13 Август, 2018 13:44 30 942 132

Продават идеален S65 AMG за няма и €20 хил.

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w220-
  • s65 amg-
  • обява-
  • продажба

С базова цена около $180 000 Mercedes-Benz S65 AMG е един от най-скъпите серийни седани в САЩ в средата на миналото десетилетие. Абсолютният флагман на серията W220 има 6.0-литров 12-цилиндров битурбомотор с мощност 612 к.с. и 1 000 Нм като на Maybach.

Именно заради цената и ексклузивността от модела не са продадени много бройки, а и търсенето на вторичния пазар не е особено високо. Това е добра новина за ловците на изгодни сделки, тъй като се оказва, че S65 AMG може да се открие и за $20 000, при това в безупречно състояние.

Седанът от снимките е един от последните произведени S65 AMG. По каросерията има пребоядисвани панели, но заради драскотини. Собственикът не е пестил средства и колата разполага с всички екстри, а каталогът на модела е доста дебел.

Най-изкушаващата част от офертата обаче не е ниската цена, а пробегът на суперлимузината. Тя е навъртяла едва 32 448 мили (52 208 км) и продавачът твърди, че може да докаже това с документи.

До момента най-високата предложена цена за автомобила в сайта Bring a Trailer е $22 222 (€19 504). Наддаванията приключват след два дни.

Въпреки че тежи над 2.2 тона, като нов S65 AMG W220 ускорява от 0 до 100 за 4.4, а до 200 - за 13.1 секунди. Изминаването на четвърт миля пък отнема на "супербенца" 12 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 милионник

    76 4 Отговор
    не ги правят такива вече да го е*а.. имам пежо 308 и тъкмо излезе от сервиза 1 седмица след това му се скапа електрониката.. до момента грубо казано около 4000 лв само за ремонти и то в доверени сервизи... автомобилостроенето не е това което беше просто.. за момента явно най-доброто решение е коли от около 2000 година или коли които са на 1 2 години с реални километри но не да са взети чисто нови защото и там едни набутвации.. незнам.. ще я продам и ще му мисля ... ДОСТА ... дайте някакви акъли

    Коментиран от #3, #20, #99

  • 3 милионник

    43 6 Отговор

    До коментар #2 от "милионник":

    п.с. имал съм омега 2.0 16в 136 к.с. както и бмв 5 серия е39 530д и двете от около 2000 година и единственото нещо което съм им сменял е едно моторче на бмвто и съединителя на омегата която я продадох на 337 000 км за 3000 лева

    Коментиран от #86

  • 4 българче

    23 62 Отговор
    За какво ми я рекламирате тая кола, като с нея не мога да си пренеса картофите от село? Колата се купува за работа, а не като паметник на техническата мисъл!

    Коментиран от #79

  • 5 Bmw

    15 90 Отговор
    От две години карам i8 мн меецедеси разревах

    Коментиран от #9, #13, #18, #85, #111

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    13 73 Отговор
    Де***ба и кочината мръсна.Чак 20 хил. да дам.

    Коментиран от #11

  • 8 Емил

    25 24 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил":

    W140 и W126 forewer!
  • 9 ХАХА

    76 6 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    ЕЛА ДА МИ РАЗВЕРЕШ Е63то с твоя... 3 цилиндров-1.5 литров боклук с електорморче

    Коментиран от #15, #19

  • 10 Кирил

    33 24 Отговор

    До коментар #6 от "Гаргамел":

    Гроздето е кисело като нямаш пари за класика. Мечока W140 е кола само за ценители и разбирачи, простаците да стоят далече и да мълчат!
  • 11 asdf

    56 4 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    А колко искаш да дадеш за лимозина с огромен мотор бе разбирачо? А факта че amg моторите се сглобяват на ръка от един човек къде го сложи бе? Я си купувай опелчета рена или там квото искаш и недей да даваш акъл.
  • 12 Расулюлах

    46 1 Отговор
    Охааа да бях у америка я отнасям веднага

    Коментиран от #14

  • 13 asdf

    20 6 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    Хахахахахахахахахахах Дообре
  • 14 до феса

    47 7 Отговор

    До коментар #12 от "Расулюлах":

    В Америка турците са нежелани пък и с кво, ще я купиш, като лирата се срина и имаш само праи, кат вестници хаха Седи си у Анадола и си карай Тофаша !

    Коментиран от #22

  • 15 Mpowered

    19 29 Отговор

    До коментар #9 от "ХАХА":

    Имаш Е63 колкото аз съм космонафт.
  • 16 незнайко

    10 27 Отговор
    Защо не е написано колко харчи за да прави тези упражнения на спринт ? Затова цената му е толкова ниска ! 10, 15, 25 литра !

    Коментиран от #117

  • 17 успех

    19 36 Отговор
    Успех на будалата дето ще си купи този източник на разходи.
  • 18 Bmw2

    53 4 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    Не чуваш ли алармата събуди се вече спри да сънуваш разни и8 ци ..!! Карал той и8 ца та от две години , и си седи вкъщи пред 10годишния лаптоп и пуска коментари в нета ох боже сами ще се унищожим.....:(
  • 19 spoko

    53 1 Отговор

    До коментар #9 от "ХАХА":

    Не си го разбрал правилно, искаше да каже че е гледал клипчета как i8 разплаква мерджани иначе той си държи на е36-цата.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 милионник

    16 2 Отговор

    До коментар #20 от "ба ги другарко":

    мерси колега! натам съм се ориентирал
  • 22 Расулюлах

    18 6 Отговор

    До коментар #14 от "до феса":

    Като съм у саш ше я зема с долареско
  • 23 toyota

    11 42 Отговор
    Какво ми я хвалете тази ес класа.Пълна гробница ,както и останалите мерцедеси след 1996г.По скоро струва около 1500лв. и то е заради пробега ,иначе макс 800 лв и давам.

    Коментиран от #30

  • 24 Иво

    26 4 Отговор
    Няма дистроник бе бричед, дистроник няма. Търся S65 с дистроник.
  • 25 Страхотна кола

    62 4 Отговор
    Навремето карах 5 години W220 S500 L и беше страхотна кола, въпреки че я взех на 130 000 км. от "Балканстар" след средно сериозен удар. На 190 000 км. я смених с GL 450 и първите няколко месеца си се чудех на акъла, в интерес на истината - за какво ми трябваше. Много ясно се усещаше, че GL e сглобен в САЩ, а и самите пластмаси бяха видимо по-евтини. После като служебна се возих в нея още 150 000 километра без никакви проблеми с двигател или трансмисия. Окачването, то си е ясно, както и елекронни компоненти бяха голямата част от разходите. Например вакуумът на вратите е свързан с централното заключване. Ако изгори модулът с помпата (който се оказва, че фабрично е ФРЕНСКИ?!) само той струва 1300 лв. Иначе централното заключване не работи. Оригинални чистачки - 250 лв., един ключ - 440 лв., сервиз А в "Балканстар" - 700 лв., SRS блок - 1329 лв. И т.н. С S-класа в "Балканстак" не знаеха как се пишат фактури за трицифрени суми. Такъв им беше софтуера явно. Добре, че ги изгониха.

    Но беше удоволствие и да се кара и да се возиш в тази кола. Но при този официален сервиз минах на 750 Ld Xdrive - и персоналът - персонал, гаранцията ти е гаранция, 5 години безплатно обслужване. Иначе бих си карал мерцедес.

    А тази, за която е статията, видимо е на 50 000 километра и който не е комплексар и има пари за поддръжка няма да сбърка да даде 40 000 лв. за нея. Нищо, че е стар модел.
  • 26 Гост

    27 3 Отговор
    Йееееее!!!
    От последните истински!!!

    Коментиран от #27

  • 27 мерцедес

    29 4 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Като ти е тегава за поддръжка карай нещо, което ти харчи 4 нафта. Защо трябва да хулите някоя марка или модел само защото не Ви е по джоба?! А дали 220 е боклук не знам. Спорил съм с доста хора всеки казва различни неща. Аз си карам същия само че 500 вече 6 години-ядове нъцки. А тази е без пари за тези които имат някаква идея. Тук в бг се продават подобни за същите пари но състоянието е олеле майко...
  • 28 Мартин

    38 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил":

    Еми не може да караме 30 годишен морално остарял W140-котор цял живот. Отдавна им мина времето на тези олдтаймери. Виждам, че нищо не разбираш от тези коли. Кръгла нула. При W140 няма такова нещо като дизел. S350td е 150 коня и когато не си е накривил главата върви колкото атмосферен 190D 2.0, защото тежи 300 тона. S300TD е доста по-добре откъм надеждност, но пак му липсва каквато и да е еластичност и върви по-малко от Шкода Октавия 1.6. W220 е много повече кола от W140 и то във всички отношения. Много по-лека, пъргава, мощна, динамична, добре оборудвана. Каквото и да си баете на болните глави вие W140 пенсионерите. Всяка S-класа е по-добра от предишната. Това, че ти нямаш гащи и познания, за да можеш поддържаш много по-съвременната и сложна в техническо отношение W220 е съвсем отделен въпрос.

    Коментиран от #33, #35

  • 29 Иво Георгиев

    39 2 Отговор
    НЕ СЪМ ИМАЛ МЕРЦЕДЕС W220, НО СЪМ ИМАЛ ВЪЗМОЖНОСТТА В РАМКИТЕ НА ЕДНА СЕДМИЦА ДА КАРАМ ТОЧНО ТАКЪВ С 6 И 5 МОТОР, V12, 604 КОНЯ! СМЕЯ ДА КАЖА - СТРАХОТЕН, ВЕЛИКОЛЕПЕН, МНОГО РЯДЪК, МНОГО ИЗДРЪЖЛИВ МОТОР ОСОБЕНО ВЪВ ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ! УДОВОЛСТВИЕТО Е НЕОПИСУЕМО! НАИСТИНА Е УНИКАЛНА КОЛА, ДОРИ МАЛКО ''ГЛУПАВА'', ЗАЩОТО НАИСТИНА ПРЕКАЛЕНО МНОГО ВЪРВИ! ДО КОЛКОТО СИ СПОМНЯМ - САМО 600 БРОЙКИ ИМА ПРОИЗВЕДЕНИ ОТ НЕЯ! ИНАЧЕ, ДА, ТАЗИ S-КЛАСА (W220) Е МОЖЕ БИ НАЙ-НАБЕДЕНАТА И ХУЛЕНАТА, НО ВЯРВАЙТЕ МИ ТОВА Е ЕДИН МНОГО ИСТИНСКИ МЕРЦЕДЕС! КАРАЛ СЪМ ТАКЪВ, МНОГО Е СТАБИЛЕН И Е БРУТАЛНО СИЛЕН! ИСТИНСКО БИЖУ И СЪКРОВИЩЕ ЗА БЪДЕЩИЯ ПРИТЕЖАТЕЛ!

    Коментиран от #31

  • 30 asdf

    29 3 Отговор

    До коментар #23 от "toyota":

    Е го и тоя с японския курник да не пропусне да покаже колко е прост.
  • 31 Страхотна кола

    24 3 Отговор

    До коментар #29 от "Иво Георгиев":

    Според мен хулена е защото технологично скокът от старата генерация беше огромен. Няма втори такъв в историята на Мерцедес - въздушно окачване, ниво регулация, гласов контрол, 4х4, контрол на дистанцията, сензори за светлина и това 1997 г. Следващият ще бъде пълното автономно управление. И вече нямаше как куцо, кьораво и сакато да бърника по нея. А си трябваше само официален сервиз. А той беше пълен с мошенници.

    Иначе в сегашната ми 750 Ld 2013 г. това, което реално на мен ми е по-полезно от W220 е само Heads Up дисплея(категорично), това, че е 4x4(категорично, но и W220 имаха такива версии) и може би системата против накланяне при завои и автоматичното превключване къси-дълги светлини. При посленото обаче, заради LED системата много дупки стават невидими изведнъж, защото колата без да те пита превключва на дълги. Ти си видял дупката, но изведнъж я губиш от поглед. Другото е по-скоро маркетинг трикове. Например Runflat гумите на теория са много хубаво нещо. Но по българските пътища само кривят и пукат джанти. С четирите мерцедеса, които съм карал последните 15 години нямам НИТО ЕДНА спукана гума. С Runflat на седмицата за една година четири пъти съм ходил в сервиз за я за спукана джанта, имам една пръсната на парцали предна гума и две джанти за брак - изправиха ги, но от заварките на нищо не приличат.

    Коментиран от #34, #38

  • 32 Иво

    32 2 Отговор
    W220 генерацията е много солиден истински Мерцедес. И като първата S-класа, направена за нуждите на 21-и век, все още е достатъчно модерна, че да става за каране всеки ден. Обаче си иска добрата поддръжка и навременното обслужване, като не реагира добре на занемаряване от банкрутирали собственици-мърлячи, които карат като за последно и се отървават от колата, когато видят, че нещата вече не отиват на добре. Но същото отдавна важи с пълна сила за всяка една кола на пътя.
  • 33 Босс

    7 26 Отговор

    До коментар #28 от "Мартин":

    Защо тогава W140 струва няколко пъти повече от W220? Питам теб, явно си доста начетен на форуми книжен плъх и ще дадеш верния отговор? На колко S350 си "накривил" главите? Колко S300 си карал на какдаун, че знаеш колко е бил куц? W220 както казаха колегите е абсолютен боклук, пълна недомислица и трошляк. Вози отвратително, въпреки че е на възглавници, винаги нещо не му работи и е ужасно неремонтопригоден. Не се предлага стъклопакет, а за капак гние ужасно. По-зле от Опел Кадет. Никой "нормален" човек не си ги остави, масово се изхвърляха за смешни пари. Заради този боклук много хора, не само в БГ, се отказаха от марката. W221 и той взе да си показва кусурите, за W222 не знам, но и там подочувам нелицеприятни истории. След W140 S-class не е еталон за нищо, освен неизменен гост в антикласациите. И 7-er и А8 отдавна го набутаха на мерцедес при лимузините. А едно време всички само гледаха към звездата на W140 и въздишаха тъжно...

    Коментиран от #42, #56, #66, #89

  • 34 Иво Георгиев

    21 3 Отговор

    До коментар #31 от "Страхотна кола":

    ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ИЗБОРА, КОЛЕГА! ЯВНО СИ ЧОВЕК С ВКУС И ЗНАЕШ КОЕ Е ИСТИНСКИ ДОБРОТО! А СЕГА ИМАШ ЛИ НЯКАКЪВ БЕНЦ? ЗА УЛЕСНЕНИЕ НА ДРУГИТЕ ЛЮБОЗНАТЕЛНИ ХОРА СЛАГАМ ЕДНО ЛИНКЧЕ, ЗА ДА МОГАТ И ТЕ ДА ПРИДОБИЯТ ПРЕДСТАВА, ЗА КАКЪВ АВТОМОБИЛ СИ ПИСАЛ: https://www.youtube.com/watch?v=7xQ2NGE2Xz0

    Коментиран от #41

  • 35 Босс

    4 23 Отговор

    До коментар #28 от "Мартин":

    W140 бил олдтаймер? Ами 20 годишният W220 какъв е? Върхът на технологиите? Едното е класика, на което цената постоянно се вдига. Другото е боклук, от който всеки се отървава и не иска да си спомня зя него. Неслучайно Майбах е на база W140, въпреки че тогава актуална бе W220

    Коментиран от #48

  • 36 273

    6 20 Отговор
    Малииии, тука все "Транспортери" и "Бързи и яростни" сте се събрали бре... Кви майки ви раждат такива прости, неуки и мизерни комплексари, дървени философи, разбирачи и специалисти по всичко. Заслужавате си всичко, което ви се случва, даже ви е малко, трябва да ви държат гладни, и да бачкате за 600 лв. до побъркване !

    Коментиран от #40

  • 37 Кольо Камиона

    5 20 Отговор
    50000 км, време е за нова скоростна кутия, освен ако вече не е сменена.

    Коментиран от #45

  • 38 Dido

    28 2 Отговор

    До коментар #31 от "Страхотна кола":

    Не мога да бъда по-съгласен. Технологичният скок спрямо предишното поколение наистина беше огромен. Безключово палене, ESP+ABS+ASR, Pre-Safe, BAS спирачен асистент с пулсиращи спирачни светлини при авариен стоп (модели 2004 и 2005), CAN-Bus 2.0, асистент за гласови команди, мултифункционален волан, убийствено сложен четиризонов климатроник, все още актуална навигация с карти за цяла Европа, блутуут телефония, аналогова/цифрова телевизия, сателитно радио (САЩ, Великобритания), DVD, mp3, радарен темпомат дистроник, масажи, динамични седалки с памет, лумбална упора, отопление, надуване и обдухване; Вакуми на вратите и багажника, автоматичен багажник, полуактивно въздушно окачване Airmatic с избор на 3 нива на твърдост и 2 нива на клиренс, активно маслено окачване ABC с 2 нива на твърдост и 3 нива на клиренс са само малка част от нововъведенията. Само каросерията на W220 е 270 килограма по-лека от тази на W140, благодарение на целево използванe на алуминии и магнезий опредление детайли. Като добавим изцяло новите, пословично надеждни, леки и мощни атмосферни/битурбо бензинови и турбо/битурбо common rail дизелови двигатели, които дори и днес като техника са актуални, става ясно точно колко усилия и средства са хвълени в проектирането на W220. Не е никак чудно, че S500 W220 с лекота разчеква S600 W140. Това го има документирано.

    Коментиран от #39, #43

  • 39 111

    5 22 Отговор

    До коментар #38 от "Dido":

    Еми купи си едно такова чудо и ще разбереш защо в Германия са по 500Евро.

    Коментиран от #44

  • 40 Мишел Родригес

    3 15 Отговор

    До коментар #36 от "273":

    Не трябваше да ги подсещаш, сега ще настане една типично булгаристанска кавга кой е по-велик - аз съм Пол Уокър, аз пък съм Вин Дизел, ти не си никакъв Дуейн Джонсън !
  • 41 Страхотна кола

    22 4 Отговор

    До коментар #34 от "Иво Георгиев":

    Пазя си GL-a, защото съм баща и като тръгнем на някъде си трябва място. И един Е350 CDI 2011 г. служебен, но чипосан до 280 к.с. Рита като кон в гърба, 265 гуми отзад превъртат при потегляне. И никакви проблеми свързани с новия софтуер вече 50 000 км.

    Коментиран от #47

  • 42 Мартин

    21 3 Отговор

    До коментар #33 от "Босс":

    Не, това го казваш ти. Не ги виждам колегите да го казват това. Аз ги познавам повечето колеги, които ги карат тези коли, а ти ми се правиш сега на ощипана мома. Къде са тези 140-ки, които се продават по-скъпо? А? Те може да се продават скъпо, ама няма вече кой да ги купува. Това е проблема. Неподдържани дръгели 140-ки и 220-ки в БГ, колкото щеш. Намери ми запазена 220 в западна Европа, модел 2004-2005 за под 10К евро. Айде намери ми, господинчото с 30 годишната изгнила дизелова 140-ка. Недей ми казвай колко струват 220-ките с предишни собственици мърлячи като теб в мобиле.бг. Ако става въпрос 140 барака и за 1500 лв. мога да намеря. Това представителна извадка ли ще бъде?

    Коментиран от #50, #53

  • 43 Гюнтер Фриц

    5 18 Отговор

    До коментар #38 от "Dido":

    Не си разбрал смисъла на марката и модела, Този който иска да “разчекне” другите обикновено си купува 911 Турбо а не Бенц.

    Коментиран от #46

  • 44 Dido

    17 2 Отговор

    До коментар #39 от "111":

    Мерси, мерси, купих си вече. Преди 5 години. И за разлика от Шкодата ти, не беше 500 евро.
  • 45 S500

    15 3 Отговор

    До коментар #37 от "Кольо Камиона":

    Кольо, Kольоо, карай си камиона и недей да ни учиш на неща, които не ги разбираш.

    Коментиран от #51

  • 46 Dido

    17 4 Отговор

    До коментар #43 от "Гюнтер Фриц":

    Порше 911 откога е битурбо луксозна бизнес/семейна кола с 612 коня?

    Коментиран от #54

  • 47 Иво Георгиев

    21 0 Отговор

    До коментар #41 от "Страхотна кола":

    БЕЗАВАРИЙНО И СЪС ЗДРАВЕ ДА СИ ГИ КАРАШ, И ОЩЕ МНОГО КИЛОМЕТРИ С ТЯХ ДА (Х)ИЛЯДИШ! :)

    Коментиран от #49

  • 48 Мартин

    18 4 Отговор

    До коментар #35 от "Босс":

    НИЩО не разбираш от тези коли. НИЩО. Чувстваш ли се бос? Бос си, защото нямаш пари за обувки. Ти нормален си? Колко 220-ки си имал, че не искаш да си спомняш за тях?!? Майбах бил на базата на 140?!? Тоя дърт дръгел с техника от 20 век? Откога? Майбах беше на базата на W220 фейслифт. С техника изключително и само от 220. ВСИЧКО е от 220, с изключение на няколко интериорни детайла от 221. Имаш ли нещо да добавиш?!?

    Коментиран от #52

  • 49 Страхотна кола

    18 1 Отговор

    До коментар #47 от "Иво Георгиев":

    Благодаря подобно!

    пп: Иначе моите уважения към всички останали шофьори - всеки да си кара кавато му харесва, отива и уйдисва(т.е. му е по джоба).
  • 50 Босс

    7 17 Отговор

    До коментар #42 от "Мартин":

    Отворко, кой познаваш ти бе? От ония форуми 1-2-ма мишока като теб ли? Имал съм W140, никога няма да взема W220. Намери ми W140 с редовни документи и в движение за 1500лв и го взимам моментално. Дори за 5000лв. го взимам. Като си такъв отвореняк да не вземеш да се скриеш сега в мишата си дупка. И не ми говори за гнилочи, W140 дори в морето да е седял, е по-малко ръждив от гаражен W220. Такъв гнилоч с никаква антикорозионна защита и ламарини като вестник от Мерцедес не са правили.

    Коментиран от #60

  • 51 Кольо Камиона

    7 17 Отговор

    До коментар #45 от "S500":

    Пич, нещо не разбрал. Бат ти Кольо дава камиони на разни селянчета за да могат и те бял хляб да ядат, едната от гумите се върти за него той си пие узото на Халкидики, гледа морето, хапва си октопод, а долу под терасата има спряно кабрио (няма да ти казвам каква марка, ама не е Мерцедес, да знаеш) като иска да се поразходи, така че бат Кольо е построил комунизАма, а ти ОДИ У ЛЕВО.

    Коментиран от #72

  • 52 Босс

    5 15 Отговор

    До коментар #48 от "Мартин":

    Маргарине, ако знаеш английски (дано не както боравиш с българския) на да четеш:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Maybach_57_and_62

    Коментиран от #58

  • 53 Босс

    4 15 Отговор

    До коментар #42 от "Мартин":

    За 10000E ти намира ВЕДНАГА W221 на реални 112000км. от първия собственик купуван нов от Балканстар. Събери парите (ха-ха) и да те водя при човека, приятел ми е. Кой НЕНОРМАЛНИК ще изръси 10кЕ за 2004-2005 W220? Такъв 2005 на 275000км. го продаде един мандраджия за 4800лв. на едни пернишки аидуци и то след 2 месеца чакане. Говори ми с факти, не форумни лакърдии човече.

    Коментиран от #57, #74

  • 54 Гюнтер Фриц

    4 14 Отговор

    До коментар #46 от "Dido":

    Който иска да разчекне другите коли си купува 911 Турбо. Който иска да разчекне циганките от околовръстното и врачанските селски пръчки си купува W220
  • 55 Тролове

    6 14 Отговор
    Богатия е богат на всякъде . А тук всеки описва собствената си мизерия обвинявайки другите в собствената си тъпота и некъдърност
  • 56 Мартин

    16 5 Отговор

    До коментар #33 от "Босс":

    S300? Караш S300? Не че искам по жесток начин да ти разбия илюзиите, но това нещо, голямата ти гордост, е меко казано непродаваема. С тоя дъртия предкамерен дизел Евро 2 с масивна турбодупка не можеш да отидеш никъде вече, от селото не можеш да излезеш, мойто неграмотно момче. Ако решиш да се разходиш из западна Европа, като те видят, ще ти ударят една хубава глоба от 75 евро, че си навлязъл с кола под Евро 4 в зелена Umwelt-зона. Няма да останат впечатлени от "колекционерския" ти експонат. Да го чакам това нещо на кикдаун? Нямам толкова време, ценя си всяка секунда от живота. Стъклопакет? Предлага се и при W220, но почти никой не го поръча, защото безсмислено добавя килограми. А това все пак е кола, не апартамент. Караш ме да те съжелявам. Толкова ли няма пари във вашето село? Ако чакаш S300 да поскъпне, ще има да си чакаш. То да беше S600 с пълно оборудване в безупречно състояния, да кажеш - ценен е. Ама S300 - това е смехотворно.
  • 57 Martin

    16 3 Отговор

    До коментар #53 от "Босс":

    Като има 221 за 10К, защо не си си намерил досега бе отворко? 10К + още толкова да я стегнеш е малко извън бюджета ти, затова. По тази причина си тук и лаеш като дръгливо куче и ми спориш, че 30 годишната ти барака е номер 1 завинаги. ХА-ХА.

    Коментиран от #59

  • 58 Martin

    16 2 Отговор

    До коментар #52 от "Босс":

    Въздушното окачване Airmatic на Майбах съм сигурен, че е от 140. Моторът на 57s и 62, който е идентичен с мотора на 65 AMG и той сигурно е от 140. Инфотейнмънт системата с навигацията, която между другото се ъпдейтва със същия DVD диск от W220 и тя сигурно е от 140. Формата на шасито като я гледам хич не ми напомня на 220 и 221, повече ми напомня на 140, така ли? Инструментния панел с подсветка от фосфорни тръбички, почти идентичен с тоя от 220 явно и той е взет от 140. Салона като го гледам хич не ми напомня на този на 220, идентичен е с този от 140. Не знам какви наркотици вземаш, но дозите ти идват в повечко.

    Коментиран от #61

  • 59 Босс

    5 13 Отговор

    До коментар #57 от "Martin":

    Ти не четеш ли бе, юзъре? Кога съм казал, че търся W221? Приятел продава неговия, няма абсолютно нищо за правене. Виждал ли си Мерцедес на реални 112000км. Или ти като форумните ти приятелчета купувате евтини бараки на реални 139000, пардон 789000км. , обикаляте майсторите и накрая се тупате колко здрави талиги имате и колко реално стрували, щото много пара сте наляли в тях. Не ми се занимава с тебе повече, каквото и да си лаеш тук фактите са си факти. W140 e жива легенда, W220 е срам за марката и пазарът го доказва. На колата от статията ценното е двигателят, но да беше в купето на W463-ката. Някой може да го вземе за донор на двигател и всичко си идва на мястото.

    Коментиран от #62

  • 60 Мартин

    12 3 Отговор

    До коментар #50 от "Босс":

    Кат нема кинти, как ши земиш, бе бричед! То туй по-новото скъпото сичкото боклик бе бричед! Се са чупи. Аз ша карам мойта стар немски танк цял живот! Шот туй е най-доброту кула на селу.
  • 61 Босс

    4 13 Отговор

    До коментар #58 от "Martin":

    Доказа, че и английският ти е тъмна индия, аз съм дотук. Статията, която постнах ясно си го пише, че е на базата на W140, защото шасито на W220 не е подходящо за лимузина с тези размери. В Русия още се возят на бронирани W140, а 220-ката отдавна е в графа скрап.

    Коментиран от #63

  • 62 Мартин

    15 2 Отговор

    До коментар #59 от "Босс":

    Еми като повтаряш все едни и същи глупости, прочетени тук-там или чути от приятел, който има приятел. Реалниу аргументи нямаш. Никога не съм твърдял, че W220 е най-добрата S-класа! Никога няма и да го кажа. W221 и W222 са с по една класа отгоре. А W140 съответно е една класа надолу. Това са фактите. Всичко останало е самозалъгване от тип мойто гардже е най-доброто. Това много добре го знаеш. Айде със здраве.

    Коментиран от #64

  • 63 Мартин

    14 2 Отговор

    До коментар #61 от "Босс":

    Айде постни ми точно изречението, където се обяснява, че е трябвало да използват шасито от 140. Точно тежкото стоманено шаси на 140. Успех! И аз мога по принцип да си измислям разни неща. Но на практика нямам толкова развинтено въображение като теб и базирам изказванията си само върху фактите. Не мога да прочета нещо, което не го пише никъде. Айде макара.

    Коментиран от #65

  • 64 Босс

    3 14 Отговор

    До коментар #62 от "Мартин":

    Как хубаво описа познанията си - "едни и същи глупости, прочетени оттук-оттам". Докато си чел форумни лакърдии аз съм бил в канала или на подемника и в студ и жега, за да оправям недомислиците на разни маркетингови инженерчета. Първата тяхна рожба е именно цитираният тук боклук W220 и дериватът му C215. Свали седалката на един W140 и на W220. На вторият изолацията откъм дъното е коноп! Кората на вратата е пресовано велпапе като гетинакс. Стъклата са по-тънки от на Ц-класа. Докато лошата W140 е серийно със стъклопакет. Мога да ти давам още примери, но не го заслужаваш. Живей си в заблудата, радвай се на W220-ката и се моли никога да не трябва да я продаваш. Защото тогава ще разбереш истината. Без вазелин.

    Коментиран от #68, #73

  • 65 Босс

    4 13 Отговор

    До коментар #63 от "Мартин":

    Ей там вдясно си го пише черно на бяло, ама както и да е. Нямам в момента W140, не си и търся. Доволен съм от Акордчето ми 2013г. и не го сменям ни за мухлясал W220 2005 (леле 10000евро къде ще изкопая за тоя уникат), нито за W221 който мога да взема ако искам за доста под тази цена.
  • 66 CL500

    13 4 Отговор

    До коментар #33 от "Босс":

    Абе не знам кои А8 и 7-ци го били 'набутали' на всяка нова Ес-класа, ама продажбите в световен мащаб показват кой е хегемона при лимузините - същият, който винаги си е бил ;-) Да не говорим, че Мерцедес вече са и пред БМВ по общи продажби за всички класове и официалното изявление на БМВ е, че иска пак да са пред тях до 2020, щото сега изостанаха.
    Който има пари и иска истински лукс, избира неповторимото усещане на Ес-класата, а който има и още повече пари си взема 63АМГ или 65АМГ, защото там и динамиката е динамика, 2-тонният звяр ускорява при всички обороти без замисляне и без спиране, докато шофьорът се уплаши и дръпне крака от газта.
    Моят личен избот си остава Ес-купето 63АМГ 4-матик +, Спийдшифт. Това е колата!
  • 67 Не искам да споря

    14 1 Отговор
    Но всеки, който твърди, че първият Майбах е не е на база W220 трябва да погледне още веднъж и двете коли. И ако пак го твърди, трябва да си прегледа очите. Няма как да е на база на нищо друго.

    А това за 40 бона си е уникална кола, която по-евтина няма да стане. И е практична на фона на всичко друго, което ускорява до 100 за 4,4 сек. и е произведено най-късно да 2003 г. и е под 70000 км. По навигацията се познава. Какво повече искате?

    Коментиран от #69, #75

  • 68 Martin

    14 2 Отговор

    До коментар #64 от "Босс":

    Какво да ти кажа. Не може вечно да правим колите от гранит, бетон, стомана и истинска дървесина на база кубичен метър. Нали трябва да стават все по-леки, оборудването по-богато, а двигателите да стават все по-ефективни. Без това да влияе на структурната здравина при катастрофа. Искаш да ми кажеш, че си имал проблеми със седалката или кората на вратата ли? Явно ти ще си първият. При по-старите модели да не би седалките да не бяха тапицирани с конска козина? Която с годините изсъхваше и се изронваше и тогава ставаше "мноого" забавно. Седалките на 215/220 са много солидно изградени. С времето, километрите и дебелите задници единственото нещо, което деградира е кожата, която се разтегля.
  • 69 Мартин

    12 4 Отговор

    До коментар #67 от "Не искам да споря":

    Как Майбах може да е на база на кола, която по това време не се произвеждаше от цели 4 години. Всичко е от 220, но има дървени философи, които явно имат тайна вътрешна информация от Даймлер, недостъпна за простосмъртните. Аз викам, дайте да направим следващия Майбах на базата на W116! Че беше много 'убав. Айде стига глупости. Времето на клоуните приключи.

    Коментиран от #81

  • 70 Ъхъ

    5 11 Отговор
    S-klasata е една и тя е от магазина.Другото са изхвърлени таксита на милиони километри и незнаен брой мустакати бивши собственици.Пък вие се карайте тук на кой боклукът му е най-убав:)

    Коментиран от #71

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Бай Митьо

    12 2 Отговор

    До коментар #51 от "Кольо Камиона":

    Бай Кольо, комунистите са за бесене.

    Коментиран от #76

  • 73 S500

    12 1 Отговор

    До коментар #64 от "Босс":

    Бос, босовете не седят на студа да човъркат по чуждите коли. Май не си бос, а си хъма. Кольо няма образование, но много знае, от всичко разбира. И е винаги краен в изказванията си. Няма опит по даден въпрос, но това не му пречи да се изказва високопарно и високомерно, сякаш е голям авторитет.

    Коментиран от #78

  • 74 Mindil

    9 2 Отговор

    До коментар #53 от "Босс":

    Идеално! Купувам две! Ако може да са фейслифт, след 2010 година и с повечко екстри. Само ми кажи дали са крадени в ЕС, че да не вземат да го конфискуват ако изляза зад граница. Палячо, за под 15 000 евро дори и разчекнат от каране 221 320 CDI от 2007 не можеш да намериш. Аз знам най-добре. Защото съм търсил докато ти си си чесал топките. На приказките обаче си голям.

    Коментиран от #103

  • 75 CL500

    5 1 Отговор

    До коментар #67 от "Не искам да споря":

    Единствено понятието 'практична' е малко относително. Добра е за дълъг път, има предостатъчно място. В градски условия е малко трудно паркирането, заради размерите, а тази все още няма и камери. Другото е разхода на гориво. Като знам моята, тази градско не може да падне под 25 л/100 км и то при нормални задръствания и то благодарение, че е турбинирана (моята атмосферка си гълта 20-на в града, че и нагоре, а е само 388 коня). Но тоя Бенц си е уникален!
  • 76 Кольо Камиона

    5 3 Отговор

    До коментар #72 от "Бай Митьо":

    Съгласен съм, с добавката че българските куманисти нямат нищо общо с комунизАма

    Коментиран от #77

  • 77 Бай Митьо

    4 2 Отговор

    До коментар #76 от "Кольо Камиона":

    Чи аз ко казах?
  • 78 Кольо Камиона

    6 2 Отговор

    До коментар #73 от "S500":

    Бай Кольо кара камион, бай Кольо няма образование, хи хи, явно ме познаваш добре, сега остава да кажеш колко см ми е тоягата,
  • 79 Хаха

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "българче":

    Това не е кола за селяци, а за бизнеснени картофчо!
  • 80 Има и нещо друго

    7 2 Отговор
    Колата е колекционерска рядкост. А тази е пазена като такава, очевидно със същата цел. Иначе няма как да е на тези километри. Оставяме на страна, че се продава в САЩ, а авторът едва ли не я показва като налична в Дупница. За справка в Българи НЯМА нито една такава кола, която да се продава. Правете си сметката ценна ли е, търси ли се, който я има дали я поддържа и т.н. Ще направите за смях 90 процента от новите S-класи, друг е въпросът дали ви пука, че ще ви гледат като собственик на кола на 20 години. Защото, да, W220 стана миналата година на 20 лазарника.
  • 81 Босс

    3 8 Отговор

    До коментар #69 от "Мартин":

    С колко ника пишеш бе момче, че и плюсове си тряскаш сам? Погледни внимателно линка, който съм ти постнал и недей пиши глупости. Майбах 57/62 се разработва от 1997г, вдясно на колонката ще видиш и на коя база. От другите ти никове викаш , че съм правил чуждите коли. Вече все по-рядко се заседявам в сервиза на моя комплекс, но да правя ги, и взимам нелоши пари от това. За приятели съм им отървавал кожите, като например вместо да купуват помпа за вакуума на купето за 1800лв. с един прост ремонт от моя страна. И хиляди пъти се убеждавам, че тая кола W220 е абсолютен боклук. За ръжда не ми се говори, забранил съм на момчетата да ги дигат на подемника, само на канал. А това, че за 15000Е нямало W221 може, ама ако сме 2010г. Отдавна тези коруби са под 10000Е, който има интерес го свързвам веднага с човека - нова от Балканстар, 112000км. 2007г. На мен я дава още по-евтино. Омръзна ми с глупостите си, тук виреят нереално филмирани хора.

    Коментиран от #88, #90, #93

  • 82 vasik atanasova

    4 4 Отговор
    и как се поддържа и кара това
    то не е номера само да е купиш тази кола

    Коментиран от #84

  • 83 Лъвове в овчи кожи

    1 4 Отговор
    Яко сте боси празнодумци от петите нагоре хич ви няма
  • 84 Щом питаш

    3 3 Отговор

    До коментар #82 от "vasik atanasova":

    Очевидно няма да можеш да я поддържаш.
  • 85 Garvana

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    Пише се Мерцедеси

    Коментиран от #87

  • 86 1234

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "милионник":

    Ти големи коли си имал.много ясно,че няма да се счупят като не се карат.ама за 220-ката да кажеш,че е чупливо дърво явно никога не си имал или карал

    Коментиран от #115

  • 87 А по американски

    5 3 Отговор

    До коментар #85 от "Garvana":

    се пише "Мир-сей-дийс". "Бенз".

    Коментиран от #91

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 James

    6 4 Отговор

    До коментар #33 от "Босс":

    Гроздето е кисело, нали? Карам W220 от доста години, поддържам си го и съм адски доволен от колата. Ама Ганьо като теб си я купува за 5 бона и почва 1400 амортесьори, 500 въздушни клапани, 400 компресорче, и после колата била боклук. А W140 е легендарна кола, обаче като се качиш и като видиш как изглежда след почти 30 години и не ти е толкова гот. Отделно W221 е перфектна кола - с отстранените детски болести на W220, отличен дизайн и добавени екстри от ново поколение. Имаш само един 7G-tronic по-проблемен, ама като си гъзар си купуваш S600 със старата 5-степенна кутия и си ти.

    Коментиран от #92, #101

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Newyorker

    4 1 Отговор

    До коментар #87 от "А по американски":

    “Мър-сей-дийз”, май френд

    Коментиран от #95

  • 92 James

    3 1 Отговор

    До коментар #89 от "James":

    УФ! BENZBOSS, ти ли си?
  • 93 Plameni

    7 0 Отговор

    До коментар #81 от "Босс":

    В Европа за Mercedes S 65 AMG 2004 г. на 50000 км.искат над 40 хил.евро.
    Май за теб Mercedes S 320 W220 1999 г.и Mercedes S 65 AMG W220 2004 г. нямат разлика.
  • 94 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #90 от "Мартин":

    Не ви следя дискусията, ама това че Балкан стар го няма не означава нищо. Какво като е силвър стар. Сменили са двама трима мениджъри ама смотаните калъфи които бачкат в сервиза и правят далаверите с частите са си същите. Не ми обяснявай че новия собственик е подменил бачкторите в сервиза. Защото съм им го дъвкал яко и съм ги зачеркнал като марка благодарение на няколкоганьовеца които бяха решили че могат да се гаврят с клиентите и да ги лъжат с пари.

    Коментиран от #96, #108

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Що бе

    4 0 Отговор

    До коментар #94 от "Антон":

    Борис и Пепи Петров са ги разкарали. Не е малко. Ако идеш в Ал-ом там пък те чака Кольо М. Който го разкараха още преди осем години. Ти отиваш в часния сервиз с претенции за алтернатива на Балканстар и там те чака приемчика... който ти е казал, че сензора ти за светлина е за смяна. Ти си сложил пръст на сензора и си му показал, че не е за смяна, а той ти е казал: "Аааа, верно, грешка". И като отидох и го видях и на "Каблешков" приемчик го питах директно - "Ти що ментиш, бе Кольо?" той ми вика от "Балканстар" ме караха. Не му повярвах и в частния сервиз не стъпих втори път. Реших, че по-добре да си ме ментят в "Балканстар". И така
  • 97 Босс

    3 6 Отговор

    До коментар #90 от "Мартин":

    Абе ти бавноразвиващ ли си или кво? С какъв от Балканстар искаш да те свързвам? Бях достатъчно ясен, но да кажа пак като за теб - мой познат продава купувана НОВА ОТ НЕГО от Балканстар W221 2007г. за 10000Е на реални 112000км. Много добре знам кои са Силвърстар и какво правят с наследството от Балканстар. За Майбах че е на базата на W140 твърдя с две ръце, че е така! Пише го в Гугъл и в Уикипедия, ако знаеше да четеш ще го видиш! Такава дървена глава скоро не бях срещал. Писал ми PSE щото много го разбирал, сменял бил четки. Четки на помпата не се сменят след 124-ката! Ремонтът при W220 е съвсем друг, но няма да го научиш от мен. Кажи тогава защо гният така? От другия ник пък пишеш колко е хубава W221. Ако я сравняваме с боклука W220 може и така да е. Имам поглед над модела - много шум за нищо, е поне не гният и като окачване са по-измислени. Все си казвам да не ти обръщам внимание, но празнодумието ти е по-голямо от невежеството.

    Коментиран от #109

  • 98 тояагата

    2 5 Отговор
    какво да ви кажа пичове - старото си е старо и това си е, пък било то и амг. Големи хваления, голямо чудо - супер лимузина и т.н. а си е една тежка кошница. Виж, да говорим за днешните модели, друго е..

    Коментиран от #100

  • 99 Хондаджия

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "милионник":

    Мога да ти препоръчам Субару Импреза комби или седан след 2004-та година,примерно 2000 кубика-125 к.с.
  • 100 Да де

    6 1 Отговор

    До коментар #98 от "тояагата":

    Новото си е ново, ама тази модификация на новото на 50000 км. струва... 240 000 лв. Т.е. пет пъти повече. А като коне е... 630 к.с. демек с 18 к.с. повече. Е, колко да е по-хубава на външен вид, та да платиш пет пъти повече?

    Ако парите не са проблем - ясно е, че новото си е ново, ама ако гледаме съотношение цена-качество и какво получаваш за парите си?
  • 101 Босс

    2 9 Отговор

    До коментар #89 от "James":

    Бе не знам, ма като седна в 15-20г. W220 нещо критериите ми за лукс и изработка мигом се изпаряват.

    Коментиран от #102, #122

  • 102 Plameni

    3 2 Отговор

    До коментар #101 от "Босс":

    Коя кола на 15-20г е по-луксозна от W 220?
  • 103 асддса

    2 4 Отговор

    До коментар #74 от "Mindil":

    Абе не знам какво си търсил, ама явно е било преди 5 години. S320 W221 се намират под 10 000 евро в момента.
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Смешника Босс

    6 2 Отговор
    Mercedes W 140 1991-1998г.=Maybach 2002-2012 = СМЯХ (нищо общо )
    Mercedes W 221 2007 г. 112000 км.10000€ = СМЯХ (в Mobile.de няма такава оферта)
    Mercedes S klasse след BMW 7 и AUDI A8 = СМЯХ (N:1 по продажби за 2016г.2017г.2018г.e Mercedes S klasse

    Коментиран от #113

  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Мартин

    5 1 Отговор

    До коментар #94 от "Антон":

    Те всичките лъжат, бе умник. Щото са на комисионна, на процент от извършените ремонтни дейности. Затова те уговарят да ти сменят половината кола без да има реална нужда от това.
  • 109 Мартин

    5 4 Отговор

    До коментар #97 от "Босс":

    Бягай оттук. и си Босс и си Голл в главата. Имаш ли някакво образование. По коментарите ти съдя - по-скоро не. На мен ли ще ми разправяш как се ремонтира PSE помпа? На краствавичар краставици не можеш да продаваш. Как се ремонтира четков DC мотор, когато не се налага пренавиване?!? Нямало да ми обясни - ами като не го знаеш, как да ни обясниш?!?

    Коментиран от #110, #112

  • 110 Relax

    3 3 Отговор

    До коментар #109 от "Мартин":

    За да спре спора ... Извадка от Wikipedia!

    "W140 служеше като ОСНОВА/БАЗА за разработване на Майбах 57 и 62."


    The flagship model of the W140 lineup, the S 600 (600 SEL until 1993) LWB saloon set new standards of performance, the likes of which had never been achieved with such a heavy robust car up to that time. The S600 L served as the basis for the development of the Maybach 57 and Maybach 62 models sold by Daimler-Benz. In its mildest state of tune, the M120 6.0-litre V12 engine was capable of accelerating to 100 km/h in as little as 5.5 seconds and with a top speed of 179 mph (288 km/h) with the limiter removed.

    Link: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W140

    Коментиран от #114

  • 111 Marto

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    От смях ли ги разплака? :)
  • 112 Босс

    2 6 Отговор

    До коментар #109 от "Мартин":

    Оффф пак започна. Защо си мислиш, че помпата е само 1 моторче (за твое сведение Johnson)? Явно помпа освен оная малката от 124-ката не си виждал, така е, по форумите не всичко се казва и показва. Нито те познавам, нито и имам желание да си губя времето с такива дръвници. Каза някакви форумни глупости - как тоя двигател пукал глави и вървял като колело, как другия бил здрав, но мъртвец. Колко такива ти минаха през златните ръце, че така категорично се изказа?Или чу и прочете форумни лакърдии на разни панелни мишоци? Пак казвам, че W220 е боклук и срам за марката, който отказа много хора да си купят пак Мерцедес! W140 не може да мине нито като возия, нито като качество на изработка! Ръждясва зверски! Всички такива са на изживяване, никой не ги поддържа качествено. Няма и как, след като W221 е по-евтин за поддръжка. А ти си продавай краставиците, явно много те бива за "краствавичар".

    Коментиран от #116

  • 113 Босс

    0 5 Отговор

    До коментар #105 от "Смешника Босс":

    Събери 10000Е (голям майтап)и ела да те карам при човека, бизнесмен е и не пуска обяви в mobile.de. Оф забравих, че чукча писател, не читател.
  • 114 Босс

    3 6 Отговор

    До коментар #110 от "Relax":

    Един човек можел да чете, Евала!

    Коментиран от #118

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Мартин

    4 0 Отговор

    До коментар #112 от "Босс":

    Ти си елементарен човек. Повтаряш едни и същи неща, доказателства никакви. Да приемем, че при Майбах за база е използвано част от шасито на 140. Аз казвам - и какво от това, при положение, че техниката цялата е от 220? 220-ките ръждясвали - да, до 2002 година, но ти 220-ка след 2002 година явно не си виждал, големия майстор. И 210 ръждясва, 202 ръждясва, 123, 126 ръждясва, 190 ръждясва, 124 ръждясва, 203 ръждясва и 140 и той ръждясва, мозъка ти и той ръждясва. При такъв некадърник като теб, нито аз, нито който и да е нормален човек би си оставил колата. не ми се прави на много умен, не си. Ако 220-ките са всичките зле, то това е защото са задминали 400-500К км, заради бенкрутирали собственици и такива псевдо майстори като теб. Ей това да знаеш, шарлатанин такъв! Кажи в кой сервиз слугуваш, че да ти покажат хората какво мислят за теб работата ти.
  • 117 ванката

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "незнайко":

    24/30 на 100 карах такава преди години самоче 8 цилиндрова 4.3 285 коня и гореше 20 градско 10/11 извън беше дългата база
  • 118 Мартин

    4 0 Отговор

    До коментар #114 от "Босс":

    Туй нещо 140 въобще го няма на пътя вече, годно за употреба. Дори в моргите ги няма вече тези гробници. Отнесоха ги арабите да ги дотрошат и за скрап, преди много години. Ти си бай на болната глава. Да видиш здрава 140 на пътя е все едно да видиш падаща звезда, това е събитие. Говори ми колко са хубави, никой вече няма желание да ги търкаля. Защото не само са архаични, но и са на 25+ години. "Майсторе", какво се случва с всички гуми, уплътнения, пластмаси и прочие в една кола след като мине 17-18 години? Като виното ли стареят? Никой не иска да кара вече 140, защото никой не желае да даде парите за пълна реставрация на 140. Минал си ти покрай майсторите. Няма лоши коли, има лоша поддържка. Истинските майстори го знаят.
  • 119 Plameni

    4 1 Отговор
    Чел,ама не дочел. В статията също е написано ,че двигателя на Майбах е същия като на W220.Всичко е взето от W220 доусъвършенствано и е направен Майбах на двойна цена ,затова и проекта е неуспешен. Що се отнася до уикипедия пишат за сроден на Мерцедес W140 е Майбах 57 и 62,а също в уикипедия за сроден на Майбах 57 и 62 е W220
  • 120 Мартин

    4 0 Отговор
    Това с Майбах е пълна глупост. Много неуместен пример. Уж са W140 екстремисти, а пък се прехласват по Maybach, който обективно погледнато е нищо повече от W220 на стероиди. Значи все пак харесват W220. Ако W140 феновете нямаха очни проблеми, щяха да погледнат техниката в салона и двигателите + ъпдейтнатите 722.6 кутии и усилените AMG дифове, които са copy & paste от W220. За какво си говорим? Ако от друга страна двигателите, кутиите и интериорът бяха от 140, нямаше да продадат нито 1 Майбах. Защото през 2002 година W140 вече се беше превърнала в дървена old school лимузина, нямаща нищо общо със съвременните стандарти. Не ми цитирайте уикипедиа. Не ме интересува дали малко по-широкия под на Майбах е произлязъл от доразвитие на пода на W140. То това ще е връзката със 140, ако я има - и нищо друго. Това не променя нещата по никакъв начин.

    Коментиран от #121

  • 121 Босс

    0 4 Отговор

    До коментар #120 от "Мартин":

    Мартин ли си, Пламен ли си не те знам. Пиша тук за последен път. W220 ръждясва ПОВЕЧЕ от който и да е друг Бенц, факт неоспорим. След 2002 т.н. фейслифт ръждясват ОЩЕ ПОВЕЧЕ! Прагове, греди, вежди и полата на вратите. Това каква лимузина е? Качеството е катастрофа, а за возията не ми се говори - пружинен W140 вози много по-добре от 220 с нов еърматик. Имал съм W140 и много им се радвам, като дойде такъв при мен. И повярвай има много останали ПЕРФЕКТНИ такива дори и в БГ, поддръжката е поносима и части има бол - ОЕМ, афтърмаркет. И най-важното е, че има смисъл човек да налива в нея. Не съм виждал нито един ценител на W220, най-новите произведени гонят вече 15г. и всички са на предела на възможностите си. Никой не ги и кара вече, какво остава да ги поддържа. Това е най-евтината S-klasse на пазара, от нея дойде и лафа "няма нищо по-скъпо от евтина еска". Съжалявам, че нямам снимки на една такава барака W220 350, беше 2005г. и двете предни седалки бяха изтъркани до дунапрен. Това за 270000 реални км, човека я беше купил от Германия почти нова на няколко месеца! На W140 седалките за 270000км още миришат на ново. Не съм фен на Майбаха, но самото решение на Мерцедес да използват платформата на 140 за лимузина от класа на Ролса говори достатъчно колко са уважавали W220.

    Коментиран от #123, #124

  • 122 James

    3 0 Отговор

    До коментар #101 от "Босс":

    Не е така - S500 лонг фейс с коженото табло, кожения подлакътник с основата под него и кожените панели на управлението на седалките на вратите изглежда адски добре. AMG салонът е още по-добре. И всичко черно, разбира се, че светлия салон изглежда все едно е сглобяван от 5 коли.
  • 123 Мартин

    3 1 Отговор

    До коментар #121 от "Босс":

    Пламен сигурно е баба ти, не знам. Къде си се возил ти в W220 с нов ейрматик или ABC? Хайде да не се залъгваме. Не можеш да си го позволиш. За 220 няма ли OEM или aftermarket части? Кеф ти лемфьордер, кеф ти билщайн, цимерман, ате, бош, конти и т.н. Всичко си има и то на сносни цени. Билщайските амортисьори ти идват на половин цена спрямо силвър старските, а са идентични с тези за първоначално вграждане, "майсторе". ОЕМ качество, "майсторе". Всичките Мерцедеси до 2003 година ръждясват - без изключения. На 210 им изхвърчаха предните пружини в движение, защото стойките им изгниваха. Това вече е ръжда, "майсторе". Недей се хаби да ми обясняваш на мен. Малко по-добре ги разбирам нещата от теб. За тези коли съм забравил повече, отколкото ти някога си знаел, "майсторе". Моята машина ръжда няма. Отчасти заради по-доброто антикорозионно покритие при фейслифта, отчасти защото не съм палачорин. Имах няколко точки по ръба на заден капак, вече няма. Леко повърхностен окис по стойките на крика. Коя 13 годишна кола няма? Тук-там по някоя повърхностна точка, където арките от вътрешната страна са били бомбардирани от камъчета. И това е. Не знам ти къде ги виждаш тези ръжди. Говориш наизуст. Аз 140 като видя, направо си пожелавам. Хубава 140-ка има такова животно. Ама са 10 в БГ. Другите са полуразпаднали се ориент експреси. Точка по въпроса. Приключвам с теб, малко момченце.
  • 124 Relax

    4 2 Отговор

    До коментар #121 от "Босс":

    Брат, оставиго тоя Мартин... дано никога да не се изпати от W220 така както са се патили някой хора. За всеки влак си има пътници.... ако някой харесва W220 - то да го търси ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в много добро състояние ... гледан автомобил старт 14000лв. ..... УПС евтиното гъзареене вече не е евтино.... омагьосан кръг. Всичко е суета КУПУВАЙТЕ КОЛИ ЗА КОИТО ИМАТЕ ПАРИ ЗА ПОДДРЪЖКА и се надявайте предишния собственик да го е правил също! Иначе е опорочен кръг всеки псува различни модели заради повреди .... определен модел автомобил няма вина ЧЕ ГАНьО НЯМА ПАРИ ама му се вози в лукс!!!! НЕ СЕ ПРАВЕТЕ НА ТАРИКАТИ просто БЪДЕТЕ ТАКИВА!!! Успех и дай-боже жътва на всеки, така че да купуваме каквтото си искаме !

    Коментиран от #125, #126

  • 125 Мартин

    2 0 Отговор

    До коментар #124 от "Relax":

    С 14 000 лв за S-класа си точно доникъде. Като дадеш още 10 000 за пълно обслужване и ремонти, ще си горе-долу около сумата, нужна за щастливо и безгрижно притежание на запазен 220. Цените на гледаните 220-ки от няколко години не са се променяли. И няма и да се променят значително в бъдеще, докато дръгелите съответно ще се обезценят до цената на торба с болтове. Каквато беше и съдбата на всички моделни редици на S-класата преди 220 и каквато ще бъде съдбата на всички моделни редици след 220. Вече е достигнат момента на ценовото плато. В крайна сметка винаги си важи правилото, че хубавото е скъпо и скъпото е хубаво. Сверете си часовниците с европейските борси. И тук има запазени екземпляри, които си струват парите, ама са си в хората и често не се продават. Иначе отидете ги огледайте "уникатите" за 10-12 000 лв, "като нови", на "реални" километри, качваш се и караш. При тях от една миля разстояние си личи, че са убити от каране, не си знаят километрите, броя на бившите собственици и катастрофите. Болшинството БГ купувачи искат да получат кола в състояние като на музеен експонат, струвала като нова 80-100 000 и нагоре в евро, за едни 10-15 000 лева. Пък била и тя 10+ годишна. Кой е този лудия, който ще им я подари за 10? A като не им се дават пари за добре гледана стара S-класа, магазина го знаят къде е, да извадят 100 големи в евро и да си купят нова. Защото като я вземат тази S-класа без пари после реват на умряло, че трябвало да наливат пари, че моделът б

    Коментиран от #127

  • 126 Браво, Relax

    3 4 Отговор

    До коментар #124 от "Relax":

    Това е наистина смислен коментар, който вероятно ще сложи край на спора.
  • 127 Сивов

    2 3 Отговор

    До коментар #125 от "Мартин":

    Колега извинявай ама кой ще плати 25000 лева за 15 годишни масови лимузини ? Ако на теб ти е излязла толкова ОК радвай и се ама е непродаваема. Не гледай цените на запад там има и Вектри по 10000 . И аз искам някой да оцени Аудито ми В4 в което съм вкарал над 8000 лв ама знам че повече от 1000 никой няма да даде и ще го карам докато се разпадне.
  • 128 Plameni

    2 0 Отговор
    Колекционерите от Европа и Америка не разчитат на теб да им купуваш автомобилите.
    Това не е обява в Mobile.bg
  • 129 Мартин

    3 1 Отговор
    Като нямаш 20-25 да отделиш, не си купуваш S-класа. То не е за всеки. Толкова е просто. Ако имаш само 5, си купуваш нещо скромно като Дачия втора ръка и си навиваш прозорците на ръка. Ако имаш 60 и искаш хубава нова кола, си купуваш базова кола от магазина среден клас и не ревеш. Бай Ганьо иска на цената на едно пакетче семки да кара лъскав пълен с екстри Бенц в идеално състояние, ама в реалния живот това (почти) никога не е изпълнимо. Бай Ганьо винаги си купува коли, на които после няма пари да им напомпи гумите. Кой му е виновен на Бай Ганьо? Нека си чупи главата и да си купува моргаджийски S-класи за 10 бона. Но после да не го чувам да реве с пълно гърло, че моделът бил скапан. Едно нещо трябва да разберете - и то е: хубавото е скъпо и скъпото е хубаво. Ако те е страх от мечки, просто не влизаш в гората. Ако това не разбираш от коментара ми, няма какво повече да обсъждаме.

    Коментиран от #130

  • 130 Калин

    1 3 Отговор

    До коментар #129 от "Мартин":

    А защо си мислиш,че твоята кола е уникат колекционерска и т.н. Има хора идват да гледат стари коли с механик и бояджия и всяко петънце китче и крива фуга ги отказват.Те дават големите пари а твоята готова лие за тях.И не наричай българина Ганьо защото ти си най големия.Купил си най евтиния дарак от салона,ремонтирал си с евтини части в квартални гаражи и убеждаваш тук как твоята струва 3 пъти повече от другите.Моля ти се

    Коментиран от #132

  • 131 Мартин

    2 1 Отговор
    Това къде съм го казал? Какви глупости говориш? Колекционерската кола седи в гараж, под покривало и не се кара, да не трупа километри и да не вземе някое камъче да чукне капака. Аз ти казвам - хубава, здрава във всяко отношение кола, на която всичко и работи, на прилични километри се купува за 10-15 и се дават още 5-10, за да се стегне. На който му се кара барака, може и да не я стяга. Негова си работа. Не ми се прави на ощипан. Ако си въобразяваш, че ще купиш изправна и добре гледана S-класа за под 10% от първоначалната и стойност, по-добре се застреляй.
  • 132 Мартин

    2 1 Отговор

    До коментар #130 от "Калин":

    Май се разпозна в горния коментар и се засегна. Което само доказва правотата на тезата ми.