Last news in Fakti

19 Март, 2021 11:05 3 570 96

Великобритания спира субсидиите за автомобили на ток над 40 хиляди евро

  • великобритания-
  • субсидии-
  • автомобили на ток-
  • tesla-
  • audi-
  • hyundai

Субсидията за останалите спада до 2900 евро

Великобритания спира субсидиите за автомобили на ток над 40 хиляди евро - 1
Снимка: Audi

Един от плюсовете при автомобилите на ток в повечето страни са намалените данъци, такси и субсидиите, които държавата дава при покупката им. Във Великобритания, всеки гражданин, който закупи електромобил получава по 3 хиляди паунда от държавата или поне така беше до вчера.

Отдела по транспорт във Великобритания, обяви че автомобили над 35 хиляди паунда вече няма да подлежат на субсидиране от държавата, а тези под тази сума ще получават 2500 паунда (2 921 евро), което с 500 паунда (584 евро) по-малко от досегашните. Мярката е взета, за да да се насочи търсенето към по-евтини и по-достъпни електрически автомобили.

За сравнение, моделите които предлагат пазарна цена под 35 хиляди паунда(40 916 евро) са се увеличили с близо 50% в сравнение с 2019 година и заемат половината от пазара за електромобили. Такъв например е Hyundai Kona, но пък и по-популярните автомобили като Tesla Model 3, Ford Mustang Mach-E и Audi E-Tron и други държат доста висока цена и няма да подлежат на помощ от държавата.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Той Той

    17 10 Отговор
    Гледам редовно една електричка с пластмасови панели като на клозетите. Тя дали е толкова скъпа?
  • 2 омъскаряване

    15 9 Отговор
    Хаха сега "свети" Илон, ще продава само кашон на сектантите си за да покрие изискването, а после, ще си поръпват опциите: седалки, гуми, двигатели и т.н.

    Коментиран от #4

  • 3 гост

    18 8 Отговор
    Правилно , тия дето имат над 40 000 евро за електромобил не са умрели за 3-4 000 субсидия и ще си го купят и без нея , а вече има модели по 30-35 000 и скоро ще има по 20-25 000 за които такава субсидия си е около 10% и е съществена !
  • 4 гост

    9 19 Отговор

    До коментар #2 от "омъскаряване":

    Хаха , явно си пропуснал дребния факт , че базовите модели на Модел 3 и Модел У , които са и най-продаваните са ПОД 40 000 евро , а Тесла отдавна обяви модел за 25 000 , който ще се произвежда в Берлин !! Хахаха !!

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 5 омъскаряване

    23 6 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    "Хаха" ти си от вярвашите нали ? Иди си купи и ще видим, кой ще се смее последен хаха ! Сладур ;)
  • 6 Знаещ

    16 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ето цена в паунди. Започват от над 35000 паунда и съответно както пише в статията във Великобритания не подлежат на субсидия. “Цена на Tesla Model 3 за Великобритания.

    Standard Range Plus: от £38,900
    Long Range: от £47,900
    Performance: от £56,900”. П.П. Друг е въпроса, че никой не си купува базов модел. Все се мята по някоя екстра и цената набъбва още повече.

    Коментиран от #9, #10, #22

  • 7 DrivingPleasure

    16 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Щях да питам де ги видя тия Тесли за по 40 хил евра, ама колегата Знаещ ти е отговорил.
    А баш пък стандарните никой не ги купува - купуват се лонг рейнджа. Стандартните по нищо не бият като пробег конкурентите и при равни условия хората залагат на качеството и традицията и доброто обслужване.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    7 14 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Аха , то затова Модел 3 стигна до най-продаван модел ВЪОБЩЕ във Великобритания , от всички пушилници и електромобили общо , хахах !!!
    Миналата година (2020) беше трудна за всеки производител, но Tesla я завърши с висок резултат, като нейният Model 3 стана най-продаваният автомобил в Обединеното кралство през декември, според SMMT.
    Въпреки че като цяло регистрациите на нови автомобили спаднаха с 29,4% на годишна база през 2020 г., декември беше по-благоприятен за производителите, със сравнително лек спад от 10,9% в продажбите.
    6000 елекромобила Тесла са регистрирани през декември, което го направи най-продаван автомобил на месеца. Неговите 5798 регистрации са му дали предимство от над 1000 пред следващия най-популярен автомобил, новия Volkswagen Golf (4470) и над 2000 пред Ford Fiesta (3367).
    Постижението на Tesla е забележително, защото това е едва вторият път, когато марката оглавява рейтинга SMMT. Model 3 бе и най-продаваният автомобил в Обединеното кралство през април, след бум на онлайн поръчките, преди автомобилната индустрия да бъде блокирана поради пандемията Covid-19.
    Ауто мотор унд спорт 7.01.2021 г !!!!!! Хахахахахаха !!!
  • 9 гост

    5 12 Отговор

    До коментар #6 от "Знаещ":

    Както вече казах за тези с по над 40 000 евро субсидията няма значение и пак ще си купят каквото са решили , но и за тези с по-малко пак има избор и бъди сигурен , че Тесла ще има оферти за тях още следващия месец , както вече стана и в Щатите и в Китай !!
  • 10 Аха

    7 10 Отговор

    До коментар #6 от "Знаещ":

    Обивате ме с тези екстри, като пишете за Тесла! Като си знаещ, знаеш ли какви са екстрите които могат да се поръчат допълнително? Това е теглич и пълно автономно управление! Всичко друго си е така, както си е на всички Модел 3! Кожа, автопилот и т. н. всичко е в цената! Това не са немските коли, копито трябва да плащаш и за ел. стъкла!

    Коментиран от #11, #16

  • 11 Аха

    1 7 Отговор

    До коментар #10 от "Аха":

    Грешка - Убивате!
  • 12 БАЙ Х@Й‼

    10 3 Отговор
    Днес до 40'000, после до 20'000, а накрая .!.

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    6 17 Отговор

    До коментар #12 от "БАЙ Х@Й‼":

    Естествено , че "накрая" няма да има субсидия и тоя край ще е само след 4-5 години !! Само че тогава няма да има и нужда от нея , щото вече никой нормален няма и да си помисли за пушилник !! Затова "глупавите" си купуват сега , както едни "глупави" си купуваха и купуват Модел С и Х по 100-120 000 долара , ама вече ги избиха , че някои и по два пъти от безплатно зареждане , а колите си държат цената и ще я държат още десетки години , докато любимите ви немци на за тия пари на 10 година ги дават за скрап и са платили още два пъти по толкова за гориво и "обслужване" !!!

    Коментиран от #14, #43

  • 14 Ввв

    14 6 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Блажени са вярващите джендъри

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    6 8 Отговор

    До коментар #14 от "Ввв":

    Именно , виж как сам си знаеш дереджето , хахах !!
  • 16 гост

    3 11 Отговор

    До коментар #10 от "Аха":

    И пакет безплатно зареждане , дето най-много ги мъчи петролопитеците , щото такова за пушилник няма да доживеят , хахахах !!!

    Коментиран от #17, #45

  • 17 Turbo

    13 4 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Безплатно било само сиренето в капана за мишки.Ти плати 120 хиляди $ за Тесла пък нека зареждането да ти е безплатно,тази цена няма избиване.Безплатното зареждане е промоция само за година,за да захапеш стръвта.Не е прост Афрото,ял е 🐟 риба.

    Коментиран от #18, #19, #54

  • 18 гост

    2 12 Отговор

    До коментар #17 от "Turbo":

    Верно ли няма избиване , хахахахха !!! На зарядните на любимите ти немци 1 квт е 60 цента , това пропусна ли го или не можеш да го понесеш ?? Тоест 100 000 евро са за 650 000 км !!!!! Това тия глупавите с Тесла ги правят за 5-6 години , айде 7-8 от мен да мине !!! Оттам нататък на всеки 7-8 по един Тайкан , хахахаха , само от зареждане !! А пък с пушилник още по зле , 100 000 евро със 15-20 евро на 100 , щото говорим за М5 примерно , а не за Голф !! И това само горивото , другото отделно !!

    Коментиран от #20, #46

  • 19 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Turbo":

    И кой ти каза , че само за тия има безплатно зареждане !!! Дори за най-евтиния Модел 3 пакета за зареждане е 3500 долара , ако щеш в евро го смятай , избива се за една година , оттам нататък няма да ти смятам , че ще се гръмнеш !
  • 20 Turbo

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Нормална кола струва 30 000 лв и гори 10 лв/100 км.Оставям на теб да смяташ с разликата колко километра ще мина.

    Коментиран от #21, #23

  • 21 За теб може

    4 9 Отговор

    До коментар #20 от "Turbo":

    За теб може и да е нормална кола, за 30 хиляди лева! Но Тесла не конкурира тях! Тесла Модел 3, конкурира БМВ 3-та серия и Мерцедес Ц клас! И се сравнява цената с тях! А не с коли за 30 хиляди лева!

    Коментиран от #24, #47

  • 22 123

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Знаещ":

    Само че, тези цени са след субсидията. Още вчера имаше информация, че Тесла ще претърпи погром в УК след като им махнат субсидията.
  • 23 Пешо

    2 10 Отговор

    До коментар #20 от "Turbo":

    За осемгодишната гаранция на Тесла, Дизела изминава 800 хиляди километра които ще му струват около 100 бона. Ти смятай!

    Коментиран от #25, #48

  • 24 Turbo

    10 5 Отговор

    До коментар #21 от "За теб може":

    Тесла 3 да ми сравняваш с Мерцедес и БМВ?Ти сериозно ли хахахахахаха тая кочина хахахахаха да сравняваш с Мерцедес и БМВ хахахахахахаха

    Коментиран от #26

  • 25 Turbo

    10 3 Отговор

    До коментар #23 от "Пешо":

    800 000 км с разход 10лв/100 км са 80 000 лв.
    120 000 $ за Тесла са 192 000 лв.

    Коментиран от #27, #28

  • 26 Хахахаха

    2 8 Отговор

    До коментар #24 от "Turbo":

    Хахахаха, гледай хората копито търсят БМВ и Мерцедес, какво избират накрая! Има и достатъчно тестове и видеа, където водещи след тестовете, казват че биха взели Тесла! Не са едно и две предавания! Ама ти си пиши, не пречиш! Тесла, не е само ускорението, но и управлението!
  • 27 Пешо

    2 8 Отговор

    До коментар #25 от "Turbo":

    Ти сериозен ли си за 800к километра само гориво ли ще сипва? Сметни от 60 до 80 обслужвания в сервиз само за смяна на консумативи без никакъв ремонт. Питай го през колко време се сменя накладки. Питай го и през колко хиляди километра сменя баничарки.

    Коментиран от #30, #49

  • 28 Аха

    3 9 Отговор

    До коментар #25 от "Turbo":

    Тесла Модел С е 120 хиляди долара! Не Модел 3! А като пишеш, че е 120 хиляди долара, дай друга кола за 120 хиляди долара, с ускорение 2 до 100 и 400 метра за 9 секунди! За 120 хиляди долара!

    Коментиран от #29, #34, #50

  • 29 Turbo

    10 3 Отговор

    До коментар #28 от "Аха":

    Къде ще го използваш това ускорение? Електричките ускорение си рекламират,то друго няма какво.Прибави и две смени на батериите и електромоторите.Сумата май доста се увеличи

    Коментиран от #32

  • 30 Turbo

    7 2 Отговор

    До коментар #27 от "Пешо":

    32 обслужвания по 300 лева са 9600 лева.Пак си много далече.

    Коментиран от #31

  • 31 Пешо

    3 7 Отговор

    До коментар #30 от "Turbo":

    Коя е тази баничарка, която ще изкара 800k километра ако и сменяш маслото на 25к километра?

    Коментиран от #35

  • 32 Хахахаха

    2 10 Отговор

    До коментар #29 от "Turbo":

    Там където използваш ускорението на БМВ М3, Мерцедес АМГ, БМВ М5, Порше Панамера и т. н., да не ги изброявам всички мощни коли с ДВГ, някои за много милиони евро!
  • 33 Дададада

    7 2 Отговор
    Не е ли по важен пробега на електромобила отколкото цената? Ако не може да замени другият ти автомобил с достатъчен пробег, защо да те субсидират?
  • 34 хо ха

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "Аха":

    а след тея 400 метра как е.

    Коментиран от #36

  • 35 Turbo

    8 2 Отговор

    До коментар #31 от "Пешо":

    Не карам баничарка.Масло Тотал 5W 30 се сменя на 25-30 х километра по препоръка на производителя.Никой не си избира кола по ускорението.

    Коментиран от #37

  • 36 Аха

    1 7 Отговор

    До коментар #34 от "хо ха":

    Как да е? Скоро ще я гледаш на Ринга как е и не 400 метра, а времето на цялата обиколка ще гледаш!
  • 37 Аха

    3 8 Отговор

    До коментар #35 от "Turbo":

    А по какво се избира спорна кола, бе! То ако не се избираше по ускорение, още щяха да правят коли по 50 коня, масово! Що всеки се хвърля на 2 хиляди кубика и нагоре, а хиляда никой не иска? Нали няма значение? А резервоарите и на двата модела с хиляда и 2 хиляди кубика са еднакви, ама купуват този с 2 хиляди кубика? Той нали по-малко автономност ще има от този с хиляда? Но не купуват този с хиляда, а с 2 хиляди?

    Коментиран от #38, #41

  • 38 Turbo

    9 4 Отговор

    До коментар #37 от "Аха":

    Тесла не е спортна кола,а кочак.Ускорявала за 3 сек не ми дреме.Който му трябва спортна кола си купува Ферари,Порше и т.н да не ги изреждам.Това са коли за богатите под 1% от купувачите на коли.Мечтай си тесльо мечтите са безплатни.

    Коментиран от #39

  • 39 Мммммм

    5 5 Отговор

    До коментар #38 от "Turbo":

    Кочак е твоята кола! Познах, нали?

    Коментиран от #52

  • 40 Гост

    6 2 Отговор
    Почна се. Досега ги носеха на гръб, но сега ще се изправят лице в лице с действителността. Очаквай спад в продажбите на нови електрички.
  • 41 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #37 от "Аха":

    Явно не раабираш нито от коли, нито от жени.

    Коментиран от #42

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    След 4 или 5 години кой нромален ще има 40 000 за електричка?
  • 44 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #42 от "Не не":

    Разбираш само от Мараш Шепова с петте кълки.
  • 45 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    120000$ за Тесла са 200000 лв. При сегашните цени на бензина са над 105000 литра бензин. При среден разход 9/100 на колата ми ще ми стигнат за 1 117 000 км !!!!!!!! При моите 11000 до 12000 км на година, парите само за закупуване на Теслата ще ми стигнат за 100 години шофиране с моята кола. Айде беги, че стана жалко.
  • 46 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    за да направиш 650 000 км с Тесла за 8 години, трябва да правиш по над 80 000 км на година. Това означава, че всеки ден трябва да правиш по 222 км без почивка. Ти в Теслата си ли ще вижееш? Май наистина не слизаш на земята.
  • 47 Гост

    8 0 Отговор

    До коментар #21 от "За теб може":

    БМВ 3 и МЕРЦ С са капка в морето от автомобили. Ако Тесла конкурира само тях, кога и как смяташ, че ще се наложат електромобилите така, че да изместят останалите марки и модели, на които засега Тесла не им е никакъв конкурент?
  • 48 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #23 от "Пешо":

    Хайде още един с онлайн образование. Ако 800 000 км се изминават за 8 години, това са по 273 км на ден, без почивен ден. Кой нормален човек кара така личната си кола? Това не е фирмен автомобил за делечни превози? Слезте на земята, че вече дори не сте и смешни. За съжаление сте.

    Коментиран от #51

  • 49 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #27 от "Пешо":

    А Теслата поне един носач няма ли да скъса за 800 000 км? Той не беше ли на цена 7000$?
  • 50 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #28 от "Аха":

    Ти къде ще ускоряваш от 0 до 100 за 3 секунди? Татю ти шти извърти някой зад врата, ей.

    Коментиран от #60

  • 51 Дизела

    8 3 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    Той ти говори за мен, Дизела.С фирменият пикап правя до 100 х. км. за година.Имам дни с по 1000 км и дни с 0 км.Такава ми е работата и не се оплаквам.

    Коментиран от #53

  • 52 Turbo

    5 3 Отговор

    До коментар #39 от "Мммммм":

    Моята кола си е съвсем нормална,без претенции за ускорение и други безполезни екстри.
  • 53 Пешо

    5 3 Отговор

    До коментар #51 от "Дизела":

    На колко километра сменяш маслото?

    Коментиран от #56

  • 54 TSLA

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от "Turbo":

    Който мисли за "избиване", не следва да кара американец от 21-век. Има си бензинколонки: днес 2.20, утре 2.75, вдругиден 2.60, а на следващия 2.98. Без значение: при всички случаи си заемаш поза "партер" с навеждане и стискаш очички, за да не изскочат

    Коментиран от #57, #63, #91

  • 55 Wsx

    7 1 Отговор
    Абе не знам ама нитоТесла нито друг ел автомобил съм виждал на магистралата и извън София изобщо

    Коментиран от #58

  • 56 Дизела

    4 2 Отговор

    До коментар #53 от "Пешо":

    Маслото ми е long life и се сменя на 30 хиляди километра.

    Коментиран от #61

  • 57 Дизела

    8 2 Отговор

    До коментар #54 от "TSLA":

    Всеки сам си преценява.Дали да даде 120 000 $ за Тесла и после да виси по зарядните станции.Тока по бързите зарядни е 50-60 стотинки и ще върви нагоре,предстои и акциз.Или да похарчи 30-40-50 000 лв за нормална кола и да зарежда за 5 минути на бензиностанцията.Къде се навеждаш повече?
  • 58 Дизела

    6 2 Отговор

    До коментар #55 от "Wsx":

    Как да видиш, като са много малко.Миналата година изпреварих една Тесла на автомагистрала Тракия.Движеше се с 50-60км/ч за икономия на ток.Скъпи,с малък пробег с едно зареждане,то затова не ги купуват.
  • 59 Аха

    3 6 Отговор
    Само никой не написа, защо се купуват коли с по-мощни мотори, а никой не иска с хиляда кубика? Даже и вие си пишете и спорите, че не вървяли! А тук пишете, че ускорението нямало значение? Или винаги пишете, така както пасва?

    Коментиран от #65

  • 60 Къде?

    0 4 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    На писта!

    Коментиран от #92

  • 61 Пешо

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Дизела":

    Питах ти през колко го сменяш а не през колко пише. То и за моето пише през 15к но го сменям най-много на 12. Досега колко пъти си сменял маслото и колко ти струва поддръжката плюс горивото за четирите години откакто караш баничарката? Колко лева ти е разхода за 100км и колко беше преди 4 години?

    Коментиран от #62

  • 62 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #61 от "Пешо":

    Смяна маслото през 30 х. км. за 300 лв.,агренажен ремък с ролки 500лв,накладки и диск на съединителя.Не съм се охарчил кой знае колко.Разход на гориво 9-10 лв/100 км.

    Коментиран от #64

  • 63 Язе

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "TSLA":

    Същото като тока в Тексас.Днес 0,09$за кw,утре 9$ за същото.900$за едно зареждане.Тук не си партер а цял щпагат.
  • 64 Пешо

    1 4 Отговор

    До коментар #62 от "Дизела":

    Май забрави че преди короната горивата стигаха около 2,40. За разход 9лв трябва натоварената баничарка да е горяла под 4 и тези за едни единствени сменени накладки за половин милион километра ги разправяй на някой друг. Пропусна общата сума, но аз залагам на над 50 000лв за 4 години. Колко мислиш да и навъртиш още преди да я смениш?

    Коментиран от #66, #68

  • 65 Язе

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "Аха":

    Ускорението на магистрала е само в началото.След това си кретам с 130-140 и при изпреварвания до 160 примерно.Също така виждам и коли с 1000-1300кубика си перкат със същата скорост.Кой казва,че не вървят.
  • 66 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Пешо":

    Баничарката ми гори 4,5л/100.Смятам дизела средно 2 лв/л зареждал съм за 1,60 и за 2,40.Карам само на дълго, накладки и съединител сменям след 200-300 х.км.За гориво са горе долу толкова парите.Мислех 2020 да върна старата и да взема нова кола.Корона кризата ме отказа,работата намаля.Старата баничарка 2015 г я продадох на мой приятел и в момента още я кара и е над 700 х.км.

    Коментиран от #67

  • 67 Пешо

    1 4 Отговор

    До коментар #66 от "Дизела":

    Ако през 2020 си навъртял 100к километра, докато не си имал работа колко километра си въртяло от 2015 до 2020? Баничарката сигурно е над половин милион значи със сигурност разходите са ти над 50к само за гориво. Вече е подкарала шестата година.

    Коментиран от #69, #70

  • 68 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Пешо":

    За старата кола ми дадоха 10 000 лв.Новата излезе 35 000-10 000=25 000лв.За гориво 50 000 лв. и слагам 5 000 лв за части,ремонти и гуми въпреки,че са много.Общо 80 х. лв срещу 120 х.$ за Тесла.

    Коментиран от #71, #72

  • 69 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "Пешо":

    2020 г навъртях по-малко от 100 х.км.2016-2019 съм въртял до 100 х.км.Да колата започна шеста година и наближава 500 х.км.
  • 70 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "Пешо":

    Тесльо,сега Пешо ли се прекръсти?
  • 71 Мишо

    1 5 Отговор

    До коментар #68 от "Дизела":

    Много сте зле със сметките! Една кола не се смята колко струва, а през периода кое колко ти е струвало и като продадеш, какво получаваш! Тесла, ако струва 120 хиляди долара, ако я продадеш след 5 години, нищо ли няма да и вземеш? 80 хиляди долара, може да и вземеш, ако е струвала 120 хиляди, нали? Значи, загубата за тези 5 години, може да е 40 хиляди долара, не 120 хиляди долара?

    Коментиран от #73

  • 72 Хихи

    1 3 Отговор

    До коментар #68 от "Дизела":

    По тая логика, купуваш кола за 2 хиляди лева, наместо нова кола за 50 хиляди лева! Гори същото гориво и спестяваш 48 хиляди лева, нали?

    Коментиран от #74

  • 73 Дизела

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Мишо":

    Тесльо стана Мишо.Виж статията колко се обезценява Тесла.За 5 години са 47% от 120 000 $ на 56 000 $.Загубата на стойност при Тесла е по-голяма над 100 000 лв. за 5 години.Аз съм загубил само 20 000 лв за 5 години.Разхода ми излиза 80 000 лв : 500 000 км= 0,16 лв/км.Дори и да завишим разхода за ремонт с още 20 000 лв
    100 000 лв :500 000 км=0,20 лв/км.Този разход не можеш да го постигнеш със скъпата Тесла дори и с безплатен ток.След 400 000 км имаш разход за смяна на батерии и електромотори.

    Коментиран от #75, #76

  • 74 Дизела

    3 1 Отговор

    До коментар #72 от "Хихи":

    Всеки си купува според възможностите.И старата и новата ще ти вършат една и съща работа.Аз съм решил за моята работа колата да е нова.
  • 75 Браво

    1 2 Отговор

    До коментар #73 от "Дизела":

    Сега остава да сравниш и коли от един клас! Иначе става това, което е написано по-долу, единия кара кола за 2 хиляди а другия за 50 хиляди! Тук е същото което сравняваш! Не може да сравняваш Тесла Модел Х, с кола за 30 хиляди лева! Иначе и ти ми сравни, кола за 2 хиляди и кола за 50 хиляди! Сравни я с джип който ускорява за 3 до 100, 7 местен и т. н. Сещаш се, че човек който гледа за такава кола, не гледа за кола 30 хиляди лева, нали?

    Коментиран от #93

  • 76 Браво

    1 2 Отговор

    До коментар #73 от "Дизела":

    И виж за същото време например, колко се е обезценил БМВ Х5М например! Дали загубата от стойността при БМВ не е по-голяма, даже и да не смятам все още бензина, който там е в размери на 15 на 100 среден разход!

    Коментиран от #77

  • 77 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #76 от "Браво":

    Сравнението е по предложение на гост в пост 18.Той се опитва да докаже Тесла с цена 120 000 $ и безплатно зареждане излизала по-изгодно от автомобил с двг.
    Мен ускорението за 3 секунди до 100 км/час не ме интересува.Може да го предложиш на Хамилтън ,може да се заинтересува.

    Коментиран от #78

  • 78 Амммм

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "Дизела":

    Всеки избира по-мощно, ако му излиза на същите пари, а даже и по-евтино! Само не казвай, че ти би избрал по-слабия модел, ако мощния не е по-скъп! Модел 3 се сравнява с по-евтини модели, защото е по-евтини и загубата от стойността е по-малка!

    Коментиран от #79, #80, #94

  • 79 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #78 от "Амммм":

    Преди време сбърках с пикап с 75 к.с голяма мъка беше.Сега под 100 к.с.не купувам.По мощните коли винаги са по-скъпи,тесльо.Кола с излишните 500-1000 к.с не ми трябва.
    Тесла модел 3 няма безплатно зареждане, затова гост сравнява с по-скъпия модел.Тесла 3 с цена 35 000 $ и зареждане на бърза зарядна ще ти излезе по скъпо от кола с двг.
  • 80 Дизела

    3 1 Отговор

    До коментар #78 от "Амммм":

    Нали Теслъта не се обезценяваше,тухльо?В статията по горе дават 47% обезценка.Нали ти спореше за цената на стара Тесла дори се била качвала над продажната за нова Тесла,многониковия тесларю!

    Коментиран от #81

  • 81 Многониковия

    1 2 Отговор

    До коментар #80 от "Дизела":

    Само да кажа, че допреди няколко минути не съм отварял факти, така че си говориш с някой друг. Нали знаеш, че аз говоря с цифри и веднага те засичам, като объркаш някоя! Нямаше как да пропусна, че тази цена която си обявил за Тесла се отнася за онази, която ще вдига 100 за 2 секунди, а като ти гледам разхода, нито караш нещо тежко, нито ти трябва такова ускорение, защото се влачиш като бабичка.

    Ако те послушам и прочета статията, ще сметнеш ли колко е излязло шофирането на най-скъпия модел на Тесла - Тесла модел Х

    Цитирам "След като купите Tesla за 89 990 долара, ще бъде възможно да я препродадем след 5 години за 42 565 долара - 47,3% от първоначалната цена."

    Тоест пет години са излезли на собственика около 70 хиляди лв, ама той е карал най-луксозната Tesla, а ти си карал DACIA dokker и си платил толкова. Честито на печелившите.

    Коментиран от #82, #95

  • 82 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #81 от "Многониковия":

    Разпознавам те многониковия не се крии.Тоя с Теслата му е излязла сметка от 75 880 лв само от цената.Дали е минал почти 500 х.км.като мен?Смяната на батериите и електромотора къде ги забрави,други ремонти не са ли правили,гуми носачи паднали брони и стъкла не са ли сменяли?Карам Кади не Докер.Само пикап от този тип ми върши работа.Карам такава кола по принуда,а не защото ми харесва.Пробвал съм с лека кола комби не става.Нали с тебе спорихме тесльо за обезценката на Теслата.Ти твърдеше за по-висока цена на стара Тесла от нова,защото никой не искал да си продава старата.Като ти извадиха колегите колко Тесли има да се продават в Мобил.бг и запя друга песен.Обезценката била малка,защото субсидията трябвало да се извади от цената и обезценката била минимална.Виждаш колко е минимална само 47%.Има коли с двг с по-малка обезценка.

    Коментиран от #83

  • 83 Бъркаш

    1 2 Отговор

    До коментар #82 от "Дизела":

    Има, но не от този клас! В класа на луксозните джипове, обезценката е по-голяма!

    Коментиран от #85

  • 84 МАЙКЪЛ ДУДИКОВ

    3 0 Отговор
    ЗАГУБЕНА КАУЗА ,ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ ОТДЕЛЯ ВЪГЛЕРОД КАТО ГОЛФ 1 ДИЗЕЛ,БАТЕРИЙТЕ СА С РАЗПАТ 1000ГОДИНИ
  • 85 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #83 от "Бъркаш":

    Това е сметката само от обезценката на Тесла.Добави и разходите за ток,ремонти и части.Батериите и електромоторите също.се сменят след 400 хил.км.А от моята сметка махни 20% ДДС, защото пикапа ми е фирмен.

    Коментиран от #86, #87

  • 86 Бъркаш

    1 2 Отговор

    До коментар #85 от "Дизела":

    Защо трябва да сменя на 400 хиляди километра? А ти мислиш ли че един джип няма да смени ДВГ на 400 хиляди километра? И при разход 15 на 100 са 120 хиляди лева за бензин за 400 хиляди километра! А поддръжка, масла, сервизи и ремонти?

    Коментиран от #88

  • 87 Бъркаш

    1 2 Отговор

    До коментар #85 от "Дизела":

    А, да и обезценката на джипа с ДВГ, която е по-голяма от на Тесла и нея сметни!
  • 88 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #86 от "Бъркаш":

    Батериите и електромоторите се сменят на 400 х.км., защото толкова могат да изкарат.Моят двигател на пикапа наближава 500 х.км. и работи перфектно.Двигателят не гори масло,набира добре,не пуши.Старият ми пикап го продадох на мой приятел и още го кара.Преди 2-3 години се видяхме, беше на над 700 х.км.Вече може и милион да наближава.На Фолксваген двигателите държат,милионници са..Кой едейот ще кара кола с разход 15л/100 км ,ти добре ли си?

    Коментиран от #89

  • 89 Бъркаш

    1 2 Отговор

    До коментар #88 от "Дизела":

    Тези които вървят като Тесла. Те са с такъв разход, и моторите не държат много!

    Коментиран от #90

  • 90 Дизела

    2 2 Отговор

    До коментар #89 от "Бъркаш":

    Няма модел на Тесла, който да се определи като спортен автомобил.Всеки фен на спортните коли ще си избере Ферари,Порше,Бугати,Кьонигсег, Ламборгини и т.н.Ускорението и максималната скорост на една кола не я прави спортна.Ускорението и скороста на Тесла може да впечатли някой тинейджър.Кола не се избира по тези показатели.
  • 91 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "TSLA":

    Виждал си Америка през крив макарон. Там всеки смята кое е по-изгодно.
  • 92 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Къде?":

    Хората си купуват кола за возене, не за писта. Слез на земята.
  • 93 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Браво":

    Баничарка се взема за работа. Модел 3 колко варела масло може да носи?
  • 94 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #78 от "Амммм":

    Вече само богатите избират по-мощни, защото данъка стана много лош. Дори и някои от богатите не избират по-мощно вече, в тази криза. Докато данъка се смята на киловат хората ще гледат по-слабото.
  • 95 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "Многониковия":

    Аз не съм видял баничарки да се влачат като бабички. Даже напротив , баничарките карат като състезатели, а точно онези тарикатчета с Тесла се влачат със 50 по магистралата да не им свърши тока хахахахахаха
  • 96 цербер

    0 0 Отговор
    ...което Е с 500 паунда (584 евро) по-малко от досегашните. Мярката е взета, за да да се насочи търсенето НА по-евтини и по-достъпни електрически автомобили...За сравнение, моделите които СЕ предлагат НА пазарна цена...