Шефът на Tesla разкри подробности за двумоторната версия на Model 3, чиито продажби започват скоро. Най-голям интерес предизвиква спортната модификация Performance, която Илон Мъск без свян сравнява с BMW M3.
Tesla dual motor, all-wheel drive performance Model 3:
— Elon Musk (@elonmusk) 20 май 2018 г.
3.5 sec 0-60mph
155 mph Top Speed
310 mile Range
"Цената с всички екстри (без Autopilot) е $78 000 (€66 506). Горе-долу колкото BMW M3, но с 15% по-бърз и с по-добра управляемост. На писта ще победи всеки автомобил от този клас", скромничи Мъск за Model 3 Performance.
Също както Model S и Model X най-малката Tesla ще има отделен електромотор на всяка ос. Единият ще бъде настроен за максимална динамика, а другият - за възможно най-дълъг пробег, тоест редукторите на предния и задния мост ще имат различни предавателни числа.
Мъск не съобщава мощността на Model 3 Performance, но не пести динамични характеристики. Двумоторният електромобил ще ускорява от 0 до 97 км/ч за 3.5 сек. (3.9 за BMW M3). Максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/ч, а батерията с капацитет 75 кВтч позволява изминаването на 500 км с едно зареждане.
На външен вид Performance ще се различава от стандартния Model 3 по 20-цоловите колела (18 или 19 цола в останалите модификации), спойлера от въглеродни нишки на капака на багажника и интериора. В Щатите обаче базовата цена на BMW M3 е $66 500 (€56 700) - доста по-малко от обявеното от Мъск.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #62
10:46 21.05.2018
2 вижся
Коментиран от #42
10:46 21.05.2018
3 Българина
Коментиран от #15
10:47 21.05.2018
4 омъскаряване
Голям лаладжия е тоя да не дрънка, ами да ги изкара на пистата и да се докаже !
Убеден съм, че бмв-то, ще върти ли върти обиколки, а теслата я изкара 2-3 сякаш не сме го гледали тоя филм !
А и както казва коментар #1 няма как екоджендър да се огледа в М3 и обратното истински М3 фен в джендърска кола и то за много поврче пари.
Коментиран от #23
10:53 21.05.2018
5 мм84
10:56 21.05.2018
6 Jason Button
Коментиран от #27
11:01 21.05.2018
7 Relax
Коментиран от #14
11:01 21.05.2018
8 Driving pleasure
Коментиран от #10
11:18 21.05.2018
9 ДВГ
Това нещо ако бие Сивика дето е само с предно Мъск ще трябва да черпи :))).
Коментиран от #11
11:25 21.05.2018
10 гост
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Беше казал, че е на някакви сънотворни, популярни в САЩ, и ги пие с червено вино. Радвам му се на успехите, много постигна за 10г в различни индустрии, но такива сравнения са излишни и високопарни. М3 е емоция, а това е придвижване, няма общо.Коментиран от #12
11:31 21.05.2018
11 Driving pleasure
До коментар #9 от "ДВГ":
Всъщност разликата в килограмите не е голяма около 300 кг ама въпросът е на кого му пука за един тостер на колела, при който ба втория старт електрониката ще изпищи на умряло щото батериите прегряват а на 3тия батериите ще са вече празни и трябва да кибичиш няколко часа да ги зареждаш... ако въобще има ток наблизо.А въобще няма да говоря за качество на изработката, качество на метериалите и емоции... Дори и да е по-бърз 3 от М3 в което искрено се съмнявам само кръгъл идиот би го предпочел...
11:35 21.05.2018
12 Driving pleasure
До коментар #10 от "гост":
Всъщност какви са му успехите на Мъск?Изключая Спейс Х, които са на държавно субсидиране и то брутално яко всичките му други компании не са изкарали и пукнат цент през съществуването им. Трябваше да си стои с ПейПал - това е нещото от което разбира...
Коментиран от #17
11:37 21.05.2018
13 непредубеден
11:39 21.05.2018
14 656
До коментар #7 от "Relax":
Браво пич браво! На мен теслата ми харесва само на външен вид но до там, липсва ѝ V6 или V811:50 21.05.2018
15 незнайко
До коментар #3 от "Българина":
Колко пъти сте правили този преход с домашния си автомобил ? Отиваш да закараш или вземеш някого без да почиваш ??? Точно за 11 часа ще го правиш прехода с 1 час зареждане !!!12:23 21.05.2018
16 Лунатик
12:26 21.05.2018
17 омъскаряване
До коментар #12 от "Driving pleasure":
То и със Спейс Х са му "грандиозни" успехите и грандиозно взриви спътника на Зукърбърга и го върна в 1-ви клас хаха Успя да изстреля една тесла с рекламна цел за възхита на всички екоджендъри по света и у нас !Илюзионист на държавно финансиране !
12:28 21.05.2018
18 Антиелектрика
Скоро щяло да е - сигурно след година, когато пуснат следващото М3.
12:40 21.05.2018
19 Кракра
Коментиран от #20, #31
12:43 21.05.2018
20 ДВГ
До коментар #19 от "Кракра":
Това е проблемът на зомбитата, нещо да не кажеш негативно за Тесла и веднага казали сме че е боклук, къде го видя това????Да за писта не става защото тежи като слон, и трябва да компенсира с 20 цолки да побере дисковете щото да спре по-късно ама накрая пак спира на километър преди завоя.
12:52 21.05.2018
21 Sms System
Коментиран от #24, #28
12:56 21.05.2018
22 Мъзг-а
Всичките им производства са имиджови и супер измишльотини. Като котлони със смукател между тях. Голем смех са теслите.
Коментиран от #26
12:59 21.05.2018
23 Бегай ве
До коментар #4 от "омъскаряване":
Лаладжията има милярди, а ти мокри сънища с немски кенеф13:06 21.05.2018
24 Антиелектрика
До коментар #21 от "Sms System":
Пък колко е чисто когато се запали батерията при ПТП, направо благодат.Пък колко е тихо като се движат тежките електрички и високочестотното свистене как успокоява само.
Направо идилия.
Изобщо освен болни фантазии, електрофилите друго нямате!
Коментиран от #25
13:08 21.05.2018
25 Сас
До коментар #24 от "Антиелектрика":
Карай ви 20 годишния кенеф на газ и трай тамКоментиран от #38, #47
13:16 21.05.2018
26 ГосТ
До коментар #22 от "Мъзг-а":
Освен това, само ги боядисват там -всичко друго -немско,японско и китайско. Смешници. С BMW тръгнали да се сравняват. Ще бъдат смазани-в луксозния клас от BMW, че и Ferrari май почнаха да работят,а в нормалния клас от Nissan -Renault. Само мачкане на гнидите !13:24 21.05.2018
27 Гост
До коментар #6 от "Jason Button":
Само 8 минути ли? Щом Тесла Модел S завъртя една обиколка за почти 9 миути тая Тесла насали ще направи голяма разлика. Разлика максимум 20 секунди13:37 21.05.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Никой
Коментиран от #39
13:47 21.05.2018
30 Суйо
13:58 21.05.2018
31 Ричи
До коментар #19 от "Кракра":
Не, сигурни сме, щото с това постно излъчване и лаптопа на централната конзола само на педи'грипал може да му хареса.14:05 21.05.2018
32 Парфе
Коментиран от #41
14:13 21.05.2018
33 Бай Благой
14:15 21.05.2018
34 Гост
14:38 21.05.2018
35 Николай
Коментиран от #36
14:51 21.05.2018
36 ДВГ
До коментар #35 от "Николай":
С проектирането от "геният" на 2500кг "ЕКОЛОГИЧЕН" автомобил всякаква логика отиде на кино. Трябва малко мисъл а не само маркетинг и зомбиране до дупка на масите.Коментиран от #37
14:54 21.05.2018
37 Гост
До коментар #36 от "ДВГ":
Е, поизлъга с едни 800кг за да си предадеш малко тежест, ама ние ще си замълчиме щъ се напраим че не сме те чули. Поне да беше сложил още хиляда и да кажеш, че се кара само с професионална книжка!15:02 21.05.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Антиелектрика
До коментар #29 от "Никой":
Не се напъвай и ти толкова - точно най-скъпата тесла за 300 бона може да я скъса дори тунингован Москвич с 1,6 мотор:https://fakti.bg/avto/291654-da-izvadish-800-kona-ot-motora-na-star-moskvich
А електричките имат огромен минус - НЕ МОГАТ ДА СЕ ТУНИНГОВАТ!
Ама не може да се хваща едно псевдо предимство и да се набляга само на него.
Тази Тесла дали пък ще бие М3 на писта, а? Май само като цена го бие?!
Коментиран от #43, #45
15:29 21.05.2018
40 ДВГ
За тебе щом е екологично да изразходваш толкова ресурси за мен не е.
А тесла 3 е официално най-тежкият кашон в света цели 1730 кг за кола като Астра и Голф?????
15:33 21.05.2018
41 Антиелектрика
До коментар #32 от "Парфе":
Стандартния еко трол със стандартната лъжа, но с поредния ник!Не ви ли писна да лъжете? Гьобелс ряпа да яде пред троловете тук!
Нова технология била електричката, чиста била електричката - абе вие на училище не ходите ли, че да ви образоват малко? Как една 170 годишна технология е по-нова от една 120 годишна такава?
Или просто като ви платят вие сте готови да вървите срещу общоприетите човешки принципи като честност и принципност?
С такива продажни и дребнави душици, само ще сънуваме по-хубав и чист свят!
15:37 21.05.2018
42 L7S90
До коментар #2 от "вижся":
В миналото си ти15:43 21.05.2018
43 Камъни
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Я с вашите камъни по вашите глави. Колко пъти ще я бие тази Tesla Москвича, преди да му се пръсне я блока, я главата, я някое бутало?И за да спреш да се пениш, тунинг на Тесла е много по-лесен, просто сваляш кората на предния багажник и всички останали кори и стелки, нещо което може да направи всяко дете за няколко часа.
Коментиран от #44
15:47 21.05.2018
44 Антиелектрика
До коментар #43 от "Камъни":
От опит ли говориш? Ти лично колко бутала, блокове и глави счупи?Колко пъти лично ти прави 400 метра с електричка, за да си сигурен, че тя ще издържи повече, а?
Празнодумствата са единственото ви упование.
Коментиран от #51
15:57 21.05.2018
45 Никой
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Не виждам защо го намесваш тоя Москвич и какво общо има с темата.Коментиран от #46
16:04 21.05.2018
46 Антиелектрика
До коментар #45 от "Никой":
Ок, ще ти отделя малко време за разяснение, защото явно причинно-следствените връзки са ти чужди!Та в темата е за сравнение между М3 и модел 3 - т.е. между бензинов ДВГ и електричка НА ПИСТА.
Та ти си този, който казваш как Тесла за 100 бона ще разплаче всички на светофара, пък аз ти давам пример, че срещу далеч по-малко от 100 бона, ще направя всяка кола с ДВГ по-бърза от всяка Тесла.
Сега дано си схванал защо пиша за Москвича.
16:13 21.05.2018
47 Антиелектрика
До коментар #25 от "Сас":
Не знам защо ми беше изтрито предишното мнение, но щом твоето стои, съм длъжен да ти отговоря.Нито карам газ, нито нафта, нито колата ми е на 20 години.
Та кой трябва да трае, не си ти този, който ще го определя!
16:15 21.05.2018
48 onq s konq
Коментиран от #49
16:16 21.05.2018
49 Зарядни
До коментар #48 от "onq s konq":
Това не е проблем на батерията, а въпрос на зарядно. Съвременните зарядни не са трансформаторни, а са импулсни. Погледни си зарядното за телефона. Работи от 100 до 240 волта и на честота 50-60 херца. Не можеш да му подадеш лош ток, всичкият е хубав и си го преобразува в колкото му трябва.16:23 21.05.2018
50 kjl
16:26 21.05.2018
51 Камъни
До коментар #44 от "Антиелектрика":
Ако знаеш как удари десетката! На Москвича му дават три основни ремонта до 200000 км по книга. Нашият излезе здрав, защото го поддържахме добре и затова се разминахме само с два основни ремонта в които и аз помагах. Та не ми говори за форсиран Москвич!На електрическата какво ще й се развали за няколко старта? Електродвигателя? Съединителя? Полуоските? Скоростната кутия? Спирачките? Кое?
Коментиран от #53
16:27 21.05.2018
52 Driver
Коментиран от #56
16:37 21.05.2018
53 Антиелектрика
До коментар #51 от "Камъни":
Абе ти верно ли се правиш на луд или ти е по рождение???Хайде малко се образовай как се тунингова кола и тогава пиши такива небивалици. Да си чувал за афтърмаркет части за тунинг? Да си чувал за ковани бутала, за подсилени глави, лагери и т.н?
И сериозно ли питаш кое може да се повреди на една електричка при няколко старта на 400 метра?
Ами то нищо не може да и се повреди, просто може да се запали батерията и - ама за теб явно това не е проблем.
А, и да да ти кажа, че електричките имат и скоростна кутия, гуми и антифриз, че току виж си изтърсил пак някоя глупост.
Коментиран от #54
16:38 21.05.2018
54 Камъни
До коментар #53 от "Антиелектрика":
А ти да си се качвал на Москвич? Какво ще му тунинговаш на това? При всяко трепване на ръката със 130-40 км в час може да се обърнеш по таван. Спирачките се удрят 10 секунди преди да трябва да спреш. За да тунинговаш такъв автомобил трябва да остане само емблемата Москвич от него!По същата логика може да смениш двигателя и батериите на теслата.А да си чувал разлика между скоростна кутия и редуктор? Какви скорости ще сменяш на теслата? Крикът ти и той ли има скоростна кутия, след като има зъбна предавка? Аз ако трябва да се образовам, ти трябва да научиш неща които се знаят още от първите седем години преди да тръгнеш на училище!
А Случайно да си чувал че при претоварване Tesla сама си намаля мощността? Знаеш ли кога ще и запалиш батерията от претоварване? Точно никога. Батерията и двигателя имат десетки датчици за температура, а компютъра ги следи по няколко пъти в секундата. Освен това се следят и коригират при нужда няколкостотин пъти в секундата токът и напрежението. Това да не ти е москвичът да му прегрееш и изкривиш главата?
Коментиран от #55
18:11 21.05.2018
55 Антиелектрика
До коментар #54 от "Камъни":
Хайде пак в твой стил започваш да шикалкавиш и бягаш по тъча!1. Финландеца тунинговал ли е Москвича да бие Тесла на 400 метра ИЗПОЛЗВАЙКИ СЪЩИЯ 1,6 МОТОР - тунинговал го е!!!
2. Има ли Tesla скоростна кутия - ИМА:
Transmission 1-speed fixed gear (9.73:1) - https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
3. Запалват ли се батериите на Тесла без причина - ЗАПАЛВАТ СЕ! Тук има достатъчно статии и ми писна да ти давам линкове, които се правиш на разсеян и не виждаш!
Повече не ми обяснявай глупости, защото всички вече те знаем колко ти е акъла!
Коментиран от #59
18:25 21.05.2018
56 Ускорение
До коментар #52 от "Driver":
Не всичко в една кола е ускорението, съвсем скоро ще започнете да разправяте че не всичко в една кола е управлението и по писта. Накрая ще остане, че всичко в една кола е звукът който издава от аспуха и формата на самия ауспух, защото електромобилите започнаха да стават по-добри във всяка една дисциплина, а това е единствената в която не могат да бият ДВГ!Коментиран от #57, #58
18:28 21.05.2018
57 Антиелектрика
До коментар #56 от "Ускорение":
Мале, не е лесно да имаш няколко човека в главата си. Не мога да ти отрека, че си добър в троленето и измислянето на различни никове.Я ни кажи в коя дисциплина електричките са по-добри, че да ти се посмеем малко?
Най-доброто ускорение не 0,8 секунди с ДВГ. Най-високата скорост е с ДВГ - 1600 км/ч. Най-бързата обиколка на ринга е с кола с ДВГ. За пробег няма да коментираме, защото и 100 км не могат да минат в състезание.
Та в кое са най-добри - в лъжите може би?
Коментиран от #60
18:32 21.05.2018
58 ДВГ
До коментар #56 от "Ускорение":
Естествено че за една семейна кола не е. Проблемът е че искате като Българските актьори и да пеете че и хитове да вадите. И така забравихте основното предимство на Ел. Колите!!!! За спорт Ел. Колите не стават в момента, тежки са, бавно се зареждат не издържат в екстремни условия, как не разбирате че мъск ги тика към пропастта. И японци и европейци имат по голяма идея как да станат нещата.Коментиран от #65
18:50 21.05.2018
59 Камъни
До коментар #55 от "Антиелектрика":
1. Някой ден спорил с тебе че не може да се тунингова ДВГ? Според беше Дали може да се тунингова Тесла. Може ли? Можеhttps://electrek.co/2017/03/24/tesla-quarter-mile-record-broken-frunk/
По евтино ли е? Няма по-евтино от без пари значи по-евтино е. Колко струва тунинга на Москвича?
2.https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Скоростна_кутия
Предавателна кутия, или още популярна с наименованието скоростна кутия, е част от силовото предаване на автомобила (трактора). Тя служи за промяна на въртящия момент и оборотите, които се предават от двигателя към двигателните колела на автомобила. Също така, служи и за променяне на посоката на движение (напред и назад).
Я ми кажи какво може да смениш от скоростната кутия на Тесла и къде се намира скоростния лост?
3. Отново извърташ! Покажи една Тесла, която се пали на старта? Аз мога да ти покажа стотици автомобили които се палят или разпадат двигателя само при форсиране на място.
18:59 21.05.2018
60 Ускорение
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Всички нормални хора, при споменаването на ДВГ и автомобил в едно изречение имат предвид бутален автомобилен двигател. Ако искаш дай някоя скорост на ракетите за да за да си по убедителен. И те са с ДВГ!19:01 21.05.2018
61 Антиелектрика
Коментиран от #63
19:06 21.05.2018
62 ГОСТ
До коментар #1 от "гост":
преди и за конският тропот така пишехано времената се менят
затова не сме в средновековието
19:15 21.05.2018
63 Ускорение
До коментар #61 от "Антиелектрика":
Това се изтърка вече!Постоянно ти пише един човек с много никове, а някой ти пише от профила, като напишеш някоя глупост без да се усетиш! Вече всички ти знаем номерата.
Коментиран от #64
19:39 21.05.2018
64 Антиелектрика
До коментар #63 от "Ускорение":
Абе тролче, не се ли усещаш, че за слепците си личи, че "Ускорение" и "Камъни" са все твои никове?Хайде отречи, че не пишеш всеки път с различни никове. Не те ли е срам?
Освен това пишеш с моя ник с чисто заяждане, какви глупости мислиш, че ще покривам с това? Да не съм като теб да си говоря сам?!
Наистина си ужасно нелеп, УЖАСНО! Какво да се прави, твоето е ПАТОЛОГИЯ!!! Всички зелени тролове сте елементарни!
Коментиран от #66
19:48 21.05.2018
65 Ускорение
До коментар #58 от "ДВГ":
А защо трябва потребителите да се възползват от едно единствено предимство на електромобилите, а не от всички?От кое предимство трябва да се възползват шофьорите според тебе?
От
1. по-евтиното зареждане
2. По-евтиното обслужване
3. Значително по-големият интервал от време на обслужване?
4. По-доброто ускорение?
5. По-голямата мощност за по-малко пари?
6. По-добрия център на тежестта?
7. Повечето място за багаж в два багажника?
8. Безплатното влизане и паркиране в центъра на големите градове?
9. Нулеви вредни емисии при движение?
Повярвай ми за 90% от шофьорите, последната точка е без значение.
Електромобилите имат един единствен недостатък - засега са по-скъпи.
Има и още един проблем който не е свързан пряко с електромобилите, но косвено пречи за масовото им навлизане. Това е наличието на прекалено малко и маломощни зарядни станции.
Коментиран от #71
19:50 21.05.2018
66 Ускорение
До коментар #64 от "Антиелектрика":
Твоята диагноза се казва параноя!Най-големият трол започнал да вика дръжте троловете! Само на теб ти идват на ум неща, които самият ти вършиш. Знаеш ли на всички колко им пука че пишеш с 1000 ника? Както са казали хората, бедност и простотия не може да ги скриеш! Само ти си мислиш, че успяваш!
Коментиран от #67
19:54 21.05.2018
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Trol
Коментиран от #69
20:08 21.05.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Ускорение
До коментар #69 от "Антиелектрика":
И аз се заклевам (в здравето на паважа) че пиша с този ник!Ти в какво се заклеваш? Опитай пак!
Коментиран от #73
20:32 21.05.2018
71 ДВГ
До коментар #65 от "Ускорение":
Това за коя кола става въпрос?Щом е толкова перфектна предполагам вече си я купил и сега ще кажеш и на нас???
Кажи някоя конкретна кола и за какво искаш да я ползваш и да видим дали пък няма нещо по-добро.
20:39 21.05.2018
72 ГГГГГ
20:42 21.05.2018
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Ускорение
21:20 21.05.2018
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Този коментар е премахнат от модератор.