Той е стилен, компактен, с предно задвижване и с голям багажник. Снимките бяха разпространени от бразилското подразделение на компанията, което показа леко прикрит новия VW Nivus.
За първи път ви разказахме за тази кола в средата на март, когато в мрежата се появи тийзър за иновацията. Автомобилът е изграден на платформата MQB, която се използва от много други модели VW.
В Южна Америка, Nivus ще се предлага с трицилиндров 1.0-литров двигател със 128 конски сили и с шестстепенна автоматична трансмисия. Във всички нива на оборудване кросоувърът ще получи само задвижване на предните колела.
Най-вероятно Nivus ще се превърне в директен заместител на хечбека Polo и ще бъде по-привлекателен за малки семейства. За целта багажното отделение на иновацията има обем от 415 литра, докато Polo има само 285 литра.
Инженери и дизайнери от южноамериканското подразделение на Volkswagen са отговорни за разработката на Nivus. Именно в Бразилия продажбите на тези кросоувъри ще започнат първи.
Това се очаква да се случи още през месец юни тази година. До края на 2020 моделът ще се появи в други страни от Латинска Америка. И чак след това, вероятно, трябва да очакваме дебюта на Nivus в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Подходящ
10:20 16.04.2020
2 Ххх
Коментиран от #7
10:21 16.04.2020
3 Някой си
10:36 16.04.2020
4 един луд колоездач
Коментиран от #5, #10
10:36 16.04.2020
5 Golf 7
До коментар #4 от "един луд колоездач":
Айде бе! Къв е тоя голф 7.5? Голф 7 си искал да напишеш май? С Фейслифта? Това, че гори 7.5-8 като го караш с 160-170 трябва да си го сънувал. Как ги пишете Тея неща, все едно само ти единствен имаш Голф на тоя свят и никой друг не знае колко гори.Коментиран от #6
11:02 16.04.2020
6 balgarin
До коментар #5 от "Golf 7":
не му се карай той има предвид масло.........11:17 16.04.2020
7 3000см дизел
До коментар #2 от "Ххх":
повече не им трябва коли за безполови и незнаещи пола си индивиди11:26 16.04.2020
8 Тихомир
12:06 16.04.2020
9 Тихомир
12:16 16.04.2020
10 Dimirest
До коментар #4 от "един луд колоездач":
Имах до скоро Golf 7 1,6 турбо, 4 цилиндъра дизел, DSG 7 степенна 105 к.с. Разход на 100 километра падаше под 4 литра около 3,8-3,9 при скорост 90-100 км/час без климатроник. При скорост 140 км/час магистрално без климатроник 4,8 до 5,2 литра. С климатроник зависи на каква температура е настроен разхода се качва с около 0,7-0,8 макс. Няма такава кола, още пазя снимките на телефона. Сега разбирателите ще кажат защо се отърва-купих си СУВ от VW. Но това е някакво 3 цилиндрово недоразумение. За бога братя купувайте коли само с четен брой цилиндри. Казвам го като машинен инженер.Коментиран от #11, #16
17:10 16.04.2020
11 Random
До коментар #10 от "Dimirest":
Що тия с 5 да не стават, а тези с 2 да стават?Коментиран от #12
17:43 16.04.2020
12 Хехе
До коментар #11 от "Random":
Остай го инженер ама завършил в БГ университет хипотенуза си мисли че е вид разстение.18:11 16.04.2020
13 Лудогорец8
10:52 17.04.2020
14 Алекс
11:18 17.04.2020
15 Порно
13:55 17.04.2020
16 Tomy
До коментар #10 от "Dimirest":
Колко масло доливаш09:29 18.04.2020