Немският концерн Daimler обяви плановете си да произвежда компактен електромобил в завода във френския град Амбаш, където се сглобява продукцията на Smart. В модернизацията на фабриката и увеличаването на капацитета ѝ ще бъдат инвестирани €500 млн.
От Daimler не уточняват кой ще бъде първият френски Mercedes-Benz, но по неофициална информация това ще бъде серийната версия на електрическия прототип EQA, показан във Франкфурт миналата есен.
Хечбекът EQA има два електромотора със сумарна мощност 272 к.с. и въртящ момент 500 Нм. Захранването им е поверено на батерии с капацитет 60 кВтч, които позволяват изминаването на 400 км с едно зареждане.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Alfa Romeo
Коментиран от #7, #11
17:15 21.05.2018
2 Иванов
17:15 21.05.2018
3 Я. Петров
17:17 21.05.2018
4 Фен
17:23 21.05.2018
5 Мерджан
Коментиран от #12
18:14 21.05.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Plameni
До коментар #1 от "Alfa Romeo":
Имаш нещо против целия свят, защото Mercedes Benz произвеждат или ползват доставчици от цял свят.21:22 21.05.2018
8 Хайл
22:52 21.05.2018
9 Опит
00:02 22.05.2018
10 гост
Коментиран от #15
07:44 22.05.2018
11 Гост
До коментар #1 от "Alfa Romeo":
И това го казва заблуден фен на Италианците??!!08:33 22.05.2018
12 Алекс
До коментар #5 от "Мерджан":
Сравняваш марка на 120 години с традиция в производството и Тесла .Коментиран от #13
08:36 22.05.2018
13 гост
До коментар #12 от "Алекс":
Марката със 120 годишен опит в момента има доста по-малък такъв от Тесла при производството и най-вече разработката на електромобили !!! Което се доказва от това кой купува и разглобява моделите на другия и въпреки това не може да предлижи дори близки показатели !!! Това , че щели да направят сглобка с 0.5 мм (!!!) по-малки или по-равни фуги или ще има нещо което е от по-скъп материал в случая няма ама никакво значение , защото това са неща които се постигат бързо с развитието на производството !!! Ако Мерцедес , а и всички останали не достигнат показателите на Тесла в ЗАДВИЖВАНЕТО , просто бъдещето е ясно и доста черно !!!08:55 22.05.2018
14 308
09:01 22.05.2018
15 гост
До коментар #10 от "гост":
Мерцедес НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ , а купуват батерии от независим производител !!! И то в количества годишно , които Тесла употребява на седмица !!! Така че цената е поне 30% , а най-вероятно и повече нагоре !! Така че въпросът не е в технологията и колко могат да "набутат" в същия обем , а просто на ЦЕНА !!! И без това са назад по-всички показатели от Модел 3 , ако дадат и много по-висока цена (щото тя ще е по-висока , но колко ) , тоя модел ще го броят за рекламен !09:02 22.05.2018
16 Антиелектрика
09:55 22.05.2018
17 Антон
Да не говорим че инфраструктурата на местнкте разпределителни дружества не може дс поеме такъв товар. Само в София, колите са над милион. Представете си в европейски или глобален план за какви бройки става дума. И сега си представете тези бройки всяка вечер черпат яко електричество - нито кабелите в гаражите, нито капацитета на сградите, нито районния трафопост могат да издържат такъв товар.
Така че още много много време ше си караме двг-то, докато не се получи някакъв значителн технологичен скок. Ел.колите в сегашния си вид нямат никакво бъдеще, просто едно глухо разклонения на автоиндустрията.
10:16 22.05.2018