Скорошното обновление на управляващия софтуер с подобрен режим за бързо ускорение Ludicrous+ позволява на Tesla Model S P100D да спринтира от 0 до 60 мили/ч (96.6 км/ч) за 2.276 секунди, което превръща калифорнийския електромобил в най-пъргавата серийна кола в света.
Новият рекорд е поставен по време на тест на специално трасе за драг рейсинг от журналисти от американското сп. Motor Trend. Замереното време е значително по-кратко от заявените от Tesla 2.5 сек. и досегашното върхово постижение от 2.389 сек., регистрирано от Tesla Racing Channel през януари. С новия си резултат Model S P100D набързо детронира Faraday Future FF 91, който неотдавна успя да ускори от 0 до 96.6 км/ч за 2.39 секунди.
Динамиката на ъпдейтваната Tesla изглежда втрещяваща за семейна кола, но при достигане на по-високи скорости електромобилът губи предимствата си, коментират от Motor Trend. Ferrari LaFerrari, например, ускорява до 70 мили/ч (113 км/ч) с 0.1 сек. по-бързо, а след достигане на 80 мили/ч (129 км/ч) Model S P100D изпреварват и Porsche 918 и McLaren P1.
Резултатите от тестовете на Motor Trend явно са надхвърлили очакванията на Илон Мъск. Преди поставянето на рекорда той бе обявил, че очаква новият софтуер да подобри времето за ускорение от 0 до 60 мили/ч с 0.1 сек. След като изгледал видеото от изпитанията обаче, шефът на Tesla коментирал, че постижението можело да бъде още по-впечатляващо ако се махнели стелките и кората на багажника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Morgoth
Коментиран от #19
10:53 09.02.2017
2 Киро Аслана
Коментиран от #6, #7, #13
10:57 09.02.2017
3 ссс
11:01 09.02.2017
4 Ник
Аз лично се радвам, че този човек успя!
11:13 09.02.2017
5 👽Гласът на Нибиру
11:13 09.02.2017
6 гост
До коментар #2 от "Киро Аслана":
Марките с "традиция и история" 100 години не промениха нищо. Избиха се милиони хора при залежите на петрол, хората в големите мегаполиси ходят с маски по улиците, ежедневно се газят хора по улиците, защото човек не може да управлява внимателно и разумно. Сега с Тесла на пазара малко им се спича л.*ното и ще им се наложи да се напрегнат малко.Коментиран от #9, #39
11:18 09.02.2017
7 Ник
До коментар #2 от "Киро Аслана":
Не знам до колко се интересуваш от история, но може би е добре да разгледаш онзи период от време когато Тесла показва първият електрически автомобил. По същото време Рокфелер и останалите магнати започват да инвестират в технологията за вътрешно горене понеже тесла доказва, че няма смисъл от петрол. Така включват и държавата с цел да бъде лансирана технологията за незаменимият петрол...Така че историята на автомобилостроенето започва с една не особено честна игра, която обаче няма как да спечелят. Същата сцена се разигра по времето на Буш който спря производството на шевролет Волт...
Та любимите ти автомобилопроизводители са едни мазни, чичковци, които определят хората като дойни крави без право на особено мнение. Но Мъск имаше смелостта, упоритостта и парите да се сбори с онези за които говоря.
Коментиран от #40
11:43 09.02.2017
8 коко
Коментиран от #10
11:57 09.02.2017
9 скептик
До коментар #6 от "гост":
Всъщност електромобилите не замърсяват по-малко от бензиновите. Те просто замърсяват не при движение по пътищата, а при производство, зареждане и рециклиране. Целият този ток, който отива за движението им, също замърсява, докато се произведе. А батериите също не е като да не са токсични.Коментиран от #14, #20
12:07 09.02.2017
10 скептик
До коментар #8 от "коко":
Всъщност Тесли-те са масово с пробег около 500км, пък и нали си има различни режими, между които да превключваш. Обаче трябва да се работи върху цената, времето за зареждане и вероятно издържливостта на батериите (Ако са като при смартфоните, не ми се мисли).12:10 09.02.2017
11 ba4kator
Коментиран от #22
12:18 09.02.2017
12 до ba4kator
12:36 09.02.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 гост
До коментар #9 от "скептик":
Единствено пълен неграмотник може да изпише такива глупости , че и сам да си вярва . И ако си мислиш , че някой ти се връзва , значи си освен невежа и наивник12:44 09.02.2017
15 Asparuh
Коментиран от #17
12:45 09.02.2017
16 Asparuh
12:48 09.02.2017
17 керкенез
До коментар #15 от "Asparuh":
А на третата вече е ръждясал12:48 09.02.2017
18 Asparuh
12:50 09.02.2017
19 кроко
До коментар #1 от "Morgoth":
Тънки или по-скоро имаш предвид тясни?Коментиран от #27
13:14 09.02.2017
20 кроко
До коментар #9 от "скептик":
Да, да, електромобилите замърсяват при производството им, а тези с ДВГ са БИО-ЕКО-ФРЕШ!!!!Даже може да си ги изядеш, като ти умре двигателя, или ги блъснеш, нали?
13:16 09.02.2017
21 ЧУК
..............
А ако пилота се подложи на седмична диета може и да се разложи на фотони тази тесла!!!Трябва да се внимава защото връщане назад няма !!!
13:19 09.02.2017
22 Гост
До коментар #11 от "ba4kator":
Виждам, че и ти имаш "уникални" познания по електротехника и не си се стърпял да ни покажеш колко "много" ги разбираш нещата :)))Сигурно силиция за соларните панели расте по дърветата, г-н "инженер"? А и слънцето и вятърът са денонощни, нали?
А тази идиотщина за преноса на ток, без кабели, до всяка точка на земното кълбо, е достойна за анти Нобелова награда!
Чети си вестник "Шок" и не ни занимавай с конспиративните си простотии!
Коментиран от #23
13:31 09.02.2017
23 гост
До коментар #22 от "Гост":
Силицият за твое съжаление е един от най-разпространените елементи на планетата и подлежи на пълно рециклиране , а слънцето и вятъра са не денонощни , а вечни от човешка гледна точка , просто е въпрос на акумулиране и пренос , така че не се безпокой , скоро вместо нефто и газопроводи ще има междуконтинентални електропроводи , а пък се задават и още по-лесни начини , но никой от тях не включва допотопни изкопаеми горива и ядрени бомби !Коментиран от #29
13:53 09.02.2017
24 Мост
КПД на ДВГ < 35%
Точка по въпроса.
Коментиран от #26, #28
14:15 09.02.2017
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 физиков
До коментар #24 от "Мост":
А на коня е 100 %Коментиран от #35
14:21 09.02.2017
27 тЯсен
До коментар #19 от "кроко":
Може би има впредвид тЕсни14:33 09.02.2017
28 кроко
До коментар #24 от "Мост":
Oхооo, потребителя "Гост", с главно Г, хич не ги признава тези КПД-та! Те не важат, важното е че ел.двигателя е по-стар от ДВГ-то и няма какво да му се развива, докато в ДВГ-то в бъдещето! Нали така, Гост?Коментиран от #30, #32
15:16 09.02.2017
29 Гост
До коментар #23 от "гост":
Никой не оспорва разпространението на силиция, а начинът му на добиване! Не ми изопачавай думите.Вятърните турбини и соларните панели не са с постоянен добив на енергия и не може да се разчита на тях - ФАКТ!
Това за съхранението на енергията все още е сферата на фантастиката, така че спри с измислиците!
Коментиран от #33
16:07 09.02.2017
30 незнайко
До коментар #28 от "кроко":
Исинхронен трифазен двигател с намотка "американка", както са всички сегашни, отстъпват на откритието от руснака ДУЮНОВ, на нов вид пренавиване кръстено "славянка". Напишете (електродвигател на Дуюнов) в Гугъл и ще разберете за какво става на въпрос ! Така, че електродвигателя се развива.Коментиран от #31
16:09 09.02.2017
31 незнайко
До коментар #30 от "незнайко":
Исинхронен да се чете, асинхронен - грешка при печатането.16:13 09.02.2017
32 Гост
До коментар #28 от "кроко":
И ти ли си измисляш неща, които не съм писал? Като нямаш аргументи, поне не лъжи - никога не съм казвал, че ДВГ е бъдещето, но то не е и в ел. двигателя!КПД не е единствения критерий за дадена система. Ракетния двигател е с най-малко КПД, но е връх на технологиите в двигателостроенето.
Коментиран от #37
16:17 09.02.2017
33 Мост
До коментар #29 от "Гост":
Спри да плямпаш простотии. Много малко неща на земята са толкова сигурни, колкото средно-годишната слънчева радиация. Малко повече или по-малко от нея и си "довиждане".Коментиран от #42
17:23 09.02.2017
34 Само минавам от тук
Вие наясно ли сте че за стотина години човечеството е употребило нефт който се е "създавал" в продължение на милиони години?
А наясно ли сте че 10% от площта на Сахара покрити с фотоволтаици покриват текущите нужди на ЕС от електричество. И че произвеждането и монтажа на тези фотоволтаици като финансов ресурс ще струва по-малко от цената на петролните сондажи и петролните рафинерии намиращи се в Европа и прилежащите акватории.
18:28 09.02.2017
35 гост
До коментар #26 от "физиков":
Дори е 120%, имайки предвид, че може да ториш докато е жив, а накрая да го направиш на салам. :)18:32 09.02.2017
36 Патето Яки
18:51 09.02.2017
37 кроко
До коментар #32 от "Гост":
А в кое е, пич? Нали твърдиш, че до 2020 вече няма да има електромобили! В колелетата ли е бъдещето?Я си припомни в тази тема, пост №17, какво си писал:https://fakti.bg/technozone/222068-mclaren-i-bmw-pravat-dvigatel-na-badeshteto
Коментиран от #43
19:25 09.02.2017
38 Селянина с колелото
19:52 09.02.2017
39 Киро Аслана
До коментар #6 от "гост":
Ми ти ти с нищо не си променил света!!!Истината боли!!!21:14 09.02.2017
40 Киро Аслана
До коментар #7 от "Ник":
Аз се интересувам от двигатели с вътрешно горене не,от електромобили!И това,че написах един коментар просто ей така да ви гледам сеира и вие не ме изненадахте!!!Нямам против тесла!!21:17 09.02.2017
41 друго
това е друго
на космическите кораби има йонни двигатели
ми те набират от 0 до 100 за седмица
ама след 10 седмици възат с 1000
след 20 с 2000
21:49 09.02.2017
42 Гост
До коментар #33 от "Мост":
Най-много обичам неуки хорица като теб да ми обясняват научни неща :)))Как ли да ти обясня, че фотоволтаиците имат електронно-дупчест преход, който произвежда електричество под действието на фотони? Фотонът обаче няма нищо общо с радиацията, а ти си спал в часовете по физика! Явно за теб фотон и алфа, бета и гама лъчите са едно и също, което показва, че си пълен лаик!
Как ли да ти обясня и това, че слънчевата радиация изобщо не е константа и има 11 годишни цикли?
И на фона на цялата ти невежест, си тръгнал да обвинявам мен в простотии, вместо да си направиш труда да четеш, а не да си измисляш и да ни разказваш какво ти говори стъкленото кълбо на баба ти?!
22:38 09.02.2017
43 Гост
До коментар #37 от "кроко":
Значи ако не виждам бъдещето в електромобилите в сегашния им вид, задължително смятам, че бъдещето е в ДВГ, така ли?Хайде пак прочети и ми цитирай къде казвам, че бъдещето е в ДВГ?!
Можеш ли да четеш какво пиша или ти е лесно да повтаряш измислиците си?
Не мога да кажа какво ще стане след 20, 50 или 100 години и за това не пиша простотии, че бъдещето било в електромобилите.
За мен лично удачното комбиниране между горене и електричество в нова форма, може да е бъдещето. Но това си е мое виждане и може да греша и за това се пазя от крайности!
22:46 09.02.2017
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 ba4kator
През 2008 г. около 19% от глобалното потребление на енергия идва от възобновяеми източници, включително около 13% от традиционна биомаса (дърва за огрев и други), главно изгаряна за отопление, и 3,2% – от водноелектрически централи (ВЕЦ).Новите възобновяеми източници – малки водноелектрически централи (малка руслова ВЕЦ), съвременна биомаса, вятърни електроцентрали, слънчеви и геотермални електроцентрали, биогорива – дават други 2,7% от потреблението на енергия, като делът им бързо нараства. При производството на електроенергия делът на възобновяемите източници е около 18%, като 15% от електричеството се произвежда от ВЕЦ.Производството на електроенергия от вятърни електроцентрали нараства с 30% годишно, като през 2009 година общата им инсталирана мощност е 157 900 MW,[3] около 1/3 от нея в Германия, Испания, Съединените щати, Индия и Дания.Има значение кой вид централи се използват. При обикновените слънчеви колектори, които използват само безвредните за природата мед и алуминий и имат живот минимум 30 години, времето за енергийна амортизация е 12 до 24 месеца т.е времето, за което те осигуряват същата енергия, която е необходима за производството им. За фотоволтаичните централи има значиние технологията и материалите за
Коментиран от #47
09:21 10.02.2017
46 ba4kator
09:23 10.02.2017
47 Гост
До коментар #45 от "ba4kator":
Какво целиш с това copy-paste? Все пак да беше прочел статията и да осъзнаеш, че 2% се произвеждат от вятърни турбини, по-малко то 2% от соларни панели и 15% от ВЕЦ, за които трябва големи язовири!Останалите 80% с какво ще ги заместиш? Ако невежеството генерираше енергия, тогава нямаше да има нужда от централи!
11:30 10.02.2017
48 ba4kator
Коментиран от #49
11:43 10.02.2017
49 Гост
До коментар #48 от "ba4kator":
Откога си позволяваш да говориш от името на човечеството и науката?И да, няма никакво бъдеще във вятърните турбини и соларни панели - това е едно мафиотско източване на средства!
Не може да изкарваш стари и неефективни технологии и да ги обявяваш за панацея!
Истината е в науката и ядрения синтез, а не в мелниците на Дон Кихот!!!
Коментиран от #50
13:09 10.02.2017
50 гост
До коментар #49 от "Гост":
Още ще си говориш ли сам от пет ника или си мислиш , че никой не ти вижда простотиитеКоментиран от #51
14:34 10.02.2017
51 Гост
До коментар #50 от "гост":
Готов ли си да заложиш 1000 €, че не пиша с различни никове? Много лесно ще го проверим!Хайде да те видим сега, след като пишеш подобни идиотщини, дали поне имаш смелостта да се държиш като мъж!
Или си толкова нарцистично самовлюбен, че не може да приемеш, че хората не ти се връзват?
16:30 10.02.2017
52 Мъск
10:27 12.02.2017