Last news in Fakti

26 Януари, 2012 11:33 27 445 110

BMW представи дизела с три турбокомпресора

  • bmw-
  • m performance-
  • м550d-
  • x5 m50d-
  • x6 m50d

 

Баварците изпълниха обещание си и представиха преди автосалона в Женева новия си дизелов двигател, снабден с три турбокомпресора. Този мотор ще се монтира на моделите от новата серия M Performance и по-конкретно на седана и комбито от пета серия, както и на автомобилите с повишена проходимост X5 и X6. Новият агрегат е построен на базата на стандартния трилитров дизелов мотор. Мощността му е 381 к.с., а максималният въртящ момент - 750 Нм. Той действително притежава три турбокомпресора, два малки и един голям. Първият компактен нагнетател започва да работи на близки до празния ход обороти.
 
Тази турбина обезпечава отзивчивостта на двигателя в ниските обороти, а когато те достигнат 1 500 в минута, в действие влиза голямото турбо. Първоначално то не работи на пълни обороти, а достига пълната си производителност след отметката 2 700 об/мин. Тогава се отваря допълнителен канал за подаване на изгорели газове към турбината. По същото време се задейства и втората компактна турбина, която уплътнява допълнително въздуха преди попадането му в горивните камери. За оптималната работа на трите турбокомпресора е предвидена и система от клапани, която прецизно регулира силата на изгорелите газове и респективно подаването на въздух към камерите.
Двигателят се характеризира и с още една новост - система за впръскване на горивото под налягане или както го наричат баварците common rail от най-ново поколение. Именно тази система вкарва горивото чрез иновационни пиезо-дюзи с налягане от 2 200 бара. Едно от най-големите достойнства на новия дизелов агрегат е неговия разход на гориво. Средното потребление на нафта при седана и комбито М550d е 6.3 литра на 100 километра пробег, а версиите X5 M50d и X6 M50d не харчат повече от 7.7 литра на 100 километра.
Интересни са и динамичните характеристики на автомобилите, оборудвани с новия двигател с три турбини. Седанът на "петицата" ускорява до 100 км/ч за 4.7 секунди, с едва 0.3 секунди от М5 с мощност 560 к.с. Комбито изпълнява същото упражнение за 4.9 секунди, а кросоувърите X5 M50d и X6 M50d, съответно за 5.4 и 5.3 секунди. Всички дизелови М-версии са оборудвани и със система за предаване на въртящия момент и към четирите колела, която е настроена индивидуално за всяка от тях. Цената на BMW М550d в Германия ще е 80 800 евро, а на кросоувърите X5 M50d и X6 M50d, 82 300 и 85 800 евро съответно.
Инженерите от BMW обещават още звука, който издават автомобилите от серията M Performance, да отговаря подобаващо на резачка с индекс М. Въпросните автомобили ще разполагат и с изцяло преработено шаси, по-мощни спирачки и с прекалибрована спомагателна електроника. Външно ще са оформени по-агресивно, а оборудването в салона ще включва почти всички електронни помощници, използвани от компанията. Дизеловите М-петици ще се появят в германските дилърски центрове още в средата на месец май тази година. Кросоувърите ще се предлагат от началото на лятото.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Godzila

    2 0 Отговор
    Туй нещо ке фърка бе...
  • 2 Дошо

    1 2 Отговор
    Ке фърка като е ново.Щом навърти над 100к км на собственика ще му фъркат париците по сервизите.Три турбини(едната ще е електрическа до колкото знам) и тия пиезо дюзи дето ги хвалеха на Алудитата с 3.0ТДИ ...двигателя щял да надживее всичко в колата бла, бла, бла....станах на по 5 години и започнаха да плачат за дюзи.Е БМВ може да са ги направили по-добре ама нали и техните компоненти ги правят в Китай, Малайзия и т.н.
  • 3 nikito_blend

    5 0 Отговор
    За тежките автомобили, това е много добър разход на гориво. Дори и хората с възможности си правят сметката вече, при тези големи колебания на цените на горивата. С тези характеристики ще уцелят десетката.
  • 4 POWER

    2 2 Отговор
    Няма по-добри от баварските технологии. Отново навряха на кучето в г..а конкуренцията. Няма японци, няма ВАГ и Мерцедес. БАВАРСКАТА СИЛА ПРОДЪЛЖАВА ДА МАЧКА!!!
  • 5 ML 320 CDI

    1 1 Отговор
    със 381 коня и 750 нм направо ще летят.и като почнат да ги тунинговат и тогава даже м3,м5,м6,х5м и х6м няма да могат да ги хванат
  • 6 Съпартиец на Дошо

    1 2 Отговор
    не е зле ама кончетата ми се виждат малко. Друго си е нещо японско - нисан и инфинити са 100 пъти по-добри.
  • 7 ivan

    0 3 Отговор
    eto ti otgovor na BAVARSKATA TEHNOLIGIQ v dale4nata 2005 ;)
    http://www.ultimatecarpage.com/car/2242/Mercedes-Benz-SLK-320-CDI-Tri-Turbo.html
  • 8 VR4 TT

    6 0 Отговор
    Е тва как ше се чупи...
  • 9 740D

    0 0 Отговор
    Абе добре е, ама тва 1.6D на асконата е страшен двигател. Даже и ника мислих да ми е такъв, ама после викам аре да не е. Жалко че маслото стана толкова скъпо.
  • 10 baihui

    2 4 Отговор
    това беше! Затвориха Баварците усти на всички ви. Айде кажете нещо де!!! Айде де! Японско-мяпонско и разни други такива измислени пластмасови кочини с 2.0-литров бензинов лапач. 150 коня, ама 16- Vevalve,,, АУУУУ.. иа... . BMW- изпревариха пак всички с 30 години.
  • 11 Дошо

    0 1 Отговор
    Абе не се форсирай толкова.С 3 турбини всеки може.Може и с две.Незнам защо си мислиш, че са създали нещо велико като развитието не дизела е ясно.Надуване с турбини и нищо повече.Това всеки може да го направи въпроса, е че всеки си има таргет група.Я като толкова знаеш к'ви богове са БМВ ми кажи защо не ги направят високооборотни ами само на надуване разчитат?
  • 12 Бай Тошо

    1 0 Отговор
    А М-3ката каква е бря - не е ли високооборотно атмосферно чудо
  • 13 Дошо

    2 1 Отговор
    За дизели говорим тука.Колко е високооборотно и колко е чудо M3?
    Високооборотно атмосферно чудо е HONDA S2000
  • 14 123

    0 2 Отговор
    Дошооо И какво ще ми кажеш че тея японски лагерници като са високо оборотни са нещо невиждано ли???И я помисли с тея 9000 оборота тоя двигател дали ще искара колкото един обикновен 6000 оборотен???Аа и тея турбини неги слагат те така те а ги слагат най вече заради икономия.Тая хонда с2000 сигорно няма да падне по 11-12.И още един пример какво ще кажеш за 1.4 тфси 171 Коня???нз яппонците от 1.4 серийно производство да имат 170 коня

    Коментиран от #39

  • 15 Дошо

    0 1 Отговор
    Аз не претендирам да съм изключително интелигентен ама и ти не си кой знае какво, не се надценявай толкова.Тая кола е спечелила наградата за най-надежден спортен автомобил та не ми обяснявай колко ще и изкара двигателя.И да знаеш, че покрива най-строгите еконорми без N броя турбини!Ами може би разхода ще се върти някъде там където казваш ама ти наистина ли смяташ, че обявения от БМВ за тоя мотор разход не е занижен значително?Това няма да падне под 10 никъде ако ще и по наклон и със силен попътен вятър :-)
    Маслоядите ФСИ не ги прехвалвай толкова, защото освен, че са маслояди горят колкото един 2.0VTEC.1.4 с турбо 170к.с нямат японците до колкото знам, но имат 1.6 атмосферен със 173к.с - на Мицубиши и 160к.с на Хонда!Германците 1.6 атмосферен колко имат?За турбиниране да не говорим, че нали знаеш на какво е способна Супра?
  • 16 Ошод

    2 0 Отговор
    Голям разбирач голямо чудо!
  • 17 ММЛЛ

    0 3 Отговор
    Хайде да не намесваме мерцедесите ,да си спорят останалите марки-като се разбере кой е най -добър тогава с мерцедес :)
  • 18 Дошо

    1 0 Отговор
    То като се разбере кой е най-добър Мерцедес къде да го бутаме при победителя?
  • 19 ззааззаа

    0 2 Отговор
    Уж дизелов автомобил се прави за икономия... Тая кола в БГ след 100-120 х .км ( за да си земеш такъв дизел трябва да караш поне 20к. км на година ) ще трябва да и сменяш поне 1но турбо, ако не и 2, а с нашия дизел не ми се мисли за тези дюзи. По добре да го бяха направили с по голям обем, да яде повече гориво и в крайна сметка сигурно ще е по евтин на 10тата година като му сметнем разходите.
  • 20 GT-R

    1 2 Отговор
    Ехеееее голяма технология направо никой не би и подозирал за такова нещо,що се излагате бе хора!Малка доработка вдигане на мощноста и то при дизел което е върха на простотията,и фенчетата на БМВ заскачаха от кеф........

    Коментиран от #24

  • 21 ззааззаа

    0 1 Отговор
    Уж дизелов автомобил се прави за икономия... Тая кола в БГ след 100-120 х .км ( за да си земеш такъв дизел трябва да караш поне 20к. км на година ) ще трябва да и сменяш поне 1но турбо, ако не и 2, а с нашия дизел не ми се мисли за тези дюзи. По добре да го бяха направили с по голям обем, да яде повече гориво и в крайна сметка сигурно ще е по евтин на 10тата година като му сметнем разходите.
  • 22 дадада

    0 0 Отговор
    Уж дизелов автомобил се прави за икономия... Тая кола в БГ след 100-120 х .км ( за да си земеш такъв дизел трябва да караш поне 20к. км на година ) ще трябва да и сменяш поне 1но турбо, ако не и 2, а с нашия дизел не ми се мисли за тези дюзи. По добре да го бяха направили с по голям обем, да яде повече гориво и в крайна сметка сигурно ще е по евтин на 10тата година като му сметнем разходите.
  • 23 дадада

    1 0 Отговор
    сори за повторението.. бъгна ми се нещо :(
  • 24 roadstar

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "GT-R":

    @20:
    Прав си баце... Нисан като пуснаха GT-R и всички компании се нас*аха обилно, защото разбраха колко са назад с материала.
    БМВ и 5 турбини да сложат, пак ще са си втора ръка. Ако имах парите, никога нямаше да взема нещо друго освен GT-R. А ако имах наистина много пари, щях да взема Lexus LFA. останалото е бошлаф... за нашенските гаменчета..
  • 25 GT-R

    0 2 Отговор
    Еми много ясно,всеки нормално мислещ човек знае за кво става въпрос,не отричам ,че немските автомобили са добри но за тази цена айде моля ви.....

    Коментиран от #26

  • 26 nikito_blend

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "GT-R":

    @25 Напълно съм съгласен.
  • 27 ъгжяагф

    0 2 Отговор
    Ami za poreden pat B-eM-eW-e pokazvat, 4e ne mogat da pravqt dieseli i imat samo edin motor tri-litroviq koyto se doblijava do klasata na dieselite na Mercedes i AUDI i te go ki4at s hilqda torbini, no nali znaete, 4e kolkoto po izceden e dvigatelq e za smetka na reursa, taka, 4e mogat da se o4akvat ogromni problemi sled 100 000 km, no kakto vinagi pri bmw ogromnata reklama e za da pokrie propuskite v ka4estvoto i ne slu4ayno e nay-barzo obezcenqva6tiq se nemski avtomobil!!!
  • 28 ML 320 CDI

    2 0 Отговор
    че 100 000 километра да не са малко ?.по 1000 километра на месец да се кара,това са 100 месеца=8 години.кой луд ще кара колата си 8 години
  • 29 вихрогони

    0 2 Отговор
    аз съм лудия дето ше си кара колата не 8 години ами цял живот Г55 амг
  • 30 Атанас Радев

    0 1 Отговор
    Ха, "само" 85000 евра! Евтинийка! Тва са ми джобните за месец, ако месеца беше дълъг 50-60 години обаче! Ама съм сигурен, че ще ги има и по нашите пътища. Богата държава сме, С богати граждани. Представяте ли си, ако тези 20-25 год. "бизнесмени", дето ще ги видим да ги карат и дето са толкова "вещи" в бизнеса, че на тая възраст вече дават по толкова пари за ламарини на колела поне плащаха данъци. Нямаше за всяко нещо да има дарителски кампании и обикновените хора да късат по лев-два да свършат работата на държавата.
  • 31 ML 320 CDI

    2 0 Отговор
    че 85000 евро да не са много за този джип ? неискам да си представям как ще вървят.аз съм се возил във х6 40д 306 коня но пак е 3000 кубика и много вървеше
  • 32 Николай Попов

    1 0 Отговор
    просто супер !
  • 33 хахахахаха

    1 2 Отговор
    хахахаха що не са сложили 4 но и 5 да сложат пак не е проходим колкото нивата.Става само за магистралата хахахахахаха пари на вятъра хахахахаха а сега ми дайте минус хахаха

    Коментиран от #36

  • 34 520 zender

    2 1 Отговор
    Чета тука...Как пък не се уморихте да злобеете ве келеша...Не разбрахте ли че това е най-новото и модерното при дизелите.Другите немогат и с една турбина да се оправят..Пък японските..що въобще ги слагате тука..нали става въпрос за 550д.Струвало 170 000-ми ще струва-не е за всеки.То и 535д сруваше твърде много на времето ама след още 5-6години ще го притежавам.Като искате евтенийка купете си хонда дизел.
  • 35 520 zender

    2 1 Отговор
    Всъщност като се замисля не виждам кой ще конкурира 550д по разход на гориво спрямо такава мощност...Е не карам никой да заобича БМВ но просто са създали уникален двигател.Естествено злобарите едва ли биха го признали.Дошо-моите дюзи например са си добре,както и помпата,но мисля да ги сменя-мога да си го позволя.Едва ли този който има 550д ще се замисли за този евентуален проблем.В крайна сметка не се чупи тая кола която не се кара.Ох,забравих-японските машини никога не се чупят.Даже ако се карат внимателно и консумативи може да не се сменят.Пък двигателите им издържат най-малко по 10 милиона километра без осн ремонт.

    Коментиран от #37

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "520 zender":

    @35 Имал ли си японски автомобил?
  • 38 Порше Мерцедес

    1 0 Отговор
    Да не чувам глупости от японски фенове! Имат си качествени, грозни коли и дръпнатите, но да ми плюете по Мерцедес, айде слезте на земята. За здравината им не говорете а вижте кои са най-многобройните стари коли по пътищата - Мерцедес!! Целия свят им сваля шапка и се учат от тях. ГТР е много добра кола, но със по един модел на 10 години не ми ги хвалете чак толкова. Порше имат за всеки по много да показват на всеки няколко месеца! Евала и на БМВ този път, не съм им най-горещия фен, но след десетилетия на скъсани портмонета на собствениците им от няколко години обръщат внимание на разходите откъм поддръжка и горива и то успешно! :)

    Коментиран от #42

  • 39 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    @14 Имат от 1.3 ограничен на 280к.с . Мазда rotary power. А относно бързооборотните хонди. Не е фактор че 6500 оборотен мотор ще изкара повече от хондата с 7800 или 9000 оборота въпроса е направията и материалите вложени в производството на мотора, луфтове, триене и т.н. Пък и ти мислиш че постоянно ще я караш в тия обороти?
  • 40 Raptor

    1 1 Отговор
    Когато BMW са правили автомобили японските и корейските производители са правили презервативи и клечки за зъби!Който не харесва BMW да мълчи и да си кара японската барака!

    Коментиран от #43, #44

  • 41 боклук

    0 1 Отговор
    Това ли е новиа боклук хаха с тези 3 прости турбокомпресора сигурно са вдигнали цената на 300 000 хилки
  • 42 магарцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Порше Мерцедес":

    @38 Сигурно караш някакъв ръждив мерцедес китайска ли е или турска?

    Коментиран от #45

  • 43 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Raptor":

    @40 Когато Алфа Ромео са правели автомобили и са печелили състезания БМВ нз дали и мотори са правели даже. За разлика от теб имам познания и за немските автомобили. Така че недей да плюеш нещо, което не познаваш. Първо чети информирай се и после. Даже съм сигурен че не познаваш повечето модели на тойота примерно...Видял тойота ярис и си мисли че това е всичко.
  • 44 Порше Мерцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Raptor":

    @40 карам такива коли че сигурно свят ще ти се завие специално на теб магарцедес кара баба ти или ти, но аз не съм ти колега да знаеш! Просто имам поглед варху много марки и затова си позволявам да коментирам а ти хейтърче си карай турската Тата или китайския Грейт уоул!

    Коментиран от #51

  • 45 Порше Мерцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "магарцедес":

    @42 :) не е за @40 обърках!!
  • 46 Бмв Фен !

    0 1 Отговор
    Има ли база за сравнение Алфа Ромео и Бмв ?

    Коментиран от #48

  • 47 Порше Мерцедес

    0 1 Отговор
    не няма :)
  • 48 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Бмв Фен !":

    @46 Ами щом ще сравняваме от преди повече от 50 години- Има база и то голяма. Алфа Ромео за мен са една от най-силните европейски марки до 1975 година. След това ги наляга страшна криза щото пускат и предно предаване бюджетен модел - алфасуд спринт. Но преди 1975 определено предпочитам алфа пред бмв. Плюс това алфа ромео е 'the heart and the soul' Дж. Кларксън.

    Коментиран от #49

  • 49 Порше Мерцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    @48 така е колега и аз съм чувал такива неща за Алфа, но в момента нямат допирни точки. Сега преобладават колите им във нисък и максимум среден клас и не се славят като добре държащи цена коли,а това е важно! не е и това качество което трябва да е.
  • 50 730d

    1 2 Отговор
    Абе стига сте писали глупости без покритие бе! 2002-а година си купих HONDA PRELUDE-1996г,всички ме гледаха все едно съм с космически кораб,но само Аз си знаех какъв кенеф съм си купил! Преди това имах CIVIC;CIVIC COUPE и др подобни колзети,докато един ден през 2004г влязох в BMW! Тези коли нямат нищо общо с пласмасовите японски коли за дърводелци! Оттогава карам само BMW! И понеже доста карам и често си сменям колите мога да кажа,че BMW не са просто коли,а КЛАСА!...2008г се излъгах(заради дизайна) и си взех CELICA-2002г,на 2-рия месец я разкарах тая скърцаща пластмасова кола! ТАКА ЧЕ СТИГА СТЕ ПИСАЛИ ГЛУПОСТИ ЗА ЯПОНСКИТЕ КОЛИ И НЕ ГИ СРАВНЯВАЙТЕ С BMW,А С МАРКИ КАТО RENAULT,FORD,DACIA И ДР СЕБЕПОДОБНИ НА ТЯХ!!!...А за двигателя,който са направили BMW мога да кажа само ЕВАЛА,а за цената дори бих казал,че е ниска,би трябвало да е в пъти по-висока заради качеството което предлагат!
  • 51 магарцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Порше Мерцедес":

    @44 Не се ядосвай бе паралия хахаха, незнаешли има китайски и турски магарцедеси немските са стари и ръждясали!
  • 52 Порше Мерцедес

    0 0 Отговор
    Страшен си разбирач! Зглобили два болта навън и айде, там ги правят..
  • 53 740D

    2 0 Отговор
    Мислех на асконата да и слагам турбина, ама се сетих че ми лиспва предавка, но пък може би не ми трябва, защото купето се олекоти доста след обилната ръжда. Изпреварва по-добре, но лошото че при ускорение трябва да я изхъркам на 2-ра докрай и след това направо минавам на 4-та.
  • 54 Георги Георгиев

    1 2 Отговор
    Баце баварец, не се упрегай толко бе мой, много я прехвали тази германише каруцен. Обаче да знаеш колко моторни глави на БМВ съм виждал сцепени, но на японки, французойки или италианки, па даже и на корейки или китайки никога. Карай си ръждилото там и не се пъни толкова, ще ти се смеем колективно иначе

    Коментиран от #60

  • 55 Порше Мерцедес

    0 0 Отговор
    Аз със кадета 1.3 вдигах 60-70 на втора :) не знам колко точно щото и трептеше стрелката :))) нали знаеш как е но си я карах само до тенекията! много си голям колега, кажи още някои лаф!
  • 56 740D

    1 1 Отговор
    Няма как да видя точно с колко карам , защото стрелките не работят. Преди студа направих малко профилактика, за да я подготвя за зимата. Долях и машинно масло, въздушния филтър го разпорих с ножа и го сложих пак, а и смених топката на скоростния лост с таква от калибра. Мощтноста се вдигна значително. По-уверен съм на пътя вече!
  • 57 Порше Мерцедес

    1 0 Отговор
  • 58 Мерцедес Бенц

    2 0 Отговор
    xaxaxaxax браво колега, коментарът ти им го каза на всички критици от страна на немските машини, а и доколкото знам Мерцедес имат двигател с 3 турбокомпресора много отдавна
  • 59 Атанас Велики

    2 0 Отговор
    Уоу! Доста приятни автомобили се получават! Хем вървят, хен не харчат много! Впечатлен съм от БМВ!
  • 60 Даниел Атанасов

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Георги Георгиев":

    @54 Георги,Георги да те попитам аз като за начало.Кой ти даде на теб да изказваш некомпетентното си мнение на глас?Колко глави си виждал разцепени и това главите на колите от статията ли са?Съобразявайте се с изказванията си особено за коли които не сте виждали все още да не говорим да сте имали достъп до тях.

    Коментиран от #81

  • 61 AUDI

    0 2 Отговор
    Ако ще и 16 турбокомпресора да сложат , пак ще си останат ТОАЛЕТНИ !!!

    Коментиран от #66

  • 62 BMW owner

    0 2 Отговор
    Това от сервиза няма да излиза!
  • 63 Kobester

    0 2 Отговор
    браво само така, давайте, 3,5,10,18,20 турбокомресори, бутай там да има повече :D:D:D:D Жалка работа.

    Коментиран от #67

  • 64 Огнян

    4 1 Отговор
    НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА НОМЕР 1. НЕМСКИ АВТОМОБИЛИ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ. ЯПОНСКИТЕ СА БОКЛУК!!!

    Коментиран от #65

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "AUDI":

    @61 obarkal si se s nai troshliviat kenef na VAG a imeno AUDI.
  • 67 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Kobester":

    @63 kolega TDI na VAG ne zabraviai che razori dosta liude viarni na VAG.motorat 2.5 TDI 150 ps na kenefa Audi razkova dosta fencheta na markata i dokaza mnenieto mi za tia la.na na kolela.

    Коментиран от #72

  • 68 Оня

    1 0 Отговор
    Абе бмв си е бмв, може да е квото ще, японските... радват ако е на познат да я покараш върви, то няма кво да и` тежи ламарините са като от коприна, почти не спира, като идеш в магазин и кажеш маркуч(примерно) за корола(примерно) и чуваш "оооооо, не, не", глави, дюзи, помпи, що голфовете не патат със помпи,тия пасати 5-ци 6-ци аудитата от тия години те ВЪОБЩЕ не патат с дюзи не не... ъпсурд как можа да си го помисли някой... който си го кефи бмв си го кефи който си го кефи сивик си го кефи който го кефи додж вайпър си е ч...жия, гледащ и спорещ из нета,редувайки някой автофорум със фрии порно...
    А относно новите изтории, знам че няма да карам такава кола следващите 20 години (или по точно никога) вече няма ква изгъзица да прават и тва го прават и бмв като и ауди като и сички, айде 3 турбини гоолема работа.... несъм фен на колите дето фаровете им свиват по решение на джипиес и като спра да ми се прибират самички страничните огледала... това за мен са изгъзици от всякъде, ама на... нали трябва да се говори нещо, а относно вашето мерене не виждам смисъла, всеки кара каквото му е по джоба...
  • 69 ahaha

    1 1 Отговор
    Mnogo golemi postijenia ot bmw. putvikompresor - 5000lv zdava bagage na 40000km, vtoria 15000sled nego, tretia izliza u4udva6to zdrav i na 130 000 e za smqna v rucete na vtoria kopuva4 :) Ot druga strana razhoda e super da, pri 90km/h na 8ma skorost pada do 6/100L, kato natupite oba4e otiva 60-70L nafta i pri edno kombinirano 6ofirane srednia razhod na triglavata lamq otiva pak okolu 14 kakto e pri vsi4ki 3.0L dizeli nezavisim ot markata i proizvoditelq. 4estito na pera4ite na pari s novoto parketno laptop4e za hodene na kafe!
  • 70 рфт

    3 0 Отговор
    Истинските коли бяха до момента в който бяха със стъклени фарове. От как стана пластмасови -всичко е правено след 5 год да си купиш нова. Тия заводи требва да произвеждат- основно правило на капитализма. Нали се сещате, че тва бмв с толкоз електроника и прецизна механика ще разори собственика си след края на гаранцията . А пък у нас с тая първокласна нафта- малииии. Нема живот за нас вече- до сега си купувахме 12-13 годишни коли, но скоро няма да можем -просто няма да има 12-13 год коли . Ще са претопени за суровини хе хех
  • 71 Оофффф

    2 0 Отговор
    ahaha, Това е BMW бре, не е Рено. Но ти явно няма как на направиш сравнение и затова не правиш разлика. Всичко е въпрос на пари. Абе несправедлив свят, Едни с нови BMW-та, други със стари Рена или нови, ама Дачий ААА ХА ХА ХА ХА
  • 72 Р.Мянков

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "ВИП АМГ":

    @67 А ти кога си карал 2.5 TDI, че пускаш мнение? Приличен мотор е с доста добър разход и не е чуплив. Мисля, че ти споменах в една друга статия къде ти е на теб грешката в поддръжката на един автомобил, ама нещо много бързо се отказа от спора. Само да те светна, че темите не са аналог на кенефи, в които да с..еш. ПС: А относно темата - отново великолепно избухване на БМВ с динамиката. Чакаме да пуснат тестдрайв само. :)
  • 73 BMW

    1 1 Отговор
    ne sum fen na disela :) ba6ta mi kare6e predi disel kato go nastupix edin den i bam turboto izgorq kola 1.5ton ot 2.5TDS da vidi6 kakvo pravi bez turboto ne murda ka4va6 oboroti ama km ne :D I kolko struva turboto 1500 leva novo ina4e 2ra ruka 500 leva g/d 4itavo i ne se znae kolko 6te izdarji :)PO maluk razhod mnogo skupi 4asti e Disel zatova samo nova kola na disel 2ra ruka nikoga :D A i o6te ne6to na edin fr su6to se pree.a turboto BMW 730TDS 2000godina ne sum go pital kolko mu struva da go smeni no mai 6te e dosta :)
  • 74 Господ

    1 0 Отговор
    До № 54 Георги Георгиев. Гоше от това дето си писал разбирам, че си някакъв бачкатор. Як бачкатор, в някоя барачка за ремонти на антики изцедени до последно. Да те питам тогава как човек като теб може да оценява последните постижения на инженерството.
  • 75 Име:

    1 0 Отговор
    Официално ви казвам че спирам да пиша в тоя сайт. Има 3ма 4ма с които може да се води приличен разговор, останалото са п*шлегари, които знаят да обиждат. Коне с капаци, а не автомобилни фенове. Един истински автоманяк трябва да уважава всички автомобилни марки. Да казваш че немското е номер 1 и да плюеш всичко друго, е не само смешно, но и жалко. С религията ли бъркате че вярвате само в един бог (една марка) нз и не ме интересува. Един petrolhead по-малко.
    PS: 1 Намалете си агресията и некомпетентността.
    2 Интересувайте се от всички автопроизводители или най-малкото познавайте моделите им.

    Коментиран от #78, #85

  • 76 GT-R

    0 0 Отговор
    Ето един здраво мислещ човек,бай ганьо трябва да разбере,че колите на този свят не са Бмв,Мерцедес,Ауди и т.н.
    Старайте се да уважавате и другите производители,които са хвърлили доста труд и пари във всеки един модел автомобили,как ще ми обясните факта,че КИА стана един от лидерите на пазара.
    Няма угодия тука,хем колата да ускорява кат GT-R,хем да има разход на Honda дизел,да е проходима кат Hummer,да е здрава като Мерцедес W124 и ако може да вдига 300км..... Айде престанете да спорите за глупости,всеки има право на мнение!!!!!
  • 77 Петър

    1 2 Отговор
    Прочетох доста постове и 50% плюята марката, 30% възхваляват друга марка, 19% пишат за проблеми с техните коли от тази марка(които подозирам, че са на 10+ годишна възраст) и 1 % който наистина коментира новината за тези прекрасни нововъведения.
    Найстина е добре, че инженерите се насочват в тази насока, карам volvo s60 2.4D 2009 и съм очарован от пъргавината с която разполага автомобилът. Дай боже да мога да си позволя да карам 550D след време.
    Поздрави
  • 78 Р.Мянков

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "Име:":

    @75 Честно казано няма смисъл да си съдаваш ядове покрай някакви, чиято единствена цел е да всяват раздори. Що за коментар е следният "НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА НОМЕР 1. НЕМСКИ АВТОМОБИЛИ И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ. ЯПОНСКИТЕ СА БОКЛУК!!!" Не знам колко малоумен трябва да си за да изкажеш подобно мнение. Та съвета ми към теб е следния - ако ще го вземаш навътре просто не влизай в спорове. Хората са го казали "Не спори с малоумни, ще те завлекат на тяхното ниво и ще те победят с опит". Лично аз това не го спазвам, просто аз обичам да доказвам тезата си чрез обосновки, а и ми е много интересно да се гавря с индивиди с умствен капацитет на щраус.
  • 79 малеее

    1 1 Отговор
    Тва БМВ трябва да го продават с резервни части в комплекта в багажника. Няма нищо общо с марката БМВ, а със самото турбо(което има определен ресурс) и пиезодюзите (които са сметнати да работят с дизел в определени норми) Смятайки икономия трябва да се вземат всички разходи - амортизация, ремонти, гориво (дизелът, който ще искате да сипвате няма да е от евтиния). Ако се дават пари за кола за удоволствие, няма нужда да се смята нищо, ама надали и това ще е колата.
  • 80 Манчо

    1 1 Отговор
    Тия съвсем се побъркаха,скоро двигателите им ще почнат да произвеждат нафта!
  • 81 Георги Георгиев

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Даниел Атанасов":

    @60, Данчо-мама, движи си кошарата от Бавария, а точно на това все още не съм виждал, но само защото не е на пазара. Прояви търпени и сам ти ще видиш, щом си толкова влюбен в кочините, все ще успееш след някоя десетилетка и като порастнеш да си купиш една такава съборетина на старо. Те тогава най-сетне ще скиваш наживо как се размножават моторните глави на БМВ чрез просто делене. Умник!
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Ронин

    2 0 Отговор
    Така и не можаха да ме впечатлят!Не отричм,че са световни марки,но.....
  • 84 520 zender

    2 1 Отговор
    Име-карал съм само Авенсиса на брат ми.Еми неможе да става сравнение.Да-знам че не са един клас със моята но Авенсиса е за улегнали хора които по-добре на магистралата да карат по-вдясно.Ако ще е дизел-да е БМВ.И по-точно 3.0д независимо в какво купе.Да бе знам че всички сте информирани как двигателите на БМВ пукат глави ,пръскат мотори и прецакват помпи и там още незнам си кво...Не че ми пука за това защото винаги съм повтарял че мен повреди не ме плашат защото като се счупи бмв-то го карам при такива като оня георги георгиев,дето е виждал какви ли не прецакани бмв-та и нищо друго.Евала братле-ти си супер майстор.Та по темата-данеби някой да вади повече кс или нм..Ще кажете-ама с три турбота...Еми що никой не ги слага.Оф грешка-Мерцедес се пробва но мисля че няма реален успех.750нм-абе вие имате ли си напредстава колко е това.Едва ли..Дори и аз-моята има само 410нм.Ускорение-4.7сек от дизел с два тона купе.Е кой го може.Тази машина няма аналог.Оплювайте ме колкото си искате но когато фактите говорят по-добре замълчете.Сега да не почните със гт-р.БМВ няма такъв модел и нещата са несравними.ГТ-Р пък няма дизел-пак нещата са несравними дори и БМВ подобен модел-говоря за дизел понеже статията е такава.Не искам да се заяждам и както казах никого не искам да убеждавам че бмв е колата.Всъщност бмв не е по-добра от бенца но е равностоен съперник.И когато стане въпрос за дизел -бмв диктува модата.Хайде моля не ми излизайте с приказката за тдс-а.Все пак говорим за последния писък при дизелите.Желая безавариини километри на всички,особенно на тия дет ме мразят макар че не ме познават.

    Коментиран от #87

  • 85 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Име:":

    @75 Надявам се да размислиш,макар да не съм съгласен с теб по доста въпроси,ми прави кеф да чета мненията ти както и на още няколко които наистина разбират това за което пишат.
    @84 Съгласен съм с теб за Авенсиса,но той е точно за такова шофиране и никой не претендира за друго. Здрав икономичен, автомобил, среден лукс. Ако искам да се състезавам с БМВ си направих Голф и както не веднъж ти предлагам готов съм за рали когато кажеш (по-добре напролет,че сега няма да си равностоен противник с това задно) може и с друго БМВ да дойдеш стига да няма 3 или 4 в средата на надписа :))))) А относно двигателя с три турбини мога да кажа само ЕВАЛА.
    П.П има едно място за сравнение между БМВ и ГТ-Р - цената горе долу и двете струват 170 000лв.
  • 86 Bayerische Money Waster

    0 0 Отговор
    Абе Зендер какво очакваш от 3 литров двигател с турбо?Да няма въртящ момент ли? Опел през 2004 та направи 1,9 литров дизел с мощност 212 коня и 400 Н М. 7 години по късно БМВ направили 3 литров мотор със подобни характеристики.Това е велико типично в стила на баварците.С третата турбина подобряват малко реакцията на мотора но за сметка на това така го усложняват че и без друго проблемните им коли съвсем ще се трошат.
    Вместо да мислят за истински нови технологии те се мъчат да нагъчкат още двигателя.
    Не глави ще пука ами и буталата му ще изгорят даже.Но какво им пука на БМВ нали частите после ще вървят като топъл хляб.
    Хората ще летят с летящи чинии БМВ още ще реди компресори по дизелите за да вдигне с 0,1% времето за ускорение.
  • 87 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "520 zender":

    @84 kolega s radio tochka nese spori.tyka polovinata nesa dokosvali moshten bavarski avtomobil.
  • 88 иванчо

    0 0 Отговор
    МАхнете тоя боклук от сайта вееее!

    Коментиран от #89

  • 89 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "иванчо":

    @88 spoko shte poluchish niakoi infarkt be.
  • 90 Р.Мянков

    0 1 Отговор
    Mоме млада, интересно ми е освен каруцарския език и способността да псуваш, друго какво можеш? Изглежда престоя ти тук цели единствено заяждане с останалите потребители, не че си единствен де.
  • 91 иванчо

    0 1 Отговор
    Махнете кенефа от сайта веееее ейй!
  • 92 GTR

    0 1 Отговор
    Поредната рекламна кампания на баварските позьори.
    Хората от години вече правят серийни електрозадвижвания тези се мъчат да редят компресори.Но нищо 2050 година няма да има ДВГ в Европа тогава ще видим какви компресори ще редят баварските смешници.
  • 93 520 zender

    1 0 Отговор
    хиената-Хиляда пъти съм казвал че не се състезавам.Ти ся кво-ще ме караш да харесвам голф двойка ли..Аз единичка съм карал-добър автомобил беше за времето си но отдавна е морално остарял.Двойката е същото.То която и кола да тунинговаш ще ме бие.И все пак не си ме разбрал-карам бмв защото не намерих фактора -удоволствие от шофирането при голф кадет вектра 205 типо и мондео комби...Освен това когато копувах бмв-то исках да е задължително над 150кс.И все пак не се състезавам-аз с тая кола си върша работата.От време на време се принуждавам да натискам по първокласните пътища защото бързам-надпреварвам се със времето а то е пари..Чудя ти се на акъла-доколкото знам май си по-голям от мене.Какво толкова все искаш да се състезаваме-та това е за младежите.......
  • 94 hienata

    1 0 Отговор
    Не е важно на колко си ,а на колко се чувстваш (за ралито беше майтап и Голфа ще го продавам имам нова идея). Мисълта ми беше за удоволствието от шофирането докато старите БМВ-та доставяха удоволствие да ги караш,то сегашните са мощни семейни автомобили,няма я тръпката старите ги харесвах защото можеш да ги ръчкаш без да се притесняваш,че ще светне някаква лампа или ще писне някакъв сигнал (нищо,че няма достатъчно място за краката на пътниците),а сега какво засилиш малко по-така в завой и хоп на таблото дискотека. Това искам да ти кажа,че и новите БМВ-та са все повече за улегнали хора.
  • 95 R34

    1 0 Отговор
    Свиквай Хиена новите коли са такива.Но винаги можеш да си купиш един Скайлайн и да усетиш истинската груба сила 800 коня и отгоре и невероятното ускорение.Класическа кола за истински ентусиасти .
  • 96 Путин

    1 0 Отговор
    @hienata, дай пример за съвременна кола без коледни лампички в завой. Много сте ми интересни. Хората са го измислили отдавна - ретроавтомобила. Вземаш си едно много старо БМВ и си го поддържаш. Какъв е проблема? Даже никой няма да те забележи в България, защото подобно на теб ще си карат 20 годишните кошници, които нямат не само коледна елха, а и крушки във фаровете и стоповете.
  • 97 Кви 5 лева

    1 0 Отговор
    Абе Бмвто като цяло не е състезателна кола, каквото и да си говорим.
    Съвсем други са колите, които са напревени за тази цел.
    БМВто е комфортна кола, която от време на време ти е кеф да я настъпиш.
  • 98 Р.Мянков

    0 1 Отговор
    Путин, нова кола без коледна елха е Caterham и тя е направена именно с цел забавление. Но не става въпрос за това в случая. В хората се заражда носталгия по времето, когато управлението на автомобила зависеше само от способностите на водача, не от 118470432647 компютъра. И новите коли не правеха проблеми. Проблемите в съвремените автомобили идват не от механиката - тя е на много по-високо ниво от тази при старите, а по-скоро от електрониката. Все някоя грешчица ще се появи, все нещо ще бъгне в софтуера и парите които електрониката ти спестява от гориво, отиват за чистене на грешки от софтуерите. Честно казано бих предпочел една чисто нова Е34 или Audi 100, или W124, или японски автомобили, пред която и да било съвремена кола.
  • 99 reality

    1 0 Отговор
    Мянков не си съвсем прав.Добре направената електроника не прави проблеми.Проблемите идват когато некадърен софтуерист се пробва да върже цялата кола с компютър.
    А и механиката е много проблемна .Например носачите на Ауди са известни с ненадеждноста си.Скоростните им кутии също.И проблема не е в електрониката.
    проблемът при съвременните коли е че накакви тъпи счетоводители и маркетингови отдели нареждат на инженерите какво да правят и да правят колите така че след 5 години или да се скъсаш от смяна на скъпи части или да си купиш нов.
    Така ставаш като нарко зависим от тях.
    Това е разхищение на ресурси защото с днешните технологии могат да се направят коли които и 30 години да не се развалят и да не се хаби енергия и човешки труд за създаване на нови.

    Но всичко е в името на едни хартийки - ПАРИ.
  • 100 Р.Мянков

    0 1 Отговор
    Съгласен съм, но до някъде. Прословутите носачи, за които всички страшно много говорят са проблемни единствено в България и то на моделите oт B5 и C5 нагоре, при А8 са чак в D2 след '98. За проблем с ръчна скоростна кутия до момента аз не съм чувал. Проблем правят част от автоматиците. Въпросът не е в конкретната марка и не знам защо всички фенове на БМВ се концентрират върху Ауди. Не ме и вълнува честно казано. Имам си изградено мнение от лични впечатления, което няма смисъл да споделям, защото народа е казал "Едно си баба знае - едно си бае!" Та да избягаме от конкретиката на определени марки. Прав си, че сегашната автомобилна индустрия се ръководи от бързата печалба в максимално голям процент. А добре направеният софтуер съществува само в учебниците пак заради печалбите. Все пак трябва да излизат и подобрени версии, пък и в сервизите да го купуват... Не съм запознат как стоят работите с гаранциите при BMW, но при ауди от '86 до приблизително 2000 г., гаранцията на купетата от ръжда беше по 20г. и ако не я удариш няма мърдане, въпреки че аз си имам един смачкан калник от 80 и от 4 години насам си стои на влага под един навес и няма още ръжда... за сметка на това новия който закупих вече му изби ръждицата. Доколкото знам вмомента MB дават 30 години гаранция на купето и 18 години мобилност (каквото и да значи мобилност). На Ауди е 12 години купе и доживотна за мобилност (пак каквото и да е това)! Та, както и сам каза, всичко е маркетинг и сметки.

    Коментиран от #104

  • 101 hienata

    0 1 Отговор
    Не съм толкова красноречив,но съм съгласен 110% с последните 3 мнения.
  • 102 reality

    1 0 Отговор
    Какво разбираш под подобрена версия?При колите ти не пишеш програми че да имаш подобрена версия.Софтуеъра ръководи определени функции.От момента на излизане на колата от завода до момента в който я хвърлиш те са същите и не трябва да има проблеми.Проблемите означават че някой некадърно е написал програмите или хардуеъра е скапан.
    Задаваш ли си въпроса защо японците много по рядко се налага да си пипат софтуеъра или електрониката?
    А проблемите при Ауди са механични най вече при трансмисията им.Не ми говори за ръчни скорост там.Знаеш ли колко е рядко А6 след 2004 та с ръчни скорости или А8? Отиди при някой майстор на скоростни кутии и го питай за Ауди да видиш какво ще ти каже.
    За носачите е ясно , с тях Ауди е легенда вече.
    Използвам конкретика за да видиш че проблемите не са само електронни.
    Мерцедес имаше проблеми с корозията на Е класа.Това е срам за такава фирма.БМВ имаше проблеми с кормилните рейки на Z сериите.Всички тези неща са точно защото се ползва най евтиното и не се дава време за тестване на моделите.Когато го съчетаеш с евтина работна ръка -турци,пакистанци,индийци , които да сглобяват колите ти е ясен резултата.
    Пак го казвам всичко е заради проклетите ПАРИ.
  • 103 Р.Мянков

    0 1 Отговор
    Моля да спазваме добрия тон, с който започнахме. :) Казах, че легендите за носачите им се носят само в България. Поради простата причина, че са от алуминиеви сплави. Имам познати и в Германия и в Дания, които карат Audi и оплаквания от окачването нямат. Идва момента, в който трябва всеки да осъзнае, че там пътищата и поддъжката на автомобила са такива, каквито трябва да бъдат. Все пак това не са машини за офроуд и носачите са разработени с цел олекотяване на купето, а не да издържат бомбен атентат. И все пак в България, ново Audi няма да си купя именно поради тази причина. Не защото не харесвам марката - обожавам я, но това не е кола за нашите условия. А това с какви скоростни кутии са, зависи единствено от предпочитанията на клиентелата. Аз кола с автоматик не бих си купил никога, единствено защото ме дразни страшно много, но това съм аз и не мога да си натрапвам мнението. Хора и вкусове има всякакви. А мисля, че причината за скапване на автомобилостроенето я изяснихме вече и застанахме на една позиция. Относно софтуера не се изразих правилно. По-точното понятие трябва да е фирмуер, който излиза в няколко версии, но това зависи изцяло от годината на производство. Относно проблеми на конкретните марки... нека поговорим! Японските имаха проблеми с ръждата до към две хиляди и някоя си година. Не беше чак така както при Opel, но все пак си беше сериозна. Ръчните скоростни кутии на Nissan бяха също проблемни. Изяснихме проблемите с немците от високия клас, френските... те направо се разглабяха в процеса на движение, да не говорим, че при тях смяната на една крушка може да ти отнеме цял ден. Италианските - проблеми с маслото. Аз двигател на италиански автомобил с чист двигател не съм виждал. Те практически си текат отвсякъде. Върху американските и английските нямам преки наблюдения, както и върху Volvo и Saab, но може да се каже, че те са екзотични автомобили за България. Кола без проблеми няма. Единствените такива са тези, които стоят в гаража и служат за украса. Въпросът е какви главоболия ти създават, вършат ли ти работа и дали си доволен като цяло от тях.
  • 104 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "Р.Мянков":

    @100 e kolega goliama limozina s rachni skorosti e smeshno.a i shtom hvalish tolkova Audi shto nesi vzemesh avtomatik a?nosachite im sa za edin sezon i to ne samo v BG.VAG praviat kenefi.
  • 105 Р.Мянков

    0 0 Отговор
    Ако за теб звучат смешно ръчните скорости, за мен не е така. Би ли се обосновал кое е смешното в случая?
    А относно носачите се извинявам, не е само в България, също така в Сърбия, Румъния, Македония, Русия, Украйна и всички останали страни с пътна мрежа като археологическите разкопки на Георги Китов. Както казах, не мисля да споря..........
    ПС: И моля те... научи се да пишеш на БЪЛГАРСКИ, не на маймуница. Разбирам че това е еквивалента на умствения ти потенциал и капацитет, ама все пак си в България.
  • 106 reality

    0 0 Отговор
    В същите условия се движат и другите коли но не сменят носачи всяка година.
    А и както казахме А6 и А8 почти няма с ръчни скорости.Автоматиците им масово гърмят.Само при Мерцедес имаше нещо подобно през 2004 та но го коригираха.
    Не подобава на толкова скъпи коли да се пускат на пазара толкова недоработени.
    Японците от скоро правят луксозни коли но Лексъс е много по здрав от всичко немско.
    Значи е възможно да се прави здрав софтуеър и механика но явно Ауди не желаят или не могат.
  • 107 Р.Мянков

    0 0 Отговор
    Идеята е не да поевтинява колата, а да се олекоти. Очевидно това е локален проблем при пазари, които не са особено развити за Audi. Докато не наболее няма да бъде отстранен, за съжаление. Проблем при нас е, че всеки се оплаква, но пред когото трябва да говори си мълчи. Ако недоволните пишат на отдел клиенти (не локалният за страната, поради обективни причини), от там ще им бъде отговорено на 99%. Просто не сме свикнали. Навсякъде се допускат грешки, въпросът е да има някакъва реакция, за да бъдат взети мерки. Няма оплаквания, значи няма проблеми. На мен са ми отговаряли на мейл, свързан с историята на музея им в Ingolstadt, що остава за проблем с дадена кола. Едва ли е толкова без значение мнението на клиентите им за произвежданите от тях автомобили. Вярно е... има двоен стандарт за отделните части на света, но това важи и за японските, и за френските, и за италианските производители. Със сигурност мога да говоря за Subaru Forester и Outback, при които качеството на автомобилите за България и за западноевропейските страни не е едно и също. При BMW X5 е същата история. Говоря за модели, върху които имам наблюдение и са собственост на мои познати. В случая, който разисквахме, вариант при Audi е да пуснат бройките за източна Европа със стоманени носачи. За скоростни кутии не мога да коментирам, тъй като единствения автомобил, който съм карал с такива е Mitsubishi Mirage и той ме отказа от автоматиците до гроб.
  • 108 reality

    0 0 Отговор
    Може да се учудиш но Ауди въпреки рекламите си за алуминий не е много по леко от конкуренцията.И проблема не е че носачите са от алуминий , а че втулките са не добре изчислени и освен това не сменяш само втулки а цял носач.Цялото упражнение е поне 2000 лева труд и части.
    да не мислиш че от Ауди не знаят това? Ами те от това печелят защо да ти правят здраво окачване със разглобяеми части за лесен и евтин ремонт.
  • 109 Р.Мянков

    0 0 Отговор
    Защото недоволни на практика няма, всеки си мрънка под носа и продължава да купува. Официални оплаквания едва ли има от страните, в които това е проблем. ;)
  • 110 Р.Мянков

    0 0 Отговор
    Много мразя рекламни клипчета, така че идеята за носачите не я знам от тях, а и ако ми намериш реклама на "уникално леките алуминиеви носачи", ще те черпя бира! ;) Трябва човек да е абсолютно малоумен да си мисли че автомобила ще бъде значително по-лек от конкурентите. Това е борба, но не при този клас автомобили.