Last news in Fakti

11 Април, 2017 23:04 26 765 62

Nissan GT-R срещу Audi RS6

Един автомобил в света си е спечелил прозвището Годзила, защото от много години представянето му е равностойно на това на суперспортните машини - Nissan Skyline преминал в GT-R. От четири поколения назад, той издевателства с много по-скъпи красоти, но може ли да удържи на едно "семейно" комби.

Според нас, Audi RS6 е нещо, като своеобразен наследник на Годзила, защото японската машина вече далеч не е евтина или невзрачна, а германеца не претендира за титли. Той просто доставя семпла, но съдържателна германска техника.

Мощността на двете машини е почти еднаква, но комбито има малко над 100 килограма в плюс. Дали това ще е минус, ще видите в този тест на Carfection.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ярослав Станчев

    14 16 Отговор
    DEUTSCH KRAFT!!!
  • 2 Яро

    17 7 Отговор
    Deutsche Kraft - женски род
  • 3 Nissan

    23 33 Отговор
    Naglasena rabota.Porednia reklamen trik na vw group.Na realen put nissana shte go skusa.Puk i e dosta po kachestveno,audi vse edno e postroeno ot indianci.

    Коментиран от #5

  • 4 Ловеца на поршета

    5 20 Отговор
    То по-добре да бяха взели два файтона от ония дето возят туристите по морето отколкото тези изтърбушени каруци и да им сложат по един двигател и щеше да се получи по-хубав тест. И взели че им сложили и 4×4, защото собствениците им когато карат с предно или недай си боже със задно предаване не могат да карат в права линия.
  • 5 dexter

    33 33 Отговор

    До коментар #3 от "Nissan":

    Кое е по-качествено бе? Ръждивия японски кенеф ли?

    Коментиран от #6

  • 6 Станимир

    38 20 Отговор

    До коментар #5 от "dexter":

    Аз ще предпочета японеца. Разликата в качеството е само в главата ти. по отношение на технически иновации този Нисан е много изпипан от това Ауди. А това което се вижда на клипа за мен е нереално. Но даже Аудито да е по-бързо в този драг, във всеки завои Нисана ще го кара да се срамува че се е родило. Не случайно GTR е обичан и уважаван по целия свят и с това си е извоювал прякора Годзила.

    Коментиран от #22, #23

  • 7 GTR

    5 9 Отговор
    Golqmo sastezanieto ma bese koy potegnq po barzo ,4e pove4e ne vidqhme ima nqma 200 metra
  • 8 GTR2

    41 13 Отговор
    Незнам как се получи това но си мисля че лъжата е пълна тук.Гледах няколко клипа на различни места и все GTR-A печели. Просто поредните лъжи на Audi.Трябва да се спрат да лъжат, просто ги е яд това.Сто години да минат Нисан си е Нисан.Въпреки че харесвам и двете коли.
  • 9 нисаня

    32 12 Отговор
    от кадЯ на кадЯ тва ауди ще мине gtr-a на късо разтояние.. големи бонаци ей ..
  • 10 Гад

    21 36 Отговор
    Прехвалената Годзила много взеха да и се клатят краката последно време. Вече и семейните комбита я правят смешна. Изобщо не мога да разбера защо го наричат тоя нужник супер кола. Какво и е супер като една семейна товарачка го сгъва като спрял. Няколкото секунди слава на японците приключиха да се върнем в реалността.
  • 11 Vasik Atanasova

    25 40 Отговор
    лятото на 2016 г карах S6 5.2 V10 с 435 коня беше лудница
    а RS пък е извънземно
    как може да сравняват тази коруба GTR с ауди RS6

    Коментиран от #13

  • 12 Реалност

    16 16 Отговор
    Деца лягаите и сънувайте за вашите аудита ,а кои знае може и да полетят.
  • 13 Колзет

    26 24 Отговор

    До коментар #11 от "Vasik Atanasova":

    Този голф след 20 старта е за скрап,и няма място до Нисана.
  • 14 Никой

    23 9 Отговор
    Ако съдиме по този тест от ВАГ, защо ли правят порше въобще то е безмисленно тогава. Спомням си едно предаване, преди бяха взели гтр от първото поколение на R35 убит от гонки ибго пуснаха с ауди р8 го победи значително с по малко. Това е толкова нагласено, че даже нереално. Ваг групата по-спокойно не се превъзбуждайте рано сутрин да не ви доиде в повече.
  • 15 Alfa

    12 27 Отговор
    Това е краят на легендата ГТР. Навремето беше наистина супер кола и не случайно я сравняваха с поршетата и фераритата а сега стигна дотам да я сравняват с комби, което дори не е най-наточеното Ауди.
    Да сигурно на пистата нещата ще се обърнат обаче ако сложат един спайдър или лаферари до него и го пуснат на пистата тогава разликата ще е потресаваща и даже бих казал унижаваща.
  • 16 евтим

    11 7 Отговор
    много разбирачи семейно AUDI RS не съществува......
  • 17 евтим

    21 7 Отговор
    ТЕЗИ КАЛЪФИ КЪДЕТО ШОФИРАТ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С АВТОМОБИЛНИЯТ СПОРТ
  • 18 DuDe

    27 3 Отговор
    Голям фен съм на Ауди и също толкова и на GT-R, ама това беше повече от нагласено... RS-6 е една от много уникалните коли, ама чак така да дръпне Nissan-a е просто нереално. GT-R хапва за закуска коли от класа на Ламборгини, Порше, Ферари (не казвам, че всички модели - че да не ми скочат ей сега много съфорумници и да ми кажат хейтър.. :) ), пък Аудито ли ще му се опре...
    За съжаление реалността е, че при нормални обстоятелства:
    Stock RS6 < Stock GT-R
    Като изцяло говоря за състезателните показатели на двете коли, защото GT-R-а, не че не става за ежедневието, ама нека сме реалисти... :)
  • 19 Delux

    16 5 Отговор
    https://youtu.be/A8JpALbcn68 гледайте мишки Ауди никой път няма да е по добра от ГТР-ра само може да си мечтаят да стигнат японците по технологии.
  • 20 Ха ха

    5 21 Отговор
    Догодина очакваме Корса РС да отнесе японската пръдня, прехвалена до небесата.
  • 21 всички

    12 3 Отговор
    се изказвате/из ак вате/ ,ако ауди имат толкова евтина и ефективна електроника и механика за убийствени стартове да я монтират на порше,ламборгини и т.н.Клипът при положение,че е истински /за чесността на фолксваген говори дизелгеит/ значи много доработки са правени и вероятно цената на това ''семейно'' ауди е 3-4 ламборгинита!
  • 22 AUDI RS6

    11 15 Отговор

    До коментар #6 от "Станимир":

    Ти като дрънкаш глупости по форумчетата вяеваш ли си ? Ауди са пионерите въвели 4х4 системата за първи път в лек автомобил и имат такива традиции специално в ЗАВОЙЧЕТАТА ,които от нисан даже не са ги и сънували !!! .Завойчета каза АЛОООООООУУУ ШШШШШШШШШШШШ ГРАцКИИИИ

    Коментиран от #24, #33

  • 23 AUDI RS6

    10 15 Отговор

    До коментар #6 от "Станимир":

    А за качеството на изработка да казваш ,че нисан е с по добро качество от ПРЕМИУМ марка като АУДИ специално си смешен ! В този нисан вътре можеш да видиш детайли от евтините им масови колички като от кашкай например . Ауди граЦки ЕФТИНА пластмаса вътре НЯМАТ ! ОТ Нисан има само да мечтаят за такова качество и прецизност .

    Коментиран от #30, #44

  • 24 оня същия

    16 7 Отговор

    До коментар #22 от "AUDI RS6":

    да бе те за тва мяудитата са известни в цял свят като недозавиващи шлепове... тва дето си се кръстил на него, "спортните" му характеристики свършват с движението в права линия, колкото и да се пениш. А това американците са го измислили много отдавна :)

    Коментиран от #25

  • 25 AUDI RS6

    10 15 Отговор

    До коментар #24 от "оня същия":

    Алооо граЦки пак си се напушил яко - само на теб в главата ти не могат да завиват - куатро системата е най доброто измислено някога 4х4 за завой и всичко останало .
  • 26 CL500

    12 3 Отговор
    Колкото и да не съм фен обзелото прехласване по ГТР, то на 100% това видео е нагласено. Нисана се движеше все едно съм аз с моя ЦЛ :-) Дори изглеждаше и си личеше колко бавно се движи. НЕРЕАЛНО е това! Дори и някои да послъгват с характеристиките, то няма как Нисана да е с 1 сек по-бърз да 100 кв/час от Ауди-то и да остава толкова назад. Дори и шофьор-аматьор не би изостанал така. Просто е нагласено. А иначе дето спорите - и двете марки са чупливи. Най-добрия избор винаги е бил и ще бъде - ПОРШЕ (Турбинирано за предпочитание и 4х4 - 911 Турбо Ес)! Разбира се, ако можеш да се примириш с липсата на конфорт и с това, че все едно си в корито на 2 педи от асфалта, но това е спортиста ;-) !
  • 27 Ханс

    14 16 Отговор
    Ей смешници далекоизточни, производител като VW Group произвежда толкова много спортни качествени коли (поне 5 модела на Порше, поне 4-5 модела на Ламборджини, поне 3-4 модела на Ауди, Бугати, Бентли...)
    които японските пластмасови марки не са произвели за цялата си история, тия пишман драскачите ореваха света с измисления ГТР!
    Сега празноглавци си купете препарат за пластмаса от Кауфланд и ходете да си лъснете пластмасовите японски кошове

    Коментиран от #29

  • 28 Фен

    2 7 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=-An6_3zDIVQ
    Да не кажете че е нагласено пак от ВАГ...при това е и българско...
  • 29 оня същия

    8 3 Отговор

    До коментар #27 от "Ханс":

    ау някой се засегна... гледай си нагласени видеа, на пътя истината си личи...

    Коментиран от #32

  • 30 656

    12 4 Отговор

    До коментар #23 от "AUDI RS6":

    Да си чувал за INFINITI което е лукса на NISSAN
  • 31 BMW 760

    8 4 Отговор
    Чакаме R36 все пак R35 e с технология от 2008 и до сега успя да издържи на конкуренцията
  • 32 Ханс

    6 8 Отговор

    До коментар #29 от "оня същия":

    Никой не се засяга и прехваления ви леген го правят смешен вече TURBO S, GTS RS, AUDI R8, LAMBO HURACANE.. може би и още два три модела, ама никой не е седнал да реве, че всичките изброени коли са класи над ВАРЕЛА
    Карай си скърцащата кутия и сънувай поршета :DDD
  • 33 ХАХАХА

    14 5 Отговор

    До коментар #22 от "AUDI RS6":

    "Ауди са пионерите въвели 4х4 системата за първи път в лек автомобил и имат такива традиции специално в ЗАВОЙЧЕТАТА"

    ХАХАХАХА 4х4 системи има в автомобилите мнооого преди АУДИ. А първото 4х4 в масово произвеждана лека кола е СУБАРУ и то близо 10 години преди аЛди! Субару Леоне 1972г. Ауди куатро - 1980.
    Ауди може да са първите вкарали 4х4 в рали спорта, но това не значи че са пионерите на 4х4 системата :D :D :D

    Още повече това куатро във WRC печели дебютната си година а следващата пада от Ланча със задно! И да аЛдита Quattro особено пък масовките по БГ пътищата са недозавиващи шлепове, които са през повечето време предно предаване! Нищожно малко са тези които са 40/60 ....

    Системата на Nissan е в пъти по-добра именно в ЗАВОЙЧЕНЦАТА!
    А ако хванем да сравняваме ATTESA-та на Nissan която влиза през 1987 и е еволюирала през 90те то аналогични алдита не само че не могат да кимнат за завиват ами са и смешки в сравнение с GTR. ААА и като си говорим за пионери в спорта GTR възниква 1969та година!

    Коментиран от #35, #42

  • 34 Кобрата

    13 12 Отговор
    Audi-то е ЖЕСТОКО! Направо му разказа играта на този японски бо*лук!
    Това за пореден път доказва, че германските коли са най-добрите
    Mercedes, BMW, Audi, Porsche и VW...това са колите, другото е кочини
  • 35 Ханс

    7 13 Отговор

    До коментар #33 от "ХАХАХА":

    Най-хубавото на японския казан е че когато поизгние може да го сложиш в мазето и да си вариш ракия в него! На трупчета, да не дрънка както когато е бил използван за превозно средство

    Коментиран от #36

  • 36 Кобрата

    7 8 Отговор

    До коментар #35 от "Ханс":

    Това ми хареса...
    То от тези японски казани коли не става, поне първак хубав може да потече
    Ама може и да се усеща лек вкус на ръжа в ракията после
  • 37 Алфа Ромео

    11 4 Отговор
    Гадните Хансове с поредната манипулация!
  • 38 Audi

    7 2 Отговор
    Audi haresvat i karat samo,koito nqmat nikakva tehnicheska gramotnost.Razvalqt se 100 pati oshte v garancia a za vseki remont se razglabq cqlata kola.Da ne spomenavam milionite problemi s elektronikata.A na putq pone e ujas ne moje da zavie a puk da spre izobshto
  • 39 NSX чука VAG

    7 2 Отговор
    Не че немеца е лош ма да земат да измислят някакви нови бутони за стъклата че са си същите от 80
  • 40 asdasd

    1 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=A8JpALbcn68 Дори не се нуждае от коментар.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 dexter

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "ХАХАХА":

    Не са първи "великите" ръждилници от Субару. Дженсен са първи, ръждивия японски кенеф Субару, и след това Ауди.

    Коментиран от #49

  • 43 Обективни няма !!

    9 4 Отговор
    Да почнем с факта,че стане ли въпрос за 4x4 система можем да говорим само за Subaru Impreza WRX STI!!И не само 4x4 системата прави колата рали легенда-има си Boxer двигател който има безкрайно нисък център на тежеста ! Така пренасяме се към клипа...GT-R който от 0-100км/ч ускорява за има няма 3сек падна от комби с такава разлика-невъзможно !! И как въобще говорите коя кола е по-добра като едното е напълно безмислено -комби с 600коня ??? Защо? А от другата страна имаме една от най-признатите супер коли която за разлика от комбито няма аеродинамика на стар радиатор ! Не че отписвам напълно немското произведение на тъпите инженери,но няма как да кажете rs6 е по-добър автомобил от Годзила!!

    Коментиран от #45

  • 44 Станимир

    9 5 Отговор

    До коментар #23 от "AUDI RS6":

    Смешен си. Единственото с което един немски боклук превъзхожда японска кола е защитата против ръжда, но стане ли въпрос за задвижващи агргати ходова част и надеждността на тези компоненти разликата е фрапираща в полза на дръпнатите. Да не говорим за рзход на гориво.
  • 45 dexter

    5 5 Отговор

    До коментар #43 от "Обективни няма !!":

    Пич, това със безкрайно ниския център на тежестта е в устата на 95% от субаристите. Другото е с производителността. Само да ти кажа, че и Порше ползват боксеров мотор, ама не прегряват като Субару.

    Да, DCCD е най-доброто AWD, ама що си мислиш, че швабите не могат да измислят нещо по-кадърно? Не са решили, WRC ни им е приоритет.

    Не сравнявай нормално Субару със STI - общото е само емблемата.
    Ако си карал нормалното Субару ще знаеш какво е - евтин ръждив кенеф с пиклива виско-муфа в средата. Това е, нищо повече. Не е много по-издръжлив от нормална кола. Митсубиши е къде къде по издръжливо.
    Имал съм Субару, продадох го с кеф и сега си карам Ауди куатро, даже с 2 год по-старо, но и за миг не ща да си спомням повече за тая дръпната уйдурма, направена от ламарина с дебелината на кухненско фолио.

    Коментиран от #48, #51

  • 46 jyf

    1 3 Отговор
    Хахчо кои са тия аудита с 4х4 дето са с предно ? Сигурно не знаеш та затова да ми ти кажа - а3 . даже и хубаво форума съм чел исказвания от смешници с разни рибарски истории как е..Ли м.мата на това или онова ауди. Хубавото е че и там се намират обективни хора са малко да държат разговора по-близо до земята. Личното ми мнение е че не трябва да се сравняват двете коли - gtr става само за писта и е абсолютно безсмислен за други цели. С една дума настава.

    Коментиран от #50

  • 47 jyf

    0 1 Отговор
    Субаро форум . Не че не съм го чел хубаво :) . В определени случаи не искам автоматични работи - ти му пишеш субаро то ти вика било хубаво :)
  • 48 ААА

    3 3 Отговор

    До коментар #45 от "dexter":

    Преди 4г. ми се наложи да закарам спешно мой приятел ,от морето до София, с неговата кола Субару, чипирана на 200к/с. Обикновено не карам така, но както се казва-ситуация. Честно казано колата ми хареса ,като вървене и поведение на пътя, със скорости над 200км/ч. След което моят приятел я продаде , и разбрах че новият и собственик е събрал буталата , след един месец. Та не знам дали моето скоростно придвижване до София е имало нещо общо с това , или просто така се е случило.
  • 49 ХАХАХА

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "dexter":

    Аз съм казал: "А първото 4х4 в масово произвеждана лека кола е СУБАРУ"
    Масово!
    Янсен (не Дженсен), слагат 4х4 система на 318 бройки от техния Jansen FF. Това е допълнителна опция на кола която по принцип не е с 4х4 система и то в ограничен брой.
    Първата масово произвеждажа лека кола с 4х4 е Субару.

    Преди това джиповете са имали много отдавна 4х4 а първите които са използвали 4х4 в състезание също не са Алди ами са Spyker във Spyker 60 H.P. 4WD през 1903.
  • 50 ХАХАХА

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "jyf":

    Това пич са тези, които задното им се включва само когато им пребоксуват предните колела тоест 90% от куатротата в БГ.

    Коментиран от #55

  • 51 Ханс

    3 3 Отговор

    До коментар #45 от "dexter":

    Пич, остави ги да си мислят, че карат космически кораб. Субару, мибару, мицубиши..
    Моля ви се, бийте си по един шамар и се осъзнайте

    Коментиран от #52

  • 52 С вашите камъни по вашите глави

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "Ханс":

    Ниския център на тежеста е тъпотия. Много по велика е немската мисъл да турат двигатела до фаровете и после да компенсират с твърдо окачване, че да не се клатушкаме по завойченцата.
    Прегряват ви мозъците не боксерите....
  • 53 Fake

    3 2 Отговор
    Това е като да сравняваш сандвич тип принцеса със суши . Гтр е класика а това е някакво си ауди дето мияча на прозорци под нас кара такова ...

    Коментиран от #57

  • 54 ДО ВСИЧКИ

    5 0 Отговор
    ДО ВСИЧКИ ЧЕКИДЖИИ!!!КОЙ ОТ ВАС Е СОБСТВЕНИК НА ЕДНА ОТ ДВЕТЕ КОЛИ ЗА ДА СЕ ИЗХВЪРЛЯТЕ???АЗ НЕ !!НО СЪНИЩАТА СА ХУБАВО НЕЩО!!!!КАТО СЕ СЪБУДИТЕ ПОГЛЕДНЕТЕ ПРЕЗ ТЕРАСАТА ДА СЕ ПРИЗЕМИТЕ!!!
  • 55 dexter

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "ХАХАХА":

    Сашееее, Сашеее, мнооо си *** ... Земи прочети още. Единствените, които са основно с предно, а задното им да се включва като пробоксуват предните колелета са A3, Q3 и TT. Системата е Haldex.
    Всички останали - Ауди 80, 80 купе, 100, A4/S4/RS4, A5/S5/RS5, A6/S6/RS6, A7/S7/RS7, A8/S8, Q5, Q7/QS7 са с постоянно зацепено AWD със самоблокиращ диференциал TorSen. Виж в нет-а какво е и как работи.
    До Quattro IV-то поколение до 2007-ма мощността е разделена 50:50 преден:заден мост, а после 40:60.
    Quattro V вече е друга технология, но пак е постоянно зацепено AWD-то.

    Коментиран от #60

  • 56 dexter

    1 1 Отговор
    Забравих и Ауди V8.
  • 57 dexter

    2 3 Отговор

    До коментар #53 от "Fake":

    Знам кой какво кара, ама Аудито е 100 бона по скъпо от тоя Датсун.
  • 58 Spec b

    2 0 Отговор
    Самия факт, че семейно комби " припотявя" годзила в сток вариант е крайно красноречив.. Някой ден ако събера достатъчно "жълади" Rs6 или G Power Huricane ще е следеащото семейно "комбе" ...ама едва ли... да я и в "геогтафията"...;)

    Коментиран от #59

  • 59 dexter

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Spec b":

    Драсни в Гугъл "Porsche Panamera Sport Turismo" ...
  • 60 КИРИЛИЦА

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "dexter":

    не че нещо ама са ти стари данните. преди 10 години беше така, ама сега 90% от куатрота-та са с халдекс.
  • 61 Ивайло

    1 1 Отговор
    Има две марки БМВ и Мерцедес,аудито е един чуплив кенеф
  • 62 Гошо гледа лошо

    1 0 Отговор
    Абе разбирачи, колко от вас са се качвали на RS6 или на GTR че така ги знаете нещата. Клипчета в тубата и аз мога да гледам, ама в крайна сметка като вземете да вадите по 200 бинги за кое да е от двете, тогава ми приказвайте кое е кофа и кое варел