5 230 15

Insignia става кросоувър

Проспериращият някога европейски D-сегмент загуби окончателно битката с SUV-тата и кросоувърите, а следващото поколение на Opel Insignia ще стане поредната им жертва, твърди британското сп. Auto Express. Новият флагман на немската марка ще излезе през 2022 г. и вече няма да се предлага с каросерия седан, лифтбек или комби.

"Индустрията се пита какво ще дойде след SUV-тата. Смятаме, че това ще бъде новата Insignia. Тя ще бъде най-голямата метаморфоза, която сме виждали във Vuxhall", разказва управляващият директор на компанията Стивън Норман.

От думите на мениджъра става ясно, че новите френски собственици на Opel/Vauxhall от PSA планират Insignia да се превърне в хибрид между SUV и миниван. Това според тях ще помогне за оцеляването на модела, от който се очаква тази година да бъдат продадени доста под 50 000 бройки.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Забележете

    13 1 Отговор
    На вид този модел не е много по различен от 3-тото поколение Зафира което не се продаваше добре.
  • 2 Иванчо

    27 2 Отговор
    Жалко за добрите стари седани. И все пак си мисля, че рано или кусно ще се завърнат. В исторически план е доказано, че нещата се повтарят и след като мине някакъв цикъл, всичко започва отначало.
  • 3 ОБ4

    23 7 Отговор
    Новите опели са пълен буклук.Имам корса 1.4 автомат 2011г.Няма стрелка за водата а само лампа.В момента в който премига лампата за водата веднага спрях и гарнитурата беше издухана.Това ми е 4ти опел и последен! Никога вече!

    Коментиран от #6, #10, #13

  • 4 DBS

    22 3 Отговор
    Неее .... Първо плановете им бяха Зафира да стане такова нещо.Направиха я смотан бус .Сега ще развалят и Инсиния. Следващата Астра също е грозна. Жалко . До сега все още се продаваха старите ,разработени от Опел модели и излязоха от кризата.Сега моделите на франсетата май пак ще пропаднат. Като собственик на Вектра и Инсиния не виждам как следващията ще е Опел.

    Коментиран от #12

  • 5 Димов

    15 4 Отговор
    Без Уейн Чери за дизайнер и без Фриц Индра за двигателист, Опел вече не са това, което бяха. До ден днешен не можаха да създадат втори мотор като С20ХЕ - атмосферка с 37% КПД, 150кс, 204Нм, и 6/100 разход.

    Коментиран от #8

  • 6 Димов

    23 3 Отговор

    До коментар #3 от "ОБ4":

    Защото започнаха да ги правят за глупави хора. Видяха, че новото поколение е предимно кифли, които не различават скоростомера от бензиномера, и почнаха да махат уреди и да слагат само лампи. И не са само те. И други марки така направиха. Проблемът е в оглупяващите клиенти.

  • 7 Steks

    9 15 Отговор
    Пълна повърня типично по френски ама то така става като най вероятно инсигния има повече продадени коли общо от двете им последни поколения 508
  • 8 ддд

    12 1 Отговор

    До коментар #5 от "Димов":

    Не искат да направят, не че не могат. Понеже са корпорация и всичко се дирижира от счетоводителите и корпоративните печалби, то нищо не се прави без тяхното одобрение и сигурни проценти в плюс, което ще рече, че творческата мисъл и търсене на съвършенство се премахват. Ето, вземи Форд и техните скоростни кутии със сух съединител, инженерите са били наясно, предупредили са мениджмънта за големият риск, но въпреки това са ги пуснали в производство. Ти ако си мениджър на 100г. компания и знаеш, че пускаш боклучава кутия с риск от повреда, но пък с добра печалба, какъв човек трябва да си, за да се съгласиш? Пълна липса на морал. Преди 30-40г. все още е имало някакви перфекционисти, както е сега Илон Мъск, той е главен инженер на ракетите и директор на електромобилите, има думата при решения и затова самите коли са по-добри от цената си, защото технологиите и новаторството са на високо ниво, както е бил и Стив Джобс навремето. След Джобс Епъл се поема отново от счетоводителите и потъва в морето от смартофини с безлични ъпдейти и остават само високите цени. Така се закопава марката, а пък това на снимката е 5008 с други дрехи.
  • 9 Едно време

    0 9 Отговор
    си избирах колите по вънщен вид,да кажат там некво ау бате...сега вече дедо ви кара само Мерц и знае бате двигателите на 6 и си ми е много гот.Да не се излъжете да земете тоя кокошарник еиии.
  • 10 безпартиен

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "ОБ4":

    Имаме Ситроен Гранд Пикасо 2008,Фолксваген Туран 2014 и Опел Астра комби 2001 с мотор Исузу дизел вече на 400 хил.Опела е най-сигурен в момента и се ползва за "кърска" работа и лов!Много здрав и непретенциозен!Но това е стар модел.Новите не знам как са.

    Коментиран от #11

  • 11 OB4

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "безпартиен":

    Аз съм имал кадет 80г.,корса А 93г и Астра 92г и никакви сериозни проблеми.Но с тази Корса ме отказаха да карам опел.
  • 12 Пежо 308

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "DBS":

    няма да ги развалят, вече Пежо ги купиха, СПОКОНО

    Коментиран от #14

  • 13 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "ОБ4":

    Ти си мазохист-след първия опел си взел още 3...що така бе момче
  • 14 DBS

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Пежо 308":

    Е как няма да ги развалят, като вече почнаха.Не говоря за техника само , сестра ми има 307 2.0хди - тежко тегло носи ;) и няма никакви проблеми с него. Но дизайна,ако наистина излезе такъв, на следващите модели е зле. Рено Еспас е подобен автомобил, по хубав е обаче,но той дори не се продава в България. Така че незнам каква нова пазарна ниша ще разкриват.
  • 15 Алфа Ромео

    2 1 Отговор
    Трагедия, жалко за хубавата кола!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.