Last news in Fakti

15 Ноември, 2011 11:37 37 885 49

Новата S-Klasse ще се движи без шофьор

  • mercedes-benz-
  • s-klasse

 

Вече стана ясно, че следващото поколение S-Klasse на Mercedes-Benz ще е претъпкано с всевъзможни електронни системи и на практика се очаква да предизвика революция сред автомобилите от висшия клас. Появата на лимузината в дилърските центрове на марката е насрочена за 2013 година, а сега станаха известни още няколко технологии от арсенала на новия топ-седан.
 
Най-интересната от тях е, че новият флагман на Mercedes-Benz ще разполага със система, позволяваща на автомобила да се движи на ниска скорост (до 40 км/ч) без намесата на водач. Тази информация дойде лично от инженера в немската компания Щефан Швехер, който даде интервю за британското издание AutoExpress.
 
По думите на Швехер, новата система ще даде възможност на шофьора да се съсредоточи върху останалите многобройни екстри в автомобила, като това вече ще може да става по време на движение в градска среда. Новата високотехнологична разработка на Mercedes-Benz ще работи на принципа на адаптивния круиз контрол.
 
Тя обаче ще е значително по-усъвършенствана, ще се командва от отделен електронен блок, който ще получава информация от набор от сензори и камери. Последните ще имат за задача да контролират скоростта, отстоянието на автомобила от съседните превозни средства, пътната маркировка и знаците.
 
Другата новост в системите на следващата S-Klasse е свързана с новото поколение на фирмената Comand. Благодарение на нея връзката със социалните мрежи и картите на Google ще е възможна по време на движение. Достъп ще има и до т.нар. панорами Street View. Самата система ще е пряко свързана с навигационната.
 
Досега от Mercedes-Benz обявиха и за наличието на още куп иновационни системи за новата S-Klasse, за които ви разказахме преди време. Гамата от модификации също е много необичайна. Очаква се появата на стандартна и удължена версии, лимузина Pullman, купе, което ще смени CL, и кабриолет с мек сгъваем покрив.
 
Новата S-Klasse ще се прави по мотиви на концепциите F125 и F800 Style. Платформата ще модулна, а гамата от двигатели - доста разнообразна. Вече стана ясно, че за щутгартската топ-лимузина се предвиждат включително и четирицилиндрови мотори.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ....

    3 0 Отговор
    тук като липсват знаци и маркировка ше го видим дали е толкова умен :Д, нашата държава ще е тестовото поле на новата ес класа
  • 2 Mилен

    0 1 Отговор
    Никога няма да караме такива коли поне аз 100%.Само ще си останем с мечтите.Аз се утешавам със старата Е класа пак ми стига но за ес класата си остава само една мечта.
  • 3 kiro

    4 1 Отговор
    и аз това щях да попитам... то в българия освен УАЗ-ки друго е грехота да се кара особенно в София ... ни пътища ни маркировки, отделно че всеки спира както му падне ... малоумщината вече е пълна!
  • 4 Атанас Димитров

    0 0 Отговор
  • 5 *******

    2 2 Отговор
    awe KIRO Ти от българия едва ли си излизал да караш някога?! Предпочитам по наще дупки да си чупя колите от колкото с малумното каране на западно европейците или на руснаците и тъпите им закони, ще си вземеш S65 amg и ще караш със 60 на 4 ленти а?!
  • 6 Тинтин

    3 1 Отговор
    При нас има толкова противоречия на маркировка и знаци, че на тоя Мерцедес ще му изпуши компа до първия светофар.Има да се чуди кое правило да спази !!!Ха.Ха,ха.
  • 7 Kobester

    0 1 Отговор
    Никога няма да караме такива коли разправя ахахахахахахахаха, защо в множествено число???? Ти изобщо заглеждал ли си се по улиците??? Старото поколение Ес класи(от 2005 до 2011) се прескачат. А пък ако си мислите че по чужбина тип S65 ги карат с 60 ахахахаха, вярвайте си.
  • 8 4ipi

    3 1 Отговор
    Отново един шпагат напред. за Мерцедес.
  • 9 Иракли Иракли

    2 1 Отговор
    БОЖЕ,това е отличници.









    1
  • 10 меро

    3 4 Отговор
    Мерцедес както винаги пишат бъдещето другите само могат да разглобяват и да се чудят как да наваксат изоставането чрез копиране на по-простите системи . Това са коли за успели хора и така трябва да си остане
  • 11 Атанас Велики

    1 1 Отговор
    Според мен за да работи тази система в България, тя трябва да разчита главно на GPS и напълно адекватна карта Въпреки, че е мерцедес и тн. едва ли ще се ориентира по знаци и пътни настилки... Не знам! тва е само предположение!
  • 12 angel

    4 6 Отговор
    Mercedes - половината му живот минава в сервиза
  • 13 angel

    2 6 Отговор
    sigorno imat predvid na patna pomo6t

    Коментиран от #34

  • 14 Порше Мерцедес

    4 2 Отговор
    Ако на Мерцедес половината му живот минава в сервиза, не знам защо тогава все още най-старите и масови западни коли по улиците са от тази марка!!! 123, 124, 190.. и да не продължавам. Всеки ден толкова много такива тридесетгодишни виждам по улиците, че не е истина! Най-добрата марка, и като гледам майче и ще си остане така
  • 15 ВИП АМГ

    5 3 Отговор
    kakto vinagi vsichki shte se uchat ot nai dobriat avtomobil a imenno S-Klasse na mercedes benz.unikalen kakto vinagi.bravo
  • 16 Владимир Владимиров

    3 4 Отговор
    Хората са казали: Mercedes и всички останали.

    Айде почвайте разбирачите да ми разисквате коментара че искам да се смея тази вечер :D:D:D
  • 17 Prelude

    7 0 Отговор
    Нови висоти в автомобилостроенето насочено към онези които не обичат да карат.
  • 18 angel

    0 7 Отговор
    audi a 8 e kolata mercedes e otjiveelica i stara slava

    Коментиран от #25

  • 19 martoveca

    1 1 Отговор
    mai baq ste trqbva da pochakame za da doide tozi model na bql svqt da kajem edni 20 godini!!

    Коментиран от #38

  • 20 Росен Димитров

    2 0 Отговор
    Prez 2020 godina A8-cata shte napomnq na tozi prototip :D
  • 21 Начко

    2 1 Отговор
    тотално прецакаха С класата вече няма нищо общо с истината :Х
  • 22 angel

    3 3 Отговор
    pojelavam na vsichki pritejateli na mercedes da smenqt amortisiori i skorostni kutii nai mnogo po edin pat na godinata haha

    Коментиран от #28

  • 23 *********

    4 3 Отговор
    Мерцедеса си е Мерцедес и не само S-класата .
  • 24 Фидел

    2 1 Отговор
    Ауди е за тези който са им къси портфейлчетата

    Коментиран от #37

  • 25 Kobester

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "angel ":

    @18 Ангеле, А8 ми е любимата кола(особено тези до 2009та, но и новите стават), но мерцедеса не можеш да кажеш че е лош. Доста по-здрав е, читаво А8/S8 още не се е родило, винаги се разваля и винаги за космически суми. Ес класата е супер кола, голяма, удобна, елегантна, красива, с много функции. А8 е за хора с повече пари, защото ремонтите са 5 цифрени винаги. А8 е по-спортна и с повече неща(копчета, врътки, джаджи и т.н.) отвътре, което мен ми харесва повече, еската е по-изчистена и не ми допада, но не можеш да кажеш че е лоша.
    @19 кви 20 години те гонят, като излезе 2-3 месеца по-късно е по улиците
    Начко ес класата от година на година става все по-хубава и по-хубава.
  • 26 iwo

    4 2 Отговор
    Ба .и тъпнята. ми като искаш таков нещо, качи се на влак или автобус ( вече и рейсовете имат WI-FI) и си джъркай в мрежите...
    Къде отиде изобщо усещането и удоволствието от шофирането, а и с тези системи какъв точно ти е контрола над колата- нито я усещаш, нито я контрилираш. ба .и тъпото нинтендо. Имам суперстаро Порше тарга и за мен това е усещането за кола....
  • 27 Борката

    2 2 Отговор
    хаха. и това е вярно... особено е яко като праснеш такава кола с електрошок или с медицински фибрилатор:-) направо е за буклука. Имахме в Армеец едно такова S8- тотална щета...
    Та за многото електроника съм съгласен- като само се возиш- каква е идеята, при толкова високи разходи и несигурност на електрониката:-)колкото по- просто е нещо, толкова по- лесно с еразваля...
  • 28 ВИП АМГ

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "angel":

    @22 a az ti pojelavam kogato pravish avtomatika v serviza na draglivoto si Audi da poglednesh kam aluminievite nosachi i barzo ama mnogo barzo da zvanish da porachvash novi che dragliviat ti kosh e pred razpad.ako e tdi mojesh i malko kobilici da porachash i edna pompa za vseki sluche che GNPta hvarliat kato ludi.aide adio s toia derak na VAG
  • 29 киру

    2 3 Отговор
    грозна кола....наи хубав е ме4ока и тази след него тва ве4е отива на никъде ве4е не правят коли а скъпи развалящи се лагерници
  • 30 kokomok

    3 1 Отговор
    кво с мерцедесите- готини са ама не са за нас , хем ги коментираме , хем караме най- дъртите от тях ,хем без да имаме поне по 20 000 евро в банката , ги ко ментираме .
    коментира този който няма пари и не може да си го позволи.тези които могат с тях може да разговаряте на друга тема , тях не ги интересува колко е скъпа колата , а как да изкарат за да си купят следващия модел.тъй че ........ай стига ,а,..........колко от вас са ходили до магазина на мерцедес , за да питат за нов .
    поне за инфо да........ама за друго не виждам
  • 31 kokomok

    4 2 Отговор
    кога за пследно сте сядали в мерцедес , нов ,на 100км, че коментирате кусурите му
  • 32 Тотал Щета

    1 3 Отговор
    Истината е че на над 99% от хората тук задника им не е сядал в нов Мерцедес дори и в шоурума . Не заради нещо друго ами защото се страхувате че ако идете така облечени в шоурум на Мерцедес няма да ви пуснат та камо ли да седнете вътре в колата . Масово говорите за некви дръгели на по половин милион километра върнати на по 120-130 хиляди и купени след десетата им година когато са разцепени от каране и извращения . Това е кола за успели хора не за некви мишоци дето се мислят за тарикати със супер далаверата да си купят S-класа за 15-16 хиляди лева за да свалят празноглавите по дискотеките и да потънат в кредити докато я изплатят за още 10 години в които вече ще са им се родили деца и ще трябва и квартира да се плаща и не знам си кво си и тогава рева и омразата към заробващия вечно дефектирал автомобил ще е пълна . Тогава една евтина Дачия е истинско спасение от тоя болкук - съгласен съм .

    Коментиран от #36, #39

  • 33 Мирослав Маринов

    1 3 Отговор
    Тия боклуци не могат да излезнат от сервиза с цял отбор шофьори,пък камоли без нито един
  • 34 Мирослав Маринов

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "angel":

    @13 "sigorno imat predvid na patna pomo6t" че то иначе няма как
  • 35 1234

    3 1 Отговор
    возъл съм се на бмв х6 не ми хареса нещо возъл съм се на старата s55 amg компресор имаше много добра возия и 500 коня уникална кола Мерцедес е края на пътя
  • 36 ангел димитров

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Тотал Щета":

    @32 palqcho !!
  • 37 ангел димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Фидел":

    @24 fidel ti si darven filosof ne si v 4as izobshto
  • 38 ангел димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "martoveca":

    @19 martovec ima6 speshna nujda ot doktor
  • 39 Борислав Борисов

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Тотал Щета":

    @32 Абе ти в кой свят живееш?
  • 40 330и

    1 0 Отговор
    това не може да стане така лесно, има кръстовища със силно ограничена видимост, трябва изключителен рефлекс за да не се стигне до птп или най-лошото, това е невъзможно за каквато и да е електроника на този етап
  • 41 Ивайло Славчев

    0 2 Отговор
    xaxaxaxaxaxaa четирицилиндрови мотори.
  • 42 ангел димитров

    0 2 Отговор
    - tova e avtomobila be hora ostavete gi tiq mercedesi ----http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11308559139858567&f1=details
  • 43 ото

    3 0 Отговор
    За по следващата S класа не остава нищо друго освен да се движи
    без пътници и багаж .
  • 44 Стоката

    4 1 Отговор
    Мирослав
    Маринов
    izob6to nqkoga prez jivota si ka4va li si se na kola ? mercedes ne vlizat v serviz moje da vlezne samo da mu smenqt masloto , gumite , djanitite i nz si kvi drugi gluposti na da se razvali tova e da ne kaja golqma duma nevazmojno !!! az karam mesecedes e300 96g. 4ist dizel 3.0 136k.c. i da 4ukna na darvo ni6to ne se razvalq ! a koito se e ka4val vatre vika e....i kolata a az kazvam sedalkata moje da se drapne o6te nazad! a otnosno voziqta ka4val sam se na kvi li ne koli , no takava voziq prosto nqma xorata koito sam ka4val kazvat sa6toto ! xorata koito razbirat ot koli sa6to kazvat 4e mercedes vozi nai xubavo! nqma da sporq s nikoi ! koito ne e karal mercedes da ne pi6e izob6to tapi komentari !mejudrugoto otnosno tova koeto kaza 4e "Тия боклуци не могат да излезнат от сервиза с цял отбор шофьори,пък камоли без нито един" otnosno tiq bokluci koito kazva6 4e stoqt v serviza az takiva "bokluci" v serviz ne sam vijdal ! v serviz sam vijdl fiat , reno , pejo i nz si kvi drugi BOKLUCI!!! MERCEDES I VSI4KI OSTANALI!!!

    Коментиран от #45

  • 45 ангел димитров

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Стоката":

    @44 Stoka na taq antika nqma kvo da i se razvali zakarai q v muzeq

    Коментиран от #46

  • 46 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "ангел димитров":

    @45 shto po te kefi dachiata na bashtati koiato e na 1 godina li ?
  • 47 Sinan

    1 0 Отговор
    В топ гиър бяха казали едно нещо за S-класата: ако искате да разберете какви екстри ще имат вашите коли след 5 години,купете си S-класа и разберете на момента и още една интересна реклама на S-класата където двама добре облечени господа си стискат ръцете и се чува глас:Това е S-класа,за 500 000км пробег се смени само едно-собственика...и няма смисъл да коментират хора,които само са виждали у Големия град като са спирали с умрелия им Голф зад тях,как се представя тя на пътя и надали българина е по-умен от всички тези специалисти,инженери,дизйнери и супер техническите им заводи за милиарди долари,които раждат това чудо на автомобилостроенето.

    Коментиран от #48

  • 48 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Sinan":

    @47 mnogo si prav niama kakvo da dopalnia
  • 49 Георги

    0 0 Отговор
    Най-добрата кола.