Last news in Fakti

9 Юни, 2007 16:27 476 0

Да бъде или да не бъде

  • mg7 coupe-
  • nac mg

Това гласяха пресбюлетините преди около два месеца, пускани от Лонгбридж към целия свят. След категоричните послания на новите китайски шефове, никой не се усъмни в светлото бъдеще на бившия завод на Rover, понастоящем MG. Към днешна дата обаче все повече въпроси назряват и все по-малко отговори се получават от страна на новото ръководство на компанията. Какво се случи и предизвика отново вниманието на анализатори, специалисти и журналисти?

MG7 Coupe

Новият модел MG7 Coupe беше показан миналата седмица в Лонгбридж само пред очите на VIP персони. Презентацията на автомобила, чийто дизайн е разработен от Питър Стивънс навремето за Rover, ясно говори, че NAC MG има намерение да го произвежда серийно. Външният вид не е пипнат много от новите сътрудници на китайците. Сякаш само емблемата на Rover е заместена от знака MG върху радиаторната решетка.

Със сигурност обаче, интериорът е добре “изпипан”. Използвани са скъпи материали от дърво и естествена кожа. Изработката на салона отново връща спомените към потъналата в историята марка Rover, чиито автомобили се характеризираха с качествените материали в салона.

Недомлъвките на производителя

Въпреки очакванията на гости, анализатори и журналисти от бранша, от NAC MG не потвърждават информациата, че в завода в Лонгбридж ще се произвежда седанът MG7. Шефът на Nanjing Auto Ю Ян Уей заяви, че новото Coupe би могло да бъде пуснато на конвейера. Уей добави, че ще бъде последван от изцяло нова гама спортни коли при условие, че автомобилът направи “задоволителни” продажби. Бъдещето на роудстъра MG TF също потъна в мъгла от недомлъвки.

Прогнозите

Анализатори виждат в изказването на шефа на Nanjing Auto положителен заряд. Приемат амбицията на китайската компания като знак за сериозна работа за в бъдеще и развитие на марката.

Оптимистичните прогнози се дължат най-вече на големите инвестиции, които NAC влага в британския си завод. Неслучайно на официалната церемония по представянето на MG7 бяха поканени само VIP гости. С това китайците подават ръка към консервативното британско високопоставено общество, с което най-малкото очакват да ги привлекат като клиенти. Подкрепата на британските властимащи е от особено значение за развитието на бизнеса в Острова. Всички тези знаци ясно сочат огромното желание за успех и стабилизиране на позициите си във Великобритания.

Въпреки фойерверките никой не остана с конкретен отговор на въпроса - ще бъде ли качен MG7 на конвейера. Фабриката в Лонгбридж разполага със съответното оборудване за изработването му. Специалистите обаче не пропускат да отбележат, че за нови преси, специално подготвени за частите на купето, ще са необходими сериозни инвестиции.

Мария Минкова
[email protected]


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА