Last news in Fakti

7 Юли, 2014 12:35 26 625 16

Opel Kadett срещу Ferrari

  • opel-
  • kadett-
  • ferrari-
  • тунинг

Уличните вълци в овча кожа от Kadett не са много. Това всъщност важи за всички Opel-и от 80-те години на миналия век, които са главни действащи лица най-вече във вицове за ръжда.

Kadett-ът от клипчето по-долу обаче се намира в цветущо здраве. Освен че изглежда отлично, може да се похвали и с някои подобрения, внесени от специалистите на немското тунинг ателие WKT.

След намесата им 2.0-литровият турбомотор на стария Opel развива 685 к.с., а максималната скорост достига впечатляващите 313 км/ч. Това позволява на Kadett-а да се опре на могъщ спринтьор като Ferrari 458 Special, въпреки че задвижващи си остават само предните му колела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    0 7 Отговор
  • 2 Димо Павлов

    0 4 Отговор
  • 3 Кобрата

    0 4 Отговор
    да ама Кадетът тръгна с малко преднина
  • 4 ярослав станчев

    8 1 Отговор
    Еййй,навремето Кадеж ГСИ и Калибра бяха светия граал на българския драг.Ниско летящи изтребители.Ко знаете вие.

    Коментиран от #9, #14

  • 5 Емил Ситнилски

    0 4 Отговор
  • 6 Nasko Naskov

    6 1 Отговор
    Важното е че е от немския Пловдив :D

    Коментиран от #8

  • 7 Пламен Пепелов

    7 2 Отговор
    истината е, че кадет Е е дърво, но опредлено е легендарен модел и добра колица, най-хубавото е, че са му запазили оргиналния вид и табелката 1.6i кърти , иначе с удоволствие бих притежавал неизгнило GSi 150 магарета, жална им майка на тия с новите колици
  • 8 Румен Янев

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Nasko Naskov":

    Тунинг студио - Турбо Майна !!!Сложили са му турбина и в ауспуха .... за звук и уплах !!!Иначе цепи мрака тоя хлопел ...ама поне бели мигачи да му бяха сложили да не се вехтее толкова !
  • 9 Румен Янев

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Когато прохождаше драга в БГ на Божурище идваше един жълт хлопел със СО регистрация ...с ръждясали джанти и гуми 155 /13 но разбиваше всичко наред !!! Нямаше роубари ....каски...50-точкови колани...Беше кеф и истина...адреналин на макс !!!Но имаше POWER в тази кола !!!Мотора беше вентилиран от калибра с турбо гарет - 4 и нужните блоу и кулери ......уникално беше !!!

    Коментиран от #13

  • 10 дими колев

    2 1 Отговор
    как издържа тва купе на тая мощност май не подсилено

    Коментиран от #12

  • 11 Бай Иван

    2 1 Отговор
    Луда работа!
  • 12 Пламен Пепелов

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "дими колев":

    10, сигурно е, щото имам познат който набута C20LET в кадекс(както казва един циганин :) ) и след време се появиха малки пукнатинки на някои възлови местенца
  • 13 Шиничи Ясуко

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Румен Янев":

    И момчето беше тренирало доста добре стартове,и правеше добри времена
  • 14 Шиничи Ясуко

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Помним помним GSI то,през 90 те,само един Фият ритмо абарт ,му се опъваше

    Коментиран от #16

  • 15 Shmeker

    0 0 Отговор
    Кадетите са ултра леки
  • 16 Румен Янев

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Шиничи Ясуко":

    По - скоро беше типото на фил - уникално но се трошеше на всеки 5 старта !