Last news in Fakti

15 Май, 2017 13:56 20 142 27

Най-бързата серийна кола на "Ринга" вече е китайска

  • нюрбургринг-
  • рекорд-
  • ep9-
  • nio
Най-бързата серийна кола на "Ринга" вече е китайска - 1

Електрическият хиперкар EP9, който е дело на китайската компания Nio стана най-бързата серийна кола на пистата Нюрбургринг. Спортното купе, което разполага с мощност 1 360 конски сили успя да завърти една обиколка за 6.45.9 мин - време, което е по-добро с цели шест секунди от досегашното върхово постижение на Lamborghini Huracan Performante.

Зад волана на Nio EP9 по време на рекордния тур е бронзовият медалист от надпреварата 24-те часа на Льо Ман от 2013 година Питър Данбрек. Странното е, че винаги, наред с подобна информация, компаниите публикуват и видео от постижението. Китайците към момента не са предоставили такова. До сега EP9 държеше рекорда за най-бърз електрически автомобил с време 7.05:12 мин.

EP9 е с мощност от 1 360 к.с. и въртящ момент от 1 380 Нм. Китайският електромобил, създаден с участието от инженери от отбора на NextEV във Formula E, ускорява от място до 100 км/ч за 2.7 сек., до 200 - за 7.1, а границата от 300 км/ч пада след 15.9 секунди. Максималната скорост е 313 км/ч, а капацитетът на батериите стига за 427 км.Най-бързата серийна кола на "Ринга" вече е китайска


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чеп

    16 9 Отговор
    Серийна?
  • 2 max

    4 22 Отговор
    Bugatti Chiron 1500ks
  • 3 Spiderman

    7 6 Отговор
    Аз съм , вервайте ми ! 😃
  • 4 незнайко

    29 4 Отговор
    Това се очакваше. Китайците произвеждат и електродвигатели и батерии. Когато ги съберете двете и имате добро купе, а те имат, се получава това. Те имат пари да купят всяка новост и да я пуснат в производство. УЧИТЕЛИТЕ ИМ, СА ЯПОНЦИТЕ.
  • 5 Vasik Atanasova

    2 27 Отговор
    копират тези китайци
    то я ясно че най бързата кола е БУГАТИ

    Коментиран от #14

  • 6 летец

    0 1 Отговор
    Питър Дъмбрек е по-известен с това: https://www.youtube.com/watch?v=KqGq9OnHLHs
  • 7 Ярослав Станчев

    5 3 Отговор
    В Уикипедия има разместване на времената и тази китайска електричка заедно с двата Радикала не са при серийните коли.Не знам кога са го размествали класирането,но е факт.
  • 8 Shmeker

    3 8 Отговор
    Ако караме 5 часа на тази писта ше го направя крив с някое ТДИ 1.9

    Коментиран от #16

  • 9 гост

    25 1 Отговор
    Не знам на какво се надявате и срещу какво ревете ! На първото излизане преди има няма два месеца тая "електричка" отнесе де що има "премиуми" със мноооого "история" , дето на тая писта карат от Хитлерово време . Сега на второто излизане сваля с 20 (двадесет) секунди , дето другите се радват на 2 (две) и то през две-три години . На третото излизане ще слезе под 6,30 и ще откаже всички ДВГ-та изобщо и да мечтаят да я стигнат , та камо ли да я минат . И всеки технически грамотен ще ви каже , че друго не може и да бъде при тази разлика в показателите , ама не , кой ще ви казва на вас , вие си знаете пърделниците и тва е

    Коментиран от #15

  • 10 Андре

    7 1 Отговор
    Ако иска и на Марс да те качва...няма никакво удоволствие от това да караш нещо изродско бързо и да работи като тролей...удоволствието е съвкупност от всичко,но най-вече от мощ и звук... трябва да си с изместен център за да избереш това пред който и да е ОСМАК с близки показатели. За ежедневието има ТЕСЛА...

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Андре":

    Преди има няма две години твърдяхте , че ДВГ-тата са недостижими и "електричките" никога няма дори да ги доближат , та камо ли да ги бият по бързина и ускорение . Сега единственото което успявате да измислите е "удоволствието" от "мощта" на някакво виещо и смърдящо желязо , при положение , че изобщо нямате ИДЕЯ каква мощ и удоволствие дават "електричките" , но така или иначе нещата вече са необратими за щастие , скоро всички ще се чудят как са могли да търпят толкова време недуразумението ДВГ

    Коментиран от #12

  • 12 Андре

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Аз не вия, а ти обяснявам. Електродвигателя винаги ще бъде по-бърз и рязък от ДВГ. На него не му трябват обороти за да развие максималната си мощ. Той винаги я използва! В коментарите си изразявам моето, а не хорското мнение. Карай си електричката, на мен не ми харесва кола без звук ! Това е като да правиш онова...ама с ръка вместо с жена 😉

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Андре":

    Ами щом единственото което те интересува е някакъв звук , можеш да си сложиш слушалчиците и да си пуснеш който искаш звук , а не да караш другите да го слушат , щото точно това за твое съжаление е да "правиш онова , ама с ръка " , ако не вярваш , попитай специалист !

    Коментиран от #21

  • 14 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Vasik Atanasova":

    Къде сте прочел или чул за ЕЛЕКТРИЧЕСКО Бугати, за да го намесвате ?
  • 15 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Господине съгласен съм с Вас, но как да обясните на невежите какви електродвигатели имат "електричките". За всички пишещи, електродвигатил са виждали в пералнята, вентилатора,подемно съоръжение и на някой други места . ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ТРИФАЗЕН МАГНИТЕН ДВИГАТЕЛ. Няма нужда да го знаят, но го има във всеки хард диск в умален мащаб, а навремето във видеоглавите на видеомагнетофоните.
  • 16 Ае Шмекер

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Само ти ли тука не си разбрал - въпросната ел. кола взима Ринга за 6:45 мин., не за 5 часа, колкото са необходими на 1.9 TDI. (аз даже недоумявам защо толкова много време ти трябва, неделен шофьор ли си?!)

    Коментиран от #18

  • 17 клип

    1 0 Отговор
    Пуснаха и видео вече:
    https://www.youtube.com/watch?v=c4MRydmz86E
  • 18 Грую

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ае Шмекер":

    Човека иска да каже, че ако карат 5 часа на електричката ще му падне акумулатора и няма да завърши...и те така...

    Коментиран от #20

  • 19 Wishmaster

    0 2 Отговор
    Първо искам да кажа браво и поздравления ноооооо.
    Първо гумите са сликове, второ теглото пише че е ооло 1700 кг, което ми се вижда малко та си мисля да не би да са сложили батерия колкото за няколко обиколки, някой знае ли колко киловати е?
    Дори и при това тегло с нормални гуми ситуацията ще е коренно различна.

    Коментиран от #22

  • 20 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Грую":

    А пък другия "човек" иска да каже , че това TDI. , ако въобще издържи 5 часа на максимална скорост , ще мине толкова обиколки , колкото "китайчето" за 50 минути най-много . А и за зареждането не се притеснявай , батериите се сменят за под 8 минути , без пилота да напуска кокпита , ако на това се надявате , ще си карате до безкрайност , тази кола е правена за състезания по издръжливост
  • 21 Андре

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    не те разбрах изобщо, ти явно си мека китка, след като звукът на мощен 8мак го разбираш като някакъв...и стига със слушалките, време е да не прикриваш влеченията си, а да излезеш и гордо да зявиш каква е истинската ти ориентация😁

    Коментиран от #23

  • 22 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Wishmaster":

    А не усещаш ли , че вече ставате смешни с измишльотините си ? Да ми покажеш една поне кола от "рекордьорите" с "нормални" гуми и въобще с нещо "нормално" в нея , което да е предвидено за повече от един тест най-много , включително "двигателя" ? И какво ненормално видя в 1700 кг за двуместен болид с карбонова каросерия , при положение , че седемместна Тесла с пълно оборудване тежи под 2300 кг , даже мисля , че са се презастраховали и теглото тепърва ще намалява . Ако толкова те интересуват батериите вземи почети , това от сайта е едно към едно на пистата : http://www.nio.io/ep9-experience

    Коментиран от #25

  • 23 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Андре":

    Не , време е ти да излезеш и да заявиш истинската си комплексарщина , за която има медицинска диагноза , а за мен не се безпокой , оценили са ме много повече жени от теб и оценката няма да ти хареса , повярвай ми , а има и няколко живи доказателства !

    Коментиран от #24

  • 24 Андре

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    ти си истински робот, като гледам как те привличат всички видове тесли...явно си наседнал една като малък и дръжката все още е част от теб😂 😂
  • 25 Wishmaster

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Ти ставаш смешен с тази фенщина, както виждаш поздравил съм ги хората не казвам на черното бяло.
    Всеки които разбира от автомобилен спорт знае какво огромно значение има сцеплението на гумите, така че сликовете променят много.
    Отворих страницата и останах много разочарован, има всичко друго но не и ИСТИНСКИ Technical Specs. Няма как да ме убедиш че един производителят на сериен автомобил ще крие какво продава. По скоро мяза на болид направен за писта.
  • 26 VAG

    0 1 Отговор
    Ае момченца, ко разбирате вий уе - вижте батко ви ко прай:

    https://pbs.twimg.com/media/CoyX7PcXgAA_im7.jpg

    Коментиран от #27

  • 27 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "VAG":

    Идеално , типичен ВАГ.новски тъпанар , който дори не включва , че това място се снима 24/7 и честитката по пощата ще му изтрие самодоволната усмивчица за мнооооого дълго време !