Проспериращият някога европейски D-сегмент загуби окончателно битката с SUV-тата и кросоувърите, а следващото поколение на Opel Insignia ще стане поредната им жертва, твърди британското сп. Auto Express. Новият флагман на немската марка ще излезе през 2022 г. и вече няма да се предлага с каросерия седан, лифтбек или комби.
"Индустрията се пита какво ще дойде след SUV-тата. Смятаме, че това ще бъде новата Insignia. Тя ще бъде най-голямата метаморфоза, която сме виждали във Vuxhall", разказва управляващият директор на компанията Стивън Норман.
От думите на мениджъра става ясно, че новите френски собственици на Opel/Vauxhall от PSA планират Insignia да се превърне в хибрид между SUV и миниван. Това според тях ще помогне за оцеляването на модела, от който се очаква тази година да бъдат продадени доста под 50 000 бройки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Забележете
11:05 23.12.2019
2 Иванчо
11:15 23.12.2019
3 ОБ4
Коментиран от #6, #10, #13
11:22 23.12.2019
4 DBS
Като собственик на Вектра и Инсиния не виждам как следващията ще е Опел.
Коментиран от #12
11:24 23.12.2019
5 Димов
Коментиран от #8
13:13 23.12.2019
6 Димов
До коментар #3 от "ОБ4":
Защото започнаха да ги правят за глупави хора. Видяха, че новото поколение е предимно кифли, които не различават скоростомера от бензиномера, и почнаха да махат уреди и да слагат само лампи. И не са само те. И други марки така направиха. Проблемът е в оглупяващите клиенти.13:16 23.12.2019
7 Steks
13:19 23.12.2019
8 ддд
До коментар #5 от "Димов":
Не искат да направят, не че не могат. Понеже са корпорация и всичко се дирижира от счетоводителите и корпоративните печалби, то нищо не се прави без тяхното одобрение и сигурни проценти в плюс, което ще рече, че творческата мисъл и търсене на съвършенство се премахват. Ето, вземи Форд и техните скоростни кутии със сух съединител, инженерите са били наясно, предупредили са мениджмънта за големият риск, но въпреки това са ги пуснали в производство. Ти ако си мениджър на 100г. компания и знаеш, че пускаш боклучава кутия с риск от повреда, но пък с добра печалба, какъв човек трябва да си, за да се съгласиш? Пълна липса на морал. Преди 30-40г. все още е имало някакви перфекционисти, както е сега Илон Мъск, той е главен инженер на ракетите и директор на електромобилите, има думата при решения и затова самите коли са по-добри от цената си, защото технологиите и новаторството са на високо ниво, както е бил и Стив Джобс навремето. След Джобс Епъл се поема отново от счетоводителите и потъва в морето от смартофини с безлични ъпдейти и остават само високите цени. Така се закопава марката, а пък това на снимката е 5008 с други дрехи.15:49 23.12.2019
9 Едно време
16:57 23.12.2019
10 безпартиен
До коментар #3 от "ОБ4":
Имаме Ситроен Гранд Пикасо 2008,Фолксваген Туран 2014 и Опел Астра комби 2001 с мотор Исузу дизел вече на 400 хил.Опела е най-сигурен в момента и се ползва за "кърска" работа и лов!Много здрав и непретенциозен!Но това е стар модел.Новите не знам как са.Коментиран от #11
19:34 23.12.2019
11 OB4
До коментар #10 от "безпартиен":
Аз съм имал кадет 80г.,корса А 93г и Астра 92г и никакви сериозни проблеми.Но с тази Корса ме отказаха да карам опел.21:09 23.12.2019
12 Пежо 308
До коментар #4 от "DBS":
няма да ги развалят, вече Пежо ги купиха, СПОКОНОКоментиран от #14
21:38 23.12.2019
13 Хайл
До коментар #3 от "ОБ4":
Ти си мазохист-след първия опел си взел още 3...що така бе момче14:35 24.12.2019
14 DBS
До коментар #12 от "Пежо 308":
Е как няма да ги развалят, като вече почнаха.Не говоря за техника само , сестра ми има 307 2.0хди - тежко тегло носи ;) и няма никакви проблеми с него. Но дизайна,ако наистина излезе такъв, на следващите модели е зле. Рено Еспас е подобен автомобил, по хубав е обаче,но той дори не се продава в България. Така че незнам каква нова пазарна ниша ще разкриват.15:40 24.12.2019
15 Алфа Ромео
19:26 24.12.2019