21 Май, 2018 10:40 14 383 78

Илон Мъск: Model 3 е по-добър от BMW M3

  • tesla-
  • bmw-
  • model 3-
  • m3-
  • performance-
  • илон мъск

Шефът на Tesla разкри подробности за двумоторната версия на Model 3, чиито продажби започват скоро. Най-голям интерес предизвиква спортната модификация Performance, която Илон Мъск без свян сравнява с BMW M3.

"Цената с всички екстри (без Autopilot) е $78 000 (€66 506). Горе-долу колкото BMW M3, но с 15% по-бърз и с по-добра управляемост. На писта ще победи всеки автомобил от този клас", скромничи Мъск за Model 3 Performance.

Също както Model S и Model X най-малката Tesla ще има отделен електромотор на всяка ос. Единият ще бъде настроен за максимална динамика, а другият - за възможно най-дълъг пробег, тоест редукторите на предния и задния мост ще имат различни предавателни числа.

Мъск не съобщава мощността на Model 3 Performance, но не пести динамични характеристики. Двумоторният електромобил ще ускорява от 0 до 97 км/ч за 3.5 сек. (3.9 за BMW M3). Максималната скорост ще бъде ограничена на 250 км/ч, а батерията с капацитет 75 кВтч позволява изминаването на 500 км с едно зареждане.

На външен вид Performance ще се различава от стандартния Model 3 по 20-цоловите колела (18 или 19 цола в останалите модификации), спойлера от въглеродни нишки на капака на багажника и интериора. В Щатите обаче базовата цена на BMW M3 е $66 500 (€56 700) - доста по-малко от обявеното от Мъск.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    81 44 Отговор
    А великият рев на двигателя къде остава? Съмнявам се някой да е тръгнал да си купува М3, да мине покрай модел 3 и да размисли. Това е лекомислено. А една кола, особенно спортна, не е само цифри, както описва Мъск.

    Коментиран от #62

  • 2 вижся

    40 70 Отговор
    бмв м3 е в миналото вече, за жалост :(

    Коментиран от #42

  • 3 Българина

    81 39 Отговор
    500 км ше мине по нанадолнище с изключен климатик фарове чистачки и музика, ако днес трябва да отида софия варна и обратно ще ми коства 24 часа не 11. Пълен булшид!

    Коментиран от #15

  • 4 омъскаряване

    59 28 Отговор
    И като се събуди Мъск и ръкавите на потника му мокри ;)
    Голям лаладжия е тоя да не дрънка, ами да ги изкара на пистата и да се докаже !
    Убеден съм, че бмв-то, ще върти ли върти обиколки, а теслата я изкара 2-3 сякаш не сме го гледали тоя филм !
    А и както казва коментар #1 няма как екоджендър да се огледа в М3 и обратното истински М3 фен в джендърска кола и то за много поврче пари.

    Коментиран от #23

  • 5 мм84

    52 15 Отговор
    Колата не е лоша, но определено не вижда никакво сходство с автомобил като М3. Тук концепцията е различна , дори няма спортен вид като при БМВ-то. Не всичко е ускорение, трябва да има кеф от шофирането, а БМВ успяват да задоволят тези претенции на клиентите си.
  • 6 Jason Button

    39 20 Отговор
    78 000 долара?!? С автопилот - 83 000! И това е за кола от среден клас. С някоя друга екстра отгоре плащаш колкото за S-класа, а получаваш голф количка с 2 мотора, конкурент на C-класа. Всичко останало, което е казал Мъскито е празнодумство. Тая Тесла гаранция ще направи точно 3 обиколки на Нордшлайфе за по 8 минути всяка, което много отдавна не е впечатляващо.

    Коментиран от #27

  • 7 Relax

    66 19 Отговор
    Пичове ... просто гледайте филма със Силвестър Сталоун "Разрушителя" и ще разберете защото нашето поколение ще си останем динозаври в това столетие относно автомобилите ... автомобила беше емоция, звук, тръпка, дизайн, адреналин, секс, ТЕСТОСТЕРОН..... днес искат да ни пробутат...СЕШОАРИ. Още малко и ще почнем да се лакираме и да приеем дженърите.... Банда, дръжте се до последно, когато 300 от нас останем на бойното поле, обградени от джендъри и малки сешуарчета ... V8 е последната съпротива на неизбежното бъдеще на електричките.

    Коментиран от #14

  • 8 Driving pleasure

    26 11 Отговор
    абе верно... тоя пич кво друса? Не му понася :D

    Коментиран от #10

  • 9 ДВГ

    30 11 Отговор
    А килограмите колко са килограмите кажете, стига с тези 1/4 миля и 0-100км/ч килограмииииииите колко са а аз ще ви кажа какво ще направи на пистата!!!!!
    Това нещо ако бие Сивика дето е само с предно Мъск ще трябва да черпи :))).

    Коментиран от #11

  • 10 гост

    28 13 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Беше казал, че е на някакви сънотворни, популярни в САЩ, и ги пие с червено вино. Радвам му се на успехите, много постигна за 10г в различни индустрии, но такива сравнения са излишни и високопарни. М3 е емоция, а това е придвижване, няма общо.

    Коментиран от #12

  • 11 Driving pleasure

    24 13 Отговор

    До коментар #9 от "ДВГ":

    Всъщност разликата в килограмите не е голяма около 300 кг ама въпросът е на кого му пука за един тостер на колела, при който ба втория старт електрониката ще изпищи на умряло щото батериите прегряват а на 3тия батериите ще са вече празни и трябва да кибичиш няколко часа да ги зареждаш... ако въобще има ток наблизо.
    А въобще няма да говоря за качество на изработката, качество на метериалите и емоции... Дори и да е по-бърз 3 от М3 в което искрено се съмнявам само кръгъл идиот би го предпочел...
  • 12 Driving pleasure

    22 15 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Всъщност какви са му успехите на Мъск?
    Изключая Спейс Х, които са на държавно субсидиране и то брутално яко всичките му други компании не са изкарали и пукнат цент през съществуването им. Трябваше да си стои с ПейПал - това е нещото от което разбира...

    Коментиран от #17

  • 13 непредубеден

    21 11 Отговор
    Много лъжат с пробега.В лабораторни условия се достига но на практика е далеч по-малък, на аутобаните ако подакара с 250 е до никъде иначе за къси разстояния са супер. Затова в Германия си предпочитат дизелите.
  • 14 656

    15 9 Отговор

    До коментар #7 от "Relax":

    Браво пич браво! На мен теслата ми харесва само на външен вид но до там, липсва ѝ V6 или V8
  • 15 незнайко

    13 15 Отговор

    До коментар #3 от "Българина":

    Колко пъти сте правили този преход с домашния си автомобил ? Отиваш да закараш или вземеш някого без да почиваш ??? Точно за 11 часа ще го правиш прехода с 1 час зареждане !!!
  • 16 Лунатик

    15 9 Отговор
    Този страда биполярно разстройство. Простено му е!
  • 17 омъскаряване

    19 13 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    То и със Спейс Х са му "грандиозни" успехите и грандиозно взриви спътника на Зукърбърга и го върна в 1-ви клас хаха Успя да изстреля една тесла с рекламна цел за възхита на всички екоджендъри по света и у нас !
    Илюзионист на държавно финансиране !
  • 18 Антиелектрика

    23 10 Отговор
    Хайде да го видим на писта най-накрая де. Видяхме, че най-мощната Tesla S на писта е гола вода. Сега да видим модел 3, ама пак са едни празни обещания.
    Скоро щяло да е - сигурно след година, когато пуснат следващото М3.
  • 19 Кракра

    29 26 Отговор
    Бас държа, че никой от писаните дотук не се качвал на Тесла, но всички са супер компетентни и убедени, че е боклук :-)

    Коментиран от #20, #31

  • 20 ДВГ

    17 8 Отговор

    До коментар #19 от "Кракра":

    Това е проблемът на зомбитата, нещо да не кажеш негативно за Тесла и веднага казали сме че е боклук, къде го видя това????
    Да за писта не става защото тежи като слон, и трябва да компенсира с 20 цолки да побере дисковете щото да спре по-късно ама накрая пак спира на километър преди завоя.
  • 21 Sms System

    17 29 Отговор
    Мечтая да живея в град в който трафикът да е немалък на наоколо да цари чист въздух и тишина.ДВГ - то е само за скрап.ДВГ- сам да си плащаш дебело за да се тровиш.Това е.Ревът и пушеците са за оня свят.

    Коментиран от #24, #28

  • 22 Мъзг-а

    16 10 Отговор
    И с гаранция против повреда 400км.
    Всичките им производства са имиджови и супер измишльотини. Като котлони със смукател между тях. Голем смех са теслите.

    Коментиран от #26

  • 23 Бегай ве

    10 14 Отговор

    До коментар #4 от "омъскаряване":

    Лаладжията има милярди, а ти мокри сънища с немски кенеф
  • 24 Антиелектрика

    24 10 Отговор

    До коментар #21 от "Sms System":

    Пък колко е чисто когато се запали батерията при ПТП, направо благодат.
    Пък колко е тихо като се движат тежките електрички и високочестотното свистене как успокоява само.
    Направо идилия.
    Изобщо освен болни фантазии, електрофилите друго нямате!

    Коментиран от #25

  • 25 Сас

    11 18 Отговор

    До коментар #24 от "Антиелектрика":

    Карай ви 20 годишния кенеф на газ и трай там

    Коментиран от #38, #47

  • 26 ГосТ

    12 7 Отговор

    До коментар #22 от "Мъзг-а":

    Освен това, само ги боядисват там -всичко друго -немско,японско и китайско. Смешници. С BMW тръгнали да се сравняват. Ще бъдат смазани-в луксозния клас от BMW, че и Ferrari май почнаха да работят,а в нормалния клас от Nissan -Renault. Само мачкане на гнидите !
  • 27 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #6 от "Jason Button":

    Само 8 минути ли? Щом Тесла Модел S завъртя една обиколка за почти 9 миути тая Тесла насали ще направи голяма разлика. Разлика максимум 20 секунди
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Никой

    18 9 Отговор
    Аре пийте по една студена вода и се успокойте! Кво се карате като малки деца, много сте ми смешни. Във всеки случаи е по-добре да се правят такива коли, да има опции за всички. Ако ви трябва V8 да се чувствате големите мъже карайте си. Големите отворковци, тръгнали да сравняват Тесли с V8маци, ама на пътя карате Астри на газ. Ще викате екоджендър на следващия който ви скъса на светофара с Теслата си за 100 бона, после се оплаквайте във форумите. Със сигурност ще е много способна кола, а понякога искаш тишина и спокойствие, не да си удължаваш п*шката пред чалготеката с ревове. Имам предвид че има кола за всеки, а който иска звук и емоция няма да си купи п*рдящо F80, а е90 или е46 М3. Днешните скъпи мощни коли вече са все по-малко за емоция и все повече за мерене на времена до 100 и на писти. Затова и новото М5 е 4х4. Не че някой ще го кара на сняг, просто в шоурума батката като сравнява времето до 100 с РС6, да вземе нея. Ако искаш истинска емоция, а не просто способна и лесна за каране динамична кола ще си вземеш или от сорта на М2 или от старата школа.

    Коментиран от #39

  • 30 Суйо

    4 7 Отговор
    Той оня Русия малоумник затова вдига митата и еконормите, за да купуват "гъзарите" само родни автомобили. Китайците направиха електрическо СЮВ-че в Германия, изглежда добре и цената е приемлива. Хмерите да го духат с теслата. "Дръжката, дръжката, на т'слата дръжката, как влезе мъжката на т'слата дръжката"
  • 31 Ричи

    9 7 Отговор

    До коментар #19 от "Кракра":

    Не, сигурни сме, щото с това постно излъчване и лаптопа на централната конзола само на педи'грипал може да му хареса.
  • 32 Парфе

    9 14 Отговор
    Съграждани, бъдещето е тук! Може би ще живеем е един по чист и подреден свят. Гадните бълващи смърт двигатели отстъпват бавно на новите технологии и чистотата. Сега колко адреналин и тръпка има в това... скачайте с бънджи и ше намерите кофи адреналин, обаче ако не ви стиска явно не ви и трябва.... :)

    Коментиран от #41

  • 33 Бай Благой

    11 5 Отговор
    Ще победи M3 и след 100км ще трябва да ръгаш щепсала ....
  • 34 Гост

    5 6 Отговор
    Всичко е по-добро от циганската мечта
  • 35 Николай

    11 4 Отговор
    Според мен,електрическите автомобили трябва да бъдат само градски,с цел да не замърсяват въздуха.Малки,компактни,удобни! С тоя курник как да тръгна на почивка в Гърция примерно? Аз на границата съм приключил!

    Коментиран от #36

  • 36 ДВГ

    11 5 Отговор

    До коментар #35 от "Николай":

    С проектирането от "геният" на 2500кг "ЕКОЛОГИЧЕН" автомобил всякаква логика отиде на кино. Трябва малко мисъл а не само маркетинг и зомбиране до дупка на масите.

    Коментиран от #37

  • 37 Гост

    8 9 Отговор

    До коментар #36 от "ДВГ":

    Е, поизлъга с едни 800кг за да си предадеш малко тежест, ама ние ще си замълчиме щъ се напраим че не сме те чули. Поне да беше сложил още хиляда и да кажеш, че се кара само с професионална книжка!
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Антиелектрика

    9 5 Отговор

    До коментар #29 от "Никой":

    Не се напъвай и ти толкова - точно най-скъпата тесла за 300 бона може да я скъса дори тунингован Москвич с 1,6 мотор:
    https://fakti.bg/avto/291654-da-izvadish-800-kona-ot-motora-na-star-moskvich
    А електричките имат огромен минус - НЕ МОГАТ ДА СЕ ТУНИНГОВАТ!
    Ама не може да се хваща едно псевдо предимство и да се набляга само на него.
    Тази Тесла дали пък ще бие М3 на писта, а? Май само като цена го бие?!

    Коментиран от #43, #45

  • 40 ДВГ

    10 4 Отговор
    Говоря за първите масови автомобили които пусна Тесла и които станаха негово лице а именно С и Х. Та С започва от 2000кг и достига до около 2250. Tesla X отиде над 2500!!!
    За тебе щом е екологично да изразходваш толкова ресурси за мен не е.
    А тесла 3 е официално най-тежкият кашон в света цели 1730 кг за кола като Астра и Голф?????
  • 41 Антиелектрика

    10 5 Отговор

    До коментар #32 от "Парфе":

    Стандартния еко трол със стандартната лъжа, но с поредния ник!
    Не ви ли писна да лъжете? Гьобелс ряпа да яде пред троловете тук!
    Нова технология била електричката, чиста била електричката - абе вие на училище не ходите ли, че да ви образоват малко? Как една 170 годишна технология е по-нова от една 120 годишна такава?
    Или просто като ви платят вие сте готови да вървите срещу общоприетите човешки принципи като честност и принципност?
    С такива продажни и дребнави душици, само ще сънуваме по-хубав и чист свят!
  • 42 L7S90

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "вижся":

    В миналото си ти
  • 43 Камъни

    6 9 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Я с вашите камъни по вашите глави. Колко пъти ще я бие тази Tesla Москвича, преди да му се пръсне я блока, я главата, я някое бутало?

    И за да спреш да се пениш, тунинг на Тесла е много по-лесен, просто сваляш кората на предния багажник и всички останали кори и стелки, нещо което може да направи всяко дете за няколко часа.

    Коментиран от #44

  • 44 Антиелектрика

    9 6 Отговор

    До коментар #43 от "Камъни":

    От опит ли говориш? Ти лично колко бутала, блокове и глави счупи?
    Колко пъти лично ти прави 400 метра с електричка, за да си сигурен, че тя ще издържи повече, а?
    Празнодумствата са единственото ви упование.

    Коментиран от #51

  • 45 Никой

    3 7 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Не виждам защо го намесваш тоя Москвич и какво общо има с темата.

    Коментиран от #46

  • 46 Антиелектрика

    9 7 Отговор

    До коментар #45 от "Никой":

    Ок, ще ти отделя малко време за разяснение, защото явно причинно-следствените връзки са ти чужди!
    Та в темата е за сравнение между М3 и модел 3 - т.е. между бензинов ДВГ и електричка НА ПИСТА.
    Та ти си този, който казваш как Тесла за 100 бона ще разплаче всички на светофара, пък аз ти давам пример, че срещу далеч по-малко от 100 бона, ще направя всяка кола с ДВГ по-бърза от всяка Тесла.
    Сега дано си схванал защо пиша за Москвича.
  • 47 Антиелектрика

    9 6 Отговор

    До коментар #25 от "Сас":

    Не знам защо ми беше изтрито предишното мнение, но щом твоето стои, съм длъжен да ти отговоря.
    Нито карам газ, нито нафта, нито колата ми е на 20 години.
    Та кой трябва да трае, не си ти този, който ще го определя!
  • 48 onq s konq

    7 4 Отговор
    Знаем какви горива ползваме у нас и какво е качеството им.Ще бъде ли обаче "КАЧЕСТВЕН" БЪЛГАРСКИЯ ТОК за една Тесла при закупуването й в БГ?Колкото и смешно за звучи това на пръв поглед,нашият ток се различава коренно от американския,който е 60 ХЕРЦА ЧЕСТОТА/50 у нас/ и 110 ВОЛТА НАПРЕЖЕНИЕ/220 у нас/.Верно че могат да се ползват преобразуватели и трансформатори,но НЯМА ЛИ ТОВА ДА ОКАЖЕ ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ЖИВОТА НА БАТЕРИЯТА?

    Коментиран от #49

  • 49 Зарядни

    7 5 Отговор

    До коментар #48 от "onq s konq":

    Това не е проблем на батерията, а въпрос на зарядно. Съвременните зарядни не са трансформаторни, а са импулсни. Погледни си зарядното за телефона. Работи от 100 до 240 волта и на честота 50-60 херца. Не можеш да му подадеш лош ток, всичкият е хубав и си го преобразува в колкото му трябва.
  • 50 kjl

    9 4 Отговор
    Тръмп ще вдигне митата за германските автомобили, за да направи Тесла конкурентноспособна. Даже ако забрани баварците, най-сигурно ще им осигури предимство. БМВ М3, една икона и ...Тесла!!!Смях!
  • 51 Камъни

    5 8 Отговор

    До коментар #44 от "Антиелектрика":

    Ако знаеш как удари десетката! На Москвича му дават три основни ремонта до 200000 км по книга. Нашият излезе здрав, защото го поддържахме добре и затова се разминахме само с два основни ремонта в които и аз помагах. Та не ми говори за форсиран Москвич!

    На електрическата какво ще й се развали за няколко старта? Електродвигателя? Съединителя? Полуоските? Скоростната кутия? Спирачките? Кое?

    Коментиран от #53

  • 52 Driver

    4 4 Отговор
    Пичове не всичко в една кола е ускорението 0-100 ...

    Коментиран от #56

  • 53 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #51 от "Камъни":

    Абе ти верно ли се правиш на луд или ти е по рождение???
    Хайде малко се образовай как се тунингова кола и тогава пиши такива небивалици. Да си чувал за афтърмаркет части за тунинг? Да си чувал за ковани бутала, за подсилени глави, лагери и т.н?

    И сериозно ли питаш кое може да се повреди на една електричка при няколко старта на 400 метра?
    Ами то нищо не може да и се повреди, просто може да се запали батерията и - ама за теб явно това не е проблем.
    А, и да да ти кажа, че електричките имат и скоростна кутия, гуми и антифриз, че току виж си изтърсил пак някоя глупост.

    Коментиран от #54

  • 54 Камъни

    3 4 Отговор

    До коментар #53 от "Антиелектрика":

    А ти да си се качвал на Москвич? Какво ще му тунинговаш на това? При всяко трепване на ръката със 130-40 км в час може да се обърнеш по таван. Спирачките се удрят 10 секунди преди да трябва да спреш. За да тунинговаш такъв автомобил трябва да остане само емблемата Москвич от него!По същата логика може да смениш двигателя и батериите на теслата.

    А да си чувал разлика между скоростна кутия и редуктор? Какви скорости ще сменяш на теслата? Крикът ти и той ли има скоростна кутия, след като има зъбна предавка? Аз ако трябва да се образовам, ти трябва да научиш неща които се знаят още от първите седем години преди да тръгнеш на училище!

    А Случайно да си чувал че при претоварване Tesla сама си намаля мощността? Знаеш ли кога ще и запалиш батерията от претоварване? Точно никога. Батерията и двигателя имат десетки датчици за температура, а компютъра ги следи по няколко пъти в секундата. Освен това се следят и коригират при нужда няколкостотин пъти в секундата токът и напрежението. Това да не ти е москвичът да му прегрееш и изкривиш главата?

    Коментиран от #55

  • 55 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #54 от "Камъни":

    Хайде пак в твой стил започваш да шикалкавиш и бягаш по тъча!

    1. Финландеца тунинговал ли е Москвича да бие Тесла на 400 метра ИЗПОЛЗВАЙКИ СЪЩИЯ 1,6 МОТОР - тунинговал го е!!!

    2. Има ли Tesla скоростна кутия - ИМА:
    Transmission 1-speed fixed gear (9.73:1) - https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

    3. Запалват ли се батериите на Тесла без причина - ЗАПАЛВАТ СЕ! Тук има достатъчно статии и ми писна да ти давам линкове, които се правиш на разсеян и не виждаш!

    Повече не ми обяснявай глупости, защото всички вече те знаем колко ти е акъла!

    Коментиран от #59

  • 56 Ускорение

    3 6 Отговор

    До коментар #52 от "Driver":

    Не всичко в една кола е ускорението, съвсем скоро ще започнете да разправяте че не всичко в една кола е управлението и по писта. Накрая ще остане, че всичко в една кола е звукът който издава от аспуха и формата на самия ауспух, защото електромобилите започнаха да стават по-добри във всяка една дисциплина, а това е единствената в която не могат да бият ДВГ!

    Коментиран от #57, #58

  • 57 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #56 от "Ускорение":

    Мале, не е лесно да имаш няколко човека в главата си. Не мога да ти отрека, че си добър в троленето и измислянето на различни никове.
    Я ни кажи в коя дисциплина електричките са по-добри, че да ти се посмеем малко?
    Най-доброто ускорение не 0,8 секунди с ДВГ. Най-високата скорост е с ДВГ - 1600 км/ч. Най-бързата обиколка на ринга е с кола с ДВГ. За пробег няма да коментираме, защото и 100 км не могат да минат в състезание.
    Та в кое са най-добри - в лъжите може би?

    Коментиран от #60

  • 58 ДВГ

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "Ускорение":

    Естествено че за една семейна кола не е. Проблемът е че искате като Българските актьори и да пеете че и хитове да вадите. И така забравихте основното предимство на Ел. Колите!!!! За спорт Ел. Колите не стават в момента, тежки са, бавно се зареждат не издържат в екстремни условия, как не разбирате че мъск ги тика към пропастта. И японци и европейци имат по голяма идея как да станат нещата.

    Коментиран от #65

  • 59 Камъни

    3 4 Отговор

    До коментар #55 от "Антиелектрика":

    1. Някой ден спорил с тебе че не може да се тунингова ДВГ? Според беше Дали може да се тунингова Тесла. Може ли? Може

    https://electrek.co/2017/03/24/tesla-quarter-mile-record-broken-frunk/

    По евтино ли е? Няма по-евтино от без пари значи по-евтино е. Колко струва тунинга на Москвича?

    2.https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Скоростна_кутия

    Предавателна кутия, или още популярна с наименованието скоростна кутия, е част от силовото предаване на автомобила (трактора). Тя служи за промяна на въртящия момент и оборотите, които се предават от двигателя към двигателните колела на автомобила. Също така, служи и за променяне на посоката на движение (напред и назад).

    Я ми кажи какво може да смениш от скоростната кутия на Тесла и къде се намира скоростния лост?

    3. Отново извърташ! Покажи една Тесла, която се пали на старта? Аз мога да ти покажа стотици автомобили които се палят или разпадат двигателя само при форсиране на място.
  • 60 Ускорение

    3 5 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Всички нормални хора, при споменаването на ДВГ и автомобил в едно изречение имат предвид бутален автомобилен двигател. Ако искаш дай някоя скорост на ракетите за да за да си по убедителен. И те са с ДВГ!
  • 61 Антиелектрика

    3 2 Отговор
    Какво ли се занимавам с болен човек като теб, страдащ от раздвоение на личността?

    Коментиран от #63

  • 62 ГОСТ

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    преди и за конският тропот така пишеха
    но времената се менят
    затова не сме в средновековието
  • 63 Ускорение

    4 5 Отговор

    До коментар #61 от "Антиелектрика":

    Това се изтърка вече!

    Постоянно ти пише един човек с много никове, а някой ти пише от профила, като напишеш някоя глупост без да се усетиш! Вече всички ти знаем номерата.

    Коментиран от #64

  • 64 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #63 от "Ускорение":

    Абе тролче, не се ли усещаш, че за слепците си личи, че "Ускорение" и "Камъни" са все твои никове?
    Хайде отречи, че не пишеш всеки път с различни никове. Не те ли е срам?
    Освен това пишеш с моя ник с чисто заяждане, какви глупости мислиш, че ще покривам с това? Да не съм като теб да си говоря сам?!

    Наистина си ужасно нелеп, УЖАСНО! Какво да се прави, твоето е ПАТОЛОГИЯ!!! Всички зелени тролове сте елементарни!

    Коментиран от #66

  • 65 Ускорение

    5 3 Отговор

    До коментар #58 от "ДВГ":

    А защо трябва потребителите да се възползват от едно единствено предимство на електромобилите, а не от всички?

    От кое предимство трябва да се възползват шофьорите според тебе?

    От

    1. по-евтиното зареждане
    2. По-евтиното обслужване
    3. Значително по-големият интервал от време на обслужване?
    4. По-доброто ускорение?
    5. По-голямата мощност за по-малко пари?
    6. По-добрия център на тежестта?
    7. Повечето място за багаж в два багажника?
    8. Безплатното влизане и паркиране в центъра на големите градове?
    9. Нулеви вредни емисии при движение?


    Повярвай ми за 90% от шофьорите, последната точка е без значение.

    Електромобилите имат един единствен недостатък - засега са по-скъпи.

    Има и още един проблем който не е свързан пряко с електромобилите, но косвено пречи за масовото им навлизане. Това е наличието на прекалено малко и маломощни зарядни станции.

    Коментиран от #71

  • 66 Ускорение

    3 5 Отговор

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    Твоята диагноза се казва параноя!


    Най-големият трол започнал да вика дръжте троловете! Само на теб ти идват на ум неща, които самият ти вършиш. Знаеш ли на всички колко им пука че пишеш с 1000 ника? Както са казали хората, бедност и простотия не може да ги скриеш! Само ти си мислиш, че успяваш!

    Коментиран от #67

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Trol

    3 3 Отговор
    Абе трол безподобен, закълни се в живота и здравето на семейството си, че последната седмица си писал само с ник антиелектрика! Хайде бе, като си толкова отворен. Но да знаеш, че с клетвите шега не бива, да не си помислиш да дърпаш дявола за опашката.

    Коментиран от #69

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Ускорение

    1 3 Отговор

    До коментар #69 от "Антиелектрика":

    И аз се заклевам (в здравето на паважа) че пиша с този ник!

    Ти в какво се заклеваш? Опитай пак!

    Коментиран от #73

  • 71 ДВГ

    3 2 Отговор

    До коментар #65 от "Ускорение":

    Това за коя кола става въпрос?
    Щом е толкова перфектна предполагам вече си я купил и сега ще кажеш и на нас???
    Кажи някоя конкретна кола и за какво искаш да я ползваш и да видим дали пък няма нещо по-добро.
  • 72 ГГГГГ

    6 3 Отговор
    Продажбите започват, а доставките чакайте 2050 година може би, но на дали.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Ускорение

    4 3 Отговор
    Дори да става въпрос за Porsche 911, винаги ще има по-добра кола от него по някой параметър, включително твоята кола. Като изключим батерията, всичко при електромобилите се постига много по-лесно, просто и евтино.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.