34 334 99

Mercedes-AMG C 63 минава на... 2.0-литров мотор

Следващото поколение на най-мощната и бърза C-Klasse ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров турбодвигател вместо със сегашния V8 с двойно по-голям работен обем, твърди британското сп. Autocar, като се позовава на свои информатори от компанията.

Новият Mercedes-AMG C 63 ще получи силова установка на базата на най-мощния четирицилиндров мотор в света М139 и меката хибридна система EQ-Power+. Това ще позволи да се намали теглото на автомобила и да се постигне по-добро разпределение на масата между двете оси.

В сегашния си най-напомпан вариант М139 развива 421 к.с. и 500 Нм. Този двигател тежи 48.5 кг по-малко от сегашния V8 М177 и дори в комбинация с електромотора и батерията ще бъде по-лек от него. Хибридната трансмисия, задвижваща четирите колела, пък ще снижи центъра на тежестта.

Актуалният Mercedes-AMG C 63 S W205 разполага с 510 к.с. и 700 Нм. В Щутгарт обаче били убедени, че ще успеят да постигнат дори по-високи показатели с 2.0-литровия агрегат и спомагателния електромотор.

Дебютът на новия AMG C 63 е насрочен за края на 2021 г. Малко по-рано ще бъдат представени обикновените версии с каросерия седан, комби, купе и кабриолет.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 32 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Кико

    63 6 Отговор
    Прибързаха май да го сложат на А класата, сега ще изглежда малко ляво да го слагат същия и на C класата.
  • 2 Гошо

    183 9 Отговор
    И тея се из*********ха, почнаха с 6.3 AMG пък 5.0л. мотор, сега пък c63 с 2.0л мотор.....Не само в автоиндустрията, целия свят се из******сти, не отиват на добре нещата

    Коментиран от #4, #44, #56

  • 3 Краси

    146 10 Отговор
    А ресурса май ще е около 200 000 км., не повече...

    Коментиран от #8, #74, #95

  • 4 Миризлив пор

    43 40 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Прогреса си върви напред колкото и да не ни кефи. В случая електродвигателя дава много по-голям въртящ момент на ниски обороти и може да се окаже че дори комбинацията е по-пъргава от 8-мака естествено докато има ток в батерията. Ще е интересно да се види кой какво е измислил и какво ще приложи на практика.

    Коментиран от #10, #13, #24

  • 5 Driving pleasure

    168 6 Отговор
    Да сложат един мотор от чистаките на старата S-класа W140, ще има повече мощност от тая джендърска простотия

    Коментиран от #78

  • 6 бай онзи

    92 4 Отговор
    да очакваме G63 със същия съвсем скоро демек... като почнем да се гънем пред счетоводители и зелени лайн ари ще е така. Кой карал V8 - карал.

  • 7 sex shop

    85 3 Отговор
    Същият мотор, ще се вгражда и в новите С каса вибратори! При покупка на два получавате и подарък мерцедес ;)
  • 8 Бенца

    68 3 Отговор

    До коментар #3 от "Краси":

    200 000 са много !
  • 9 Ввв

    106 6 Отговор
    А следващият модел очаквайте-1.3 литра,4 турбини,2 ел.мотора,ресурс на двигателя-20 хил.км.
  • 10 Driving pleasure

    67 11 Отговор

    До коментар #4 от "Миризлив пор":

    В общи линии няма сполучлив хибриден вариант на малък двигател с голямо купе! Просто малкия двигател няма тягата и никакви ел мотори не могат да го наваксат

    Коментиран от #19, #45

  • 11 Кап. Некрасов

    74 2 Отговор
    Много тъжно, но това е бъдещето... Сигурно ще могат да извадят повече к.с. и Нм с турбото, но ресурсът на двигател става много по-малък. Няма да има вече милионници с оригинални части под капак. Всички върви към употреба докато е в гаранция и после в кофата 😭
  • 12 Номера на Китайката

    50 4 Отговор
    Икономисват от материали и така печелят повече.Колко се влага в един V8 и колко в 4цилиндров?
  • 13 Driving pleasure

    36 5 Отговор

    До коментар #4 от "Миризлив пор":

    П.С. Нали "хиперкара" им е с 1.6 литров мотор от формула 1 заедно с няколко ел мотора... и още не могат да го подкарат и си признават че ресурса на този мотор е ужасно малък... и взеха на едни хора едни пари, а сега се чудят как и колко още да отлагат старта на продажбите :)
  • 14 Хах

    26 1 Отговор
    1.3 само че три цилиндров
  • 15 Пената

    27 2 Отговор
    половинка със салата е най-добре
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Николай

    51 3 Отговор
    С две думи С63 АМГ с двигател от прахосмукачка.

    Коментиран от #93

  • 18 Хайл

    34 0 Отговор
    Да му сложат от смарт-целия смарт тежи колкото 8 цилиндровия мотор...ба си злагацията
  • 19 Миризлив пор

    23 6 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    Все пак натам вървят нещата, не ние решаваме кое и как ще става, има си пазар за тази цел. От друга страна от към 2004-2010 са започнали да правят "еднократни" автомобили като тенденцията е да се утрепе вторичния пазар, кола да се купува като нова и след 5 години на скрап защото поддръжката струва повече от колкото да изплащаш нов автомобил. Каквото и да си говорим полека-лека големите двигатели отиват в остприята.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Driving pleasure

    57 4 Отговор

    До коментар #19 от "Миризлив пор":

    За съжаление не си съвсем прав... не пазара решава! Решава тумба слабоумни политици под натиска на силно ревящи еко-кретени. Ако пазара беше свободен нещата щяха да са други :)

    Коментиран от #26, #33, #66

  • 21 Ввв

    45 3 Отговор

    До коментар #19 от "Миризлив пор":

    Що за глупости говориш?!Истинат е просто една-производителите стават все по лакоми и то с невероятни темпове,второ-притиснати са от регулациите за отделяни газове!Не е случайно,че вече не се предлагат атмосферни двг-прекалено са добри!
  • 22 ghost

    25 1 Отговор
    ТОВА ЩЕ Е КРАЯ!!!
  • 23 Пврничанина

    25 5 Отговор
    Еее ба...и C63 AMG с 2 литра мотор,аз с голфа ще го мина

    Коментиран от #25

  • 24 Хайл

    27 1 Отговор

    До коментар #4 от "Миризлив пор":

    Нас този "прогрес" не ни кефи...честито на загубилите битката с чиновниците

    Коментиран от #28

  • 25 Хайл

    40 1 Отговор

    До коментар #23 от "Пврничанина":

    То както е тръгнало и пеш ще го минеш...записват звук от v8 и го пускат по тонколоните вече
  • 26 Хайл

    19 4 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Прав си абсолютно,но малоумните екоактивисти не могат да разберат че ги използват и то за страшно много пари иде реч...малоумниците крещят срещу "затопянето" ама не крещят срещу урагани,бури,торнадо щото нищо не зависи от човека
  • 27 Джуган

    38 2 Отговор
    Аз ще си запазя V-осмака, че след време ще ми плащат да му записват звука и да го пускат през колоните на новите трицилиндрови “бегачки”
  • 28 Миризлив пор

    20 0 Отговор

    До коментар #24 от "Хайл":

    Е, как да ти кажа че ме кефи? просто консуматорско общество и т'ва е. Колкото до "еко изискванията" се ползват за да се унищожи конкуренцията на развиващите се страни - в случая не им се дава шанс да се развиват, единствено развитите страни разполагащи със съответните технологии могат да инвестират като ползват местната работна ръка като наемен труд.
  • 29 Много са

    24 13 Отговор
    И 2 литра са му много даже. При ограничение на 99.999999999% от пътищата по света под 140 км в час, за какво са тези изхвърляния с 5 или 6 литра ? Вместо да ги ограничават електронно на 250, на 140 да ги ограничат. Да ме може за повече от 20 секунди да ги надвишиш, колкото в едно безопасно изпреварване.

    Коментиран от #89

  • 30 Бай Тошо

    14 5 Отговор
    Звука ще е страшен на 4 цилиндровия
  • 31 Щудгардски некадърници

    10 12 Отговор
    Закъсняха!Сетила се мара да се побара! Много са назад, тепърва почват с хибридите, а с електричките кога ? Когато Тесла пуснат следващият модел ли?
  • 32 Куra mi янко

    15 2 Отговор
    Ако ще и на 2л. Ракия да мине АМГ, пак толкова ще ми пука колкото и сега, докато пиша да сИра в кИнефът
  • 33 Като не ти харесва

    5 8 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Като не ти харесва пазара, защо не се местиш в Африка?Там е свободен. А има и големи, черни..... за теб.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 МайкоМила

    21 1 Отговор
    Че то мойто с220 е с 2,2 литра бе
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор

  • 37 Ivan

    22 3 Отговор
    Работих преди 10 години момче за водата при едни батоквци, имах възможността да го карам тоя двигател на C, S, G клас Мерцедес 6,2 литра атмосферен двигател....... Няма такъв звяр, сега прахосмукчки ще се карат
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Коко

    8 8 Отговор
    хора не говорете глупости бе с електромоторите ще е над 500 коня както каза един колега по-нагоре Докато има ток колата ще ускорява за под пет секунди така че

    Коментиран от #90

  • 40 DBS

    22 3 Отговор
    Супер .... Ще ги направят лесни за смяна ... Две масла и нов двигател
  • 41 Биофизик

    9 1 Отговор
    Ко-ко-ко-кочина :)
  • 42 Рено

    23 1 Отговор
    Отново Рено ще им помага със двигателите😀😀😀
  • 43 бесен клиент

    22 3 Отговор
    Как ще сложите 2.0 бензин на C63 AMG бе о***ни,м***а ви д***а и ****.Само да го пипна тоя дето му е дошла тая идея,ще му счупя крака и ще го пребия с него.Вие пасатор ли ще правите с тоя 2.0 бензин бе ненормалници..леле много съм бесен.Минавам на Тойота..Поне ако ще карам миксер да е как си трябва.
  • 44 Мартин

    40 9 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Леле, леле - бедният българин се е притеснил, че C63AMG ще е с 2 литра мотор, а не с по-голям. Колата е 200 бона, вас какво ви касае какъв ще е мотора? Някой даже отричат и глобалното затопляне... брутална трагедия сте. Модела ще го представят 2021, ще излезе 2022, а вие ще си го купита най-рано 2042, така че се успокойте малко, има и по-належащи проблеми.

    Коментиран от #48

  • 45 Мартин

    15 7 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    А45 АМГ с този мотор ускорява до 100км/ч за 4.2 секунди и има въртящ момент от 475нютона, при все че мотора е на 381 коня. Представи си сега като го буустнат до 500 коня, като му сложат 2 електромотора по 100-на коня. Нещата стават доста сериозни. Глупаво е да отричаш прогреса, във Ф1 да не карат с V12..

    Коментиран от #46, #47, #63, #91

  • 46 Бенц 6.3 мотора

    23 2 Отговор

    До коментар #45 от "Мартин":

    За мен лично AMG без V8 и типичния звук за този мотор,не е AMG.Съжелявам ама,ако ще и 1000 коня да го направят няма нищо общо с бранда.Поне да го променят от C63 AMG,на C2.0 AMG ама и те са наясно,че звучи нелепо.
  • 47 Бенц 6.3 мотора

    16 2 Отговор

    До коментар #45 от "Мартин":

    Нали,знаеш..само млякото и сока идват в опаковки от 2.0 литра..
  • 48 Антиелектрика

    8 3 Отговор

    До коментар #44 от "Мартин":

    Ти да видиш, намесихме и Глобалното затопляне. Всъщност го отричат и доста учени, но сигурно и те са брутална трагедия сравнение с твоя епохален интелект. Дали това е прогрес или регрес, времето ще покаже.
  • 49 За добро или лошо

    14 2 Отговор
    Миналата година един приятел си взе Х6 М5D с огромен двигател от 3.0 и две ли, три ли турбини. Звук няма, мощ няма, кола няма. Те тва е. Ако имате някой стар V8 запазете го, че ще сте като Уил Смит в I, robot :D
  • 50 Borislav Popov

    9 9 Отговор
    Интересно ми е да чета коментарите на троловете тук, как са се развълнували и място не могат да си намерят - Как можахте така да направите бе, хора, цели 4 цилиндрв сте премахнали и сте оставили само жалките 421 к.с. бива ли такова нещо ?? По вечето от коментиращите тук, такива коли са ги виждали само на картинка или на Ютюба. Но тук така се косят и се тюхкат, всякаш са мислили да си купуват, АМГ именно със стария двигател, но немците ги преепали с тоз проклет даун сайз.
  • 51 Borislav Popov

    8 5 Отговор
    Реален даун-сайз, от 8 на 4 цилиндра веднага, но от 2 литра, да изкараш 421 к.с., не е шега работа !
  • 52 Хер Флик

    7 3 Отговор
    ДВГ умря! Да се бориш за под 5 секунди от 0-100 е като да се бориш да не изпаднеш от първа дивизия. Сред най-добрите си, но на никого не му пука за теб. В момента има серийни автомобили с ускорение под 2.3 секунди. Самото име на този автомобил е подигравка с Мерцедес и автомобилостроенето. Компанията си кръщаваше автомобилите така - всички знаят защо. Сега зад тези цифри "6" и "3" не стои нищо освен копнежа на някоя пикла или комплексар да се правят на интересни. Преди колите бяха интересни в механично отношение, сега само каква ти е навигацията в колата или какъв е дизайна на купето. Пълна скръб...

    Коментиран от #75

  • 53 Бивш гост от Норвегия Теслараст

    4 15 Отговор
    И два литра са много за този кош, бъдещето е на електромобилите, джендърите и епилираните вегани, Тесла е номер едно, Илон е велик, урааааа!!!!
  • 54 vasik atanasova

    4 5 Отговор
    ДА ЗАЧЕРКНЕТО ГО ВЕЧЕ ТОЗ МЕРЦ ЗА НИЩО НЕ СТАВА
  • 55 гост

    8 1 Отговор
    Накрайниците на изпускателната система на Це-клас вижте, за да ви стане ясно на какво ниво са. Дори китайските не си позволяват такива неща да правят, а немците масово започнаха да прилагат лъскав накрайник без изход.
  • 56 Borislav Popov

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Не се притеснявай бе, брат, ето какво можеш да си купиш сега от автосалона в София, стига да имаш парички - Тaкa чe призът зa нaй-cкъп aвтoмoбил нa caлoнa oтивa при Mеrсеdеs-АMG GT Соupе R Prо (477 220 лeвa). Нaй-впeчaтлявaщият Mеrсеdеs нa щaндa ca "Cилвър Cтaр" нa caлoнa в Coфия e имeннo двуврaтoтo GT. Пoд кaпaкa му имa V8 двигaтeл, рaзвивaщ 631 к.c. Тoзи aвтoмoбил мoжe дa бъдe купeн нa caлoнa в Coфия.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор

  • 58 Антиелектрика

    7 9 Отговор
    И два литра са много за този кош, бъдещето е на електромобилите, джендърите и епилираните вегани, Тесла е номер едно, Илон е велик, урааааа!!!!

    Коментиран от #60, #61

  • 59 гощо

    4 0 Отговор
    СмЕх,смЕх,гУем смЕх!!! AMG63 4 цилиндров пффффф....тцттцтцтцт.....
  • 60 Антиелектрика

    3 4 Отговор

    До коментар #58 от "Антиелектрика":

    И две мозъчни клетки са ти много да побере кухата ти кратуна, шизофреник.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор

  • 62 Рори

    9 2 Отговор
    Купуваш го и на 50к километра разбираш че трябва да сменяш батерията пък тя 10 000 лв. На 100к км трябва да сменяш или рециклираш турбо, то струва 5к лв. А да, няма майстори за тези неща в БГ, ходи в лицензиран сервиз.
  • 63 Аман от дебили като Мартинчо

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "Мартин":

    Много си прост Саааше,чарът ти е в мълчанието!!!

    Коментиран от #81

  • 64 Plameni

    4 3 Отговор
    За тия дето толкова страдат , че Mercedes -AMG C63 минава на 2.0 литров мотор има Mercedes - AMG E63 с V8 4.0 би турбо мотор има и много други ,като Mercedes -AMG GT 63s 4 door ,S 63 ,GLS63, G63 така че недейте плака.

    Коментиран от #84

  • 65 джендър ековеган

    2 2 Отговор
    А три цилиндъра няма ли?
  • 66 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    И кое не му е свободното на пазара? Имаш пари и взимаш решение да купиш или не. Никой не те спира нито ти забранява. След като Мерцедес те е разочаровал тогава не си купуваш повече мерцедес. Според мен последните 10г. страшно много се дънят всички европейски производители и лежат на стари лаври. Самите те си го знаят, има предавания за това, проучвания и интервюта. Новите китайски коли са за предпочитане, по-истински са и много по-качествени от общоприетото за тях. Имат поне истински ауспуси :). Бива ли ауди ес6 да има фалшиви накрайници? Според мен такова решение отказва всеки здравомислещ и разклаща доверието в този, който е произвел колата.
  • 67 Аудиджия

    5 1 Отговор
    и сега кво май всички ще станат като оня миксер на бмв и8 по 1.5 и електромотори .....май наистина натам отива всичко
  • 68 гост

    4 4 Отговор
    Ех кето чете човек как ревете за големите мотори на мерцедес човек започва да се чуди как България е най бедна в Еропа.

    Коментиран от #69, #77

  • 69 мислещ

    8 1 Отговор

    До коментар #68 от "гост":

    НАпротив, точно малките моторчета са за богаташчета, понеже са правени да караш 100-150К и за брак. А като включим и поддръжка (Смяна) на батерии, става съвсем трагично. Много "Еко", много "икономично".

    Коментиран от #70, #72

  • 70 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #69 от "мислещ":

    Имам s320 разходът му в града е около 17л. извън около 10л. мислиш ли че е за бедни.А като си купиш нова кола и изминаваш около 10-15хил. на година 15години ли ще я караш за да изминеш измислените 150-200хиляди,които и една умряла лада изминаваше до ремонт.

    Коментиран от #71

  • 71 мислещ

    3 2 Отговор

    До коментар #70 от "гост":

    И моята барака със 100 к.с. харчи горе-долу толкова на по-къси разстояния. Обаче почти нищо не пипам по нея и мога да си я позволя без да съм богаташ. Да не говорим, че не е ясно на колко километра е, докато тези "еко" боклуци изобщо няма да изкарат до продажба
  • 72 Обикновен човек

    5 1 Отговор

    До коментар #69 от "мислещ":

    Много правилно казано. Няма ресурс. Аз също карам нов миксер с три цилиндъра. Дали е икономичен-нямам идея, дали е скъпо обслужването-да. Смятам да я разкарам преди да изтече гаранцията. Къде е проблемът-цената. Ако всички нови кошници са на нормални цени, всеки ще кара нова и ще сменя на 5 години. Уви производителите са алчни и скоро няма да го проумеят.

    Коментиран от #73

  • 73 мислещ

    6 2 Отговор

    До коментар #72 от "Обикновен човек":

    Така е, но и не е само тяхна вината, а на либерастите от комунистическия съюз и джендър-либерастите, които ги подкрепят. С тези изисквания за изгорелите газове, няма и как да имат много по-голям ресурс. И в крайна сметка природата се замърсява много повече с тази огромна скрап (Особено батериите) и изхарчени мощности за производството й (А и за производството на електроенергия за чистите електрички).
  • 74 Краси

    8 0 Отговор

    До коментар #3 от "Краси":

    И познайте кой ще купи тези коли след като навъртят тези 200000км. И ще сме в сервиза всеки месец.
  • 75 ДВГ

    1 5 Отговор

    До коментар #52 от "Хер Флик":

    100 години са страшен застой. Време беше да измислят нещо да смени ДВГ.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор

  • 77 Домакин

    2 5 Отговор

    До коментар #68 от "гост":

    Точно така. Баба ми все 6.5 литра е карала. Смешници с 1,4 двигатели се притеснили за Мерцедес, дето няма и да го видят на живо.
  • 78 haha

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Зхахахахахахахахах :D :D :D
  • 79 IneeDpoweR

    4 2 Отговор
    Съсипаха ги тея автомобили!!! Вместо да ти боботи осмак под капака ще цвърчи мишок - мЪкАаАа !!!
  • 80 Ее кво толкоз станало😂😂😂

    4 1 Отговор
    Се едно сите пишешти тука карате нови и можете да си позволите новия модел на мержана от магазина та се дрънкате😂😂😂😂
  • 81 Мартин

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "Аман от дебили като Мартинчо":

    Колкото и да съм прост, поне не ме е срам от личността ми. Не се крият зад 158 различни псевдонима, заставам с името си. Кажи сега ти каква кола караш, че толкова те заболя даунзайзинга?
  • 82 Да си ги карат

    5 1 Отговор
    Мисля че се готвят за новата много екологична концепция, при смяна на маслото на 30 хил, в комплета ти дават три кашона, с маслото, с 0.5 л двигател и с турбото от тир , плюс стартово въженце от косачка...
  • 83 1234

    8 0 Отговор
    Тук екологията няма нищо общо, само оборота има значение. Кое е по екологично, да се кара кола с 4 литров двигател 700 хиш км или 1.1 л 150 хил, като в този случай се хвърля цялата кола!
  • 84 Хер Флик

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "Plameni":

    AMG GT 63s 4 door - 4.0L twin-turbocharged V8 engine. S 63/V8 biturbo (M177 DE 40 AL)/Обем: 3,982 cc GLS63 - такъв модел все още няма, но продължава да се произвежда GL 63 AMG, който е с 5,5-литров двигател. G 63 AMG/V8 turbo (M 177 DE 40 AL)/Обем: 3,982 cc. Накратко "63" е маркетингов трик и очаквайте и посочените модели от 4-литрови двигатели да станат 2-литрови...

    Коментиран от #88

  • 85 123

    8 0 Отговор
    Благодарете на ЕС. В САЩ още си карат 12-цилиндровите спокойно. С ниски данъци такси, 1лв литър гориво. Европа малко сме преебани :)

    Коментиран от #96

  • 86 dsadsa

    2 1 Отговор
    Колко тъжни коментари все едно всички карате последния Ц63 и чакате новия за да го смените :((
  • 87 бай онзи

    4 0 Отговор
    искрено се забавлявам как немците преоткриват турбо двигателите на Mitsubishi отпреди 20-30г
  • 88 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #84 от "Хер Флик":

    Mercedes -AMG GLS 63 се произвеждат от 2016г V8 5.5 За справка Mobile.de За GLS 2019г.цените започват от 126 000$ в USA

    Коментиран от #99

  • 89 Човек със не закупено СУМПС

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "Много са":

    Щом изпреварването Ви трае 20 секунди, по-добре патувайте с Автобус!!!

    Коментиран от #97

  • 90 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Коко":

    А като свърши тока почва с кабела докато го измъкне от щепсела и следва бутане😂😂😂😂
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор


  • 92 Ебльо

    5 0 Отговор
    Айде следващото ще е 1.1 с 10 турбини , 450коня и живот на двигателя 2 пълни резервоара. Честито. Аз пък ще си карам дъртото Ренде и хич не ми дреме .
  • 93 Завижда

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Николай":

    А твоя двигател от какво е от кафеварка, смешко, 2-ка турбо, къса ти врата!!
  • 94 Фичо гоуфу

    0 2 Отговор
    Скоро ще ги направят така, че с голфчето ми да ги размажа бързите коли
  • 95 Нннн

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Краси":

    Може и толкова да не изкара.
  • 96 Сюнетчи Ага

    3 0 Отговор

    До коментар #85 от "123":

    Бил съм 2 години в Щатите, Европа е изостанала с най-малко 100 години от тях. Най-голямата ми грешка е, че се върнах в тази кочина Европа. За съжаление комунистите от ЕС правят всичко възможно, за да ни убедят колко сме “напреднали” на Стария контитент.
  • 97 Шофьор на автобус

    3 0 Отговор

    До коментар #89 от "Човек със не закупено СУМПС":

    За една кола не са необходими 20 секунди, но за минаване наведнъж на редица камиони , автобуси и коли си трябва време. Като се кротнат на магистралата дълга колона, в лява лента съм стоял доста дълго. А и на нормален път се натрупват бавно движещи.
  • 98 Марин

    0 0 Отговор
    Сигурно ще е с мотор на Рено
  • 99 Хер Флик

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Plameni":

    Въпреки че явно си поредният баламурник, който вярва на обяви от разни автоджамбази по разни интернет платформи, ще ти отговоря и обясня защо НЯМА КЪМ МОМЕНТА GLS 63 AMG. GLS абревиатурата се отнася за модел X167, който ще започне да се произвежда през 2020 година. X167 СПОДЕЛЯ ПЛАТФОРМАТА И МНОГО ЧАСТИ С X166 И X164, КОИТО КАТО АБРЕВИАТУРА СА "GL". X166 има модел GL63 AMG, който е 5.5 литра двигател, но ако изкарвал нещо повече от 3 по математика знаеш, че има разлика от по 800 кубични сантиметра с двигател с обем 6.3. И въпреки че ми отговори, не посочи Мерцедес с двигател 6.3 литра, защото просто няма, а скоро всички ще станат 2 лилтрови и само ще си сравнявате емблемите.... Пълен смях!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.