През изминалата година алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi е успял да продаде 10 298 000 автомобила, което му отрежда едва трето място в класацията на най-големите производители в света за 2019-а, съобщава Business Insider. Втора позиция заема Toyota, а на върха застава Volkswagen.
Немците са продали 10 974 600 нови коли или с 1.3% повече, отколкото през 2018 г. С 10 742 122 продажби Toyota също бележи ръст от 1.4% в сравнение с предишната година.
Марките в състава на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, който стана най-големият автопроизводител в света през 2018-а, отчитат спад в продажбите от общо 4.3%. Френско-японският гигант преминава през тежък период след ареста на Карлос Гон, който предрече фалит на Nissan до две-три години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ех нма ги вече
14:43 30.01.2020
2 Японеца
Коментиран от #17, #26, #28
14:52 30.01.2020
3 странно
Коментиран от #5, #9, #12
15:17 30.01.2020
4 Най-добрия
15:34 30.01.2020
5 Курзагерманя
До коментар #3 от "странно":
Явно от немските класации гледат. Там им се иска фв да е номер 116:05 30.01.2020
6 Гост
16:14 30.01.2020
7 Гост
16:16 30.01.2020
8 Този
Коментиран от #18
16:16 30.01.2020
9 pepy
До коментар #3 от "странно":
За света не знам /не ми се търси/, но стaтиcтикaта /aгeнция JАTО Dynаmiсs/ зa прoдaжбитe нa нови aвтoмoбили в EВРОПА прeз м. дeкeмври 2019 гoд. е:- Vоlkswаgеn Gоlf - 30 652;
- Rеnаult Сliо - 27 516;
- Tеslа Mоdеl 3 - 22 118 /Нидeрлaндия - 12 053 брoйки/.
- ...
16:45 30.01.2020
10 Пропагада
16:53 30.01.2020
11 гостенчето
Коментиран от #22
17:01 30.01.2020
12 Ама то в тази бройка
До коментар #3 от "странно":
влизат и кренвиршите с марка ФВ иначе от коли едва ли ще продадат толкова много. Най-продавният ФВ е кренвирша с ембелма на компанията,това немците си го публикуват.17:34 30.01.2020
13 Оу йеа
Коментиран от #15, #31
18:44 30.01.2020
14 Toyota Corp
Коментиран от #19, #20
20:34 30.01.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Мушмули
21:46 30.01.2020
17 Все тая
До коментар #2 от "Японеца":
Иска ти се, ама няма. Намери си нещо по-съществено да чакаш.22:27 30.01.2020
18 Бачо Киро
До коментар #8 от "Този":
Тесла де имат, де нямат 1 милион автомобили за цялото си съществуване, къде ги търсиш с 10 милиона... Към 2030 може...22:29 30.01.2020
19 Анонимко
До коментар #14 от "Toyota Corp":
За последните 45 ГОДИНИ голф няма кой да го бие по продажби в Европа. В света е на второ място след королата, само защото на тойотата се взимат продажбите на всички видове короли. Хечбек, комби, седан, версо. Ако вземем само хечбека и комбито както е голфа, няма да може дори да се доближи до продажбите на голф в света. Изводите си ги прави сам.Коментиран от #21, #33
22:33 30.01.2020
20 Бачо Киро
До коментар #14 от "Toyota Corp":
Тц, не са последните 10, 2012 година Корола взе първото място от Форд Ф-сериите, който държи второто място и до днес, а често взема първото по продажби за годината. Дрънканиците на ФВ, че бръмбарът им бил най-продаваната кола в света пък е най-големият виц в авто-света. Мисля, че е на 4то място, даже голфът е пред него май. На пето май беше някой от ВАЗ, но не помня кой.22:36 30.01.2020
21 Бачо Киро
До коментар #19 от "Анонимко":
Къде се ръгаш с тоя голф във световен мащаб? Единствено Ф-сериите на Форд се конкурират с продажбите на Корола. Къде си измисляш, че при голф гледат само хечбек, а Корола всички версии? То бива глупости, ма се оля... Де що голф е продаден се брои като голф.Коментиран от #23
22:39 30.01.2020
22 не разбрал
До коментар #11 от "гостенчето":
Нещо, не ми стана ясно. Значи, единия произвежда много, но не ги продава. Държи си ги на склад /за ретро/. Другия, с малкото производство, явно препродава/по няколко пъти/?22:46 30.01.2020
23 Анонимко
До коментар #21 от "Бачо Киро":
И ти колко вида голф знаеш професоре? Я вземи прочети малко!!! Имаш отчайваща нужда.Коментиран от #32
22:55 30.01.2020
24 Бай хой
Коментиран от #34
23:08 30.01.2020
25 Бай хой
Коментиран от #35
23:15 30.01.2020
26 Анонимен
До коментар #2 от "Японеца":
Има време...сега новото наименование "кафе" за вредните емисии ще им спадне ръста значително01:19 31.01.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Генерал
До коментар #2 от "Японеца":
След дизелгет фв. Продава същите дизели на по_ниска цена на същия пазар.хората ги купуват. За САЩ говоря. Който не знае сам да провери в нета.Коментиран от #36
20:23 31.01.2020
29 ВАГ
Коментиран от #30, #37
23:17 31.01.2020
30 ВАГ
До коментар #29 от "ВАГ":
.... а и за да направят 2,3 завода в САЩ.Коментиран от #38
23:19 31.01.2020
31 Бако
До коментар #13 от "Оу йеа":
Предимно американците. В Европа почти никой не купува тойота.Коментиран от #39
10:27 01.02.2020
32 авто фен
До коментар #23 от "Анонимко":
А ти не си ли чувал за Голф комби и за Голф плюс? От марс ли падаш,та чак пишеш, неграмотник. Корола е еталонът в световен мащаб, Голф копира. Виж откога се произвежда Корола ,откога Голф.11:30 01.02.2020
33 авто фен
До коментар #19 от "Анонимко":
Ами то корола няма кой да я бие по продажни в САЩ и в света. Кой където има силни пазари. Много си ми интересен с едностранчивото си мислене.11:31 01.02.2020
34 авто фен
До коментар #24 от "Бай хой":
Най-сигурен показател за качество е САЩ, там клиентите купуват най-луксозни автомобил. Там най-продавани коли са такива като Камри,а в Европа се продава Клио,Поло,Ярис,Голф, Куга, Фиеста. Ай прецени кой пазар е по-престижен.11:33 01.02.2020
35 авто фен
До коментар #25 от "Бай хой":
Да, по марки най-продавана е Тойота11:35 01.02.2020
36 авто фен
До коментар #28 от "Генерал":
Купуват? Ти не си чел статистика за пазара в САЩ. Фолксаген са почти никакъв играч на американския пазар, от тази база дизелите му се продават още по-малко в сравнение с бензиновите му версии. Американците не карат дизели.11:36 01.02.2020
37 авто фен
До коментар #29 от "ВАГ":
Какви измишлъотини. Самият президент на ВАГ ПРИЗНА ЗА ИЗМАМИТЕ! И доста хора от Фолксваген са осъдени и лежали в затвора.11:38 01.02.2020
38 авто фен
До коментар #30 от "ВАГ":
И защ да ги правят като в САЩ никой не купува Фолксваген и преди и след дизелгейт?11:39 01.02.2020
39 авто фен
До коментар #31 от "Бако":
Ами то в САЩ почти никой не купува Фолксваген. При този огромен пазар Фолксваген продава по-малко коли отколкото Тойота продава в Европа. Всъщност Тойота не продава малко коли в Европа, продава на нивото на Пежо и Мерцедес като бройки.Коментиран от #40
11:40 01.02.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.