Last news in Fakti

8 Декември, 2011 10:57 12 554 20

Mercedes-Benz SL (R230) остана в историята

  • mercedes-benz-
  • sl-
  • magic sky control-
  • magic ride control
Mercedes-Benz SL (R230) остана в историята - 1

 

За Mercedes-Benz моделът SL може да се определи като знаков. Това е най-големият и луксозен открит автомобил на немската марка, а неговото родословно дърво започва от кабриото 300SL, създадено на базата на едноименното купе с прозвище "крило на чайка".
 
Точно поради тази причина немците изпратиха подобаващо сегашното поколениe, носещо вътрешнозаводски индекс R230. Последният роудстър с твърд сгъваем таван слезе от конвейера в Бремен с почести. Екземплярът с цвят Iridium Silver ще остане в музея на марката.
 
Mercedes-Benz SL (R230) се появи на бял свят през 2001 година във вариант с четири фара (снимка 2). През 2008 година моделът претърпя сериозен рестайлинг, а най-съществената промяна бе в станалите емблематични за модела нови предни светлини.
 
Спирането от производство на луксозния роудстър е белязано от очакваната в началото на следващата година нова генерация на модела. Тя ще бъде показана през януари на автосалона в Детройт и ще е първият Mercedes-Benz с изцяло алуминиева каросерия.
Съдейки по шпионските фотографии на новата версия, може да се каже, че автомобилът ще съхрани чертите на предшественика. Идеята на дизайнерите от Mercedes-Benz е именно такава - да не се променя силуетът на колата, но в същото време тя да стане по-модерна и високотехнологична.
 
Главен акцент при новия SL са многобройните екстри, най-забележителна от които е Magic Ride Control. Тази система, която следи пътната обстановка с камери, разпознава неравностите по настилката и предварително настройва окачването.
 
Друг интересен атрибат е "вълшебният" Magic Sky Control таван. Той е заимстван от новото SLK и може да мени степента си на прозрачност в завимист от желанието на водача и пасажера.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    6 4 Отговор
    mercedes benz e nomer 1
  • 2 Босият Бандит

    2 6 Отговор
    bmw e nomer 0
  • 3 на босите бандити - БОСА

    1 6 Отговор
    бмв е номер 1,2 и 3, юак тогава е мерцедес
  • 4 Fineti

    5 4 Отговор
    Mercedes i vsi4ki ostanali
    Mercedesa e priznat ot cql svqt
  • 5 Stoyan

    1 5 Отговор
    Интересно в какво МБ е #1.
    Сигурно има и такива класации.
    Но истината е винаги само една - пазарен дял.
    А пазарният дал на МБ и да добавим BMW пак е няколко ПЪТИ по малък от този на отличниците.

    Коментиран от #7

  • 6 Пацо

    5 3 Отговор
    Мерцедес си е Мерцедес
  • 7 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Stoyan":

    @5 v vsichko v koeto drugite marki se stremiat.
  • 8 Явор Иванов

    1 7 Отговор
    На първо място е БМВ, на второ Мерцедес - точка на спора
  • 9 Nashio

    6 1 Отговор
    Mercedes-Benz e kolata koiato karat uspelite hora !
  • 10 Bay Shile

    4 2 Отговор
    Защо няма песни за BMW а за МЕРЦЕДЕС - бол!
  • 11 Святослав Бекетов

    3 2 Отговор
    Само искам да ми кажат почитателите на BMW еквиваленти на моделите SLR и MAYBACH.MERCEDES винаги ще бъде преди BMW.
  • 12 orange

    2 2 Отговор
    @Святослав
    Бекетов - Мерцедес никога няма да бъде преди БМВ.Не ми говори за Майбах,защото в момента те загиват,а Ролс-Ройс на БМВ се продават като топъл хляб на богаташите,въпреки че са впъти по-скъпи дори и от поръчковите изпълнения на Майбах.И за SLR-a не си прав,защото БМВ не са и опитвали.А повярвай ми-ако "М" дивизията се захване да направи суперспортен автомобил,той ще е доста по-добър от ч....те на AMG,които освен за парадиране за нищо друго не стават.Ако си поне малко запознат,трябва да знаеш къде е "М" и къде е "AMG" в света на автомобилния спорт.Не ме разбирай погрешно...да,карам БМВ и си го обожавам.И не е Е36,спокойно.Не съм фанатик,харесвам и Мерцедес,харесвам и Тойота,и Ситроен.Но трябва да разберете,че БМВ-то е по-спортната алтернатива на другите германски премиум производители.И там са силни.А където е силата на другите - престижа,имиджа и лукса,примерно,от страна на Мерцедес,там БМВ или са наравно с другите или са по-добри.И фактите го говорят.Серия 5 се продава повече от Е класа.Серия 3 да не говорим(най-продавания премиум автомобил в света).Така и е при кросоувърите,така е и дори при споменатите от теб Майбах и Ролс-Ройс.Не забравяй и за МИНИ.И другото - БМВ останаха единствения производител,който държи на принципите си.Ауди дори не ги приемам за конкуренция,защото са нищо повече от по-скъпи Голфове и Пасати,а Мерцедес също почнаха да правят коли с предно предаване.А като цяло един от символите на високия клас е по-скъпото задно предаване.Правете си изводите сами.Дори първа серия и Х1 са съответно със задно или 4х4.

    И пак - не ме разбирайте погрешно.Като имидж,Мерцедес може би завинаги ще са най-хубавите коли в света,и то с право.
  • 13 Asenov

    1 2 Отговор
    Az sym po4itatel ma BMW, moga da kaja 4e novata m6 kadeto 6te izlezne sledva6tata godina sys skromnite 600 konq, nemoje i na malkiq pryst da stypi. no vseki si ima interesi i vijdaniq.
  • 14 bahlam

    2 2 Отговор
    към orange
    ти най вероятно си собственик и на на изброените от теб автомобили щом си толкова запознат, най вероятно имаш и пръст във фирмената политика на БМВ или си някои от борда на директорите на компанията щом си толкова запознат в детайли. Обаче нека те попитам щом нямаш ауди за конкуренция ,как ще обясниш ,че ВАГ имат една от най щироките гами автомобили. не искам да се изказвам ласкаво за ауди ,но по мое мнение А3 засенчва 3-ката на БМВ както и минито, относно SUV-вовете невижадам с какво Х5 е по добър от Cayenne, Touareg или Q7 или с какво X1 i X3 са по добри от Tiguana ,единсвеното което прави впечатлеие в тая гама автомобили е тва напомпано Х6 ,не отричам БМВ като качествен производител ,голям фен съм им ,но ако бъдеме честни и гледаме реаано на нещата мерцедес винаги ще са пред БМВ. Незнам до колко съм прав но според мен БМВ-то е една по евтина алтернатива на Мерцедес ,ако въобще можем да сравним 2-те марки. Така ,че както ти каза "Ако си поне малко запознат,трябва да знаеш къде е "М" и къде е "AMG" в света на автомобилния спорт." аз бих ти казал ако си поне малко запознат и погледнеш нещата от друг ъгъл не каот собственик на БМВ би трябвало да знаеш къде е БМВ и къде е Мерцедес в света на автомобилите.
  • 15 gost

    1 2 Отговор
    Няма смисъл от спорове. Почитатели на марки колкото искаш. По скоро искам да обърна внимание на типажите хора, които карат двете марки. При БМВ можеш да срещнеш всякакви в която и серия на колата да попаднеш, обърнете внимание следващият път когато шофирате каква е марката на колата която ще изпревари неправилно, ще мине в насрещното или ще предизвика произшествие, това без изключение ще е БМВ, само обърнете внимание. Друго много важно, повечето притежатели на БМВ искат да покажат класа от тип поп фолк гъзария с максимум 50 лева в джоба и много надувки, това е и причината да шофират като току що взела книжка ученичка с приятелките си в колата. Друго много важно, какво от това като колата ти е 600 конски сили като пътищата са ни отвратителни и тесни, тук е Източна Европа разликата е огромна няма пътища за леки коли тук. За притежателите на БМВ по тези географски ширини колите трябва да бъдат с ограничители, защото тези типажи нямат елементарна представа за реалното си положение спрямо недораслите си разбирания и купчина комплекси, които си мислят че ще компенсират с марката кола която се превърна в символ на комплекирани момченца с манталитет на селски ерген попаднал по някаква причина в града. От Мерцедес правят луксозни возила някои от които със заявка за спортен характер, усещането е толкова различно в управлението на Мерцедес че БМВ няма как да е в същата графа за сравнение разберете го това. Мерцедес е доказан с годините а БМВ правят по свестни коли в последните 5-6 години, защото пазара им го наложи. Сервизите са пълни с БМВ-та човек маслото не може да си смени от тях. Така че много ви моля време е да пораснете вече и да не живеете с мисълта че БМВ-то ще оправи всичките ви несъвършенства.

    Коментиран от #17

  • 16 Благой Коев

    2 2 Отговор
    колите се делят на Мерцедес и всички останали
  • 17 Даниел Петков

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "gost":

    @15 Абе пич преди няколко месеца четох във Ауто Билд,че Мерцедес си признава за много дефекти модели- за мл-а от 2005 до 2007 били със страшно много дефекти,за CLS-а от 2005 до 2007г,за S класата от 2005г до 2007г така,че и Мерцедес не са за хвалене.Не хваля нито БМВ нито Мерцедес,защото и двете марки имат дефекти.Попринцип съм фен на Бмв и ми харесват повече от Мерцедес,но Мерцедес сега взеха да изкарват найстина добри модели.Пък и + това няма как примерно за 5 години да са продадени 1 000 000 х5-ци и да няма една дефектна!

    Коментиран от #18

  • 18 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Даниел Петков":

    @17 chete li i kolko avtomobila BMW vika za popravka na fabrichni defekti.are kakvo se panesh ti poneje si pritejaval nov benz i nesi dovolen a sega pritejavash novo BMW i si mnogo dovolen.takiva kato teb koito chetat glupavi statiiki i si karat 15godi.pokarai nov Benz i togava govori .
  • 19 520 zender

    1 1 Отговор
    Незнам кой е по-добър от двете марки но в момента бмв печели тестове срещу мечока-справка ауто билд.
  • 20 6-er

    1 0 Отговор
    абе като гледам 6-ер Гран Купе на баварците и .. си мисля че бенц имат какво дз наваксват ... а и новата 5-та серия .. е мммм м м м м