Last news in Fakti

19 Март, 2012 10:11 18 075 69

612 к.с. за новата G-Klasse на Mercedes-Benz

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • amg-
  • g55 amg-
  • g63 amg-
  • g65 amg-
  • g350 bluetec-
  • g500

 

Още през лятото на тази година Mercedes-Benz ще представи пред публика освежената версия на легендарния си всъдеход G-Klasse. Независимо, че от Щутгарг казват, че обновяването е радикално, външният вид на "Кубчето" ще си остане все така квадратен. Измененията по екстериора са минимални и могат да се определят като козметични.
 
Промените в салона също няма да са кардинални. Инженерите от Mercedes-Benz са наблегнали на повишаване на комфорта и функционалността на G-Klasse. Така на практика обновения въсдеход няма да впечатлява със сериозни видими изменения, но такива определено ще има под капака на легендарния автомобил.
 
На първо място модификацията G55 AMG ще изчезне и на нейно място ще се появи G63 AMG. Тя ще разполага с 5.5-литров V-образен осемцилиндров двигател с две турбини, а досегашната петстпененна трансмисия ще бъде замененена от седемстепенния AMG Speedshift Plus. Мощността на тази версия ще е 544 к.с.
Топ версията на модела ще бъде обозначена с индекс G65 AMG. Под капака й ще се монтира V-образен дванайсетцилиндров агрегат с мощност 612 коня. Този мотор също ще работи съвместно с гореспоменатата седемстепенна автоматична скоростна кутия. Цената на топ-версията в Германия ще е 222 000 евро.
 
Що се касае до обновените версии без приставка AMG, най-евтината от тях ще е дизелова. Тя носи индекс G350 BlueTEC и разполага с дизелов мотор с мощност 211 к.с. Този "бюджетен" вариант ще се продава за 89 000 евро. Бензиновият вариант G 500 ще има на разположение V8 агрегат и ще струва 104 000 евро.
 
Щутгартската компания пак ще предлага и открита версия на легендарния всъдеход. Тя отново ще е къса база, а желаещите да я притежават ще трябва да се бръкнат със 105 000 евро. Все още не е ясно на кое автомобилно изложение ще се състои официалната премиера на култовия всъдеход.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милен

    0 3 Отговор
    Понапомпали са го, но освен агрегата, други новости липсват.
  • 2 драйвър

    2 5 Отговор
    Ако ще и ракетен двигател да му сложат , няма да променят факта , че по-грознен джип от G класата няма на тази земя !!!
  • 3 skuns

    5 2 Отговор
    за това 30 години не го свалят от конвейра хаха точно защото е най-грозната и най-скапания всъдеход! карай си киа-та и мълчи!
  • 4 Dimitar

    6 2 Отговор
    Лисицата като нестигнала гроздето казала че е кисело.
  • 5 ML 320 CDI

    3 4 Отговор
    ще бъде уникален джип.апък като почнат да го тунинговат неми се мисли какво ще става,звука ще е уникален,г55 амг вади ацкия звук апък този направо неми се мисли.но нищо чудно все пак е мерцедес и за тази цена може много да се очаква.щом в германия ще струва 222 000 евро в българия ще струва към 500 000 лева с което ще стане един от най скъпите джипове на света
  • 6 MaKsITyYy

    3 1 Отговор
    Абе хубава кола спор няма ама парите й същто не са малко малко щте са тези който щте могата да си я позволят ; )

    Коментиран от #30

  • 7 G777

    1 0 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298

  • 8 G777

    2 0 Отговор
    RAZLIKITE V INTERIORA SA DRASTICHNI, KORENNO RAZLICHNO TABLO OT PREDNIA MODEL I OSHTE MN DR.A V EKSTERIORA EDINSTVENITE RAZLIKI SA V NOVITE OGLEDALA,NOVI BRONI I DJANTI.KOETO ZA G-CLASS-A SI E GOLQMO OBNOVENIE.
  • 9 Дошо

    1 6 Отговор
    Грозни немски щайги жалки са чак
    Винаги съм гледал на немските щайги с презрение
    Да ми каже някой с какво са повече немските щайги от японските гениални коли
    От предишната ми лилава Хонда Сивик 95г останах много доволен, а от сегашната розова Микра просто не мога да го опиша
    Колите са само японски и нищо повече , разберете го веднъж за винаги

    Коментиран от #38

  • 10 кик

    1 1 Отговор
    аз мисля 4е дори сега с 612 конете са му малко мисля 4е трябва да е поне 1200кс 8 литров мотор и механи4ен компресор
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Красен Динев

    2 0 Отговор
    Все още си е актуална и не мисля че скоро Мерцедес ще се откажат от нея

  • 13 до дошо

    3 4 Отговор
    разликата е от земята до небето бе! като почнеш от интерьора, японските коли даже и по-високия клас като лексус са пълен кенеф, всичко е от пластмаса, даже и махагона :DDD а за дизайн да не говорим...
  • 14 Коко Мартинов

    3 0 Отговор
    Това е единствената джипка която ми харесва ... грозна,груба,бърза G класата е икона ...
  • 15 Красен Динев

    2 3 Отговор
    Ааа лексуса е супер за интериор недей така видя ли новия Гс дори и стария от 98г е супер вътре а за качество да не говорим 12г коли не са мръднали
  • 16 e270 cdi

    3 1 Отговор
    do6o tvoqta geiska mikra da ne e ne6to pove4e ot nemskite ma6ini
  • 17 alpine

    1 2 Отговор
    do komentar 9 karai si qponskite ko4ini i rozovata mickra i ne se obajdai po nemskoto veli4ie v avtomobilo stroeneto kakto izglejda si karal samo evtini qponski ko4ini i ne si karal skap nemski avtomobil ta daje sigorno ne si se i ka4val zatova mlakni i pove4e ne se obajdai po adres na nemskite avtomobili i si karai micrata ili lx. i si misli 4esi gazar za6to nito edin depotat ili prezident v cial sviat ne se vozi v nikoq qponska tupalka a v niakoi nemski gigant
  • 18 G777

    2 0 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • 19 Дошо

    1 3 Отговор
    Немските щайги са боклук Добре, че бяха японците, които измислиха първия автомобил иначе досега да се придвижваме пеш Пак японците измислиха влаковете корабите самолетите мотоциклетите, че дори измислиха и велосипеда

    Ако разчитахме на немците, досега още да ходим препасани с кожи и да скачаме по дърветата
    А също да ви напомня,
    че японците измислиха бетона, тухлите, варта и най- важното без което на можем първата електрическа крушка и интернета

    Коментиран от #45

  • 20 до дошо

    3 2 Отговор
    батка карай си лилавата хонда и розовата само не забравай че са направени от рециклирани тенекий от сирене а пласмасорията от преработени пластмасови щайги
  • 21 до дошо разбирача (японката)

    2 4 Отговор

    19 16:01 19.03.12 Отговор Немските щайги са боклук Добре, че бяха японците, които измислиха първия автомобил иначе досега да се придвижваме пеш Пак японците измислиха влаковете корабите самолетите мотоциклетите, че дори измислиха и велосипеда

    Ако разчитахме на немците, досега още да ходим препасани с кожи и да скачаме по дърветата
    А също да ви напомня,
    че японците измислиха бетона, тухлите, варта и най- важното без което на можем първата електрическа крушка и интернета

    А ТИ С ТЕЯ ЯПОНСКИ Ч.КИИ СИ ГИ КАРАИ ДОШО
  • 22 Йордан Тодоров

    3 1 Отговор
    Дошо Не знам от къде черпиш информация, но се бъркаш много...
    1во- Ел. крушка е измислена (или поне патентована в САЩ) от Томас Едисон. Друг е въпроса, че преди него, всъщност я изобретява Дейви Хъмфри, но неговата крушка издържала само няколко часа, Едисон просто намира по- добър материал за жичката на крушката... НО НИКОЙ ОТ ТЯХ НЕ Е БИЛ ЯПОНЕЦ!!!

    2ро- Първата отдалечена връзка се случва през 1965 г., когато Лоурънс Робъртс и Томас Мерил съединяват компютрите си, съответно в Масачузетс и Калифорния, през нискоскоростна телефонна линия. Но това не е така наречената "пакетна комуникация" Получило се нещо, което по-късно започват да наричат WAN. Технологията, която е в основата на Интернет връзките днес, се нарича пакетна комутация, а нейният създател е Леонард Клейнрок, той е бил професор или и аз не знам какъв от Масачузетския технологичен институт. НЕ Е БИЛ ЯПОНЕЦ

    3то-бетона е изобретен от римляните!!!

    4то- тухлата е създадена В Месопотамия преди около 8000 години, което аз мисля че е далечко от Япония, а не съм и сигурен дали изобщо е имало японци тогава!

    5то- Това за автомобила не знам просто какво да кажа, по- голяма глупост не бях чувал, випреки че историята на автомобила е много богата и датира от 15 век, когато Леонардо да Винчи е създал проекти и модели за транспортни средства.
    Но се счита, че първия ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ е създаден имено от немец и името му е Карл Бенц! Въпреки, че съм чел, че преди него имало

    Коментиран от #27

  • 23 Йордан Тодоров

    3 0 Отговор
    Не ми излезе целия коментар, язък ;д
  • 24 BMW

    1 2 Отговор
    mercedes tova peralna li e mukrovulno furna li e kakvo ...? ne KADILAK s opa6ka
  • 25 Go6os

    2 0 Отговор
    Кру6ката маи я е измислил Никола Тесла
  • 26 Йордан Тодоров

    3 0 Отговор
    Напълно е възможно, Едисон има доста "откраднати" изобретения от Тесла. Важното е, че той ги е патентовал и се води, че е той.
    Но не това беше важното, важното беше да му докажа на ония с имена и факти, дето като си е купил розова хонда, си мисли, че японците са открили топлата вода, че не те са създателите на тези неща, без значение дали е Едисон или Тесла...
  • 27 Дошо

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "Йордан Тодоров":

    @22 Не съм съгласен, но както и да е
    Остава да отречеш, че японците са открили ядрената енергия както и че са построили първата ядрена електрическа централа
    Когато японците са измислили кухнята немците са яли сурово месо без да им е идвало на ум, че може да се опече
    А да не забравяме че японците са измислили първи водопровода и канализацията да го кажа с технически термин принципа на скачените съдове докато немците са пиели вода от реката а за друго да не говоря
    А нека не забравяме че японците първи са открили стоманата от която самураите са изработвали своите мечове докато немците са се биели с тояги а ще ми говорят после за немски щайги как ли пък не
  • 28 Даниел Атанасов

    2 1 Отговор
    То щото японците са измислили кухнята за тва ядат всичко сурово и ядат само буболечки и гущери!Дошо когато японците направят такъв джип ела ми се обади!
  • 29 Йордан Тодоров

    1 0 Отговор
    Е не тая вечер се посмях доста, благодаря ти, че ми оправи настроението, жалко само,че има толкова необразовани хора ;д
    Айде пак:
    1во- Нямам идея кой е измислил "кухнята", но думата кухня има малко по- различно значение от това, което ние употребяваме.
    2ро- Хората са започнали да си изпичат месото от уложения дивеч, почти веднага след като са открили огъня (предполагам, че е така), а тогава не знам да е имало кухня, или немци, или японци, или китайци, виетнамци, българи, римляни, египтяни или каквито щеш... аборигени може би или хомо сапиенс или какви бяха още...
    3то- водопровода мисля, че идва пак от римляните, нещо интересно е, че те са построили първите обществени тоалетни, за което ест. не трябва канализация, само една яма... така де, а тоалетната чиния е изобретена от китайци за един император (забравих му името), била е златна...
    4то- Първият успешен експеримент за ядрено делене е проведен в Берлин от немските физици Ото Хан, Лизе Майтнер и Фриц Щрасман. Демек не са японците. Мисля че беше 1938г. Като гледам колко си плитък откъм знания, сигурно не си чувал за проекта Манхатън, но по него проект е създаден и първия ядрен реактор! Сиреч пак не са японците.
    5то- За пръв път електричество е генерирано в експерименталната станция близо до Арко, Айдахо, което ако искаш ми вярвай, не е в Япония ами в САЩ.
    6то- На 27 юни 1954, първата в света атомна електроцентрала за подаване към националната мрежа започва да работи в Обнинск, СССР. Или така да ти го ка
  • 30 Йордан Тодоров

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "MaKsITyYy":

    6то- На 27 юни 1954, първата в света атомна електроцентрала за подаване към националната мрежа започва да работи в Обнинск, СССР. Или така да ти го кажа първия АЕЦ е построен в Русия от руски инжинери, а японските АЕЦ са построени доста по- късно, но пак от руски инжинери.
    7мо- За стоманата не знам от къде си толкова сигурен, че са японците, при положение,че и учените не знаят със сигурност. Със сигурност идва от изтока, но все пак там е било лоното на човечеството. Но по- скоро идва от индия, месопотамия отколкото днешна Япония. Прочети малко сарацините и техните саби- дамаскиня. Носят името на сегашната столица на Сирия,която е била най-големият търговски център за военни стоки по време на кръстоносните походи. Въпреки това се смята, че технологията всъщност произхожда от Индия. Но това са подробности, тъй като стоманата е открита стотици години преди това....
    С три думи НЕ СА ЯПОНЦИТЕ...
  • 31 коки

    2 1 Отговор
    пак избивате комплекси с японските си дараци. защо плюете немските коли? това е като поговорката за лисицата и гроздето. като нямаш 222 000 евро за G класа много ясно че ще хвалиш хондата си за 2000 евро. що се отнася до японците, имат добри стоки но на средно ниво. някой магнет за хондите си могат да спретнат но не и висококачествена аудио система като bang&olafssen. лимузина могат да направят някой лексус бледа имитация на ROLCE ROIS и S класата. така че не се излагайте с изказванията си за японски коли и други подобни защото се излагате.
  • 32 bosshoss

    2 0 Отговор
    яко е добичето много мощ,неуписуемо ускорение от високо,страшен звук който те пр..ни от кеф
  • 33 Шишо

    3 0 Отговор
    Като чета коментарите надолу, се чудя - вие като си избирате кола, какво гледате - дали колата е хубава, или кой народ първи е открил еди-какво си примерно преди 1000 години?
  • 34 Парадокс

    2 0 Отговор
    Оф
  • 35 Йордан Тодоров

    3 0 Отговор
    Всъщност исках да му обясня на Дошо, че трябва да седне и да прочете поне една книга в жалкия си животец и следващия път като коментира да не се излага.

    Иначе аз самия карам японска кола- Subaru Legacy 2004г. 3.0 245 коня и не бих я сменил за нищо на света- това ми е първата кола (и единствена досега) и има освен всичко и сантиментална стойност. И ако ще 10 такива джипа да сменя (дай боже ;д) тая кола няма да я продам :)
  • 36 G777

    1 1 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • 37 Гост

    2 2 Отговор
    Тва е от 2010. Тогава сигурно не се е провеждала "Гъ" класата, та я няма:

    Топ 10 надеждни 4x4/SUV автомобили:



    1 Honda CR-V

    2 Suzuki Grand Vitara
    3 Toyota RAV4
    4 Mitsubishi Shogun
    5 Kia Sorento
    6 Nissan Terrano II
    7 Land Rover Freelander
    8 Lexus RX300
    9 Nissan X-Trail
    10 Toyota Land Cruiser

    Най-ненадеждни 4x4/SUV автомобили:



    1 Audi A6 Allroad
    2 Volkswagen Touareg
    3 BMW X5
    4 Jeep Cherokee
    5 Volvo XC90
    6 Land Rover Range Rover
    7 Land Rover Discovery
    8 Mercedes M-Class
    9 Land Rover Discovery
    10 Volvo XC70

    Коментиран от #44

  • 38 Kobester

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    @9 трай си. Японско та японско, карай си измисления гтр(на нфс естествено) и мълчи.
  • 39 rapfag

    3 0 Отговор
    G-Wagen е разработен от Steyr-Daimler-Puch и първо предложени за продажба през 1979 г. и обновен през 1990/1991. Нова версия се очаква за 2007 г., но новата GL-класата няма да замени G-Wagen, и тя ще продължи да бъде ръчно построена в Грац, Австрия при годишно производство от 4000 до 6000 единици. През февруари 2009 г., Magna Steyr , оперативен блок на Magna International , обяви, че подписа споразумение с Daimler AG, за да се разшири производството на Mercedes-Benz G-Class на Magna Steyr в Грац, Австрия до 2015 г.. Освен производството, по-нататъшното развитие на G-класата на Mercedes-Benz се намира в Грац от 1992 г. насам. [2], G-Wagen е най-дългата произведени Mercedes-Benz в историята на Даймлер, с период от 32 години.
  • 40 Йордан Тодоров

    3 1 Отговор
    Много глупава статистика, трябваше да посочиш и източника...
    Тая Гранд Витара, ходил съм с нея на лов, тя по черен път едва върви, по пресечен терен не знам...
    А как сложиха това ауди на 1во място сред джипове, пак не знам... Това е А6 комби, къде ще се мери с Range Rover, XC90 или Х5 ;д
    Глупава и платена статистика!
  • 41 Константин Дичев

    2 0 Отговор
    Kolegi iskam da vi pomolq za pomo6t samo tezi koito razbirat oba4e.Edin priqtel iska da precaka kolata na jena si.Kolata e BMW 318 E46.Daite predlojeniq kakvo da se napravi za da se precaka kolata s te4enie na vremeto a ne vednaga.Imam nqkoi idei no iskam da vidq vie kakvo 6te posavetvate :).A otnosno G-klas nqma spor 4e e nai-velikiq djip praven nqkoga i toi si e ikona.Nqma analog i nikoga nqma da ima.Qponskite djipove su6to sa mn dobri no koito e karal G-klas znae 4e tova e istinskiq djip.Malko se izhvurlqt s toq golqm motor za6toto 6te si kara6 edni 150 konq otgore samo za gazariq.No vse pak tozi djip e za hora s vuzmojnosti koito sa si nadvili na masrafa.Nie samo moje da gledame i da tcukame.Aotnosno DO6O samo znae da se zaqjda s drugite i da pi6e prostotii,ako ne mu se obru6ta vnimanie nqma da lae tolkova :)
  • 42 Гост

    1 4 Отговор
    Ей ти по обстойна.

    Със започването на най-голямото оф-роуд състезание, Рали Дакар, от Warranity Direct обявиха най-надеждните и най-малко надеждните коли тип 4x4 и SUV на пазара. Проучването на фирмата се състои в изчисляване на „Индекса на надеждност”, който взима на предвид колко често автомобила има нужда от ремонт, средната цена за поправка и времето, прекарано в сервиза за поправка. Колкото по-нисък е индекса, толкова по-надеждна е колата.

    Най-надежден оф-роуд автомобил според проучването се оказа Honda CR-V, следван от Suzuki Grand Vitara и Toyota RAV4. Mitsubishi и KIA оформят челната петица, състояща се само от източно-азиатски производители. Европейският автомобил, намиращ се най-високо в класирането, е Land Rover Freelander, който заема 7-мото място.



    Топ 10 надеждни 4x4/SUV автомобили:



    1 Honda CR-V

    2 Suzuki Grand Vitara
    3 Toyota RAV4
    4 Mitsubishi Shogun
    5 Kia Sorento
    6 Nissan Terrano II
    7 Land Rover Freelander
    8 Lexus RX300
    9 Nissan X-Trail
    10 Toyota Land Cruiser



    Негативната класация се оглавява от Audi A6 Allroad, чийто проблеми са най-често свързани с окачването на возилото. Въпреки спечелването на предходното Рали Дакар, Volkswagen Touareg не успя да се докаже пред изследването на Warranity Direct, като бива отреден с предпоследното място, заради сериозните проблеми с електрическата система.



    Най-ненадеждни 4x4/SUV автомобили:



    1 Audi A6 Allroad
    2 Volkswagen Touareg
    3 BMW X5
    4 Jeep Cherokee
    5 Volvo XC90
    6 Land Rover Range Rover
    7 Land Rover Discovery
    8 Mercedes M-Class
    9 Land Rover Discovery
    10 Volvo XC70



    „Долната част на класацията е съставена главно от европейски марки, докато горната е почти изцяло от източно-азиатски автомобили, което потвърждава твърденията за здравината на източните производители. Най-голямата изненада определено е представянето на Volvo XC70.”, обяви един от членовете на екипа Дънкан МакКлър Фишър.
  • 43 ладилак

    4 0 Отговор
    Те японските коли като цяло ако бяха толкова хубави нямаше да се продават Г-класи и тем подобни премиуми ве ламетааа. Карайте си прогнили оризарници и се успокойте малко ;) Сериозно - Има много малко качествени японски автомобили които могат да бъдат конкуренция на истинските премиум марки.
  • 44 Kobester

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    @37 Май си объркал 2те колонки, Allroad, Range Rover & Cherokee не надежни. Ахахахаха. Да, Allroad-a и Range-а не са надежни, те са НАЙ-НАДЕЖНИТЕ. Откъдето ще мине Allroad няма да минат нито Цеервета, нито меервета, нито която и да е японска ч***я.
    @40 Аllroad може да не е по-добър от Range Rover, но във всеки случай е по-добър от XC90 и е просто на светлинни години пред X5. Тоя паркетник Х5 на асфалт не може да седи мирен камо ли пък за офроуд, кошница, да си бръмчиш из града да се гъзариш ок, ама какъв офроуд, каква риба, какъв лов, какви 5лв, тва ще се разпадне.

    Коментиран от #52

  • 45 Kobester

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Дошо":

    @22 Какво даже се и занимаваш да му обесняваш.
  • 46 ладилак

    2 1 Отговор
    @Kobester
    Проблема е че келешите не разбраха кво значи премиум и че мн ясно че на великата японска машина няма да и се развалят ел кожените седалки с подгравяне обдухване масаж и тва дето те придържа в завой, просто щото ги няма тея неща. хаха

    Секи средно интелигентен ще се сети че колкото повече неща има една кола толкова по-голям е шанса нещо да даде дефект.

    Пък тва дето ЦРВ руулзз и Г65 съксс - бухаха.
    Който има пари ще си кара готините скъпи коли, който няма, ще хейти.

    Коментиран от #57

  • 47 Гост

    0 3 Отговор
    "44" Не вярвам да си глупав, но вземи прочето на каква основа се определя надежден! И ако има нещо объркано, то това не е от мен. Нийде не стои моето име и подпис, Слънчо...
  • 48 Йордан Тодоров

    3 1 Отговор
    Ами тия класации и статистики ги правят главно на база на данни от ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ. Ти като си купиш кола от ранга на Range Rover много ясно, че ще искаш да я покараш по пресечен терен, което води и до по- бързо износване, повреди, съответно повече пари за ремонт, повече прекарано време в сервиз и т.н. От тук застрахователите им струва по- скъпо да застраховат подобни коли, то затова и техните застраховки са по- скъпи (на ранджа да речем).
    А като имаш CR-V или Grand Vitara ами караш все едно лека кола, само по асвалт и заобикаляйки всяка малка дупка. Повредите са по- малко и от тук идва и това че се водят за по- надеждни. Друг е въпроса, че колкото по- скъпа кола кара един човек, толкова по- богат е той и толкова повече НЕ му пука дали минава през дупка или не, боли го него че трябва да отдели 100 лева за нов лагер.
    Подобни статистики винаги изкарват марки като КИА или ШЕВРОЛЕТ по- надеждни от мерцедес или Волво. Абсолютно всички са на база от данни от застрахователите!
  • 49 призрак

    2 4 Отговор
    Големи разбирковци във форума и почнаха да лижат з*****те на германските дървари еееехх.....А забравиха къде е най големия пазар за автомобили с най - голямата конкуренция и най високите изисквания за качество и екстри......Защо в Щатите не се продават толкова много германски марки????? Ами защото докато има малоумници в Европа ,които да дават по две шапки с пари за дърветата които произвеждат ще им е по изгодно да си стоят в Европа и да са монополол..... а вие ще се чудите пред компютъра , как така едно Гранд Чероки 2011 г. модел зад океана струва 42000$ със всички екстри а в БГ-то е над 120 000 лв.
    Алоооооо събудете се и стига сте врякали по форумите за измислените си германски СКУЧНИ автомобилчета и се огледайте и прочетете за ТOYOTA Land Cruiser например..........
    Пример за тъпотията германска е VW. Купуваш си Голф и все едно караш и Туарег и Пасат и каквото се сетиш нататък.....
  • 50 драйвър

    2 2 Отговор
    Нямам КИА , но като прочетох тази класация мисля вече точно КИА да си купя , както впрочем днес по -рано мe посъветва и колегата skuks . Мисля , че това е добър избор, дълъг и безпроблемен пробег за малко пари и евтина поддръжка !!! А G-класата( военния Щаер-Пух) тия дето примирате за него ще си го гледате само от снимките или на автошоу салона !
  • 51 кик

    1 2 Отговор
    К-701, К -744, Краз 255,АТ-С 59Г, Витяз, Маз 8х8 е те тва са машини за офроуд ама истински офроуд, бездорожие
  • 52 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Kobester":

    @44 nikoga ne vkarvai v nadejdnite vozila klozetite na VAG.G klasata ot kadeto shte mine tia parketki na VAG nikoga niama da minat.

    Коментиран от #53, #56

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 до призрака

    3 0 Отговор
    Стефане, върни се обратно в ръждясалия си съветски сандък като призрак и си карай Уазката.
  • 55 moiiiii

    3 0 Отговор
    само глупак би заявил че в САЩ не карат германски коли, Мерцедес,БМВ и Ауди както и Фолксваген са бижу за тях от Калифорния до Ню ѝорк. Таксите им са тройно по високи от на японските и американските боклуци и въпреки високата си цена в сравнение с последните са предпочитани заради ГЕРМАНСКИЯТ ИМ ПРОИЗХОД
  • 56 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "ВИП АМГ":

    @52 Пиши на кирилица, че не ти се четат коментарите.
  • 57 Kobester

    0 3 Отговор

    До коментар #46 от "ладилак":

    @46 Много ясно братко.
    @52 Принципно че G класата ще мина на всякаде съм съгласен. Да, така е, НО, тука идва голямото НО. За да отричаш че Allroad-a е добър, значи наистина си яко заспелен от омразата към VW.
    Другото което е никъде не съм споменал че Allroad-a е по-добър от G класата. От ML, X5, X6, Q7,RX,GL, XC60/70/90/1800(и всички други волвота) и всички подобни паркетници е по-добър, направо цар. Естествено че G класата, Range Rover-a, Pajero-то и Land Cruiser-а са по-добри от Allroad-a. Нормално, това са си джипове, които минават навсякаде и относно офроуд нямат конкуренция.
    @56 Ами сложи си очила като не можеш да ги прочетеш.

    Коментиран от #65

  • 58 Георги Йорданов

    3 0 Отговор
    prosto nomre 1 Mercedes benz I Porsche
  • 59 тъп

    0 3 Отговор
    Абе кво ми се палите по тия пистарки като закъсате по баирите пак бай руснак с уаз и ваз идва на помощ аидееее

    Коментиран от #60

  • 60 Mercedes-Benz

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "тъп":

    @59 Представа си нямаш колко ти отива ника!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 G777

    1 1 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • 63 ладилак

    2 0 Отговор
    @Призрак
    З*****и лижеш ТИ! Аз казвам че премиум марките държат цена не случайно. Тва че си неук и не разбираш какво ти се говори не е мой проблем.
    Напъни се и разбери какво значи премиум сегмент - за да те улесня - напиши в гоогле - luxury vehicle - и виж кво пише в уики. Погледни също кои коли преобладават. Ако нещо не ти е ясно, по-добре не се занимавай да пишеш.

    За американския пазар недей философства много. Те там и фордовете много се продават. По думите ти съдя че идея си нямаш от това какъв потребител е американцът.

    Само да вметна че тойота, хонда и тем прочее ориз стоят зад Акура и на лексъс на американския и т.н. пазари просто защото не са имиджови автомобили от премиум сегмента и им трябваше нов бранд който да се свързва с идеята че това е лъкшъри хафтомобил.

    Не ми говори за ся колко са велики японските и корейски машини. Тва го знаем вече. Яко се навъдиха некви фенчета...

    Пак казвам - красива мадама или грозничка, космата женица с наднормено тегло. Вие си правите избора, не ви виня, просто секи има право на вкус...

    И не знам от къф зор намесвате Црв и некви рав4-ки, като говорим за 600 -коня Г-клас....
  • 64 G777

    1 1 Отговор
    KOLEGA NEDEI DA GOVORISH GLUPOSTI ZA ALLROAD NA AUDI, AUDI E SUS SVALENI GASHTI PRED ZADVIJVANETO NA SUBARU, TAKACHE AKO ISKAM KOLA S NADEJNO 2-NO ZADVIJVANE BIX SE NASOCHIL KUM SUBARU, A AKO ISKAM NADEJDEN 4X4 VSUDEXOD IZLISHNO E DA KAZVAM CHE G-CLASS-ATA E NAI-DOBRIQ IZBOR.NO V NIKAKUV SLUCHAI NE NAI EVTINIQ I IZGODNIQ.
  • 65 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Kobester":

    @57 na men klozetite na VAG sami prez .... ta dagi mrazia.prosto kazvam che G klasata e tova koeto VAG nikoga niama da imat.

    Коментиран от #67

  • 66 pi4a

    1 2 Отговор
    kolega pro4eti v internet pi6i 4e quatroto na audito mn napodobqva na subaroto ne e taka kakto ti vika6
  • 67 Kobester

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "ВИП АМГ":

    @65 Никоя марка(не само ВАГ) никога няма да имат дори бледо подобие на Ге класата. Тя си е просто най-доброто от най-доброто.

    Коментиран от #68

  • 68 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Kobester":

    @67 da taka e.
  • 69 Monster

    0 0 Отговор
    Po tap grozen i bezformen avtomobil ot tozi nqma e..h.i kvadrata az!