14 109 21

Новото Audi A8 със странни имена

Ангел Харизанов

Новото поколение на флагмана на Audi ще излезе съвсем скоро на пътя, но ще бъде със сменена сигнатура и то достатъчно странна.

Бензиновият вариант например, ще се казва 55 TFSI и ще използва 3.0-литров V6 битурбо двигател, но какво ще означава това име - мощност между 315 и 370 конски сили.

Дизеловият ще носи името 50 TDI и също ще бъде 3.0-литров V6, а означението "50" ще отговаря за мощност между 280 и 315 конски сили, като в случая те ще бъдат 286 и 600 нютонметра, защото това е агрегата и на новото A5.

За разлика от конкурентите си S-Klasse и BMW 7-Series, моделът ще се предлага първоначално само с тези V6 двигатели.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Марадона
    Отговор
    1 15:39  30.09.17
    Животът е движение, зраволсловна храна, хубава почивка без чалга и простотия, само глупаците, които са много в БГ ще прекарат следобеда в размишления върху знаците 50, 55 и ТФСИ, мислейки си че са най-авангардни и смятайки че ако притежават автомобилът на снимката ще постигнат голямо щастие, а щом си го купят ще прекарат най-тъпите, самотни и нещастни години в живота си

    Коментиран от #2, #3

  • Ввв
    Отговор
    2 16:03  30.09.17

    До коментар #1 от "Марадона":

    Точно така,с Голф 2-ка си перфектен...вярвай си пич
  • БГ глупак
    Отговор
    3 16:11  30.09.17

    До коментар #1 от "Марадона":

    Комплексарския ти коментар показва,че ти също си прочел статията и размишляваш ,но не ти се получава.Защо не я пропусна ,още като видя заглавието?Гледай си почивката и не давай акъл как се живее.Кво въобще търсиш в Интернет, мониторите знаеш ли колко са вредни?

    Коментиран от #4

  • Кобрата
    Отговор
    4 17:44  30.09.17

    До коментар #3 от "БГ глупак":

    Ми като мониторите са вредни, ти защо ги гледаш? То и животът е вреден ама го живеем, така, че кво те бъркат теб мониторите? Нали се сещаш, че вече и в автомобилите всичко ще е монитори при новите модели, като запалиш колата, пак ще гледаш таблет пред теб... Щото вече ги правят така, вместо класическият километраж и оборотомер, се слагат електронни и таблото прилича на таблет, всичко това ти свети в очите и ти яде зрението, а като караш дълги часове и особено нощем при слаба светлина, няма да е по-различно от това да си стоял пред компютър...

    Коментиран от #5, #8, #18


  • Гост
    Отговор
    5 17:58  30.09.17

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Ми тогава си вземи Порше,там са класици и няма да хледаш оборотомер на дисплейче
  • до 4
    Отговор
    6 18:06  30.09.17
    Хаха кобрата умирам си от смях с теб под всяка статия. Хаха, велик си човече. Любимия ми писател си тук. Кобрата ПРЕЗИДЕНТ! Кобрата ПРЕЗИДЕНТ!
  • инженер по транспортна техника
    Отговор
    7 18:45  30.09.17
    Според мен логиката на тези означения може да бъде само една- това 55 например означава приравнено 5500см3 работен обем на онзи двигател, който би постигнал параметрите на сегашния, ако беше правен по критериите на онова истинско златно време в автомобилната индустрия, когато не се правеха екологични простотии, а истински двигатели, способни да надживеят собственика си. Демек този двигател отговаря на стария W12 на А8-ците..... Другуят пък отговаря на стария най-голям V8 4,2 дизелов мотор, който беше най-мощен. Но тъй като индекса на сегашния е 50, а не 42, това идва да каже, че този е една идея дори още по-форсиран от стария..... В същото време липсата на двете цифри след 55- това са двете нули 00, идва да каже, че ако онези старите мотори издържаха по 400 хил.км без да ги барнеш въобще, а след това с лек ремонт и още толкова, то сегашните може да ги чакаме да капитулират на не повече от 200 хил.км, и после или нова кола, или нов двигател..... Ако някой има друга идея, да я сподели, но смятам че това е подсъзнателната мисъл на маркетинговият отдел.....
  • гост
    Отговор
    8 18:49  30.09.17

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Можеш да продължиш с размишленията по тая тема примерно : Учени: От много каране на кола се затъпява Шoфиpaнe в пpoдължeниe нa 2-3 чaca пpaви мoзъĸa тoчнo тoлĸoвa мъpзeлив, ĸoлĸoтo cъщoтo вpeмe глeдaнe нa тeлeвизия - зaщoтo дoĸaтo yпpaвлявaмe aвтoмoбил мoзъĸът нe e ocoбeнo aĸтивeн, coчaт извoдитe oт изcлeдвaнeтo. https://money.bg/auto/ucheni-ot-mnogo-karane-na-kola-se-zatapyava.html?gclid=CJTL2dqgzdYCFRXGsgod3H0PHA

    Коментиран от #21

  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    9 19:52  30.09.17
    А8 е много много хубав автомобил. А7 също, за съжаление поддръжката им е неприятно скъпа, особено като нови. Вече няма двг със заложен ресурс от 400-500х. км. За това и части от окачването се правят от алуминий, караш скъпа кола, значи поддръжката не ти е проблем, такава е концепцията. Отделно в БГ нито дизела е дизел, нито бензина е бензин, нито имаме пътища като в белите държави. В средния и нисък клас цените са ниско долу, вече всеки за 200лв/месец може да си вземе чисто нова кола, която зорлем ще изкара 8-10г., стремежа е да се унищожи търговията с употребявани автомобили, всеки да кара нова каручка и да посещава фирмен сервиз за обслужване.

    Коментиран от #13

  • сойкаПРИСМЕХУЛКА
    Отговор
    10 19:53  30.09.17
    Ауди вкарват по-неграмотни означения за моделите си, дори и от БМВ...
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    11 21:19  30.09.17
    голяма машина е но е за БОГАТИ ХОРА
  • Еколог
    Отговор
    12 22:16  30.09.17
    50 LPG g-tron майка
  • ВАГ
    Отговор
    13 22:35  30.09.17

    До коментар #9 от "Пазарен Либерализатор":

    Тези 2 мотора си минават 500х км без проблем та и милион ,стига да се карат с бензин или дизел, а не с лукойлските манджи.
  • Ловеца на поршета
    Отговор
    14 22:47  30.09.17
    Абе да я закриват тая марка и да се свършват мъките на горките и фенове.

    Коментиран от #19, #20

  • ?????
    Отговор
    15 02:03  01.10.17
    До всички, "писатели" и "разбирачи", така или иначе няма да си купите тази кола, поне не я коментирайте. Бъдете компетентни за това, което имате - ГОЛФ, БМВ, АУДИ, МЕРЦЕДЕС и т.н на по 15-20 години!
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    16 02:28  01.10.17
    АНГЕЛЕ ДРУГИЯ ПЪТ ИСКАМ ДА Е ПОКАЖЕШ ВЪТРЕ КАКЪВ САМОЛЕТ Е !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    17 02:30  01.10.17
    ТУКА МАЙ ЧЕ ПИШЕ СИМЕОН ТАСЕВ

  • THE Black Cat
    Отговор
    18 06:45  01.10.17

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Знаеш ли до някъде си прав , само че вече има технолоигия при мониторите която надхвърля 200Hz + flicker free технологията която нито изморява очите нито пречи , отделно всички подобни системи са с регулиране на яркост и контраст , един подобен ,,монитор'' е в пъти по-лек от конвенционално табло (за информацията изведена на него е смешно дори да споменавам) бъдещето е в тази посока ако не ти харесва има трабанти, москвичи, лади + всичко от миналият век , рано или късно всички автомобили ще са с такива табла .
  • 19 14:48  01.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 20 15:19  01.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ввв
    Отговор
    21 17:46  01.10.17

    До коментар #8 от "гост":

    Интересно фолксвагенче...пардон АлудИ

Напиши коментар:


Публикувай