Един от най-красивите баварски автомобили на всички времена ще бъде възроден, за да се изправи срещу Mercedes-Benz S-Klasse Coupe, съобщава Autocar. Британското списание се позовава на източници от Мюнхен, според които производството на новата осмица ще започне през 2020 г. в завода на BMW в Динголфинг, където се сглобява 7er.
Купето ще бъде построено на модулното шаси CLAR, което дебютира с актуалната седма серия G11/G12 и занапред ще служи за основа на всички "баварки" с надлъжно разположен двигател. Според информатори шефът на BMW Харалд Крюгер се е заел лично с новия модел и е отхвърлил предложенията да му бъде даден индекс 9 в полза на класическия 8er.
Прототип на следващата осмица ще бъде показан през 2018 г., но някои подробности са известни още отсега. Купето ще бъде по-скъпо от 7er и ще получи аналогична моторизация, включително и 6.6-литровия V12 от M760Li. В областта на електронните помощници също ще има сходства като автопилота.
От BMW прогнозират най-голямо търсене на 8er в Китай и Щатите, където флагманската седмѝца се продава двойно по-слабо от Mercedes-Benz S-Klasse.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 един от многото
Коментиран от #2
15:05 24.02.2016
2 gmbhh
До коментар #1 от "един от многото":
Нещо не си наясноСтарата 8 серия беше по спортен модел а наследника му е сегашната 6 серия
Новата 8 серия само цифрата ще е еднаква като на старата, но концепцията ще е коренно различна а именно купе версия на 7 серия
Старата 8 ца не е била купе версия на 7 цата!
Коментиран от #3, #9
15:35 24.02.2016
3 Никой
До коментар #2 от "gmbhh":
Трудно е да наречеш спортна кола, която тежи 2 тона и повечето от окачване и е от 7ма серия. 8цата, може би с изключение на CSI-a, е по-точно GT, отколкото спортна кола, каквато беше М3 например. Все пак това е едно от любимите ми БМВ;)16:09 24.02.2016
4 Някой
17:32 24.02.2016
5 опсмопсус
V12, 7.2l, hybrid( от Toyota), би било право в десетката!
17:42 24.02.2016
6 опсмопсус
ПИШЕТЕ ФАКТИ, НЕ КРИЙТЕ, че лапетата с бе ен ве се изпотрепаха!
Коментиран от #13
18:08 24.02.2016
7 Кобрата
18:31 24.02.2016
8 Vasik Atanasova
НЕ МОЖЕ ДА СЕ СТРЕЛЯ ПРЕЗ ТЯХ
НО Е КРАСИВА И МАСИВНА
19:34 24.02.2016
9 Шрапнел
До коментар #2 от "gmbhh":
Е, кое не е разбрал коментиращият?! Иска му се да е поне толкова красива, колкото беше предишната, която още си струва €10,000. Едно 850сi въобще не бих отказал, а е и с тарикатските вдигащи се фарове... И днес е със запомнящ се и впечатляващ дизайн, а и е кола, след която да се обърнеш.20:03 24.02.2016
10 КИУЕ
Коментиран от #14
00:31 25.02.2016
11 h31
Нелеп инцидент в който не търси проблема в марките, а в задкормилните устройства!
00:58 25.02.2016
12 h31
00:59 25.02.2016
13 драк
До коментар #6 от "опсмопсус":
Пак ли ти бе, кога ще млъкнеш..... кой в каква марка е умрял! Кажи накрая какво ти караш, че да знаем как да не умираме! ЗАЗ, ЛАДА , БМВ, МБ, ОПЕЛ....и какво кажи къде да седна, че да съм спокоен....какво толкова ти пречат МБ и БМВ....остави хората с тъгата им!01:46 25.02.2016
14 Никой
До коментар #10 от "КИУЕ":
Ако си избираш кола по имиджа, който тя носи, значи имаш много общо с мисленето на споменатите мутри и чалгари...Коментиран от #15
11:28 25.02.2016
15 CL 500
До коментар #14 от "Никой":
И защо така мислиш, че не трябва да се избира и по имиджа. Не казвам, че е на първо място, но и той има значение. Примерно един благородник надали си купува Ролс, заради нещо друго освен имиджа. Не казвам, че тук е бъкано от благородници :-), но всеки според паричните наличности си преценява. И поради някаква странна причина точно тия по-скъпичките и 'имиджови' автомобили, са и по-хубави, приятни за шофиране и т.н. Може би и затова са по-скъпи. Така, че удоволствието и имиджа стват малко взаимосвързани :-)Коментиран от #16
15:57 27.02.2016
16 тъй
До коментар #15 от "CL 500":
Всички черни рапъри карат Бентли и РР....., а те са голееееми благородници!18:26 28.02.2016