Last news in Fakti

8 Декември, 2011 11:22 3 543 23

Renault модернизира Laguna Coupe

  • laguna-
  • coupe-
  • renault-
  • 4control

 

По време на автомобилното изложение в Болония френската компания представи обновения вариант на най-драйвърския си модел Laguna Coupe. Този автомобил е интересен най-вече със системата си 4control.
 
Посредством електромотор, интегриран под задния мост, задните колела завиват с до 3.5 градуса. При скорост под 60 км/ч те се въртят в посока, обратна на предните, като по този начин значително улесняват маневрирането.
 
При надвишаване на отметката 60 електродвигателят въздейства на шенкелните болтове така, че колелата завиват в еднаква посока с предните. Ниският център на тежестта и системата 4control са причините за уникалното поведение на автомобила в завои.
 
Обновената версия впечатлява с видоизменени фарове, в които вече са интегрирани диодни дневни светлини. В стандартното оборудване влизат и 17-цолови лети джанти, както и по-луксозно интериорно изпълнение.
 
Двигателите, налични за обновената Laguna Coupe, са пет - три бензинови и два дизелови. Всички те могат да работят съвместно или с шестстепенна механична скоростна кутия, или с автоматична трансмисия.
 
Базовият бензинов мотор е с обем два литра и мощност 150 к.с. Двулитровият турбо агрегат се предлага в две мощностни модификации - със 170 и с 205 к.с. Топ агрегатът при бензиновите е 3.5-литров шестак с 240 к.с.
 
Най-големият дизел е V6, а мощността му е същата като на мощния бензинов мотор. По-слабите двигатели, работещи с нафта, разполагат със 150, 175 или със 180 к.с., като всички те са разновидности на добре познатия мотор MR9.
 
Обновеното Renault Laguna Coupe ще се прави в завода на компанията във Франция, а цената му се очаква да е аналогична с тази на досегашната версия - около 31 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 !!!

    1 2 Отговор
    Рено взеха да си оправят визията за сметка на грозните немски творения напоследък.
    И дизелите им са сериозни 205 коня от 2 литра.
    Имат напредък франсетата.
  • 2 Marto

    2 1 Отговор
    Bellisima
  • 3 The Bear

    1 1 Отговор
    Винаги преди съм харесвал Рено - поради една или друга причина. Напоследък обаче правят колите си с много грозна предница - еми няма по-грозна предница на Лагуна в нито едно предно поколение. Освен това наскоро бях в салона на Рено в Бургас - изпоседях на всичките места във всичките им модели и с огромно разочарование установих, че задните седалки във всички модели са детски - подглавниците са между плешките ми, а дори и в най-горно положение опират в долната част на врата ми и не ми позволяват да седна на седалката. Няма друга такава марка, която така да е замислила новите си модели, че на задните им седалки да могат да се возят само деца или възрастни с ръст до 130-140 см. Ми то за деца си има допълнителни столчета, които в един момент излизат от употреба, а не като имам деца да караб Рено, а като пораснат да сменям колата. Ако продължават така доста готови купувачи на Рено се отказват. Както и жена ми преди два дена от Рено Меган Сценик - тя седна отзад и като се изръби на подглавника в гърба стана и каза "НЕ" - а е 165 см висока.
  • 4 Ц5

    0 0 Отговор
    Ако е френско само Ситроен или Пежо (вече е без значение даже, една фирма са), рендетата винаги имат нещо недодялано в себе си.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 яаоаяо

    1 0 Отговор
    Борче кола соборче сокоте сопоте п.те -Това е за любителите на френски коли .Аз знам че французите не могат да правят коли .Но за сметка правят други неща .Мерцедес и всечки останали.Как може да има наивници да си купуват такива грозни коли .Наречени рендета.
  • 7 яьао

    1 0 Отговор
    Нормално за немси машини произведени с немска прецизност.Аз не съм виждал на Мерцедес да правят реклама .Освен на тъпите рендета по телевизията .
  • 8 М 3

    0 1 Отговор
    Ооо Мерцедес пък е такова грозно нещо напоследък че не знам на къде повече.Само пари искат а станаха по трошливи и от китайските ментета.
    Само едно име нищо повече.
  • 9 Jan Reno

    0 1 Отговор
    Хубава нова кола. Купуваш за 40к и караш 3 години, възползваш се от много екстри, характерни за по-висок клас. После продаваш за 10к и купуваш нова. Това е рецептата, за да се кефиш на такива коли, ако обаче решиш да го караш 10 години си е вече проблем.
  • 10 beaugoss

    0 1 Отговор
    яаоаяо виж ве ти чул ли си за CITROËN GT поне французите имат предимство че произвеждат коли и заради хора кат теб ще изостанем... ако ме питаш защо казвам така защото аз живея в ФРАНЦИЯ от 3 години и тук има повече живот от колкото в БГ
  • 11 Перо

    0 1 Отговор
    Колко от дежурните плювачи могат да си позволят тази кола?! С тези характеристики, система за завиване и страхотен интериор. Ако това е грозна кола, аз трябва да съм пълен идиот, за да я смятам за красива.
  • 12 Oleg

    0 1 Отговор
    Меган RS направави М-сериите на БМВ и Мерцедес смешни с близо 80 коня по-малко. На всяко обиколка на Нюрбургринг изостават с повече от секунда. Няма и никога не е имало кой да бие Рено-Спорт по бегачки и това е. Четете, гледайте и не ръсете простотии!
  • 13 520 zender

    1 0 Отговор
    oleg-Ти имаш ли си представа колко в момента тежи едно М3 примерно.То и АМГ е в същото положение.Да ние знаеме какво е постигнало Рено във формулата.Всъщност ако това ти е утеха Рено е най-големия спортист.Е що ги купуват тогава тия бмв-та и бенцове в цял свят повече от Меган РС незнам.Но все пак малката бройка е гарант за уникалност.
  • 14 Renault

    0 1 Отговор
    Ако следваме твоята логика трябва да те попитам . Е що ги купуват толкова тия Рена та винаги са над продажбите на БМВ.
    И защо БМВ никога не успява да направи по добра кола от Рено в автомобилните спортове.
    Нали уж баварците все награди печелят щото можели да редят турбини.
    Да ама като излезем на пистата се вижда кой си печели наградите заслужено и на кой му помагат.
    БМВ е само едно име създадено за фукльовци които искат да впечатлят не разбиращите от автомобили.
    За това е особено популярно по нашите ширини.
    Тук Бай Ганю задължително трябва да се покаже с натруфена външност нищо че под нея няма нищо.
  • 15 520 zender

    1 0 Отговор
    Кво ма топли твоя тъп спорт ве.Отивай на пистата бе.Аз колата съм я взел за работа не за спорт.Наградите БМВ ги взема за най-добър двигател а не за най-добър спортист .Все пак се радвам че ти харесва рено или пежо или ситроен-френския премиум вози добре.Незнам дали си карал френска кола аз да.Много са добри френските коли ама спрямо италианските.Спрямо немските ...........нямам какво да кажа-оставам без думи.Все едно да сравняваш трабант със жигули.Можеби примера не ти стана ясен щото си твърде малък и не си ги карал тея коли зада усетиш разликата но..разлика има и тя е голяма меко казано.
  • 16 хо хо хо

    0 1 Отговор
    Истината боли а? В автомобилните спортове всяка фирма показва какво може и най добрите си технологии.Както виждаш БМВ там винаги губи.Така че не ми говори за някакви нагласени награди спечелени от гласовете на журналисти.
    На пистата се вижда истинската авангардна технология.Там БМВ Е КРЪГЛА НУЛА.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 някой

    0 1 Отговор
    Ейй няма тема по която притежатели на Бе Ен Ве да не се изцепят.
    Из онези дни им бяха криви японците защото правели спортни коли сега им е криво Рено защото било бързо и печелело състезания ама нямало толкова екстри като немците.
    Ако питат вас други фирми освен БМВ не трябва да има защото БМВ са най великите и отдавна всички други трябваше да са затворили.
    Толкова сте жалки със заблудите си . Но така е когато човек не чете и не се образова разчита само на приказки и реклами.
  • 19 520 zender

    1 0 Отговор
    някой-Ма чакай ве човек.Чесно да ти кажа мен не ме вълнува какво печелят рено или някоя друга марка на пистата.Всъщност от сърце им желая да спечелят 100пъти повече успехи а бмв дано никога да не печели нищо.Все ми е тая пич.Харесвам си бмв-карам си бмв.Тва е.Просто се обадих по темата щото тука Олег съпостави меган със М3 и АМГ.Било ги скъсало на пистата.Кой го знае какво аматьорско регионално състезаниице е гледал и вади заключения.Ааа и още..ся остава да ми кажеш че Лагуната е по-добра от немския премиум-това беше друга закачка...
  • 20 М_SUX

    1 0 Отговор
    Не нападайте зендера.... всички коли са хубави въпроса е да имаш пари .... както бих карал алфа 159 така бих се качил на това рено или на някоя бмв или Мерц само ВАГ не харесвам и то не защото са толкова лоши коли, а просто ме нервират с други неща. Въпросът е когато имаш определен брой пари и трябва да избираш какво би си взел... един ще си вземе реното и ще каже, че обича да е различен и затова не е избрал БМВ... друг ще вземе бмв-то и ще се радва на добре балансирана кола, която има много фенове в България, 3ти ще се качи на Мерцедес и ще си каже чувствам се улегнал и ще си го карам (както аз).... Всеки може да се присмее на другата марка.... въпрос на вкус и пари.... лично за моя вкус Мерцедес и бмв са най-добрите, а от спортните коли Ферари, но това не ми пречеше преди 1 седмица да капарирам едно волво.
  • 21 мнение

    0 0 Отговор
    Зендер не знам по какви критери ги оценяваш колите но дори Рено например с модела си Латитюд е по удобно вътре и като пространство и като возия от великата "премиум" тройка на БМВ.
    Вземи да покараш малко и други коли че с тези баварски тараляски съвсем ще ти изсвиряса акъла :)))
  • 22 330i

    0 0 Отговор
    аналогичното бмв купе е поне с 10-15 000 лв по скъпо при най-евтините модели, и то бмв-то е без тез електромотори в задния мост, което е по-добре, но винаги ще се намери някой да каже че за парите в повече купуваш една емблема, като пъцула от топ геар, ама като се качи и подкара (филма беше за 1-цата), почна да признава някой нещица като перфектния контрол (благодарение на задното), лекото управление, и качеството на салона
  • 23 top gear

    0 0 Отговор
    Да бе като няма с какво друго да оправдаеш 15 000 минимум отгоре почваш да говориш за контрол и салони.
    Да ама на пистата Рено се оказва с по добър контрол.
    Що така става не знам.А и акто гледам този салон не виждам с какво БМВ го превъзхожда точно.
    А що се отнася до Топ Гиър гледай предаването за Х3 да видиш какво казаха за дървения и салон и нулевата проходимост.