Тази вечер ще продължим с битката между тези три колоса на автомобилостроенето, като този път мястото не е правата отсечка, а завоите на пистата Кадуел Парк. Безпорния победител в драга бе култовото Porsche 911 във версията Turbo с близо две секунди разлика на японската Годзила - Nissan GT-R, който пък успя да се пребори с високотехнологичното чудо наречено NSXс близо секунда. По завоите обаче, се изискат много по-различни предимства за борба с времето и битката е значително по-интересна от правата. Тук ние отново ще заложим на ниското тегло на германския титан Porsche.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
Коментиран от #11
22:49 03.03.2017
2 Венци ВТ
Коментиран от #12
23:06 03.03.2017
3 коки
00:26 04.03.2017
4 Японеца
Коментиран от #5, #9
01:26 04.03.2017
5 Ламбо
До коментар #4 от "Японеца":
Порше като е произвеждала коли, Датсуна са изглеждали като селски каруци.И до днес начина по който изглежда Порше доказва че германеца е мислил , и е вложил душата си и сърцето си , когато го е проектирал. За перформанса няма нужда да говорим. Ако не си сляп си видял коя кола е по-добра.Сега няма да можеш да спиш, като знаеш че си харесал шевна машина от евтина пластмаса, вместо Порше с кожено табло.02:18 04.03.2017
6 Respect
07:02 04.03.2017
7 ASD
Коментиран от #14
07:25 04.03.2017
8 Ярослав Станчев
08:43 04.03.2017
9 333
До коментар #4 от "Японеца":
тия коли се правят, за да се продават.http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/nissan/nissan-gt-r/
http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/porsche/porsche-911/
Тоя резултат е важен.
Колите, за които са важни стотните са на Льо Ман. Виж там колко са пособни японците и къде е прекрасния Нисан.
09:07 04.03.2017
10 гощо
09:09 04.03.2017
11 некойси
До коментар #1 от "Mercedes-Benz":
Стига бе, не се вживявайте толкова, става въпрос за една задна протъркана накладка.Ако си ходил дори на аматьорско състезание-накладките са консуматив :)
Не се знае и с колко износени накладки са докарали NSX-а.
10:06 04.03.2017
12 гамена
До коментар #2 от "Венци ВТ":
Ти може да пукясаш но Порша никога14:00 04.03.2017
13 Коко
14:33 04.03.2017
14 Чичу Ади
До коментар #7 от "ASD":
Какви хибриди, какви кибрити? Коя колко харчи има значение при Дачия Сандеро и Шкода Фабия. Тук разхода е по-маловажен от цвета на тревата покрай пистата. А колкото до хибридите, не е лошо да се информираш, че когато разрешиха KERS в Ф1, година по-късно се наложи да задължат отборите да го интегрират, защото никой не искаше да го ползва. Това е добавяне на голямо тегло, за да може да се използват няколко конски сили повече за броени секунди на обиколка. А точно на пистата теглото е най-важно! От него зависи ускорението, сприрачния път и големината на центробежната сила в завоите. Не се съмнявай, че ако им позволят на отборите да махнат КЕRS, тази система ще остане в учебниците по История редом до 6 колесния Тирел. NSX беше представена като концепция преди 10 години и до момента на нейното пускане на пазара, се превърна в ретро автомобил. Явно славните спортни времена на Хонда са в отвъдното...Коментиран от #18
17:50 04.03.2017
15 Чичу Ади
Коментиран от #16, #17
17:55 04.03.2017
16 Тръмп
До коментар #15 от "Чичу Ади":
То американецът ако е пластмасов, японецът какъв е?И бих предпочел да карам V8 отколкото 1.6i.
19:46 04.03.2017
17 Алфа Ромео
До коментар #15 от "Чичу Ади":
Евала Чичо Ади много точни коментари!21:56 04.03.2017
18 Чико
До коментар #14 от "Чичу Ади":
Точно това им е проблема на японските суперколи с претенции, за да тежат по 1,8 тона явно не са вложени в тях най-добрите материали и системи за задвижване, а от там и по-ниска пазарна цена.Всичко добре направено струва пари, както и Порше разбира се. И си заслужава
14:26 06.03.2017
19 гола вода
12:58 07.03.2017
20 Wishmaster
21:00 07.03.2017
21 Гост
16:20 10.03.2017