил? Че той може да дава опасни залпове от “топа” си!!
  • 105 Гошо

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "Хаха":

    Те като бито хлапе -не ме боли,не ме боли нъцкии
  • 106 Доцента

    10 5 Отговор
    Никой не взима на сериозно думите на палячото джудже
  • 107 The Pest

    13 9 Отговор

    До коментар #86 от "ОхлюФ":

    Посочи моля те някакъв линк към въпросното видео и тайминг къде да гледаме , защото аз такова нещо не съм виждал. Но пък отлично се вижда че прелитащият близо до кораба Су-24 , който после трябва да е пуснал въпросните бомби , има под крилете си само горивни резервоари . Няма бомби , няма ракети . Неоспоримите факти в случая са : разбираемо защо Русия смята тези води за свои , разбираемо е и защо според ООН и международните закони англичаните смятат че те не са техни . И двете страни отлично разбират ситуацията , така че Дифендър извършва съвсем преднамерена провокация . Руските кораби стрелят по курса на разрушителя , като гарантирано избягват попадение , след като видимо изостават от него (Дифендър се движи с 30 възела , а те със 21) . Британците изобщо не променят курса си и по никакъв начин не реагират на предупрежденията . Руските ВМС наистина декларират че провеждат учение в региона , точно за да държат британският кораб на страни , което означава че и руснаците много добре знаят какво възнамерява да направи той . Отговорът на капитана на разрушителя е че ще продължи да се движи по международен морски път и това и прави . Според международното право , ако бяха атакувани , Британия можеше да се позове на алинея 5 от устава на НАТО , нещо ясно осъзнавано и от двете страни.

    Коментиран от #108, #110, #156

  • 108 Д. Петров

    5 5 Отговор

    До коментар #107 от "The Pest":

    Най-после, разумен коментар. Поздравления.
  • 109 Доцента

    17 8 Отговор
    Педерусите знаят,че стреляйки по натовски кораб си подписват командировката за вечните ловни полета
  • 110 ОхлюФ

    5 5 Отговор

    До коментар #107 от "The Pest":

    Ще се ровнеш в Ю-тубата и ще си го намериш. Линковете тук ги трият, или само определените. И гледай и слушай думите на журналиста. Във видеото на ВВС-5:54 продължителност. В 2:47 се чуват рашките по станцията на английски, после гърмежите и в 3:03 белия стълб във водата. В следващ пост ще пробвам да го пусна линка.

    Коментиран от #112, #113

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 ОхлюФ

    3 1 Отговор

    До коментар #110 от "ОхлюФ":

    Автоматично го изтриват.
  • 113 The Pest

    12 7 Отговор

    До коментар #110 от "ОхлюФ":

    Гледал съм го , стрелят с 30 мм оръдие , няма бомби

    Коментиран от #121, #124

  • 114 Дългият

    13 10 Отговор

    До коментар #58 от "Настрадин Ходжа":

    Глупак е на баща ти синът.Крим е анексиран,непризнат от Света и всеки може да преминава през украински води...глупако..
  • 115 Гошо

    4 7 Отговор

    До коментар #16 от "Дългият":

    Както виждаш може Каза на ония джендъри- от тук не може и те подвиват опашка и обратно , през там от където руснаците са казали че може
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 233

    8 6 Отговор

    До коментар #100 от "Перо":

    САЩ не признават ,нито териториалните води на Англия върху Фолклендските о-ви ,нито тези на Турция върху Сев.Кипър! Т.е. спорни т.води.Следва ли от това утре тихоокенския флот на РФ да отите да преминава през обявените от Англия т.води на Малвините?! Как ще си интерпретира морското тогава?Всички знаем как? Не е нужно да ми отговаряте.В полза на Англия!

    Коментиран от #125

  • 118 Дългият

    14 5 Отговор

    До коментар #79 от "Нали си":

    От проруски талибан....акъл не вземам....
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Дългият

    14 8 Отговор

    До коментар #78 от "А кой да":

    Да те попитам дали им хареса на Русия или СССР над 20 мил. убити във ВСВ,та се напъват за трета....С изтрещели изказвания и дрънкане на оръжие дали ще уплашат някой...Като си решил да си опозиция на повече от половината Свят,кой ти е крив...

    Коментиран от #164

  • 121 Гошо

    6 10 Отговор

    До коментар #113 от "The Pest":

    Ами кажи им на англичаните да направят втори опит та да видиш бомбите че не се виждали Ти какво да не мислиш че филм са снимали , та са го докарали нещо не реалистично Руснаците може да направят и втори дубъл стига англичаните да поискат и то доста реалистичен с спасителна акция дори и интервюта на оцелелите ако се намерят такива
  • 122 ционистска

    9 16 Отговор

    До коментар #97 от "Руска подлого":

    подлого, майка си ли защитаваш с такава пяна на устата? Какво търсят тея джендита там? Мъгливият авалон да няма обща, морска граница с Крим? За колко цента те купиха?

    Коментиран от #127, #130

  • 123 ТИР

    4 9 Отговор
    Решението на Британците или е Провокативно или Олигофренско,,,Руснаците да Вдигат Самолетите и да почнат Учения около Англия
  • 124 ОхлюФ

    4 8 Отговор

    До коментар #113 от "The Pest":

    Значи в Ю-тубата пишеш на руски:"История с провокацията на британския есминец". Излиза видео на канал Първи /надпис горе в ляво/. Видеото е компликация, когато дават журналиста Джонатан Бейл и зам.капитана на есминеца, се появява в ляво надпис-Видео телеканал ВВС /Великобритания/. После има разговор с английски министър по Скай Нюз. Там му задават въпроса дали оспорва твърденията на журналиста, който е бил на есминеца. След това има видео на ФСБ от граничния катер с комуникацията с есминеца и стрелбата от предното оръдие.

    Коментиран от #133

  • 125 The Pest

    5 4 Отговор

    До коментар #117 от "233":

    Всъщност според ООН , Фолкленските о-ви се намират в аржентински води , така че ако руските ВМФ решат да минават от там ще си имат други проблеми но това си е друг казус .

    Коментиран от #128

  • 126 3433

    14 7 Отговор
    Е естествено, че Великобритания няма да се впечатли от тея действия на педерусите.Какво ще направят тея руски мерзавци ,че не ми е ясно ?! Тея са едни безпомощни мизерници.Да си седнат на задните части най-добре ,за да не гризнат дръвцето.
  • 127 Руска подлого

    19 7 Отговор

    До коментар #122 от "ционистска":

    защитавам тези, който ще защитават и мен, когато е нужно-съюзниците ни от НАТО!!А руските слуги, че живеете още във времето на СССР и не сте разбрали, че от 17 години сме съюзници, си е за ваша сметка!!!!!!

    Коментиран от #131

  • 128 233

    2 3 Отговор

    До коментар #125 от "The Pest":

    Не е друг казус.
  • 129 Забележителна смелост

    4 9 Отговор
    Край бреговете на Крим, но не и в териториални води на Русия. Кучета също се въртят около месарниба, но вътре не влизат. Не рискувайте мира драги бринанци. Веднаж в миналото край Крим сте гризали дръвчето, сега е много различно.
  • 130 Педерусия

    22 11 Отговор

    До коментар #122 от "ционистска":

    Няма толкова жалка напаст като вас русофилските продажници ...Поне малко да ви беше срам ,българофоби продажни !
  • 131 Илон Мъск

    4 9 Отговор

    До коментар #127 от "Руска подлого":

    и колко е тази сметка?
  • 132 тараторист

    1 2 Отговор
    Я да истудяваш таратора!
  • 133 The Pest

    15 8 Отговор

    До коментар #124 от "ОхлюФ":

    Да , казах че съм го гледал . Вижда се стрелба от оръдие , но никакви 4 бомби хвърлени от руските самолети по курса на "Дифендър" . И Су-24 и прикриващият го Су-34 нямат оръжия на пилоните под крилата си . В района лети също американски AWACS , който непрекъснато обменя информация със британският кораб . "Дифендър" е разрушител построен за да осигурява ПВО прикритие на бриитанските самолетоносачи , вероятно е напълно способен да се справи със самолет като Су-24 на доста голямо разстояние , особенно с целеуказване от AWACS .

    Коментиран от #135, #136, #225

  • 134 Историк

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "mi6osp":

    Там имаше няколко дневна война за островите,бозата е съвсем друга..

    Коментиран от #143

  • 135 ОхлюФ

    4 4 Отговор

    До коментар #133 от "The Pest":

    Не е АУАКС но пак разузнавателен разузнавателен-Боинг RC 135V Rivet Joint излетял е от Кипър, трака му го има в Флихтрадар. По-скоро е следял РЛС на рашъните и комуникациите им по време на инцидента.

    Коментиран от #137

  • 136 233

    7 7 Отговор

    До коментар #133 от "The Pest":

    Аха,освен ,че си специалист по морско право явно си такъв и по зенитни оръжейни системи ,така също явно си служил и на AWACS !?
    Грешката ви е там,че мислите ,че срущу себе си имате аборигени от прокрайнините на Аделаида!?

    Коментиран от #140

  • 137 The Pest

    3 1 Отговор

    До коментар #135 от "ОхлюФ":

    Да , прав си
  • 138 грух

    4 11 Отговор
    кралският флот не се впечатли и пое към дъното съвсем банално.

    Коментиран от #142

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 The Pest

    12 7 Отговор

    До коментар #136 от "233":

    Не съм никакъв специалист , но пък от над 20 години се занимавам с войниклък на доста места по света и съм виждал доста кораби , самолети и ПВО системи и знам как мислят и работят НАТО-вските военни и политици . Такива като теб дори нямат представа за какво пишат . Казах вече че това е добре планирана провокация . Каква е целта всъщност ? Крим едва ли в обозримо бъдеще ще се върне в състава на Украина , а ситуацията в Донбас е меко казано патова и едва ли изгледите са за скорошен положителен за украинците развой. Но пък заплахата за прекратяването на съществуването на държава Украина в сегашният и вид е съвсем реална , а путинова Русия е показала че е напълно способна на подобно нещо и е традиционно агресивна към съседите си . Но евентуална база на НАТО в региона доста променя нещата , а агресия срещу британски кораб в непризнати от никой руски териториални води би бил добър повод

    Коментиран от #149

  • 141 Стига руски лъжи!

    13 7 Отговор
    Поместена е статия, че преминаването на английския кораб било съгласувано с Вашингтон. Хванаха ги в лъжа, че хвърляли предупредително бомби и уж англичаните се уплашили, сега друга песен запяха. На русофилите им остава тихо да плачкат и да подсмърчат.
  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 mi6osp

    4 8 Отговор

    До коментар #134 от "Историк":

    Аржентинският крайцер беше потопен от британска ядрена подводница, без да бъде обявена война, в момента, когато навлизаше в териториалните води на спорните Фолклендски/Малдивски острови

    Коментиран от #229, #231

  • 144 Чича ти Сам

    15 7 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Кралския флот какво иска не знам, ама направи рашките УЕЕЕЕКО СМЕШНИ пръдлиовци :)
  • 145 Путлерист

    13 6 Отговор

    До коментар #27 от "някой":

    Ама ти не четеш ли бе мойто момче - естествено, че е предумишлено, подготвено, одобрено и т.н. - това е АНГЛИЯ, не рашките де свалят пътнически самолети
  • 146 не бате

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Механик":

    не тия - ония ще се опитат да подпалят света и те ще измрат в радиоактивен прах. Америка ще оцелее...
  • 147 233

    5 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "Такива като теб дори нямат представа за какво пишат."
    "Legio Patria Nostra"! Надявам се ,че сме се разбрали!

    Коментиран от #150

  • 148 погадно

    11 5 Отговор

    До коментар #5 от "гадно":

    ако се бяха опитали да го потопят, вече нямаше да ги има :)
  • 149 mi6osp

    6 7 Отговор

    До коментар #140 от "The Pest":

    Единствената цел на провокацията беше да покаже, че Англия не признава Крим за руска територия. Колкото до поява на база на НатО в Украйна, това никога няма да се случи. При 2000 руски тактически ядрени оръжия, предназначени за използване в европейската част на НатО, базите на НатО в близост до руската граница стават безсмислени и силно рискови. САЩ натискат за такива бази, но евронатовците вече се сетиха, че нямат полза да удрят внезапно Русия, след като това им гарантира изтриване от картата.
  • 150 The Pest

    5 1 Отговор

    До коментар #147 от "233":

    Не , но имах честа да се запозная с няколко в Афганистан . Нямаше българи от тях , но знам че има доста .

    Коментиран от #157, #159

  • 151 Примерът

    7 6 Отговор

    До коментар #44 от "mi6osp":

    като примерът продължава - пламва война между Великобритания и Аргентина. Тук разликата ще е в това, че ако рашките нападнат страна от НАТО, започва война м/у рашките и ЦЯЛОТО НАТО ;) а то само САЩ им стигат... рашките от това ги е страх, не от един кораб, макар че и той ще направи големо мазало около себе си, но не е стратегически опасен сам по себе си.
  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 xlc

    4 9 Отговор
    Отлична цел за Циркона и Оникса.

    Коментиран от #155

  • 154 Само питам

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "гадно":

    Като падна нашият самолет разбрахме ли дали е стреляно по него?
  • 155 железен окис

    11 5 Отговор

    До коментар #153 от "xlc":

    Циркона и Оникса са само мультфилми и показуха нефелна.
  • 156 Само питам

    6 6 Отговор

    До коментар #107 от "The Pest":

    На видеото виждал един самолет .Но според английският журналист те са били 20.Ти как видя носят ли ракети и бомби?Руснаците ученията само с резервоарите ли правят?Сравняваш скоростта на катер (който просто се доближава за да предаде съобщение)и кораб, но англичаните променят курса си.Или това не го забеляза?

    Коментиран от #158, #161

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 The Pest

    8 3 Отговор

    До коментар #156 от "Само питам":

    Су-24 , който прелита близо до "Дифендър" , съвсем умишлено прави маневра показваща че няма въоръжение под крилата си и съответно не представлява опасност за кораба. Не виждам какво повече коментираме .
  • 159 233

    2 0 Отговор

    До коментар #150 от "The Pest":

    О.К. Не знам защо ми изтриха последния пост,беше на фр.ез. Приятен ден!
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 The Pest

    4 5 Отговор

    До коментар #156 от "Само питам":

    "Циркон" може и да е показуха , но "Оникс" и бреговите ракетни комплекси са си съвсем реални оръжия и аргумент .
  • 162 Точно, че сме в 21-ви век

    14 8 Отговор

    До коментар #92 от "Ко каза ко":

    Представяш ли си в кой век са още алкашите, на които повече от 3 години единственият им (!!!) самолетоносач седи на док за ремонт. Става въпрос за кузя, сещаш се. А седи на док, защото е издъхнало корито, което не става за нищо, само дето опушиха цяла Европа с въглищен дим и станаха за смях пред целия свят като го разкарваха до Средиземно море и го върнаха на буксир. Точно от това корито се приводниха 2 летящи корита, кой знае защо наречени самолети, които още пазят подводните граници на Сирия. Такъв смях не е имало откакто потъна другото корито курск. Още по-смешно е, че на коритото кузя 2-3 пъти избухва пожар, предполагам заради въглищата, с които се задвижва. Сега, русофилчетата, плачкайте и подсмърчайте по-тихо.
  • 163 Присмехулник

    11 8 Отговор
    Това беше пренебрежително отношение на британският кораб към претенциите на Русия за нейни териториални води край Крим.Москва се зъби но няма да направи нищо необмислено защото.....ЧЛЕН 5....даже и РСМ ще помага защото е член на НАТО.Москва знае до къде може да се разпростира....а джафкането си е задължително.

    Коментиран от #166, #170

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 mi6osp

    2 11 Отговор

    До коментар #163 от "Присмехулник":

    В случая всеки член на НатО първо ще си направи сметката, заслужава ли си заради член 5 да получи 5-50 мегатона и ще каже " Тези тъпанари да се оправят сами!". При 2000 руски тактически ядрени заряда, предназначени за европейски театър на военните действия член 5 става невалиден.

    Коментиран от #169

  • 167 ПЕНКО

    2 13 Отговор
    АБСОЛЮТНИ ТЪПОТИИ !!!!! И РУСИЯ И КИТАЙ МОГАТ ДО МИНИРАТ ВСИЧКИ ВОДИ - КЪДЕТО ПОЖЕЛАЯТ СРЕЩУ БРИТИТЕ И САЩ !!! "ДЕФЕНДЪР" МОЖЕШЕ ДА ПРОДЪЛЖИ КЪМ ТУРСКО ПРИСТАНИЩЕ ЗА РЕМОНТ - НО СЕ ПРЕНЕСЕ В ДРУГА ПОСОКА !!!!!!!!!!!!!!!!
  • 168 Бгг

    1 1 Отговор

    До коментар #103 от "Д. Петров":

    Истината е само една . Няма твоя или моя истина- това се нарича гледни точки.
    Нищо лично просто да знаеш.
  • 169 Присмехулник

    5 4 Отговор

    До коментар #166 от "mi6osp":

    А през това време руснаците ще пият квас...така ли...Не и те ще гледат отблизо една голяяяяяма Гъба...Така че всеки ще се пери,но и ще си прави сметката...Не се пали..

    Коментиран от #173

  • 170 Няма да

    2 5 Отговор

    До коментар #163 от "Присмехулник":

    посмеят повече, демонстрацията на самочувствие и заплахата, че ще продължат да минават през Кримски /т.е. -руски/ териториални води е за вътрешна консумация. То и един пинчер е в състояние да победи немска овчарка или поне с лая си показва, че е така - но да сте видели реални действия? Пинчер, пинчер ... англичани,англичани... колкото и да не им стига мозъкът,не са чак толкова прости...

    Коментиран от #172

  • 171 Алооо

    3 7 Отговор
    Време е да се направи Черно море без военни кораби! Стига са дрънкали оръжие! Какво правят глъмъвите англичани и янки тук изобщо! Кралския флот ще направи белята и ще я отнесем ние, не те!

    Коментиран от #177

  • 172 Присмехулник

    5 4 Отговор

    До коментар #170 от "Няма да":

    Турция сума ти пъти нарушаваше въздушното пространство на Гърция но нямаше свален изтребител,макар и гърците да бяха в пълното си право...Ежат се,ежат пък се укротят.Всеки си прави сметката,че една война става много бързо но никой няма гаранции кой ще е победителят...особенно в днешно време..
  • 173 mi6osp

    1 10 Отговор

    До коментар #169 от "Присмехулник":

    В края на 2020 на генералщабно учение в американската армия бяха проиграни войни между САЩ и Китай, САЩ и Русия, САЩ и Северна Корея . След това Пентагонът препоръча в никакъв случай да не се стига до ядрена война, заради недопустимия процент жертви сред американското население - при война с Русия и Китай 85-95%, срещу съответно за Русия 35-40%,за Китай 45-55%, а при война със Северна Корея жертвите в САЩ 40-50%, в С. Корея - неизвестно колко. Статия с тази информация бе публикувана в Military Watch Magazine и The naptional interest за Северна Корея. . Пак там може да бъде намерен анализ, в който твърдят, че при война в Европа балтийските държави ще бъдат прегазени за под 30 часа, а европейската час на НатО - за десетина дена.

    Коментиран от #175, #220

  • 174 saso

    5 0 Отговор
    очертава се нова кримска война
  • 175 Присмехулник

    4 5 Отговор

    До коментар #173 от "mi6osp":

    За това казвам че Никой няма интерес да започва военни действия срещу някой който е горе долу с твоите възможности.Турция свали ли руският изтребител..свали го и какво стана.Цупи се Путин,Султана отиде в Москва и се успокоиха нещата.Язък си за убитите...

    Коментиран от #176, #197

  • 176 Рико

    11 1 Отговор

    До коментар #175 от "Присмехулник":

    Ама вие като лъжете, изобщо не се оглеждате. Кой при кого ходи на крак? И държеше речи в Турция, колко обича Турция и колко мрази България.
  • 177 Рико

    11 3 Отговор

    До коментар #171 от "Алооо":

    Казва се Атлантически съюз. Черно море е част от акваторията на Атлантическия океан. Черно море е НАТО-вско море. Москва да си се плацика в Москва-река, докато и тя все още е тяхна.

    Коментиран от #183

  • 178 Поклонниците

    12 1 Отговор
    на ботоксовото плашило изпаднаха в екстаз.
  • 179 Бат Мишо

    2 11 Отговор

    До коментар #16 от "Дългият":

    Тука за някакви центове някакви тролове НИ ВНУШАВАТ 4е няма НИЩО СТРАШНО в конфронтация с Русия , 4е е беззьба страхлива и слаба и няма да има НИКАКВИ ПОСЛЕДСТВИЯ за притисналите я да се изпражи на задните лапи - То4но както пропагандите на Унията И на Оста сега и тая на НАТО - само имената са разли4ни - целите им сьщите - безкраините руски ресурси - даже си запазили маси ж Москва за Нова Година 1941 и НАИСТИНА МИНАЛИ ПРЕЗ МОСКВА 50 000 от тях на парада на военно пленниците ОБА4Е====И ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС зная от ПьРВО ЛИЦЕ как изглеждат войните срещу русия за големите алиянси ОТ ЛИ4НО У4АСТВАЛИЯ МИ ДЯДО - крьв ДО КОЛЕНЕ и ТРУПОВЕ НА КУПОВЕ из цяла Европа - затьпкани тела в калта БЕЗ НИКОЙ ДА ПОГРЕБВА и стьр4ащи от калта крайници и 4ервени локви В ЦЯЛА ЕВРОПА- НЕ СЕ ПОДВЕЖДАЙТЕ ХОРА - дядо е бил в бг армия на страната на русия изпратена на Драва Собол4 НО Е ВИЖДАЛ КАКВО ОСТАВА СЛЕД ТЯХ след като са били нападнати СА БЕЗМИЛОСТНИ - защото имат убити деца родители И ПОЩАДА НЯМА- тук това Руско лице НЕ ГО ПОЗНАВАМЕ за разлика от Норвегия Швеция Германия Полша Украина Словакия И НЕ РАЗБИРАМ ЗАЩО СЕ НАТИСКАТЕ ДА ГО ВИДИТЕ ТОВА ЛИЦЕ НА ВОИНА ДО ДУПКА БЕЗ МИЛОСТ- повярвайте НЕ ИСКАТЕ - Дядо ИЗПЕ4ЕН ВЕТЕРАН от окупацията сна Сьрбия и Гьрция ЗАПО4ВАШЕ ДА ПЛА4Е САМО КАТО РАЗКАЗВА КАКВО Е ВИДЯЛ макар да са минали 50 години - разстрелвани жени деца ГАЗЕНИ С ВЕРИГИ за мьст за убитите руски деца - НАТО ще нападне Русия ще убива там цивилни И ЩЕ ПОСЛЕДВА УЖАСА ЗА ВСЕКИ В ТАЯ

    Коментиран от #186

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Бат Мишо

    3 13 Отговор

    До коментар #180 от "Бат Мишо":

    ЩОМ Русия е казала че следващия път ще открие огън ЩЕ ГО ОТКРИЕ и ако Англия не е впечатлена ТОВА ЩЕ СТАНЕ И НАШ ПРОБЛЕМ ще ни ВПЕЧАТЛЯТ не се съмнявайте - те в един Виетнам напълниха гащите че в Русия няма да им ги напълнят ем де догоре АМА НИЕ ЩО СЕ ВРЕМ НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ОБЯСНИ - имате имоти в Донбас ли или хората там имат нещо да ви дължат ИЛИ КВО - продажните ни политици продават снаряди да се стреля по донбас Самолетите ни правят провокационни учения на 20 км навътри от Шабла КОЕТО Е НА 10 км от въздушното пространство на База Севастопол - после ма няма го пилота няма го самолета ЧУДНО ЩО ЛИ - ми Хризантема му е затасила екрана и се е заровил в водата кът БЕЗИМЕННО КУЧЕ и няма доказване САМО ЧЕ ДРУГИЯ ПЪТ КОВЧЕГА НЯМА ДА Е ЕДИН БЕ ХОРА и вътре няма да е Терзиев А ДЕЦАТА И РОДИТЕЛИТЕ НИ

    Коментиран от #182

  • 182 Бат Мишо

    3 11 Отговор

    До коментар #181 от "Бат Мишо":

    КОЛКО КИЛОМЕТРА СА ОТ ШАБЛА ДО СЕВАСТОПОЛ ПРОВЕРЯВАЛИ ЛИ СТЕ -
    ПС Севастопол е НАЙ ГОЛЯМАТА ВМС база на Руската Федерация и е и ИЗНЕРВЕНА от НАТО вски провокационни полети и бг изтребители са прехващали руски бомбардировачи през Март и дежурните там са ИЗНЕРВЕНИ НА ЧЕРВЕНИТЕ БУТОНИ от укри и НАТО и базата е И ЯДРЕННА с голям брой ЯДРЕНИ МУНИЦИИ които ДОРИ УНИЩОЖЕНИ НА МЯСТО да речем от НАТО ЩЕ НАПРАВЯТ БЪЛГАРИЯ ЯДРЕННА ПУСТИНЯ дори никой да не ги изстрелва никъде - НЯМАТЕ ЛИ МОЗЪК В ТЕС ЧУТУРИ че се и радвате кът дежурните там се изнервят от някакво британско корито ВАШИЯ КЕФ КЪФ Е МОГА ЛИ ДА ЗНАЯ - ПРИМЕР - коритото преодолява цялата федерация удря севастопол НЯКАКСИ без оттам да отговорят - неутрализира само целия черноморски флот и ТРК Москва и 15 те подводни ракетоносеца и целите ВВС и избягне НЯКАКСИ залповете на Бал и Бастион и ВЗРИВЯВА СКЛАДОВЕТЕ С АМУНИЦИИ В СЕВАСТОПОЛ където има поне 300 ядренни бойни глави НАЯСНО ЛИ СТЕ КО ЩЕ СТАНЕ ТУКА на 200 км оттам ПИТАМ НАЯСНО ЛИ СТЕ ЧЕ СЕ РАДВАТЕ БЕ МАЛУМНИЦИ

    Коментиран от #184, #187

  • 183 Човека Коза

    2 10 Отговор

    До коментар #177 от "Рико":

    Рикото ти е дошло в повече, май е време да си лягаш вече. Или ти е вродено...
  • 184 Бат Мишо

    2 13 Отговор

    До коментар #182 от "Бат Мишо":

    АДИ ВЕ ГЕРБЕРАСТИ 1 ще ми отговори ли КОЛКО КИЛОМЕТРА СА ОТ СЕВАСТОПОЛ ДО ВАРНА кът съ радвате на 1 английско корито дет ще провокира Федерацията да откри ОГЪН ПО НАТО - ДЕМЕК ПО ВАС - корито дето ТРК Москва ще изгризе САМА 10 като него без онес в базата да стават от креватите или произволно избран Бал от брега ще го прати на дъното или подводница ще го Калибрира АМА ПОСЛЕ ЩЕ СПРЕ ЛИ ФЕДЕРАЦИЯТА да впечатлява щото спирането никога не и е било силата почне ли да впечатлява И СЛЕД КОРИТОТО ИДВА НАШ РЕД ЗА ДЪЛБОКО ВПЕЧАТЛЯВАНЕ ади и на мамалигите ако тва ви е утеха ЩЕ ОТЛЕТЯТ С НАС С 1 ЕДИНСТВЕН КАЛИБЪР в АЕЦ - кът в девиза на НАТО - ТУГЕДЪР - НА ТУЙ ли съ радвате - или ще ме баламосвате че кът умре цивилно население в Севастопол НЯКОЙ ЩЕ ВИ ЖАЛИ

    Коментиран от #185

  • 185 Бат Мишо

    4 11 Отговор

    До коментар #184 от "Бат Мишо":

    ХОРА ИЗВАДЕТЕ СИ ГЛАВИТЕ ОТ З А Д Н И Ц И ТЕ - Турция и Сърбия са ни комшии и СА С РУСИЯ както и Чайниците и Иран и Сирия и Русия е слаба и уплашена и безобидна колкот аз съм диригент на духова музика - ЕДИН КАЛИБЪР В АЕЦ И СМЕ ДОТАМ и ние и Мамалигата ПРИКЛЮЧВАМЕ че после и черни кутии няма да има да ни кажат ко е станало щото радияцията трие сичко И ТИХО ЩЕ ПРИКЛЮЧИМ СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА 1300 годишна държава

    Коментиран от #188

  • 186 Дългият

    13 5 Отговор

    До коментар #179 от "Бат Мишо":

    Бат Мишо,направи си салатка,пийни една ракия няколко пъти и се занимавай с някоя материя където ти е по ясна...На здраве
  • 187 Човека Коза

    6 11 Отговор

    До коментар #182 от "Бат Мишо":

    Разбират, ама им плащат да пишат русофобски коментарчета. Гадни соросоиди, американски пудели. Не си заслужава да си тровиш нервите с тях. + от мен на всичките ти коментари.
  • 188 Бат Мишо

    8 10 Отговор

    До коментар #185 от "Бат Мишо":

    И преди да ми заобяснявате че АЕЦ е защитена и можем да прехванем и свалим Калибър СИ СВЕРЕТЕ ЧАСОВНИЦИТЕ щото ДАЖЕ НЯМАМЕ РАДАР С АКТИВНА РЕШЕТКА КОЙТО ДА ГО ПРИХВАНЕ - че БИТТА НЕЩО ДА ГО ПРАИМ - не че има с како- се неща заради които Турция се купи С400 а ние щото сме в НАТО не си купуваме и си веем големио ГОЛ АСПУХ и викаме ела вълчо изяж ме щото 1 корито вика на мечката УДАРИ МА

    Коментиран от #189

  • 189 Бат Мишо

    5 9 Отговор

    До коментар #188 от "Бат Мишо":

    Ракия пия аз ама не ми харесвате - що никой от вас не ми казва КОЛКО Е РАЗСТОЯНИЕТО ОТ ВАРНА ДО СЕВАСТОПОЛ - най голямата военно морска база на Руската Федерация - по права линия ако обичате щото ракетите не карат по магистралата - За 1 приятел дет живее в Варна питам

    Коментиран от #190

  • 190 Бат Мишо

    1 9 Отговор

    До коментар #189 от "Бат Мишо":

    НАИСТИНА ЛИ НИКОЙ ОТ ВАС НЕ ЗНАЕ РАЗСТОЯНИЕТО ОТ ВАРНА ДО СЕВАСТОПОЛ

    Коментиран от #191, #192

  • 191 Човека Коза

    2 0 Отговор

    До коментар #190 от "Бат Мишо":

    476 км.
  • 192 Бат Мишо

    5 9 Отговор

    До коментар #190 от "Бат Мишо":

    ДА С 24 км СА ПО БЛИЗО ДО МЕНЕ ОТ ВАС В СОФИЯ 474 км са и Калибър ги изминава за 6 минути АКО НЕ Е ИЗСТРЕЛЯН ОТ ПОДВОДНИЦА ДЕТО Е ДО НАС а от база севастопол И КЕГА БАВНО И ВНИМАТЕЛНО МИ ОБЯСНЕТЕ ЩО ДА СЕ РАДВАМ че някакъв жендър с корито дразни дежурния НА ЯДРЕННИЯ ПУЛТ В СЕВАСТОПОЛ

    Коментиран от #193

  • 193 Бат Мишо

    3 8 Отговор

    До коментар #192 от "Бат Мишо":

    АКо някой ще ми обяснява че НАЙ ГОЛЯМАТА ВМС база Севастопол няма ядренно оръжие и оперативен дежурен на пулта и тоя дежурен не се изнервя от разни английски корита ще го помоля да иде ДА СЕ ПРЕГЛЕДА

    Коментиран от #194

  • 194 Бат Мишо

    3 9 Отговор

    До коментар #193 от "Бат Мишо":

    И КЪТ ЗНАЯ ЧЕ ЖИВЕЯ НА 4 км от КООРДИНАЦИОННИЯ ЦЕНТЪР НА НАТО В ВАРНА МИ ДООБЯСНЕТЕ ОЩЕ ПО БАВНО И ВНИМАТЕЛНО ЗАЩО ДА СЕ РАДВАМ

    Коментиран от #196

  • 195 KoOk

    4 9 Отговор
    островитяните за последно се опитват да се изживеят на велика сила, на такива като нас може да им се получава, обаче скоро руснаците ще ги приземят окончателно

    Коментиран от #228

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Бат Мишо

    5 10 Отговор

    До коментар #175 от "Присмехулник":

    Абе Турция кът свали руския самолет ОСВЕН ЧЕ СЕ ЦУПИ ПУТИН станаха още 2 неща - до 24 час сички скнимали се с трупа на пилота отидаха в 1 по добър свят и излязаха снимки на едни маскирани момчета с отрязаните им глави И ДРУГОТО КОЕТ СТАНА е че 38 турски аскера загинаха при ,, грешен ,,артилерийски обстрел 4 дена по късно

    Коментиран от #203, #212, #213

  • 198 Бат Мишо

    5 9 Отговор
    И Израел свали руски самолет и днеска палестинците ОТНЯКЪДЕ имат 1200 ракети за ракетен обстрел на столицата им ОТКЪДЕ ЛИ МОГАТ ДА СИ НАМЕРЯТ 1200 ракети ПАЛЕСТИНЦИТЕ КАК МИСЛИШ - знаейки примерно че Българската НАТО вска армия има 40 ракети с такъв обхват
  • 199 Бат Мишо

    2 8 Отговор
    Ай пробай ДА НАМЕРИШ ЕДНА ЕДИНСТВЕНА РАКЕТА с обхват до 100 км каквито са точка после ще ми обясниш как се намират 1200 от някакви палестинци И КОЯ Е ЕДИНСТВЕНАТА ДЪРЖАВА която може да осигури такова количество СЪС ЯСНОТО ЗНАНИЕ по КОГО ЩЕ СТРЕЛЯТ ПАЛЕСТИНЦИТЕ и ми отговори на въпроса ДРУГ ПЪТ ЩЕ СВАЛИ ЛИ РУСКИ САМОЛЕТ ИЗРАЕЛ да види други път колко и какви ракети ще изскочат от ПАЛЕСТИНСКИТЕ МАЗЕТА - самоделни който ги знае
  • 200 Бат Мишо

    3 9 Отговор
    Я ПРОБАЙ ДА СДЕЛАШ ЕДНА РАКЕТА С НАСОЧВАЩА СИСТЕМА И ДА УЦЕЛИШ НЕЩО НА 100 км да ми кажеш ко е станало и да ми напраиш 1200 такива В ПАЛЕСТИНСКИ МАЗЕТА ХАХАХАХАХАХААХАХ
    България при все ДОБРАТГА СИ военна индустрия НЕ МОЖА ДА НАПРАВИ СОБСТВЕНА РАКЕТА ТАКАВА от класа на Точка и затова я ползваме и до днес
  • 201 stan40

    3 8 Отговор

    До коментар #48 от "РЕалиста":

    Хитко щеше да смачка и острова. Руснаците изнесоха войната.
  • 202 stan40

    1 1 Отговор
    Нека по-добрия да победи, но да не се търси чужда помощ и да се навличат неприятности на трети.
  • 203 СПЕЦПИДARAZ

    9 1 Отговор

    До коментар #197 от "Бат Мишо":

    Ей , голям фантазьор си ти , голяяям... Това с аскера и самолета май беше с няколко години разлика , ама в твойта кратуна всичко се смесва , разбърква и се получават нови фантасмагории . За ракетните ти глупости , просто няма нужда да се коментира . И да не забравиш да прибереш кокошките .
  • 204 Ясновидка

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "НЕМСКИ":

    Постепенно осъществяват плана на Хитлер за една държава от Атлантическия океан до Урал доминирана от Германия наречена ЕС, не чрез брутална война, а чрез подготовка и финансиране на състояли се вече и бъдещи цветни революции в държави от Източна Европа.
  • 205 Защо ли...

    1 9 Отговор
    ...не съм учуден от заглавието...?!Още като го прочетох и си викам-такова тенденциозно заглавие на статия,не може да не е на Денис Джамбазов...!Скоро трябва да се преориентираш драги,господарят ти отива в отвъдното ...
  • 206 Texas

    3 5 Отговор
    черно море е голям капан,лесно се влиза,ама трудно се излиза при добро желание.
  • 207 Ггг

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "Д. Петров":

    Един от 5те.
  • 208 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 209 Психо Доктор

    0 4 Отговор
    Опит за застрахователна измама с потопено старо корито.
  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 Боко Тиквата

    7 0 Отговор
    Алоууу, "факти", що триете коментари?! Оставете малко работа на отдел " Анализи"!
  • 212 Психиатър

    7 0 Отговор

    До коментар #197 от "Бат Мишо":

    Това ти го каза един мърмот нали?
  • 213 Истината

    11 0 Отговор

    До коментар #197 от "Бат Мишо":

    После един руски генерал и няколко висши офицера в Сирия бяха взривени от мина на пътя!
  • 214 bat kiko

    2 4 Отговор

    До коментар #51 от "НЕМСКИ":

    АААА ТО ИМА ЛИ ГЕРМАНЦИ , ТО ТУРЦИ , АРАБИ ,НЕГРИ , БГ цигани , ЗА КВА ГЕРМАНИЯ СТАВА ВЪПРОС ААААААА
  • 215 Виз

    1 4 Отговор
    Не според Русия,а според журналиста Джонатан Бийл/чието присъствие на бойния кораб си е доказателство за подготвяната провокация/чул изстрели ,но не били по палубата на кораба...е следващия път навярно ще са...малко по ватерлинията
  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Ади

    1 7 Отговор

    До коментар #48 от "РЕалиста":

    Понеже ми го изтриха...пак ще ти напиша...прочети какво е станало в Дюнкерк и какво щеше да е е ако Хитлер беше продължил
  • 218 мурзилаж

    15 0 Отговор

    До коментар #27 от "някой":

    "Дифендър" се е намирал в международни и в украински води. Крим е Украйна, само такива като теб на кремльовското корито със "жижа" още не го вдявате!
  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 TBA Cичкото

    15 0 Отговор

    До коментар #173 от "mi6osp":

    РИА Новости ли ти го съобщава, или направо ТАСС?
  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 223 абре руспуTю

    13 1 Отговор

    До коментар #43 от "Путин":

    221 15:05 27.06.21 Отговор До коментар #43 от "Путин":

    верно ли не знаеш кой е крал и колко? Да ти пусна филмчето за двореца в Сочи?
  • 224 русKYPBиц

    14 1 Отговор

    До коментар #47 от "Шляхтиц":

    момент, моля, да не би според пэдэрусските тролове рАЗИЯ да е победила в Кримската война?
  • 225 руспуТКин

    14 2 Отговор

    До коментар #133 от "The Pest":

    Прав сте, колега, ма мурзилажът дето се подмокря от ръждивите рАЗИЯтски корита модел лендлиз 1943 с подобрения (като ФИАТ-600, подобрен на ЗАЗ 965!), идея си няма, че залпът на "Дифендър" по мощност сигурно е колкото на всичките корита на "передавая", без ядрените заряди. Технологично изпреварване се нарича, ма не са им го казвали на развода в РПУ-то преди тролската смяна.
  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 228 Рико

    5 2 Отговор

    До коментар #195 от "KoOk":

    Има симпатичен епизод от ВСВ/тогава едва ли им е било до смях/: съвещание на обединените щабове и питат адмирала командващ флота, какво мисли по съответния въпрос. Отговорът е : Където срещнеш враг го потопяваш. И мислим така от ... 300 години. Такъв е отговорът на всички въпроси. Това е традиция. Не подценяваите традицията.
  • 229 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 230 ЦИГAНИН

    10 1 Отговор
    219 14:14 27.06.21 Oтгoвoр Дo кoмeнтaр #59 oт "Бългaринa":
    cи, и тo рAЗИЯтcки, никaкъв бългaрин. Чудя ce caмo щo ce мъчиш тук, ми нe зaминaвaш при вeликитe cи cecтрушки нa ceвeрoизтoк!
  • 231 ТЪПAКO

    10 2 Отговор

    До коментар #143 от "mi6osp":

    229 18:49 02.07.21 Oтгoвoр Дo кoмeнтaр #143 oт "mi6оsp":
    руcи филиcтичeн, Фoлклeндcкитe ocтрoви ca чacт oт Бритaнcкaтa oбщнocт. Aржeнтинa нaхлувa в тях бeз oбявявaнe нa вoйнa и нaпълнo нeзaкoннo. Крaйцeрът - "Гeн. Бeлгрaнo", e дoпoтoпнo кoритo oт 1942 г. Oтгдe ви кoпaт тaкивa нeгрaмoтници, aмa c aплoмб - нaпрaвo кaтo в "мaтушкaтa" ви?!?
Новини по държави: