Last news in Fakti

20 Март, 2015 11:59, обновена 20 Март, 2015 12:05 5 249 26

Руски министър праща съкратените служители на GM в Сибир

  • gm-
  • съкращения-
  • русия-
  • денис мантуров

Министърът на промишлеността и търговията на Руската федерация предлага служителите, които ще изгубят работата си в завода на General Motors в Санкт Петербург заради изтеглянето на концерна от страната, да си потърсят препитание в други региони, съобщава Интерфакс. Според Денис Мантуров Северът и Далечният Изток са предлагат добри възможности за реализация.

"Квалифицирани кадри с натрупан опит в съвременното автомобилно производство са нужни във всички отрасли на промишлеността ни. Остава само въпросът с мобилността на населението", коментира министърът.

Според Мантуров в момента се чувства остър дефицит на служители в Обединената корабостроителна компания (ОСК), която се нуждае от поне 5 000 работници. Те обаче трябва да се преселят в гр. Северодвинск, Архангелска област, където са намира заводът „Севмаш“, или в Далечния Изток.

Руският министър на промишлеността и търговията смята, че ако компаниите гарантират добри доходи, а правителството им съдейства, проблемът с трудоустрояването на съкратените от GM служители ще се реши. Оставал само въпросът за готовността на петербургчани да се преселят в Сибир.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 запознат

    1 1 Отговор
    Декабристите поставят начало на традицията за преселване в Сибир. При Сталин се достигат промишлени мащаби.... Може да се поучат от руската история :)
  • 2 Истината боли

    0 2 Отговор
    Много зле сте "Информирани" и злорадствате напразно!

    Opel и Chevrolet си тръгат защото са банкрут и «искаха да се съживят» в Русия а отделно са бюджетен клас автомобил, в Русия се купуват повече бизнес и лукс автомобили!

    Ford «вече» е купил от General Motors целия бизнес барабар с «офиси и магазини»!

    Коментиран от #6, #7

  • 3 ГЕРБ

    1 3 Отговор
    Хората са за олпкване, а вие им се присмивате!?

    Толкова са бедни в Сибир, че карат някакви автомовили на въглища!

    Можете да ги разгледате тук:

    http://www.toyota.ru/new-cars/alphard/index.json

    http://www.toyota.ru/new-cars/highlander/index.json

    Фирмите да не са държавна собственност, че руският министър на промишлеността да ги «праща»!?

    Това да не ви е България, по «заповед» на ЕК…., утре ставате
    НАТО-вски «гъзв хъб» на ЕС ?!

    Коментиран от #5

  • 4 кара Лада

    1 2 Отговор
    Де тука да има завод който да иска да наеме 5000 работници! Ама вече само в сънищата, всичко е на ишлеме и днес има утре няма.
  • 5 Турбото

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "ГЕРБ":

    Какво общо има твоето НАТО със статията ве тролчо и колко хора могат да си позволят на днешния ден Тойота-Алфард в Русия, знаеш ли ? Щом си толкова отворен пусни един линк, та да видим колко Алфарда са продадени в Русия за 2014 г. П.С. Хайлендера и Камрито не се продават в Европа, понеже нямат шанс против голямата немската тройка ! На ти и на теб един линк по темата, чети блят и не каркай - http://www.gazeta.ru/comments/2015/03/20_e_6607057.shtml

    Коментиран от #13

  • 6 Турбото

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Истината боли":

    Ето ти и на теб лъжльо, виж статистиката на най продавните автомобили в Русия, виж, че на първите места са само бюджетни марки... Нещо не виждам, къде е бизнес класата и лукса ? Granta Lada 32493 37169 (4 676) -13% 12958 14373 (1 415) -10%
    2 Solaris Hyundai 25444 25388 56 0% 9837 9610 227 2%
    3 New Rio KIA 20926 19781 1 145 6% 9728 8269 1 459 18%
    4 Duster Renault 20547 18345 2 202 12% 7416 7007 409 6%
    5 Kalina Lada 18133 19538 (1 405) -7% 7683 6371 1 312 21%
    6 Polo VW 15402 15161 241 2% 6461 5474 987 18%
    7 Largus Lada 14602 10170 4 432 44% 6018 3700 2 318 63%
    8 Priora Lada 12961 16533 (3 572) -22% 5547 6350 (803) -13%
    9 Almera Nissan 11152 113 11 039 9769% 3678 113 3 565 3155%
    10 Niva Chevrolet 10551 12024 (1 473) -12% 4304 4413 (109) -2%
    11 Logan Renault 10546 11784 (1 238) -11% 3754 4383 (629) -14%
    12 Sandero Renault 9981 10380 (399) -4% 3595 3671 (76) -2%
    13 Octavia A7 Skoda 9418 - - - 3951 - -
    14 Cruze Chevrolet 9349 10281 (932) -9% 3078 4079 (1 001) -25%
    15 4×4 Lada 9147 10791 (1 644) -15% 3685 3796 (111) -3%
    16 ix35 Hyundai 8619 7628 991 13% 3541 3019 522 17%
    17 Focus Ford 8374 16732 (8 358) -50% 2931 7437 (4 506) -61%
    18 RAV 4 Toyota 8110 6436 1 674 26% 3293 4308 (1 015) -24%
    19 Corolla Toyota 8011 5296 2 715 51% 3503 2440 1 063 44%
    20 Outlander Mitsubishi 7921 5568 2 353 42% 4584 2575 2 009 78%
    21 Astra Opel 7852 8859 (1 007) -11% 2656 3187 (531) -17%
  • 7 Владислав Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Истината боли":

    "Opel и Chevrolet си тръгат защото са банкрут" Ти поне сам вярваш ли си като пишеш такива работи ? То бива бива ама бивол за мезе не бива.
  • 8 Шумахер

    0 2 Отговор
    Тези тъпи американци, съсипаха ОПЕЛ! Последните конкурентни опели се правеха 90-те! Откакто американците от GM взеха Опел му разказаха играта и го пратиха в 3 -та глуха! От една от най- предпочитаните коли преди 25г. в Европа Опел се превърна в нищожно посредствено автомобилче подходящо за такси или патрулка за съжеление! Първо GM фалира един път в САЩ, после Опел затвори заводи в Германия в опит да не фалира, и сега вече е тотално АУТ и от Русия!

    Коментиран от #12

  • 9 СС

    0 2 Отговор
    Като се има предвид че америка спря от продажба на нейната територия, най-култовия автомат АК-47 Калашников няма как Руснаците да им продават тъпите изгнили ОПЕЛИ и Шевролети хахаха! Досега само Опела биеше ЛАДАТА по ръжда хахахахах!
  • 10 Дудук

    3 1 Отговор
    1. GM изкупува Opel през 1928-1931г.
    2. GM e най-големият автомобилен производител в продължение на 77 години ( 1931 - 2007).
    3. GM има 13 марки ( плюс няколко закрити ) със заводи в 37 страни плюс още толко джойнтвенчери
    4. GM e най-големият, уважаван и опитен производител на високопроходими автомобили
    5. Фалираха през 2009, взеха заем от държавата, реорганизираха се и за 3-4 години върнаха всичко до цент
    6. GM се маха от Русия единствено по геополитически причини ( с лудия диктатор джужде е трудо да се разправяш), защото Opel и Шевролет бяха в Топ 10 по продажби там. Е и руснаците огладняха напоследък, но това не е причина за пълно напускане.
    7. Opel e на 5-то място в Европа по продажби последните години и дъжи около 6-8% от пазара

    Коментиран от #15

  • 11 Кака Цура

    1 0 Отговор
    До коментар #8 от " Шумахер":


    Сладурче
  • 12 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шумахер":

    Putin e problema be kirkore
  • 13 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Турбото":

    trolat si ti.

    Коментиран от #14

  • 14 Турбото

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "BENZ":

    А ти с твоите десеттина регистрции не си ли трол ? Тррол си разбира се само, че десетоглав !

    Коментиран от #23

  • 15 Истината боли

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Дудук":

    Продажбите на марката Chevrolet в Германия са равни та НУЛА
    В америка дупетата карат Мерцедес, БМВ, АУДИ!
    Opel искаха да се изкупят от GM защото постоянно им смучат печалбата.
    Нито си работл в автмобилния бранж нито от бизнес разбираш за да си губя времето с теб.
    Хванеш ли се с американкц освен банкрут нищо друго не те «чака»!

    Европееца получава 3€ и харчи 1€, а
    Американец получава 1$ и харчи 3$, как да стане?

    И постоянно търсят Европейци да ги «лекуват»!

    Коментиран от #17

  • 16 кака Цура

    1 0 Отговор
    До коментар #15 от " Истината боли":


    Разкажи ми още миличък.
    Харесва ми как ти тече мисълта
  • 17 до болния лъжец

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Истината боли":

    Ти си или много прост или се правиш на такъв а може би и двете. Кажи ми само какво общо има това (Продажбите на марката Chevrolet в Германия са равни та НУЛА) със статията а и уважаемия Дудук никъде не е споменавал за продажбите на тези марки в Германия? Влез в немското мобиле и ще се учудиш като разбереш,че Шеви в немско има и продажбите им там не са равни баш на НУЛА.

    Коментиран от #21

  • 18 МЕЧА

    0 1 Отговор
    Повечето от европейските фирми - малки и средни, а дори и някои големи фирми са едни стиснати мизерници, коне с капаци и затънали в бюрокрация малоумници, дето продават скъпо всякакви остарели боклуци и то предимно на себе си - тоест въртят си кинтите по между си. То и самите западноевропейци са такива. Изключение са предимни големите фирми, защото според мен, там има много чужденци. И ако не са китайците да им произвеждат стоките евтино и да източват мозъци и други работи за безпари от "развиващите се държави", не ги виждам какво щяха да правят европейците. Американците са по-ларж, по лесно се прави бизнес с тях и нещата се изпипват. Ама не руснаците ги гонят, а те напускат, щото са им дърпали ушичките. Така, че кой е глупавия в случая - руснаците пак ще си купуват предимно родните бюджетни коли, само че ГМ вече няма да участват в далаверата. А всички вие, които мислите, че проблема е в руснаците - барайте меча на "лудия диктатор джужде", щото за друго така или иначе не ставате.

    Коментиран от #20

  • 19 Абрам Ваншайн

    0 0 Отговор
    Вполне разумный ход. Только с Санкт-Петербурга никто не поедет работать на Север, хотя заработная плата там в разы больше.
    Будут искать другую работу.
    Расстояния в России очень огромные. сложно переезжать.
  • 20 До Меча

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "МЕЧА":

    Е, ти си по мечовете, ти и му го баряй на джуджето щом си му мераклия.
  • 21 Бензин А95

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "до болния лъжец":

    Общото е, че се присмивате нарусия а трябва да се смеете на самите вас!
    Volkswagen планира да открие през 2015 г., завод за двигатели в Калуга. / Говорител на Volkswagen в Русия Андрей Гордасевич /.
    Той подчерта, че германската компания няма да напусне руския пазар след опела, и планира да работи в Русия "активно".

    Заводът в Калуга, в изграждането на който Volkswagen е инвестирал около € 250 мил., ще произвежда двигатели с обем 1,6 литра, производственият капацитет ще бъде около 600 двигатели на ден!

    Защо построят завод в България като сме в ЕС?

    Коментиран от #22

  • 22 До бензина

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Бензин А95":

    Ти брато май не си запознат с дейвствителната икономическа ситуация в Русия ! Щели да отварят завод и кой после ще ги купува, след като продажбите там са паднали до няма и къде. Я погледни рейтинга за 2015 г. по прдажбите на отделните марки, че да ти станаи ясни някой неша, от горе до долу само минуси и това е само началото на кризата ..http://serega.icnet.ru/CarSaleAuto_2015_Russia.html

    Коментиран от #25

  • 23 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Турбото":

    haha koi go kazal.ti dneska si turboto utre gaikata i t.n hodi na pozitano.

    Коментиран от #24

  • 24 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "BENZ":

    Ха ха не знам къде е ходи сам.
  • 25 Бензин А95

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "До бензина":

    Ви ще купувате, вие сте много богати и 50% то оборота на Фолксваген се дължи на българкия пазар!

    Коментиран от #26

  • 26 До истинско болния герб

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бензин А95":

    Завода в Калуга май ще ходи на кино от 6 до 5 ...http://news.drom.ru/Volkswagen-Peugeot-Citroen-Mitsubish-32027.html