Last news in Fakti

6 Март, 2020 11:51 2 890 16

Любопитно за електрическото SUV на Volkswagen

  • volkswagen-
  • id.4
Любопитно за електрическото SUV на Volkswagen - 1

ID.4 е първият изцяло електрически SUV модел на марката Volkswagen. В същото време ID.4 ще бъде и първият представител на най-големия пазарен сегмент в света - категорията на компактните SUV модели, който ще бъде в състояние да предложи на потребителите неутрални по отношение на климата процеси на производство и експлоатация.

Също като компактния ID.3, той използва технологичната основа на модулната платформа за електрическо задвижване (MEB) на групата Volkswagen, която включва всички силни страни на моделната фамилия ID - компактни външни размери, достатъчно просторен интериор, динамичен характер на пътя, интуитивно управление на функциите и пълна комуникационна свързаност.

Дългият автономен пробег на ID.4 става възможен благодарение на много добра аеродинамика и големия капацитет на акумулаторната батерия. ID.4 може да измине до 500 километра (според WLTP) без необходимост от спиране за зареждане. От компанията заявяват, че благодарение на картата за зареждане, предлагана с услугата We Charge на избрани пазари, в бъдеще клиентите на Volkswagen ще могат да използват и мрежата за бързо зареждане Ionity на по-изгодни цени.

Любопитно за електрическото SUV на Volkswagen

ID.4 се отличава с ясно структурирано арматурно табло, от което функциите в автомобила се управляват почти изцяло на сензорен принцип или посредством интелигентен гласов контрол Natural Voice с естествени фрази. Първият изцяло електрически SUV модел на Volkswagen предлага изключително високо равнище на електронните технологии за активна безопасност и пълна комуникационна свързаност.

ID.4 ще се предлага с множество различни модулни компоненти на задвижването - първоначално моделът ще излезе на пазара във вариант със задно предаване, а на по-късен етап ще може да се поръча и като мощен електрически вариант със задвижване на всички колела. При всички версии на задвижването акумулаторната батерия с високо напрежение е неизменно разположена под пътническата клетка в дъното на каросерията.

Така тя гарантира нисък център на тежестта и добре балансирано разпределение на натоварването на предния и задния мост. Стандартните възможности за зареждане на батерията включват използване на зарядни станции с променлив (АС), прав (DC) и трифазен ток. В зависимост от конфигурацията на задвижването е възможно постигането на автономен пробег с продължителност до 500 километра.

С това стратегическата офанзива на марката Volkswagen в сферата на електрификацията отбелязва своя старт. Според най-новите планове на компанията, в периода до 2025 година от поточните линии на заводите на Volkswagen трябва да слязат до 1.5 милиона електрически превозни средства, което е значително повече от планираните по-рано количества.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Alpha - Omega

    20 14 Отговор
    НИКОГА ВЕЧЕ ГЕРМАНИСТАНСКИ БОКЛУЦИ!

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Китаеца

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Alpha - Omega":

    Нещо си се объркал. Ок. 50 % от ID ще се произвежда в Китай.

    Коментиран от #5

  • 3 гост

    24 9 Отговор
    Плановете са хубаво нещо , ама изпълнението им е друго нещо ! То и Тайкана щеше да минава 500 км , ама се оказа че минава 300 със зор !! Та тук най-вероятно ще е още по-зле ! Ако това успее да продаде и 1/10 от продажбите на Модел Y , от ВАГ трябва да дават банкет !

    Коментиран от #12

  • 4 Jacques Yves Moineau

    22 6 Отговор
    Има ли още някой дето да вярва на vw
  • 5 гост

    18 1 Отговор

    До коментар #2 от "Китаеца":

    Ами ще се произвежда от зор !! Щото по закон тази година Фолксваген трябва да осигури 12% от продажбите си в Китай да са електрички ! Тоест над 400 000 бр ! За тази година , за следващата 15% !!! И ако не ги осигури или не продаде , ще плаща глоби , които ще идат при тия , дето са продали ПОВЕЧЕ от 12% , тоест Тесла и една , две китайски фирми , хахах !!!

    Коментиран от #13

  • 6 гост

    14 3 Отговор
    Електромобилите в света вече са повече от 8 милиона и то основно в Китай , САЩ и Европа и само в следващите 2 години ще се удвоят ! А по-нататък нещата ще продължават в геометрична прогресия !

    Коментиран от #14, #15

  • 7 U96

    18 3 Отговор
    Хубава реклама, но не е нищо повече. Уморихме да четем за тази кола. Единствената истина за нея е, че я отлагат безобразно дълго време, и рекламните напъни са опит да отклонят фокуса от проблемите на тази фирма. Не говорим за TESLA една по-малка компания от тях, Hyundai/KIA, ги задмина поне с петилетка напред, и за електрички и за хибриди. Вадят второ поколение, докато VW още първото не е изкарала.
  • 8 така така

    3 19 Отговор

    До коментар #1 от "Alpha - Omega":

    .. го каза смотаняка с корейска пробита талига.

    Коментиран от #9

  • 9 U96

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "така така":

    Не точно. Имам BMW X3 2011 г., ако това е от значение.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 гост

    16 1 Отговор
    Кога пуснаха ИД3 да му видят реалното търсене, кога пускат следващ модел на негова база? Та те дори не могат да изкарат читава продукция от завода, отлагат го вече година, а сега обявиха още поне 6м. отлагане. Продават милиони електрически коли само в докладите си. Да звъннат на мерцедес и бмв, да проверят и в отрочето си ауди колко коли са продадени, че нещо мерцедес хем има кола под 70х.долара, хем не се продава, ягуар също, ауди също. Да си зададат въпроса дали ако ги пуснат на пазара и му искат 60х.евро някой ще го купува при високите цени на йонити и на липсата на зарядни. Ще им се. Спомнете си как беше с етрон: 8 години ще го пускат, все ще, готов бил, и накраямахнаха директора, който не може да подобри пробега от 250км, смениха директора и хоп, пробега стана над 400км, ама реално пак е към 300км. Такйан същата хубост, уж под 80х.евро, а те го пускат на 150х.евро и то пак едвам прехвърля 300км като ново, ами като направи 5г. дали ще мине 200км.? Немците, на пук на славните си години, станаха най-големите печалбари и измамници.
  • 12 Гост

    3 10 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    И това го казва теслофил?!?!?! Точно плановете на Тесла никога не излизат а само се отлагат
  • 13 Гост

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Точно така - от зор заради наложено насила. Не защото хората искат електрички а защото някой им ги налага насила.
  • 14 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Това го чуваме от две години, а увеличението всяка година е все по-слабо от предната.
  • 15 Хахахахаха

    3 8 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Норвежец, ясно е че никога не си имал собствен автомобил, само четеш щуротии от нета и ги повтаряш тук като папагал.
  • 16 Японеца

    11 3 Отговор
    Немски недодялани реклами, прах в очите на хората, рекламна мъгла! Тайкан- неуспешен, меруцедес еqc- трагедия, е, трон- катастрофа! Китайци, корейци и японци изпревариха наетите от германия