Един автомобил в света си е спечелил прозвището Годзила, защото от много години представянето му е равностойно на това на суперспортните машини - Nissan Skyline преминал в GT-R. От четири поколения назад, той издевателства с много по-скъпи красоти, но може ли да удържи на едно "семейно" комби.
Според нас, Audi RS6 е нещо, като своеобразен наследник на Годзила, защото японската машина вече далеч не е евтина или невзрачна, а германеца не претендира за титли. Той просто доставя семпла, но съдържателна германска техника.
Мощността на двете машини е почти еднаква, но комбито има малко над 100 килограма в плюс. Дали това ще е минус, ще видите в този тест на Carfection.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ярослав Станчев
23:19 11.04.2017
2 Яро
23:28 11.04.2017
3 Nissan
Коментиран от #5
00:07 12.04.2017
4 Ловеца на поршета
00:17 12.04.2017
5 dexter
До коментар #3 от "Nissan":
Кое е по-качествено бе? Ръждивия японски кенеф ли?Коментиран от #6
00:20 12.04.2017
6 Станимир
До коментар #5 от "dexter":
Аз ще предпочета японеца. Разликата в качеството е само в главата ти. по отношение на технически иновации този Нисан е много изпипан от това Ауди. А това което се вижда на клипа за мен е нереално. Но даже Аудито да е по-бързо в този драг, във всеки завои Нисана ще го кара да се срамува че се е родило. Не случайно GTR е обичан и уважаван по целия свят и с това си е извоювал прякора Годзила.Коментиран от #22, #23
00:45 12.04.2017
7 GTR
00:58 12.04.2017
8 GTR2
01:08 12.04.2017
9 нисаня
01:15 12.04.2017
10 Гад
02:05 12.04.2017
11 Vasik Atanasova
а RS пък е извънземно
как може да сравняват тази коруба GTR с ауди RS6
Коментиран от #13
02:16 12.04.2017
12 Реалност
05:33 12.04.2017
13 Колзет
До коментар #11 от "Vasik Atanasova":
Този голф след 20 старта е за скрап,и няма място до Нисана.06:20 12.04.2017
14 Никой
08:10 12.04.2017
15 Alfa
Да сигурно на пистата нещата ще се обърнат обаче ако сложат един спайдър или лаферари до него и го пуснат на пистата тогава разликата ще е потресаваща и даже бих казал унижаваща.
08:18 12.04.2017
16 евтим
08:55 12.04.2017
17 евтим
08:59 12.04.2017
18 DuDe
За съжаление реалността е, че при нормални обстоятелства:
Stock RS6 < Stock GT-R
Като изцяло говоря за състезателните показатели на двете коли, защото GT-R-а, не че не става за ежедневието, ама нека сме реалисти... :)
09:21 12.04.2017
19 Delux
09:22 12.04.2017
20 Ха ха
09:45 12.04.2017
21 всички
09:46 12.04.2017
22 AUDI RS6
До коментар #6 от "Станимир":
Ти като дрънкаш глупости по форумчетата вяеваш ли си ? Ауди са пионерите въвели 4х4 системата за първи път в лек автомобил и имат такива традиции специално в ЗАВОЙЧЕТАТА ,които от нисан даже не са ги и сънували !!! .Завойчета каза АЛОООООООУУУ ШШШШШШШШШШШШ ГРАцКИИИИКоментиран от #24, #33
10:23 12.04.2017
23 AUDI RS6
До коментар #6 от "Станимир":
А за качеството на изработка да казваш ,че нисан е с по добро качество от ПРЕМИУМ марка като АУДИ специално си смешен ! В този нисан вътре можеш да видиш детайли от евтините им масови колички като от кашкай например . Ауди граЦки ЕФТИНА пластмаса вътре НЯМАТ ! ОТ Нисан има само да мечтаят за такова качество и прецизност .Коментиран от #30, #44
10:30 12.04.2017
24 оня същия
До коментар #22 от "AUDI RS6":
да бе те за тва мяудитата са известни в цял свят като недозавиващи шлепове... тва дето си се кръстил на него, "спортните" му характеристики свършват с движението в права линия, колкото и да се пениш. А това американците са го измислили много отдавна :)Коментиран от #25
10:33 12.04.2017
25 AUDI RS6
До коментар #24 от "оня същия":
Алооо граЦки пак си се напушил яко - само на теб в главата ти не могат да завиват - куатро системата е най доброто измислено някога 4х4 за завой и всичко останало .10:43 12.04.2017
26 CL500
10:46 12.04.2017
27 Ханс
които японските пластмасови марки не са произвели за цялата си история, тия пишман драскачите ореваха света с измисления ГТР!
Сега празноглавци си купете препарат за пластмаса от Кауфланд и ходете да си лъснете пластмасовите японски кошове
Коментиран от #29
10:50 12.04.2017
28 Фен
Да не кажете че е нагласено пак от ВАГ...при това е и българско...
11:32 12.04.2017
29 оня същия
До коментар #27 от "Ханс":
ау някой се засегна... гледай си нагласени видеа, на пътя истината си личи...Коментиран от #32
11:51 12.04.2017
30 656
До коментар #23 от "AUDI RS6":
Да си чувал за INFINITI което е лукса на NISSAN12:04 12.04.2017
31 BMW 760
12:34 12.04.2017
32 Ханс
До коментар #29 от "оня същия":
Никой не се засяга и прехваления ви леген го правят смешен вече TURBO S, GTS RS, AUDI R8, LAMBO HURACANE.. може би и още два три модела, ама никой не е седнал да реве, че всичките изброени коли са класи над ВАРЕЛАКарай си скърцащата кутия и сънувай поршета :DDD
12:56 12.04.2017
33 ХАХАХА
До коментар #22 от "AUDI RS6":
"Ауди са пионерите въвели 4х4 системата за първи път в лек автомобил и имат такива традиции специално в ЗАВОЙЧЕТАТА"ХАХАХАХА 4х4 системи има в автомобилите мнооого преди АУДИ. А първото 4х4 в масово произвеждана лека кола е СУБАРУ и то близо 10 години преди аЛди! Субару Леоне 1972г. Ауди куатро - 1980.
Ауди може да са първите вкарали 4х4 в рали спорта, но това не значи че са пионерите на 4х4 системата :D :D :D
Още повече това куатро във WRC печели дебютната си година а следващата пада от Ланча със задно! И да аЛдита Quattro особено пък масовките по БГ пътищата са недозавиващи шлепове, които са през повечето време предно предаване! Нищожно малко са тези които са 40/60 ....
Системата на Nissan е в пъти по-добра именно в ЗАВОЙЧЕНЦАТА!
А ако хванем да сравняваме ATTESA-та на Nissan която влиза през 1987 и е еволюирала през 90те то аналогични алдита не само че не могат да кимнат за завиват ами са и смешки в сравнение с GTR. ААА и като си говорим за пионери в спорта GTR възниква 1969та година!
Коментиран от #35, #42
14:38 12.04.2017
34 Кобрата
Това за пореден път доказва, че германските коли са най-добрите
Mercedes, BMW, Audi, Porsche и VW...това са колите, другото е кочини
14:41 12.04.2017
35 Ханс
До коментар #33 от "ХАХАХА":
Най-хубавото на японския казан е че когато поизгние може да го сложиш в мазето и да си вариш ракия в него! На трупчета, да не дрънка както когато е бил използван за превозно средствоКоментиран от #36
14:52 12.04.2017
36 Кобрата
До коментар #35 от "Ханс":
Това ми хареса...То от тези японски казани коли не става, поне първак хубав може да потече
Ама може и да се усеща лек вкус на ръжа в ракията после
15:26 12.04.2017
37 Алфа Ромео
15:31 12.04.2017
38 Audi
16:53 12.04.2017
39 NSX чука VAG
17:29 12.04.2017
40 asdasd
19:42 12.04.2017
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 dexter
До коментар #33 от "ХАХАХА":
Не са първи "великите" ръждилници от Субару. Дженсен са първи, ръждивия японски кенеф Субару, и след това Ауди.Коментиран от #49
20:50 12.04.2017
43 Обективни няма !!
Коментиран от #45
21:15 12.04.2017
44 Станимир
До коментар #23 от "AUDI RS6":
Смешен си. Единственото с което един немски боклук превъзхожда японска кола е защитата против ръжда, но стане ли въпрос за задвижващи агргати ходова част и надеждността на тези компоненти разликата е фрапираща в полза на дръпнатите. Да не говорим за рзход на гориво.21:18 12.04.2017
45 dexter
До коментар #43 от "Обективни няма !!":
Пич, това със безкрайно ниския център на тежестта е в устата на 95% от субаристите. Другото е с производителността. Само да ти кажа, че и Порше ползват боксеров мотор, ама не прегряват като Субару.Да, DCCD е най-доброто AWD, ама що си мислиш, че швабите не могат да измислят нещо по-кадърно? Не са решили, WRC ни им е приоритет.
Не сравнявай нормално Субару със STI - общото е само емблемата.
Ако си карал нормалното Субару ще знаеш какво е - евтин ръждив кенеф с пиклива виско-муфа в средата. Това е, нищо повече. Не е много по-издръжлив от нормална кола. Митсубиши е къде къде по издръжливо.
Имал съм Субару, продадох го с кеф и сега си карам Ауди куатро, даже с 2 год по-старо, но и за миг не ща да си спомням повече за тая дръпната уйдурма, направена от ламарина с дебелината на кухненско фолио.
Коментиран от #48, #51
21:48 12.04.2017
46 jyf
Коментиран от #50
01:52 13.04.2017
47 jyf
01:58 13.04.2017
48 ААА
До коментар #45 от "dexter":
Преди 4г. ми се наложи да закарам спешно мой приятел ,от морето до София, с неговата кола Субару, чипирана на 200к/с. Обикновено не карам така, но както се казва-ситуация. Честно казано колата ми хареса ,като вървене и поведение на пътя, със скорости над 200км/ч. След което моят приятел я продаде , и разбрах че новият и собственик е събрал буталата , след един месец. Та не знам дали моето скоростно придвижване до София е имало нещо общо с това , или просто така се е случило.07:30 13.04.2017
49 ХАХАХА
До коментар #42 от "dexter":
Аз съм казал: "А първото 4х4 в масово произвеждана лека кола е СУБАРУ"Масово!
Янсен (не Дженсен), слагат 4х4 система на 318 бройки от техния Jansen FF. Това е допълнителна опция на кола която по принцип не е с 4х4 система и то в ограничен брой.
Първата масово произвеждажа лека кола с 4х4 е Субару.
Преди това джиповете са имали много отдавна 4х4 а първите които са използвали 4х4 в състезание също не са Алди ами са Spyker във Spyker 60 H.P. 4WD през 1903.
10:00 13.04.2017
50 ХАХАХА
До коментар #46 от "jyf":
Това пич са тези, които задното им се включва само когато им пребоксуват предните колела тоест 90% от куатротата в БГ.Коментиран от #55
10:04 13.04.2017
51 Ханс
До коментар #45 от "dexter":
Пич, остави ги да си мислят, че карат космически кораб. Субару, мибару, мицубиши..Моля ви се, бийте си по един шамар и се осъзнайте
Коментиран от #52
10:18 13.04.2017
52 С вашите камъни по вашите глави
До коментар #51 от "Ханс":
Ниския център на тежеста е тъпотия. Много по велика е немската мисъл да турат двигатела до фаровете и после да компенсират с твърдо окачване, че да не се клатушкаме по завойченцата.Прегряват ви мозъците не боксерите....
10:53 13.04.2017
53 Fake
Коментиран от #57
16:33 13.04.2017
54 ДО ВСИЧКИ
16:48 13.04.2017
55 dexter
До коментар #50 от "ХАХАХА":
Сашееее, Сашеее, мнооо си *** ... Земи прочети още. Единствените, които са основно с предно, а задното им да се включва като пробоксуват предните колелета са A3, Q3 и TT. Системата е Haldex.Всички останали - Ауди 80, 80 купе, 100, A4/S4/RS4, A5/S5/RS5, A6/S6/RS6, A7/S7/RS7, A8/S8, Q5, Q7/QS7 са с постоянно зацепено AWD със самоблокиращ диференциал TorSen. Виж в нет-а какво е и как работи.
До Quattro IV-то поколение до 2007-ма мощността е разделена 50:50 преден:заден мост, а после 40:60.
Quattro V вече е друга технология, но пак е постоянно зацепено AWD-то.
Коментиран от #60
19:32 13.04.2017
56 dexter
19:33 13.04.2017
57 dexter
До коментар #53 от "Fake":
Знам кой какво кара, ама Аудито е 100 бона по скъпо от тоя Датсун.19:52 13.04.2017
58 Spec b
Коментиран от #59
21:21 13.04.2017
59 dexter
До коментар #58 от "Spec b":
Драсни в Гугъл "Porsche Panamera Sport Turismo" ...21:32 13.04.2017
60 КИРИЛИЦА
До коментар #55 от "dexter":
не че нещо ама са ти стари данните. преди 10 години беше така, ама сега 90% от куатрота-та са с халдекс.22:53 13.04.2017
61 Ивайло
12:56 14.04.2017
62 Гошо гледа лошо
20:26 18.04.2017