Класическият седан отдавна загуби битката с кросоувърите, SUV-тата и всичките им модни разновидности. Купувачите на някои пазари обаче са по-консервативни и държат на триобемната каросерия. Типичен пример за това е Русия, където за последните четири месеца на 2018 г. са продадени цифром и словом 512 "голфа" срещу почти 10 000 "октавии".
Това надали ще се промени след представянето на осмата генерация на най-купувания Volkswagen, освен ако немците не предложат модификация седан или Jetta. Това е подтикнало дизайнера Никита Чуйко да се позанимае с идеята как би изглеждал Golf "с раница".
Трябва да се признае, че макар и виртуална, триобемна модификация не изглежда никак зле. Друг е въпросът дали такъв автомобил би имал успех извън пазари като руския. Volkswagen не предлага Jetta в Европа от 2018 г., когато са били продадени едва 4 190 седана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дъ Клаш
Коментиран от #23
19:32 29.10.2019
2 пак аз
19:33 29.10.2019
3 бмв
19:34 29.10.2019
4 Софиянец
19:54 29.10.2019
5 Собственик
Коментиран от #9, #12
20:22 29.10.2019
6 Да да
Коментиран от #20
20:37 29.10.2019
7 Дъ Клаш
20:41 29.10.2019
8 Ккк
20:42 29.10.2019
9 Генади
До коментар #5 от "Собственик":
Ти да не си 15 годишен че обесняваш публично личния ти вкус?,Кое ти изглеждало грозно и кое красиво? На мен други неща ми харесват20:45 29.10.2019
10 До 8
20:52 29.10.2019
11 Японеца
20:57 29.10.2019
12 Японеца
До коментар #5 от "Собственик":
Който кара Корола, никога, ама никога не си купува кенеф пасат, голф или джета-венто!Коментиран от #15, #16
20:59 29.10.2019
13 Гайньо си знае Фолксваген
Коментиран от #14
21:14 29.10.2019
14 хаха
До коментар #13 от "Гайньо си знае Фолксваген":
Как никой? Един човек се е излъгал и е купил Джета, жена му на коментатор номер 8. ХАХАХА21:19 29.10.2019
15 Бай хой
До коментар #12 от "Японеца":
Който кара Корола не може да си позволи голф или пасат. Гроздето е кисело. Остава да го топлят класациите. Малко королата ще му дрънчи на косачка ама като няма база за сравнение.23:15 29.10.2019
16 Име
До коментар #12 от "Японеца":
Имал съм и Корол jtnb рама демек така наречените Денсо короли по сервизни акции ( не влизаха за такива) от 2007 година,карах я 5 години(наистина без нищо освен сервизно обслужване) след което си взех джета . Само да ти споделя че и на двете за по 5 години им направих по около 220 до 250 хиляди километра. Преди година и два месеца си закупих поредната нова и е джета а не корола по обективни причини а именно стабилност на пътя(при километрите които минавам е мното голям фактор) ,надежност,гаранция (Тойота 5г или 100к Фв 5г или 150к) и след гаранционнен сервиз.Коментиран от #17
23:46 29.10.2019
17 Имал си тойота друг път
До коментар #16 от "Име":
Не беше лошо преди да пишеш (лъжеш) да се бе информирал повече. Гаранцията на всички Тойоти е 6 години или 200 000 км. С доплащане има и удължаване.https://www.toyota.bg/service-and-accessories/warranty-and-assistance/warranty.
Поздрави
Коментиран от #19
00:41 30.10.2019
18 друм
03:01 30.10.2019
19 Име
До коментар #17 от "Имал си тойота друг път":
Погледни тези условия откога са, затова писах кога купих втората джета07:48 30.10.2019
20 Random
До коментар #6 от "Да да":
Не е вярно че октавията не е седан. Лифтбек седан е.07:53 30.10.2019
21 Димов
Коментиран от #22
09:00 30.10.2019
22 Random
До коментар #21 от "Димов":
Королата на коя генерация е? 10-та?Коментиран от #25
10:04 30.10.2019
23 сектант
До коментар #1 от "Дъ Клаш":
факти, моето извинение но държа да отбележа че нова джета има излезе преди по малко от година но се продава само в САЩ. дори мисля че един пич беше внесъл в германия или в бг и я е пуснал в мобилето.. момент да проверя: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11571683534891334&slink=cysw7c10:05 30.10.2019
24 Плевньо
10:08 30.10.2019
25 Димов
До коментар #22 от "Random":
И там е същата раота.19:09 30.10.2019