След като стана ясно, че следващото поколение на пикапите Ford Ranger и Volkswagen Amarok ще се правят на една и съща платформа, не е изненадващо и че двата ще се сглабят в една и съща фабрика, а именно тази на Ford в Южна Африка. Заводът е разположен в градчето Силвертън и дава работа на около 4 000 души в момента, като има капацитет от около 160 хиляди автомобила годишно.
След разширяването на фабриката и инвестирането на над 1 милиард долара, от нея би трябвало да излизат около 200 хиляди автомобила годишно, а работните места - да нарастнат до около 10 хиляди. След като поточната линия във фабриката ще бъде отговорна за производството на два от най-продаваните пикапи в Европа, от Ford оправдават инвестирането на толкова много средства с това, че искат повече произведени бройки, без това да се отразява на качеството на произведените автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шекел
13:50 03.02.2021
2 пилот на Ферари
Другият ми въпрос е - как стои въпросът с митата ? Защото ако внасяме автомобили от Китай и Русия ще ни скъсат от мита. А от Южна Африка ?
И каква е далаверата с логистиката?
Транспортът от Южна Африка заедно с митата ще струва по вече от самия автомобил.
Коментиран от #3
14:05 03.02.2021
3 гост
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Продажбите и на двата модела са 90% за Щатите , Африка и Южна Америка , а в Европа са в рамките на един кораб автовоз годишно !!! Рейнджър и Амарок в Щатите са под Ф 150 , което ще рече нещо като малолитражки за бедни , а в Европа се продават под 10 000 броя от модел !! Така че главната цел е НИСКА ЦЕНА ЗА ТРУД !! Която в Южна Африка е по-ниска от Китай , да не говорим за Турция примерно , плюс пълна липса на проблеми с профсъюзи !14:20 03.02.2021
4 форд което е докопал е фалирало
14:39 03.02.2021
5 БАЙ Х@Й ‼
15:07 03.02.2021
6 ТЕрикат
15:30 03.02.2021
7 onq s konq
15:31 03.02.2021
8 Буха ха
18:29 03.02.2021