Last news in Fakti

1 Февруари, 2019 10:50 16 740 18

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат

  • mercedes-benz-
  • v-klasse
Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат - 1

Компанията Mercedes-Benz обнови минивана си V-Klasse. Моделът получава козметични изменения в екстериора, нови двигател и трансмисия, както и модернизирани асистиращи електронни системи.

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат

Външно разликите се откриват по изменената форма на предната броня и по-конкретно по различната визия на въздухозаборниците. Радиаторната решетка също е различна, а джантите с размери от 17 до 19 цола са с нов дизайн.

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат

В салона на вана са се появили нови прибори на арматурното табло, изменена е формата на дефлекторите на вентилационните отвори. Налични са шест варианта на тапицерия - кожена и текстилна, елементи от пиано лак, дърво и карбон.

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат

Модернизираната V-Klasse се оборудва и с нов двулитров четирицилиндров дизелов агрегат с обозначение OM 654 с два варианта на мощност - 190 к.с. и 440 Нм (V 250 d) и 239 к.с. и 500 Нм (V 300 d). Максималната скорост е 220 км/ч.

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат

Старата седемстепенна автоматична трансмисия е заменена с деветстепенен автомат с функция за ръчно превключване. Предаването на момента може да е само към задните колела или и към четирите.

Mercedes V-Klasse: нов дизел и 9-степенен автомат


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GOLF R

    44 8 Отговор
    Това нещо не знам от какво го правят ама като залепи на магистралата педала и 200 ги прави без каквито и да било усилия - евала на тия от Мюнхен - пак избухнаха

    Коментиран от #5, #12, #16

  • 2 BENZ

    40 1 Отговор
    ОТ ЩУТГАРТ
  • 3 Alpha_Lone_Wolf

    8 30 Отговор
    На това вече му отива да е дизел, като го запалиш да прави туп-тап, туп-тап и като го загасиш да прави тупур и целия бус да се тресе.

    Коментиран от #9, #15

  • 4 стил

    21 2 Отговор
    Много ми харесва,доста добре изглежда.
  • 5 Хи хи хи ха ха хо

    19 2 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Мюнхен?Много си умен и компетентен и затова не минава статия за автомобили без твоите мъдрости.Моля не спирай и за напред.

    Коментиран от #8

  • 6 Живко

    14 2 Отговор
    Карал съм 3г старата версия V250 D. Добра машинка.
  • 7 Jack Bauer

    11 2 Отговор
    Варианта business edition с 4 седалки и масичка отзад е уникален.
  • 8 GOLF R

    0 7 Отговор

    До коментар #5 от "Хи хи хи ха ха хо":

    то централата им е в щутгарт ама и ти разбираш евалата
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ROKI

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Nekoj si":

    По празна глава от теб няма на всяка манджа меродия си
  • 11 Несъмнено

    5 2 Отговор
    Най-добрият луксозен пътнически ван на пазара !
  • 12 Вальо

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    Тези са от щтутгард
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Дечо

    3 2 Отговор
    Екстра е, ма за пари тук не говорим.
  • 15 янко

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Alpha_Lone_Wolf":

    Наистина е така. И ламарините са калпави, обаче пък техниката е много здрава. Моя е 2004 и е на 1250000
  • 16 тея от щутгарт

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "GOLF R":

    не са спирали да избухват.....
  • 17 121

    0 0 Отговор
    Нещо е сбъркано..в Европа забраняват дизела..а тези пускат нов модел-ДИЗЕЛ.

    Коментиран от #18

  • 18 Доко

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "121":

    Обикновеният немец вече не може да си позволява толкова скъпи автомобили на лизинг и да ги сменя през 4 5 години,а пък политиците не му вярват и мислят схеми да ги принудят като нас НЯМА НЕ ИСКАМ НЯМА НЕДЕЙ , ЩЕ ПЛАЩАШ,няма никакво значение че колата му е на 12 години и под 200000км при ресурс минимум 300 000