От Volvo официално представиха и едновременно преименуваха комби версията на модела S60. Този път шведският автомобилен производител реши да обозначи универсала с индекс V60, вместо както беше до сега, с V70. Основното с което се гордеят шведите е функционалното багажно пространство. Задната врата е с ширина 1 095 мм, а стандартния обем на товарния отсек е 430 литра. При сгънати задни седалки обаче то се увеличава значително.
В Европа Volvo V60 ще се предлага с два варианта на окачването - стандартно и динамично. Последното ще е значително по-твърдо и снабдено с други амортисьори. Интересното е, че в зависимост от пазара единият тип окачване ще е базово, а другото - опционно. На Стария континет, например динамичното окачване ще е стандарт, а комфортното - срещу доплащане. На други места по света обаче ще е обратното.
Трябва да се отбележи още, че за новото комби ще е достъпно и адаптивно окачваве Four-C , както и система 4х4 за версиите T6 и D5. Топ модификацията T6 ще бъде оборудвана с трилитров бензинов турбомотор, разполагащ с мощност от 304 к.с. и с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Така екипиран T6 ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6.6 секунди, а неговата максимална скорост ще е електронно ограничена на 250 км/ч.
На D5 вариантът пък ще се монтира 2.4-литров петцилиндров дизел, който ще има в запас мощност от 205 к.с. Той ще може да ускорява комбито от 0 до 100 за 7.9 секунди, а максималната скорост ще е 230 км/''ч. Дизеловата версия ще може да се оборудва, както с автоматична, така и с механична скоростна кутия.
За Европа ще бъдат достъпни още четири бензинови и два дизелови агрегата. Очаква се иновационното комби да бъде показано на живо през септември, по време на автомобилното изложение в Париж. Продажбите на Volvo V60 стартират веднага след това.
6 Юли, 2010 13:54 6 541 33
Volvo представи V60
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 germany
15:53 08.09.2011
2 Сидни Кросби
15:53 08.09.2011
3 vaseto
15:53 08.09.2011
4 Димитър
Пожелавам си я.
Относно класа на автомобила:
Сегмент B -> Vectra, Passat,A4.
Относно D5 двигателя->един от шедьоврите в двигателостроенето, поне стария 163,185 HP.
Страхотни динамични характеристики, икономичен и безпроблемен...
VOLVO FOR LIFE.
15:53 08.09.2011
5 mar29
15:53 08.09.2011
6 germany
15:53 08.09.2011
7 до germany
15:53 08.09.2011
8 Mupo
15:53 08.09.2011
9 rushi
15:53 08.09.2011
10 benz
15:53 08.09.2011
11 mani
15:53 08.09.2011
12 mar29
Ами за VW съм съгласен,но за последните 2 не вярвам да разработват съвместно с АУДИ,а по-скоро ползват техните.А и коментар се пише с 2-3 изречения най-много.Трябва ли да гадая какви сте малоумници и как ще изтълкувате написаното, или другия път трябва да напиша всичките марки,които притежава VW и евентуално могат да се използват от тях.Дребнавички ми се виждате и двамата!!!
За Мерца съм съгласен,но не се слагат така масово както при АУДИ и особенно при ВОЛВО
15:53 08.09.2011
13 Roro
15:53 08.09.2011
14 martoveca
15:53 08.09.2011
15 jabcho
15:53 08.09.2011
16 susama
15:53 08.09.2011
17 big
15:53 08.09.2011
18 Mad Man
15:53 08.09.2011
19 x
15:53 08.09.2011
20 big
15:53 08.09.2011
21 leopold
15:53 08.09.2011
22 volvo karach xc90
15:53 08.09.2011
23 lili
15:53 08.09.2011
24 00kk11
15:53 08.09.2011
25 Mad Man
15:53 08.09.2011
26 Mad Man
15:53 08.09.2011
27 lili
15:53 08.09.2011
28 big
15:53 08.09.2011
29 benz
15:53 08.09.2011
30 иван
15:53 08.09.2011
31 dd
15:53 08.09.2011
32 y
a za sugurnosta tova beshe predi godini shoto biaha slojili 2 tona lamarina samo za vratite vi e kvo o4akvate da ne e zdravoli i estestveno poznaite razhoda kakuv e samo za da izpuknat s niakakvo ka4estvo pred drugite a za dizaina ot vutre neznam mojebi triabva da si niakoi 4ertojnik na blokove ot bai toshovo vreme.
Коментиран от #33
15:53 08.09.2011
33 PlimP
До коментар #32 от "y":
markite s raz4upen dizain i "strast" sa italiankite i fransetata(no gi pluiat pove4eto hora, 6toto sa tapaci), to dobre 4e audi, VW, BMW i t.n. sa palni sas strast, 4e ako gi niama6e kvo 6tiahme da pravim :D, 6vabite sa olicetvorenie na skuka i tehnologia, vinagi sa bile slabi dizaineri, to za tva kolite im gi risuvat ot Bertone i Pininfarina , a otnosno VOLVO-to, opredeleno izglejda dobre i e na nivo, tva 4e niamat, kato audi modeli s po 500k.c. ne zna4i 4e sa lo6i(dobre 4e A4 i A6 kombi ne sa katafalki :D), te zalagat na drugo i kato gledam im stavat ne6tata, nov dizain, novi dvigateli, a se slaviat s groznite si modeli ot predi 20-tina godini, ako tva ne e napredak zdrave mu kaji, ne6to oba4e ne vijdam napredak pri 6vabite, vzeha mnogo da se povtariat ta ne znam :X i 6to sravniavate smotanoto A4 s V60, osven po mo6t ne vijdam s kvo go prevazhojda, da ne govorim, 4e ne6to mnogo 4esto preplakvat ot tiah(velikite nemsi ma6ini), zapomnete 4e VOLVO iska goliam djob, a ne kato lapeto nad nas, kupi si S80 i sia mnogo gorialo, bilo s 17 cola janti, a ne basma, imam poznati s S70 T5 R, S40 , V40, 850, S60 i nikoi ne e kazal lo6o za tiah15:53 08.09.2011