ID.4 е първият изцяло електрически SUV модел на марката Volkswagen. В същото време ID.4 ще бъде и първият представител на най-големия пазарен сегмент в света - категорията на компактните SUV модели, който ще бъде в състояние да предложи на потребителите неутрални по отношение на климата процеси на производство и експлоатация.
Също като компактния ID.3, той използва технологичната основа на модулната платформа за електрическо задвижване (MEB) на групата Volkswagen, която включва всички силни страни на моделната фамилия ID - компактни външни размери, достатъчно просторен интериор, динамичен характер на пътя, интуитивно управление на функциите и пълна комуникационна свързаност.
Дългият автономен пробег на ID.4 става възможен благодарение на много добра аеродинамика и големия капацитет на акумулаторната батерия. ID.4 може да измине до 500 километра (според WLTP) без необходимост от спиране за зареждане. От компанията заявяват, че благодарение на картата за зареждане, предлагана с услугата We Charge на избрани пазари, в бъдеще клиентите на Volkswagen ще могат да използват и мрежата за бързо зареждане Ionity на по-изгодни цени.
ID.4 се отличава с ясно структурирано арматурно табло, от което функциите в автомобила се управляват почти изцяло на сензорен принцип или посредством интелигентен гласов контрол Natural Voice с естествени фрази. Първият изцяло електрически SUV модел на Volkswagen предлага изключително високо равнище на електронните технологии за активна безопасност и пълна комуникационна свързаност.
ID.4 ще се предлага с множество различни модулни компоненти на задвижването - първоначално моделът ще излезе на пазара във вариант със задно предаване, а на по-късен етап ще може да се поръча и като мощен електрически вариант със задвижване на всички колела. При всички версии на задвижването акумулаторната батерия с високо напрежение е неизменно разположена под пътническата клетка в дъното на каросерията.
Така тя гарантира нисък център на тежестта и добре балансирано разпределение на натоварването на предния и задния мост. Стандартните възможности за зареждане на батерията включват използване на зарядни станции с променлив (АС), прав (DC) и трифазен ток. В зависимост от конфигурацията на задвижването е възможно постигането на автономен пробег с продължителност до 500 километра.
С това стратегическата офанзива на марката Volkswagen в сферата на електрификацията отбелязва своя старт. Според най-новите планове на компанията, в периода до 2025 година от поточните линии на заводите на Volkswagen трябва да слязат до 1.5 милиона електрически превозни средства, което е значително повече от планираните по-рано количества.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Alpha - Omega
Коментиран от #2, #8
11:56 06.03.2020
2 Китаеца
До коментар #1 от "Alpha - Omega":
Нещо си се объркал. Ок. 50 % от ID ще се произвежда в Китай.Коментиран от #5
12:08 06.03.2020
3 гост
Коментиран от #12
12:11 06.03.2020
4 Jacques Yves Moineau
12:15 06.03.2020
5 гост
До коментар #2 от "Китаеца":
Ами ще се произвежда от зор !! Щото по закон тази година Фолксваген трябва да осигури 12% от продажбите си в Китай да са електрички ! Тоест над 400 000 бр ! За тази година , за следващата 15% !!! И ако не ги осигури или не продаде , ще плаща глоби , които ще идат при тия , дето са продали ПОВЕЧЕ от 12% , тоест Тесла и една , две китайски фирми , хахах !!!Коментиран от #13
12:15 06.03.2020
6 гост
Коментиран от #14, #15
12:18 06.03.2020
7 U96
12:23 06.03.2020
8 така така
До коментар #1 от "Alpha - Omega":
.. го каза смотаняка с корейска пробита талига.Коментиран от #9
12:23 06.03.2020
9 U96
До коментар #8 от "така така":
Не точно. Имам BMW X3 2011 г., ако това е от значение.12:34 06.03.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 гост
15:04 06.03.2020
12 Гост
До коментар #3 от "гост":
И това го казва теслофил?!?!?! Точно плановете на Тесла никога не излизат а само се отлагат16:05 06.03.2020
13 Гост
До коментар #5 от "гост":
Точно така - от зор заради наложено насила. Не защото хората искат електрички а защото някой им ги налага насила.16:06 06.03.2020
14 Гост
До коментар #6 от "гост":
Това го чуваме от две години, а увеличението всяка година е все по-слабо от предната.16:07 06.03.2020
15 Хахахахаха
До коментар #6 от "гост":
Норвежец, ясно е че никога не си имал собствен автомобил, само четеш щуротии от нета и ги повтаряш тук като папагал.16:37 06.03.2020
16 Японеца
20:30 06.03.2020