Last news in Fakti

19 Февруари, 2021 09:10 5 255 24

Подробности за новото поколение Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r

Спортният автомобил може да се превърне в „мек“ хибрид

Подробности за новото поколение Nissan GT-R - 1

Nissan GT-R се подготвя за смяна на поколението. Според японския портал Bestcarweb това ще се случи в края на 2022 година, но моделът няма да получи нито нова платформа, нито нов двигател. По непотвърдена информация, единствената важна иновация ще бъде електрическа надстройка под формата на стартер генератор. С други думи, следващият GT-R ще бъде мек хибрид.

Смяната на поколението няма да донесе значителни промени в Nissan GT-R. Според неофициалните съобщения следващият спортен автомобил ще запази сегашната си архитектура, оформлението с два задвижващи вала и дори 3.8-литровия V6 двигател. Независимо от това, GT-R R36 трябва да бъде по-икономичен и евентуално по-бърз, за което ще допринесе въпросният стартер генератор, свързан с 48-волтова литиево-йонна батерия.

Според японските медии поколението R36 няма да "живее"дълго. Поради предстоящото затягане на екологичните стандарти в Япония, производството му ще продължи само до края на 2024 година. След това моделът или ще бъде премахнат от продуктовата линия до идването на по-добри времена, или ще бъде заменен с принципно нов модел, който вероятно ще е с хибриден или с изцяло електрически силов тракт.

Ще припомним, че настоящият GT-R е оборудван с двигател с мощност 570 конски сили, а версията Nismo разполага с мощ от 600 конски сили. Освен това има и „хардкор“ версия, обозначена като GT-R50, произведена в количество от 50 екземпляра. Тази спортна кола е оборудвана с агрегат с мощност 720 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тарикату

    6 29 Отговор
    Ще диша пушека на голфу на светофара, нищо че голфу е евро 2 и не замърсява
  • 2 Ронин

    55 17 Отговор
    Убиец на всякакви серийни " бегачки"! Единственият сериен автомобил, признат за инженерен шедьовър!

    Коментиран от #8, #9, #24

  • 3 сектант

    20 7 Отговор
    това ти залепя органите в седалката направо ги отделя от тялото като натиснеш бутона който увеличава конете до дупка

    Коментиран от #7

  • 4 Skyline

    2 15 Отговор
    V6 3,8 литра е само за тиквените магистрали.
  • 5 Пурко

    35 5 Отговор
    Nissan GT-R = МЪЖКАРСКИ АВТОМОБИЛ = ЛЮБОВ ЗА ЦЯЛ ЕДИН ЖИВОТ!
  • 6 Гост

    13 30 Отговор
    Японският “шедьовър” който само го човъркат от 15 години, докато Порше, Ламбо, Ферари и Кьонигсег са пуснали по 10 модела.

    Коментиран от #11, #13, #15

  • 7 Така е!

    4 13 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Залепя органите, не е като на другите автомобили които са доста по-бавни. Този например, който няма никакви шансове да ти залепи органите

    Коментиран от #10, #12

  • 8 Вихъра

    14 29 Отговор

    До коментар #2 от "Ронин":

    Сигурно си прав, но тухла във вода виждал ли си?? Точно това е нисанчето, с тия 1800 кг за спортно купе малко инженерната мъсил куца. Едно Ауди ТТРС го бие на 400 метра, да не се обаждам за поршета.. ай лек ден и пий една студена вода
  • 9 Рено ентусиаст

    12 14 Отговор

    До коментар #2 от "Ронин":

    Затова ли базовата му версия пада от почти всичко.С тунинг и зазка знае.
  • 10 Алфа Вълкът

    14 13 Отговор

    До коментар #7 от "Така е!":

    То убаво, ама като си на светофара. На магистралата – гола вода и на 20г мерцедеси ще гледаш стоповете!

    Коментиран от #16

  • 11 Ресми

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Хахахаха, мерси! Много обичам да има обективност
  • 12 сектант

    18 6 Отговор

    До коментар #7 от "Така е!":

    теслата върви яко ама до (249 km/h) което и е максимума. докато този гт-р след 300 си продължава минава и заминава

    Коментиран от #14

  • 13 Рено ентусиаст

    6 22 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    В ГТР единственото което работи е електеониката от механипна гледна точка е чист дарак.
  • 14 123

    6 9 Отговор

    До коментар #12 от "сектант":

    "продължава минава и заминава", ама друг път!
  • 15 СЪВЪРШЕНСТВОТО НЯМА НУЖДА

    8 6 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    ОТ ПРОМЯНА..... АМА ВИЙ КОЛКОТО Е ПО ПЛАСТМАСОВА ЩОМ Е,,НОВ'' МОДЕЛ СА ФЪРЛЯТЕ КЪТ ШАРАНИ НА ПЛАСТМАСОВА РИБКА.....

    Коментиран от #17

  • 16 Ко речи?

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    До 140 км в час, няма кой да бие Тесла по ускорение и доускорение. Могат да го правят само по германските магистрали без ограничение на скоростта.

    Коментиран от #19

  • 17 Дфен

    8 4 Отговор

    До коментар #15 от "СЪВЪРШЕНСТВОТО НЯМА НУЖДА":

    Ти що не гледаш стар дървен телевизор ами си купил от пластмасовите
  • 18 Мюнхен

    14 10 Отговор
    Хората от сума ти години правят семейни седани с по 500-600 коня а тия оризари го въртят тоя спортист 15 години и само довавят по някое led габаритче и 20тина коня на по 5 години!
  • 19 Алфа Вълкът

    3 3 Отговор

    До коментар #16 от "Ко речи?":

    Че аз със 20г Астра карам със 180км/ч по АМ Тракия. 😆😆😆

    Коментиран от #20, #21

  • 20 един от стадото

    9 2 Отговор

    До коментар #19 от "Алфа Вълкът":

    и ти на това карене ли му викаш. Вътре тая Астра тресе, бръмчи, мята се- ба ти ''кефа''. И Мюнхена горе, а светни аудиторията тука за тия семейни седани самолети, че комшията тука с три деца, жена и тъща на главата търси нещо сгодно..
  • 21 Ко речи?

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Алфа Вълкът":

    Да не твърдиш, че ще ускориш до 180 по-бързо от Тесла? Вярваш ли си? Я засечи? Ето ти за сравнение по-бавната Тесла модел 3, за да не сравняваме Модел S с Астра.

  • 22 Японеца

    8 2 Отговор
    15г не могат великите немцки инджинере да го победят! Велик автомобил! Дразни яко немски дребни душици!
  • 23 Професорите тука ще ме

    1 3 Отговор
    уморят....кви астри кви 180 е умреляк ти си за бой ама такъв бой ,че.да си забравиш името....още първия ГТР и после второто поколение ги карахме из Сливен със сводниците,еми тотален прехвален варел тва е ,с пластмаси от опел кадет и долу два кардана майко мила в движение се пръскат.....жените им неможеха да насмагат да пращат пари за тия зайчарници.....само ауди и мерцедес оттогава карат хем.хора с мн пара....ама тука астри ,голфове абе ганя ганя къде се върнах тука само тотал щета сте останали
  • 24 некойси

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ронин":

    ... но припада от NSX :)