Last news in Fakti

17 Март, 2020 17:03 3 852 30

Volkswagen готви електромобил за €20 хиляди

  • volkswagen-
  • id.1

Най-малкият модел в електрическата гама на Volkswagen ще бъде съпоставим по размери със сегашния Up! и ще струва под €20 000, съобщава Car Magazine. ID.1 ще се предлага не само като градски хечбек, а и като мини SUV с името ID.1 Crozz и баничарка e-Roomzz.

"Единичката" ще бъде построена на умален вариант на платформата MEB и ще се оборудва със акумулатори с капацитет 24 или 36 кВтч. По-голямата батерия ще позволява изминаването на 300 км с едно зареждане.

Volkswagen планира да пусне в продажба 75 изцяло електрически и 60 хибридни модела през следващите 10 години. ID.1 трябва да излезе на пазара през 2023 г.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бръммм

    13 26 Отговор
    Кой ще го купи тоя боклук при условие че Тесла модел 3 с дългият пробег(два електо мотора)500км пробег е 44 000$.

    Коментиран от #23

  • 2 гост

    18 21 Отговор
    Нещастници, Тесла готви много по хубав ел автомобил, по голям пробег, по добро ускорение, по красив, за 15 хиляди.
  • 3 Боре модераста

    18 9 Отговор
    Норвежец, забрави да споменеш че малката Тесла ще е с 50 години гаранция и 30 години безплатни зареждане
  • 4 asd

    12 6 Отговор
    И защо така? Нали до вчера се плюнчеха как с наличните технологии нямало смисъл да се правят електромобили и хибриди?
  • 5 Каракуд

    13 8 Отговор
    Тесла, няма да има конкуренция от Фолксваген.
  • 6 има време

    19 17 Отговор
    До 2023 година може VW вече да ги няма. Подиграваха се те на Мъск, усмиваха го, говореха с години как пускат те електричките и го затриват, а сега какво се оказа - Audi E-tron - пълен провал, Porsche Mission E - добра концепция, превърнала се в отчайващ автомобил. Само интериора става за нещо, но техническите му характеристики са по-зле от Hyundai Kona. VW ID.3 трябваше да го пуснат началото на годината, но имат сериозни проблеми, най-вече със софтуера. Очаква се да го пуснат до година. А кога ще пуснат евтината му версия (тази под 30 000 евро) не се знае точно. Има и недостиг на батерии, ще им отнеме минимум 5 години за да вдигнат собствено производство. Но както казах до тогава завода на Tesla в Германия ще заработи и немците губят най-големия си пазар. Да не говорим като излезе евтината Tesla която ще се проектира в Шанхай.

    Коментиран от #10

  • 7 за гъби съм

    10 8 Отговор
    Боре модераста и норвежеца не ме искат в тяхната групичка защото не пиша често похвали за Илон и Тесла така че не ща да имам нищо общо с двамата педали и ставам антиелектричар. Мразя тесларастите
  • 8 Много скъпо бре

    8 2 Отговор
    Кви са тия цени.................Ние да не взимаме заплатите на Европа
  • 9 Boxer 3

    17 6 Отговор
    Почват да напипват правилната посока. А тя е 20 000 лв и пробег 350 км.
    Кажи-речи са се доближили на половината...
    Ако се мотаят, ще ги изпреварят...

    Коментиран от #11

  • 10 до има време

    8 8 Отговор

    До коментар #6 от "има време":

    Вижда се че се чудиш какво да правиш и не ти е проблем да си отделиш време от живота и да го постнеш това дето си го изсрал - няма лошо ама защо ни губиш времето на нас да ти четем мозъчните дрисни ?!

    Коментиран от #18

  • 11 до Boxer 3

    10 5 Отговор

    До коментар #9 от "Boxer 3":

    Сега ще им пиша на VAG да прочетат какво си написал в тоя сайт и да произведат специално версия за тебе която ще струва 2000 рубли и ще изминава 10 000км с едно зареждане !

    Коментиран от #29

  • 12 Психиатър от Курило

    8 5 Отговор
    Стига с тези електрички, взех да психясвам.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Borislav Popov

    5 6 Отговор
    Идеално градско електромобилче с що годе прилична цена, за недалечни междуградски разстояния, също става.
  • 15 Borislav Popov

    7 6 Отговор
    Vоlkswаgеn плaнирa дa пуcнe в прoдaжбa 75 изцялo eлeктричecки и 60 хибридни мoдeлa прeз cлeдвaщитe 10 гoдини. ID.1 трябвa дa излeзe нa пaзaрa прeз 2023 г
    А този последен абзац съм го отделил, специално за форумните електрофрби, да го прочетат внимааателно и да разберат веднъж и завинаги, че бъдещето на електричките не е толкова облачно, колкото те се опитват тук да ни го представят. Делата на Мъск, живеят и процъфтяват. Шах и мат с пешката, за тролетариатите.

    Коментиран от #16

  • 16 джон

    6 6 Отговор

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    Айде обратно на каруцата! И си стой в селото.
  • 17 гост

    3 4 Отговор
    Смешници, 24кв я са ти стигнали за 150км, ама май не. Особенно ако е студено. Един вид не е по-добро от нисан лийф, голф е или бмв и3, които ги спряхо от производство заради ниско търсене. Няма ли 60кв, няма никакъв смисъл, няма разход от 12квв реални условия, някои бмв и3 стигат до 13кв, но бмв-то е карбоново и е леко с много тънки гуми.
  • 18 Borislav Popov

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "до има време":

    Това е Норвежеца "гост", не си пи днес хапчетата. Днес доктора цял ден го "гъбарка"за да го накара, но той си е втълпил Тесла, та Тесла. Дори електрошок Тесла не го съблазнява. Имаше малък напредък , но непиенето на хапчета до това води - безцелно писане на цифри ,от които не се интересува НИКОЙ.
  • 19 за гъби съм

    4 4 Отговор
    Боре модераста и норвежеца "гост" са много неприятни педерасти

    Коментиран от #22

  • 20 Много добри новини

    4 4 Отговор
    Св. Илон е заплодил Грета Тунберг, а Боре модераста е забременил норвежеца “гост” и чакат близначета! Хахахахах
  • 21 Японеца

    2 0 Отговор
    2023! Прости и неориентирани, ударени с мокър парцал!
  • 22 Бесараб

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "за гъби съм":

    Кор за педалите
  • 23 Врум врум

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бръммм":

    Тесла могат да си позволят само заможните гейове. За по бедните педалчовци единствената алтернатива на Тесла в момента са тротинетките, така че този миксер ще запълни тази празнина.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Джуган

    1 1 Отговор
    В oтгoвoр нa мнoгoтo зaпитвaния и нaмeци кoитo трябвa дa cпрaт, ПOТВЪРЖДAВAМ чe Driving pleasur, Aнтиeлeкирикa и aз cмe пeдeрacти и cмe от един и същи прайд. Саsе сlоsеd ! Тесла форевър.

    Коментиран от #26

  • 26 Пасивните педерасти

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Джуган":

    Антиелектричарите много не разбират от автомобили, но компенсират с големи дебели корове и много яко ни плющят!!! Хахахахах
  • 27 Алфа Ромео

    3 0 Отговор
    Всички са с години изостанали спрямо Тесла, не съм им фен, просто факти.
  • 28 pbdan

    3 2 Отговор
    За производството на един автомобил с ДВГ се получават 10т емисии на СО2, а за електромобил с батерията - 17т. Разликата от 7т. ще стигне за пробег от 180000км. от автомобила с ДВГ. Всичкият литий на земята ще стигне за батерии на 25% от сегашните автомобили. Да не говорим за кобалта как се добива в Конго. А как и откъде ще зареждаме - от Мариците или Бобов дол? От АЕЦ-Козлодуй с гориво от фалиралата Уестинхаус или от непостроената АЕЦ-Белене? От Догановия студен резерв получен от втечнен американски газ?У нас има 4млн. автомобила. Ако през нощта се зареждат 1млн. по 10кВт. консумация прави 10 000МВт. мощност. Нашата енергосистема има 7 800МВт. със студения резерв. Трябват 5 АЕЦ-а като Козлодуй само за колите. Има и друго специално за България. Електроколите ще бъдат предпочитани от всички джигити и особено от дрифтърите. Ще има много жертви. 1. Има загуби при пренасяне, токоизправяне, цикъл заряд-разряд. 2. Ще се зарежда предимно нощем и ще се изкриви драстично кривата на денонощния товар. 3. Фирмените коли, такситата и особено транспортните тежки коли карат по 800-1000км/ден. 4. Енергийният пръстен на страната няма да издържи без драстично усилване по мощност на пренасяне. 5. Еколозите ще ревнат при толкова АЕЦ-и.В България се изгаря около 4млн. тона гориво от МПС за 1 година. 11000кВтч/на тон прави 44ТВтч електроенергия т.е. колкото и произвеждаме за година. При аварийни бедствия, дълги почивни дни, земетресения, наводнения няма по-сигурно от ДВГ. За сл
  • 29 Boxer 3.0

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "до Boxer 3":

    Не се ли позабравиха с цените, напоследък?
    "Народна кола"
    Колко СО2 се отделя, докато се изработят и заделят 20 000€?
    Отделеното СО2 при производството на автомобила е допълнително.
    Не е нито народна, нито е еко тая цена!
  • 30 Тия от VW как

    1 0 Отговор
    ще ги стигнат румънците с цена 10 000 за е-Дачия