Last news in Fakti

3 Септември, 2017 21:11 9 261 17

Eто я предницата на хипермашината на Mercedes-AMG - Project One

Eто я предницата на хипермашината на Mercedes-AMG  - Project One - 1

Премиерата на един зашеметяващ автомобил дело на Mercedes наближава все повече. Под името Project One той ще съдържа всичките най-нови технологии в задвижването директно от Формула 1. До сега знаем, че машината ще бъде с хибридна система, мощност от над 1000 конски сили и ще има максимална скорост от 350 километра в час, но естествено тук се цели по-скоро общо представяне и завидно ускорение.

Eто я предницата на хипермашината на Mercedes-AMG  - Project One

До сега те ни показаха силуета на автомобила в профил и неговата задна част, но вече знаем и как ще изглежда предната му част. Очакваме обаче, машината да е създадена с наблягане на функцията, а не на красотата, защото трябва да покаже възможности.

Това разкритие ни води до мисълта, че ще видим Project One само след седмица на автосалона във Франкфурт и се надяваме да можем да ви го покажем в детайли.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    7 30 Отговор
    Аман от немски боклуци и рисунки!
    Това е маркетингово подгряване на кола, която само на картинка ще гледаме!
    И сега лапетата да почват да величаят поредния немски кенеф!

    Коментиран от #2, #10

  • 2 Гост

    29 5 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Не се излагай. Да, Мерцедес 15 години нямаха читав наследник на SLR. Сега обаче това ще е нещо уникално! А японците нямат нито един модел в класа на хиперкарите.
    И аз имам японска кола, но това тук е друга лига, в която дори GTR ще бъде смазан в надпревара!!!

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Гост

    21 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Gt-r-а винаги е бил премазван от немски и други коли
  • 4 Чичу Ади

    11 13 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Гостенино, хич не си в правото си. Първо SLR не е никакъв хиперкар. Второ, Мерцедес до сега имат само един такъв модел, или по-точно под модел. Това е CLK GTR. SLS беше много по-добър във всяко едно отношение от SLR, a AMG GT-R съвсем слага сребърната стрела в джоба си. Това, че беше създаден с повечко карбонови елементи и цената му беше като на 3 SL 65 AMG, не го прави хиперкар. И трето, японците имат един Лексъс LFA, който за онова време си се мереше с най-добрите евро еквиваленти. Нисана колкото да не ти се вярва, чак смазан няма да бъде. Нагледали сме се на това колко Порша наказва. Мерцедес и БМВ и до сега нямат кола, която да го бие на пистата. Ауди покрай съсобствеността на Ламбо, Бентли, Бугати и Порше се понаучиха как се правят спортни коли. Мерджанов идва точно на време за да покаже, че разходите в Ф1 могат да се компенсират доста добре от шосейните им коли.

    Коментиран от #5, #8

  • 5 китаеца

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "Чичу Ади":

    Добре, че оправиха тая кутия на тоя ГТ-Р, че докато тръгне все едно си в каручка... треперене, прехлъцване...

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Shmeker

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "китаеца":

    Трансмисията на Nissan GTR e Borg-Wagner, щатска.
  • 7 МТЛБ

    12 10 Отговор
    Японските коли ги купуват само шмиргели и колхозници, щото са кичозни, скучни и имат сиромашко излъчване! Баровците карат Мерцедес щото има стил ,чар и баровско излъчване а гаджетата като видят някой батко с Мерцедес и гащите им падат и са готови на всичко!!!

    Коментиран от #16, #17

  • 8 Гост

    11 3 Отговор

    До коментар #4 от "Чичу Ади":

    Май изобщо не си в час?!
    Кога излезе SLR и кога GTR, та ги съпоставяш?
    SLR беше конкурент на Enzo и Carrera GT - ако изобщо ти говорят нещо тези автомобили.
    И няма да е лошо малко да четеш преди да пишеш. Мерцедес имат хиперкар още 30-те години на миналия век със "скромните" 725 к.с.: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W125_Rekordwagen
    Какви Тойоти, какви Поршета, какви Ламборджинита, като 30-те години на 20-ти век, не ги е имало?
    Образовайте се преди да пишете!!!

    Коментиран от #11

  • 9 bam bam

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "китаеца":

    колко гтра си карал пък ти ве китаец
  • 10 Димитър

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Г-н Японец то и ние сме се нагледали на японски кенефи дето не трябва да са нещо повече от рисунки на комикс ама си ги произвеждат хората.
  • 11 Чичу Ади

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    И за кое да се образовам? Какъв конкурент на Енцо и Карера ГТ е този СЛР? 15-20 сек. по-бавен на Ринга от тях. Освен по цена, по какво ги конкурира. SLS и AMG GT-R ако ги броиш за хиперкари, аз не ги броя. За това ги съпоставям. И да, LFA на Лексъс е горе долу от времето на твоя SLR и го слага в малкия си джоб. Честно казано, не виждам как може кола с предноразположен двигател да бъде хиперкар. А, да! Забравих за твоя Мерцедес от 30-те. Ама то е нужно да си изкараш главата от ануса за да разбереш, че има разлика между сериен автомобил и експериментален прототип в една бройка, предназначен за постигане на рекордна скорост. Същият автомобил, който не може да измине повече от 2-3 км. без обслужването му от екип. Че тогава болидите им от Ф1 са си направо концепция, сравнени с този екземпляр. Както си писал, SLR нямал читав наследник, пък аз ти казвам, че SLS и AMG GT-R са в пъти по-добри наследници, без да са хипер, трипер, супер,..... коли. Иначе още сега отивам да се образовам, вземи пример от мен...

    Коментиран от #13

  • 12 Каруцаря

    2 0 Отговор
    Не разбрах само кой от вас каква кола кара. 😜
  • 13 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "Чичу Ади":

    Пич, хайде ако обичаш се дръж прилично. Ако нямаш умствения капацитет да водиш нормален спор, просто си лекувай нервите - не съм длъжен да ти търпя простотиите за ануси!
    И така - първо, ринга не е единственото мерило за достойнствата на един автомобил, защото не всички са правени за състезания. Къде е Вейрон на ринга, а? Или той не е хиперкар?
    По ускорение SLR бие и Enzo и Carrera GT, а някои хора това търсят в градска среда. Но SLR бие на твоя ринг коли като Porsche 911 GT3, Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce, Pagani Zonda C12 S и Ford GT. Или викаш те също не са суперкари? Пък и повечето от тях са произведени доста след SLR.
    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
    Второ, проличава си кой има нужда от учене - само невежа или лъжец може да напише, че LFA е набор на SLR. https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=24498
    Lexus-a е има няма десетилетие по-нов и с "ЦЕЛИ" 2 секунди по-бърз от SLR.
    Пък това, че за теб W125 не е хиперкар, не е мой проблем. Има си определение за хиперкарите: https://en.wikipedia.org/wiki/Hyper_Car
    Сигурно караш някоя Тойотка, нали? Ще ни споделиш ли колко време ускорява от 0 до 100 км/ч?!
  • 14 хххх

    1 11 Отговор
    Мерцедес тази измислена марка хахахаха 92 година BMW им пука шортите с двигател който се монтира в теиместния Макларан, а мерцедес години наред дишаха праха.

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "хххх":

    Ти пък се научи да пишеш първо!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "МТЛБ":

    *.ах тва баровско излъчване като всеки втори скъсаняк има немски "премиум"... дали пък не искаше да кажеш бай-ганьовско?