Last news in Fakti

15 Май, 2020 11:41 40 998 69

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

  • ваз-
  • lada-
  • 2103-
  • обява-
  • продажба
Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик - 1

Екзотична модификация на ВАЗ-2103, от която са построени не повече от 250 бройки, си търси купувач по обява в сайта Auto.ru. Светлобежовият седан е напълно реставриран и струва 1 200 000 рубли (€15 156).

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Изпънатата "тройка" е произведена през 1981 г. за износ в Холандия. Преди да бъде пусната на тамошния пазар обаче, вносителят е внесъл известни промени в конструкцията.

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Най-необичайното нововъведение е 3-степенната автоматична скоростна кутия General Motors, заменила заводската механична трансмисия с четири предавки. Тя е съчетана с 1.3-литров бензинов двигател от ВАЗ-2105 с италиански карбуратор Weber и мощност 64 к.с.

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик

Продава се рядък ВАЗ-2103 с американски автоматик


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 97 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Абе

    46 45 Отговор
    Интересно! Едва ли е била много сполучлива комбинация щом са произведени само 250 броя!

    Коментиран от #5, #25

  • 2 4321

    49 61 Отговор
    15 000 евро - тия не са добре

    Коментиран от #10

  • 3 ВАЗ

    52 10 Отговор
    Това не е двигател от ВАЗ 2105. Или е оригиналният на ВАЗ 2103 с обем 1500 куб. см. или което е по-вероятно е двигател от ВАЗ 2106 с работен обем 1600 куб. см. Защото автоматичната трансмисия изисква повече мощност.

    Коментиран от #16

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Зи жърмънс

    39 31 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    Просто никой не ги е купувал. Само хора на социална помощ купуваха ладички в Холандия и Белгия. Ама явно бързо им е дошъл акъла, след като не са успели да продадат всичките 250 бройки в Холандия.

    Коментиран от #50, #62

  • 6 Иво

    26 31 Отговор
    Преди години имах Голф 3 1.6 100к.с автоматик.Вървеше ужасно мудно а разхода в града беше около16/100.Мислех си,че има някакъв проблем за да харчи толкова много но като прочетох каталожните данни на модела с този двигател и кутия се оказа,че самия производител посочва разход близък до този.Не мога да си представя тази Лада която е доста тежка с тези 64к.с част от които се губят в триещите части на тази допотопна 3 степенна кутия колко харчи и как изобщо се движи.

    Коментиран от #13, #66, #68

  • 7 kick

    32 1 Отговор
    Това е мотор с верига, на 2105 е с ремък! Но има и 21053 с мотор на 2103 и е с 5 предавки

    Коментиран от #61

  • 8 ссссс

    28 20 Отговор
    Съмнява ме някой да даде 15 000 евро за това нещо ,независимо колко е реставрирана ,запазена и.т.н..Интересна гледак е обаче с автоматика.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Гххххх

    11 13 Отговор
    А и отзад пише жигули'''''"**'::'''::!!!!!????

    Коментиран от #57

  • 13 Шекспир

    22 4 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    Хаха.Голф с такива характеристики въобще няма да излезе от завода.;))

    Коментиран от #20

  • 14 Не плюйте по колата

    57 9 Отговор
    Този модел 1500 и 1600 S бяха мечтите на българина. Колата беше добра за България, евтина за поддръжка, вървеше много но и гореше много. През зимата занасяше но с една торба цимент в багажника ставаше ОК. Със западни амортисьори и гуми Мишлен ставаше супер!! Още се движат по провинцията предимно за земеделски работи.
  • 15 Random

    30 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гхххххп":

    Това е ВАЗ-2103, има модификации с 1,2л(21035), 1,3л(21033) 1,5л(2103) и 1,6л(21031) двигател
  • 16 Random

    37 7 Отговор

    До коментар #3 от "ВАЗ":

    1977—1983 Lada 1500S Automatic с автоматической коробкой передач, на этой модели применялся 3-диапазонный «автомат» 3L30 (TH180) производства General Motors (делалась она во Франции с 1969 по 1998 год на заводе американской компании в Страсбурге) и оснащался карбюраторным двигателем от ВАЗ-2105 объёмом 1,3 литра (1,29 л, 63,6 л. с., 92 Н·м) (мотор укомплектован итальянским карбюратором Weber). Этим занимались импортёры/дилеры советских машин в странах Западной Европы. В данном случае — голландский дистрибьютор.

    Коментиран от #31

  • 17 Не плюйте по колата

    23 7 Отговор
    Този модел 1500 и 1600 S бяха мечтите на българина. Колата беше добра за България, евтина за поддръжка, вървеше много но и гореше много. През зимата занасяше но с една торба цимент в багажника ставаше ОК. Със западни амортисьори и гуми Мишлен ставаше супер!! Още се движат по провинцията предимно за земеделски работи. За онова време дори беше лукс!!

    Коментиран от #18, #67

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Дългият

    55 3 Отговор
    Млади пищовчета от зората на Демокрацията се изказват неподготвени ту...Както писаха колегите,за онова време тази кола и 2107 бяха лукс и хубави коли.Говорим по причини че нямахме възможност да си купим западни.1500s струваше в Мототехника 8100лв.и след 3..4 год.каране се продаваше по 11500...12000хилки...така си беше...
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Лада

    33 6 Отговор
    През 1991 си купих Лада 21013 белгийска сглобка внесена от Холандия на 36000 км. Направих и 120000 сменени дребни работи по окачването здрава кола

    Коментиран от #22

  • 22 Любобитен

    13 21 Отговор

    До коментар #21 от "Лада":

    А от ръждата успя ли да я спасиш?Аз бях купил от едно дърто комунде гаражна "седмица" на 26000км.Точно 4 години по късно само по тавана не изби ръжда.Продадох я на безценица защото панелите на пода,предните калници и праговете имаха дупки колкото монети от 2 лева.

    Коментиран от #24, #60

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Лада

    20 5 Отговор

    До коментар #22 от "Любобитен":

    От доло цялата беше с нещо като битум/смола. Купих я за 4000 DM продадох я за 2100 DM

    Коментиран от #63

  • 25 Христо

    10 4 Отговор

    До коментар #1 от "Абе":

    По-скоро не е струвала 6 000лв. български пари.
  • 26 Селския пръч

    24 7 Отговор
    Много е красива!
  • 27 Borislav Popov

    21 31 Отговор
    Вари го печи все боклук си остава.

    Коментиран от #64

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Rado

    36 5 Отговор
    Много хубава за времето си кола.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Racer

    23 8 Отговор

    До коментар #16 от "Random":

    2103 или Лада 1300S/1500 се произвежда докъм 76-78 някъде. След 1977 е заменена от 2106 или 1500S/1600. Тази на снимката няма как да е произведена през 1981г.камо ли пък да е с мотор от 2105, просто двата модела не се засичат. Някакъв турлю гювеч от неверни данни.

    Коментиран от #39

  • 32 Кико - Перник

    7 6 Отговор
    Никога не са имали собствена скоростна кутия!

    Коментиран от #34

  • 33 Fas

    11 2 Отговор
    Racer многоси компетентен точно 2103 си я купих 81г от М.Т. супер автомобил на 375000 я продадат
  • 34 Мая

    3 4 Отговор

    До коментар #32 от "Кико - Перник":

    Лавров ще отрече твоето твърдение! И за Катрин, отрича ха!
  • 35 shantavelo

    28 7 Отговор
    Който не е карал ЛАДА , няма право изобщо да коментира! А за многознайковци те по всичко, ще кажа : ДА СИ ГО НАВРЪТ ОТЗАД!!
  • 36 АбВ

    13 1 Отговор
    Не , че е толкова важно -2105 с 1300 мотор е с агренажен ремък , а не с верига както на снимката

    Коментиран от #37

  • 37 Язека

    15 0 Отговор

    До коментар #36 от "АбВ":

    И язека имах 2105,кого бех млад.Първата ми кола.За разбирачите двигателя е с ангренажен ремък!!!
  • 38 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 12 Отговор
    За 150 Евро бих я купил..
  • 39 0000

    17 2 Отговор

    До коментар #31 от "Racer":

    Нашата семейна кола беше 03 произведена 1979 година.баща ми докато я караше беше с оригиналната боя и на 180 000 им.после взех книжка,след мен и брат ми и и разказахме играта.2007 година на 350000 км отиде на скрап с едно пребоядисване и един основен ремонт на мотора след катастрофа.имам сантимент към този модел,но едва ли бих карал отново лада
  • 40 Пенчо

    5 2 Отговор
    КОпувам! Веднага!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Мартин Polskiq

    13 2 Отговор
    Уникат само за ценители
  • 43 незнайко

    7 4 Отговор
    Окачватето на този автомобил е класика . Аналоговото арматурно табло беше красота за времето си . С малко подобрение на външния вид на купето, щеше да е още по желан автомобил, разбира се и със съвременен двигател.

    Коментиран от #46

  • 44 Генерал Иванушка Водков

    5 8 Отговор
    Автомобил от пияници за пияници!

    Нормалните ора това го гледат с пренебрежение и жал към похабените материали.
  • 45 Товарищ

    3 4 Отговор
    Ей, не се спряхте с тази империалистическа пропаганда, бе!
  • 46 987

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "незнайко":

    И друго купе и друг дизайн и.т.н..
  • 47 Офчо

    5 2 Отговор
    Купето и интериора си е на Лада 1500 , двигателя може да е 1300!
    За тогавашната западна Европа се правеха различни модели!!
    Тука Лада 1300 си беше със Жигулско купе имаше разлика в бронята, нямаше буфери а цяла гумена лента по протежение на бронята и блока беше боядисан в синьо!!! След това излезе 1200 модел и др.!!
  • 48 Ушанка

    2 1 Отговор
    И аз карах лада и жената беше млада
  • 49 Доко

    18 0 Отговор
    До всички млади, които плюят по Лада:
    Ако вие живеехте в онези времена нямаше да мислите така. Светът не е започнал съществуването си с вашето раждане. Карахме и се радвахме на това, което можеше да се намери и купи. И да, Лада си беше мечтана кола тогава. Волга беше най-добрата от руските коли, но не беше общодостъпна, само за избрани другари. Другото, западното, го гледахме в списания и цъкахме с език... Е, някои можеха да имат и него, но бяха единици.
    А що се отнася до аналоговите прибори: и сега в космичната техника се използват аналогови уреди за най-отговорните показания. Защото не лъжат.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Хаха

    1 10 Отговор
    Като превключват скоростите, сигурно чувството е че вътре има човек с чук!
  • 52 Христос

    3 1 Отговор
    Много добър автомобил за времето си.И днес още имаме Жигули , вече на 41 години в движение !
  • 53 запознат

    4 0 Отговор
    Много„ разбирачи„ се изказват Двигателя на 1300 е с бутало диаметър 69мм ,а на1200-67мм. От там е разликата в кубатурата. Двигателя с ремък излезе по късно за2105
  • 54 Петко

    2 1 Отговор
    На 80000км ремонт на мотора.Взех я от тогавашната Мототехника....
  • 55 Бижо

    1 1 Отговор
    В Европа се котираше само един двигателя 1300 куб. см. с ангренажен ремък. 1.5 и 1.6 не ги искаха. И задължително с карбуратор Вебер, руските Озон бяха боклук. Имах 2107 върната от износ от Кореком навремето , беше с 1300 мотор , гореше 7-8\100. , имахме и семейна 1500 S, гореше 10-12\100.
  • 56 Торето

    1 0 Отговор
    Истината е следната... Сиви блокове имат 76 милиметровите 1200 и 1500 кубика. Сини са 1300 и 1600 кубика. 2105 е с ремък и мисля със сив блок. Тази кола може да е била с петицов но сега е с подменен от 1500 оригинален за масовия 2103.Всички стандартни тройки са 1500 кубика и никога на Източния пазар не е била с друг двигател. Който мисли че двигателя и не е съвременен не познава двигателите с вътрешно горене. За Голф 3 автомати описан по горе човека е прав за всичко казано.
  • 57 Баща ми

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гххххх":

    имаше 2103 - 1500 кубика, купи я 1974 година. Много готин за времето си автомобил.

    Коментиран от #58

  • 58 Допълвам,

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Баща ми":

    че надписа отзад беше "Жигули" и оригинално беше с "Дънлоп".
  • 59 София

    0 1 Отговор
    Класика !
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Зи жърмънс":

    типа от къде знаеш бе , да не би да си бил шев на социялните там в Холандия .
  • 63 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Лада":

    еееииии ама и ти си бил един търговец , на голяма далавераси ще азнаеш , от къде ги намираш таквиз клиенти , на моито москве още му искат солидна сума , а па я не си го давам още .
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Един хляб е 1.2 лева":

    това да не тие фурна за хляб бе та ще го втасваш всеки ден .
  • 66 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    абе каквото щеш си говори , но наи важното в един автомобил е,зад кормилното устроиство , па по натам си се сещаи сам какво искам да кажа.
  • 67 БАШ МАИСТОРА К Господинов

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Не плюйте по колата":

    абе на децата да им говориш те ще си знаят само едно , щото тогава не са били родени и не знаят , такова е имало и такова се е карало , аз какво съм виновен че не са ни давали да си купуваме мерцедеси , абе като се сетя сега , имахме и булгар рено , ама от гяволия някои другари ,батисаха нещата , сега да карам рено талисман комби , знаешли ква работа щеше да ми върши по обектите на мене спецялно , ама на , ганьо от тарикатлък , много далече не стига , а само боксува на едно място , като оня камьон дето бях запас с едни други двама , а единия му па се кално беше и го страх да слезне , другия беше саботянин и неще да носи пушка , бреи инат човек бе неще да носи пушка и това е , ама имаше много здрави раце , постоянно тичаше с катушката , абе марули си бяха и двамата и товае , с единия щеше да се издавим в гумената лодка , а другия беше готов да ни предаде , оставил жена си у дома и да си каже правичката ,даже не знаят да маршируват и станахме за смях заради тия двамата , обаче имаше една ИЛОНКА , много и бях мераклия , но тя нещо там с помощник командира си имаше работа , и я като разбрах тая работа , на мене ми спадна като на пресъл суджук конецо.
  • 68 Има такава държава има и такъв народ

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    Аз имам голф 4 автомат 1.6sr.
    Харчи като Зил.
  • 69 батката

    0 0 Отговор
    Към малчуганите- не забравяйте, че някой от вас са заченати точно в такива МПС. За времето си бяха лукс и си ги обичахме. Колкото до двигателите 1300 куб.см има с верига, има и с ремък. С ремъка е поставен на ВАЗ 2105 и 2104. Има го и на други изпълнения като 1300 SL- купето на 2106, а с веригата се поставяше на купето 21011-LADA 1300 то е с леки промени спрямо купето на 2101-т.е само козметични.