Last news in Fakti

28 Март, 2024 15:50 2 283 10

VW разработва емблема, която гони диви животни

  • vw-
  • volkswagen-
  • amarok-
  • емблема

За момента продуктът работи само срещу кенгура

VW разработва емблема, която гони диви животни - 1

Логото на Volkswagen претърпява уникална трансформация под формата на RooBadge, предназначен да възпира кенгурута с вградени насочени високоговорители, излъчващи внимателно подбрани звукови лъчи. Разработен в сътрудничество с експерти по поведението на кенгурута от Университета в Мелбърн и подкрепен от австралийската организация за спасяване на диви животни Wires, RooBadge има за цел да намали риска от сблъсъци с кенгурута по австралийските пътища. Volkswagen Австралия работи не само по интегрирането на RooBadge в своите автомобили, но и по разработването на държач за регистрационни табели със същата технология.

Макар че в момента се провеждат тестове за усъвършенстване на звуковото излъчване, RooBadge първоначално е насочен към възпиране на източните сиви кенгура, като се планира ефективността му да се разшири до западните сиви кенгура и червените кенгура. Компанията обмисля да разшири технологията и за други видове диви животни, за да намали допълнително рисковете от сблъсък. процесът на разработване включваше тестване на различни естествени и синтетични шумове върху кенгурута, с акцент върху реакциите им в реална среда. Стационарни пикапи Amarok, оборудвани с насочени високоговорители, 360-градусови камери и сензори за движение, бяха разположени в районите на миграция на кенгурута в продължение на шест месеца, като положителните резултати потвърдиха ефективността на RooBadge. След стационарни тестове Volkswagen получи одобрение за оценка на работата на хардуера върху движещи се превозни средства, движещи се с ниска скорост при наблюдавани условия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вагенщайн

    16 0 Отговор
    качеството на марката вече падна до такова равнище,че емблемата почна да гони клиенти
  • 2 Интересно

    11 0 Отговор
    А нещо за жълтопаветнишебеци и прайдъри?
  • 3 3356777

    8 0 Отговор
    А да вземат и да измислят поне малко по читави двигатели ,защото сервизите не могат да смогнат вече ,а пък после да мислят тая емблема която сигурно ще струва 1000 евро и ще изкара най много месец
  • 4 Е46ца

    3 0 Отговор
    Да вземат 1 хубав бензинов двг да измислят , а не теЗи простотии.Докато го измислят , трябва да минат на ток.
  • 5 бай Даньо

    1 1 Отговор
    Тя на вагена емблемата гони и хора , мен кога ме е изгонила ...
  • 6 Читател

    1 5 Отговор
    До тия дето имате проблеми с двгателите. Моят пасат го карам вече 150 000 км от нов. Никакви проблеми,обслужване на всичко по график. А вие сигурно сте 5-ти собственици на по 400 000 км и е нормално да имате проблеми.

    Коментиран от #7

  • 7 Кози

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Читател":

    Тоя па, седнал да се фали че двигателят му на 150к не е фърлил топа.
    После ще ми кажеш, че колата ти на 5 години още не е фанала ръжда, голяма ХВАЛБА!

    Коментиран от #8

  • 8 Кози

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Кози":

    Все едно момиче на 16 да ми се фали, че още е девствена :D
  • 9 Дооообре

    4 0 Отговор
    А гони ли забляни в сматфоните пешеходци които не гледат къде вървят?
  • 10 емил

    3 0 Отговор
    Преди години Главните шефове на VW напусна и отиде в Ю. Корейската фирма Кia ( забравих името му ) тогава беше казал - след напускането си в едно интервю- В VW не се занимават за подобряване и да обърнат нужното внимание качеството на колите а само обръщат внимание на външният дизайн да изглежда добре , занимават се и отделят изключително много внимание елементарни дребни незначителни , неща като като подгряване на седалките, на кормилото , автоматично подаване на колана , автоматично включване на чистачките , или фаровете неща не толкова нужни които го ползват ограничен кръг хора . Само с продажбата на ниско качествена пластмаса и ламарина дълго време не можеш да останеш на пазара. След години ще имат проблеми с качеството на колите. Сега разбрах колко е бил прав .