Германската компания Fahlke представи най-мощната модификация на своя свръхлек суперкар Larea GT1. Автомобилът, който бе показан за първи път в Есен, получава приставката S12 в моделното си име и е създаден по същата идеология, по която е направен и Radical.
Larea GT1 S12 е оборудван със 7.2-литров осемцилиндров двигател. Моторът е снабден с механичен нагнетател и достига максимална мощност от 1 260 конски сили. Максималният въртящ момент от 1600 Нм се предава на задните колела през шестстепенна механична скоростна кутия.
Немският суперкар ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди, а същото упражнение, но до скорост от 200 км/ч, изпълнява за 5 секунди. За съжаление от компанията не дават информация за максималната скорост на новия немски автомобил.
По-шокиращото обаче е, че теглото на Larea GT1 S12 е само 980 килограма, което прави 0.77 кг/к.с. - постижение, превъзхождащо това на Koenigsegg One: 1 с почти 25%. Немският суперкар е изграден върху тръбна рама от хром-молибденова стомана, на която е монтиран стъклопластов монокок.
Суперкарът има още 18-цолови олекотени джанти, които са "обути" с високоскоростни гуми с размери 285/30 и 335/30, съответно отпред и отзад. Предните спирачни апарати са шестбутални Brembo, а задните - четирибутални. От компанията предвиждат и пистова модификация с мощност 1 400 коня.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 отврат
10:45 05.12.2014
2 да допълня
10:46 05.12.2014
3 Гост
10:57 05.12.2014
4 Anti VAG
11:16 05.12.2014
5 Wow
Коментиран от #6, #9, #13
11:30 05.12.2014
6 аз
До коментар #5 от "Wow":
Евала брат!За пореден път германците се доказват в автомобилостроенето като най-добри!!!А иначе трябва да си голям майстор да овладееш тази мощност и въртящ момент само на задните колела.
11:55 05.12.2014
7 Бай
12:07 05.12.2014
8 Име:
12:35 05.12.2014
9 диан
До коментар #5 от "Wow":
по показатели немците са най добриособено по разход на бензин
100 години са пред другите
на практика обаче.....
ама ние тука само на теория се дърлим
13:06 05.12.2014
10 европеец
13:11 05.12.2014
11 Vasik Atanasova
Коментиран от #12
13:12 05.12.2014
12 199
До коментар #11 от "Vasik Atanasova":
а ти ме кефиш,що не ми станеш гадже ;)Коментиран от #14
13:49 05.12.2014
13 Име:
До коментар #5 от "Wow":
Кои точно характеристики? Какво са направили лелеее състезателен автомобил уау... Колко бройки са направили 1-2? Тия екстремни показатели се постигат и с 2.6 - 3 литрово "оризарско" моторче монтирано на шосейна кола...Пълни глупости коментираме честно.... Някфи в гаража си направили супер кола и веднага се почва НЕМЦИТЕ НЕМЦИТЕ НЕМЦИТЕ НЕМЦИТЕ, оризарите, оризарите.... Защо е тоя напън?
14:06 05.12.2014
14 ккко
До коментар #12 от "199":
Ами да ти стане бе... ! Само не знам дали някой те е предупредил че, това е малко момче от Тополовград !!!Коментиран от #19
14:07 05.12.2014
15 Име:
14:10 05.12.2014
16 199
14:20 05.12.2014
17 Симеон Тасев
16:39 05.12.2014
18 Гост
Параметрите може да са впечатляващи,но като дизайн е пълен провал и тотален срам! Все едно гледам тунинг на пернишки Голффф :D За пореден път се доказва тезата,че италианците са най-добрите дизайнери на коли,а немците най-клапавите!
16:46 05.12.2014
19 199
До коментар #14 от "ккко":
между другото я намерих на друго место-страхотна мадама е ;)18:00 05.12.2014
20 xxx
Коментиран от #21
19:29 05.12.2014
21 199
До коментар #20 от "xxx":
как ще лъжат моля ти се сега,колата гори 20/50 км и 7/100 масло ;)20:21 05.12.2014
22 Shmeker
22:21 05.12.2014
23 Иво
koenigsegg one може да падне на спринт, но надали ще е така на писта + има външен вид и салон. Тук сигуро имаме седалка и волан...
01:22 06.12.2014
24 Дядо поп
03:18 06.12.2014
25 1111
10:01 06.12.2014
26 Странно
Коментиран от #27
16:52 06.12.2014
27 Аха
До коментар #26 от "Странно":
Упс.. моя грешка от недочитане... извинявам се :)16:53 06.12.2014
28 Васили Барон
12:14 07.12.2014
29 CarPro
21:41 08.12.2014
30 Стоян Стоянов
13:50 11.12.2014
31 БаДкА
22:37 11.12.2014