Във Facebook се появи обява за продажбата на концептуалния Ford Indigo, предизвикал сензация на изложението в Детройт през 1996 г. Въпреки възторжените отзиви на публиката прототипът не стига до серийно производство, тъй като конструкторите на Синия овал така и не успяват да го адаптират към изискванията за сериен автомобил.
От Indigo са създадени три бройки. Продаваният екземпляр има напълно окомплектована каросерия с функциониращи врати тип "ножица" и интериор, но няма двигател и трансмисия.
Второто Indigo има мотор и силово предаване, но пък няма врати. Единствената изцяло окомплектована трета бройка се съхранява в склад на Ford.
През 1996 г. Ford планира да оборудва серийната версия на Indigo с 6.0-литров V12 с мощност 441 к.с. и шестстепенна скоростна кутия с ръчно превключване. Когато става ясно, че проекта няма да го бъде, агрегатът е предоставен на Aston Martin.
Макар да не стига до конвейера, Ford Indigo може да се види и покара в много компютърни игри като Need for Speed II и Ford Racing, а негови плакати висят по стените в безброй момчешки стаи през 90-те. Цената на униката е $195 000 (€176 000).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Забележете
Коментиран от #2, #15, #17
13:04 26.10.2019
2 Никой
До коментар #1 от "Забележете":
При разработката на концептуален автомобил често няма нито пари, нито време да се правят изцяло нови детайли, които не са от голяма важност за представянето пред публика.13:15 26.10.2019
3 бай онзи
Коментиран от #4, #7
13:51 26.10.2019
4 Коmapak
До коментар #3 от "бай онзи":
Дали за съвсем същите пари не би се качил на Астън Мартин??? 😊Коментиран от #5
13:54 26.10.2019
5 Пилотът Гошу
До коментар #4 от "Коmapak":
Ганчооо, Ганчо ... Нима си мислиш, че тоя дето има 200 бона за Индиго, няма вече сума други неща? То не е за теб батко, ти събираш първите 200 бона.Коментиран от #6
14:44 26.10.2019
6 Коmapak
До коментар #5 от "Пилотът Гошу":
Колкото и пари да имам точно за това недоразумение не бих ги дал. Въпрос на вкус. То и повечето българи карат немски трошки защото не се трошели, ама истината е съвсем друга.Коментиран от #9, #10
16:11 26.10.2019
7 Borislav Popov
До коментар #3 от "бай онзи":
Само да ти се намират е малко, пак ще ти е жалко да ги дадеш, трябва поне да ти са излишни и то много.16:18 26.10.2019
8 Suzuki
17:24 26.10.2019
9 Японеца
До коментар #6 от "Коmapak":
Взимат немски кенефи на по 500 000км от немско и ремонтират! В Италия по е ги бракувАт19:46 26.10.2019
10 асддсадса
До коментар #6 от "Коmapak":
Карай си ладата и не философствай по темите за втомобили.Коментиран от #14
20:29 26.10.2019
11 реалиста
21:11 26.10.2019
12 Пената
22:03 26.10.2019
13 Стан
10:18 27.10.2019
14 Komapak
До коментар #10 от "асддсадса":
Последно се качих на лада през 1991г. за да ме изпитат за шофьор. Оттогава до сега съм сменил безчет автомобили всякакви марки и модели. В момента имам Лексус и бус, като май прекарвам повечето време на буса.10:49 27.10.2019
15 jdm
До коментар #1 от "Забележете":
Е и. чувал ли си за ескорт косуърт. Той целия е ескорт ама струва колкото къща13:44 27.10.2019
16 Хайл
00:42 28.10.2019
17 PlimP
До коментар #1 от "Забележете":
в интериора на McLaren F1 има джойстик за ел. огледал от вектра А и копче за ел. стъкла от Е36, но си е яка макина, иначе ги разбираш нещата, заради такива като теб съвременните коли са пълна скръб02:14 28.10.2019