57 693 120

5 причини да бягате далеч от евтини елитни джипове на старо

Георги Касабов

Изкушението от покупка на употребяван луксозен всъдеход на старо за частица от цената му като нов може да бъде неустоимо. Преди да се раздели със спестяванията си обаче, мераклията за BMW X5 или Porsche Cayenne трябва добре да си направи сметката. Твърде възможно е продавачът, който иначе едва сдържа сълзите си от раздялата с любимата кола, всъщност да крие радостта си, че най-сетне се прощава с прахосмукачка за пари.

Криза на средната възраст


Свирепият ксенонов поглед на 15-годишен Porsche Cayenne действа разтапящо на коленните стави на нежния пол. Надраните цилиндри и разходът на масло, който не отстъпва на този на бензин, имат същия ефект и при силния. Басните на продавача, че имал спешната нужда от пари, но иначе никога не би се разделил с колата", трябва да бъдат отминавани с безразличие.

Преди да се хвърли в приключение като експлоатацията на толкова сложен автомобил, купувачът трябва да проучи в детайли специфичните неизправности и болести, които мъчат конкретния модел и модификация. При такива всъдеходи дори дребен ремонт може да се отрази погубно върху бюджета.

Получаваш за каквото си платил


Евтиният употребяван автомобил от елитна марка си остава... автомобил от елитна марка. Някои купувачи незнайно защо свързват ниската цена с ниски експлоатационни разходи, а после си скубят косите заради скъпата поддръжка. Всъщност покупката поставя едва началото на сериозни инвестиции, макар че всичко зависи от състоянието на конкретния екземпляр.

Данъчен шок


Немалко горди притежатели на евтини луксозни всъдеходи изпадат в шок, когато дойде време за плащане на данък. Държавата обаче няма никаква причина да се отказва от парите на собственик на автомобил с 400 к.с. Няколко прости сметки и трезв поглед върху финансовите възможности преди покупката биха спестили много неприятни изненади.

Сенки от миналото


Автомобили като BMW X5, Porsche Cayenne и други подобни привличат доста специфична група купувачи. Това е важно не само заради отношението към поддръжката на автомобила, а и заради възможните юридически проблеми. Органите на реда също гледат на такива автомобили с оправдано подозрение.

Завинаги заедно


Един ден приказката свършва. Безкрайните капиталовложения в здравето на любимия всъдеход в крайна сметка го пращат обратно в обявите за продажба. Ако късметът сработи, нов купувач се намира бързо. Много по-вероятно е обаче ходенето по мъките да продължи месеци наред, докато някой се излъже да смени продавача в ролята на инвеститор в гориво, ремонти и данъци.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Патриот (гост)
    Отговор
    1 10:46  07.01.18
    Загубата от цената при покупка и цената при продажба също е огромна.
    С две думи, човек който си купи такъв джип си купува огромна дупка за пари.

    Коментиран от #106

  • 300кучки (гост)
    Отговор
    2 10:49  07.01.18
    Абе то и с чуждите жени е така .Но кефи си струва
  • Гост2 (гост)
    Отговор
    3 10:53  07.01.18
    Да, но това важи не са мо за джипки, но и за леки премиум коли на 15 г. Да все още са хубави на външен вид, но вече са в крехко здраве. И кой си купува такава кола за да я гледа в гаража? 99% от тези коли са разцепани от карне.
  • Gooner (гост)
    Отговор
    4 10:56  07.01.18
    Значи по вашата логика,човек и да има пари за такива коли - да му е по спокойно,да си купува 15+ коли от сорта на Шкоди,Дачии и тн. Живота е един,а не 100. Хубав ден.

    Коментиран от #44, #119

  • гощо (гост)
    Отговор
    5 11:01  07.01.18
    В момента си продавам колата и ме засипват точно с подобно предложения за бартер! Все дърти камиончета ми предлагат! Като почнвм от Рейнч Ровар спорт Рейнч Ровар Вог,Нисан Навара,Тойота Ланд крузер,първият Кайен Първата Х5 дори Кадилак незнам си къв,забравих му модела!!! Явно дъртият СУВ бие по джоба в подръжката и разхода!
  • бегачка (гост)
    Отговор
    6 11:04  07.01.18
    Публикувано във факти.бг: Автомобили като BMW X5, Porsche Cayenne и други подобни привличат доста специфична група купувачи

    Или така наречения "КРИМИНАЛЕН КОНТИНГЕНТ " или "МУТРИ"

    Коментиран от #7

  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    7 11:28  07.01.18

    До коментар #6 от "бегачка":

    По - скоро такива които искат да се правят на такива ква мутра с15 г.Кайен или 10-15г. X5 !?! Комплексари!!! Иска да се оглежда по- светофарите и кръстовищатата ! С кучетата е същатата работа видиш ли го че се кефи на зли кучета от конкретни породи също е комплексар
  • Cayenne Fan (гост)
    Отговор
    8 11:32  07.01.18
    Привличат хора, които искат най-доброто. Няма как да си изкривим душата и да кажем, че нов Форд Куга или Нисан Мурано возят по-добре и са по-комфортни от 15 годишен Кайен или Х5 или РейнДЖ Роувър Вог. Ще е лъжа. Само седалките на Кайена или Рейндж-а като нови са стрували половината цена на целия Форд или Нисан. Поршето и Рейнджа са си направени за лукс и комфорт. Форда и Нисана са направени просто за да стигаш от точка А до точка Б и да ти е евтино.
    Само мутри са ви в главите на вас... Като не можете да си позволите нещо, защото нямате 2лв в джоба, значи тези които могат са мутри. Нелепи сте.

    Коментиран от #10, #14, #35, #117

  • Cayenne Fan (гост)
    Отговор
    9 11:42  07.01.18
    Публикувано във факти.бг: Някои купувачи незнайно защо свързват ниската цена с ниски експлоатационни разходи...

    Ами нормално, защото Е такава. Не можете да ме убедите, че поддръжката на първата генерация Х5 1999-2006г. е същата като на втората(2007-2013) и третата(2014-2018). Няма как да стане. С годините всичко поевтинява. И колите като цена за купуване и цените на частите по магазини; складове; производители и т.н. Отделно от това с всяка нова генерация(всеки седем години) поевтиняват допълнително. Все пак това са коли които струват не малко пари като нови. Не може да сравняваш поддръжката на 15 годишно Х5, което ново е било 120 000лв с поддръжката на чисто нов дачия дъстър, който нов струва 20 000лв. Еми нормално на БМВ-то макар и на 15г. да са му малко по-скъпи частите.
    Има Е53(първата генерация на Х5), които са по-скъпи като цена от Е70(втората генерация от Х5). Защото са доста запазени примерно; в добро състояние; добре поддържани и т.н. Но поддръжката и ще е значително по-евтина. Нормално.
    Като остарява една кола става по-евтина за поддръжка. Това е. Навсякъде по света. И в България и в Чужбина. Пък вие си мислете каквото искате и си карайте евтинтие дараци.

    Коментиран от #15, #110

  • Антон (гост)
    Отговор
    10 11:42  07.01.18

    До коментар #8 от "Cayenne Fan":

    Като започнеш да си купуваш кайен, мурано, рейндж и други подобни, ама от магазина да си ги купиш, тогаеа де върни и обяснявай кой има пари и кой не.
    След като си запознат със седалките на премиум гробници на по 15 год. но комент. Същия прошляк си си!

    Коментиран от #16

  • Четящия (гост)
    Отговор
    11 11:42  07.01.18
    На Порше Кайен двата фара се вадят за по-малко от 30 сек., а като решиш да си ги купиш от магазина можеш сърдечен удар да получиш. Истината е, че автомобили от премиум сегмента се разцепват от каране, докато са гаранционни, и никой не го е еня за следващия собственик. Бил съм свидетел как един господин дойде в сервиза, в който беше и моята кола с втория модел S-класа, дето го беше взел за 5000 лв, с проблем в амортисьорите. Приплака му се, когато разбра, че само единия струва към 2000 лв. Но иначе пред съселяните - вижте ме каква кола карам. Тези, които имат пари за нови премиум автомобили и джипове не са прости като ги продават след максимум 5-тата година.

    Коментиран от #17

  • 12 11:42  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • На крак о парии презрени (гост)
    Отговор
    13 11:44  07.01.18
    Затова трябва да си купуваме само плебейски коли, които още по задание са проектирани да са евтини, като като дрехите ни, като храната ни, като образованието ни, като жените ни и като самите нас. Само да им работи парното, да не вземем да настинем.
  • 14 11:46  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    15 11:49  07.01.18

    До коментар #9 от "Cayenne Fan":

    Хахаха мн.си зле с цените на частите и втора употереба да ги вземеш пак са бая дебелки огледала нови заX5 2006г.700€
  • 16 11:50  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 17 11:51  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец (гост)
    Отговор
    18 11:52  07.01.18

    До коментар #12 от "Чурулик чурулик":

    Кварталния майстор с гаража хахахахаха ,,супер си" и колко време я караш 2 дена извън бикса и 3 седмици в бокса ха-ха хаХаха

    Коментиран от #21

  • Гост (гост)
    Отговор
    19 11:53  07.01.18
    В развитият свят тези “коли” се ползват служебно от банки,застрахователни дружества,УС на определена фабрика или отдел....След като минат 100/150 хиляди километра тези коли се връщат на продавача и се взема нов модел с клиентска цена и преоценка на стария...Тези коли обаче стават непродаваеми за местния пазар,защото там данъците на една средна по мощност кола са огромни,какво остава за тези градск камиони! Застраховките в пълен размер на возило също....За сервизното обслужване на коли с пазарно обслужване без някакъв гаранционен срок няма да споменавам! Ако в БГ един ремонт е 150/200 лева...там е с една нула отгоре,при това във евро! Така никой не желае да кара стар модел “премиум”,който харчи колкото два члена от семейството! Дилърите веднага се насочват към по-бедните държави,където хората страдат от комплекси и с огромно удоволствие биха взели 5/6годишен премиум за двойно и тройно по-ниска цена....Горивото и данъците не са проблем,а за ремонта.....пак ще се търси решение по моргите,от приятели,по поръчка и т.н Все неща,които един развит човек никога не би направил и търсил! И тук вече идва милата родна действителност....Циганите веднага се лепят по черните немски “лимузини”,селяндурите с миниатюрна панелка в дълбокия балкански прованс..също не остават по назад.... Кефът цена няма...докато не дойде момента за ремонт на определен модул или механична част....Тогава манго или бай Ганьо почват като немили недраги да ходят по моргите,да търсят “решение на про

    Коментиран от #22, #30

  • 20 11:55  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Чурулик чурулик (гост)
    Отговор
    21 11:57  07.01.18

    До коментар #18 от "Бесен Язовец":

    Къде прочете че съм квартален маистор?аз имам гараж със количка инструменти и крикове защото обичам да си поправям сам колите защото не желая друг да ми бара колите там си правя само моите коли чужди коли не влазат там и не поправям чужди коли а само моите си
  • 22 12:02  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 23 12:06  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тошко Козарчето (гост)
    Отговор
    24 12:08  07.01.18
    Виж ся.......всички сте прави ама друго си е да си господин за един ден........Как иначе да сваля Пенка общата от другото село. А пък тъй като мъ види с Кайена и на мен ще ми се отвори парашута да топна чушката.......
  • Именник (гост)
    Отговор
    25 12:10  07.01.18
    Само ракия и злато на старо
  • 26 12:13  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Иван Господинов (потребител)
    Отговор
    27 12:21  07.01.18
    Тия коли важат само когато са купени нови до около петата година. След това вече налазват комплексираните нещастници търсещи внимание. Като ги видя комплексирани нещастници слизащи като някакви крале от Кайен за 20 бона ме напушва смях. Та той мотора ми струва два пъти по толкова

    Коментиран от #68

  • Един друг (гост)
    Отговор
    28 12:32  07.01.18
    А, бе, вие в такъв кайен като от снимката качвали ли сте се скоро? Интериоърт му е ниезбежно яко захабен, а всичката боядисана в алуминиев цвят пластмасария на приборите вътре е протъркана и разтропана. Абсолютна имитация е тази кола, но поне докато е нова и не си личи, че е пълен ерзац на лукса. Да не споменавам баналната истина, че това е префасониран волксваген.

    Който го купи, да си залепи отвътре пласмасариите на фаровете, че като му ги дръпнат, да ги счупят и барем му ги оставят.

    Това е същата мизерия, каквато са и всички 15 годишни S класи, които си стоят с отпрани парктроници от броните.
  • на госта поста (гост)
    Отговор
    29 12:46  07.01.18

    До коментар #23 от "Чурулик чурулик":

    Да купуваш кило хайвер на същата цена само дето е леко повръщан,но не в тоалетната ,а на пода пред нея така че минава за годен на повторна консумация.
  • 1234 (гост)
    Отговор
    30 12:51  07.01.18

    До коментар #19 от "Гост":

    Това с моргите го прави не само бай Ганьо а и 90% от хората който карат не само "черни немски лимузини" а и 15-20 годишни коли от по ниския клас...просто хората нямат пари,и дали ще е 15г Рено или 15г. Бмв все си е разход.....Всеки се разпростира според чергата си....аз съм 1,90м мислиш ли,че съм мангал след като карам по голяма кола а не съм си купил Клио,Корса,Астра,Фабия?Ч
  • Рангел (гост)
    Отговор
    31 12:58  07.01.18
    Като цяло много проста статия.
  • Кайенаесупер (гост)
    Отговор
    32 13:12  07.01.18
    Дачия джип с газова уредба струва 30000 лв. Обслужване за 5 години е още около 3000 лв. И караш пластмаса и ламарина. Отделно е над 115 коня и данъка е друг . Кайен с всички екстри 14000 лв, газова 1500, данък 5 *250лв, защото е повече от 14 години(250коня). До тук 17000 лв , слагам още 5 ремонта за по 2500 лв. До тук под 30000 лв разход за 5 години. Да сложим и малко по скъпата газ още 3500лв за изравняване на разхода. Еми по добре да си карам 250 коня Кайен макар и стар ;) Поздрави.

    Коментиран от #34, #45

  • Азбучна истина (гост)
    Отговор
    33 13:14  07.01.18
    Поръчкова статия на продавачите на нови автомобили. Ремонтите на един читав стар автомобил през целия му останал живот никога не могат да достигнат непосилната за българина сума за нов такъв. Ако си средностатистически българин трябва да си пълен идиот да си купуваш нов автомобил!!!
  • Един друг (гост)
    Отговор
    34 13:23  07.01.18

    До коментар #32 от "Кайенаесупер":

    Сметките ти са вярни аритметически, но не и фактически, предвид страната, в която живеем. На дачията няма кой да й открадне фаровете, страничните огледала, датчиците за парктрониците, джантите или направо цялата и да я разфасоват за части. Ама, ако е цялата, поне можеш да чакаш една година някакво плащане по каско, докато отмъкнати огледала на G500 - по 2500 кинта парчето ново са си за твоя сметка. Е, може и да ги намериш на половин цена "втора употреба", т.е. смъкнати от някой друг и така да затвориш порочния кръг. Гаражът със СОТ не решава изцяло проблема, защото колата не всеки път може да нощува в него, а пък ти да спиш в колата, за да я пазиш когато не е в гаража има някои неудобства.
  • Тттн (гост)
    Отговор
    35 13:31  07.01.18

    До коментар #8 от "Cayenne Fan":

    Явно никога не си карал чисто нова кола

    Коментиран от #53

  • 36 13:34  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон (гост)
    Отговор
    37 13:35  07.01.18

    До коментар #16 от "Антон глупон!":

    Хаха,
    Това което карам го гледаш в списанията как го тестват на ринга.
    И най-вероятно и след 20 год. пак няма да ти е по джоба. И въпреки това не си позволявам да коментирам кой какво кара!
  • коки (гост)
    Отговор
    38 13:40  07.01.18
    до коментар 26:Парите дето ги спестих ги вложих в нова триетажна къща с двор в който има басейнче и барбекю,които не се виждат от пътя заради плътната ограда.Така си релаксирам на спокойствие и въобще не ме интересува кой какво си мисли че карам обикновена кола среден клас. И само един пример от моя град: един от бизнесмените си купи Туарег 5.0 дизел,вътре тапицерията е като от диви прасета,които са вилняли върху седалките,един здрав шев няма,отделно като се брична въздушното окачване няколко месеца го караше като спортна кола на най–ниска позиция,след това кварталния майстор му го закърпи с доста магии и му каза че повече ремонти по това чудо няма да прави,да не говорим че масло за двигателя се купуваше най–евтиното,щото препоръчаното било много цифра
  • 123 (гост)
    Отговор
    39 13:43  07.01.18
    Принципно, никой няма право да категоризира другите, и да им лепи етикети. Но го правим, включително и аз, за съжаление. Проблемът за мен не е комплексарски, а чисто финансов.
    Някак си като видя Х5 цата обута в Нексен гуми, като автомобилен фен ми става гадно. Не че не може да стои на пътя, но не може да стои на пътя като истинска Х5 ца., тоест за мен е компромис, който не си струва усилията.
    Всеки мъж иска готина, яка кола и жена. Малцина са тези с двете заедно😀.
  • Кайенч0 (гост)
    Отговор
    40 13:55  07.01.18
    Батки и задължителна газификация на кайенчето, че иначе идва много вътрешно.
  • Собстввеник (гост)
    Отговор
    41 14:08  07.01.18
    То това важи с пълна сила и за всякакви коли... преекспонирана ми се струва тая статия. Аз карам градски премиум автомобил, който още е в производство (купен 2- ръка на цената на такъв Кайен). Няма да казвам какъв- от калибъра на Ауди А1- кола- играчка. Само че наточен- спортно изпълнение- 170 к.с. 18ки джанти с нископрофилни гуми и т.н. И ми излиза адски скъпо към 300 лв. данък, части 2- ръка са мираж, защото "нали е нова кола", безумно скъпи нискорпофилни гуми и т.н. Поддържката на всяка кола, която е нещо по- интересно от масовката е скъпо удоволствие Хубавото е, че понеже е на 5 години и не се чупи все още...
  • сойкаПрисмехулка (гост)
    Отговор
    42 14:55  07.01.18
    Трябва да имаш прекалено малък атрибут, за да си купиш 15 годишен джип, с който да избиваш комплекси и да се правиш на псевдо мутра у ваше село.

    Коментиран от #54

  • Джигубигуле (гост)
    Отговор
    43 15:21  07.01.18
    Епа цел живот си въртети гевреко на Гоуфо Ино и не гу мислети
  • Stoich (гост)
    Отговор
    44 15:48  07.01.18

    До коментар #4 от "Gooner":

    Според теб, има ли разлика между изброените от теб марки и паркетниците, споменати в статията?
  • Сега първо (гост)
    Отговор
    45 15:49  07.01.18

    До коментар #32 от "Кайенаесупер":

    Не знам къде видя за 14000 лева има за17600 но е нов внос.Почваме с еко такса,застраховка,регистрация,някакво обслужване за около 5000 лева ,някакви гуми да кажем за 1000+още едни за 1000+агу за може би 2000+разход на газ може би около 30 на сто+скрити дефекти във времето за 2000 лева и какво излиза че по добре нова дачия .Ускорението до 100 на двете се различава със само 1.2 секунди голям праз че е порше.
  • ДК555 (гост)
    Отговор
    46 15:57  07.01.18
    Карам Кайен Турбо - 500 к.с., 700 н.м., купих го втора ръка за 20 000 лв. Инвестирах още 7-8 хил в смяна на тръби на антифриза, свещи, гарнитури на капака на клапаните, смяна на всички масла, два чифта гуми. Казанчето за антифриза струва - 300 лв., клапанът за картерни газове е 280 лв. Дал съм 28 хил. лв. Като нова колата е струвала 250 000 лв. Карам си я с кеф, колата няма 1 точка ръжда, по-красива е и по-бърза от 98% от автомобилите изобщо. Карах преди това С600 битурбо - 2003г. - 500 к.с., 800 н.м. Да, наистина един маркуч от хидравличното окачване е 400 лв., но ако попрочетеш малко в руските и американски форуми и посмениш предвантивно няколко неща след това караш хиляди километри без проблем. Превенцията му е майката и четеното - тези коли в България много малко хора ги разбират като проблеми след 150 000 - 200 000 км. Има и ютуб с много нагледна информация. Карал съм и нови коли на стойност 25-30 хил. - да изглеждат модерно, мониторчета вътре и като я караш един час и ти идва да се застреляш - ръчни стъкла, долнопробни тракащи пластмаси, немощни, звук от тонколоните като от стар телевизор. За това, няма лошо да се карат такива автомобили стига собственика да е грамотен, автомобилен фен и да извършва педантична и превантивна поддръжка.

    Коментиран от #105

  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    47 16:09  07.01.18
    кефа цена няма
    един път се живее
  • Християн (гост)
    Отговор
    48 16:11  07.01.18
    Най ме е страх от мутри с 10 годишни мерцедеси или х5 а с cayenne
    са най големите гледат под прикритие излизат и всички се мислят за Иво Андонов.
  • НИКОЙ (гост)
    Отговор
    49 16:19  07.01.18
    Чааак сека разбирам защо всички 10- 15 годишни Кайени и S-класи се карат от едни такива .... как да го кажа - хора с телосложение на маймуни и най вече обути в анцузи. А то било защото немат кинти да си купят дрехи. Не им стигат кинтите заради ремонтите и одат по анцузи.. . Трева да си много тъп да караш S - klass по анцунг :)

    Коментиран от #51

  • Bmw (гост)
    Отговор
    50 16:41  07.01.18
    Picove karam bmw 740 benzinka 2005 .2 godina i absolytno ne sam pipal nisto samo kogato ya kupih smenih masla i filtri samo tova bese kogato karas stara kola e mnogo vajno masloto na vreme da se smenya

    Коментиран от #60

  • гнида (гост)
    Отговор
    51 16:56  07.01.18

    До коментар #49 от "НИКОЙ":

    Не знаех , че има дрескод за да си караш автомобила . Трябва да се знае , че всички премиум автомобили ги взимат за ги КАРАТ ЯКО . После тук в България ни обясняват колко са запазени а те са + 300 000 или 400 000 км . Винаги водете експерт с вас и по възможност проверявайте в доверен сервиз ! В нета има безброй съвети , как да познаем дефекти в д-ля , ходовата част и т.н.
  • волен сидеров (гост)
    Отговор
    52 17:05  07.01.18
    напротив балъци и разбирачи тука колкото искаш.винаги ще има пазар за бмв и аудита еле пък дизелаци.както и сега на мода японските кошници излязоха...така че българина е писач и форучджия а не потребител според нуждата СИ КОНКРЕТНА....
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    53 17:07  07.01.18

    До коментар #35 от "Тттн":

    Ама каква кола ?
  • Ами (гост)
    Отговор
    54 17:11  07.01.18

    До коментар #42 от "сойкаПрисмехулка":

    Ами на мене ми е 19 Санта и карам такъв джип !
    Ако искаш ,може да ме пробваш ?
    После пък ще си поговорим о ще разбереш защо съм избрал тая кола !
    Ти каква кола имаш ?
  • някой (гост)
    Отговор
    55 17:42  07.01.18
    Такива дърти кошници се купуват от комплексари. Аз търсих да си купя джип, защото имам жена, дете, куче и ми трябва голяма кола, прегледах и подобни боклуци, видях на живо няколко и собствениците бяха пълни клошари, мислещи си че карайки х5 за 30 хиляди са големи тарикати, накрая отидох в магазина и си купих нисан кашкай (жената искаше) за 45 хиляди с фул екстри чисто нов. Колата си е нова, има повече екстри от тия 10 г. таратайки и не мисля нищо - всичко е в гаранция. Така правят умните хора, а глупавите се чудят къде да си рециклират еърматика щото нямат 5 лв.

    Коментиран от #84

  • qwerty (гост)
    Отговор
    56 17:43  07.01.18
    Моята каруца, купена 02.2006 г. от БГ магазин в района на светофара на кв.Хаджи Димитър е само на 299к км, като се има предвид, че не е карана много. Тия барутарници от Европа-та на по 70-80к км. не ги знам какви са, но нещо .................
  • бай гошо (гост)
    Отговор
    57 17:46  07.01.18
    Има един лаф - няма нищо по-скъпо от евтината S класа.
    Е тва е
  • Емо (гост)
    Отговор
    58 18:02  07.01.18
    НИщо конкретно от статията. Имам го автомобила от 2009-та и до сега никакви проблеми. Високите данъци не ги определям аз, а .........
    Разхода гориво е ......, като всеки осмак + - 2-3литра. Няма да го продам......, не искам.
  • 123 (гост)
    Отговор
    59 18:12  07.01.18
    Защо,тези пичове зареждат газ предимно нощем ?Срам ли,какво ли,или някаква отстъпка?

    Коментиран от #61

  • Супер (гост)
    Отговор
    60 18:17  07.01.18

    До коментар #50 от "Bmw":

    На къФ'език пишеш на бмв-ли.И пак имаш грешки.Ние дето можем да пишем и четем си купуваме други марки коли,защото сме учили повечко.
  • На крак о парии презрени (гост)
    Отговор
    61 18:23  07.01.18

    До коментар #59 от "123":

    А ти пък какво кибичиш нощем по бензиностанциите да следиш кой какво зарежда?
  • Балъците никога няма да свършат (гост)
    Отговор
    62 18:31  07.01.18
    Седалката на какво е станала ,яко са пърдяли вътре ,ще има мирис на канализация в тез жигули раздрънкани.
  • ВикиСупърб (гост)
    Отговор
    63 18:47  07.01.18
    Гледам половината не притежават коли и са пещеходци - но иначе ръсят мнения! Няма нищо по долнопробно балканско-талибанско от 17 годишен таралясник уж Кайен или Х5 на 450 000 км. - същото е и с неадекватните сравнения с нова дачия! И тя не става! Най-доброто е около 4 до 5 годишно возило мааксимум и под 80 000 км. с остатъчна гаранция! В случая Супърб фейсфилт ноември 2014 г. 2.0 тди с новия комън рейъл 184 коня и 6 ст. ръчка - 400 Нм. под 6 л. дизелче извънградско с вкл. три зонален климатроник и обдухване на задните седалки! А на задните седалки в Супърба има място за двама баскетболисти по 2 метра и едно дете до тях! Всичко това с 1 година гаранция или 20 000 км. за 35 000 лева!!! Супърб фейс 2015 г. 2.0 тди 184 коня - Качество - размери и тяга...екстри като в Ес клас 350 цди 2011 г. на тройно по-ниска цена.

    Коментиран от #64, #65, #69, #109, #118

  • Дежурната (гост)
    Отговор
    64 18:52  07.01.18

    До коментар #63 от "ВикиСупърб":

    Вики много си умна, карай си шкодичката безаварийно и не се притеснявай бейбе.

    Коментиран от #81

  • Прекалено късо име (гост)
    Отговор
    65 19:08  07.01.18

    До коментар #63 от "ВикиСупърб":

    по-добре КИА отколкото Шкода.
  • гост (гост)
    Отговор
    66 19:12  07.01.18
    Ако ти доставя удоволствие и имаш парите то няма причина да не ги дадеш. Все едно да харесваш Порше, да имаш парите за Порше, да нямаш други по-важни разходи и въпреки това да караш голф, защото някой ти казва, че не е разумно, че е яма за пари, че не ти ходи и др. Живот се нарича това, а не страх и притеснение. Не го прави на кредит, но си реализирай мечтата.
  • Боби Борисов (гост)
    Отговор
    67 19:30  07.01.18
    Абе какви кайени и беемвета, трошки. Истината е ГОЛФ след 2010 година
  • Дискретен герой (гост)
    Отговор
    68 19:42  07.01.18

    До коментар #27 от "Иван Господинов":

    Абе играч, а като видиш човечец дето излиза от 10 годишната си джипка която я е купил чисто нова, става ли ти смешно отново, или тогава си сериозен?!? Че то нали им пише на хората на челото кой как и кога се е сдобил с Х5-цата или седмицата!!!
  • Колега (гост)
    Отговор
    69 19:54  07.01.18

    До коментар #63 от "ВикиСупърб":

    Вече сме 2018 година ти ще даваш 35 000лева дето гаранцията чука на вратата я по-добре нов дъстър за 30000лева и 5години гаранция и 5000 за гориво.
  • 300000 км (гост)
    Отговор
    70 19:57  07.01.18
    То е ясно, че като си купиш автомобил "премиум марка" (над 10г както е модерно по нашите земи) си разкриваш широкомащабна инвстиционна програма докато я имаш тая "марка". всеки преценяава стрували си, и можели да си го позволи.
  • Кисело грозде (гост)
    Отговор
    71 20:01  07.01.18
    Като чета мненията ми става ясно какво е ганьовски манталитет .... Защо някой си купил премиум автомобил , как щял да го поддържа , дали щял да му слага газ , с какви дрехи го карал ..... Който има брадичка има и гребенче да я реши ..... Аман от авторазбирачи които дори не са се возили в колите , но коментират същите !

    Коментиран от #79

  • Дядо Коледа (гост)
    Отговор
    72 20:05  07.01.18
    Вероятно е много много разумно да си живееш със семейството в двустаен(гарсониера) отколкото да имаш 3 спални то една поддръжка едни данъци, разходи за отопление, автора на статията на това мнение ли е или ???
  • 73 20:16  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 74 20:26  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Между другото (гост)
    Отговор
    75 20:26  07.01.18
    Сега погледнах че повечето от обявите в Бг са на газ не знам сигурно набират повече на газ отколкото на бензин.
  • Plovdiv (гост)
    Отговор
    76 20:51  07.01.18
    Нека всеки кара, каквото му душа иска. Изборът на автомобил е като любовта - често е плод на страст, която си има своя логика и не се връзва с хладната пресметливост.
  • ASD (гост)
    Отговор
    77 20:51  07.01.18
    До нас съседа живее в едностайна панелка. Обаче пред хода е паркирал CLK двуватка G-klasa и още една C -от новите. анцуга и др. атрибути са на лице.
    Чудно ми е като има толкова кинти за коли щто не вземе да си купи некъде апартамент кат хората? Отсреща хората си живуркат в ново строителство с по120-150квадрата, гаражче и тн. Паркират си глупавите нови колички в гаражчетата и си им е гот.

    Та въпроса е кой е по-тарикат?

    Коментиран от #87

  • Край (гост)
    Отговор
    78 20:54  07.01.18
    И аз давам пет причини:
    1. не мислиш, че анцуг адидас е универсална дреха за баровец;
    2. нямаш ланец дебел като палец;
    3. не си биеш жената;
    4. не мигаш на хората по магистралите;
    5. не паркираш на тротоара НИКОГА;
    В тези случай такава джипка ти не трябва.
    Но напълно достатъчна е една причина - просто имаш ум.
  • Скорпион29 (гост)
    Отговор
    79 21:05  07.01.18

    До коментар #71 от "Кисело грозде":

    Що на тебе гроздето случайно сладко ли ти е? Ти много си се возил
  • Смолата (гост)
    Отговор
    80 21:51  07.01.18
    Пичове, сменил съм 2 автовоза коли в тоя живот. Кат се почне лада, па голф, па рено, па мерцедеси (няколко) и пр. и пр. Истината е в новата кола. За октавия имах пари - октавия си взех (2.0тди, 140 кс). Години вече си свиркам, правя си кефа и не съм сменил 1 болт (освен консумативи, гуми, ангренаж и помпа като им дойде времето). Ако имах пари за ML, сигурно щях да си взема, но всяка жаба да си знае гьола.
  • Кашона (гост)
    Отговор
    81 21:58  07.01.18

    До коментар #64 от "Дежурната":

    Кефиш,"маце"!
    Ей,като нямате пАри за тенекиена лъскава конфекция,тип конфета,барем купувайте КОЛИ,макар и старички.Да ви ашладисам в комплексарите,хитроумни!
    Нека да е Порше,нека да е Турбо!
  • Шанаджии (гост)
    Отговор
    82 22:13  07.01.18
    Прочетох всички глупости написа и тук, Аз искам един друг въпрос да повдигна. Карам BMW 5тица, купил съм я защото имах нужда от по-голяма кола за дълъг път, както и да е това не е от значение. Отивам в даден магазин за авточасти да си купя някаква част в случая носачите ми бяха за смяна и понеже работя в дадена смяна ми правят ЗАБЕЛЕЖЕТЕ 40% отстъпка! Сега си представете майсторите гаражковци как масово прибират парите от тези отстъпки в кавички. Влизам в сервизче за смяна на масло и си измислих, че бачкам за ВиП Секюрити, защото те ги охраняваха и те ми казаха : Ок ще ти направим цена. ХА ХА какво излиза, че не ми направят цена, та тя една 5тица би струвала колкото три. Няма такава мафия като тези с частите заклевам се!!!!

    Коментиран от #85

  • 83 22:26  07.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    84 22:28  07.01.18

    До коментар #55 от "някой":

    За 45 000 лв фул екстри , ама друг път !
    Ние тука да не сме детски учителки .Отвори ценовата листа и виж колко струва с фул екстри ‘


    След три години , като навъртиш 60 000 км ще ти го купи за 18000 дилъра и ще ти предложи пак за 50000 новия модел . Евала ,ако си такъв баро да плащаш по 500 лева на месец рента Кар! .
    Отделно те задължават тия години при тях скъпо обслужване и скъпо каско !

    Много хора след две покупки на нов автомобил , започват да търсят кола от дилър в гаранция , до 30-40 км до 1.5-2 г и на половин цена !
  • ВАГ (гост)
    Отговор
    85 22:34  07.01.18

    До коментар #82 от "Шанаджии":

    Аз винаги взимам (и на приятели) авточасти с 40% отстъпка .В твоя случай носача си го взел с тези 40% отстъпка ,но и продавача печели още толкова ,та познай какъв носач е и въобще какви части купуваме ...после колите не били хубави и чупливи.
  • Дачия Романещи (гост)
    Отговор
    86 22:37  07.01.18
    Дачия е боклук!!! Пабло Куелю
  • Аааааа (гост)
    Отговор
    87 22:50  07.01.18

    До коментар #77 от "ASD":

    А ти от съседната панелка , какво караш ?
  • счетоводител (гост)
    Отговор
    88 23:13  07.01.18
    Сметката е проста: купуваш автомобил за 2000лв от аутокъща, наливаш 1000 да тръгне като хората, купуваш за 10000- наливаш 5000 и т.н. После: тази за 2 я караш още 2г и си налял още 1000 (без данъци, застраховки, гориво, масло идр. консумативи), минал си поне 20х.км, ако продължава да ти служи с малко и редки изненади- добре(всяка следваща година наливаш по 1000 амортизационни отчисления най-много). Т.Е. дал си към 6х.лв с горивото- по 30ст/км (10ст газ +10 ако е бенз/дизел, 10 за покупката, 10 за амортизация) За ав-ла за 10х.лв- умножете всичко по 5, т.е. 1км=1,50лв. Ако даваш по 2лв/км и се возиш повече сам, да си ходиш на работа например в града- ПОЛЗВАЙ ТАКСИ, имаш 1000 главоболия по-малко!!!
  • Алчни хора (гост)
    Отговор
    89 00:08  08.01.18
    Аз карам на газ, разликата с това, което беше на бензин го давам за благотворителност.

    А вие баровците с комплекси ги пръскате всичките за себе си са гориво. Алчни хора
  • Cayenne Fan (гост)
    Отговор
    90 00:39  08.01.18
    Ей пълно с познавачи и разбирачи тук, мани мани.
    "Антон", ти не ми обяснявай аз какво да започна да си купувам и какво не.
    "Тттн" карал съм нови, но обикновени. И да ти кажа... по нищо не могат да стъпят и на малкия пръст на същия клас 5-15годишни премиум.
    Съгласен съм с „Кайенаесупер“, само че малко преувеличава с тия 5 ремонта по 2500лв. Какво толкова ще му ремонтираш, че да е 2500лв? Нова броня? Двигател? Турбо? Баси! Каквито и части да сменяш ще са по няколко стотин лева. Да са 7-8 неща, да се натрупат 3-4000лв, ама чак пък 5 пъти по 2500... доста пресилено.
    „Един друг“ айде стига с глупостите вече. И ти и тези като теб. На това крадяли; на онова некрадяли. Заключвайте се вкъщи в гардероба и излизайте само до тоалетна и до кухнята за сандвич, за да не ви отвлече някой или да не ви откраднат нещо. Аман от вашите психози. Все някой нещо ви краде или ви прецаква или нарочно ви пречи. Жалки сте.
    Коки, браво за къщата и двора, много хубаво, но някои хора може да не искат да живеят в къща и да предпочитат апартамент. Аз лично предпочитам апартамент и 10 годишна ес класа пред къща и чисто нов голф. Въпрос на вкус.
    „сойкаПрисмехулка“ аман от тия смешни стереотипи за достойнството и размера на вещите. Не на всички им пука колко им е и не е задължително да е нюню за да им е огромен часовника или апартамента или колата и т.н.
    „Сега първо“ какво толкова ще му обслужваш за 5000лв? 1000лв газ... ми не всеки ще сложи газ, това е излишно да го споменаваш.

    Коментиран от #93, #108

  • !!! (гост)
    Отговор
    91 00:53  08.01.18
    Много се забавлявах с коментарите. Това беше като да четеш "Бит и душевност на българския народ",но в съвременен вариант.
    Българинът живее и съществува въобще,заради колата си. Тя е цялата му мъка и цялата му радост. Погледни го каква кола кара и знаеш всичко за него,колко пари има ,цялата му житейска философия.

    Коментиран от #92

  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    92 01:00  08.01.18

    До коментар #91 от "!!!":

    Аз ти дадох плюса !
    Аз имам БМВ Ф11 на четири години xd , купено от дилъра в Германия !
    Искам да знам , какъв ми е профила и месечния доход , ако е възможно и размера на спестяванията , които мога да отделя ?
    Може и е проценти !:)

    Коментиран от #120

  • Един друг (гост)
    Отговор
    93 01:38  08.01.18

    До коментар #90 от "Cayenne Fan":

    Ей, фенче, тези неща не ти ги говоря от чуто, а от видяно. Част от познатите ми все още имат Панамери, Кайени, Макани и прочее. Другите са с G500 или Х6. Повечето вече го надрастнахме този синдром, та караме обикновени коли. Да ти обяснявам ли как се крадат фарове, огледала, а най-страшното - бордови компютри. Знаеш ли колко струва фар на Панамера или бордови компютър на Х6? А огледало на G500. Пък какво пише в договора за каското за такива липси? Е, аз знам и не от обща култура, защото се вълнувам от цените на частите по принцип, ами от чужд горчив опит.

    Колата е да ти служи на теб, а не ти да й робуваш със заблудата, че чрез нея ставаш нещо повече. Някои от нас имат достатъчно трактори, багери, камиони и бусове, по които да трошим нерви и пари, но там е оправдано, защото са средства за производство. А това вашето какво е? Като чуя "кеф цена няма" и ми е ясно, че насреща стои люлински келеш, за когото колата изчерпва приоритетите, а вероятно и възможностите. В моите среди или си с нова служебна Опел/ФВ/Киа и т.н. или с последен модел Мерцедес от Е класа нагоре. Останалото е все едно бачкер в склада с абитуриентския си костюм или банков служител по анцуг - нелепост.

    Коментиран от #102

  • яхтаджия (гост)
    Отговор
    94 01:40  08.01.18
    Ако сте ходили някога, ама надали, в Палма ще си помислите, че всички там са Ви под люлинското ниво с дъртите 10г. бмвта и мерцедеси, щото там всички карат рено за 5 хиляди евро, паркират и се качват на яхтата за 1 милион. Никой не го боли за колата, те колите са за бедните да се фукат - там гъзарите се надпреварват кой има по хубава ферретти или сънсийкър ;)

    Коментиран от #95, #97

  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    95 03:03  08.01.18

    До коментар #94 от "яхтаджия":

    Тяхна си работа !
    Аз пътувам по 45-55 км на година ! Това ми е инструмент за работа !
    Айде ти пътувай с Рено клио тия километри .
    Реших вместо нова Октавия ,не ново но гаранционно БМВ 5 от магазин в Германия !
    Е , и ?
    Мога да си позволя всички разходи, произтичащи от това !
    И като е на 1.5-2 г и на 30-40 км . , какво ?
    Ако искам мога и ново да си го купя , но тогава нямаше да има реципрочност към доходите ми !
    Не съм се надценил , не съм вземал заем , колата -гаранционна , кеф ми е , имам доходи за подръжка !
    Що да карам за същите при Шкодата -НОВА !
    Тя с моето каране след няма и една година ,ще е на положението на БМВ —то , ама Октавия !
    Виж Супърба и друга работа , ама два пъти по - скъпа !
    Ами реших петицата ! Минах вече 70000 Хил ! До тука малкото турбо по гаранция ми смениха при българския дилър ! Е , и ?
    Щото за тия 30000 евро голяма работа щеше да е Октавията !
  • Радето (гост)
    Отговор
    96 03:37  08.01.18
    Ми като бях в СенТропе, на яхтеното пристанище не видях нито една кола под 200000евро, то никъде не видях Шкоди, Корси, Дачии и разни такива, щото май не ги пускат да влизат в града! Не всички автомобили бяха нови имаше и по на 15-17г. но хората си ги карат и макар и стари изглеждат стегнати и лъскави. И кво излиза, че там е сборище на малки пиш. и, компексари, мутри, турбо-гъзари и тнт. щото не карат евтини коли?!!
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    97 08:43  08.01.18

    До коментар #94 от "яхтаджия":

    Там , само колите на персонала са евтини .
    На пристанището в Монте Карло /долу в ниското / , щото съм бил де , само Бентлита , Ролс Ройс , Ренджове , Мерцедеси , даже нямаше БМВ 7 и Ауди А8 !!!
    Точно тоя пазар на суетата , не е добър пример !
    Иначе , особенно в най -северната и западната част на Европа , традиционно хората са скромни от към МПС ! Те не са и автомобилни нации , като Германците , или гъзари като хората в Италия .
    Нормално е да видиш доктори , адвокати , висши чиновници , или със скромни коли , или с колелета !
    В Ирландия за две седмици видях по - малко джипове , отколкото на паркинга на летище София !
    Е , и ?
  • Иво (гост)
    Отговор
    98 08:57  08.01.18
    Който си мисли, че кола на запад се купува и се хвърля на 150К километра е доста наивен. Преди много години имах един познат , внасящ автомобили, който още тогава казваше, че тук кола на под 500К километра не влиза - говорим за "премиум" автомобилите. Слагам го в кавички, защото на 15+ години и 500 и не знам си колко хиляди километра този автомобил отдавна е приключил с премиума. Ама бай ганя комплексар до мозъка на костите си мисли, че като изпуха дюшека и събере де що може и става "играч" Карайте си 20 годишните комптори, а оставете нас, с по-малкото комплекси да си караме новите коли... Айде, със здраве

    Коментиран от #104

  • СтарТИРаджия (гост)
    Отговор
    99 09:51  08.01.18
    Аз понеже пътувам... малко, ще Ви дам коз, къде в Европа си позволяват по-масово такива автомобили, пък Вие, ако искате или Ви интересува си правете изводи: Западни балкани (в частност Босна, Албания), България и колкото и странно да изглежда - Чехия! На запад е нормално да видиш леки автомобили с двигатели, които ние ги знаем от СУВ-овете, напр. ауди а3, а4 с 3.0 мотор, но каквито и да са "варели" - много рядко!
  • бацето (гост)
    Отговор
    100 11:20  08.01.18
    Купуваш един кайен, минаваш през враца на голяма скорост и после докато е в сервиза за окачване оригинално (което трябва да се сменя цялото) и после слушаш "моето момиче го е сГам от меееен о не не не"
  • Газ (гост)
    Отговор
    101 11:42  08.01.18
    Само не разбрах какво презрително има да си сложиш газова уредба? За моята кола съм дал 2000лв за уредба, най-висок клас, 5г. гаранция.
    По-екологично гориво е и ми е по-евтино. Предпочитам така, вместо вмирисан дизел, който харчи малко.

    Коментиран от #103

  • Cayenne Fan (гост)
    Отговор
    102 12:05  08.01.18

    До коментар #93 от "Един друг":

    Защо си мислиш, че аз не знам какви са цените на частите?
    Ама не можеш да седиш и да трепериш като мишка "Ама ще ми откраднат това; ще ми откраднат онова...". Това не е живот постоянно да мислиш какво ще кажат хората или какво лошо би могло да се случи.
    Гледай(те) малко по-позитивно на живота.
    Но съм съгласен, че колата е за да ти служи, а не да си ѝ роб.

    За СенТропе съм съгласен. За Палма Де Майорка малко се съмнявам.
    И защо все си мислете, че такива коли са въпрос на комплекс. Не е до комплекс бе хора, слезте на земята... Просто взимаш нещо по-добро за себе си на по-ниска цена заради това, че е вече на години.
    Като да си купиш 2 годишен самсунг от най-високата серия. Нов е бил 2000лв; след 2 години е 600лв. Но дори след 2 години пак ще е по-добре от нов OnePlus; Оppo; или Xiaomi, които са 600лв чисто нови.
  • Алфата (гост)
    Отговор
    103 12:09  08.01.18

    До коментар #101 от "Газ":

    Колегич, просто е - не си в тренда с газта. Все пак сме в страната на кифлите, селските пръчки, мазните баници, дъртите СУВ-ове, Шушана... Кво очакваш, един като пръдне и масово ак.т... Нафта!
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    104 12:34  08.01.18

    До коментар #98 от "Иво":

    И каква нова кола имаш !
    Просто питам ,щото си мисля , че повечето тил никога не са давали 40-50 Хил за кола , а само повтарят като папагали !
    Аз си карам вече 8 от общо 14 автомобила за моя кратък живот , коли в гаранция на по 30-40 000 км на 1.5-2 г. !
    За цената на Октавия , вече година и половина се кефя на Ф11 - хд - купено от магазина !
  • нии (гост)
    Отговор
    105 12:54  08.01.18

    До коментар #46 от "ДК555":

    Всичко ОК, всеки си прави сметката.
    Само не употребявай думи като "инвестирам". Да инвестираш означава да похарчиш пари с цел после да изкараш повече. Освен ако с тая кола не работиш такси, или да ходиш на работни срещи с партньори които гледат точно това (опази боже - има и такива), всичко останало си е просто харчене.
  • 106 13:46  08.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    107 14:55  08.01.18

    До коментар #106 от "НеПатриот":

    Малко си краен , приятел !
    Надеждата ни е в младите и образовани хора ,възпитани , че май важното е доброто име и това да си лоялен към другите . Зачитане на правилата и т.н !
    Ако всички са така крайни и груби като теб , наистина скоро няма да има оправия !
    Иначе дано поне за себе си правиш усилия да си обратното на това , което описваш в поста си !
  • Антон (гост)
    Отговор
    108 15:20  08.01.18

    До коментар #90 от "Cayenne Fan":

    Да карам топ премиум автомобил нов от магазина. Ако ми свалят фаровете или борд компютъра , ще им тегля една майма на ум, но ще отида при дилъра и ше ги поръчам.няма да ме съборят, защото колата ми е напълно адекватна на дохода. Дори може и застрахователя да ми покрие щетие, защото съм му дългогодишен клиент и всичките ни коли са на едно място. Преди 7-8 години на тогавшното ми f07 свалиха фарове и решетка. За застрахователя нямаше проблем да ги покрие, само защото съм му коректен клиент.
    Виждам 4 групички собственици, като последните наистина ги съжалявам
    - Хора купили ли си нова кола от магазин, без значение от марка, кореспондираща на дохода им
    - хора купили си почти нова кола на макс 2-3 години, още в гаранция, на не много километри, и макър ползвана , това е абсолютно съвременен автомобил в гаранция и история, но по-евтина от абсолютно същия модел от магазина.
    - хора караща всякакви коли втора употреба поради недостиг на средства
    - последните - псевдо гъзари, тачещи премиум немско, искащи да впечатлят кифлите. съседа, приятеля. За тях колата е тежест, те обикалят магазините за да намерят част с 5-6 % по-евтина, всеки непредвиден ремонт им разбива бюджета, много от тях газифицирани, части се купуват от автоморги, 2 комплекта гуми с джанти - зимни , летни е мокър сън, на колата се трепери, защото те асоцират статуса си с колата. На подсъзнателно ниво знаят че с нищо не блестят и колата е единствения им начин някой като тях да ги оцени.

    Коментиран от #111, #113, #114

  • Ввв (гост)
    Отговор
    109 16:11  08.01.18

    До коментар #63 от "ВикиСупърб":

    Екстри като в S класа викаш....хм да,ама не,карай си конфекцията на ВАГ и си трай
  • Язе (гост)
    Отговор
    110 16:22  08.01.18

    До коментар #9 от "Cayenne Fan":

    Много си зле с цените.Части за тези автомобили не се купуват от бакалията или морги а от магазина.Цените не падат и нямат намерение да падат.Щом караш такава кола ще си плащаш като поп без значение коя година ти е колата.
  • Ант (гост)
    Отговор
    111 17:54  08.01.18

    До коментар #108 от "Антон":

    А какво ще кажеш за още една група, купуващи 10+ годишни СУВ (от премиум марка, но не немски) с цел тунинг, лифтинг, фланци, амортисьорчета с компенсатори дето не са по джожа на кайенаджии и тея с изпърдяните Х5, шнорхели, рошави гуми пак на четирицифрена сума?

    Коментиран от #115

  • АЗК (гост)
    Отговор
    112 18:03  08.01.18
    Тук е само за комплексари и малопишковци,аз съм с Москвич 408 на 38 години купен от баща ми.
  • Антон 1сб (гост)
    Отговор
    113 19:47  08.01.18

    До коментар #108 от "Антон":

    Спокоен съм , че не съжаляваш втората група !:)
    През 2009 януари в Надежда ми смъкнаха , би ксенон , профи -нави , СД чннджър , ДВД , GPS , управляващ блок от три годишно Е 46 / нали съм от втората група / :)
    Всичките ми коли вкл и тази застраховани в Армеец - от Североизтока съм !
    В Дару Кар - едночасов чек и изненада 18500 без ДДС -липсите !!
    Застарахователя нищо не плати , освен счупената ключалка /само тя беше счупена и ме липсваща част. /!
    После си направих проучване във всички застрахователи !
    Никой освен Лев инс /при много спорни условия / св съгласиха евентуално да покрият такива щети ! Ама извън общите условия , по изключение и т.н . Адвокат съм и въобще меним се вързах , освен това искаха два процента по -голяма премия за изключението .
    Моето семейство е изплатило уникални суми за автомобили на физически лица / не фирмени / . Не , че има значение ,ама когато си фирма , автомобилите обикновено са повече на брой и т.н .
    Много е интересно ,че са ти платили .
    От тогава питам при всяко ново каско , но отговорът е винаги отрицателен . Няма редовен клиент , няма това , онова !
    Кажи кой е застарховатяля и ние да се възползваме :):):)!
    Щото и сега е проблем тая история !

    Благодаря !
  • Антон 1 (гост)
    Отговор
    114 19:50  08.01.18

    До коментар #108 от "Антон":

    Забравих ! Според мен , е добре да се допише за втората категория , която описваш : “кореспондираща на дохода им “ !
    Важно е !:)
  • Антон (гост)
    Отговор
    115 20:16  08.01.18

    До коментар #111 от "Ант":

    Това отива към хобито.
    Не очаквам някой да се движи из града с гуми за кал и шнорхели :)
  • 116 21:59  08.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Mutra (гост)
    Отговор
    117 22:12  08.01.18

    До коментар #8 от "Cayenne Fan":

    Ами ако се замислиш кой изкарва пари с пот в България? Другите работят по 8-12 часа, а вадят мижави 500 лв., средната заплата е 1000лв., а "мутрата" седи по баровете и вади 10 пъти повече.
  • Язе (гост)
    Отговор
    118 09:36  09.01.18

    До коментар #63 от "ВикиСупърб":

    А какво става като ти отиде dsg-то?Още едни 3-5хил.лв.Айде карай си я и се моли всичко да е наред,че стане ли белята със скоростите друго ще говориш.
  • фактите са си факти (гост)
    Отговор
    119 18:35  09.01.18

    До коментар #4 от "Gooner":

    Е*баси и простите коментари , не мога да разбера за какво спорите? Ако имаш пари караш хубава кола, като нямаш скляпаш и толкова. Всичко останало са мераци и комплексарщина. Само в България и още няколко държави до нас, можеш да видиш пръдня дето няма буквално пари за ядене ама с последните си пари, че даже и на кредит(чист пасив) ще си купи точно такава гробница, няма да може едни гуми да и купи нови, цяла събота ще я мие на мивка за левче, и в неделята ще се пусне на центъра да да спре пред кварталния хоремаг да пие кафе, да го видят всички......почти никъде по света няма такава пародия наистина! В Германия, където са ги измислили тези хубави автомобили, и имат завиден стандарт на живот не се карат такъв клас коли, в смисъл карат се ама рядко, и ги карат хора с положение, хора индустриалци, хора директори на които им приляга на общественото положение. Просто ние сме тотално сбъркани ама тотално, чипа е изгорял и няма никой под шапката.
  • !!! (гост)
    Отговор
    120 23:08  10.01.18

    До коментар #92 от "Антон 1":

    Ти си класически случай,караш SW,,защото нищо по-голямо не се продава, за да покажеш финансовите си възможности,които са големи най-вече във собствените ти очи.Обичаш да демонстрираш просперитет,говориш за себе си без някой да те пита,но не се отчайвай,не си изключение. Както ти казах в началото, ти си класика в България.

Напиши коментар:


Публикувай