Last news in Fakti

3 Януари, 2020 16:34 59 192 112

Продадоха напълно изгнил 300SL за $800 хил.

  • mercedes-benz-
  • 300sl-
  • w198-
  • продажба

Mercedes-Benz 300SL Roadster от 1961 г., ръждясвал в порутен лосанджелиски гараж в продължение на половин век, бе продаден за умопомрачителните $800 000 (€718 хил.) от дилъра на класически автомобили Beverly Hills Car Club. Цената е още по-втрещяваща предвид плачевното състояние на кабриолета.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Както добре личи от снимките, елегантната каросерия на колата е напълно изгнила, като на места металът просто се е дематериализирал. Салонът и гюрукът също имат отчайващ вид.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Въпреки това цената е оправдана, тъй като "бенцът" е действително рядък. Между 1957 и 1963 г. са произведени само 1 858 роудстъра 300SL, едва 101 от които са поръчани в ексклузивния син цвят като продадения. Освен това колата е напълно оригинална и има изрядна документация.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Mercedes-Benz 300 SL се смята за първия суперавтомобил в света и първия с директно впръскване на горивото, благодарение на което 3.0-литровият редови шестак достига 215 к.с. в купето с врати тип "Крила на чайка". Роудстърът е още по-мощен и развива 240 коня.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.

Продадоха напълно изгнил 300SL за 0 хил.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 115 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    154 12 Отговор
    800 000 $ !!! Смятай!!! Но при положение, че е рядък, в оригинално състояние и изрядни документи, след една хубава реставрация като нищо ще мине 1,5 - 2 млн!!!

    Коментиран от #14, #20, #35, #49

  • 2 Бесен Язовец

    39 168 Отговор
    Е тая скрап е мечтата на всеки бг клошар!!!

    Коментиран от #82, #90, #100

  • 3 ЛУД ВРАБЕЦ

    71 20 Отговор
    Една боя само отгоре и цената скача на 3 милиона гущера ооохаааа
  • 4 Дон

    60 78 Отговор
    Има ли балъци, има и тарикати ;)
  • 5 Цената си заслужава

    163 24 Отговор
    защото няма вече такива коли. Има само нови боклуци натъпкани с никому ненужна електроника и екстри.

    Коментиран от #19, #33, #98

  • 6 Ynd

    114 17 Отговор
    Врати Чайка и кабриолет?
    Журналистите са препили..

    Коментиран от #12, #17, #21, #81

  • 7 Гост

    86 11 Отговор
    Това е първия Бенц на тръбна рама тука няма тешко шаси и тези 240 кс са достатачни тази кола да развива 200 км . Едно от спортните купета спечелило миле миля с пилот Стърлинг Мос със средна скорост 157 км за 1000 мили в далечнана 1957 г . Ресорд ненадминат и до сега .

    Коментиран от #63

  • 8 Петър

    46 16 Отговор
    Айде на Горубляне,карала го на Кенеди баба му и то само два пъти,веднъж на встъпването в длъжност като президент и още веднъж на погребението му.Има хляб в тая история,убеден съм.
  • 9 Пешо

    55 11 Отговор
    Състоянието и не е лошо. Екстра си е колицата. Добра инвестиция.
  • 10 Хрониките на Borislav Popov

    67 46 Отговор
    Един ръждив Мерцедес от 50-те струва колкото 700 хил. Лади от 2000 г. Кой спечели ВСВ?

    Коментиран от #34, #60, #75

  • 11 Бесен Язовец

    29 77 Отговор
    Като и изтъркаш ръждата ще заприлича на швейцарско сирене после бесни кърпежи ако има къде да се хване естествено и наливане на кид след 3г където е китвана ще заприлича на римска мозайка от Базиликата,, Свети Петър"!

    Коментиран от #24, #37, #47, #51

  • 12 Йозеф

    33 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ynd":

    Като крадат статии не си ползват мозъка.
  • 13 Мижава цена

    74 12 Отговор
    Този който я е купил,ще вложи още малко ще я оправи и така му се пуши банковата сметка,а вие скляпайте и давайте от глупави по глупави коментари.Това е мечо колко да струва?
  • 14 Borislav Popov

    66 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Естествено, човека 100 пъти си е направил сметката преди да даде такива пари.
  • 15 ФауВе

    70 8 Отговор
    Когат птодадеш някой електромобил в такова състояние за толкоз пари, ела ми се обади.
  • 16 Много добра инвестиция

    77 6 Отговор
    С половината от вложеното, ще я реставрира на 100%, както е слязла от конвейера през 1961г., и като излезе на аукцион на Сотбис, 3 000 000 млн в зелено и са гарантирани, ето така някой си правят милиони от тзи бизнес, просто бизнес ниша, за хора с много пари.

    Коментиран от #58

  • 17 гост

    15 6 Отговор

    До коментар #6 от "Ynd":

    Проблемът ти е,че не разбираш смисъла на прочетеното и като гледам колко си категоричен,виждам,че няма смисъл да го прочетеш пак.
  • 18 Ха-ха

    21 111 Отговор
    Смешна немска барака, която дори и напълно реставрирана ще струва колкото резервната гума или крика на истински скъпа класика като Ферари 250 GTO!
  • 19 Random

    26 18 Отговор

    До коментар #5 от "Цената си заслужава":

    Еми натъпкани щото се купуват. И мен ме дразни всичката електроника, ама като има балъци дето им я купуват ще се правят така.
  • 20 James

    25 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Абсолютно точно казано, ще му вземат между 800к и 1М горница.

    Коментиран от #44

  • 21 6627

    27 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ynd":

    четене му е майката градски , четене ..................блaгoдaрeниe нa кoeтo 3.0-литрoвият рeдoви шecтaк дocтигa 215 к.c. в купeтo c врaти тип "Крилa нa чaйкa". Рoудcтърът e oщe пo-мoщeн и рaзвивa 240 кoня.
  • 22 Радо

    2 10 Отговор
    Обиетс!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 23 ретро

    69 5 Отговор
    Не се учудвайте в белите държави има все повече колкционери, които търсят редки и специално нереставрирани колки за да си ги реставрират те самите, хоби за богати един вид! След реставрация рядко ги продават, т.е. парите от евентуална печалба не са им важни! Разбира се може и да е купен от някой с цел реализиране на печалба след реставрация, но е по-скоро покупка "проект". Все по-рядко се намират нереставрирани редки коли и цените скочиха много ! Това е един от най- красивите автомобили евър ;)

    Коментиран от #66

  • 24 ivo

    20 6 Отговор

    До коментар #11 от "Бесен Язовец":

    da ako go pravi pen4o ot gorublqne - glup4o
  • 25 Честната Кметица Фънди

    33 11 Отговор
    Облагам го с 453 лв годишен данък за СФ! Гарантирано от ГЕРБ !

    Коментиран от #67

  • 26 Кабагайдаров

    28 19 Отговор
    По-точно са си купили изрядни документи....................нали ви е ясно че след една хубава реставрация от тая кола няма да е останала нито една оригинална част с изключение на документите

    Коментиран от #55

  • 27 hmhmhm

    8 36 Отговор
    аз и да ги имам няма да ги дам. Купчина старо желязо.

    Коментиран от #28

  • 28 Мижава цена

    48 7 Отговор

    До коментар #27 от "hmhmhm":

    То затова цял живот няма да имаш

    Коментиран от #59

  • 29 Rail

    4 58 Отговор
    Редови шестак 😀😀😀 то три цилиндъра те шестак 😀 никой не забелязва 😄

    Коментиран от #30

  • 30 Димов

    37 1 Отговор

    До коментар #29 от "Rail":

    Рънърите са двойни. Виж и дистрибуторната капачка - 6 кабела излизат.

    Коментиран от #104

  • 31 Старата школа

    44 11 Отговор
    ТАЗИ КОЛА НЕ Е НИТО ЗА БЕСЕН ЯЗОВЕЦ ,НИТО ЗА НЕРАЗБИРАЧИ,НИТО ЗА ПРАЗНИТЕ ПРИКАЗКИ И ПРАЗНИТЕ ИМ ДЖОБОВЕ.

    Коментиран от #38, #56

  • 32 Старата школа

    49 3 Отговор
    ДО 29.ТОВА СА ТРИ ДВОЙНИ ВСМУКАТЕЛНИ ТРЪБИ ЗА ШЕСТ ЦИЛИДЪРА,КАКВИ ГИ ГОВОРИШ,КАТО НЕ РАЗБИРАШ.ЖЪЛТА ЧОВКА.
  • 33 Уникален боклук

    11 42 Отговор

    До коментар #5 от "Цената си заслужава":

    Не модела, а тази кочина, в това състояние. Дори в България няма да мине технически преглед. И наистина вече няма такива коли, защото отдавна са изгнили. То и тази почти я няма. Кой идиот ще каже че заслужава повече от цената и за вторични суровини. Реставрация при нея означава да се подмени всеки един детайл, без нито едно изключение. Защо трябва да се самозаблуждавате за тази купчина изгнила ламарина. Хвърлени са 800000 $ за спомена по една кола, която отдавна я няма.

    Коментиран от #40

  • 34 Хрониките на Нарния

    10 37 Отговор

    До коментар #10 от "Хрониките на Borislav Popov":

    Няма такава статистика. Просто един щурак е хвърлил един куфар с пари на вятъра за кола която никой, никога дори и той няма да кара. А ладичките си ги карат хората които ги имат още.
  • 35 Някъв бг live от YouTube

    18 12 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    Аве брат, ти май живееш в лъжа.Този Мерцедес ако се реставрира с неоригинални части цената му ще падне МНОГО!!! А сега е много трудно да намериш оригинални части за кола от 61 година

    Коментиран от #39

  • 36 Авраааам

    9 22 Отговор
    Американците са супер простаци только Россия!!!
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Магнаурската школа

    6 19 Отговор

    До коментар #31 от "Старата школа":

    За никой не е тази кола. Просто вече не е кола.
  • 39 Меценат

    15 10 Отговор

    До коментар #35 от "Някъв бг live от YouTube":

    Все някъде ще са останали оригинални части, в нечие мазе. И ще са точно толкова ръждясали ...
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Бобито

    30 5 Отговор
    Mercedes 300SL Gullwing и кабриолета, са най-красивите коли на света, няма по красива кола.
  • 42 Призив

    37 8 Отговор
    До социално слабите сънародници, собственици на Мерцедеси от 90-те години на миналия век, произведени в милиони бройки:
    Не се залъгвайте от тази статия, че вашите коптори някога ще струват повече от стойността на останалия по тях метал. Ако това е причината още да ги търкаляте и да тровите въздуха с тях, отворете си очите, това няма да стане.
  • 43 Уникален боклук

    8 18 Отговор

    До коментар #40 от "Бай Яни":

    Грешни си ме разбрал. Не казвам че този изгнил кош няма цена и че няма хора с пари, които си дават парите за глупости. Казвам че е уникален боклук, защото в това състояние е непригодно да се ползва за целта за която е произведено. А когато едно нещо е негодно, боклук е честното определение.
  • 44 Brown

    19 6 Отговор

    До коментар #20 от "James":

    Може и 5М да му вземат, зависи на колко линиики ще е шейха като му я представят в завършен вид.
  • 45 Мастер

    15 7 Отговор
    Такова е състоянието на нов внос коли една боя и за продан после рев купувайте боклуци всички вносители са измамници и всички таратайки се на120 000км и данъци не плащат богатеят безумно от отпадъци
  • 46 Бесен Язовец

    4 15 Отговор

    До коментар #37 от "Бай Яни":

    Яжжжж кар на вилица веее малцинство клошарско! Като ще синдякат халуминиево купе що им е тая гмила ламарина зарди спечения пенсиоберско двигател ли? Хахаха колошарски мечти!!!
  • 47 Китват само у ваше село

    48 3 Отговор

    До коментар #11 от "Бесен Язовец":

    Какво китване бе друже, при реставрации за милиони ползват други похвати. Китват се голфчета и астрички!

    Коментиран от #54

  • 48 Купувач

    10 7 Отговор
    Взимам я,ще я намажа с баданарката бела, ще туря газово и ще върта тигели из Люлин
  • 49 куку руку ку

    25 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    А и състоянието му си е доста прилично. дематериализирана му е само боята. По пътищата се търкалят къде-къде по-прозрачни (изгнили) автомобили...
  • 50 Коко

    33 3 Отговор
    За всички които не знаят Това е най-скъпия сериен ретро автомобил в света.
  • 51 Николай

    22 1 Отговор

    До коментар #11 от "Бесен Язовец":

    Толкова си се захласнал по "кид-а" ,че даже не си чувал за нови панели.
  • 52 Mercedes-Benz

    34 2 Отговор
    Много красива кола. Беше продаден същият модел преди 1год. за 2 800 000 euro.
    Това е уникална кола. Диамант в боклука.
  • 53 Превозвач

    31 1 Отговор
    Тази изгнила купчина ламарина, след реставрацията ще стане като чисто нов автомобил, който сега излиза от магазина.
    В момента има бум на авто-колекционерството.
    Няма какво да се учудвате щом е рядък модел.
    А от тези дето са произведени няколко (например поръчкови) бройки, цената им е в космическа...
  • 54 Бесен Язовец

    6 26 Отговор

    До коментар #47 от "Китват само у ваше село":

    Това и за курник дори не става няма покрив! Щели да му отшиват алуминиеви панели кви панели бе то цялото е само ръжда и ями! Си направят гипсова отливка и с бинт и епоксидна смола да си направят ново купе по - добре хехехехе

    Коментиран от #91

  • 55 Кракра

    7 16 Отговор

    До коментар #26 от "Кабагайдаров":

    Единственото смислено мнение дотука.
    Да се реставрира тази кола е невъзможно. Реставрация означава да се ползват оригинални части, които са на космически цени. В състоянието, в което е в момента, това означава да се смени абсолютно всичко. Цената ще хвръкне до небесата.
    Ще използват само рамата и други детайли, където са набити номерата, останалото ще го поръчат някой да им го направи и хоп - "перфектно запазен" 300SL, по който няма и една оригинална част.

    Коментиран от #112

  • 56 Ами

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "Старата школа":

    Да добрия стар нацизъм иначе опел същия го дадох на турците 200 км вдига е разхода 😉
  • 57 Незнайко

    7 2 Отговор
    61г директно впръскване :)))) директно впръскване и пълен инжекцион (механичен)са две коренно различни неща
  • 58 Даже е малко

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "Много добра инвестиция":

    Да знаеш,че някоя тиква зелена ще даде и повече пари...
  • 59 hmhmhm

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Мижава цена":

    интересно ми е ти колко имаш иначе за мен не се притеснявай.
  • 60 гост

    15 6 Отговор

    До коментар #10 от "Хрониките на Borislav Popov":

    Много ще ги заболи русофилите ит отговора,но истината си е истина.Най-много от войната спечелиха американците и германците.Каскетите още не могат да вържат 2 края,глад и мизерия в Раша.Путин прави тръбопровод след тръбопровод,защото няма денги и трябва да продава.Иначе глад,мизерия и революция,а комунистите тези неща не ги обичат.Как така ще пуснат кокала!!!
  • 61 vasik atanasova

    5 4 Отговор
    може да се рециклира
    аз също обичам олттаймлери
  • 62 Goog

    5 2 Отговор
    Бях на търга на които се продаде 4800000$ Реставрирана.
  • 63 ТеШко шаси! 😄

    12 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Ооределено шасито не е тежко, но главата явно много ти е натеШала! 🤪 Много неграмотен народ се навъди тук! Чета и падам от смях! Трагедията е пълна! 🥴
  • 64 До #63

    4 0 Отговор
    'Определено ... 😀
  • 65 някой си някъде

    4 3 Отговор
    нее за България тия данъци сега от новата 2020г. и с евро -50 не смея да исчисля щот щеее 10 000лева,,,,,,,,,,,,,,,
  • 66 някой си

    8 4 Отговор

    До коментар #23 от "ретро":

    да така е ще я реставрират това е сигорно кой къде как не се знае и щее атракция тоз автомобил тои е от времето със лаисните и заоблените детайли но като гледам е предимно за господарите АМЕРИКАНЦИте обичат така големи неяа да се показват пред света ,мисля ще я видим след година пак така снимана но не в тоя вид браво на Германците за кой ли път показват уменията и техниката която владеят .....техническа нация и това е
  • 67 някой си някъде

    7 4 Отговор

    До коментар #25 от "Честната Кметица Фънди":

    не мисля така ще се гледа и гласува данъка в парламента ще се обсъжда седмица поне и накрая ще се гласува с мнозинство предложението от ГЕРБ 5000 лева точно лесно се смята има за всички по малко ......не за пътища не за това а за други расходи
  • 68 NOVUS ORDO SECLORUM

    18 2 Отговор
    Фамозен автомобил. Любовта към изкуството не може да се измери с пари. Той може да поръча копие и да му излезе по евтино , а в същото време много по качествено . Обаче ще изпусне духа на времето в което е създадено това бижу . Хубаво е , че една от тези ще е отново на пътя :)
  • 69 Rtw

    11 3 Отговор
    Конкурента новина ,90 годишна пенсионерка от Монтана събра трохите от всички къщи в квартала и изпече пухкав хляб. В интервюто след събитието тя заяви че, експерименталното конструиране на хляб ще играе все по-голяма роля в живота на съвременният потребител на ляб.
  • 70 Rtw

    5 4 Отговор
    А новината за ръждясалият Мерцедес Възрастната жена коментирала така: И аз съм птица ,казала Мушичката. Виж ми крилцата.
  • 71 шперца

    2 4 Отговор
    оригинална боя не е останала хах
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 hettrik

    4 0 Отговор
    Документите къртят
  • 74 локомотива

    1 2 Отговор
    Дайте го на бат КИРО от СУСАМ и за 2-месеца няма да я познаете,ще бъде реставрирана все едно че излиза от завода.
  • 75 ГостЪ

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Хрониките на Borislav Popov":

    Явно ,,победата,, им е доизпила силите ,
    някой е мислил доста напред ...
  • 76 Макси

    3 1 Отговор
    Факти, наскоро писах, ще напиша пак - не пиша хейт-коментари обичайно, но това дето конвертирате валутите и най-вече доларите в евро е супер досадно, както казах и преди по-добре ако ще конвертирате го правете в лева. Предишния коментар беше с 13+ срещу 1-, та явно и другите са на моето мнение. Просто давам обратна връзка!!!!! Благодаря.
  • 77 Макси

    3 1 Отговор
    Факти, наскоро писах, ще напиша пак - не пиша хейт-коментари обичайно, но това дето конвертирате валутите и най-вече доларите в евро е супер досадно, както казах и преди по-добре ако ще конвертирате го правете в лева. Предишния коментар беше с 13+ срещу 1-, та явно и другите са на моето мнение. Просто давам обратна връзка!!!!! Благодаря.
  • 78 мДа

    12 0 Отговор
    Гоше, колата е мнооого далече от "напълно изгнила", както си написал. Те тия коли не ги купуват Бай Ганьо-ци като драскачите тук, а хора които знаят как тия 800к долара да ги превърнат в 1.6 милиона... примерно.
  • 79 VikiLexus

    3 6 Отговор
    За Бога - Как ръждясва кола държана в гараж в Лос Анджелийс и то в най-топлата част - Бевърли Хилс???? - температурите не падат под 12 градуса дори нощем през януари в Бевърли Хилс...а март и декември са 22 градуса!!!
  • 80 Шляп

    5 1 Отговор
    Не са вчерашни американците,използват всяка възможност да преперат някой долар,като си продават взаимно боклуци на баснословни цени.
  • 81 Ivo

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Ynd":

    Точно! Пишат абсолютни глупости понякога...чули-недочули...
  • 82 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бесен Язовец":

    Явно имаш предвид себе си в думите, защото и ти така гледаш на света през твоята призма и едноклетъчен мозък!КЛОШАР
  • 83 незнайко

    1 7 Отговор
    Какви са тези тръби под купето ? Това ли е носещата конструкция ? Сякаш е правена от някой в ГАРАЖА !!!
  • 84 Киро

    10 0 Отговор
    Тук в Германия можеш да си купиш от Мерцедес всичко и то оригинално,има части,но цената е висока-разбира се. Бегло ще струват между 70...80000 и 100000евро(само радиото е около 3000 евро),огледало е около 1500евро. Частите не са ново производство но стоят на склад 40,50,60 години и немците от Мерцедес казват,че това ги оскъпява...Отделно за работа-поне една година....И всичко е на час..100,120 долара на час и смятай. Дори и на пазарлък за труда-поне още 60000 ще струва. Но който го е купил,сигурно няколко милиона за хобито му не са фатални. Нека ги реставрират-хубавите антики си заслужават!

    Коментиран от #92

  • 85 Дилър

    0 2 Отговор
    Продавам кока на едро,екстра качество-колумбийска,върви със старата жигула на дяда 1970г,истинска антика за $100К,само за ценители.
  • 86 Дилър

    0 2 Отговор
    Ако пък сте почитател на изкуството,мога да ви спретна една арт инсталацийка,банан с тиксо на дъска,сега това е последна мода и най-се харчи,за цената лесно ще се разберем преди търга.
  • 87 КЮРЕШУ

    3 1 Отговор
    Половината тука мъжлета, ако видят реставриран този автомобил, ще си дадат дупенцата за него !
  • 88 Аlban

    1 4 Отговор
    Какви врати тип 'Чайка ' на кабриолет !?

    Коментиран от #89

  • 89 MIB

    3 0 Отговор

    До коментар #88 от "Аlban":

    Когато се научиш да четеш, ще разбереш.
  • 90 Сап

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бесен Язовец":

    Е много си прост значи.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 боби

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Киро":

    Спокойно , тука току що по новините казаха , че купувачът е от Швейцария , така че лесно ще си намери части от Германия да си я оправи ...
  • 93 Някой

    0 1 Отговор
    2 месеца сериозна работа по колата и ще стане като за музей ама на доста ще е скап ремонта като гледам)))реставратора ще спечели доста $
  • 94 Някой

    0 1 Отговор
    2 месеца сериозна работа по колата и ще стане като за музей ама на доста ще е скап ремонта като гледам)))реставратора ще спечели доста $

    Коментиран от #96

  • 95 Реставратора

    2 1 Отговор
    Работил съм по 2 такива автомобила,и на скоро по още един само частично тук в БГ.Цената е завишена, като се има в предвид състоянието на колата.Очевадно е че е стояла на много влажно място,за да изгният така броните които са хромирани и по- дебели от ламарината на колата, си направете извода като ударят една пясакоструйка на купето какво ще остане.Задната броня е тотал щета,предната дясна и тя,предната решетка е за боклука,като аз по такава изработих нова.Човека ми каза че няма откъде да е вземе,щом като плати сериозно,може би наистина е нямало такава решетка.Двигателя и там ще има яки поражения,ръжди в цилиндрите,най -вероятно ще трябва да се хонинговат и.т.н.Голям ще е филма,но ще е направят.В Европа може да се намери в по -добро състояние на доста по-ниска цена.Но пък това са болни мозъци с адски много пари те плащат и не искат да чуват, че не може или няма.

    Коментиран от #109

  • 96 Реставратора

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Някой":

    Технически е невъзможно да стане една кола за два месеца!Разглобяване на съставни части,ревизия на двигател нова ел.инсталация,поцинковане на ходова част,отстраняване на старият хром и хромиране на ново,тапицер,тенекиджия и още куп други.
  • 97 Реставратора

    0 0 Отговор
    Яко,намерили са да купят тасове,който се намират сравнително лесно,защото се слагат и на други модели за да повдигнат цената малко и задният капак ме съмнява.
  • 98 Весо

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Цената си заслужава":

    Прост човек иска проста техника .
  • 99 Plameni

    5 0 Отговор
    В Mercedes -benz Classic Center във Фелбах до Щутгарт могат да го реставрират напълно .Всичко ще бъде реставрирано до последната гайка. Скъсаните седали ще бъдат възтановени със същата кожа ,дори конецът ще е същият.Рядкия цвят също ще бъде направен от Standox.Реставрация ще отнеме поне две години и шест цифрена сума.

    Коментиран от #108

  • 100 Случаен гост.

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Бесен Язовец":

    Предполагам вече всички знаете, че бесния язовец е криминално проявен. От сводките става ясно,че е започнал кариерата с кражби на желязо.

    Коментиран от #102

  • 101 Компетентенкомпоненткомпозиракоментар

    0 0 Отговор
    Такива коли като се реставрират и продадът, висят в някоя частна колекция за престиж, а не се позват за ежедневки та да му пречи кита.
  • 102 Железния

    1 0 Отговор

    До коментар #100 от "Случаен гост.":

    Даа. И са като гледа железото..... абе мило си му е.
  • 103 Бенвиста

    1 0 Отговор
    По принцип съм фен на BMW. Ноо тази кола е БИЖУ. Заслужава си.
  • 104 Машината

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Димов":

    Що се мъчиш да му обясняваш на тоя. Не го ли виждаш,че е счетоводител. Той за колите знае само от къде се отключват. Представи си къв шофьор е.
  • 105 Бате Гойко

    0 0 Отговор
    @44

    На колко хапчета 😉
    Мюслитата линии не чертаят

    Дообразова ли се ?
  • 106 Просто

    1 0 Отговор
    50% кретени,има пари купил я,след хубав ремонт,ще си кара колата като пич(има документи ),може спокоино да я ползва.
    А цената няма да падне,защото ще е във движение я не музеен експонат,и винаги ще се намери някои със доста пари да е купи 3-5 колкото реши.
    Гледах един филм,за група американски богаташи. Купили стара авиобаза,ремонт,персонал,техници купили си по еди реактивен самолет. Имаха L-39 и миг-29 и хората си летяха за удоволствие. Другия искал яхта със определени характеристики,казали не можело. Еми купил корабостроителница наел инженери проектанти и можело.
    Така ,че драги тролчета щом човека е дал парите,знае какво прави и какво иска,а вие главите в дупетата и дишайте дълбоко.
  • 107 Ако имах

    0 0 Отговор
    Пари и аз бих го направил
  • 108 Реставратора

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Plameni":

    Ние пък тук в България можем да го реставрираме,а не да слагаме нови болтове и гайки.Между реставрация и подмяна каквато ще направят от Мерцедес на частите с нови има голяма разлика,второто не е реставриране.Кожата която те ще ти сложат не си мисли че ще е от 1961г. същата кожа ще ти изработят в Англия,Италия като покажеш мостра от скъсаната седалка.Разликата ще е в бруталното натоварване на цената от Мерцедес,че кожата е оргинал и психическата нагласа,че това е така защото от Мерцедес са го казали.Тук в бг.този гнилоч за 1г + - 2,3 месеца и за пет цифрена сума ще го гледаш и лигите ще ти текат.Боята не е проблем изобщо.Този който е купил колата няма да реставрира в Мерцедес още от сега ти го казвам.Такива хора си правят повече сметката от нас.Имал съм доста поръчки от Германия,Белгия Швейцария като хората си изпращат колите с автовоз до тук.

    Коментиран от #110

  • 109 Реставратор конкурент

    1 0 Отговор

    До коментар #95 от "Реставратора":

    Ако ти реставрираш въпросния Мерцедес цената след реставрация ще е по-малко от 300 000 $ (триста хиляди долара)
  • 110 Любителят

    5 0 Отговор

    До коментар #108 от "Реставратора":

    Тия "приказки от 1001 реставрации" ги разправяй на балъците. Само един пример, ще дам в БГ няма читав автобояджия, който да направи боята перфектно, просто няма ! Ако твърдиш, че има значи критерийте ти са ниски, което означава и че реставрациите не са ти качествени! По-голяма глупост от това, че тази кола може да се реставрира за 5 цифрена сума в БГ не бях чувал! Не може да кърпите и плякате таква кола, като волга от 60-те ! Айде стига писа глупости слез малко на земята! Не искам да обсъждам сръчността на бг майсторите, но всичко останало е силно под въпрос ! Бил съм на много ретроизложения тук и не съм видял кола, която дори биха допуснали до сериозен конкурс на запад ! Просто само с гол ентусиазъм и хвалби не става ! И за финал Мерцедес са мисля единствената фирма в света, която подържа или прозвежда (по заявка) оригинални части и компоненти за моделите си, което означава, че колата може да се реставрира до оригинален вид напълно, но срещу много пари, а не с гофрирана ламарина и боя стандокс забъркана в квартален гараж !

    Коментиран от #111

  • 111 мДа

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "Любителят":

    Уби го тоя, реставратора. В България сме на светлинно ниво от САЩ, поне що се отнася до професионални реставрации. Щом този, уж професионалист, казва че слагайки нови OEM части на 60 годишна кола, не било реставрация, не ми се мисли какво "твори". Те не могат една пластмасова броня да ми боядисат като хората, щели да реставрират 300SL, да работят с алуминиеви купета на други ретро коли и така нататък. Да не говоря, как всички се кълнат в кита и боди филърите, щото друг начин не знаят, но пък са профита, карат им коли от цял свят.
  • 112 Noname

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Кракра":

    Дединицията ти за реставрация ме радва 🙈
    Все едно да кажеш на реставрираш делва на 3000 гидини да ползва оригинални части иначе не е реставрация 😂😂😂