Daimler може да предприеме драстични мерки за бъдещето на Mercedes-Benz - включително оптимизиране на моделната гама и масови съкращения на персонала. Според изданието Handelsblatt, това ще засегне 15 хиляди служители, а няколко модификации на S-Klasse ще изчезнат от моделната линия. Планираните спестявания ще бъдат в размер на 1.4 милиарда евро.
Възможното намаление с 10 хиляди работници стана известно още миналата есен, но тази цифра може да нарасне до 15 хиляди, съобщава изданието, позовавайки се на източник в компанията. В същото време ръководителят на Daimler, Ола Калениус, може да намали инвестициите в нерентабилни проекти, които не са част от основния бизнес на автомобилния производител, както и да преразгледа състава.
Handelsblatt вярва, че купето и кабриолетът Mercedes-Benz S-Klasse ще изчезнат от поточната линия. По-рано беше съобщено още, че през май ще бъде завършено производството на пикапа X-Klasse, което всъщност продължи само няколко години. Подробности за предстоящата оптимизация ще бъдат обявени на годишната пресконференция на Daimler, която ще се проведе във вторник, 11 февруари.
Миналата седмица Mercedes-Benz представи план за пускане на нови продукти до 2022 г., който включва 32 нови модела и актуализирани версии на съществуващи автомобили. Сред тях са няколко електрически автомобила от EQ линията, проектът One, новите S-Klasse и C-Klasse, 20 plug-in хибрида, както и кросоувър Smart.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво на Мъск
Коментиран от #5, #18
10:53 10.02.2020
2 Komapak
Коментиран от #6
11:08 10.02.2020
3 111
11:13 10.02.2020
4 гøст
11:14 10.02.2020
5 джендаро
До коментар #1 от "Браво на Мъск":
колега не се изказваи не подготвен , има да сануваме за тези коли , особено ти.14:19 10.02.2020
6 AMG
До коментар #2 от "Komapak":
именно това ми беше мисълта , мерцедес се прави в Египет , малта индия , русия и германия , може би иакат да съкратят някои от филиалите на завода лека по лека , и да си станат както едно време в германия , както се произвеждаха тогава , то за сега нямат качество , дизаин може да имат но качество , наинКоментиран от #10
14:25 10.02.2020
7 Driving pleasure
А че ще са на колене пред друсания престъпник е просто смешно - те просто ще си увеличат печалбата, докато африканчето се бори да излезе на печалба...
Коментиран от #8
14:38 10.02.2020
8 Коmapak
До коментар #7 от "Driving pleasure":
Абе оня друсания доста глоби им издейства.... Та колко ще са им печалбите, не знам😉15:15 10.02.2020
9 Не разбирам
След някоя година пак ще ги пуснат
16:46 10.02.2020
10 Plameni
До коментар #6 от "AMG":
Ти лично колко нови мерцедеси си имал ,че коментираш качеството ? Според доклада за безпроблемни автомобили на ADAC за 2019 Мерцедес е на първо и трето място по надежност, а що се отнася до съкращенията е нормално, защото един автомобил на ток има по - малко компоненти ,и за монтажа на които се изискват по- малко хораКоментиран от #11, #14
16:54 10.02.2020
11 111
До коментар #10 от "Plameni":
Има модели които поне за европейския пазар все още се сглобяват само в най-добрия завод в Зинделфинген - Е-класа, S-класа и SL. Тези модели се купуват от хора с пари които знаят какво искат. При тях може да се говори за качество, но не и при унгарски B-класи и американски GLS и GLE със скърцащи панели по интериора.Коментиран от #12, #15
17:06 10.02.2020
12 Plameni
До коментар #11 от "111":
Явно и ти си"много запознат"с качеството на новите модели на Mercedes, защото Mercedes B 220d е класиран на първо място ,а Mercedes GLE 350d на трето по надежност. Моделите GLE иGLS са имали проблеми със седалките ,но те не са били доставени на собствениците20:29 10.02.2020
13 Стига ва
22:56 10.02.2020
14 Ха ха
До коментар #10 от "Plameni":
Да поред ADAC да има си хас, също и Ауто Билд и при винаги немските кошове са на първите места, ама по други класации по света ич не е тъй ръйш лиКоментиран от #16
23:00 10.02.2020
15 Сникерс
До коментар #11 от "111":
Знаят, нсй- вече да кибичат пред сервизите като нови23:02 10.02.2020
16 Ръйшли
До коментар #14 от "Ха ха":
Дай класации ва хахаха о23:03 10.02.2020
17 Порно
21:46 11.02.2020
18 9946
До коментар #1 от "Браво на Мъск":
Това нямаше да е възможно, ако самите немци не бяха започнали да стават мързеливи и лакоми. В днешно време всичко немско става синоним на китайско.08:48 12.02.2020
19 ДОКО
10:35 12.02.2020