Last news in Fakti

16 Май, 2017 07:15 21 986 42

Да те отнесе едно старо BMW E21

Да те отнесе едно старо BMW E21 - 1

Понякога притежанието на много скъп спортен автомобил не е достатъчно. В това видео от любимите ни "летящи стартове" на канала GTboard ще видим една определено неочаквана битка с още по-неочакван край. Lamborghini Aventador е един от най-мощните автомобили на пазара с неговия 6.5-литров V12 двигател и 700 коня в едно много аеродинамично шаси.

Партньорът му в това състезание обаче, е първата Тройка на баварците, която в оригинален вид не е нищо особено и далеч не можем да я наречем бърза. Тук думата "оригинало" е изоставено брутално, защото автомобилът разполага с чудовищната мощност от 1000 конски сили измерени на колелата или близо 1200 коня на двигателя, които обаче, отвън по никакъв начин не могат да се открият. Този автомобил покрива всички точки за думата "слийпър" или по нашенски "вълк в овча кожа" или по-скоро "мечка в овча кожа".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Иван

    22 5 Отговор
    Бива си го баварчето.
    По-старите са по-хубави(преди е36)

    Коментиран от #4, #7

  • 2 незнайко

    18 9 Отговор
    Тези преработки не са за каране по пътищата . Никога няма да се използва тази мощност. Те са само за драг състезания.

    Коментиран от #3

  • 3 Random

    15 10 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Що, кой е на улицата в 23:00?
  • 4 Така е

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    Хубави са ама са теснички отвътре
  • 5 Toni

    19 22 Отговор
    Вие си карайте ламбото, пък нека някакъв смешник с антика, която след 1-2 такива старта отива за ремонт. И какво като е по - бързо, нито е по-хубаво, нито е по-престижна марка нито каквото и да било друго.
    Как пък един път я какъв международен магнат не се появи с такъв дръгел ,а все с Ферари, ламбо,Порше , Астон и всякакви подобни екзотики.

    Коментиран от #6

  • 6 Андре

    31 4 Отговор

    До коментар #5 от "Toni":

    Много голяма част от хората го правят за авторитет и показност на възможностите си в зелено.А дръгелите какато ги наричаш...някой път струват дори повече от изброените от теб 😉 Хората го правят за удоволствие...чиста доза адреналин.

    Коментиран от #9

  • 7 Гост

    10 10 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    То също и при Ладите 2105 по хубава от по новите!!! Какво им в на по новите ?? Че не можеш да си ги позволиш и вече не са хубави? Видя ли на клипа такива смотани нови БМВ та имаше ? Защо ли? Защото сигурно не са хубави!!

    Коментиран от #10

  • 8 Гост

    11 11 Отговор
    Абе защо не видях в този клип хинди голфетка Корса и други. Защо няма коментари че БМВ не ставали за нищо??? Липсвате ми разбирачи! Айде започвайте.

    Коментиран от #30

  • 9 Тони

    9 12 Отговор

    До коментар #6 от "Андре":

    Да да, дръгелите са по-скъпи от спортните екзотики.
    Какво да направиш - хората са постигнали нещо, демонстрират статус и възможности.
    Така ако разсъждаваме значи кефещи се на бракми с мощни двигатели са комплексари, защото искат да се сравняват с доказани спортни автомобили и с успялите хора.
    И каквото и да ми говорите има едно нещо което пропускате: ако ви сложат двата автомобила един до друг и ви кажат че единия е за вас безвъзмездно, всички избират ламбото !

    Коментиран от #11, #12

  • 10 бай Иван

    12 10 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Боклуци с предно са, това им има.
    Изключая двигателите- 1.5 16v държи на висока мощност (300-400 к.с.)
    Коли с предно не признавам.
    Новите бмв та нямат нищо общо със старите-тежки, грозни, проблемни пък и ги карат много турци и м...ли.

    Коментиран от #13

  • 11 Random

    9 7 Отговор

    До коментар #9 от "Тони":

    Аз не бих взел ламбото.
















    Щото ще ми трябват още пари да сложа двигателя на някой "дръгел".
  • 12 Андре

    9 4 Отговор

    До коментар #9 от "Тони":

    Ми не мисля, че като искаш да разревеш чичко паричко си комплексиран, но както искаш така си го тълкувай. Иначе ако ми подаряват една от двете, бих предпочел Джина, все пак ще я продам за повече пари...

    Коментиран от #17

  • 13 Гост

    5 7 Отговор

    До коментар #10 от "бай Иван":

    Ти от къде знаеш че са тежки и проблемни? Какъв опит имаш с тях?

    Коментиран от #14

  • 14 бай Иван

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Достатъчно е да се поразровиш в нета.
    1500-1800 кила ако е леко...

    Коментиран от #29

  • 15 ддд

    11 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: вълк в овча кожа" или по-скоро "мечка в овча кожа".
    или по скоро скитник с ролекс
  • 16 Генерал

    11 16 Отговор
    Шофьорите на бмв са по-комплексирани и от шофьорите на гоуф
  • 17 Тони

    10 5 Отговор

    До коментар #12 от "Андре":

    Само факта който казваш: ще разревеш чичко паричко говори за тежки комплекси.
    Не знам защо си мислите че хората шофираши скъпи автомобили се интересуват от поредния идиот с 30-40 годишна морга, който сложил мощност под капака, за да може да я покара в разстояние на 300-400 метра, преди отново да я закара за ремонт.
    Единственото логично обяснение е че подобни индивиди се засягат от това някой да притежава наистина признат спортен автомобил и имат желание да са "конкурентни"

    Коментиран от #19, #21

  • 18 Бай Кузман

    4 1 Отговор
    .ах тая трансмисия, дето гълта 200 "коня" :D
  • 19 Random

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Тони":

    Абе ти верваш ли си?
    Те затова карат с 200, нали? Щото не ги интересува чуждото мнение?
    А колко често ще се влиза за ремонт зависи от това какво е сложено и как се кара.
    Има двигатели които държат 200-300 коня отгоре без проблем(RB25, 1/2JZ, може би някои немски) така че това твое изказване показва колко си компетентен.

    Коментиран от #22

  • 20 Ловеца на поршета

    15 8 Отговор
    Когато едно BMW говори дори и Lamborghini мълчи!
  • 21 Андре

    8 5 Отговор

    До коментар #17 от "Тони":

    Много от богатите хорица имат жестоки комплекси. Те се състезават със свойте конкуренти в живота и винаги искат да са по-по-най. Това са тежки комплекси, купуват си най-най доброто, най-скъпото, всичко е най... и дилъра им казва, че с такива коли ще бъдат богове на пътя... и като ги насереш с такава кола от буржоазията 😂 най-малкото му се плаче. А относно надеждността на кошляците, зависи от частите вложени в него. Можеш да имаш 2 еднакви коли по 1000 коня и едната да е направена за 20 000 лв, а другата за 200 000 лв. От това зависи колко дължини ще направиш и как 😉
    .. И само да знаеш, че щом чичко паричко се закачи, той си мисли, че ти си една гнида, която трябва да бъде поставена на място... да ама не 😁
  • 22 Андре

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    А двигателите на тези Япоснки зверове дето си изброил, издържат около +500-600 конв без проблем...особено 2JZ на която и скоростите са много здрави !

    Коментиран от #23

  • 23 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Андре":

    W58 е най-чупливата от тези които стават на 2JZ и все пак издържа 300-400 коня.
    R154 май беше до 500-600 коня, а светият граал V160/16x го ползват и за драг колите от по над 1000 коня.

    Коментиран от #24

  • 24 Андре

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Да абсолютно точно 😊 скъпи са много, но са един път. Ама какво разбираме ние като не сме от буржоазията 😂
  • 25 Дилян

    3 8 Отговор
    Видеото е кофти направено, тоя баварец не може да дърпа толкова , фабрично е някъде към
    115коня!Вижда се как колегата с другатакола го оставя да набере и после го настига като пътен знак...!!!

    Коментиран от #26

  • 26 Андре

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Дилян":

    Ако беше прочел малко от темата, щеше да разбереш защо така дърпа 😂😉
  • 27 Shmeker

    6 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Тройка на баварците, която в оригинален вид не е нищо особено и далеч не можем да я наречем бърза.

    Моля изтрийте това изречение, тройката на БМВ е написала историята на този сегмент. И не е била никак бавна.
  • 28 Алфа Ромео

    3 11 Отговор
    Дърт ковчег на колела....

    Коментиран от #40

  • 29 Гост

    5 7 Отговор

    До коментар #14 от "бай Иван":

    1500-1800 кг са нещо нормално за съвременни автомобили все пак говорим за безопасност екстри и така нататък , а опита ти с тях какъв е??

    Коментиран от #31

  • 30 Хондаджия

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    https://www.youtube.com/watch?v=Z37pLH0LCbc
    https://www.youtube.com/watch?v=DiivTAx5C7g
    Това Ламбо на 400 метра(драг 1/4 миля) я минава за около 10,4 секунди,най-бързият Сивик в света с 1850 коня(1600 на колелата) прави време 7,61 и терминална скорост 201 мили/ч(322,8 км/ч).Най-бързият Голф 16v(т.е 4 цилиндров)1151 коня и време 8,29 при терминална скорост 281км/ч(иначе най-мощният е 1267 коня,с двигател 5,2 V10 Bi Turbo от Audi RS6).
  • 31 бай Иван

    9 2 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Нормално, но не леко!
    Нямам опит с тях, що питаш?
    Ей ти google, там можеш да се разровиш за проблемите им.

    Коментиран от #32

  • 32 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #31 от "бай Иван":

    Питам защото ми е интересно. Защо да питам google ,аз от опит знам за БМВ включително е 36 , е 46 ,е39 и сега е60 !!! А ти от google!!! Браво ,значи много ама много си компетентен!

    Коментиран от #33

  • 33 бай Иван

    7 3 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Ми, хубаво.
    И, доволен ли си?
    Аз знам за един дето направо беше намразил неговото Е60. Gaskings в тубата. Ако знаеш какви мили думи каза...

    Коментиран от #34

  • 34 Гост

    5 8 Отговор

    До коментар #33 от "бай Иван":

    Ей ама много гледате клипове в тубата , после и компетентно мнение изказвате щот сте гледали и чели . Специалисти сте ГОЛЕМИ !!! Страшна работа! Каква е твоята лична кола? Имаш изобщо такава? Не на бащати, не и на комшията?

    Коментиран от #35, #38

  • 35 Бай Айван

    3 7 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Ладата ми е в кръвта, ама не си я давам за нищо на Света ! За 1000 лева я прайм 600 коня и излитам!

    Коментиран от #36, #37

  • 36 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Айван":

    Кви 1000 лв като те гледам и за без пари ще я направиш 600 а може и повече коня, защото за приказки тук пари не ти трябват. Добре Ладата ти е на сърцето това ок , и аз съм минал през тази школа но ми е интересно че не казваш какъв ти е опита с БМВ че ги коментираш толкова че били проблемни??
  • 37 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Айван":

    Грешка питах бай Иванчо:))
  • 38 бай Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Galant 2.5 V6 1998.
    На външен вид ми харесва, макар да е с предно. Сравнително бърза е, не ми е правила проблеми, няма хлоп, няма троп.
    Събирам малко по малко пари за пълна реставрация.
    Какъв опит да имам?
    Малко ли са ти оплакванията в интернет на собствениците?
    Виж колко резултати излизат за проблеми с Е60.
    Да не говорим за никасиловото покритие на по-старите.

    Коментиран от #41

  • 39 RedBull Renault F1 RS France Power

    4 0 Отговор
    Още един автомобил от старата немска школа , който доказа че не всичко е година на производство .

    Коментиран от #42

  • 40 RedBull Renault F1 RS France Power

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Алфа Ромео":

    Дърт ковчег на колела.... Каза го човека каращ Фиат под името на марка от романтична книга , защитавайки собственост на Фолксваген .
  • 41 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "бай Иван":

    Караш или искаш някой ден да караш??? И то с този двигател ??? Който е добре докато върви , ама каже ли че няма да върви -жална ти майка. Имам приятел който имаше такова , много пари му строши , много майстори смени накрая набързо го разкара за без пари. Ама като се замисля то е с предно?? Как така ти върлия противник на предното ? Или караш с предно а мечтаеш за кола със задно?
  • 42 Сеат Ибиза Cupra 160

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "RedBull Renault F1 RS France Power":

    Евала братле . Явно си фен на френските автомобили , но що се касае до нещо наистина немско макар и старо , ти го уважаваш . Рядко са хората като теб , които ценят както ти го наричаш... СТАРАТА немска школа .