От всичко, което ще прочетете в тази статия, може да се направи едно интересно заключение. А то е, че съветските автомобили, въпреки своята простота (дори по стандартите на онова време), съвсем не са били евтини. Вижте и оценката на най-популярните съветски автомобили, преизчислена към днешна дата.
ЗАЗ-968
В средата на 70-те години ЗАЗ струва 3500 рубли, а от 1979 г. - 5000 рубли. Ако вземем средната сума от 4000 рубли, тогава за закупуването на тази кола съветският човек трябваше да спести почти 31 заплати. Така пресметнато, сега ЗАЗ-ката ще струва 14 000 евро.
Москвич 412
Москвето е струвало 5000 рубли, тоест изисква 38 заплати. По този начин, сега стойността му щеше да бъде 17 600 евро.
ВАЗ 21011
"Жигули" струва в СССР 6000 рубли, което е 46 средни заплати. Така се получава сума, преизчислена в съвременни финанси, която е от порядъка на 21 000 евро.
ВАЗ 2103
Тази Лада се продава в СССР за 7500 рубли - еквивалентът на 57 заплати. Това означава, че днес трябваше да струва 26 500 евро.
ГАЗ 24
Накрая се обръщаме към колата-мечта на съветския гражданин - Волга. Цените за този автомобил често „скачаха“, но средно струваше 10 000 рубли, което означава, че за закупуването му бяха необходими 77 заплати. Днес това би струвало 35 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes
Коментиран от #5, #130
12:02 09.03.2020
2 Nqkoi
12:03 09.03.2020
3 Комуниста
Коментиран от #9, #53, #59, #158, #169, #178, #190, #206
12:05 09.03.2020
4 Комуниста
Коментиран от #12, #129, #188, #201, #202
12:08 09.03.2020
5 Милко Балев
До коментар #1 от "Mercedes":
Специално тази Волга возеше по меко от Мерцедес само да си знаеш!Коментиран от #43, #58
12:11 09.03.2020
6 Напикана соросня
Коментиран от #8
12:12 09.03.2020
7 да де
Коментиран от #24, #28, #36, #187
12:16 09.03.2020
8 Болен русофил
До коментар #6 от "Напикана соросня":
Въпросът е кой е този дебил, който ще иска да се купи от руския боклук?Коментиран от #11
12:17 09.03.2020
9 Borislav Popov
До коментар #3 от "Комуниста":
Аха, за да я купиш на 6 километра, трябваше да чакаш ред 6-7 и кусур години.Коментиран от #15, #63, #144, #172
12:17 09.03.2020
10 Ядеитн
12:18 09.03.2020
11 Напикана соросня
До коментар #8 от "Болен русофил":
Дебила,, тарикат"си купува западна трошка и си плаща гражданската 250лв на разсрочено цяла година!Коментиран от #16, #193, #194
12:19 09.03.2020
12 Истината
До коментар #4 от "Комуниста":
Червените гадове обичат да украсяват комунистическия рай.Коментиран от #17, #165
12:19 09.03.2020
13 mafiota
Коментиран от #161
12:19 09.03.2020
14 Луд
Коментиран от #18, #42, #45
12:20 09.03.2020
15 Комуниста
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Е са за кошници не се чака има бол ама няма сухо за тунджа и си капват газ за 10лв и тунжа за 5лв и датчика изгорял от светене за нивото на тунджата!Коментиран от #33, #66
12:21 09.03.2020
16 Болен русофил
До коментар #11 от "Напикана соросня":
Когато децата на русофилите започнат да си купуват руски коли, тогава можем да кажем, че и Русия е станала нормална държава. Засега такова животно като "руски автомобили" в България няма.Коментиран от #76
12:22 09.03.2020
17 Бесен Язовец
До коментар #12 от "Истината":
Ама ти вие ремъка!Коментиран от #20
12:23 09.03.2020
18 Истината
До коментар #14 от "Луд":
Всъщност Ладата е Фиат!Коментиран от #25, #145
12:25 09.03.2020
19 гост
12:26 09.03.2020
20 Истината
До коментар #17 от "Бесен Язовец":
Няма по тъпо и неграмотно животинче от борсука!12:27 09.03.2020
21 страничния рефер
Коментиран от #150
12:28 09.03.2020
22 Човек от това време
Коментиран от #49, #62, #73
12:30 09.03.2020
23 Азз
Коментиран от #29, #64, #154
12:31 09.03.2020
24 Random
До коментар #7 от "да де":
Чужденците на булгаралпин и булгаррено най-много да са се присмивали, за тях е имало Рено 8,10 и Алпин А110. Тук са се слобявали само най-евтините версии. 956 кубика рено 8 и 1100 кубика А110 - 55 и 66 коня. За чужденците е имало и версии с по над 100 коня.12:32 09.03.2020
25 Random
До коментар #18 от "Истината":
На баба ти хвърчилото е фиат. От фиат е останал само външния вид и скоростната кутия. Двиателя е изцяло руски, купето е усилено, окачването променено. Даже ключалките и дръжките са сменени.Коментиран от #30, #37, #39, #79, #81
12:35 09.03.2020
26 Borislav Popov
12:38 09.03.2020
27 Хахаха
12:39 09.03.2020
28 А беее
До коментар #7 от "да де":
Кой ти цъка минус бе хабер нямат какъв уникат е Алпина. Пишете бе Рено 8 Гордини и Рено Алпин и ще ви увиснат ченетата. И това преди 45г.Коментиран от #38
12:39 09.03.2020
29 Нов внос
До коментар #23 от "Азз":
Ама тези с 1000лв. заплата все около Горубляне се въртят.Явно нови коли не им се карат.Коментиран от #35
12:40 09.03.2020
30 Истината
До коментар #25 от "Random":
Русофилията ти се обострила бе путлераст. Ладата е Фиат!12:40 09.03.2020
31 Random
Сами можете да си намерите колко е струвал паунда 2016 година...
12:40 09.03.2020
32 Анти конти
12:42 09.03.2020
33 Borislav Popov
До коментар #15 от "Комуниста":
Ми ceгa, кoйтo ги имa тeзи пaри c кoитo нa врeмeтo e мoжeлo дa cи взeмe Лaдa или Вoлгa, мoжe дa cи купи нoвa кoлa, нa мoмeнтa и избoр имa къдe, къдe пo гoлям.12:43 09.03.2020
34 Само питам
12:43 09.03.2020
35 Кико
До коментар #29 от "Нов внос":
Само в българия като си купиш нова кола те питат коя година е 😀😀😀12:44 09.03.2020
36 гост
До коментар #7 от "да де":
алпина се произвежда през 1968/69г. цена на дребно - 10000 лв. средна заплата 68 - 113 лв. 69 - 117 лв. колко заплати без нищо друго трябват за закупуване? днес възстановен напълно алпин - 60-70000-90000 евра. да смятаме ли? нов алпин производство 2019 - базов 52000 евра до 60000!Коментиран от #82, #146
12:45 09.03.2020
37 Borislav Popov
До коментар #25 от "Random":
Ми Фиат си е, само. че с руски гайки и болтове, но иначе си е на базата на Фиат.Коментиран от #41
12:49 09.03.2020
38 да де
До коментар #28 от "А беее":
Кой цъка минусите ли, ами най-вероятно разни "разбирачи" които тогава са били на бащите си в ташунките, а сега са големи спецове.12:51 09.03.2020
39 РНДОМЕ
До коментар #25 от "Random":
Пак се изказваш неподготвен! Виждам че си русофил но прекаляваш. И друг път съм ти казвал да прочетеш книгата Съвременни автомобили на Ст. Петров от 1968г. и тогава може да се репчиш. Ако нямаш пари ще ти я купя и ще ти я изпратя.Коментиран от #77
12:53 09.03.2020
40 Бай Ставри
12:57 09.03.2020
41 Не е вярно
До коментар #37 от "Borislav Popov":
Докато усвояваха производството на всички болтове пишеше FIAT. И двигателя е италиански. Иска ви се да не е така обаче е факт.Коментиран от #48
12:59 09.03.2020
42 Къртев
До коментар #14 от "Луд":
Дори база за сравнение няма. Ще се напикая от смях. Много готин виц. Ще си го запиша и ще го науча наизуст. Та да има, какво да разказвам на сбирки с приятели. Дано всички имат чувство за хумор, иначе ще ме замерят с камъни.Коментиран от #83
13:01 09.03.2020
43 Mercedes
До коментар #5 от "Милко Балев":
Само да си знеш ако сравняваш w123 и газ24, че сравнението ти е грешно, едва ли си се докосвал до еквивалента на газ24 а именно w116. Само да знаеш, че съм се качвал и на двете и съм и работил в-у двете и знам кое от кое е по-автомобил.13:04 09.03.2020
44 Guest
13:07 09.03.2020
45 Borislav Popov
До коментар #14 от "Луд":
Не са били зле. но Голф 1 е бил с 3 бензинови и 3 дизелови двигатела и 3 вида скоростни кутии, 4 и 5 скорости ръчни и 3 скоростна автоматична. А 2107 беше с 1 двигател и 1 ск. кутия, а своя собствено разработотена автоматична ск. кутия за масов автомобил, руснаците все още нямат.Коментиран от #85
13:07 09.03.2020
46 ДПСар
13:10 09.03.2020
47 STEFCO
13:12 09.03.2020
48 Borislav Popov
До коментар #41 от "Не е вярно":
Какво ми се е искало, нали и аз това разправям, че е Фиат ?Коментиран от #52
13:13 09.03.2020
49 Бесен Язовец
До коментар #22 от "Човек от това време":
Кви екстри търси 70те години бе смешо екастрите са им същите какви и на западните по онова време! Сега на повечето,, новите ",от преди 15 г къде ги карате не им работят защото само моторчето на ел. стъклото е по скъпо от колата! Масово ми карат без катализатори обаче се мисли за вървежен с вехтия премиюм от Щутгарт!13:13 09.03.2020
50 Гост
13:15 09.03.2020
51 Ей как ви
13:37 09.03.2020
52 Бориславе
До коментар #48 от "Borislav Popov":
Жигули си е Фиат 124. Колкото и да му е криво на Рандом. Аз съм съвременник на тези събития. Вярно е че Фиат 124 беше с долен разпределителен вал а Жигули с горен но това не значи че е руски. Кой е луд да конструира нов двигател при наличие на готови. Навсякъде пишеше Flat. И те издържаха без ремонт 300 000км. Защото идваха от Италия. След като усвоиха производството Жигулито стана курник. Освен това аз съм чувал как работи Фиат 124. Мърка като коте. Били го усилили. Ами да. Започнаха да късат шарнирни болтове. Освен това по голямото тегло 80кг.прави двигател от 60к.с.на 52. Защото 10кг.се равняват на 1к.с. и т. н. Темата е дълга!Коментиран от #78, #80
13:52 09.03.2020
53 ?!?!
До коментар #3 от "Комуниста":
След като внесеш 5 заплати вноска и после почакаш едни 15-20 год. Като се уволниш от казармата и си горд собственик.13:52 09.03.2020
54 Гост
14:36 09.03.2020
55 гост
Коментиран от #87
14:47 09.03.2020
56 Алооу
14:55 09.03.2020
57 Morgoth
14:58 09.03.2020
58 AMG
До коментар #5 от "Милко Балев":
аууу , глупости да не чувам , ама моляти се , абети малко не умирали , или се обаждаш от оня свет,и ти си набор на баба Цола Драгоичева и Пеко Таков , за Борис Велчев и Димитри Станишев , за тех нема кво дати коворим те са си пият пиенето в отвъдното с баи ти Т.Живков , аре бегаи там и си се возоете с волгите , вия па нещо да не видите от Леонит Брежнев , аман значи може и на лов да ходите , ама за вещици , баба Цола Драгоичева все искаше у мерцедес да се вози , ама имаше един лош адет , много ни мокреше седалките .15:01 09.03.2020
59 Кракра
До коментар #3 от "Комуниста":
Ми то тогава кола на старо и да искаш, не можеше да си купиш. Никой не продаваше, защото за нова се чакаше по 10 години! Колите на старо струваха повече от новите - защото я взимаш веднага, а не след 10 години.По същата причина и митоветер колко били здрави ония бракми - не бяха здрави, ами всеки сам си ги правеше. Всяка събота и неделя пред панеляците можеше да се види следната картинка - мъже по потници се щурат около руските боклуци - коя вдигната на трупчета и някой човърка нещо отдолу, коя с отворен капак и друг рови вътре, коя облепена с вестници и подготвена за боя, коя и изчукват огънатите ламарини, коя я кърпят...
Коментиран от #61, #147
15:04 09.03.2020
60 ТЪПУНГЕРЧЕТА
Коментиран от #69, #72
15:04 09.03.2020
61 Пъпунгрче
До коментар #59 от "Кракра":
На село согурно не са продавали коли втора ръка обаче на, Солни пазар " в София винаги е имало коли за продан!Коментиран от #65
15:06 09.03.2020
62 ПЕРНИШКИО
До коментар #22 от "Човек от това време":
купуваш я за 6100 лв.Жигата ваз2101 , а не за 5500лв , лада беше 7500 ваз 2103и тогава жигулите нямаха ред , а плащаш в кеш и си я взимаш , но после за ладите се чакаше с вноска 10-12 години .Коментиран от #174
15:18 09.03.2020
63 Пунта Мара
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Не е така. За Лада се чакаше и 20 г. Купих нов ЗАЗ 968 м . С вноска за Лада от 12г. През 1990г. Струваше около 4700 лв. - 5000 лв. Не помня точно. Добър шофьор съм , но смених съединител на 11 000 км ! Гаранцията му беше 1 год или 10 000 км /десет/.Коментиран от #67
15:23 09.03.2020
64 Боби62
До коментар #23 от "Азз":
.......ако ти остане нещо след като си платиш тока и храната........да не говорим ако имаш болен в къщи..........ще си вземеш нова кола когато цъфнат на баба ми ботушите...... ще събираш пари за нова кола поне 100 години......15:28 09.03.2020
65 ПЕРНИШКИО
До коментар #61 от "Пъпунгрче":
прав е човека , певеца Милко Калаиджиев го познава всеки , гледаи го в ю-туб с Филип от бричка /on board/ и ще видиш как Милко е правил на времето далавери с вноските и е искупил после колите ,но в неговия град ги е продавал на двоина цена , в Хасково , там турчолята са се избивали за тях , що ли , гледаи видеото и после коментираи , Милко е карал едно време такси у дапа , много интересна изтория има с жигата , гледаи го .15:29 09.03.2020
66 filo
До коментар #15 от "Комуниста":
Брато, какви глупости говориш. Сега няма ли нови коли, който иска си купува. За описаните цени на руските таралюги си купуваш преспокойно нов и разбира се много по-добър западен автомобил и то веднага, като имаш и пребогат избор на това, какво точно искаш.Коментиран от #68
15:30 09.03.2020
67 ПЕРНИШКИО
До коментар #63 от "Пунта Мара":
така купуваха москалите , които не иска да чака ред си взимаш Москвич, записваш се и след 4 месеца е твои .15:32 09.03.2020
68 ОРЕЛ
До коментар #66 от "filo":
всеки иска да си купува , но не всеки има пари , а новите коли се купуват с много пари , а масово народа ги няма тези пари , защото така го направихте , демократе .Коментиран от #112, #148
15:36 09.03.2020
69 тракиеца
До коментар #60 от "ТЪПУНГЕРЧЕТА":
ма наили знаеш кои имаха право да пазаруват от Кореком , не беше за всеки , само за хора работили извън страната ни , тираджиите от СОМАТ тези които работеха в Либия, Ирак и Сирия , и господата Дипломати, по онова време .15:45 09.03.2020
70 Tate
Коментиран от #71
15:52 09.03.2020
71 ОРЕЛ
До коментар #70 от "Tate":
същото каквото плащаш и за западните недоразумения , ИЗЯШ СИ ТОПКИТЕ .16:06 09.03.2020
72 тракиеца
До коментар #60 от "ТЪПУНГЕРЧЕТА":
няма за какво да ми слагаш минус веднага , така си беше , какви марки и долари са ти в главата и кои е имал право в КОРЕКОМ да пазарува там.16:27 09.03.2020
73 Аз от 1984
До коментар #22 от "Човек от това време":
Забрави Пирин, който беше Фиат 124 2 години преди СССР да направят Жигули.Коментиран от #91
16:30 09.03.2020
74 мани мани
а бе от 100 до към 300лв. ама много неща струваха стинки :) хубави евтини времена :) никога няма да има вече подобно нещо! за съжаление си е :)
Коментиран от #89
16:35 09.03.2020
75 мани мани
16:40 09.03.2020
76 Ами като си
До коментар #16 от "Болен русофил":
невежа така ще пишеш иначе от къде ще знаеш,че там се произвеждат и Мерцедеси и Рена и какво ли още не и то руски. Познат преди години чакаше Мерцедес С клас от държава в Африка забравил съм коя точно,но континета е този та не ми говори немски,френски,италиански и незнам що глупости.16:55 09.03.2020
77 Random
До коментар #39 от "РНДОМЕ":
Това пък за първи път го виждам16:58 09.03.2020
78 Random
До коментар #52 от "Бориславе":
Какъв фиат ще е двигателя бе? То си пише - за руснаците долния разпределителен вал не бил приемлив, много стара концепция и т.н. Фиат не са имали двигател с горен разпределителен вал по това време, иначе нямаше няколко години след това да правят 128 двигател който няма нищо общо с ладовия. Неуки и нагли.Коментиран от #84, #88, #123, #135, #183
17:02 09.03.2020
79 Да тук се сглабяха
До коментар #25 от "Random":
посочените от теб,но същите тези и по същото това време са се продвали и там в онези страни и от споменатите модели най-много са продадени точно то тези версии,а от по-високите са правени малко бройки и днес са колекционерски автомобили и тогава не са били масово произвеждани и достъпни за обикновения човек,както между впрочем и днес повечето са базови или близки до базовите модели и рядко са тези от върховата модификация с всички екстри за модела. Аз специално имам Булгар Рено 8 точно от първата серия и до 2000 година го ползвах редовно,сега е на заслужен отдих и почивка. Страхотен автомобил с леко управление и пъргав мотор дори и за съвременното движение не се затруднява.17:03 09.03.2020
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 А знаеш ли защо
До коментар #25 от "Random":
са сменени или ей тъй защото са руснаци да ги сменят. Заради климатичните условия в които ще се ползват тези коли. Изпъкналите дръжки често през зимата замръзват и много трудно можеш да ги размразиш за разлика от тези с линията на купето. Преди да пишеш поне проучи фактите. Жигули/Лада са променен Фиат според изискванията и особеностите на руския климат и условия. Двигателя е като на Фиат но е променен пак заради същите изисквания. Много са промените видими по-малко,а тези които не се забелязват са доста повече. Например пътният просвет е повишен от нормалният за Фиат 140 на 180 мм. за Жигули, и още има но потърси и прочети.17:11 09.03.2020
82 Има и доста по скъпи
До коментар #36 от "гост":
Алпин А 110 не новия разбира се,достигащи 3 цифрена сума т.е. над 100 х. евра,но трябва да се знае,че тези коли не са били масови,а определени бройки,то и за това ценат им сега е доста висока.17:17 09.03.2020
83 Ами правилно ти е казал
До коментар #42 от "Къртев":
2107 е доста по добре от Голф 1. И багажник по-голям и комфорт и скорост и елегантност. Виц било ти си за смях разбирачев.Коментиран от #90, #125
17:21 09.03.2020
84 Borislav Popov
До коментар #78 от "Random":
Фиат е отвсякъде, даже всички конструктивни изменения и дорабоки са правени от италиянски специалисти. Даже двигателите на съвременните руски автомобили, фактически са внучета и правнучета на онзи древен фиатовски мотор, който е взет за основа при създаването им.Коментиран от #99
17:27 09.03.2020
85 В грешка си имаше и
До коментар #45 от "Borislav Popov":
5 степенна ск. кутия,братовчед ми имаше такава и бе с газов амортисьор на капака на двигателя не с пружина. А дизелите в Русия ги избягват за леките автомобили заради ниските температури през зимата и бавното загряване на дизеловия моторв сравнение с бензиновия. Дори днес повечето руснаци карат бензинови автомобили ане дизелови. Що се отнася до автомат. ск. кутии,руснаците си имат такива собствени разработки,но са вграждани в представителни автомобили от рода на ЗИМ,ГАЗ,ЗИЛ,а не в автомобили до 90 к.с. А и предпочитанат и безпроблемна ръчна ск. кутия е за предпочитане пред автоматичната,която е сложна и при проблем трудно и дълго се ремонтира,а в студа това е равно на смърт.Коментиран от #94
17:28 09.03.2020
86 Иван
Коментиран от #127
17:28 09.03.2020
87 До гост
До коментар #55 от "гост":
...купили са си жилище за 9х.лв... Много си далеч от истината. Жилищата през 1980-1988г. струваха 12000-20000 лв. Но големият проблем беше, че се купуваха с лихвоточки и групи. За да ти излезне реда се чакаше 15-20г. Единствено ако си дете или внук на активни борци против фашизма и капитализма. При тях беше бърза писта и можеха да вземат по-големи апартаменти. Поздрави .17:30 09.03.2020
88 има документи че
До коментар #78 от "Random":
Доработката на фиятовия двигател се извършва от инженерите на Порше,за което естествено руснаците си плащат!Освен горен разпределителен вал,немците слагат пет основни лагера на коляновия вал(124 е с три). Също така системата за смазване е подобрена заради калпавите руски масла.Коментиран от #93, #98, #151
17:33 09.03.2020
89 Точно по това време и
До коментар #74 от "мани мани":
малко преди 90 точно 88г. пуснаха москвич Алеко в две разновидности с двигател на Лада и на Москвич. Разликата в ценат бе 12000х. лв. за този с москвичовия и 12500 за този с ладовия мотор,купетат бяха 1 към 1.17:36 09.03.2020
90 Borislav Popov
До коментар #83 от "Ами правилно ти е казал":
Голф 1 е имал 1.6 двигател с 110 к.с. и 1.5 турбодизел, първия е лепял стотака за 9 секунди и е изглеждал много по съвременно от кибритената кутийка 2107. Твоята седмица можела ли е да се похвали с такива форми и двигатели ?Коментиран от #108
17:51 09.03.2020
91 Ха така
До коментар #73 от "Аз от 1984":
Налей му в канчето на рандом. Точно така Пирин Фиат 124 и Пирин Фиат 125. 90 к.с.и 160 км/ч. Ладата с четирите фара. Не ми се спори с радиоточка. От кога му казвам да си купи книга и там пише всичко. Не да ми разправя журналистически изцепки.Коментиран от #101
17:56 09.03.2020
92 ото
Коментиран от #105
18:01 09.03.2020
93 Може би
До коментар #88 от "има документи че":
Възможно е но в никой случай не е руска разработка. Щяха да им трябват години да го създадат изпитат и подкарат. Трябва да имаш някъква база за да започнеш.18:08 09.03.2020
94 Borislav Popov
До коментар #85 от "В грешка си имаше и":
Дизеловите автомобили в Русия ги избягват не толкова заради климата, колкото заради това, че нафтата а Русия е некачествена и от това често страдат капризните западни и особено японските дизели. Докато немски коли с дизелов мотор, тук таме се срещат, японски дизелови коли е невъзможно да срещнеш и ако имаш дизел, трябва да дебнеш само за бензиностанция на Роснефт, понеже тяхната нафта е най качествена. Тези особености са ми ги разказвали руснаци и украинци, когато съм пътувал до Русия с дизелов автомобил.18:11 09.03.2020
95 222
18:17 09.03.2020
96 В е л и к и я
Коментиран от #100, #136
18:36 09.03.2020
97 Безпристрастен
18:51 09.03.2020
98 Random
До коментар #88 от "има документи че":
Я дай линк към тия документи. Отново неуки и нахални.18:53 09.03.2020
99 Random
До коментар #84 от "Borislav Popov":
Италианските специалисти може да са помагали, все пак са щели да им платят милиони. А за другото си много, ама много далече от истината. Ако решиш да претендираш друго, първо дай някакви доказателства или кажи какво е общото между ЗМЗ-406 и фиат.Коментиран от #102
18:57 09.03.2020
100 Random
До коментар #96 от "В е л и к и я":
И защо им е да ги продават по-скъпо? Аз на тебе и 2 и 200лв да ти взема, икономиката не се променя, -2+2=0 и -200+200=0.18:59 09.03.2020
101 Random
До коментар #91 от "Ха така":
Още един абсолютно нищо незнаещ, но за сметка на това адски нахален. Първо, 90 коньов двигател 124 няма. Второ - Пирин-Фиат произвежда 850 и 124. Трето - 95 коньов двиател на 124 се появява 1973г, две години след като договора на Пирин-Фиат изтича и не е подновен. Какви 90 коньови, какви 160 км/ч, още по-интересното, как 125 който е на база на 1300/1500 и няма нищо общо по конструкция със 124 е уж лада с 4 фара, та той е с ресори отзад и лонжероните са под ъгъл, а не прави като на 124/2101-2107. Къде е логиката, къде е разума...Коментиран от #103
19:08 09.03.2020
102 Borislav Popov
До коментар #99 от "Random":
Аз ти говоря за двигателите на Ладите, а не за Волговско-Газелевските двигвтели бе, умньо. Какво общо имат АвтоВаз с ГАЗ ?Коментиран от #109
19:30 09.03.2020
103 РНДОМЕ
До коментар #101 от "Random":
Ти си един дървен философ! Говоря ти за лсда 2103. Пиша с 4те фара защото не всички са умни като теб и по лесно ще се сетят. Казах ти аз съм живял с тези неща а ти кълвеш от тук и там...... краствици на таркалета. Все едно да ме нкараш а се казвам Петко а не Димитър. Мнооого си ОПЪК!Коментиран от #110
20:04 09.03.2020
104 Иванов
Коментиран от #106, #111, #128
20:08 09.03.2020
105 Брадвата
До коментар #92 от "ото":
Късметлия е бил дядо ти, попаднал е на жена20:09 09.03.2020
106 Брадвата
До коментар #104 от "Иванов":
Е да, прав си, няма място за сравнение, Кадета още върви, 6 пъти по 100 хиляди от '98 насам мина20:12 09.03.2020
107 RANDOME
20:40 09.03.2020
108 Random
До коментар #90 от "Borislav Popov":
21079 140 коня ротор, 955кг. 0-100 неизвестноКоментиран от #114
21:07 09.03.2020
109 Random
До коментар #102 от "Borislav Popov":
Я да видим какво си написал: "Даже двигателите на съвременните руски автомобили" Аз ли нещо не виждам да пише ВАЗ или Лада или ти нещо не си се доизказал...Добре, да кажем че аз съм сбъркал, кое е общото между двигателя на 2101 и 2108, я кажи че ми е много интересно какво общо има двигател с междуцилиндрово разстояние 89мм и такъв с 95мм. Кажи за нас неуките о велики...
Коментиран от #115
21:11 09.03.2020
110 Random
До коментар #103 от "РНДОМЕ":
Много добре знам коя лада имаш впредвид, обаче пак няма нищо общо с фиат 125. А това че си живял тогава нищо не значи. Аз пък съм живял като голф 3 е бил нов, ама не се наемам да казвам че много разбирам, та не ми се прави и ти че много разбираш.21:14 09.03.2020
111 Borislav Popov
До коментар #104 от "Иванов":
Първо, Лада 1600 не е от 1970 г. а от 1976 и второ, в онези далеки времена, немците освен Кадета и Бръмбара са произвеждали още какви ои не марки и модели, от БМВ и Мерцедес до Порше и Ауди. А Фолксваген, не са се мъчили с костенурката, другарю Иванов, а са запрчнали серийното производство на ленгендарните Пасат и Голф, които и днес все още се произвеждат в 8-мо и кусур поколение, а твоята Лада 1600 отдавааавна отиде на кино от 6 до 5 ! https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/2343194/de41d5b1-9019-4d7b-9f49-e3b0a0996907/s1200?webp=false21:16 09.03.2020
112 filo
До коментар #68 от "ОРЕЛ":
Що бе, ако събираш 20 години, като през комунизма ще си купиш. Нали знаеш, че сега може и на изплащане, може и на старо, Абе всичко може. Пък и става въпрос за цените по онова време съпоставени с днешните.21:17 09.03.2020
113 Христо
марките още се произвеждат и продават . А тези каруци ги няма никъде . ПИТАМ ЗАЩО.
21:26 09.03.2020
114 Borislav Popov
До коментар #108 от "Random":
Скрий се с този ротор, това не масова продукция. Голф 1 със 110 к.с. има произведни над 400 х.броя, улавяш ли разликата !?Коментиран от #116
21:27 09.03.2020
115 Borislav Popov
До коментар #109 от "Random":
Имах на предвид съвременните Лади, грешката е моя.Коментиран от #117
21:28 09.03.2020
116 Random
До коментар #114 от "Borislav Popov":
Има ли? Има.Коментиран от #120
21:37 09.03.2020
117 Random
До коментар #115 от "Borislav Popov":
Дотук добре, кажи сега общото между двигателите 2101 и 2108.Коментиран от #121
21:38 09.03.2020
118 Христо
Волана се въртеше толкова леко че винаги ги псувах като правех маневри.
21:40 09.03.2020
119 дсфгхйк
21:52 09.03.2020
120 Borislav Popov
До коментар #116 от "Random":
Колко броя има произведени, пак ти казвам папунчо, говорим за масово производство, което носи комерческа изгода, а не за опитни образци които така и не са били запуснати на поточната линия.22:01 09.03.2020
121 Borislav Popov
До коментар #117 от "Random":
Много общо има, това са преправени двигатели, като за основа е бил взет фиатовския двигател, тези по новите са негови внучета и правнучета. Само дето на по новите, инжекциона вече е на Бош, има литература, чети и се информирай. Казах.Коментиран от #126
22:08 09.03.2020
122 Zezo
22:13 09.03.2020
123 Танко
До коментар #78 от "Random":
Полски Фиат 125 е с долен разпр. вал,1.5 литра,75к.с.Това е старият мотор на Фиат 1500. Лада 2103 е с горен вал,същиялитраж и мощност.Фиатът я "късаше" на вървене. Май зависи повече от производителя,отколкото от модата. Кой ти каза,че италианците тогава са нямали двувалка? Фиат 125-1967г. 90к.с., 2 вала с ремък. Неуки и нагли са комундетата, които защитават боклуците на руснаците! Купѝ си Лада за всекидневно каране. Поне няма да имаш време да пишеш глупости!
Коментиран от #124
22:15 09.03.2020
124 Random
До коментар #123 от "Танко":
КЪДЕ ВИДЯ ДВУВАЛКА? 125 не може да я скъса, може би диференциала е по-къс ако я бие по ускорение или е по-дълъг ако я бие по максимална скорост. Не ги познавам, нямат нищо общо със 124 и ЛадаКоментиран от #131
22:18 09.03.2020
125 filo
До коментар #83 от "Ами правилно ти е казал":
Затова сега голфа изчезна, остана ладата.22:20 09.03.2020
126 Random
До коментар #121 от "Borislav Popov":
Като има литература ми напиши тука, не да ми казваш че имало. Аз може да ти кажа че и еднорози има, и е писано за тях.Коментиран от #157
22:21 09.03.2020
127 filo
До коментар #86 от "Иван":
Най-евтината нова кола е Дачия, която струва около 15000 лв. Средната заплата в България е малко над 1000 лв. Значи по твоите изчисления Дачията трябва да е около 50-60000 лв.22:25 09.03.2020
128 filo
До коментар #104 от "Иванов":
Не облъчвай младежите бе лъжльо.22:30 09.03.2020
129 niki
До коментар #4 от "Комуниста":
Баща ми като инженер взимаше 120лв. Майка ми по-малко. 400лв взимаха тия със "заслугите" (ОФ, Борци и др. подобни) и това беше макса.За 500лв изобщо не съм чувал да взима някой.
Байчовците по детските градини не надхвърляха 60-70лв.
22:38 09.03.2020
130 LAYNARA metev
До коментар #1 от "Mercedes":
RABOTATA NA PuMIARI KATO TEB E NE DA CHETAT,A DA BLIZHAT NASRANIAT GUs NA TUPAKA borisOFF,DA VI EBA PUTKATA MAICHINA I NA DVAMATA22:43 09.03.2020
131 Танко
До коментар #124 от "Random":
#78 Фиат не са имали двигател с горен разпределителен вал по онова време.#123 Фиат 125,1967г.,90к.с.,2 вала с ремък.#124 КЪДЕ ВИДЯ ДВУВАЛКА?За да я видиш и ти, напиши в Гугъл--Fiat 125! Общото между 125 и 124/Лада са стъклата, тавана, вратите,джантите, диференциала и някои дреболии.От неуките-толкова!
Коментиран от #133, #134
23:03 09.03.2020
132 Започвам да спестявам
23:44 09.03.2020
133 Random
До коментар #131 от "Танко":
Единичен не са. Дори двувалката не им е била готова 1966г. Докато я довършват я предлагат на руснаците обаче я отказват. Не ги знам що. Скъпа за производство ли им се е сторила или нещо друго.01:07 10.03.2020
134 Random
До коментар #131 от "Танко":
Fiat 125 се явява Fiat 1300/1500 с панели на 124. Затова стават тия части.01:09 10.03.2020
135 Тото
До коментар #78 от "Random":
Фиат124 е с три основни лагера както и 125р но като сестра ти е корва ходи обясняваи че нямаш сестра02:05 10.03.2020
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Тончо
04:29 10.03.2020
138 Мързел
08:06 10.03.2020
139 авто
09:26 10.03.2020
140 гост
09:42 10.03.2020
141 Селянин
10:19 10.03.2020
142 Наблюдател
10:21 10.03.2020
143 незнайко
10:30 10.03.2020
144 Путарина
До коментар #9 от "Borislav Popov":
за 6 години 1акане заз, още5 и москвич още 6 и жигула, още 3 и 2107-20г10:39 10.03.2020
145 незнайко
До коментар #18 от "Истината":
С тази разлика, че коляновия вал на Фиат е на 3 опорни лагера а Лада е с 5 опорни лагера, ако не знаеш !!! И в момента всички 4 цилиндрови двигатели са на 5 лагера !!!10:39 10.03.2020
146 незнайко
До коментар #36 от "гост":
Няма нужда от смятане, ЕДНО И СЪЩО Е СЪОТНОШЕНИЕТО !!! 10 000 лева навремето при 100 лева заплата. Сега 100 000 лева при 1000 лева заплата !!!10:49 10.03.2020
147 незнайко
До коментар #59 от "Кракра":
И колко сервиза имаше тогава ЧАСТНИ ??? Нито един !!! В голям град баха 2 сервиза, за Москвич и Жигули !!!11:00 10.03.2020
148 лошата реалност
До коментар #68 от "ОРЕЛ":
В голяма грешка си комунде.България е на това дередже именно заради комунистическата измет и това ,че сме били под руско робство толкова време.Няма как с 30 години демокрация да се оправи нещо,което е рушено 45г. нали схващаш наглец комсомолски ? Погледни всяка една държава от източна Европа която е била под крилото на Русия на какво прилича.Комунизмът мине ли от някъде започва да се копае едно дъно, което си остава така завинаги !Коментиран от #171, #189
11:06 10.03.2020
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Vesta
До коментар #21 от "страничния рефер":
Ами те значи ладите много са поевтиняли? Лада Веста сега за 22000лв. А тогава за 21000€?11:15 10.03.2020
151 незнайко
До коментар #88 от "има документи че":
Сега прочетах и Вашия пост и разбрах, че сте писали вече за коляновия вал приди мен .11:17 10.03.2020
152 анти комунист
11:17 10.03.2020
153 Бенц
11:27 10.03.2020
154 Само идеята
До коментар #23 от "Азз":
Да нови и не здрави и не надеждни...11:30 10.03.2020
155 краси
Коментиран от #159
11:45 10.03.2020
156 RANDOMEEE
Коментиран от #160
11:59 10.03.2020
157 Borislav Popov
До коментар #126 от "Random":
Намери книгата -Двигатели Автоваза 2101-2109 описание всех моделей, автор Мамедов В.А.12:12 10.03.2020
158 Фашиста
До коментар #3 от "Комуниста":
Купуваш я на 3 километра и лягаш под нея.12:21 10.03.2020
159 Random
До коментар #155 от "краси":
А сравнение с броя на западните от същите години?12:31 10.03.2020
160 Random
До коментар #156 от "RANDOMEEE":
Викаш не си твърдял че имало двигател 90 коня, а в същото време пак пишеш че уж имало... Това какво е бе? "Публикувано във факти.бг: Точно така Пирин Фиат 124 и Пирин Фиат 125. 90 к.с.и 160 км/ч."Фиат 125 никога не се е сглобявал тук, цитираш стари фейкове:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pirin-Fiat
Коментиран от #164, #176
12:37 10.03.2020
161 Балканджи Йово
До коментар #13 от "mafiota":
Е Мафиота си в мафиот няма грешка ,ама всеки не мога без да бъде мафиот защото не сме маймуни!?!Коментиран от #162
12:42 10.03.2020
162 жоро уудстока
До коментар #161 от "Балканджи Йово":
Току-що прочетох обява във в.Правда:на първи април има промоция за феновете на" руски"автомобили.Условието е да карат такива в момента в България.Честито на "късметлиите".13:01 10.03.2020
163 RANDOMEEE
13:02 10.03.2020
164 Borislav Popov
До коментар #160 от "Random":
Това твои думи ли са ? Има ли? Има. Има го ама го няма !Той този твой ротор 140 к.с. отдааавна е спрян от производство, но ти продължаваш тук да козиш с него все едно, че е жив. На днешно време, жива Лада 21079 не съществува, а роторния двигател е спрян от производство, тъй като руските инженери така и не са могли да се справят с високия разход на бензин и масло и с ниския ресурс на двигател. А в този линк, който си пуснал за Пирин-Фиат няма никаква инфа за двигателите, а само така, общи приказки, какво е трябвало да бъде, но не се е сбъднало.
13:20 10.03.2020
165 Газдов
До коментар #12 от "Истината":
И да не ривете че били лоши в Белене))))14:18 10.03.2020
166 В е л и к и я
14:32 10.03.2020
167 Готин
14:43 10.03.2020
168 Данчо
14:43 10.03.2020
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 Бесен язовец
16:04 10.03.2020
171 ОРЕЛ
До коментар #148 от "лошата реалност":
демократе , като гледам с днешна дата кво сме постигнали , ум да ти заиде , то не беше боклука да гориме на другите , то не беше на тиквата в испания къщите и любовниците му , то не беше аферата с ктб , то не беше с поръч'ването с кенев -16 блок 70 ап, 13 вход г 16 етаж , то не беше аферата с Васил Божков , с ХристоКковачки, и още да изреждам ли , не ме караи с задна дата да ти изреждам какво е било и по времето на Костов и Царя , това ли ми се фукаш с тоя модел на управление , мухльо скапан промиха ви мозаците и изгонихте децазта си на други порти да тропат за комат хляб , защото с това модерно ваше управление , няма икономика и народа няма препитание , кажи ми кои завод се построи за автомобили или влакове , кораби , самолети , камьони автобуси , или едни колелета бе мухляр , а това харесва ли ти бе овньо , на мен спецялно не , не може да си мисирка и постоянно да тролиш в ущърб на страната си за едни жълти стотинки и да оронваш престижа на народа , затегнат ли ви еврофондовете , ще ви се стъжни тогава много яко , и то ще е много скоро, щото текива простаци и олигофрени няма никаде в всите страни на Европа и америка , като вас , дори и комшиите са по нормални хора са от вас .Коментиран от #184
16:53 10.03.2020
172 дедо Гошо
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Не се чакаше 6-7 години,а точно 15 години.Баща ми си купи лада след точно 15 г. и замразени 1500 лева в ДСК и аз си купих Москвич Алеко след точно 15 години и 1500 лева в ДСК.Нека късните комунисти си нацвъкат минусите,но това е истината за социализЪма с "човешко лице".Коментиран от #173, #207
17:10 10.03.2020
173 ПЕРНИШКИО
До коментар #172 от "дедо Гошо":
така беше знам , но го обясни на тия дето се препират , щото тогава не са живели по онова време на миналия век.всеки си има някакви пеживелици и носталгия , но децата и те като станат на наще години и по стари ще видят че и тех ще ги гони някаква носталгия , от сегашното време , и тогава техните деца или внуци ще спорят с тях , все да е на тяхното , да ама не , морето не е до колене .17:39 10.03.2020
174 Пернишки
До коментар #62 от "ПЕРНИШКИО":
Вчера не ми се дърлеше .Рандом ми доиде в повече. 5500 беше цената и беше на изплащане.Братята не бяха сигурни че ще се продава, затова.Аз работех в Мототехника по него време.Коментиран от #175
17:45 10.03.2020
175 ПЕРНИШКИО
До коментар #174 от "Пернишки":
на излащане може да е била , но да я платиш в кеш си струваше 6100 лева , кола която е закупена от мототехника в софия кв.хладилника , тогава а за наи първите Жигули от 71 година , цената може да е била 5500 , за тия пари моя лелин си беше купил Москвич 412чистата 12-сетка тогава .17:58 10.03.2020
176 Къде се скри бе
До коментар #160 от "Random":
Рандомееее, защо мълчиш като пунда, начесаха ли ти крастата ?Коментиран от #177, #180
18:31 10.03.2020
177 УУУУУУ
До коментар #176 от "Къде се скри бе":
Най-после да ме подкрепят. До гуша ми дойде от този досадник.БЛААГООДААРЯЯ.Коментиран от #179
19:30 10.03.2020
178 Борис
До коментар #3 от "Комуниста":
А колко заплати сте давали за тази кола на 6 километра19:39 10.03.2020
179 Не му обръшай
До коментар #177 от "УУУУУУ":
внимание на баламурник, хем е т.п, хем е досаден ! Все нещо спори и доказва тук, но акъл няма за 5 ст. и когато го притиснат с конкретни факти, винаги изчезва яко дим и ни мож го чу, ни мож го видя.19:59 10.03.2020
180 Данчо
До коментар #176 от "Къде се скри бе":
Без да следя спора , жигулито 1972 г. Струва 6100 лева кеш НО 600 лева от тях са някви такси + 5500 са 6100.20:04 10.03.2020
181 Майтапчията
https://www.youtube.com/watch?v=jGGrWMGMOfo
22:17 10.03.2020
182 Майтапчията
22:21 10.03.2020
183 Жигулист
До коментар #78 от "Random":
Не е вярно, че не са имали OHC, по-големите мотори (1.45 и 1.6) са двувалки, на версия 124 спидер примерно. А мотора на ВАЗ 2101 си е руски, разработен с италианците, но бървите бройки (до 1973г) са с износоустойчива допълнителна гилза в цилиндъра и са с по-голяма степен на сгъстяване (8.8:1) , докато след ъова се монтира унифицирана глава 21011(8.5:1).Гледам,че много хора "разбират" от коли, а не знаят как да подадат с кабели ток.23:02 10.03.2020
184 БългариН
До коментар #171 от "ОРЕЛ":
Еее и границите отвориха и пак ревеш. Комунистите сте с толкова промити мозъци, добре че за щастие на изчезване.Скоро бях в един работещ бивш комунистически завод. Там са работили няколко хиляди, а сега 10ина души на същите машини. Чудя се как са изчислявали икономическата изгода и дали въобще са изчислявали нещо някакви икономисти. Сега стоят празни панелките около завода...че и панелки вдигнали, че е имало и преразпределение кой в кой град да отиде да живее...
Я се скрий..или се затрий
Коментиран от #203
02:05 11.03.2020
185 Чичо Манчо
Коментиран от #186
08:28 11.03.2020
186 БългариН
До коментар #185 от "Чичо Манчо":
..а за сходимост на гумите на преден мост на Волгата ти нещо да кажеш? Иде реч да минеш стенд на преден мост.. е не можеш защото има толкова луфт, че е безмислено.Тези автомобили са от средата на миналия век, крадени от западни и американски аналози, за които са работили толкова много инженерни бюра, че толкова инжинери е нямало в уникалната Русия и са абсолютна отживелица. Същото е и с оръжията им, които са още аналогови...откраднати след 2рата световна война от Германските инженери, но времето от 44 до 21 век мина и разликата е очевидна.
Че Лади има и сега, има и Волги, защо никой не ги купува а???
Що се касае до киселото мляко, то е друга бира. Бабички и дядовци заточени в ТКЗС със заплати от по 80лв. отглеждащи крави и на всичкото отгоре млякото пак скъпо - 18ст. за бурканче на заплата 150 лв. в града. По тази логика сега отиваш в магазина и си купуваш най скъпото мляко и сирене и пак ядеш истинско.
Още помна как ме караха за по 30лв. да бера тонове домати по разни бригади, а сега децата в Англия взимат хиляди паунди за същото. Мерси съм от тогава управляващи малоумни партийни правила...и на всичкото отгоре от Перник например не можеш да отидеш в София, защото не нямаш жителство и трябва да си миньор в мината. Нямаше нищо евтино при комунизма, да не говорим че нямаше нищо дори и да имаш пари. Магазините бяха празни, нямаше мляко, нямаше хляб, нямаше нищо... последните години след 30мин. чакане и знаейки кога карат хляба го купувахме...
09:18 11.03.2020
187 Да го подържиш
До коментар #7 от "да де":
Да бе на едно изложение в Париж нашето БГ доставили кола работеща на вода(на всеки 10км. трябвало да се долива обаче).Франсетата се метнали на колата и дали ГААЗЗЗ.На 30км. обаче колата спряла, те отворили капака и О,изненада - вместо мотор там 2бр.черни мангала скимтят:"Водааа,Водааа". Та днес ако някой отвори капака на джипа дето се пуйчи тиквата, целия БГ народ ще види вътре да скимти.Ако това е Народ, разбира се??!09:29 11.03.2020
188 Vic
До коментар #4 от "Комуниста":
Абе вие,комунистите не можете да си представите живота,без да се краде нещо.09:40 11.03.2020
189 nnn
До коментар #148 от "лошата реалност":
Бъркаш комунизма с руско-монголското крепосничество! За ленин казват че просто е прекопирал комунизма от франция и естествено го е омазал, после по него твориха и джугашвили и берия и всякаква сволач! Иначе погледни Швеция, Норвегия, Финладия и ще се ориентираш че комунизма не е толкова страшен ако не е поазиатчен!А тука спорим дали могат да опескат автомобил мужиците, това е народ който не е минал през ренесанс и не е излезнал от крепосничеството досега! Дали лада била фиат, че то кремъл е проектиран от италианци вие за лада говорите!
Коментиран от #200
09:41 11.03.2020
190 Тошко
До коментар #3 от "Комуниста":
Една стара кола от ГФР е поне 5 пъти по-добра от тези трошляци уж нови бръмчалки!11:00 11.03.2020
191 Bob
13:23 11.03.2020
192 Ааааа
13:45 11.03.2020
193 Бате
До коментар #11 от "Напикана соросня":
Бате ти ква кола караш.99,9 са така16:11 11.03.2020
194 Бате
До коментар #11 от "Напикана соросня":
Бате ти ква кола караш.99,9 са така16:12 11.03.2020
195 Термостат Термостатов
19:42 11.03.2020
196 Нов, но стар
Когато руснаците пратиха Първият космонавт в Космоса - целият свят Зяпаше нагоре!
Автомобилите не са им били приоритет!
Коментиран от #204, #205
07:05 12.03.2020
197 соларис
07:37 12.03.2020
198 соларис
08:14 12.03.2020
199 грешите малко
10:45 12.03.2020
200 Икономист
До коментар #189 от "nnn":
Вижда се, че не си наясно. Швеция, Финландия и Дания са пазарни икономики. Там няма минимална заплата, образованието (по-голямата част от него) е частно и има конкуренция, здравеопазването в Швеция също е частно, пенсионното осигуряване също се извършва от частни фондове и не се контролира от държавата, регулациите и бюрокрацията, задушаващи бизнеса там ги няма. Всъщност според индекса за икономическа свобода тези държави са дори по-напред от САЩ. А това, че данъците им са по-високи не означава, че не са с пазарна икономика. Корпоративния данък в Швеция е 20%, докато в САЩ преди Тръмп беше 35%, а сега е 21%14:16 12.03.2020
201 BLM
До коментар #4 от "Комуниста":
Това ли беше комунизЪма и светлто бъдеще! Да крадем, да лъжем. Пръв учител Димитров.Имаше някаква подобна песен.
18:44 12.03.2020
202 Хуйло
До коментар #4 от "Комуниста":
И какво я правеше нафтата като нямаше дизелови коли. Тия бяха галеници и не всички получаваха такива заплати19:31 12.03.2020
203 Този коментар е премахнат от модератор.
204 Ааа
До коментар #196 от "Нов, но стар":
Пратиха в космоса пак с крадени технологии от Германия. Русия преди войната не е чувала за ракета:))01:32 13.03.2020
205 Ааа
До коментар #196 от "Нов, но стар":
Що се отнася до коронавируса, а да видим руснаци ли ще измислят лек или запада или щатите? Май ще са 2рите но да видим...01:36 13.03.2020
206 Ййб
До коментар #3 от "Комуниста":
има и нови бе болшевик..ако искаш..ма не искаш01:58 14.03.2020
207 Иван
До коментар #172 от "дедо Гошо":
Стига лъга ве. За Алеко не се чакаше. И как си чакал за Алеко 15 години като излиза 1986 година. Аман.18:29 24.03.2020
208 сссссссср
21:55 02.10.2023