Last news in Fakti

9 Март, 2020 11:18 23 146 35

АГУ за всички нови коли Dacia (БГ цени)

  • dacia-
  • агу-
  • lpg
АГУ за всички нови коли Dacia (БГ цени) - 1

Новият трицилиндров турбиниран двигател TCe 100 ECO-G вече се предлага за Dacia Duster, Sandero, Logan и Logan MCV. Той предлага подобрена производителност с максимален въртящ момент от 170 Нм от 2000 об/мин, което позволява гъвкава употреба, като същевременно намалява разхода на гориво и CO2 емисиите.

ECO-G двигателят отделя около 10% по-малко CO2 емисии от еквивалентен бензинов двигател. ECO-G е името, дадено на двугоривните (бензин и LPG) двигатели, предлагани за всички модели от гамата Dacia: TCe 100 ECO-G за Duster, Sandero, Logan, Logan MCV и SCe 110 ECO-G за Lodgy и Dokker.

Достъпна и икономична технология

Dacia предлага гамата си двугоривни модели на конкурентни цени, без да прави компромис с надеждността (без допълнителни разходи в сравнение с еквивалентна бензинова версия). Цената на пропан-бутан горивото е значително по-достъпна (до повече от половината от цената на литър бензин или дизел). Ако средният разход на LPG двигател е малко по-висок, общият разход на гориво на километър се намалява с до 30% в сравнение с бензинов двигател и до 8% в сравнение с дизелов двигател.

Неограничена мобилност

Автомобилът може да работи или на бензин, или на пропан-бутан. Той е оборудван с два отделни резервоара, един за бензин и един за пропан-бутан. С два пълни резервоара автомобилът има кумулативен пробег от над 1000 км. Бензинът може да се намери във всички станции за зареждане, а пропан-бутанът присъства в 1 станция за 4 средно в Европа и в почти 80% от станциите в България.

В допълнение Dacia ECO-G автомобилите имат достъп до подземни паркинги благодарение на безопасната си система, включваща предпазен клапан, възвратен клапан и ниво на пълнене, ограничено до 80%, и не са засегнати от ограниченията за движение в случай на високи нива на замърсяване на въздуха.

Доказана и безопасна технология, усъвършенствана в продължение на много години

Интеграцията на пропан-бутан в автомобилите Dacia е операция, извършвана директно в завода. За клиента това означава: лесна поръчка, без допълнително забавяне и едно лице за контакт за гаранцията и поддръжката на автомобила в мрежа, обучена за работа с тази технология. Още от своя дизайн, бензиновият двигател е проектиран да работи на гориво с пропан-бутан. Допълнителният резервоар за пропан-бутан, изработен от високоякостна стомана, е разположен на мястото на резервната гума, без да докосва резервоара за бензин. Възвратен клапан, 80% ограничител на запълване, ограничител на дебита, електромагнитен клапан и предпазен клапан допълват техническата система.

Семпла технология

Работата е проста за водача. Преминаването от бензин на пропан-бутан и обратно се извършва по два начина: ръчно, чрез специален превключвател, разположен в купето (избраният режим след това се повтаря при следващо стартиране на двигателя) или автоматично, когато резервоарът за пропан-бутан е празен. Пълненето на резервоара също е бързо и лесно (само 2 минути).

АГУ за всички нови коли Dacia (БГ цени)


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 124 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    104 5 Отговор
    Е ТЕ ТАЯ ЕКСТРА ВЕЧЕ ТЕСЛА Я НЕМАТ

    Коментиран от #30

  • 2 Аноним

    41 81 Отговор
    Грозна кола ,вози като каруца пласмасите вътре са отврат,седалките като пейки,да си ги карат

    Коментиран от #6, #17, #27

  • 3 Клвовлшслд

    40 6 Отговор
    На сандеро разхода на газ само градско е 9/100
  • 4 мдам

    89 13 Отговор
    За 20 000 лв кола с фабрична газ не е лош вариант. Другите марки са с цени доста над тези на Дачия.

    Коментиран от #9

  • 5 Гост

    41 4 Отговор
    В дoпълнeниe Dасiа ЕСО-G aвтoмoбилитe имaт дocтъп дo пoдзeмни пaркинги блaгoдaрeниe нa бeзoпacнaтa cи cиcтeмa, включвaщa прeдпaзeн клaпaн, възврaтeн клaпaн и нивo нa пълнeнe, oгрaничeнo дo 80%

    Това го има всяка кола с "евросонда" както се изразяват неправилно по сервизите.
  • 6 Гост

    28 10 Отговор

    До коментар #2 от "Аноним":

    Дъстъра е една идея по-добре и като шумоизолация и като седалки. Абе ядва се макар че е далеч дори от роднините от Рено - новия Каптюр е много по-добре а Каджар е направо друга вселена в сравнение с Дъстър

    Коментиран от #14

  • 7 VAGенщайн

    54 7 Отговор
    Дачия...нищо особено, но поне цените са нормални. За разлика от немските каруци.
  • 8 Факт!

    44 25 Отговор
    Който не си купи Дачия и не смени немският клозет дето кара е ебати тъпака!

    Коментиран от #16

  • 9 AdiBas

    15 56 Отговор

    До коментар #4 от "мдам":

    Каква "кола" те гони, бе, ти на дачията кола ли и викаш! Ако имаш 20 хилки на място, в което се съмнявам, вложи ги в нещо по-разумно от мамалигарски мизерен таралясник. Стига сте им съживявали мангалската икономика на тези диваци...

    Коментиран от #20

  • 10 Mercedes

    57 7 Отговор
    Абе много са им хубави количките, нискобюджетни автомобили бол, само дето цената на една кекава шкода е колкото за две дачии примерно. Тези си сцепват точно с цените.

    Коментиран от #12

  • 11 клас бракми

    14 5 Отговор
    Друго си е нова Тата Нано за 3300 $
  • 12 Луд

    39 9 Отговор

    До коментар #10 от "Mercedes":

    Прав ти ,а единствено само Тойота е по-дразнеща от Шкода.Дачия си е много добър вариант.
  • 13 Behemoth

    35 4 Отговор
    А НИЕ НИЩО!Цялата страна засипана от димяща скраб....

    Коментиран от #15

  • 14 Мерцедес S класа 2012та

    9 43 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Искаш да ми кажеш че акото е по-добро от лайното? хаххахха скрийте се с тия рена и дачии, че направо се самозабравяте.

    Коментиран от #18, #22

  • 15 type-R

    26 7 Отговор

    До коментар #13 от "Behemoth":

    Това купуват... Един, лапето му си изплака очите за моята бензинова Хонда, оня въпреки това пак купи мръсен дизелак! И сега чувам щял да реже ДПФ-а защото търговеца го позачистил колкото да я продаде (временно решение) , и сега отново се задръстил..... Но то се иска да има държава в такива случаи, а ние вместо държава имаме само една Мутра!
  • 16 Клозет

    7 11 Отговор

    До коментар #8 от "Факт!":

    казваш.А Датчия луксозна тоалетна.Шегаджия си.
  • 17 град батановци

    22 8 Отговор

    До коментар #2 от "Аноним":

    ти си циганин изглежда и си се возил само на каруци. Съвсем очевидно е, че не си се качвал дори на най-базов модел Дачия Сандеро от 2018. Возих над две дузини шофьори на Ауди, БМВ, Сеат, Пежо, Ситроен - всички се съгласиха, че возията е великолепна, минаваш през големи дупки и не усещаш почти нищо. Част от тях дори се замислиха дали да не си вземат за града. Вземи се образовай малко и не говори наизуст, или най-добре изобщо не говори и си карай изтърбушения голф, щото старите поколения на голф ще се разпаднат до десетина години, та после ще се чудиш как да си вземеш една стара дачия за в града

    Коментиран от #19

  • 18 Гост

    20 1 Отговор

    До коментар #14 от "Мерцедес S класа 2012та":

    Чукча не читател, чукча писател. Вярно се говори че 70% от българите са функционално неграмотни. Ти си от тях!
  • 19 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "град батановци":

    Ти да не си от тия дето те карат като си пил?
  • 20 Какъвто ти ника

    6 0 Отговор

    До коментар #9 от "AdiBas":

    такова ти е и мисленето никакво и фалшименто от всякъде.
  • 21 Емил

    10 7 Отговор
    Докато четях коментарите за "автомобила" Дачия и то с 3-цилиндров мотор, ми светна защо 75% от водачите карат като идиоти - те си били такива!
  • 22 Не е зле S-ката

    10 2 Отговор

    До коментар #14 от "Мерцедес S класа 2012та":

    Събираш две като твоята (ако има кой да ти ги купи) и вече можеш да си купиш Дъстър😁😁😁
  • 23 Иванов

    13 5 Отговор
    Не казвате, че заради газовото , на тия двигатели на всяко обслужване в гаранция трябва да им се регулират клапаните. Щото не са с хидравлични компенсатори/повдигачи/
    Тва го правят докато колата е в гаранция - и то не е много сигурно ,може да пропускат понякога. Като излезе от гаранция- става твое задължение. Ако 100 000 км не пипаш клапаните- гарация прогарят няколко. А даже и много по-рано от 100 000. Не си съсипвайте колите на газ.Само старите двигатели и то тези с хидравлични компенсатори , могат да вървят сравнително безпроблемно на газ. Пуста икономия - майка на мизерията.

    Коментиран от #28, #32

  • 24 Каращ и дачия

    22 3 Отговор
    Дачия Сандеро 2017 1.5dci 75к.с. 46000км от които 75% по софийските улици - никакви извън планови ремонти, само планово обслужване и 3-4 паркинг щети. Даже крушка не съм сменял. Въпреки, че често шофирам по павирани улици, нищо в интериора не тропа/скърца. Разходът ми за целия пробег е 5.4/100км с оптимално каране, без изблици за икономично шофиране. Като плюс мога да отчета наличието на газов амортисьор на предния капак и с това се изчерпа всичко положително по тази кола. Управление - тромав волан, диаметъра на завиване е като на камион, на магистрала автомобилчето подскача нервно(резултат от ниско тегло и висока каросерия) и скорости над 120км/ч се превръщат в предпоставка за морска болест на борда :) Интериор - пластмасов. Седалки - предните са с къса седалища част и неудобна облегалка, а задните са твърди и плоски. Ергономия - въпреки, че е средно ниво на оборудване няма регулиране на волана, както и на предните седалки и колани по височина. Всъщност има и няколко плюса - в джобовете на предните врати има място и за бутилки от 1.5л, в задните за 0.5л, а жалката е обемиста. Шумоизолация - липсва. Шумът от дъжда по предното стъкло прави невъзможни провеждането на разговори или слушането на музика. Багажник - 320л, с правилна форма и евтини мокети. В заключение - ако искате след като заключите колата си да забравите за нея, това е идеалният вариант за вас. И още един плюс - едва ли някой ще ви краде джантите, огледалата, емблемите и т.н. П.С. Ако искат
  • 25 Запознат

    8 1 Отговор
    Тази ,,фабрична АГУ,, не е нищо повече от тези които ги монтират и тук в бг.И тук монтираните си имат евросонда и клапан и се зареждат до 80% само,че да я узакониш вече е мн.сложно.Трябва ти документ за монтажа,после първоначален преглед на на АГУ и чак тогава регистрация в КАТ.

    Коментиран от #33, #35

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Иуу

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "Аноним":

    Не говорете глупости. Колата е перфектна за тия пари. И вече пластмасите не са като предишните, всичко е подобрено. Возиш се без пари и не замърсяваш.
  • 28 Ще те поправя

    3 5 Отговор

    До коментар #23 от "Иванов":

    тотално за газта! Не е въпросът до клапани, свещи и др. карантия, а до ПРОИЗВОДИТЕЛ: колите поддаващи се 100 безпроблемни %-та на газ са само и единствено ИТАЛИАНСКИТЕ! Всички останали се нуждаят от повече (японските) или по-малко (френските) компромиси. Не случайно най-яките АГУ са изключително италиански разработки! Ако искате да Ви вози безпроблемно кола с газов инжекцион, тип "пернишко кюмбе", избора на изборите е алфа ромео - това е положението! Можем много да я псуваме алфата за каквото се сетим, но в тва упражнение е, като "мерцедес и всички останали".
  • 29 васил левски

    6 4 Отговор
    То хубаво ама 3 цилиндров турбо мотор не ми вдъхва никво доверие.

    Коментиран от #34

  • 30 Петър Петров

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Сектант - снимка на лицевата ти структура кога? Всички сме в очакване да видим полу - олигофренска физиономия.
  • 31 Петър Петров

    3 1 Отговор
    Иначе 0.9 турбо е супер яка Дачия Сандеро. Хвали старо, карай ново.
  • 32 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Иванов":

    Не е задължително да се регулира на кола на която колекторите, леглата на клапаните и самите клапани са изработени с идеята че двигателя ще работи на газ. За заводските бензини - там вече има резон в поста ти.
  • 33 Прост и Сена

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Запознат":

    Е голямото сложно - всеки нормален газаджия издава протокол за монтажа, пунктове за начален преглед - колкото искаш а в кат висенето е максимум час и се ходи без колата - само с документите. Струва 13 лева. Началния преглед е 50 и се избиват за седмица :)
  • 34 Газ майка газ

    7 1 Отговор

    До коментар #29 от "васил левски":

    Гледай сега - този мотор без проблем ще изкара 150 000 колкото ти е разширената гаранция. А после - взимаш си нова кола и така нататък. След 150 хил.км. колата се дава на някой умник да си троши главата.
  • 35 Niko

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Запознат":

    Ееех колко мъка има по този Свят както е казал Моканина.То не е само дя го турнеш /АГУ то имам впредвид/ Туй степен на сгъстяване коректори на момента на подаване на искрата обратни връзки по ламбда и детонационно горене, инжектори - абе проста работа бе то е кат да забъркаш на прасетата - да живей